Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

Ο ΑΓΩΝ ΤΟΥ

Η αλήθεια είναι οτι σε κάποια διαστήματα της Τουρκοκρατίας, η χώρα μας διοικήθηκε καλύτερα, σε σχέση τουλάχιστον με τα τελευταία 2-3 χρόνια οπότε και ο Καραμανλής τάπα ωσαν ξεπαραδιασμένο χαρτόμουτρο έξω απο βρωμολέσχη στη Βικτώρια, με το πουκάμισο πατσαβουριασμένο και τη γραβάτα στο χέρι, άρχισε να γυρεύει ανα την Ευρώπη δάνεια ζωής απο όποιον έβρισκε εμπρός του.
Και ας είναι αλήθεια οτι τα δάνεια απο το 1980 πέφτουν το ένα πάνω στο άλλο και οτι εδω και χρόνια ξύνουμε τον πάτο του βαρελιού και οτι κληρονόμησε η Ν.Δ ενα βουνό δανεικά απο το ΠΑΣΟΚ που τώρα πια έχουν γίνει ασήκωτα σαν τσιμεντόλιθοι.
Θα μπορούσαν όμως οι νεοδημοκράτες αν δεν είχαν διαλυθεί ολοκληρωτικά, σαν φαντάροι δηλαδή πέντε μέρες πριν απολυθούν,να κάνουν κάποια πράγματα στο τζάμπα χωρίς έξοδα, μήπως και ανασάνει το κουφάρι αυτό που το ονομάζουν κόμμα στη Ρηγίλλης και σωθεί η παρτίδα τουλάχιστον, οχι η πατρίδα.
Αυτά τα στοιχειώδη,τα υποτυπώδη πράγματα που θα μπορούσαν να κάνουν, τα εντόπισαν οι Πασοκοι.
Τα Ολυμπιακά έργα π.χ που έχουν βγάλει νούφαρα και σταλακτίτες και όπου να΄ναι θα αξιοποιηθούν σαν ιδεώδεις χώροι για τη διεξαγωγή σατανιστικών-νεοπαγανιστικών τελετών και ρέηβ πάρτι. Γιατί δεν πήγε ο Καραμανλής να τα επισκεφθεί- πέντε χρόνια πρωθυπουργός- με αυτόν τον αρχιτέκτονα τον Ισπανό και να πει κιόλας οτι σκοπεύει να κάνει Βαρκελώνη την Αθήνα και άλλα τέτοια Φαραωνικά. Πασόκος είναι ο αρχιτέκτονας ο Ισπανός; Όποιος τον καλούσε θα ερχόταν ο άνθρωπος. Πήγε ο Γιώργος στα εργα πρίν καν μετρηθούν όλες οι ψήφοι στην επικράτεια και υποσχέθηκε οτι θα γίνουν τέτοιες κοσμογονίες στην Αθήνα που ούτε στην αποκάλυψη του Ιωάννου δεν έχουν περιγραφεί ανάλογες . Δεσμεύομαι προσωπικά απο αυτο το μπλόγκ οτι η μόνη μεταβολή που θα έχουμε στα Ολυμπιακά εργα τα επόμενα 5 χρόνια θα είναι περισσότεροι αρουραίοι και αγρια χόρτα ακόμη και στις ταράτσες.
Πήγε η Μπιρμπίλη στο υπουργείο λές και πηγαινε στη Δροσιά για καφεδάκι. Πρίν πέντε χρόνια ο Βουλευτης Κερκύρας της Ν.Δ ο Γεωργιάδης (αξέχαστος στους μερακλήδες) είχε κατακεραυνώσει στη βουλη τον Αλαβάνο γιατί δεν φορούσε γραβάτα.
Δεν υπήρξε άνθρωπος σ όλη τη χώρα ούτε καν ο Ζαμπούνης ή κάποια πρώην κυρία των τιμών ας πούμε, που να είχε τα κουράγια να βγάλει άχνα για το θέαμα που παρουσίασε η Μπιρμπίλη.Ακόμη και οι πεθαμένοι ακούγονται να σιγομουρμουρίζουν: "Τους είδαμε και αυτούς με τα κοστούμια και αυτές με τα ταγιέρ".
"Δεξιά" λέγαμε βγήκε το 2004 μπορεί να μην ελπίζαμε οτι θα γίνει τίποτα σοβαρό αλλα τουλάχιστον θα πάρει τα πάνω της η Αστυνομία και η δημόσια τάξη. Τίποτα. Ήρθε το ΠΑΣΟΚ έκανε ο Χρυσοχοίδης εξαγγελίες για τους μετανάστες ,έστειλε και 2 διμοιρίες στα Εξάρχεια-πριν τα χριστούγεννα θα έχουν φύγει-και το κυριότερο: Θα πάρει όλους αυτούς τους αστυνομικούς που κάνουν τους σωματοφύλακες-υπηρετριούλες σε δημοσιογράφους (φοβούνται οι μεγαλοδημοσιογράφοι στη χώρα μας γιατί θίγουν τρομακτικά συμφέροντα και κινδυνεύουν) σε επιχειρηματίες και γκόμενες υπουργών,τραγουδιάρες κλπ κλπ.
Κοβει και τις μερσεντές τις βουλευτικές ο Γιώργος.Περνάς απο το Σύνταγμα και νομίζεις οτι είναι εμιράτα εδώ. Αμαν πια με τις αρχοντοχωριατο-μερσεντές των Βουλευτών. Δεν το σκέφτηκε ο Καραμανλής να κόψει τις λιμουζίνες τόσο καιρό, να δώσει και το καλό παράδειγμα.Ασε τώρα, ποιος ασχολείται μωρέ,θα δούμε αύριο,την παράλλη. Αυτό που λέμε συντηρητικός εκ φύσεως οχι εκ πεποιθήσεως -να μην αλλάξει τίποτα- αλλα εξ'αιτίας της αδράνειας και της τεμπελιάς του. Ολα να μείνουν ακίνητα και απαράλλαχτα.Αυτό ήταν το δόγμα του νέου Καραμανλή.
Η αλήθεια κύριοι,όπως ξέρετε, είναι οτι δεν υπάρχει φράγκο. Πάλι δάνειάρα ετοιμάζονται να πάρουν και οι καινούργιοι, ακόμη δεν έκλεισαν δεκαπενθήμερο.Και αυτό είναι το μεγάλο πείραμα που πάει να κάνει το ΠΑΣΟΚ μαζί με αυτούς (καναλια,εφημεριδες) που το στηρίζουν.Πως θα ψήσουν τον λαό (ακόμη και τον Ελληνικό που έχει υπομονή γκουρού -αν ηταν άλλοι θα τους είχαν βάλει φυλακή τους πολιτικάντηδες τούτους) οτι πρέπει να κάνει θυσίες,να καταβάλει νεες εισφορές και να πληρώσει κι άλλους έμμεσους φόρους. Να κάνει κάποιες επικοινωνιακές περικοπές το κράτος,να δείξει και ο ιδιος ο Γιώργος δυναμικός,λιτός,γυμνασμένος και τίμιος,να σπρώχνουν και τα ΜΜΕ όσο μπορούν και να φέρουν μετά το λογαριασμό στα πελατάκια με ψηλά το κεφάλι,απενοχοποιημένα .Οπως στις ταβέρνες δηλαδή που μαζί με τη λυπητερή φέρνουν χαλβά και νεράτζάκι.

