tag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post5335015602911132407..comments2023-09-21T11:48:34.713+03:00Comments on pentakatharidis: ΦαυλόπουλοιMarwoodhttp://www.blogger.com/profile/00295435707682536371noreply@blogger.comBlogger75125tag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-21008592756687535032009-02-28T00:35:00.000+02:002009-02-28T00:35:00.000+02:00Kaλησπέρα.Marwood τείνω να παραδεχτώ οτι είμαστε φ...Kaλησπέρα.Marwood τείνω να παραδεχτώ οτι είμαστε φτιαγμένοι να ζούμε σε αυτήν την χώρα.....για να θαυμάζουμε τα κατορθώματα των άλλων χωρών.Κι ομως υπήρξαν δικοί μας πού διέπρεψαν στο εξωτερικό.<BR/>Φταίει ο τόπος λοιπόν.<BR/>Να τον αλλάξουμε.ΜΠΟΡΟΥΜΕ ;MUSIC THROUGH THE YEARShttps://www.blogger.com/profile/08962320763032942783noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-32808327782390040232009-02-24T22:00:00.000+02:002009-02-24T22:00:00.000+02:00Να καλωσορίσω και εγώ με την σειρά μου τον Γκριζομ...Να καλωσορίσω και εγώ με την σειρά μου τον Γκριζομάλλη που μας επισκέπτεται από σπόντα από το υψηλού επιπέδου blog του Βαψομαλλιά.<BR/>Απλώς να πω ότι when all said and done όπως θα έλεγε και ο αγγλομαθής φίλος μας Τρούμαν, μιά ζωή την έχουμε, και από ότι καταλαβαίνω ο κοινός μας παρονομαστής, και εμένα και του Βαψομαλλιά οπωσδήποτε, αλλά και του Βάρσου ακόμα και του Καραϊσκου είναι ότι σε αυτό το σύντομο πέρασμα μας από τον χαζό αυτό πλανήτη ειμαστε αναγκασμένοι να το κάνουμε σε αυτή την ξενέρωτη και ηλίθια χώρα. Άρα, εσένα Γκριζομάλλη που από ότι καταλαβαίνω εδράζεσαι στα Παρίσια, σε ζηλεύω και σε φθονώ...<BR/>Και οι απόψεις σου είναι χρήσιμες ανεξαρτήτως αν συμφωνουμε ή διαφωνούμε, καθώς εξ ορισμού η ματιά σου στα "πράγματα" είναι διαφορετική.<BR/>Εμείς ειλικρινά δεν ξέρω πόσο μας έχει διαβωρώσει η "περιρρέουσα ατμόσφαιρα", δεν είμαι σίγουρος για τίποτε πλέον...Marwoodhttps://www.blogger.com/profile/00295435707682536371noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-24022354148565755002009-02-24T18:33:00.000+02:002009-02-24T18:33:00.000+02:00Να καλωσορίσω τον Grizomali στο πρώτο (και μοναδικ...Να καλωσορίσω τον Grizomali στο πρώτο (και μοναδικό λόγω φόρτου απ 'ότι δείχνει ) σχόλιο του, μιας και ο κος Marwood έχει συνδέσει το blog του με Κάϊρο καταπώς φαίνεται.. <BR/>Όχι Grizomalli μου ούτε κι εγώ πολυασχολούμαι με αυτά, μη νομίζεις... Ασχολούμαι στο βαθμό που ασχολούμαι και με άλλα πράγματα.ΒΑΡΣΟΣhttps://www.blogger.com/profile/09064405633387445541noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-26478533174313215572009-02-24T01:07:00.000+02:002009-02-24T01:07:00.000+02:00Βάρσο, την καλησπέρα μου.Διαφωνούμε ριζικά, αλλά β...Βάρσο, την καλησπέρα μου.<BR/>Διαφωνούμε ριζικά, <BR/>αλλά βέβαια δεν πειράζει. <BR/><BR/>Τολμώ μάλιστα να πιθανολογήσω ότι, <BR/>ενώ αυτό που εσύ εκλαμβάνεις ως άποψή μου αποτελεί αντικείμενο συστηματικής μελέτης και έρευνας για σένα, <BR/><BR/>αυτό που εγώ εκλαμβάνω ως άποψή σου με απασχολεί συγκριτικά λιγότερο (εννοώ ότι τα επαγγελματικά και προσωπικά μου ενδιαφέροντα με οδηγούν σε διαφορετικά πεδία μελέτης). <BR/><BR/>Άρα η ανάγνωση των θέσεών σου (τις οποίες πράγματι θεωρώ ότι εκφράζεις με επάρκεια) μού είναι μεν κάπως δυσάρεστη αλλά, για περισσότερους του ενός λόγους, όχι άχρηστη. <BR/><BR/>Επίτρεψέ μου να μην αρχίσω εδώ διάλογο: αυτόν τον καιρό (και για το επόμενο οκτάμηνο τουλάχιστον) το πρόγραμμά μου είναι υπερβολικά βαρύ και δεν έχω χρόνο. <BR/><BR/>Σε χαιρετώ<BR/><BR/>ΥΓ. Δεν σε θεωρώ παλαβό -κρίμα: θα ήτο μια κάποια λύσις. <BR/>(χούμορ)o grizomallishttps://www.blogger.com/profile/17925724284188441476noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-11406726498903134922009-02-23T15:18:00.000+02:002009-02-23T15:18:00.000+02:00Χα,χα,χα..Παρατηρώ ότι στο blog του Βαψομαλλιά υπά...Χα,χα,χα..<BR/><BR/>Παρατηρώ ότι στο blog του Βαψομαλλιά υπάρχει αναγνώστης ονόματι Grizomallis ο οποίος μέμφεται εμένα και τον Βαψομαλλιά (για την ακρίβεια κυρίως εμένα και λιγότερο τον Βαψομαλλιά) ότι έχουμε χάσει την μπάλα..<BR/><BR/>Grizomalli, χαίρομαι όταν βλέπω ότι συμφωνείς ότι εδώ γίνεται ένας διάλογος με πολιτισμένη (ή ενίοτε λίγότερη πολιτισμένη, αλλά στο πλαίσιο του χαβαλέ πάντα)ανταλλαγή απόψεων για διάφορα θέματα βαριάς (η αλήθεια) και βαρετής (ξανά η αλήθεια) θεματολογίας..<BR/> <BR/>Αγαπητέ φίλε (ελπίζω να μου επιτρέπεις να σε αποκαλώ φίλο) Γκριζομάλλη, αν και το blog αυτό δεν μου ανήκει, είμαι σίγουρος ότι είναι ανοιχτό σε όλες τις απόψεις, αφού άλλωστε ο Marwood αφήνει ακόμα κι έναν παλαβό (αν κατάλαβα καλά αυτό υπονοείς ότι είμαι) όπως εγώ, να λέει την ταπεινή του άποψη.<BR/><BR/>Άρα είμαι σίγουρος ότι είσαι καλοδεχούμενος να λες την άποψή σου και σε αυτό το blog..(όταν δεν πολυβαριέσαι, που συνήθως βαριέσαι απ'ότι έχω καταλάβει)<BR/><BR/>Θεωρώ άκομψο (να το πω κι εγώ ευγενικά) να αφορίζεις, χωρίς την παράθεση επιχειρημάτων και μάλιστα σε άλλο blog από αυτό στο οποίο διεξάγεται η συζήτηση (όπως υπονόησε άλλωστε αν κατάλαβα καλά κι ο αγαπητός Βαψ)<BR/><BR/>Θα πρέπει όμως να σου θυμίσω ότι ο αφορισμός είναι η στάση κάποιου του οποίου θίγονται οι στερεοτυπικές αντιλήψεις περί δημοκρατίας, μιας και κατανοώ ότι όλοι έχουμε μεγαλώσει με ιερά "δημοκρατικά" δισκοπότηρα..