Αν και η πρόσφατη απαγόρευση καπνίσματος σε δημόσιους χώρους είναι νέα έννοια στο Ελλαδιστάν, είναι γνωστό ότι στις προηγμένες δυτικές χώρες ισχύει εδώ και χρόνια. Αυτός είναι και ο λόγος που πολλοί θεωρούν τα μέτρα κατά του καπνίσματος ως δείγματα πολιτισμού και προόδου στην κοινωνία. Υπάρχει όμως κάτι σε αυτή την ιστορία που επιμελώς αποκρύπτεται.
Μέχρι και το 1999, η Δύση αντιμετώπιζε την πρόοδο της ιατρικής επιστήμης στο θέμα της διάγνωσης των βλαβερών συνεπειών του καπνίσματος, ως δικό της πνευματικό παιδί -αποτέλεσμα επίπονων ερευνών δυτικών επιστημόνων, που κατέληξαν σε αυτές τις διαπιστώσεις στα μέσα της δεκαετίας του '50.
Το 1999 όμως, η έκδοση ενός βιβλίου με τίτλο
"The Nazi War on Cancer" (Princeton University Press, 1999) υπό του ιστορικού
Dr Robert Proctor,
ήρθε να θέσει σε αμφισβήτηση την ισχύουσα αντίληψη.
Ο Proctor στο βιβλίο του αχολήθηκε με τις πολιτικές Δημόσια Υγείας του ναζιστικού κράτους. Όλως περιέργως, με τα μάτια του συγγραφέα αλλά και οποιουδήποτε σύγχρονου ανθρώπου, οι πολιτικές Δημόσιας Υγείας των Εθνικοσοσιαλιστών φαντάζουν απίστευτα σύγχρονες. O Proctor διαπίστωσε ότι η αντικαπνιστική εκστρατεία ήταν ένας μόνο από τους τομείς στους οποίους οι Ναζί έδωσαν έμφαση. Προσπαθώντας να δημιουργήσουν μια ουτοπία υγιούς κοινωνίας, απαλλαγμένης από κάθε είδους ασθένεια που μπορεί να προληφθεί, προώθησαν επικοινωνιακές πολιτικές όχι μόνο κατά του καπνίσματος, αλλά και κατά του αλκοολισμού όπως επίσης και υπέρ της υγιεινής διατροφής. Προέκταση των παραπάνω πολιτικών αλλά και αποτέλεσμα της στάσης τους αυτής, ήταν και οι κατοπινότερες πολιτικές ευγονικής. Δεν περιορίστηκαν μάλιστα μόνο στις επικοινωνιακές πολιτικές, αλλά χορήγησαν αφειδώς κονδύλια προκειμένου να ενισχυθεί η επιστημονική έρευνα για τις βλαβερές συνέπειες του καπνίσματος.
Πράγματι οι Γερμανοί γιατροί, υπήρξαν παγκοσμίως οι πρώτοι που από τη δεκαετία του 30 κιόλας, απέδειξαν τη συσχέτιση του καπνίσματος όχι μόνο με τον καρκίνο του πνεύμονα, αλλά και με την στεφανιαία νόσο και το έμφραγμα του μυοκαρδίου. Ο ίδιος ο Χίτλερ χρηματοδότησε με τεράστια ποσά το Wissenschaftliches Institut zur Erforschung der Tabakgefahren, δηλαδή το Ινστιτούτο Ερευνών για τους Κινδύνους του Καπνίσματος στο πανεπιστήμιο της Ιένας, επικεφαλής του οποίου ήταν η πλέον εξέχουσα μορφή της αντικαπνιστικής εκστρατείας (και πρύτανης του συγκεκριμένου πανεπιστημίου) δρ Καρλ Αστελ. Δεδομένου ότι ο Άστελ, υπήρξε όχι μόνο φανατικός αντικαπνιστής, αλλά και εθνικοσοσιαλιστής, αντισημίτης, οπαδός της ευθανασίας και τέλος υψηλόβαθμος αξιωματικός των SS, δεν είναι περίεργο ότι είχε ως αγαπημένη συνήθεια να παίρνει τα τσιγάρα από το στόμα ανύποπτων καπνιζόντων που βρίσκονταν στο δρόμο του και να τα σβήνει πετώντας τα κάτω και πατώντας τα με τη μπότα του. Ούτε περίεργο είναι τέλος, ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος αυτοκτόνησε προς το τέλος του πολέμου, όχι τόσο από το φόβο του να δικαστεί ως εγκληματίας πολέμου (μια και είχε κατηγορηθεί ως τέτοιος), αλλά περισσότερο από απογοήτευση για την ήττα του εθνικοσοσιαλισμού. Γιατροί όπως ο Muller και ο Schairer, υπήρξαν οι πρώτοι παγκοσμίως που έκαναν ελεγχόμενες επιδημιολογικές μελέτες, αναφέροντας ότι ο καρκίνος του πνεύμονα εμφανίζεται σε πολύ υψηλότερα από το μέσο όρο ποσοστά σε καπνιστές, με αποτέλεσμα το μέλος του NSDAP και του NSKK Muller, να θεωρείται από πολλούς ως ο ξεχασμένος πατέρας της επιδημιολογίας.
Φυσικό είναι, ότι όταν οι Ναζί ανακήρυξαν νούμερο ένα εχθρό του κράτους τον καρκίνο, δεν ήταν δυνατό να λείπει και ο Νο 2 εχθρός, δηλαδή οι Εβραίοι, με τις δυτικές καπνοβιομηχανίες να παρουσιάζονται (στο μεγαλύτερό τους ποσοστό) ως Εβραϊκών συμφερόντων.
Ο Νο 1 διαφημιστής της αντικαπνιστικής καμπάνιας και δημόσιος ομιλητής κατά του καπνίσματος, ήταν φυσικά ο ίδιος ο Αδόλφος Χίτλερ. Ο Χίτλερ υπήρξε μανιώδης καπνιστής στα νιάτα του, φτάνοντας τα 2 πακέτα την ημέρα, μέχρι που αποφάσισε να κόψει τη βλαβερή αυτή συνήθεια, με αποτέλεσμα από τότε να γίνει ακτιβιστής στον αγώνα κατά του καπνίσματος. Πέραν αυτού και σύμφωνα πάντα με την εθνικοσοσιαλιστική ιδεολογία, δηλαδή μίξη φυλετισμού και εθνικισμού, θεωρούσε το κάπνισμα ως "την εκδίκηση του Ερυθρόδερμου προς τον Λευκό άνθρωπο, ως αντίποινο για την παροχή σε αυτόν από τον λευκό άνθρωπο του αλκοόλ". Πίστευε πως πολλοί "ικανοί άνθρωποι χάθηκαν νωρίς από τις συνέπειες του καπνίσματος" θεωρούσε το κάπνισμα "παρακμιακή συνήθεια", αντάξια υπανθρώπων (όπως Εβραίοι, πόρνες, ομοφυλόφιλοι, τσιγγάνοι κλπ) και ενθάρρυνε τους καπνιστές στο στενό του κύκλο να διακόπτουν το κάπνισμα, ανταμείβοντάς τους με διάφορα δώρα όταν τα κατάφερναν, εν προκειμένω χρυσά ρολόγια. Δήλωνε εξαιρετικά απογοητευμένος από την διατήρηση της βλαβερής συνήθειας από την Εύα Μπράουν και τον Μάρτιν Μπόρμαν καθώς και εκνευρισμένος από τις δημόσιες εμφανίσεις του πάντα μερακλή και λάτρη των απολαύσεων Χέρμαν Γκέρινγκ με πούρο ή τσιγάρο στο χέρι.