373 σχόλια:

«Παλαιότερο   ‹Παλαιότερο   201 – 373 από 373
Ανώνυμος είπε...

Ζουλιάρα ο Καραϊσκος

Ανώνυμος είπε...

Δεν διαθέτει ο Καραϊσκος τον αισθησιασμό και τον ερωτισμό του Γιάννη και τον εκδικείται γράφοντας ανώνυμους λίβελλους σε μπλογκ

Ανώνυμος είπε...

Ούτε το κορμί του Πάριου διαθέτει.

Ανώνυμος είπε...

O Πάριος έχει πάει στη ζωή του με εκατοντάδες, τι λέω, χιλιάδες γυναίκες. Ο Καραϊσκος βοελεύεται με την Μαρία την Σπυράκη από καναπέως

Ανώνυμος είπε...

O Καραισκος έχει πάει στη ζωή του με εκατοντάδες, τι λέω, χιλιάδες γυναίκες. Ο Παριος βολεύεται με την Μαρία την Σπυράκη από καναπέως

Ανώνυμος είπε...

O Πάριος έχει πάει στη ζωή του με εκατοντάδες, τι λέω, χιλιάδες γυναίκες. Ο Καραϊσκος βοελεύεται με την Μαρία την Σπυράκη από καναπέως

Ανώνυμος είπε...

O Πάριος όμως δεν έχει παει με μια Δραγώνα.

Ανώνυμος είπε...

Με τη Θάλεια?

Ανώνυμος είπε...

O Μαργουντ έχει πάει στη ζωή του με εκατοντάδες, τι λέω, χιλιάδες άνδρες. Ο Βρασος βοελεύεται με την Μαρία την Σπυράκη από καναπέως

ΑΙΘΙΟΨ είπε...

Ελα Καραϊσκο μου μη μου εκνευρίζεσαι θα έρθω από εκεί σε λίγο και θα σε κεράσω λουκούμι

Ανώνυμος είπε...

Η καρδούλα του καραίσκου πρέπει να χτυπάει δυνατά μετά τα τους καλούς λόγους του καλού του βαψ
τικ τακ τικιτικι τακ κάνει η καρδιά σου Καραϊσκο

ΜΟΧΑΜΕΤ είπε...

Εκο ήντη κερασι κουλούμι εγκο το αφέντι καραισκο

Ελένη είπε...

Μην μιλάτε έτσι στον Καραπιάλη. Δεν είναι σωστό. Τη γνώμη του είπε. Γιατί το ρίχνετε πάλι στις ειρωνείες και στις κοροϊδίες; Αν δεν σας αρέσει αυτό που έγραψε πείτε το αλλά δεν είναι ανάγκη να τον προσβάλετε.