<BR/>Θα έλεγα μάλιστα ότι είναι η ίδια αντίδραση με κάποιον του οποίου θίγονται οι στερεοτυπικές αντιλήψεις περί θρησκείας, μιας και κατανοώ επίσης ότι όλοι έχουμε μεγαλώσει με ιερά "θρησκευτικά" δισκοπότηρα, όπως όταν π.χ. του λες να μην βαφτίσει τα παιδιά του, αν αυτό σου λέει κάτι.<BR/>Καταλαβαίνεις από το παραπάνω ότι η εικόνα που μπορεί να σου δίνω εγώ, είναι ακριβώς η ίδια εικόνα που μπορεί να δίνεις εσύ κάπου αλλού, άρα θεωρώ άδικο τον αφορισμό σου.<BR/><BR/>Το βαρετό αυτό blog, έχει γίνει ακόμα πιο βαρετό μετά και την (προσωρινή ελπίζω) αποχώρηση του Καραϊσκου, άρα η συμμετοχή σου θα είναι πολύτιμη. Το μοναδικό ωραίο εδώ, (που με παροτρύνει ακόμα να γράφω) είναι ότι συμπτωματικά έχουν εμφανιστεί όλες οι πολιτικές τάσεις και αντιλήψεις. Από ελαφροκομμουνιστες όπως ο Καραϊσκος, φιλελεύθερους όπως ο Trueman κλπ.<BR/><BR/>Όσον αφορά ότι έγραψες για τη θρησκεία, συμφωνώ απολύτως μαζί σου μιας και μόνο ως θρήσκος δεν αυτοπροσδιορίζομαι. Επίσης συμφωνώ και επαυξάνω σε αυτό που είπες για το blog του Βαψομαλλιά.<BR/><BR/>Βαψομαλλιά το blog σου μπορεί να είναι χιουμοριστικό, αλλά πραγματικά βάζει κόσμο σε διαδικασία αναθεώρησης κάποιων ειδώλων της σύγχρονης εποχής (τηλεειδώλων), πράγμα κατά τη γνώμη μου πολύ σημαντικό (το λέω σοβαρά). Έχει δυναμικότητα και πλάκα, που το κάνει να κερδίζει αναγνώστες.. Όσον αφορά αυτό που έλεγες ότι οι αναγνώστες του, έχουν πάρει χαμπάρι τί παίζεται και γελάνε, μην είσαι απολύτως σίγουρος ότι συμβαίνει με όλους τους αναγνώστες του. Το παράδειγμα του σχολιαστή περί Μαρίνου που ήταν και φανατικός του Αποκαλυπτικού Δελτίου λέει πολλά... Δείχνει ότι υπάρχουν και ανυποψίαστοι ανάμεσά μας.. Keep walking και συνέχισε τα ξεβρακώματα όσων αξίζουν ξεβράκωμα.. Έστω και στον μικρόκοσμο-blogόκοσμο έχει τη σημασία του.. Μην ξεχνάς ότι όταν το διαβάζει ένας blogger, μπορεί να ενημερώνει δέκα που δεν ασχολούνται με blogging.. Ότι μπορεί να κάνει ο καθείς για την ανατροπή της κακομοιριάς που ζούμε ας το κάνει..Καμια φορά μπορεί και να μην καταλαβαίνει ότι το κάνει, αισθανόμενος ότι έχει παραδώσει τα όπλα..ΒΑΡΣΟΣhttps://www.blogger.com/profile/09064405633387445541noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-47542154282241399032009-02-22T02:57:00.000+02:002009-02-22T02:57:00.000+02:00Sehr Geehrter Varsos,Noch einmal bin ich einvertsa...Sehr Geehrter Varsos,<BR/><BR/>Noch einmal bin ich einvertsanden mit Ihrer Ansicht. Ich bitte Ihnen meinen herzlichen Glueckwunsche zu akzeptieren.<BR/><BR/><BR/>Heil Hilter,<BR/><BR/>Mit sehr freundlichen Gruessen,<BR/><BR/><BR/>Hans JoachimAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-91136752779554711852009-02-22T00:46:00.000+02:002009-02-22T00:46:00.000+02:00Βαψομαλλιά με δουλεύεις μου φαίνεται. Πέραν του ό...Βαψομαλλιά με δουλεύεις μου φαίνεται. Πέραν του ότι θα συμφωνήσω με τις εξαιρετικά εύστοχες παρατηρήσεις του Marwood, λέμε ακριβώς το ίδιο πράγμα. Ούτε καν στο δια ταύτα διαφωνούμε.<BR/> <BR/>Ούτε εγώ είμαι οπαδός της βίας για τη βία. Αλίμονο! "Αγαπώ τη βία"; Τί είμαι, τρελός; Η σου είπε κανείς ότι ο εθνικοσοσιαλισμός είναι θεωρία τυφλής βίας; Θα έπρεπε να ήμουν εξαιρετικά ανεγκέφαλος για να υποστηρίζω κάτι τέτοιο. Η εσφαλμένη εικόνα που περνάει από κάτι ηλίθιους που πάνε και βαράνε από χόμπυ μετανάστες, νομίζω ότι σε έχει επηρεάσει κι εσένα.. Αν και δε φταίς εσύ αλλά οι βλάκες αυτοί που δηλώνουν νεοναζί..<BR/> <BR/>Μάλιστα μιλάς για καλλιέργεια φόβου. Μα κι εγώ τί λέω τόσο καιρό; Αν ανατρέξεις στα προηγούμενα που έχω γράψει μιλάω πάντα για ΠΕΙΘΑΝΑΓΚΑΣΜΟ, διακρίνοντάς τον από τη χρήση ωμής βίας. Όπως γνωρίζεις πειθαναγκασμός ορίζεται η ΑΠΕΙΛΗ χρήσης βίας. Πραγματικά πιστεύεις ότι 80.000.000 Γερμανοί έφαγαν ξύλο; Πολύ αμφιβάλλω.. Ίσα ίσα ο Χίτλερ περηφανευόταν γιατί κατόρθωσε να κάνει καθεστώς ένα επαναστατικό κίνημα ΧΩΡΙΣ χρήση βίας , παρά μόνο της ελάχιστης απαιτούμενης. Για να μη σου πω ότι η πλειοψηφία αμφιβάλλω ότι πειθαναγκάστηκε καν. Παρόλα αυτά κάποιοι από αυτούς έφαγαν ξύλο γιατί έπρεπε να φάνε. Παραγνωρίζεις ότι σε ένα σύνολο μπορεί η πλειοψηφία να πεισθεί, αλλά υπάρχει μια μειοψηφία (π.χ. ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ στα δικά μας μέρη και χρόνια) που δεν είναι διατεθειμένη να το κάνει λόγω φανατισμού και προσκόλλησης σε ουτοπιστικές ιδεολογίες. Και αυτή η μειοψηφία είναι συνήθως και εξαιρετικά φασαριόζικη. Αυτούς δηλαδή τί πρέπει να τους κάνει κανείς; Να τους κάνει μάκια να τους περάσει ο φανατισμός; Αν ο πειθαναγκασμός δεν αρκεί, θα πρέπει η απειλή να γίνει πράξη και να εφαρμοστεί βία με τη μορφή απέλασης, εγκλεισμού, ή ξύλου από το πρωί μέχρι το βράδυ. Τελεία και παύλα. Κι εσύ ο ίδιος άλλωστε το αποδέχεσαι όταν μιλάς για φάπα.