Το αντικαπνιστικό μένος πάντως του Χίτλερ ήταν ένας μόνο από τους λόγους της εκστρατείας κατά του καπνίσματος. Η γερμανική κοινή γνώμη ήταν ήδη προετοιμασμένη από τις αρχές κιολας του 20ου αιώνα, μια και στη χώρα αυτή έκανε την εμφάνισή του από τότε κιόλας ένα πρώϊμο αντικαπνιστικό κίνημα. Βασικό κίνητρο της ναζιστικής αντικαπνιστικής εκστρατείας, υπήρξε πάντως η αναπαραγωγή της Αρίας φυλής. Αν για τους Ναζί ήταν ανεπίτρεπτο μια φορά το κάπνισμα σε άνδρες, ήταν ανεπίτρεπτο εκατό φορές σε γυναίκες. Πίστευαν ότι προκαλεί πρόωρη γήρανση και επομένως απώλεια ομορφιάς, με αποτέλεσμα οι καπνίστριες να μην γίνονται ελκυστικές ως σύζυγοι και μητέρες από τους άνδρες, όπως επίσης (σωστά όπως απεδείχθη πρόσφατα) ότι το μητρικό γάλα μιας καπνίστριας περιέχει νικοτίνη επιζήμια για το βρέφος, αλλά και ότι οι καπνίστριες αντιμετώπιζαν υψηλότερο κίνδυνο αποβολής κατά την κύηση. Δεδομένου ότι κύριο μέλημα της ναζιστικής πολιτικής ήταν η πληθυσμιακή αύξηση του γερμανικού έθνους, όλα τα παραπάνω καθιστούσαν τις καπνίστριες κοινωνικά απόβλητες.
Σε επικοινωνιακό επίπεδο, οι Ναζί τύπωσαν προπαγανδιστικές αφίσες και ξεκίνησαν σεμινάρια επιμόρφωσης για τους κινδύνους του καπνίσματος τόσο σε σχολεία όσο και σε εργασιακούς χώρους, χρησιμοποιώντας γιατρούς ή ομάδες μελών της Hitlerjugend και της Bund Deutcher Madel. Εφηύραν τον όρο "παθητικό κάπνισμα", προκειμένου να εντυπωθεί στην κοινή γνώμη ότι προκαλείται πρόβλημα όχι μόνο στους καπνιστές αλλά και στους γύρω τους, ενθάρρυναν τη συγγραφή επιστημονικών άρθρων σε γνωστά και έγκυρα περιοδικά αχολούμενα με θέματα υγείας όπως το Gesundes Volk, το Volksgesundheit αλλά και σε άλλα ευρύτερης κυκλοφορίας περιοδικά, ενώ επίσης εξέδωσαν και το πρώτο αμιγώς αντικαπνιστικό περιοδικό, το Reine Luft (Καθαρός αέρας).
Μετά την επιστημονική επιβεβαίωση των βλαβερών συνεπειών του καπνίσματος, πέρασαν νομοθετικά μέτρα εναντίον του. Απαγόρευσαν τη διαφήμιση προϊόντων καπνού σε περιοδικά, εφημερίδες και κινηματογράφο και κυρίως τις διαφημίσεις όπου το κάπνισμα εμφανιζόταν ως αρρενωπή συνήθεια (προκειμένου να μην δελεάζονται τα νεαρά αγόρια). Ανάγκασαν τους αγρότες να καλλιεργούν συγκεκριμένα στρέμματα γης ελέγχοντας έτσι την παραγωγή καπνού, έβαλαν υπερβολικούς φόρους στα τσιγάρα αυξάνοντας δυσανάλογα την τιμή τους προκειμένου να αποθαρρυνθεί η κατανάλωση, ενώ το 1938 ξεκίνησε η απαγόρευση του καπνίσματος πρώτα στη Luftwaffe και στα Γερμανικά Ταχυδρομεία, στη συνέχεια σε νοσοκομεία και σχολεία, στα γραφεία του ναζιστικού κόμματος και τέλος στα μέλη των SS και τους αστυνομικούς όταν βρισκόντουσαν εν ώρα υπηρεσίας. Ειδικά για τις γυναίκες υπήρξαν απαγορευτικά μέτρα καθόλη τη διάρκεια του πολεμου. Απαγορευόταν η διανομή μερίδας τσιγάρων σε έγκυες, σε γυναίκες κάτω των 25 ετών η άνω των 55, ενώ τέλος απαγορεύτηκε το κάπνισμα σε τράμ και γενικότερα σε μέσα μεταφοράς, ύστερα από οδηγία του Χίτλερ, ο οποίος ανησυχούσε για την έκθεση των γυναικών-εισπρακτόρων στον καπνό στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Τέλος το 1943, απαγορεύτηκε η πώληση τσιγάρων σε ανηλίκους (κάτω των 18 ετών), αλλά και το κάπνισμα δημόσια από αυτούς.
Τέλος, είναι τραγικό ότι μεταπολεμικά το κάπνισμα ταυτίστηκε με την ελευθερία επιλογής στον άνθρωπο. Οι νεαρές Αμερικανίδες που πέταγαν πακέτα τσιγάρα στα πλήθη που πανηγύριζαν τη λήξη του Β' Παγκοσμίου, τόνιζαν ακριβώς αυτήν την αντίθεση: της ατομικής ελευθερίας σε ένα δημοκρατικό καθεστώς, από την "έλλειψή της" στον ναζιστικό ολοκληρωτισμό. Χρειάστηκε να περάσουν 50 χρόνια για να υϊοθετηθούν από τις δυτικές δημοκρατίες, οι "ανελεύθερες" πολιτικές των "κακών" εθνικοσοσιαλιστών. Χαρακτηριστικό δε του συγκεκριμένου βιβλίου, είναι ότι επικρίθηκε ως μη καταγγελτικό του εθνικοσοσιαλιστικού κράτους, μια και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο ναζισμός υπήρξε ένα κολάζ τόσο καλών όσο και κακών πολιτικών και όχι ένα αμιγώς "κακό" πολίτευμα.
1.253 σχόλια:
«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο 401 – 600 από 1253 Νεότερο› Νεότερο»Τί εννοείς "ούτε κουβέντα επί της ουσίας"; Δεν κατάλαβα
Ρε συ, διαβάζεις αυτά που γράφουν οι υπόλοιποι; Γιατί ή τα διαβάζεις και δεν καταλαβαίνεις τί σου λένε ή δεν τα διαβάζεις καθόλου
αυτό βαρσε που έγραψες περι ιδιοκτησίας της γυναικός είναι πολύ βαθυ.Εύγε πολυχρονεμένε μου.
Ενας χαζούλης ανώνυμος εξυπνάκιας που κουτσουλάει κατι κείμενα στη μέση απο οτι είδα με μια λοξή που έριξα ποιος είναι?τον ξέρω?
Παραβλέπω την ειρωνία και αναμένω απάντηση. Διαφωνείς πουθενά δηλαδή σε αυτό; Διαφωνείς επίσης ότι η συσσώρευση υλικών αγαθών εξασφαλίζει καλύτερη ποιότητα ζωής και γι αυτό είναι και επιθυμητή;
Το "ούτε κουβέντα" ακόμα δεν το εξήγησες. Τί εννοείς;
Ρε καραισκο αγόρι μου αυτο που συμβαίνει εδώ είναι η μικρογραφία της ζωής.
Είσαι, χωρίς παρεξήγηση, καρπαζοεισπρακτορας (όχι λόγω προσωπικότητας, αλλά λόγω ιδεολογίας). Μόνο στο άσυλο ονόματι indymedia θα την γλύτωνες την καρπαζιά.
Το δυστυχημα για την Ελλάδα είναι οτι επειδή είσαστε πολλοί και ορίζετε τον πήχυ τα τελευταία 40 χρόνια, έχει καταστήσει την χώρα διεθνή καρπαζοεισπράκτορα.
Το ότι μας δουλεύουνε και τα Σκόπια δεν σημαίνει κάτι?
Αγαπητέ μου Βαψομαλλιά, δύο παρατηρήσεις:
-Οι εργατικές και άλλες κοινωνικές κατακτήσεις (κατακτήσεις που σχετίζονται με βασικά ανθρώπινα δικαιώματα -σύμφωνα με τη σχετική χάρτα, την οποία υιοθετώ για τη συζήτηση, αλλά και ευρύτερα) συχνότατα χρησιμοποίησαν "αριστερή" φρασεολογία/"αριστερά" σλόγκαν για να σημάνουν και να εκφράσουν. Αυτό δεν είναι λίγο, και δεν πρέπει να υποτιμάται. Ήδη το αναφέρεις εσύ (που είσαι πράγματι ειδικός σε θέματα επικοινωνίας), το επισημαίνω κι εγώ (που δεν είμαι αριστερός -για να ρίξω λίγο μελάνι στα νερά: είμαι ανάρχας του... κέντρου).