ΑΙΘΙΟΨ είπε...

Εχω λουκούμι και για σένα Ελένη αν θες

Ελένη είπε...

Είσαι βλάκας. Και επειδή φεύγω τώρα, ότι και να γράψεις δεν πρόκειται να σου απαντήσω.

Ανώνυμος είπε...

Πας για λουκούμι ε;

Ανώνυμος είπε...

λουκουμόσκονη

Ανώνυμος είπε...

ποιος διάολος μπαίνει απο την Ελβετία

ΕΜΕΝΤΑΛ είπε...

Εγώ φίλε μπαίνω από Ελβετία

Ανώνυμος είπε...

Ποιος διάολος μπαίνει από το Βούπερταλ;

Ανώνυμος είπε...

Από Καρδίτσα ποιος μπαίνει;

Ανώνυμος είπε...

ποιός μπαινει απο γουπερταλ;

Ανώνυμος είπε...

ποιός δεν μπαίνει απο Βόλο;

Ανώνυμος είπε...

ΚΟΥΠΑ,ΣΤΟ ΚΕΡΜΑ,ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΓΟΥΕΜΠΛΕΪ ΣΑΣ ΠΗΓΑΝΕ ΜΕ ΤΑΝΚΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΥΣΤΙΑ!!

ΓΟΥΕΜΠΛΕΪ

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο;

Ανώνυμος είπε...

Χα,χα,χα

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο καλησπέρα.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

ποιος μπαίνει απο Ελβετία;

Ανώνυμος είπε...

Παρθενιάδης λέγομαι και είμαι επιχειρηματίας.

Ανώνυμος είπε...

Εσύ τι είσαι φίλε Καραπιάλη;

Ανώνυμος είπε...

Έλα μωρέ τώρα από τον Ορχομενό θα είσαι. Ποια Ελβετία;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

δεν κάνω κατι συγκεκριμένο αυτην την περίοδο. Ποιος είστε γράψε με ταυτότητα δεν ξανααπαντώ.Ακους εκεί Παρθενιάδης εξ Ελβετίας επιχειρηματίας να συνομιλεί με οικοδόμους

Ανώνυμος είπε...

Οικοδόμος είσαι φίλε;

Ανώνυμος είπε...

"Δεν κάνω κάτι συγκεκριμένο αυτή την περίοδο" απαντάει στον κ. Παρθενιάδη ο Καραϊσκος. Τρελή διασκέδαση. Πες ότι τεμπελιάζεις ρε Καραϊσκο.

Ανώνυμος είπε...

Ποιος μπαίνει από Μάλτα;

Ανώνυμος είπε...

Μαστρο Καραϊσκο θα μου δανείσεις μια κλέμα;

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο τί είναι το μπατικό τούβλο ρε, ξέρεις;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

ρε βαψ εσυ μπαίνεις απο ελβετία; Θα μας τρελλανεις;σήμερα δεν χαζευες τα πανερια στην "ΠΟΛΙΤΕΙΑ";

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο, δουλεύεις στην ίδια οικοδομή με τον Κώστα τον οικοδόμο μου φαίνεται. Πήγαινε κανα μηνα να δουλέψεις σε οικοδομή και θα καταλάβεις τη γλύκα. Και την πιο ανειδίκευτη δουλειά να κάνεις όπως το να φορτώνεις το γερανάκι τούβλα, πάλι θα τα παρατήσεις. Αυτές είναι δουλειές Καραϊσκο που αν είσαι έξυπνος δε θες ούτε να τις ακούς

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

καλα΄εσυ παραβιάζεις ανοιχτας θύρας.Δεν έχεις καταλάβει οτι κάνω πλάκα;Ακόμη; Εγω βλέπω οικοδομή και ανάβω τσιγάρο-τσιγάρα. Μα είναι δυνατόν.ακου Οικοδομή

Ανώνυμος είπε...

Δεν είμαι ο Βαψομαλλιάς Καραϊσκο. Αναγνώστης του μπλογκ είμαι. Καμια φορά μπαίνω εδώ και κυρίως βράδυ. Και γω κομμουνιστής είμαι και οικοδόμος. Είμαι άνεργος τον τελευταίο καιρό και έτσι έχω χρόνο να κάνω πράγματα που μ 'ευχαριστούν, όπως να μπαίνω στο Ιντερνετ και να χαζεύω. Αλλά τα πράγματα στην οικοδομή δεν πάνε καλά. Δεν υπάρχουν δουλειές πια.

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που δεν έχω καταλάβει φίλε, είναι γιατί ενώ γράφεις Καραπιάλης σε λένε όλοι Καραϊσκο. Έτσι σε λέω και γω, ελπίζω να μην κάνω λάθος. Γιατί σε λένε έτσι;

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχχ

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

ποιός είσαι; ξεσκεπάσου αλλιως δεν απαντώ

Ανώνυμος είπε...