<BR/> <BR/>Για μένα η δημοκρατία όπως είναι σήμερα είναι απάτη. Στη σημερινή της μορφή, δίνει τη δυνατότητα ψευδοεπιλογής μεταξύ ίδιων στην ουσία κομμάτων, που το μόνο που τα διαφοροποιεί είναι τα πρόσωπα που τα διαχειρίζονται. Το μόνο που προσφέρει είναι η ψευδαίσθηση της δυνατότητας επιλογής, προκειμένου ο κάθε ένας να νομίζει ότι κάτι έκανε που πήγε και ψήφισε,δηλαδή η ψευδαίσθηση ελευθερίας. Συντηρητικοί-Εργατικοί, Ρεπουμπλικάνοι-Δημοκρατικοί, ΝΔ-ΠΑΣΟΚ είναι τα ίδια σκατά. Δύο κόμματα που στην ουσία είναι ένα. Αναγνωρίζω στους κομμουνιστές ότι έχουν δίκιο όταν το βροντοφωνάζουν. Είναι όμως απάτη και για έναν άλλο λόγο. Γιατί δίνει τη δυνατότητα σε βιολογικά κατώτερα άτομα (χαμηλότερης νοημοσύνης δηλαδή) που δεν είναι σε θέση να αποφασίζουν (και ποτέ δεν θα είναι λόγω πνευματικής ανικανότητας) να ψηφίζουν και να αποφασίζουν την τύχη του συνόλου. Το σωστότερο μοντέλο είναι η επιλογή των βιολογικά ικανών μέσα από την κοινωνία, των ατόμων δηλαδή με ηγετικές ικανότητες και ταλέντο στην πολιτική να αναδεικνύονται. Και ξαναλέω ότι αυτή η ανάδειξη δεν γίνεται από το σύνολο που μάλλον κρίνει με κομπλεξικά κριτήρια (όπως είναι σήμερα ο μέσος άνθρωπος τουλάχιστον), αλλά από πάνω, όπως ακριβώς γίνεται σε όλα τα αποτελεσματικά συστήματα μικρότερης μάλιστα πολυπλοκότητας από την κοινωνία (στρατός, επιχειρήσεις κλπ).<BR/> <BR/>Αν η δημοκρατία με ευθύνη επιλογών μπορεί να επιτευχθεί ποτέ (που δεν νομίζω ότι μπορεί), μπορεί να γίνει μόνο με επανεκπαίδευση των μελών του έθνους στην έννοια της συλλογικότητας (της εθνικής συνείδησης δηλαδή) αλλά και κάτι που θα σου σηκώσει είμαι σίγουρος την τρίχα, αλλά είναι δυστυχώς αλήθεια:<BR/>Την εφαρμογή ευγονικής για την εξάλειψη από την μάζα απογόνων χαμηλής νοητικής ικανότητας, προκειμένου να παραμείνουν ως σύνολο, άνθρωποι υψηλής νοητικής ικανότητας που είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται πολύπλοκα κοινωνικά προβλήματα. (Τώρα που το διάβασες αυτό μπορείς να φρίξεις, αλλά εσύ θες δημοκρατία Βαψομαλλιά μου) <BR/>Εκπαίδευσης που να κάνει το άτομο να κατανοήσει ότι μόνο όταν το έθνος, η χώρα του πάει καλά, τότε και μόνο τότε, ευτυχεί και το ίδιο. Αν αυτό σου λέει κάτι, την επανεκπαίδευση αυτή (όπως και την ευγονική) προσπάθησε να κάνει ο ναζισμός, χωρίς μάλιστα να επιδιώκει δημοκρατία. Μάλιστα το παράπονο του Αδόλφου ήταν ότι οι μόνοι σωστοί ναζί, είναι άνθρωποι που γεννιούνται και διαπαιδαγωγούνται σε ένα τέτοιο σύστημα, πράγμα που σωστά κατάλαβε δεν θα προλάβαινε να το δει εν ζωή γιατί απαιτεί χρόνο τουλάχιστον μιας γενιάς να δεις κοινωνία τέτοιων ατόμων.<BR/><BR/>Διαφωνώ απολύτως μαζί σου ότι η χρήση βίας αρμόζει μόνο σε ζώα αγριανθρώπους. Η άσκοπη χρήση βίας ναι, η δικαιολογημένη χρήση βίας όμως όχι. Εδώ με βλέπεις να κυνηγάω τον Καραϊσκο γιατί είναι άσκοπα βίαιος (και λεκτικά κιόλας), δηλαδή αγενής, και περιμένεις να διαφωνήσω; Μια φορά υπέπεσα στο ίδιο αμάρτημα και, σε αντίθεση με αυτόν, το συνειδητοποίησα και ζήτησα πολλάκις συγγνώμη. Δηλαδή για κάφρο με πέρασες; ¨Ότι ξυπνάω το πρωί και λέω «Ποιον θα δείρω σήμερα;»<BR/><BR/>Η χρήση βίας θα πρέπει να προκύπτει ως προϊόν λογικής σκέψης κι όχι άκριτα. Το να με συγκρίνεις με αυτούς, και να με βάζεις στο ίδιο τσουβάλι, νομίζω ότι στερείται λογικής μιας και ούτε νομίζω ότι δίνω την εντύπωση ανεγκέφαλου ούτε πιστεύω ότι μέχρι στιγμής είχες συλλάβει τί ακριβώς εννοώ. Από την άλλη όμως, και σε αντίθεση μέ σένα, την έχω απενοχοποιήσει. Τη θεωρώ το ύστατο (και επιτρεπτό άρα) όπλο άμυνας απέναντι στον κάθε ανεγκέφαλο, είτε σαν ατομική στάση είτε σαν κρατική στάση, και το μοναδικό μέσο επιβολής όταν δε υπάρχει άλλος τρόπος. Αν και για μένα οι ατομιστές είναι χειρότεροι από τους βλάκες του ΣΥΡΙΖΑ, γιατί στο κάτω κάτω οι τελευταίοι υποτίθεται ότι διαθέτουν κοινωνική συνείδηση, έστω και λανθασμένης αντίληψης. Στην περίπτωση δε που δεν είναι φανατικοί, είναι και δεκτικοί επανεκπαίδευσης. Σιχαίνομαι πολύ περισσότερο τους ατομιστές (και επομένως και τους πραγματικούς και όχι τους γιαλαντζί) φιλελεύθερους από τους βλάκες ονειροπόλους του ΣΦΥΡΙΖΑ, γιατί με οποιαδήποτε πολιτική κατάσταση δεν τους ενδιαφέρει παρά μόνο ένα πράγμα: ο εαυτούλης τους.<BR/> <BR/>Για τον εθνικοσοσιαλισμό λοιπόν δεν υπάρχει ο ψευδής διαχωρισμός σε δεξιούς και αριστερούς, συντηρητικούς και προοδευτικούς και λοιπές σαχλαμάρες, γιατί απλούστατα δεν είναι ανθρωποκεντρική θεωρία όπως ο μαρξισμός (το δίκιο του εργάτη), ο φιλελευθερισμός (η ελευθερία του ατόμου) και όλες οι υπόλοιπες, αλλά βιοκεντρική τόσο σε επίπεδο ατόμου όσο και έθνους. Υπάρχει μόνο ένα έθνος στο οποίο ανήκουν όλοι οι προαναφερόμενοι (αριστεροί-δεξιοί κλπ), και αυτή πρέπει να είναι η ταμπέλα που τους αυτοπροσδιορίζει, μέλη-του-ιδίου-έθνους. Γι αυτό ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να συνεργάζονται αρμονικά για την ευημερία του έθνους και κατ’ επέκταση των ιδίων. Κάποια έθνη είναι ανώτερα από άλλα. Τόσο απλά. Αυτή η συλλογιστική διέσωσε και τη Γερμανία από το να καταλήξει εμφυλιοπολεμική Ισπανία. Μόνο αν