-Κυριότερο: Οι περί ελίτ διατύπωσεις (σου), άμεσες ή υπαινικτικές, αυτόματα (και αναγκαστικά) τοποθετούν την αυτοεικόνα του ομιλούντος/γράφοντος στην μια ή την άλλη πλευρά: ελίτ/καθοδηγητές -μη ελίτ/καθοδηγούμενοι. Δυσκοίλια, αν μου επιτρέπεις, κουβέντα για τον χώρο των σχολίων ενός μπλογκ. Ενδέχεται να αφήνει περιθώρια σε καταχρηστικές ερμηνείες, ή ακόμα και βίαιες φαντασιώσεις κοινωνικού μεγαλείου (βλ. τον φίλτατο λοχαγό μας, στον οποίο -πάντοτε με σεβασμό- προτείνω παγίως να ξαναδεί τα θέματα "έθνους" και βίας).
Τί θα γίνει; Θα αφήσεις την ειρωνία να μιλήσεις με επιχειρήματα; Ή Κ-Ο-Λ-Ω-Ν-Ε-Ι-Σ; Χα,χα,χα
Βάρσε κοιμάσαι όρθιος νομίζω...
Ποιες ακριβώς είναι οι βίαιες φαντασιώσεις κοινωνικού μεγαλείου που εννοείς, Γκριζομάλλη;
Εξήγησέ το μου λίγο γιατί δεν σε εννόησα με το πτωχό μου μυαλό..
Εθνικοσοσιαλισμός
Γριζομαλλιάς
Ωραία λέξη. Πολύ σωστά. Μια που ο εθνικοσοσιαλισμός, είναι και μίγμα εθνικισμού-φυλετισμού, θα σου έλεγα ότι όσο το έχω κοιτάξει, έχω δει όχι μόνο βία μεταξύ εθνών στην ιστορία, αλλά και μεταξύ φυλών. Νομίζω ότι οι σφαγιασθέντες ερυθρόδερμοι, αλλά και οι μαύροι δούλοι δε θα διαφωνήσουν μαζί μου όσον αφορά τις σχέσεις τους με την λευκή φυλή.
Καραϊσκο ψεύδεσαι συνειδητά.
Οι πρόσφατες αντιδράσεις στην εισαγωγή της αξιολόγησης είχαν πολιτικό ονοματεπώνυμο. Οι πρυτάνεις δεν εδάρησαν ούτε το γραφείο τους χτίστηκε με τούβλα από δεξιούς ή πασόκους.
Επίσης, μην ξεχνάς ότι στο Δημόσιο επί Δεξιάς και Κέντρου υπήρχε Επιθεωρητής και αξιολόγηση. Υπό την πίεση των Καραϊσκων είναι που διαλύθηκε το σύμπαν την δεκαετία του '80. Είναι κοινό μυστικό, συγγνώμη.
Καραπιάλη, αν εννοείς ότι το γράψιμό μου μοιάζει με του Βαψομαλλιά, με κολακεύεις.
Βάρσε, συμφωνώ.
Και μια και δεν υπάρχουν "έθνη", τότε το "πολυεθνικό" μωσαϊκό της πρώην Γιουγκοσλαβίας, διελύθη στα εξ ων συνετέθη μάλλον συμπτωματικά, όπως επίσης και της ΕΣΣΔ. Επίσης οι Βόσνιοι-Σέρβοι-Κροάτες, σκοτωνόντουσαν μεταξύ τους συμπτωματικά.
ναι επιθεωρητάρες:Ποιος δεν θυμάται τον Γιάννη Γκιωνάκη στο ρόδα τσάντα και κοπάνα.
Μεγάλες κουβέντες, λοχαγέ μου.
Πάντως παρέλαβες μια Δημόσια Διοίκηση που έστω και χωρίς τεχνογνωσία και πόρους κουτσοδούλευε και την αποτελείωσες.
Αλλά και οι Τσετσένοι με τους Ρωσσους το ίδιο.. Μα εδώ σκοτώνονται οι Χούτου με τους Τούτσι Γκριζομάλλη μου, που είναι και οι δύο μαύροι, οι λευκοί μισούν τους μαύρους στις ΗΠΑ και οι μαύροι τους λευκούς για πόσες εκατοντάδες χρόνια, και μου λες ότι δεν υπάρχουν φυλετικές και εθνικές διαφορές; Το να προσπαθείς να τις εξαφανίσεις είναι ουτοπία. Αν ήταν να εξαφανιστούν θα είχε γίνει ήδη κάτι τέτοιο. Αυτό που βλέπεις, είναι ότι οι εθνικές διαφορές επανέρχονται στο προσκήνιο. Πολύ απλά γιάτί υφίστανται και δε βλέπω στο κοντινό μέλλον να μην υφίστανται.
Ετσι κάνουμε εδω με όλους.Τους λέμε καλησπέρα με το Βάρσο στην πόρτα και τους κολακέύουμε.Στη συνέχεια θα αναλάβω εγω το ξεπροβόδισμα σας,Εχω ξεπροβοδίσει εγω κατι πασόκους....χα χα δεν αναφέρομαι σε σας
Οι Ιρλανδοί με τους Άγγλους, οι Σκωτζέζοι με τους Άγγλους, εμείς με τους Τούρκους και πάει λέγοντας... Σε τέτοιο περιβάλλον, δεν είναι λίγο ουτοπικό να επιλέγει κανείς το δρόμο της αγάπης και της ειρήνης;
ρε τρούμαν στο θεό σου σύνελθε για ποια αριστερά μιλάς?για το ΠΑΣΟΚ μιλάς τόση ωρα
Βάρσε, δεν λέω αυτό. Προς το παρόν όμως με καλεί το εργασιακό καθήκον. Τα σέβη μου
Ρε Καραϊσκο, πάλι καλησπερατζού με λές;
Τώρα είδα το: Βάρσος 5.07.
Τέλος πάντων, αυτά είναι εκτός θέματος. Χαίρε
Θα σας πω μια παραβολή:Μια φορά ξεπατίκωσα σε ενα ποστ ενα τεμάχιο του Μαρξ απο κάποιο βιβλίο του και το αράδιασα ως ητο στο μπλόγκ(οχι εδώ).Και πετάχτηκε ένας που ηταν και αυτός κομουνιστής και με εφαγε....α τι είναι αυτα που λες και το παίζεις αριστερός.
Του λέω μαρξ είναι ταδε εδάφιο τάδε βιβλίο.Ουτε που ξαναμίλησε.Εκτοτε άλλαξε όνομα για να μπαίνει
Υπονοείς ότι αυτός ήταν ο Γκριζομάλλης ή μου φαίνεται;
Άκυρο. Τώρα είδα ότι είπες σε άλλο μπλογκ. Άρα δεν εννούσες τον Γκριζομάλη.
το λέω αυτο γιατι αν ο γκριζομάλλης είναι ο ανώνυμος που σε προηγούμενα ποστ με γείωνε και καλά "είσαι πασαλειματίας" και δεν ξέρεις απο μαρξισμό το έκανα και σήμερα αυτό και κατάλαβα κάποια πράγματα.Γενικά είναι καταπληκτικό τέχνασμα και εκθέτω πολλούς στα μάτια μου με αυτόν τον τρόπο
Βάρσε, άσε με να κάνω τη δουλειά μου χωρίς να με κοψοχολιάζεις (είμαι και σε ηλικία εμφράγματος...)
Καραπιάλη, δεν έχω γράψει ποτέ ανώνυμα σε μπλογκ
Ρε Καραϊσκο πας καλά ρε; Ο Γκριζομάλης είναι σοβαρός άνθρωπος. Άμα είναι να στην πει στη λέει στα ίσα, όπως την είπε σε μένα παραπάνω. ("Καλησπέρα κύριε Γκριζομάλη..Έχετε κάνει κράτηση;" Χα,χα,χα)
ΥΓ Γκριζομάλη πλάκα κάνω. Το ξέρεις ότι μου είσαι συμπαθής, άσχετα αν διαφωνούμε
Αντίθετα, Καραπιάλη, σε είχα συμπαθήσει επειδή σου την έλεγαν όλοι. Αλλά βλέπω ότι δίκιο είχαν.