Γιώργο με λένε. Έχει νόημα να σου πω και επίθετο; Δε νομίζω ότι το Ιντερνετ είναι μέρος να δίνεις ονοματεπώνυμα.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

εμενα τάκη

Ανώνυμος είπε...

Χαίρω πολύ φίλε. Αυτά που δεν έχω καταλάβει παρακολουθώντας αυτό το μπλογκ, είναι γιατί συνεχίζεις και γράφεις εδώ μέσα όταν όλοι οι υπόλοιποι είναι δεξιοί και στη λένε συνέχεια. Τί κάθεσαι κι ασχολείσαι; Πιστεύεις ότι έχει νόημα να τους κάνεις διαφώτιση;

Ανώνυμος είπε...

Εγώ είμαι δεξιός αλλά μου αρέσει η διαφώτιση.

Ανώνυμος είπε...

Γιώργος Παρθενιάδης λέγεσαι αλήθεια;

Ανώνυμος είπε...

Φίλε θα μου απαντήσεις γιατί σε λένε Καραϊσκο ενώ υπογράφεις ως Καραπιάλης;

Ανώνυμος είπε...

Πώς είναι όλοι δεξιοί; Ο Βαψομαλλιάς και ο Τρούμαν δεν είναι ΠΑΣΟΚ;

Ανώνυμος είπε...

Δεν είμαι εγώ ο Παρθενιάδης. Κάποιος άλλος το γραψε. Εγώ άλλη μια φορά μπήκα παλιότερα και έκανα ερωτήσεις για να τσεκάρω αν ο Καραπιάλης λεει αλήθεια ότι είναι οικοδόμος. Και σήμερα. Σιγουρεύτηκα πάντως ότι δεν είναι.

Ανώνυμος είπε...

Eσύ φίλε είσαι πραγματικός οικοδόμος; Είσαι εσύ που μπαίνεις από Ελβετία;

Ανώνυμος είπε...

Ο 2:39 δεν είναι εγώ, ο Γιώργος. Κάποιος άλλος είναι μαζί μας. Ο Παρθενιάδης μάλλον.

Ανώνυμος είπε...

Μα είσαι καλά; Είναι δυνατόν να είμαι οικοδόμος και να μαι στην Ελβετία; Έλα στα συγκαλα σου. Κάποιος άλλος είναι. Ο Παρθενιάδης μάλλον

Ανώνυμος είπε...

Φίλε δεν έχω καταλάβει. Εσύ που λέγεσαι Γιώργος είσαι οικοδόμος και μπαίνεις από Ελβετία;

Ανώνυμος είπε...

Λέγομαι Γιώργος, είμαι οικοδόμος και μπαίνω από Ελλάδα. Κάποιος άλλος μπαίνει από Ελβετία, όχι εγώ.

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά από Ελβετία είμαι εγώ είπαμε και λέγομαι Παρθενιάδης. Και δεν είμαι οικοδόμος αν και έχω στη Ν. Αφρική και οικοδομικές ενασχολήσεις.

Ανώνυμος είπε...

Γιώργο, τον Κώστα τον Οικοδόμο τον έχεις ακούσει στον Σκάι; Τί λες; Είναι πραγματικός οικοδόμος;

Ανώνυμος είπε...

Να μας έλεγε ο Γιώργος ο οικοδόμος γιατί μπαίνει εδώ αφού διαμαρτύρεται ότι όλοι εδώ μέσα είναι δεξιοί.

Ανώνυμος είπε...

Καλά ο Βαψομαλλιάς είναι Πασόκ;

Ανώνυμος είπε...

Τον Κώστα τον άκουσα τότε που τον αναφέρατε εσείς. Δε μου κάνει για οικοδόμος. Αυτός μάλλον ούτε η σκαλωσιά δεν ξέρει τί είναι. Έτσι μου φάνηκε. Μπορεί να χει κανει κανα μεροκάματο καμια φορά και να δηλώνει οικοδόμος. Έχει πολλούς τέτοιους στην οικοδομή.

Ανώνυμος είπε...

Μα δε διαμαρτύρομαι που είναι όλοι δεξιοί. Φαίνεται το φυσάνε το παραδάκι. Απορώ μόνο με την επιμονή του Καραϊσκου να τους κάνει διαφώτιση. Αφού βλέπει ότι αρνούνται να δουν την αλήθεια κατάματα.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε πώς είσαι σίγουρος ότι εσύ ξέρεις ποια είναι η αλήθεια;

Ανώνυμος είπε...

Γιώργο εσύ προτιμάς τα πολιτικά κείμενα του Καραϊσκου ή τα πιο ελαφριά;

Ανώνυμος είπε...

αναφανδόν τα πολιτικά

Ανώνυμος είπε...

Μα πάντα υπάρχει αντικειμενική αλήθεια. Τα πάντα είναι αντικειμενικά. Αντικειμενικό είναι ότι εγώ είμαι οικοδόμος και παίρνω 3 και 60 μεροκάματο όταν εγώ κάνω όλη τη δουλειά, ενώ κάποιος άλλος είναι εργολάβος και το μόνο που κάνει είναι να παίρνει το έργο μιλώντας στο τηλέφωνο και να παίρνει επίσης τα χοντρά λεφτά. Βλέπεις εσύ κάτι υποκειμενικό σε αυτά που σου είπα;

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή δεν σου άρεσε το κείμενο για τον Πάριο;

Ανώνυμος είπε...