παραμεριστεί ο ατομικός εγωϊσμός και γίνει αποδεκτός ο δαρβινισμός, δηλαδή γίνει κατανοητό από τον καθένα, ότι δεν έχουμε όλοι τις ίδιες δυνατότητες, αλλά οφείλουμε ανάλογα με αυτές που έχουμε να συνεργαζόμαστε και να προσφέρουμε για το καλό του έθνους, τότε και μόνο τότε θα πάψει ο φτωχότερος να μισεί τον πλουσιότερο και ο πλουσιότερος να φοβάται το φτωχότερο, αλλά και οι δύο θα συνεργάζονται αποδεχόμενοι τις ικανότητές τους και σεβόμενοι ο ένας τον άλλο. Και το καρότο σε αυτή τη λογική, είναι ότι παραμερίζει την ταξική ατομική διαφορά και την μετατρέπει σε διαφορά μεταξύ συνόλων-εθνών. Η έμφυτη βιολογική ανάγκη του ανθρώπου να αισθάνεται ανώτερος από κάποιον άλλο (πιο μορφωμένος, πιο ωραίος, πιο πλούσιος κλπ) μετατίθεται έξυπνα από το επίπεδο της ίδιας κοινωνίας σε επίπεδο εθνών, κάνοντάς τον να αισθάνεται ανώτερος όχι ως ξεκομμένο άτομο, αλλά ως άτομο-μέλος μιας εθνικής κοινότητας η οποία υπερέχει έναντι των άλλων εθνικών κοινοτήτων. Το «Εγώ» κι ο «Άλλος» που παρατηρείται μέσα στην ίδια κοινωνία, μετατρέπεται σε «Εμείς» για τα μέλη της κοινωνίας αυτής, και οι «Άλλοι» για όσους δεν ανήκουν σε αυτή. Αυτά που ατομικά διαχωρίζουν τους ανθρώπους (μόρφωση, πλούτος κλπ) κάνοντας αυτούς που τα έχουν σε μικρότερο βαθμό, κομπλεξικούς και εκδικητικούς έναντι όσων τα έχουν σε μεγαλύτερο βαθμό, περνάνε σε δεύτερη μοίρα γιατί κάνουν κατανοητή για αυτόν που τα έχει σε μικρότερο βαθμό, την αξία των ικανότερών του για την ευημερία του έθνους του. Γι αυτό είναι άκρως απαραίτητη η επανεκπαίδευση των ατόμων, ώστε να μειώσουν τον εγωϊσμό τους και να αποδεχθούν τον δαρβινισμό και επίσης να σφυρηλατηθούν στην έννοια του έθνους.<BR/><BR/>Προσωπική άποψη τώρα: Όσον αφορά την ελευθερία, και εγώ τη θεωρώ το υπέρτατο αγαθό. Και ακριβώς επειδή τη θεωρώ το υπέρτατο αγαθό, είμαι διατεθειμένος προς όφελος του συνόλου, να κάνω την υπέρτατη θυσία, να δεχτώ τον περιορισμό της ακόμα και για τον εαυτό μου. Πράγμα που ούτως η αλλως κάνω όταν ζω σε μια κοινωνία, εφόσον αποδέχομαι τους νόμους της. Η εθνικοσοσιαλιστική κοινωνία άλλωστε, δεν είναι τίποτα άλλο από μια κοινωνία όπου νόμοι είναι οι νόμοι του έθνους.<BR/><BR/>Ο εθνικοσοσιαλισμός αφορά τόσο το σύνολο όσο και το άτομο. Μάλιστα από το άτομο είναι και ιδιαίτερα απαιτητικός. Ο εθνικοσοσιαλιστικός τρόπος ζωής απαιτεί συνεχή προσπάθεια βελτίωσης και ανάδειξης των άριστων χαρακτηριστικών του ανθρώπου. Θετική στάση ζωής, συνεχή εργασία, συνεχή μόρφωση, συνεχή σωματική και πνευματική εκγύμναση, αντοχή στις κακουχίες και τα προβλήματα της ζωής, αντιμετώπισή τους όχι παθητικά αλλά με επιθετικό και μαχητικό πνεύμα, μείωση του ατομικού εγωϊσμού προς όφελος του συνόλου, προσήλωση στην ηθική ανωτερότητα μέσα από την έννοια της τιμής κλπ. Πες μου τί κακό βρίσκεις σε όλα αυτά. Όταν αποδέχεσαι ότι πάνω από το ατομικό σου εγώ βρίσκεται το καλό του έθνους, είσαι διατεθειμένος όχι μόνο να περιορίσεις την ατομική σου ελευθερία, αλλά να κάνεις και μεγαλύτερες θυσίες. Και αυτό εγώ το λέω ανωτερότητα.<BR/><BR/>Αυτό που πραγματικά μου κάνει δε εντύπωση είναι που μιλάς για το αν είναι επίκαιρο. Μα είπε κανείς για μαύρες στολές και υψωμένο το δεξί χέρι; Η νομίζεις ότι εθνικοσοσιαλιστής είναι αυτός που φοράει γερμανική στολή και κοιτάζεται στον καθρέφτη ή ακούει γερμανικά εμβατήρια; Εκ των πραγμάτων όμως απαιτούνται κάποια πράγματα που θα χτίσουν εθνική συνείδηση και εθνική αντίληψη μοναδικότητας και ανωτερότητας. Σεβασμός του εθνικού συμβόλου, παρελάσεις κλπ χρειάζονται προκειμένου να δίνουν στο άτομο την εικόνα εθνικού μεγαλείου ακόμα κι αν αυτό δεν υπάρχει (αρχικά τουλάχιστον). Όλα ντόπα είναι σε αυτή τη ζωή. Οι παρελάσεις θα μας χαλάσουν; Σε περιβάλλον παγκοσμιοποίησης με συνεχή ανταγωνισμό εθνικών οικονομιών, τα παραπάνω δεν σου φαίνονται επίκαιρα; Η σου μοιάζουμε για χώρα που δεν χρειάζεται το μιλιταρισμό; Αυτά που λέει ο Τρούμαν δεν έχουν εφαρμογή εδώ. Οι Σουηδοί δεν συνορεύουν με Τούρκους. Δες λίγο το παράδειγμα του Ισραήλ. Οι Εβραίοι αντέγραψαν σε μεγάλο βαθμό τους διώκτες τους. Ασε δε που διάβασα χθες ότι στην τελευταία του ενημέρωση, ο διευθυντής της CIA ενημέρωσε ότι οι αναλυτές της υπηρεσίας αναμένουν επανεμφάνιση των εξτρεμιστικών κινημάτων των δεκαετιών 20 και 30 στο δυτικό κόσμο, λόγω της οικονομικής κρίσης; Θα βρω το link στο in.gr και θα το βάλω. Μάλλον είναι πιο επίκαιρος από ποτέ. Επίσης μην ξεχνάμε ότι η οικονομία κάνει κύκλους. Και ο ναζισμός ανεδείχθη μετά από οικονομική κρίση. Αρα μάλλον είναι όλα επίκαιρα.<BR/><BR/>Τέλος, επειδή θεωρώ ότι έχεις δίκιο Βαψ για τα περί ουίσκι, δεν μακρυγορώ ξανά. Επειδή βλέπω ότι υπάρχουν παρεξηγήσεις για το τι είναι εθνικοσοσιαλισμός, θα ξεκινήσω να σας δίνω κι από ένα link για να τον κατανοήσετε. Θεωρώ δε οι καλύτερες ερμηνείες δίνονται από τον δημιουργό του. Σε πρώτο στάδιο σας δίνω την ομιλία του Αδόλφου στις 30/1/1937, με την ευκαιρία 4 χρόνων από την άνοδο στην εξουσία. Είναι μεγάλος μεν αλλά καταπληκτικός λόγος και σας συνιστώ το δίχως άλλο να τον διαβάστε γιατί περιγράφει τις απόψεις του Χίτλερ, περί οικονομίας, επιχειρηματικότητας, δικαιοσύνης αλλά και κοινωνικής οργάνωσης. Στον λόγο αυτό θα βρείτε και πολλά που αναφέρω παραπάνω περί επανεκπαίδευσης του ατόμου, του μη διαχωρισμού ατόμων στην κοινωνία σε δεξιούς-αριστερούς, το γιατί αποκλείονται οι αλλοεθνείς απο μια τέτοια κοινωνία, το ρόλο του κράτους στην οικονομική δραστηριότητα κλπ. Διαβάστε τον. Αξίζει τον κόπο για να πάρτε μια ιδέα.