Νομίζω ότι, μετά από 8μηνη λειτουργία, τούτο το μπλόγκ μπορεί να πιστωθεί (ποιός Marc Simpson και κουραφέξαλα) τον νεολογισμό "Καραϊσκος" που αποτυπώνει ανάγλυφα μια μερίδα εκλεκτών συμπολιτών μας με τους οποίους διαφωνούμε βέβαια οι περισσότεροι, αλλά σε πολιτισμένα πλαίσια και πάντα με πνεύμα εκτίμησης και σεβασμού στο πρόσωπό τους.
Σοβαρά τώρα: Καλά ρε χωριάτη-γιδοβοσκέ-χοιροβοσκέ-Ζωνιανέ, δε ντρέπεσαι λίγο; Ο άνθρωπος έγραψε την άποψή του και κάθεσαι και του επιτίθεσαι χωρίς λόγο; Μα είσαι τόσο αφέλα που δεν έχεις καταλάβει ποιος σου την έλεγε ανώνυμα πριν; Αφού ακριβώς τα ίδια σου είπε και επώνυμα, είναι δύσκολο να το καταλάβεις;
Άντε από δω ρε ΚΝΑΤ που θα το συζητήσουμε κιόλας.. Άρπα την τη διαγραφή... ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑχχχχχχ.. Το φχαριστήθηκα
Καραϊσκο, θα πας πίσω, θα κοιτάξεις όλα τα σχόλια, θα βρείς ποιος σε λέει επώνυμα πασαλειματία και θα έρθεις πάλι να μας πεις τί κατάλαβες. Εμπρός, μαρς, γιατί μέχρι να καταλάβεις ποιος είναι, θα χεις πάει και σε άλλα δέκα μπλογκς και θα βρίζεις όλο τον κόσμο
Πάρε το 50-50 ή τη βοήθεια του κοινού..
Φίλτατέ μου Γκριζομάλλη, τώρα που το σκέφτηκα, συμφωνώ με το σχόλιό σου που με αφορά. Και για να αυτοπροσδιοριστώ κι εγώ, δηλώνω αναρχοσυντηρητικός (άστο φίλε μου Καραίσκο, γιατί αυτό δεν είναι άσπρο/μαύρο και θα μπερδευτείς...), οπότε εκτός παιχνιδιού και για τους μεν και για τους δε...
Θα κλείσω, σε ό,τι με αφορά, τη σχετική συζήτηση, διότι κατά τη γνώμη μου δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα από ένα σημείο και πέρα, λέγοντας ότι, στην ουσία, ο διάλογος θεωρώ ότι είναι μια υπερεκτιμημένη υπόθεση (και περιλαμβάνω σε αυτό που λέω και τον εαυτό μου και τις απόψεις μου - πολλώ δεν μάλλον την θλιβερή και γραφική περίπτωση του φίλου μου με τις σαγιονάρες). Όπως, εν πολλοίς, περιγράφει και ο μέγας Schopenhauer στην Εριστική Διαλεκτική, ο διάλογος (και δη ο δημόσιος) δεν είναι παρά μια προσπάθεια του κάθε συνομιλητή να κυριαρχήσει έναντι του (πραγματικού ή οινεί) αντιπάλου-συνομιλητή. Χρησιμοποιεί ο καθείς τα μέσα του για να επιβάλει το Εγώ του στο Εγώ του άλλου. Έτσι, κατά τη γνώμη μου, έχει η κατάσταση και γι' αυτόν τον λόγο άλλωστε, είμαι της άποψης Καραγιαννίδη (για να έρθω σε οικείες αναφορές του Καραίσκου), ο οποίος είναι από θέση, γενικά, εναντίον του διαλόγου. Ποιοτικός και ειλικρινής διάλογος είναι -νομίζω - περίπου αδύνατον να γίνει, γιατί ο καθένας μας αμύνεται στα επιχειρήματα του άλλου επί τη βάσει της διάθεσής του να προστατέψει το Εγώ του. Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει ότι όλες οι απόψεις έχουν την ίδια αξία και ότι δεν πρέπει να καυτηριάζουμε τις ατεκμηρίωτες μπουρδολογίες και τα επιστημονικοφανή πασαλείμματα του κάθε Καραίσκου...
Καραϊσκο, διάβασε τις τρείς τελευταίες γραμμές του άνωθεν σχολίου. Μετά γράψτες 100 φορές στο τετράδιο μαρξιστικής αντιγραφής και φέρε μου να το δω.
Βαψομαλλιά, εγώ πάλι πιστεύω ότι η καλή προαίρεση είναι δυνατή και υπαρκτή (ωχ, μπας κι είμαι αριστερός;;;).
Και, με αυτήν την προϋπόθεση, ο διάλογος (δια ζώσης αλλά και -κάπως διαφορετικό αυτό- με κάποια δημοσιευμένη άποψη) μας πάει παραπέρα.
ΥΓ. Έχεις μέιλ.
ελα μωρε η περίπτωση βαψ έχει καταντήσει γελοία.Πρώτα απ όλα εχθές έλεγε οτι δεν ξανακουβεντιάζει για πολιτική μαζι μου και σήμερα εχει γίνει η μαχη της Κρητης εδω.Επειτα εχθές έλεγε οτι μας εκτιμούσε συλλήβδην και σήμερα μονο Μαορί δεν με εχει πει.Ο ανθρωπος είναι Πρέκας αλλάζει απόψεις και θέσεις σαν υαλοκαθαριστήρας δεν δύναμαι να τον παρακολουθήσω,αυριο θα τα γυρίσει πάλι θεός ξέρει τι θα ξημερώσει στην κεφαλή του.
Οσο για εσένα Γαλίφη της Βαγδάτης που εχεις ξεπεράσει καθε ρεκόρ οσφυοκαμψίας μόλις σε βρω θα κανω το ιστορικότερο πρωτοσέλιδο ολων των εποχών: "ΠΑΝΤΟΦΛΙΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥ"
Ρε τραμπούκε δε ντρέπεσαι λίγο; Γαλιφιά είναι να είσαι άνθρωπος και να μη βρίζεις όποιον βρίσκεται μπροστά σου; Τί διάολο σε σπηλιά γεννήθηκες;
Ε είσαι λίγο οσφυοκάμπτης για να πούμε και του καραϊσκου το δίκιο.
Ρε Παναγο-καραϊσκο είσαι και πονηρός;
Ρε εδω μιλάμε οτι ολο το χωριό μιλάει για σενα ρε και οτι σε είδανε κατι χωριανοί να κρατάς κατι τεράστιες φτερούγες και να διώχνεις τις μύγες προκειμένου να μην ενοχλούν κάποιον που το ελένε να δείς πως μου τον είπανε......καψο κλασο καβο μαλλιά θαρρώ
Έλα μωρέ σιγά το μεγάλο χωριό...
"Ψύλλοι στ' αυτιά μου μπήκανε.." που λέει και το τραγούδι. Δεν μου μοιάζει για καραϊσκεια γραφή αυτή του πανάγου.. Χμ, μάλλον είναι ο υπογράφων Μάκης Βορίδης που μου τη λέει συχνά τώρα τελευταία. Ποιος να είναι άραγε; (έλα μου ντε...)
Εκτιμώ ότι η αντοχή που επιδεικνύει ο ζβέρκος του Καραϊσκου, με την καρπαζιά στην ημερήσια διάταξη, οφείλεται στην βαθιά του πίστη ότι η ιδεολογία του δεν μπορεί να είναι λανθασμένη, αφού στηρίζεται στη "ηθική" ανωτερότητα έναντι του ανηθικου καπιταλισμου.
Σε συνδυασμό βέβαια με την αρτησκληριωτική νοοτροπία με την οποία έχει γαλουχηθεί
στην παράδοση της οποίας τυχόν αποκλίσεις-διαφοροποιήσεις από την επίσημη "αλήθεια" επιβραβεύονται με εξαφάνιση από την φωτογραφία.
Ρε λες να...; Μπα....
οοοοοο βλέπω ο τρούμαν τράβηξε όπλο ενάντια στο παλιό κρεμλίνο.Ακου σε με τωρα: δεν σας παίρνει να μιλάτε για αίμα πάντως παρόλο που εγω δεν είμαι της σοβιετικής κουλτούρας...μεχρι να φτιάξετε κεφάλαια και να γίνει επιτέλους η πολυπόθητη πρωταρχική συσσώρευση φάγατε δυο ηπείρους ολόκληρες χωρίς πατάτες και κρεμμύδι.Δηλαδή λιγο τσίπα και λιγο τσίπρα να έχουμε πάνω μας
ναι ρε οσφπυοκάμπτη
εδώ δεν έχεις και 100% αδικο
Γνωστά κόλπα Καραϊσκου. Κατηγορεί τους άλλους για οσφυοκαμψία για να τους αναγκάσει να έρθουν με τα νερά του. Αυτά τα κόλπα τους μαθαίνουν στην ΚΝΕ. Κόλπα για μικρά παιδιά.