Ποιο κείμενο για Πάριο;

Ανώνυμος είπε...

Ναι υποκειμενικό είναι και αυτό που λες. Διότι τη δουλειά, για τον α ή β λόγο, την κλείνει εκείνος και κάνει συμφωνία μαζί σου για να σε πληρώσει αυτά τα χρήματα που παίρνεις. Αν δεν είναι έτσι, γιατί δεν πας να κλείσεις εσύ τη δουλειά και να πάρεις τα χοντρά λεφτά;

Ανώνυμος είπε...

Αυτό το κείμενο

Σωστός ο Πάριος.Θα κυκλοφορήσει με την Real news το νέο του cd και μετά θα λέει οτι έγινε και πλατινένιος.Αν το κυκλοφορούσε στα ίσια θα πουλούσε 5-6000 κομματια μαζι με τα πειρατικά. Απο σήμερα το απόγευμα θα ψωνίσουν οι ξεμωραμένες 60αρες την εφημερίδα για να ακούσουν τον ερωτικό ερμηνευτή της Ελληνικής γεροντοκαψούρας.Η κάθε ληγμένη που νοσταλγεί τα εφηβικά της καρδιοχτύπια. Το παίζει και ανέμελος εραστής στα 70 του ο Πάριος με Μπότοξ, βαρύ άρωμα και πουλοβεράκια ζωηρά πάνω απο πουκάμισα ακομβίωτα σαν το Χούλιο Ιγκλέσιας τον οποίο αντιγράφει πλέον σε επιπεδο πιθηκισμού. Βεβαίως η υπέρβαρη ελαφρύτητα του μπαρμπα Γιάννη διαχέεται στις συνεντεύξεις που κατα καιρούς δίνει. Αυθεντικές σαπουνόφουσκες αποδρούν απο το στόμα του μυθικού τροβαδούρου της αγάπης. Σε τόνους πάλ και απαλού ροζ η αισθησιακή φωνή του ουζοτραγουδιστή απαντησε στα γλοιώδη και τουρμποπροωθητικά ερωτήματα του Χατζηνικολάου.Ο άνθρωπος τον έχει πάρει εδω και χρόνια πολυ σοβαρα το ρόλο του γεροντο άδωνη, και δεν μπορεί ούτε να κλάσει χωρίς εναν κάποιον αισθησιασμό. Και τι είπε; Αποστάγματα σοφίας γκόμενου, επιπέδου μεζεδοουζερί και Κυκλαδοπανηγυριού διανθισμένα με ιστορίες απο γυναίκες που σημάδεψαν τη διάβα του.Απόσπασμα:"Η Σοφία(Αλιμπέρτη) μου είχε πεί κάποτε οτι μόνο μια γυναίκα δεν μπορείς να ξεπεράσεις Γιάννη...τη μουσική".Μεγάλη κουβέντα κύριοι. Ποια μουσική ρε Γιάννη; Το Πάσχα με τις σούβλες και στις κρεββατοκάμαρες των ξαναμμένων νοικοκυρέων έχτισες το Θρύλο σου.

Ανώνυμος είπε...

ο άνθρωπος απο την Ελβετία που ανηκει πολιτικά;

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν έχω το κεφάλαιο για να γίνω εργολάβος. Και να πληρώσω προκαταβολές για διάφορα, δικηγόρους αν τυχόν πέσει ο εργάτης από τη σκαλωσιά και χτυπήσει κλπ κλπ κλπ. Για την ακρίβεια ο εργολάβος ο δικός μου, πήρε στρωμένη τη δουλειά από το μπαμπά του (και το πακέτο που απαιτείται για να ξεκινήσει κανείς να κάνει εργολαβίες). Εμένα ο γέρος μου δεν είχε λεφτά.

Ανώνυμος είπε...

Είμαι βασιλικός φίλε αλλά ψηφίζω τώρα ΠΑΣΟΚ.

Ανώνυμος είπε...

Και τι ψηφίζεις Γιώργο αν επιτρέπεται;

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΣΟΚ ;; ρε μπας και είσαι απο τη νεα Ελβετία εδω στο Βύρωνα;

Ανώνυμος είπε...

ΚΚΕ ψηφίζω

Ανώνυμος είπε...

Όχι φίλε, ψήφισα ΠΑΣΟΚ από αντίδραση στη ΝΔ και επειδή έχω κανα δυο συμμαθητές που εξελέγησαν με το ΠΑΣΟΚ και είχα ηθική υποχρέωση να τους ψηφίσω. Πολλοί έλληνες είναι εδώ που ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ. Μην σου κάνει εντύπωση. Και αριστερούς έχουμε. Ξέρεις, η Ελβετία δεν είναι όλο τραπεζίτες. Μην επηρεάζεσαι από τα στερεότυπα.