<BR/><BR/><A HREF="http://www.calvin.edu/academic/cas/gpa/hitler1.htm" REL="nofollow">Λόγος περί εξωτερικής πολιτικής</A>ΒΑΡΣΟΣhttps://www.blogger.com/profile/09064405633387445541noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-40602235546078932582009-02-22T00:26:00.000+02:002009-02-22T00:26:00.000+02:00Βλέπω ότι κάποιος αναγνώστης ήρθε από Λάρισα. Μήπω...Βλέπω ότι κάποιος αναγνώστης ήρθε από Λάρισα. Μήπως είναι ο καραϊσκος;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-15328548050258068922009-02-21T11:16:00.000+02:002009-02-21T11:16:00.000+02:00Ο διανοούμενος από τη Λάρισα καπνίζει και πούρα;;;...Ο διανοούμενος από τη Λάρισα καπνίζει και πούρα;;;<BR/><BR/>Έχει η Λάρισα παράδοση στο κάπνισα πούρων και δεν το'ξερα;;;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-72366675281035542732009-02-20T21:42:00.000+02:002009-02-20T21:42:00.000+02:00Αν και το μείζον θέμα είναι που είναι (διαβαζε κρύ...Αν και το μείζον θέμα είναι που είναι (διαβαζε κρύβεται) ο Καραϊσκος ας ασχοληθώ και με κάποια θέματα λάιτ ρεπερτορίου.<BR/><BR/>Και λέω λάιτ, γιατί στο μυαλό(?) μου είναι πολύ ξεκαθαρισμένα. <BR/>Αγαπητέ Βαψομαλλιά, οι πιο προχωρημένοι σε θέματα χειραγώγησης κλπ ήταν φυσικά οι ναζιστές στα 30's. Μάλιστα μάλλον βρήκαν και τη μαγική συνταγή της προπαγάνδας γιατί όπως απέδειξε και ο Βάρσος έκαναν έναν υψηλού επιπέδου από κάθε άποψη λαό, να τους πιστέψει και να τους ακουθήσει μέχρι-σχεδόν- το τέλος. There you go λοιπόν, όσοι ψάχνετε για ιδανικά μοντέλα χειραγώγησης κάντε ένα σχετικό διδακτορικό και θα σας προσλάβω άμεσα.<BR/><BR/>Διαφωνώ και για τη βία, πιστεύω ότι είναι εξόχως επίκαιρη. Και τέλος πάντων, η ουσία κατά τη γνώμη μου είναι αυτή: για να βγούμε από την σημερινή κρίση η οποία σε χοντρές γραμμές έχει να κάνει με φουσκωμένες αξίες που ξεφούσκωσαν, πλην όμως όσο ήταν φουσκωμένες εξασφάλιζαν ευημερία σε κομμάτια του πληθυσμού που με πιο "ρεαλιστικά" οικονομικά συστήματα δεν θα την απολάμβαναν, για να βγούμε από την κρίση λοιπό έλεγα, κάποιοι πρέπει να ματώσουν... Με κλανιές δεν βάφονται αυγά κύριοι, το διαπιστώνουν σιγά σιγά τώρα και οι διάφοροι Μπράουν και Ομπάμα. Έλεγα λοιπόν ότι κάποιοι θα ματώσουν...<BR/><BR/>PS Κάτι μου λέει και μένα ότι ο Επιπόλαιος είναι ένας από εμάς ;)Marwoodhttps://www.blogger.com/profile/00295435707682536371noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-62785390104247117952009-02-20T19:57:00.000+02:002009-02-20T19:57:00.000+02:00Trueman, στο ερώτημά σου να απαντήσω ότι έχω σπουδ...Trueman, στο ερώτημά σου να απαντήσω ότι έχω σπουδάσει και government (τώρα αν αυτό με καθιστά πολιτικό επιστήμονα...).<BR/><BR/>Λοχαγέ, δεν διαφωνούμε στις παρατηρήσεις και την περιγραφή της πραγματικότητας, διαφωνούμε στο διά ταύτα... Πρώτον, σου ξαναείπα ότι ενδιαφέρομαι να μιλάω ρεαλιστικά. Η άποψή σου περί βίας και ολοκληρωτισμού, ακόμη κι αν ήταν ολόσωστη, είναι τόσο εξωπραγματική σε σχέση με τα σημερινά ευρωπαϊκά (και γενικώς δυτικά) δεδομένα, που δεν μπορώ καν να τη συζητήσω σοβαρά. Θεωρητικά, αν πίναμε ένα ουίσκι μιμούμενοι τον κοινό μας φίλο Καραίσκο, θα μπορούσαμε να συζητάμε το θέμα μέχρι αύριο. Στη σφαίρα του εφικτού, όμως, κάτι τέτοιο δεν νομίζω ότι μπορεί να συζητηθεί σοβαρά (σου το είπε και ο Trueman και συμφωνώ μαζί του). Δεύτερον, για λόγους αρχής αλλά και γούστου, εγώ δεν είμαι υπέρ αυτής της απόλυτης νομιμοποιημένης βίας που περιγράφεις. Για εμένα, υπέρτατη αξία (για εμένα, επαναλαμβάνω) είναι η ελευθερία. Δεν θέλω (όσο αυτό είναι εφικτό) να μου επιβάλλουν, ούτε να επιβάλλω διά της βίας. Ούτε γενικά πιστεύω ότι αυτό αποτελεί λύση. Αρκεί να σου πω (για να μιλήσουμε πρακτικά) ότι όλοι αυτοί οι κρετίνοι, που τόσο εύστοχα έχεις περιγράψει, αν τους ακούσεις να μιλάνε, όλοι μιλάνε για βούρδουλες και αυταρχισμό. "Ο έλληνας θέλει βούρδουλα", "ένας λοχίας θα μας σώσει" και άλλα παρόμοια λέγονται νυχθημερόν από όλα αυτά τα ζώα, αν και είναι οι πρώτοι τους οποίους μια "σοβαρή" ολοκληρωτική κυβέρνηση (τύπου, ας πούμε, Pinochet) θα μπαγλάρωνε και θα ράβδιζε. Η καταφυγή στη βία, πιστεύω, είναι λύση, κατά βάσιν, αγριανθρώπων - λύση ανεπεξέργαστων ανθρώπων και μιας άλλης εποχής (εννοείται ότι σε εξαιρώ, γατί εσύ μιλάς "ιδεολογικά"). Βεβαίως, θεωρώ ότι υπάρχουν περιπτώσεις που μια φάπα είναι η πρέπουσα λύση. Άν, π.