Την εχω καραχεσμένη την ΚΝΕ α καλά εσυ είδες φως και μπήκες
καλά τα είπε ο βαψομαλλιάς στον καραϊσκο αλλά που να καταλάβει το παιδί από την κρήτη,.
Πανάγο ξέρεις κάτι;
Χα,χα,χα...Αρπα τη κύριε συνδιαχειριστά Πανάγο-Μάργουντ για να μάθεις να μου δίνεις δικαιώματα διαχείρισης...ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ
Ζήτω η δημοκρατία. Θα υπερασπιστώ το δικαίωμα του Πανάγου να μιλά, δίνοντας και το χαρτί υγείας μου ακόμα. Χα,χα,χα
ΥΓ Μίλησε κανείς;
Ώστε κάνει και τέτοια κόπλα ο Μάργουντ?
Πανάγο πες κάτι ρε σύ. Θέλω να σε ακούσω. Μου λειψε η άποψή σου.. Χα,χα,χα
Ναι η νυφίτσα... Είμαι σίγουρος ότι ήταν αυτός..
ΣΥΜΒΟΥΛΗ
Ο Καραϊσκος να πίνει πολύ νερό γιατί η ζέστη βαράει στο κεφάλι.
Μπράβο μπέμπη. Χα!
Χα,χα. Στα πράσα ο Πανάγος
Τεντυμπόις! Τεντυμπόις! Τεντυμπόις!
Θα πρεπε να ντρέπεσαι Πανάγο προβοκάτορα. Μόνο από το όνομα φαίνεται τί προβοκάτορας πρέπει να σαι. Πανάγος ο Προβοκάτορας. Πώς λέμε Πίκος Απίκος, Αιμίλιος το Μήλο κλπ
πως λέμε επίσης β....ς οσφ........ς
Πίκος Απίκος, Βαρσος ο Οσφυοκάμπτης, Αιμίλιος το Μήλο, Πανάγος ο Προβοκάτορας. Χα χα
Ο από πάνω δεν είμαι εγώ βέβαια.
Οσο για το Βάρσο και τις σκιαμαχίες του, έχω να πω ότι πραγματικά σήμερα την έκανε λάστιχο και συγκεκριμένα περδικολάστιχο, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό. Και μου κάνει εντύπωση γιατί από ότι είμαι σε θέση να γνωρίζω είναι ο μοναδικός εκ των συντελεστών του ιστολογίου που έχει την (αμφίβολη) χαρά να έχει γυναικεία συντροφιά. Πράγμα που σημαίνει ότι είναι μερακλής του χερογλύκανου σε αντίθεση με εμάς που το κάνουμε από ανάγκη.
Ο Βάρσος θεωρώ ότι κέρδισε με το "σπαθί" του σήμερα το προσωνύμιο Γιώργος Νταλάρας, γιατί από ότι βλέπω στα σχόλια παραπάνω, πραγματικά συμμετέχει (φιλικά) σε όλες τις σύζητήσεις με όλους και για τα πάντα όλα.
Γιώργος λοιπόν από εδώ και στο εξής.
Καραϊσκο δεν ξέρεις από μαρξισμό
Και που είναι τώρα ο Γιωργος Οσφυοκάμπτης Νταλάρας?
Να τα πάρουμε ένα-ένα? Να διαχωρίσουμε πολιτικό σύστημα και οικονομικό σύστημα, μπας και συνεννοηθούμε (όχι ότι είναι και ανάγκη βέβαια). Εχουμε και τα πολιτισμικά-θρησκευτικά, αλλά για αυτά υπάρχει ο Χαντιγκτον, όποιος ενδιαφέρεται διαβάζει. Στο παρόν αναφέρομαι μόνο σε δυτικού τύπου (και ο μάρξ δυτικός είναι) καταστάσεις. Επίσης αναφέρομαι κυρίως στον 20ο αιώνα.
Το βασικό πολιτικό debate της σύγχρονης εποχής είναι open society vs closed society (τα περι φασισμού-κομμουνισμού είναι νομίζω παρωχημένα). Θεωρώ σε αυτή τη βάση πρέπει να γίνονται οι τοποθετήσεις. Open σύστημα εννοούμε εκλογές, διαχωρισμός εξουσιών, κοινωνικό συμβόλαιο και τα σχετικά κληροδοτήματα του διαφωτισμού. Κλειστό σύστημα, ή ολοκληρωτισμό λέμε όχι εκλογές, συγκεντρωση εξουσιών, αυταρχισμό στη λήψη και εκτέλεση αποφάσεων.
Από ότι μπορώ να αντιληφθώ ο Νταλάρας και ο Καραίσκος είναι υπέρ της closed society, ο Trueman υπέρ της open (μπορεί και να κάνω λάθος ας το πουν οι ίδιοι).
Τώρα το οικονομικό σύστημα, είναι μια σχετική, αλλά ξεχωριστή συζήτηση, νομίζω. Το κλειδί εδώ κατά τη γνώμη μου είναι αν θέλουμε αγορά (τα υπόλοιπα είναι παράγωγα αυτής της επιλογής). Αγορά (Καραίσκο σε σένα κυρίως το λέω) είναι ο προσδιορισμός της τιμής και της παραγώμενης ποσότητας προιόντος βάσει της προσφοράς και ζήτησης. Με αυτό τον τρόπο οδηγούμαστε σε μια συγκεκριμένη κατανομή πόρων σε άτομα και επιχειρηματίες, και ο καθείς κάνει τα κουμάντα του. Ο άλλος τρόπος είναι οι πόροι και το προιόν θα πρέπει να ορίζονται και να μοιράζονται από κάποια κεντρική εξουσία, με τον τρόπο που αυτή νομίζει, βάσει του όποιου προγραμματισμού της για ένα καλύτερο αύριο. Το να συζητάς όπως κάνουν οι κομμουνιστές για αμοιβές σύμφωνα με τις (άκουσον) ανάγκες των εργατών και μάλιστα χωρίς ρίσκο, οδηγεί σε φαινόμενα βαμβακοπαραγωγών κλπ, βάζεις το κάρο μπροστά από το άλογο.
Προσωπικά είμαι άρα, υπέρ της αγοράς, καθώς τη θεωρώ το πιο αξιόπιστο δυνατό σύστημα για καταμερισμό των πόρων, πιο αξιόπιστο πάντως από οποιονδήποτε κομμισάριο. Αόρατο ξεαόρατο χέρι, συνάδει και με την υλιστική ανάλυση, καθώς προβλέπει λογικούς (rational) παίκτες που προβαίνουν σε λογικές αποφάσεις για την ικανοποίηση των γήινων αναγκών τους, και επίσης προβλέπει και ένα πολύ σοβαρό σετ κινήτρων για δράση για όλους αυτούς. Τι πιο λογικό από αυτό, ούτε ο Mr. Σπόκ να το'γραφε.
Για την ιστορία, πιστεύω ότι τα προβλήματα που έχουμε και στην Ελλάδα είναι επειδή δεν λειτουργεί η αγορά. Επίσης είναi πραγματικά είναι γελοίο να επισείεται ο μπαμπούλας του φιλελευθερισμού σε μια σοβιετική χώρα όπως η ελλάδα. Αστεία πράγματα.