Ανώνυμος είπε...

Ναι Γιώργο αλλά σε τί συμφωνείς με τον Καραϊσκο; Αυτός ψηφίζει Σύριζα.

Ανώνυμος είπε...

πως μαζευτήκατε εδω ρε παιδιά στο μπλογκ αυτό απο ελβετία κιόλας;;

Ανώνυμος είπε...

Θα μας πει ο Βάρσος για την παρθενική του συνάντηση με τον Καραϊσκο; Μήπως να μα τα πει ο ίδιος ο Καραϊσκος;

Ανώνυμος είπε...

Σε κάποια που λέει συμφωνώ. Όχι σε όλα.

Ανώνυμος είπε...

Σε αυτά για τον Πάριο συμφωνείς;

Ανώνυμος είπε...

Αυτός ο Βάρσος είναι φασιστόμουτρο; Ή ο άλλος ο Μάργουντ είναι φασιστόμουτρο; Γιατί δεν έχω καταλάβει καλά ποιος είναι ποιος

Ανώνυμος είπε...

O Βάρσος είναι ΛΑΟΣ και ο Μάργουντ ΝΔ.

Ανώνυμος είπε...

πως μαζευτήκατε εδω ρε παιδιά στο μπλογκ αυτό απο ελβετία κιόλας;;

Ανώνυμος είπε...

Α, ωραία. Συγχαρητήρια. Ειδικά ο οπαδός του Καρατζαφύρερ.

Ανώνυμος είπε...

Όπως μαζεύτηκες και συ που ρωτάς; Τυχαία.

Ανώνυμος είπε...

Μα οι απόψεις σου Γιώργο και τα συμφέροντά σου είναι πιο κοντά στον Καρατζαφέρη. Αυτός μιλάει πιο πολύ εναντίον του κεφαλαίου και υπέρ των εργατών.

Ανώνυμος είπε...

Ναι γιατί τα πιστεύει κιόλας ο Καρατζαφέρης θα μου πεις...

Ανώνυμος είπε...

http://troktiko.blogspot.com/2009/10/blog-post_5042.html
ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΟ

Ελένη είπε...

Καλημέρα Βάρσο. Θα ικανοποιήσεις το αίτημά μου να μας πεις για την πρώτη σου συνάντηση με τον Καραπιάλη;

Ανώνυμος είπε...

IS KARAISKOS A KINAIDOS????

Ανώνυμος είπε...

Kαι βέβαια μόνο ξεφάντωμα και γλυκειά παραζάλη μπορούν να προκαλέσουν σχόλια όπως του 9:46 ο οποίος αυτόκλητα θεώρησε οτι έπρεπε να επέμβει και να αραδιάσει εδω δυο λόγια θαλπωρής για τον Πάριο. Λόγια στοργικά ενός ανθρώπου που ένιωσε πληγωμένος για τα όσα ειπώθηκαν σχετικά με τον αγαπημένο του τραγουδιστή τον οποίο και προφανώς κάνει καλή ακρόαση στην αλφα ρομέο του ή το απόβραδο, με συνοδό το ηλιοβασίλεμα.
Τι πληγή για το έθνος είναι αυτά τα τυπάκια που παίρνουν μονίμως το μέρος των "ιερών και των Οσίων".Μας περιτριγυρίζουν ασφυκτικά τα πιόνια αυτά της κοινής αισθητικής που σπεύδουν κάθε φορά να πάρουν με το μέρος τους το κυρίαρχο ρεύμα υποστηρίζοντας την κρατούσα άποψη.Ο 9:46 είναι ο Μάργουντ

V. είπε...

Καραϊσκο τρελό σουξέ ο Πάριος σήμερα. Είχα πάει να πάρω εφημερίδες και είδα ότι όλοι ανακάλυψαν ξαφνικά τις χάρες της Real News την οποία και με φανατισμό ζητούσαν. "Δυστυχώς έχει τελειώσει" απαντούσε με προσποιητή λύπηση ο περιπτεράς. Την επόμενη Κυριακή πιστεύω ότι θα επανεκδοθεί το αριστούργημα, οπότε θα έχουμε και πάλι μια απ' τα ίδια. Και οι θεαματικότητες στον Παπαδόπουλο χθες θα πρέπει να ήταν τεράστιες. Ό,τι θέλει ο λαός.

Ανώνυμος είπε...

Στενοχωρήθηκε ο περιπτεράς που ξεπούλησε. Όχι ρε γαμώτο

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Eχθές παντρεύτηκε ένα ζευγάρι-δυο νέοι άνθρωποι ένωσαν τις ζωές τους-γειτονες μου.Σήμερα το πρωί είχαν ανοιξει ολα τα κουφώματα του σπιτιού πορτες παραθύρια και είχαν μπάρμπεκιου στο μπαλκόνι. Τσίτα Πάριος αλλεπάλληλος στα ηχεία. Δεν ξέρω αν είναι το καινούργιο του όμως.Καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

Ε, ΟΧΙ ΠΙΑ!!!! ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ!!!