χ., ακούς έναν καραγκιόζη θεωρητικολόγο του Συριζα να σου πρίζει τους όρχεις με ανθρώπινα δικαιώματα και ελευθερίες, σε φέρνει τόσο εκτός εαυτού, που μόνο μια περιποιημένη φάπα είναι η λύση. Στη διακυβέρνηση, όμως, δεν μπορεί, πιστεύω, να αποτελεί μόνιμη και γενική λύση κάτι τέτοιο. Σου ξαναμίλησα για τα περί χειραγώγησης - ας μην επαναλαμβάνομαι. Βεβαίως, μπορώ να ανοίξω, πολύ άνετα, μια γενική φιλοσοφική συζήτηση περί ελευθερίας και πρώτος εγώ να πω ότι η ελευθερία αποτελεί μια υπερτιμημένη αξία. Πιστεύω ότι την πραγματική ελευθερία δεν την θέλει ουσιαστικά η πλειοψηφία του κόσμου. Μιλάω για ελευθερία που προϋποθέτει ευθύνη επιλογών, και όχι την κωλοπαιδίστικη ασυδοσία που θέλουν οι περισσότεροι. Προσπαθώ,μάλιστα, να γράψω κάτι πάνω σ' αυτά τα θέματα (δυστυχώς δεν έχω τον απαιτούμενο χρόνο για την ώρα), υποστηρίζοντας αυτό το πράγμα, καθώς και ότι οι βαθύτερες επιθυμίες των "πολλών" είναι η ασφάλεια και η οικονομία (δυνατότητα κατανάλωσης). Σημειωτέον ότι και η οικονομία, με τον τρόπο που βλέπω εγώ το ζήτημα, είναι και αυτή, κατά 50%, ασφάλεια. Η ελευθερία είναι υπερτιμημένη (τα έχουν γράψει ωραία ο μεγάλος Cioran, αλλά και ο Fromm και άλλοι). Όσο και αν η ελευθερία δεν μπορεί να εκτιμηθεί από το πλήθος (το οποίο θέλει ασυδοσία), πιστεύω ότι σοβαροί κυβερνώντες πρέπει να προσπαθούν κα καλλιεργήσουν τον κόσμο προς αυτή την κατεύθυνση. Και υπάρχουν τρόποι, εντός του δημοκρατικού πλαισίου, να γίνει σταδιακά κάτι τέτοιο (πάντα, όμως, με την παρουσία σοβαρών ελίτ) - άλλο εάν η πολιτική τάξη δεν τους εφαρμόζει ή δεν τους γνωρίζει. Αντί π.χ. να καταφύγεις στη βία (που τόσο σου αρέσει) μπορείς να έχεις τα ίδια και καλύτερα αποτελέσματα με τεχνικές προπαγάνδας και χειραγώγησης που στηρίζονται στην καλλιέργεια φόβου και τη σχετική διαχείρισή του (μένω εδώ, προς το παρόν, γιατί θα ξενυχτήσω γράφοντας -όλα αυτά είναι τεράστια θέματα). <BR/><BR/>Η παρατήρηση του Trueman περί του τί θα έκανε και ο Ανδρέας, που λέει, ανοίγει ένα γενικό σημαντικό ζήτημα, που με έχει απασχολήσει και μένα (πιστεύω ότι προσπάθησε ο Παπανδρέου, από ένα σημείο και πέρα, να κάνει αστικό εκσυγχρονισμό και έφαγε σφαλιάρα...). Αποτελεί, όμως, μεγάλο θέμα, που, κατά τη γνώμη μου, έχει καθορίσει την Ελλάδα της μεταπολίτευσης και θα το σχολιάσω άλλη φορά...<BR/><BR/>Και δύο ερωτήσεις:<BR/><BR/>1. Είναι πράγματι ο Καραίσκος φίλος του Σπύρου;<BR/><BR/>2. Μήπως ο "επιπόλαιος", που έγραψε τόσο ωραία τα περί Χατζάρα και Σωλήνα στο blog μου, είναι ένας από εσάς ή μήπως γνωρίζετε ποιος είναι; Αν δεν θέλετε δημοσίως, μήπως μπορούσατε να μου στείλετε email στη διεύθυνση των βαψομαλλιάδων; <BR/><BR/>ΕυχαριστώV.https://www.blogger.com/profile/10329045060307255210noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-21539504267463915802009-02-20T17:16:00.000+02:002009-02-20T17:16:00.000+02:00Κιότεψες ορε ΚαραίσκοΚιότεψες ορε ΚαραίσκοAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-41594223981069949232009-02-20T17:09:00.000+02:002009-02-20T17:09:00.000+02:00Δείλιασες ωρε Καραϊσκο?Δείλιασες ωρε Καραϊσκο?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-66784392795988341532009-02-20T16:43:00.000+02:002009-02-20T16:43:00.000+02:00Τι συλλογιέσαι ορε Καραίσκo;Τι συλλογιέσαι ορε Καραίσκo;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-33530243468710568612009-02-20T11:54:00.000+02:002009-02-20T11:54:00.000+02:00Να ακούσουμε και τον Trueman, για να δούμε και τον...Να ακούσουμε και τον Trueman, για να δούμε και τον TruemanAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-51263337371709317802009-02-20T11:48:00.000+02:002009-02-20T11:48:00.000+02:00Σοβαρό κράτος..Τί μου λες εσύ για φιλελευθερισμούς...Σοβαρό κράτος..Τί μου λες εσύ για φιλελευθερισμούς κλπ..Κυνηγι φοροφυγάδων μέχρι την Ελβετία<BR/><BR/>http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=988374&lngDtrID=251Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-53772050476916346072009-02-20T10:58:00.000+02:002009-02-20T10:58:00.000+02:00Τι συλλογιέσαι ορε Καραίσκo;Τι συλλογιέσαι ορε Καραίσκo;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-66183969969045101362009-02-20T04:03:00.000+02:002009-02-20T04:03:00.000+02:00Κατά βάση βαψομαλλιά ουσιαστικά έχουμε την ίδια θε...Κατά βάση βαψομαλλιά ουσιαστικά έχουμε την ίδια θεώρηση για την κοινωνία με τη διαφορά ότι, εσφαλμένα κατά τη γνώμη μου, αγνοείς παντελώς την ανάγκη χρήσης αναγκαστικών μέτρων και τολμώ να πώ και ωμής βίας. <BR/>Η αλλαγή συνειδήσεων των ασυνείδητων από την εγωϊστική και μοναχική θεώρηση της ατομικής τους ύπαρξης, στη θεώρησή της ως μέρος ενός έθνους, είναι μια διαδικασία η οποία δεν μπορεί να λάβει χώρα σε καθεστώς δημοκρατίας, για πολλούς και διάφορους λόγους. <BR/>Ένας εξ αυτών είναι το ότι η δημοκρατία δίνει στους ασυνείδητους τη δυνατότητα να αγνοήσουν οποιαδήποτε καλοπροαίρετη προσπάθεια των κυβερνώντων, (ακόμα και υπό τη μορφή χειραγώγησης), όταν τους περάσει από το μυαλό έστω και η υποψία ότι βλάπτει την μικρούπαρξή τους. Το χειρότερο ακόμα είναι ότι τους δίνει τη δυνατότητα να διαλύσουν το σύμπαν εάν υποπτευτούν κάτι τέτοιο. Τέτοιες αλλαγές απαιτούν όχι χειραγώγηση, αλλά υπνωτισμό για να μην προκαλέσουν αντιδράσεις. Στον ελληνικό μικρόκοσμο, νομίζω ότι η λέξη ΣΥΡΙΖΑ τα λέει όλα.