Για την πολιτική οργάνωση τώρα, αν και είναι εμφανείς οι αδυναμίες των ανοιχτών συστημάτων, που για μένα έχουν να κάνουν κυρίως με τα εγγενή προβλήματα της αντιπροσώπευσης (agency problems) των συστημάτων αυτών, θα πρέπει να τα προτιμήσουμε από τα άλλα. Αλλωστε βρίζουμε τη δημοκρατία μας, ακριβώς γιατί στην ουσία της ΔΕΝ είναι δημοκρατία αλλά έχει εκπέσει σε ολιγαρχία ή νεποτισμό, διαφθορά κλπ δηλαδή οι δικλείδες της δεν δουλεύουν. Σύμφωνα με αυτή τη λογική αν τυχόν δουλέψουν (πχ σε χώρες της δύσεως δουλεύουν σαφώς καλύτερα) όλα θα πάνε καλά, και δεν θα έχουμε ανάγκη από κανέναν από μηχανής σωτήρα, έτσι δεν είναι? Αρα τι τρώγεστε, ο σκοπός μας είναι να εγκαθιδρύσουμε τους δυτικούς αυτούς θεσμούς στην Ελλάδα, και ο καθένας από εμάς (τους υποτίθεται σκεπτόμενους) να κάνει προτεραιότητα του την προάσπισή τους. Λογικό δεν είναι?
Τέλος, αυτό που με προβληματίζει σχετικά με τον αυταρχισμό και το μαστίγιο (που σαφώς θα πρέπει να συνυπάρχει με το καρότο σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα κινήτρων) είναι το, ποιός θα ορίσει αυτόν που θα το κρατάει, ποιός θα αποφασίσει να δώσει σε αυτόν τον φωτισμένο Ενα (είτε λέγεται στάλιν είτε χίτλερ είτε κάστρο) απεριόριστες εξουσίες? Ποιός μετά θα τον εμποδίσει να αρχίσει να εκμεταλλεύεται τις εξουσίες του για να βολεύει τους φίλους του, αν έχει καταργήσει όλους τους ετεροπροσδιοριζόμενους ελεγκτικούς μηχανισμούς? Εμ εδώ σε θέλω κάβουρα...Οποιος μου το απαντήσει αυτό θα γίνω οπαδός του.
Χα,χα,χα.. Κάποιος έγινε τούρμπο που τον έπιασα στα πράσα.. Έλα ρε δεν πειράζει. Την άλλη φορά..
entzo dalara
Γιώργο πες μας το σαν παλιο σινεμά, το λες πολύ ωραία
Χα,χα,χα τώρα που τα διαβάζω γελάω ακόμα περισσότερο..
Γιώργο με την Κπυπρο τι θα γίνει? Θα λευτερωθεί επιτέλους?
Πω,πω νεύρα....
Που είναι ο Τζίμης ο Πανούσης να τα πούνε λιγο?
Μάργουντ από το Νευροκόπι είσαι;
Μην ξανακούσω το όνομα μου εδω μεσα θα σας κανω μήνυση
Λαζόπουλος-Ψωλέο Σαρρη
Λαζόπουλος-Ντενίση
Πανούσης-Νταλάρας
Πάρε βαθιές ανάσες.. Εισπνοή, εκπνοή, εισπνοή, εκπνοή
Νευρόβραστα τα σχόλια.. Χα,χα,χα
Προτείνω με τυφλά μάτια Οζονοθεραπεία για την οσφυοκαμψία στον φίλο μας Βαρσο Νταλάρα
βεβαίως διαφωνώ με την θεωρία της παναδαμάτορος αγοράς που στην ουσία εγω δεν γνωρίζω που και αν εφαρμόσθηκε ουδέποτε.Εχω να πω βέβαια οτι αυτη τη στιγμή αυτός που λέει "ελέυθερη αγορά παιδιά" είναι αυτός που εχει την ισχύ ενω οι λοιποί με λιγότερα ή ανύπαρκτα κεφάλαια και δυνατότητες θα γίνουν μισθωτοί σκλάβοι των 2-3 ευρω την ημέρα.Ανατριχιάζω μ ολα αυτά (αχ καλέ ανατριχιάζει) ανατριχιάζω και με την κοινωνία των 2/3 που πάμε να γίνουμε και χαιρετίζω ανοιχτά τα κινήματα ανατροπής του νεοφιλελευθερίσμου.
Προσδοκώ ανασταση ζωντανών δε.
Τωρα σπάσε πλάκα που θα γράψει ο βαψ αυριο ή σημερα για ελεύθερη αγορά και τα σχετικά και η ανθρωπινη φύση η άτιμη και οι ζηλιάρηδες γειτόνοι (αραμπατζης)και ο βάρσος θα αρχίσει πάλι τις γλοιώδεις ανατολίτικες υποκλίσεις στο μεγαλείο του δόκτορος.Ερε πάλι γέλια που μας περιμένουν
Νταλάρα, η συμπεριφορά σου εδω μέσα άρχισε να προσομοιάζει με αυτή ιού (σβήσιμο σχολίων τσαμπουκά, υπερπληθώρα άσκοπων παρεμβάσεων, αυτοσυγχαρητήρια για δήθεν επιτυχίες εντοπισμού σχολιαστών κλπ κλπ)
Θα σε ψεκάσω με Νόρτονα πρόσεξε.
Σ αυτή τη συζήτηση μετέχει ο Νταλάρας βαρσος ο σφογγοκολάριος?
Πάσχει από οσφυοκαμψία ο Βάρσος?
Γιατί τον λέτε γλοιώδη τον Βάρσο Νταλάρα?
Αχ καλέ ανατρίχιασα
Ανατρίχυσα
O " Καραπιάλης " (ή " Καραϊσκος " όπως τον λέτε οι περισσότεροι και έχω την περιέργεια να μάθω γιατί;) μπορεί να μην ξέρει καλά τα διάφορα πολιτικά ή θεωρητικά θέματα και συμφωνώ με αυτή τη διαπίστωση. Όμως πρέπει να του αναγnωρίσετε ότι και μόνο το ότι ασχολείται με αυτά τα θέματα ένας άνθρωπος νέος (αυτό συμπεραίνω από τον τρόπο του) είναι ενθαrρυντικό. Έχετε δει με τι βλακείες ασχολούνται άλλoι άνθρωποι της ηλικίας του;
Νέα εννοούσες
χανιωτικα νεα
ουτε τον 15 αυγουστο στην τήνο τόσες γονυκλισίες και προσκυνήματα ντροπή πια
Εμενα μου αρέσει ο Γιώργος
Το καημενούλι τον Βαρσούλη γιατί τον λέτε γλείφτη?
Κάτι με λεει ότι τώρα θα το παίζει σκληρός ο Βάρσος και θα του την ψιλοπεί του Βαψομαλλιά σ' ένα από τα επόμενα σχόλια του.
Ειναι αλήθεια οτι ο βράσος εχει κοιλίτσα και σαγιοναρες σε σχήμα κύπρουν¨?Με την κατεχόμενη χερσόνησο να έφάπτεται τοσο αρμονικούτσικα με το μεγάλο δαχτυλο του μεγάλου οσφυοανδρός?
Βάρσε τι ώρα ετοιμάζεις το λουτρό για τον Κύριό σου?
Ναι θα του κάνει τα μούτρα κρέας μωρέ΄,....θα αρχίσει πάλι αυτά τα Τασομητροπουλίτικα και νταβατζίδικα ¨"Εγω δεν θαυμάζω κανένανα¨"και τέτοια σάπια.Ε μα θα του ρίξω στρακαστρούκες στακαστούκας
Σώπα ρε που παίρνω εγώ χαμπάρι από τις βλακείες τώρα των Μαργουντο καραπιαληδων... Τσους ρε που θα με πείτε και γλύφτη....
Άσε ρε Καραϊσκο τώρα που κάνεις και δηλώσεις.. Άσε ρε ινστρούχτορα..
Του τρίβεις και την πλάτη με την βούρτσα του Κυρίου σου?
Είναι εντάξει το λουτρό μου λοχαγε?
Καραϊσκο τί κάνει η αχτίδα τσι Κρήτης του ΚΚΕ ρε; Όλα καλά;
Έλα ρε τώρα που μπέρδεψες την ψαρόβαρκα του μπαρμπα Σήφη με το Αρόρα και νομίζεις ότι ξεκίνησε επανάσταση...
Βάρσος: - Ο Κύριος τι προτιμά για δείπνο?
η αχτιδα τσι Κυπρου θες να πεις
Ρε άσε τώρα που μου αγόρασες νεροπίστολο για να το παίξεις Ζωνιανός..
Ρε Καραϊσκο το όπλο σου παίρνει θαλασσινό νερό ή της βρύσης;
Βάρσο,
τα παπούτσια Του τα στιλβώνεις καλά ?
Καραϊσκο το όπλο συνοδεύεται από στιβάνια όχι από βατραχοπέδιλα..