Κύριοι, η κατάντια αυτού του μπλογκ δεν έχει τελειωμό. Οι συκοφαντίες παίρνουν και δίνουν εδώ μέσα. Ο ένας πασοκτζής κλαδικός, ο άλλος κρητικός λαδικός, ο τρίτος στοκοναζιάρης και ο τέταρτος αντροχαδιάρης. Και το κυριότερο: ΤΙ ΑΗΘΗΣ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ ΣΤΟΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ;

Πίστευα ότι δε θα βλεπα κάτι χειρότερο από τον άκρατο πασοκισμό εδώ μέσα!!!
Ημουν σίγουρος ότι είχε αγγιχτεί πια ο πάτος!!!
Πόσο πιο κάτω να πήγαινε με τους μισούς εδώ μέσα να αποδεικνύονται ΜΙΜΙΚΟΙ;;;;

Να όμως που ξεγελάστηκα!!!! ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ. Ποιος είσαι εσύ ΚΥΡΙΕ(;;) που πιάνεις στο στομα σου έναν ΠΑΡΙΟ;

Αν και πασοκάρα του χειρίστου είδους, μόνο ο κος Τρούμαν είναι σοβαρός εδώ μέσα και μπράβο του. Διαβάζω με αγωνία τα γραπτά του μόνου αξιοπρεπούς εδώ μέσα, του κου Τρούμαν. Μπράβο του.

Όσο για σένα ζηλιάρικο και αντιερωτικό ανθρωπάκι Καραπιάλη, σου εύχομαι να συνεχίσεις να είσαι το άθλιο υποκείμενο που απεδείχθης. ΚρυπτοΠΑΣΟΚ και υβριστής του Πάριου. Αποδεικνύεις ότι ούτε έζησες, ούτε θα ζήσεις ποτέ μεγάλο έρωτα. Θα είσαι πάντα μόνος σου με τα μυαλά που κουβαλάς. Έρημος και δυστυχεσμένος.

Ανώνυμος είπε...

ποιός είναι ο "καραπιαλης";

Ανώνυμος είπε...

καλημερα λες στις δυομιση γαμω το φελεκι σου

Ανώνυμος είπε...

O 2:28 είναι ο ίδιος ο Τρούμαν.

Ελένη είπε...

Καλημέρα σας.

Ζητάω πάλι από τον Βάρσο εάν δεν έχει πρόβλημα να μας μιλήσει για την πρώτη του συνάντηση με τον Καραπιάλη. Νομίζω ότι θα έχει πολύ ενδιαφέρον. Καραπιάλη το ζητάω και από σένα αντίστροφα να μας μιλήσεις για τη συνάντησή σου με τον Βάρσο αν θέλεις.

Ανώνυμος είπε...

Αφήστε ήσυχο τον τροβαδούρο του έρωτα γιατί θα σας πάρει και θα σας σηκώσει

Ανώνυμος είπε...

SOS!!! Βοήθεια!!! Μήπως έχει κανείς το νεο CD του θ-ε-ο-ύ Γιάννη Πάριου από τη σημερινή Real News; Γαμώτο αργησα να ξυπνήσω και να πάω στο περίπτερο και το έχασα. Τί θα κάνω τώρα;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

μα δεν μπορεί να είναι ο Τρούμαν γιατί μες το κείμενο αποκαλείται (ορθά) πασόκος του χειρίστου είδους.Δεν μπορεί να κάνει τέτοιο χαρακίρι ο άνθρωπος αυτός.Ισα ισα,μας έχει συνηθίσει σε πομπώδεις σοβαροπρεπείς (και ταυτόχρονα εύθυμες) παρεμβάσεις ο Τρούμαν.Δεν μπορεί να αυτογελοιοποιείται έτσι

Ανώνυμος είπε...

Μπορώ να σου το γράψω. Προς 15 ευρώ.

Ανώνυμος είπε...

5 Ευρώ. Τελευταία προσφορά. Κερδίζεις την εφημερίδα και το CD και 1 ολόκληρο Ευρώ

Ανώνυμος είπε...

Μήπως το κάνει για να θολώσει τα νερά; Ποιος αντιπασόκος νεοδημοκράτης/καραμανλικός είναι αυτός που γράφει;

Ανώνυμος είπε...

Στο γράφω με 12 ευρώ. Τελική προσφορά.

Ανώνυμος είπε...

Πολλά είναι. 7 Ευρώ και καθαρίσαμε

Ανώνυμος είπε...

Μήπως είναι ο Παρθενιάδης;

Ανώνυμος είπε...

Βάλτα στον κώλο σου καραγκιόζη που θες και λεφτά όργιο

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον αυτός είναι. Ο Παρθενιάδης. Ύποπτος ο ρόλος του. Σκοτεινός.

Ανώνυμος είπε...

Πάντως πολλά κεφαλαία βλέπω. Λες;

Ανώνυμος είπε...

Λες να είναι ο γελοίος ο ξυνόγαλος;

Ανώνυμος είπε...