<BR/><BR/>Άλλος λόγος είναι ότι η δημοκρατία δεν είναι σε θέση να κινήσει τους μηχανισμούς που απαιτούν μια τέτοια αλλαγή. Η καθεστωτική αντίληψη των υπαρχόντων κομμάτων καταστρέφει οποιαδήποτε προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση (όπως εσύ άλλωστε είπες αναφέροντας τον Μαρκεζίνη) με την απομόνωση του "ρομαντικού" και τον χαρακτηρισμό του ως γραφικού.<BR/>Ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι ο ¨ρομαντικός" ηγέτης καταφέρει να αποκτήσει την εξουσία στα πλαίσια υπαρχόντων κομμάτων, οποιαδήποτε λάθος κίνηση από το περιβάλλον του θα προκαλέσει άμεση αποκαθήλωσή του στη συνείδηση του κόσμου και τις γνωστές αντιδράσεις (όπως μας διδάσκει η πρόσφατη ιστορία του Βατοπεδίου άλλωστε, όπου και τις καλύτερες των προθέσεων να απέδιδε κανείς στον Καραμανλή, η ύπαρξη Ρουσσόπουλου κλπ τον εξέθεσε ανεπανόρθωτα στη συνείδηση του λαού με αποτέλεσμα να χάσει την όποια αξιοπιστία του)<BR/><BR/>Θα μπορούσα ειλικρινά να κάθομαι όλο το βράδυ και να γράφω επιχειρήματα του γιατί θεωρώ τέτοιες προσπάθειες εξ αρχής καταδικασμένες χωρίς βία και άρα εντός δημοκρατικού πλαισίου. Το καλύτερο όμως που έχω να κάνω είναι να γράψω δύο ιστορικά παραδείγματα.<BR/><BR/>Τέτοιες προσπάθειες χαρακτηρίζονται αντικειμενικά επαναστατικές. Πολύ απλά λοιπόν όπως διδάσκει η ιστορία, οι επαναστάσεις, ακόμα κι αν γίνονται εκ των έσω με άλωση τους καθεστώτος, απαιτούν βία.<BR/><BR/>Το πρώτο παράδειγμα, αφορά (τί άλλο) τον Χίτλερ. Ο Χίτλερ, όπως αναφέρει άλλωστε κι ο Ιρβινγκ, ομολόγησε κάποια στιγμή ότι οι προγραμματικές δηλώσεις του NSDAP ήταν επίτηδες εξαιρετικά επιθετικές, προκειμένου να προσελκύσουν στο κόμμα (σε μή καθεστωτικό κόμμα να σημειώσω) τά πλέον επιθετικά και σαματατζίδικα στοιχεία του γερμανικού λαού, όχι μόνο γιατί η αντιμετώπιση της κομμουνιστικής βίας απαιτούσε εξίσου βίαια και επιθετικά άτομα, αλλά και γιατί γνώριζε ότι φτιάχνοντας μια ισχυρη δραστήρια μειοψηφία πρόθυμη να αγωνιστεί (και με κίνδυνο της ζωής της ακόμα) στο δρόμο, θα παρέσυρε ως ψηφοφόρους του και τη μεγάλη πλειοψηφία-λάτρη του καναπέ, που θα εμπνέετο από την αγωνιστική διάθεση των πρώτων. Έτσι έφτιαξε τα SA. Γνωρίζοντας βέβαια ότι νομοτελειακά στα SA θα μαζεύονταν και εγκληματικά στοιχεία, φρόντισε όταν εξασφάλισε πλέον την εξουσία, να στείλει παραδειγματικά στον άλλο κόσμο τους πλέον νταήδες, αφού προηγουμένως τα είχε αποψιλώσει από τα ικανά στελέχη τους ενσωματώνοντάς τα στην προσωπική του σωματοφυλακή, τα SS.<BR/>Μάλιστα, κατάφερε να εξασφαλίσει την αποδοχή ή την σιωπηρή συναίνεση των μεγαλοαστών, οι οποίοι ενώ νόμισαν ότι τον έχουν του χεριού τους, κατάλαβαν με μεγάλη έκπληξη και χωρίς δυνατότητα αντίδρασης (ΠΑΛΙ υπό το φόβο χρήσης βίας εκ μέρους του φυσικά) ότι τους κορόιδεψε, όταν ουσιαστικά στελέχωσε σε χρόνο 0 όλον τον κρατικό μηχανισμο με στελέχη του κόμματος, ενώνοντας το κόμμα με το κράτος.<BR/><BR/>Τέλος ξεκίνησε πρόγραμμα απόκτησης εθνικής συνείδησης από τον λαό, επιτελώντας αναγκαστική ομογενοποίηση του, εκδιώκοντας τον οιονδήποτε είχε άλλες προτεραιότητες φυλετικής συνείδησης ΠΑΛΙ με τη βία (Εβραίους, Τσιγγάνους κλπ) <BR/>Έτσι ενώ ξεκίνησε κοινωνική επανάσταση με τη βία με το πραξικόπημα της μπυραρίας, όταν αυτή δεν του βγήκε, χάραξε νέα στρατηγική και έκανε επανάσταση εντός του συστήματος, πάλι με τη βία όμως.<BR/><BR/>Πιο πρόσφατο παράδειγμα νομίζω ότι είναι ο Πούτιν. Επειδή κουράστηκα να γράφω, δε γράφω πολλά. Αποτελεί εξαίρεση η ανάδειξή του μέσα από νόμιμους μηχανισμούς σε καθεστώς δημοκρατίας, όπου όμως για να επιτύχει τους σκοπούς του, ουσιαστικά εκβίασε τον προκάτοχό του "παραιτώντας τον". Νομίζω ότι είναι περίπτωση ηγέτη που πραγματικά ενδιαφέρεται για την ευημερία των Ρώσων (και του ιδίου φυσικά) αλλά και ηγέτη που δεν δυσκολεύεται να χρησιμοποιήσει ωμή βία όπου απαιτείται, στέλνοντας λαμόγια ολιγάρχες σε άλλες χώρες προς αναζήτηση ασφαλούς στέγης για τη ζωή τους, αλλά και ηγέτη που κάνει ραδιενεργές ενέσεις σε εχθρούς του. Δεν συζητάω δε ότι η Ρωσία είναι κατ όνομα μόνο δημοκρατία, μιας και οι αντίθετες απόψεις (π.χ. δημοσιογράφων) αλλάζουν μετά το σπάσιμο μερικών δοντιών ή εξαφανίζονται μετά το τσιμέντωμα. Παρόλα αυτά, εσύ πιστεύεις ότι αν δεν χρησιμοποιούσε βία, θα μπορούσε να επιβάλλει την τάξη στη Ρωσία και να κάνει καλά λαμόγια-ολιγάρχες;<BR/><BR/>Εν κατακλείδι, συμφωνώ με όσα λες αλλά επιμένω ότι μαζί με τη χειραγώγηση απαιτείται και άσκηση βίας. Άρα, αντίο δημοκρατία.ΒΑΡΣΟΣhttps://www.blogger.com/profile/09064405633387445541noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-7476241906653625852009-02-20T01:03:00.000+02:002009-02-20T01:03:00.000+02:00Trueman, χωρίς να διαφωνώ κάθετα μαζί σου, θα ήθελ...Trueman, χωρίς να διαφωνώ κάθετα μαζί σου, θα ήθελα να βάλω και εγώ το λιθαράκι μου στο συλλογισμό σου λέγοντάς σου ότι κατά τη γνώμη μου η δημοκρατία δεν είναι το αντίδοτο δια πάσαν νόσον και δια πάσαν μαλακία. Δε συνάγεται από πουθενά αυτό. Καταρχήν όρισε μου τη Δημοκρατία και μετά θα πρέπει να αποδείξουμε αν είναι το κατάλληλο σύστημα(δηλαδή αν οδηγεί σε μια σχετική ευημερία βάσει προκαθορισμένων οικονομικών ή ποιοτικών δεικτών) μια κοινωνία. Αν μου τα αποδείξεις όλα αυτά, μέσα και εγώ.