Ο Μαργουντ. Να δούμε τι θα πεί κι ο Μάργουντ.
Κοίτα ρε κάτι αριστερούς του καφενείου. Το κεφάλαιο θα το χτυπήσεις με το τάβλι στο κεφάλι; Άσε ρε Καραϊσκο τώρα..
Κοίτα μη χτυπήσεις με το νεροπίστολο την άλλη τη νυφίτσα γιατί έχει και νεύρα...
Χα,χα,χα... Πολύ με χαλάνε τα μπινελίκια, τί να σας πώ; Μεγάλη στενοχώρια.. Χα,χα,χα
Βάρσο τι ώρα βγάζεις τον σκύλο Του για την ανάγκη του? Φοράς και πλαστική σακούλα με σκουπάκι για τα σκατά του σκύλου?
ο κύριος επιθυμεί γλυκό,τσάι καφέ?
Μάργουντ σεντόνι θα γράψεις πάλι?
O Καραϊσκος κάνει την επανάστασή του και βαδίζει πάντα από το αριστερό πεζοδρόμιο
Βάρσο, είσαι γλοιώδες υποκείμενο
Βάρσο βάλε τον σαγιονάρα στη θέση του
Καλησπέρα,
Κοίτα ρε κάτι άτομα. Επειδή δε συμφωνείς μαζί τους, σε βγάζουνε τσάτσο. Σα δε ντρεπόμαστε λέω γώ... Εγώ και ντρέπομαι..
Έλα Καραϊσκο, η θαυμαστριά σου..
Τί ναι ρε Καραϊσκο, κατάπιες τη γλώσσα σου; Και μας έκανες και τον προχώ στην Κίρκη; Για να δούμε και τον Καραϊσκο...
Καραϊσκο, θα περιμένει πολύ η κοπέλα; Δε θα πεις μια καλησπέρα;
Αυτός ο Καραϊσκος μου φαίνεται πολύ ντροπαλό αγόρι. Κρίμα τις σαγιονάρες..
Ρε για κοίτα κάτι άτομα που θέλουν και σαγιονάρες.. Τί θα γίνει δε θα πεις μια καλησπέρα;
Καλέ τι λέτε πάλι εδώ πέρα? Τι παιχνίδια είναι πάλι αυτά?
Καλησπέρα.
Όχι ρε γαμώτο λάθος έκανα
Καλησπέρα
Καλησπέρα Βάρσο!!
Πώ, πω με εντυπωσίασες. Καταπληκτικό.. Ούτε ο Καραϊσκος δεν τα βρίσκει αυτά.
Καλά αυτός ο Καραϊσκος έχει καταπιεί τη γλώσσα του. Και είναι και μεγάλη παναθεμά τη, γλωσσάρα. Μόνο να τη βγάζει ξέρει. Πώς στο καλό την καταπίνει..
Μη μας πεις ότι είσαι αριστερή. Δε θα το αντέξω..
Βαρσο καλησπέρα ειπα!
Καλησπέρα τι κάνεις με λένε αντώνη και είμαι δικηγόρος παρα τω αρείω παπαγω εδω αυτό το μπλόγκ δεν αρμόζει σε γυναίκες οπως εσένα...τα παιδιά εδω τωρα ειναι φίλοι μου βέβαια και τους αγαπώ αλλα καταλαβαίνεις.Καταλαβαινόμαστε.Θες να περάσω να πάμε μια γλοιώδη βόλτα
Καλησπέρα. Δυστυχώς πρέπει να αποχωρήσω για να δω μια ταινία. Αντε καληνύχτα σε όλους..
ελα που πας ταινία έχει και εδώ σε λίγο
Αριστερή εγώ? Α πα πα πα! Τώρα, να πω την μαυρη αλήθεια τό χω κανει το σφάλμα να ψηφισω ΚΚΕ στα φοιτητικα χρονια, μόνο τοτε... να! φιλώ σφυρ.. σταυρο.
ε τότε κι εγω καληνυχτα, αμα φυγεις. Εϊσαι πολυ αγενης
Nα θέλεις τον Καραϊσκο που τον λατρεύουν και όλες οι γυναίκες.
ναι πάρε εμένα που είμαι και φθηνός σε όλα μου
Καλά ρε μια ταινία πήγα να δώ και περίμενα ότι θα έχουν γίνει όσα εδώ μέσα. Και γυρνάω και δε βλέπω τίποτα. Ρε Καραϊσκο, το καμάκι-ζόμπι είσαι; Τι ναι αυτά ρε συ;
Βάρσε τί ταινία ήταν αυτή; 45λεπτη;
Έχει πει τίποτε ο Marx για τις διακοπές και πιο συγκεκριμένα για το ερώτημα βουνό ή θάλασσα? Είμαι μπερδεμένη και θα μου άρεσε να έχω μια σοβαρή γνώμη. Πες μου αν ξέρεις Καραϊσκο.
Βάρσε, σέρβιρες πρωϊνό στον Κύριο?
Κάτω από τον τίτλο του blog σας λέτε "θα γινόμουν και εγώ αριστερός αν ήμουν άσχημος". Υπονοείτε κάτι για την εμφάνιση κάποιου από τους συντελεστές του ιστολογίου;
Να φτιάξω εναν καφέ να σας πω και εγω τα νέα μου απο χθές το βράδυ...Τώρα έφυγε η άλλη απο το σπίτι..Χαμός..τι θα πω στην δικιά μου δεν ξέρω
Βάρσε, το λουτρό είναι έτοιμο?
Καραϊσκο λούστηκες σήμερα; Νίφτηκες; Έπλυνες τα πόδια σου; Έκοψες τα νύχια σου;
Έπινε καφέ ο Μαρξ? Πώς τον έπινε? Τί λέει για αυτό ο Καραϊσκος?
Βάρσε γελάς όταν λέει κάτι αστείο ο Κύριος?
O Marx ελούζετο;
Βάρσε, ξεσκονίζεις τους ώμους του Κυρίου σου?
ΣΙΜΟΣ Ο ΥΠΑΡΞΙΣΤΗΣ
ΚΑΡΑΪΣΚΟΣ Ο ΜΑΡΞΙΣΤΗΣ
Βάρσε έχεις έτοιμες τις παντούφλες του Κυρίου?
Μια τηλεταινία Sherlock Holmes έβλεπα με Jeremy Brett, "The Illustrious Client"...
Έχω τις παντούφλες για σένα συγκεκριμένα....
Πισω απο τα φουστάνια του βαψ τρέχει ο προσκυνημένος ολη μέρα.Σε λίγο θα μπεί πάλι ο Κύριος και θα αρχίσει να αμολάει τα ψυχεδελικά του και ο λοχαγός θα επαναδιατυπώνει τη θεωρία του εθνικοσοσιαλισμού εκ νέου, προκειμένου να αρέσει στους κεντρώους γκριζομαλλιά και βαψ...
τα πάντα όλα χωράνε στα μπογαλάκια του και κεντρώοι και σκίνχεντς και σοπενάουερ.Γκοα τράνς κατάσταση
O Μαρξ εκουρεύετο?
Βαρσε, θα χαρείς όταν ξαναμπεί ο Βαψομαλλιάς? Αισθάνεσαι κόμπο στο λαιμό και σκίρτημα όταν τον διαβάζεις?
Ο άλλος για να με πείσει για τη μαρξική ανεπάρκεια αραδιάζει εδάφια απο Σοπεναουερ που ο Καρολος και ο εγκελς έχουν συγγράψει τόνους εναντίον της ιδεαλιστικής φιλοσοφίας του.(Γερμανική ιδεολογια 1και 2)Στα 12 μου τα διάβαζα. Οταν ο Βράσος καθόταν στα θρανία της ΚΝΕ και πριν του σαλέψει και γίνει σκίνχεντ επειδή του έριξε πίτα η Ρούλα η προλετάρια απο την αχτιδική οργάνωση ανω Πατησίων.Δηλαδή μιλάμε ούτε στα Ανώγεια δεν γίνονται αυτά,
Καραϊσκο συνεχίζεις να δείχνεις κόμπλεξ και να εκτίθεσαι. Ο άνθρωπος δεν σου ανέφερε τον Σοπενάουερ σε σχέση με τον Μαρξισμό αλλά για τη ματαιότητα του διαλόγου. Και ήταν πολύ ενδιαφέρουσα αναφορά και σκέψη αυτή που με προβληματισε και εμένα. Αποδεικνύεις με τα λεγόμενά σου ότι ο Σοπενάουερ και ο Βαψομαλλιάς που το ανέφερε έχουν δίκιο αν βλέπουμε συνομιλητές διαστρεβλωτές του δικού σου είδους. Εκτός αν δεν κατάλαβες πάλι οπότε ο βαψομαλλιάς δικαιώνεται ξανά για όλα τα προηγούμενα που σου έλεγε.