<BR/>Απλώς να σου υπενθυμίσω ότι το σημερινό σύστημα, αν αυτό μπορούμε να το ονομάσουμε δημοκρατία, είναι κάτι εντελώς dated, εφεύρημα του δυτικού πολιτισμού, και κάτι εντελώς ξένο για άλλους κατά Χαντιγκτον πολιτισμούς, οπότε για να πείσεις ότι το πράγμα αυτό που εμείς ονομάζουμε δημοκρατία συνιστάται και για αυτούς θα πρέπει να προβείς στην ανωτέρω περιγραφόμενη διαδικασία για να μας πείσεις.Marwoodhttps://www.blogger.com/profile/00295435707682536371noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-20269966867803764462009-02-19T23:12:00.000+02:002009-02-19T23:12:00.000+02:00Για κοίταξε καλύτερα την ιστορία, και θα δεις ότι ...Για κοίταξε καλύτερα την ιστορία, και θα δεις ότι οι τρακτεριτζήδες είναι τίποτα μπροστά στους σαματάδες που έκαναν τότε οι κομμουνιστές στη σοβιετική δημοκρατία του Μονάχου..<BR/>Ούτε όλοι οι Γερμανοί ήταν πάντα έτσι.. Αν και υπήρξαν πάντα πειθαρχημένοι, παρόλα αυτά μην έχεις για την τότε Γερμανία την εικόνα που έχεις τώρα.. Μόνο και μόνο το γεγονός ότι ήταν πολύ πιο βίαιοι, ενώ τώρα έχουν καταντήσει πρόβατα κάτι πρέπει να σου λέει για τις αλλοιώσεις που οποίες έχουν υποστεί από τότε..Άλλωστε σκέψου τί πάτοι κατήντησαν οι Ανατολικογερμανοί, για να καταλάβεις ότι η εκπαίδευση ενός λαού μπορεί είτε να τον ανεβάσει είτε να τον ρίξει στα τάρταρα..<BR/>Όλοι είναι δεκτικοί εκπαίδευσης. Ακόμα κι οι Έλληνες..ΒΑΡΣΟΣhttps://www.blogger.com/profile/09064405633387445541noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-33849902844153008112009-02-19T22:46:00.000+02:002009-02-19T22:46:00.000+02:00Στην Ελλάδα των πουροκαπνιστών τρακτεριτζιδων και ...Στην Ελλάδα των πουροκαπνιστών τρακτεριτζιδων και λοιπών δημοκρατικών δυναμεων όλα τα ανωτέρω παυουν να ισχύουν ενώ την μαθηματική λύση του προβλήματος καλείται να αναλάβει ο μακαριστός Πριγκόζιν και οι συν αυτώAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-47848685454015781352009-02-19T22:36:00.000+02:002009-02-19T22:36:00.000+02:00α) Δεν διαφωνω οτι είχαμε να κάνουμε με ηγεσία που...α) Δεν διαφωνω οτι είχαμε να κάνουμε με ηγεσία που αγαπούσε την χώρα της και εργαζόταν με γερμανική πειθαρχία γι' αυτή. Τωρα τα οικονομικά στοιχεία που αναφέρεις θυμίζουν χατζάρεια δελτία ειδήσεων των 80's, για τα δήθεν επιτευγματα της πασοκικής οικονομίας. Δεν σε αμφισβητώ αλλά μην ξεχνάς ότι είναι λαός με τόσες αρετές που από την ισοπέδωση φτιάξαν τον μεταπολεμικό γίγαντα μόνο μέσα σε λίγα χρόνια.<BR/><BR/>β)Ο διεθνισμός του κεφαλαίου γραφει στα απαυτά του πατρίδες, κλπ. <BR/><BR/>Ο διεθνισμός της Αριστεράς πάει ένα βήμα παραπέρα και ισοπεδωτικά ενοχοποιεί τον πατριωτισμό.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-19428159995375263602009-02-19T22:12:00.000+02:002009-02-19T22:12:00.000+02:00Όσον αφορά τις δυτικές δημοκρατίες στις οποίες ανα...Όσον αφορά τις δυτικές δημοκρατίες στις οποίες αναφέρεσαι, έχω να σου αντιτείνω το εξής: <BR/><BR/>Δηλαδή ο Γερμανικός λαός δυστυχούσε προτού εμπλακεί σε πόλεμο υπό την ηγεσία του Αδόλφου;<BR/><BR/>Δυστυχούσε όταν το NSDAP μείωσε εντός ελάχιστων ετών την ανεργία από 5.000.000 σε 1.500.00, με άλλα λόγια έδωσε δουλειά και αξιοπρεπή τρόπο ζωής σε 3.500.000 άτομα;<BR/><BR/>Δυστυχούσε όταν σε τρία διαδοχικά δημοψηφίσματα (κοινώς αποδεκτό από όλους τους ιστορικούς αδιάβλητα) με τελευταίο αυτό μετά το θάνατο του Χίντεμπουργκ για την υπερψήφιση του αιτηματος του Αδόλφου για υπερεξουσία (καγκελάριος και πρόεδρος), το άιτημα υπερψηφίστηκε με 92%, ποσοστό πρωτοφανές για αδιάβλητη δημοκρατική διαδικασία; (Στα άλλα 2 πήρε 91% και 94% από το λαό)ΒΑΡΣΟΣhttps://www.blogger.com/profile/09064405633387445541noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-43684969526413422822009-02-19T21:47:00.000+02:002009-02-19T21:47:00.000+02:00Δηλαδή οι φιλελέφτερες ιδεοληψίες τις οποίες εξέφρ...Δηλαδή οι φιλελέφτερες ιδεοληψίες τις οποίες εξέφραζες μέχρι τώρα, είναι στο πλαίσιο του εφικτού; Γιατί έγώ έχω την εντύπωση ότι σου απέδειξα ότι είναι εντελώς ανέφικτες...ΒΑΡΣΟΣhttps://www.blogger.com/profile/09064405633387445541noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5283631646955618962.post-56550091220156778672009-02-19T21:44:00.000+02:002009-02-19T21:44:00.000+02:00Οπως έχω ξαναγραψει, δεν ανακαλύπτουμε τον τροχό. ...Οπως έχω ξαναγραψει, δεν ανακαλύπτουμε τον τροχό. Δηλαδή κε μαργουντ οι μάζες δυστυχούν στις πλεον ανεπτυγμένς κοινωνικο-οικονομικά χώρες? οφθαλμαπάτη η δημοκρατία τους? Και από ποια πραγματικά δεδομένα συνάγεται ότι οι δημοκρατίες τους ξόφλησαν? Ισως σε καγκουρολαούς καραισκων οντως να μην εχει νόημα το παραμύθι της δημοκρατίας (πχ Αραβες, Ελληνες, και λοιποι νεαντερταλ), αλλά έχουμε χειροπιαστά παραδείγματα ότι κάπου αλλού λειτουργεί καλά.Anonymousnoreply@blogger.com