Δεν θέλουμε παπαγαλάκια του Βαψομαλλιά. Να βγεί ο ιδιος να μιλησει
Ουτε που με νοιάζει τι μου λες,,,
ανώνυμε
αν πει ο βαψ οτι πετάει ο γάτος πετάει θα πείς εσύ.Και απόψεις στο στίλ εμείς είμαστε οι φωτισμένοι και αυτοί είναι καθυστερημένοι και τα λοιπά δεν μ απασχολούν τσι πετάω στην ανακύκλωση ακόμη και αν διαφωνώ με τους πολλούς.
Βαρσε γιατί βγαίνεις ανωνυμα όταν μιλάς πλέον για τον Βαψομαλλιά?
σκέφτομαι μάλιστα να προτείνω στην ολομέλεια να απαγορευτούν -στα κόμμεντς-τα σεντόνια.Πρέπει να μπεί ενα τέλος.Να γράψεις οσο πιο περιεκτικά γίνεται και τα βασικά μόνο,δεν είμεθα υποχρεωμένοι να υφιστάμεθα το ψώνιο του κάθε αποτυχημένου γραφιά εδω μέσα.Απο δω και πέρα μόλις βλέπω σεντόνι θα το θεωρώ σάχλαμάρα μα ο ίδιος ο Μαρκούζε να το εχει στείλει,πόσο μαλλον τα νούμερα που περιφέρονται εδώ και νομίζουν οτι ειναι διάδοχοι του Αριστοτέλη.
Κι ολα αυτά τα λέω γιατί η ατμόσφαιρα προμηνύει πολύ σεντόνι
Καραϊσκο δεν σου φτάνει να γράφεις ως Καραπιάλης? Γιατί μας κουράζεις και με ανώνυμα σχόλια?
Έχει πειραχτεί πολύ ο Καραϊσκος
Αλήθεια γιατί τέτοια ενόχληση Καραϊσκο; κάτι πρέπει να σε ενόχληκσε βαθιά για να κάνεις έτσι..
Καραϊσκο σε ποιον αναφέρεσαι όταν μιλάς για αποτυχημένο γραφιά; Πες για να γελάσει και το παρδαλό κατσίκι..
Καραϊσκο σε ποιον αναφέρεσαι όταν μιλάς για αποτυχημένο γραφιά; Πες για να γελάσει και το παρδαλό κατσίκι..
Καραϊσκο θα πας τελικά στην Ένσταση?
δεν γουστάρω τα ελιτίστικα και καλά οι πάτοι οι άλλοι και εμείς οι έξυπνοι, να μην ψηφίζουν όλοι γιατί είναι βλάκες οι μισοί και αυτά γενικά των ψωνισμένων τις αηδίες
Καραϊσκο επαναλαμβάνω ότι συνεχίζεις να δείχνεις κόμπλεξ και να εκτίθεσαι. Όταν δεν έχεις τι να πεις σε όσα σου λεει κάποιος τον βαφτίζεις παπαγαλάκι. Δεν καταλαβαίνεις πόσο ανεπαρκής δείχνεις και πόσο δικαιώνεις αυτούς που σε ειρωνεύονται; Ηρέμησε λιγάκι θα πάθεις τίποτα. Η ήττα στον διάλογο ενός blog δεν είναι και τίποτα τόσο σοβαρό. Ηρέμησε λιγάκι ρε παιδί μου
Σε όποιον γουστάρω αναφέρομαι και η αποτυχία είναι υποκειμενική και θέμα αισθητικής.Εγω το Βοσκόπουλο π.χ τον θεωρώ τραγουδιστή αποτυχημένο και γελοίο,η κα Λαμπίρη τον λέει αρχιερέα,,,, αρα αγκινάρα
Καραϊσκο λίγη ηρεμία. δεν είδα κανέναν εδώ να σε χαρακτηρίζει πάτο. μόνος σου το λες και αυτό δυστυχώς κάτι δείχνει για την αυτοεκτίμησή σου
Ηρεμία
Με την Ένσταση τι θα γίνει? Θα πας?
Πολλά νεύρα από τον Καραϊσκο. Γιατί; Kαλοκαίρι είναι, δεν χρειάζονται αυτά.
ελα μωρε σε τα μας τώρα....ωστόσο σε ενημερώνω οτι εγω δεν έγραψα ανώνυμα σήμερο.Τίμια φορτηγατζίδικα στο τιμόνι που κρατώ
O καραϊσκος φαίνεται ότι έψαξε και ρώτησε οπότε μας αρδιάζει και το μαρξικά και το μαρξιστικά.
Με την Ένσταση? θα πας τελικά?
σκέφτομαι να παω αλλα θα αρχίσει παλι τα πολιτικά ο βαψ και ποιος τον ακούει
Καραϊσκο διακοπεύεις;
Νομίζω έχει υπάρξει παρεξήγηση. Ρώτησα τον βαψομαλλιά με μέιλ για τον Καραϊσκο και που είπε ότι τον συμπαθεί και τον θεωρεί και αξιόλογο απλώς τον κουρδίζει λίγο γιατί τον βλέπει να τσιμπάει. Τα έχει αυτά ο βαψομαλλιάς. Καραϊσκο μην τσιμπάς. Στο έχω πει και άλλη φορά αλλά δεν ακούς.
Ο Βαψομαλλιάς αγαπάει τον Καραϊσκο και τον συμπαθεί πολύ
FACTOR X KAI ANTINEWS
ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΑΛΙΕΣ (και αυταπόδεικτα ύποπτες) ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΒΟΝΤΑΙ…
ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ κ.ΒΑΣΙΛΗ ΖΗΣΗ;
Επειδή στο διαδίκτυο πολλοί είναι νέα παιδιά κάποια πράγματα πρέπει να ειπωθούν.
Ο Χρήστος Παπουτσάκης όταν αποφάσισε να σταματήσει την έκδοση του ΑΝΤΙ «παρέδωσε» την ηλεκτρονική του έκδοση, το ANTINEWS, στον δημοσιογράφο Βασίλη Ζήση.
Ο Βασίλης Ζήσης είναι αρκετά παλιός δημοσιογράφος. Από την δεκαετία του 80 είχε αναλάβει εργολαβικά, στο ΑΝΤΙ αλλά και στον ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ της εποχής, το ρόλο της σπίλωσης και συκοφάντησης του Ανδρέα Παπανδρέου. Πότε υπαινισσόμενος ότι ο Ανδρέας ήταν μπλεγμένος στην τρομοκρατία ( 17Ν, ΕΛΑ κλπ), και πότε προσπαθώντας να αποδείξει την αξιοπιστία του Κοσκωτά και του Μητσοτάκη στην υπόθεση των …πάμπερς.
Στη συνέχεια, ανάμεσα σε άλλα, ανέλαβε εργολαβικά να ξεκινήσει ως πρώτος μάρτυρας κατηγορίας στη δίκη του ΕΛΑ όπου γελοιοποιήθηκε για άλλη μια φορά κατά τη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας. Πρόλαβε όμως να ρίξει μέσα στο δικαστήριο λάσπη και πάλι εναντίον του ΠΑΣΟΚ αλλά και του ΚΚΕ.
Στο στόχαστρο του πολλοί όπως ο αείμνηστος Μιχάλης Ράπτης (Παμπλο), στελέχη του ΠΑΣΟΚ, στελέχη της παραδοσιακής αριστεράς, ανεξάρτητοι αριστεροί.
Στις εκλεκτικές του φιλίες ο τρομολάγνος υπουργός Πάνος Καμ
και εγώ αγαπάω τον Καραϊσκο και τον εκτιμώ. Είναι άξιο παιδί μα θέλει ειδικό χειρισμό.
Μ. Ματζαπετάκις
Ποιος είναι ο Καραϊσκος?
Δημοσίευση σχολίου