Ξέρει κανείς τον Παρθενιάδη; Έχει ξαναμιλήσει μαζί του;

Ανώνυμος είπε...

Μπα. Θα ήταν όλα κεφαλαία.

Ανώνυμος είπε...

Ναι εγώ τον ξέρω.

Ανώνυμος είπε...

O Βάρσος που είναι; Του έχει ζητήσει κάτι και η Ελένη.

Ανώνυμος είπε...

Μήπως είναι ο Γιωργος ο Οικοδόμος;

Ανώνυμος είπε...

Φίλε εσύ που τον ξέρεις ποιος είσαι; Τί μέρος του λόγου είναι αυτός ο ελβετός;

Ανώνυμος είπε...

ο ξυνόγαλος είναι παιδιά.Συγκεντρώνει ολα τα στοιχεία βλαχοερωτισμου που δικαιολογουν την λατρεία του για τον Πάριο.Και είναι ο μόνος που λέει τον καραισκο "Καραπιάλη".

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί αυτός που πλέκει το εγκώμιο του Τρούμαν να είναι ο Γιώργος ο Οικοδόμος; Μα τότε γιατί επιτίθεται και στον Καραϊσκο; Α μπα. Δεν το πιστεύω.

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει μωρέ, καλό παιδί είναι. Μένει πολύ καιρό στη Ζυρίχη και του λείπει η Ελλάδα, γι αυτό μπλογκάρει. Νιώθει νοσταλγία

Ανώνυμος είπε...

Έχεις δίκιο 3.36. Ο βλαχοξυνόγαλος πρέπει να είναι. Που είναι νεοδημοκράτης και σοβαροφανής.

Ανώνυμος είπε...

Μπα, ο Ξυνόγαλος κάνει συνεχώς λάθη και δεν έχει ειρμό. Αυτός που το γραψε δεν κάνει τέτοια. Δεν είναι ο Ξυνόγαλος

Ανώνυμος είπε...

Χθες θεωρήθηκε ότι ο Παρθενιάδης είναι ο Γιώργος ο Οικοδόμος και μένει στην Ελβετία.

Ανώνυμος είπε...

Και ποιος είναι τότε κατά τη γνώμη σου; Μήπως είναι ο Βαψ;

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πιστεύω ότι το γραψε ο Βάρσος.

Ανώνυμος είπε...

Και αν είναι ο Βάρσος τότε γιατί δεν κάνει και το χατήρι της Ελένης;

Ανώνυμος είπε...

Σωστά. Άρα δεν είναι ούτε αυτός

Ανώνυμος είπε...

Ποιος διάολος το έγραψε και ποιος διάολος μπαίνει από Ελβετία;

Ανώνυμος είπε...

ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΤΡΙΓΥΡΩ ΣΑΣ. ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΕΡΩΤΙΚΟΎ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ. ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΝΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΙΟ.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

δεν τον λές νεοδημοκράτη τον ΞυΝογαλο.Μπορεί μιά φορα να χει ψηφίσει Σουρλα γιατι τον είχε βοηθήσει σε μια υπόθεση με μια βουνοπλαγιά που χε αποτεφρώσει για να την κάνει βοσκοτοπο.Αλλα δεν είναι Ν.δημοκρατία.

Ανώνυμος είπε...

Από Ελβετία δεν μπαίνει ο Παρθενιάδης;

Ανώνυμος είπε...

Μπα, για μούφα μου κάνει αυτό. Επειδή αναφέρθηκε ο Ξυνόγαλος. Κάποιος κάνει πλάκα. Άσε που δεν έχει κοπυραϊτ

Ανώνυμος είπε...

εχω πρεξοσει ότι οολι οι ανωπθροι που δηωνλουν νεφολιεεελρθυοι ενιαι με τον Γιγρωακη

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πιστεύω ότι ο Ξυνόγαλος είναι ΝΔ. Σαν τον Μάργουντ.

Ανώνυμος είπε...

Έχεις δίκιο φίλε. Και ο γελοίος Μανδραβέλης τον Γιωργάκη γλείφει.

Ανώνυμος είπε...

Ξέρει ο Καραϊσκος ή κάποιος άλλος να μας πει ποιους ακριβώς βουλευτές της ΝΔ σταύρωσε ο Μάργουντ;

Ανώνυμος είπε...

Τη Ντόρα, τη Μπακογιάννη, την κόρη του Μητσοτάκη και την αδερφή του Κυριάκου Μητσοτάκη

Ανώνυμος είπε...

κυριάκο μωρέ ψηφισε.Κυριάκο μονοσταυρία

Ανώνυμος είπε...

O Βάρσος πρέπει να το έγραψε.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί το λες αυτό;

Ανώνυμος είπε...

A ώστε ο Μάργουντ είναι θαυμαστής και ψηφοφόρος του Κυριάκου;

Ανώνυμος είπε...

Έχω μια διαίσθηση.

Ανώνυμος είπε...

Ναι, αλλά γιατί δεν απάντησε στην Ελένη; Και λέει και τον εαυτό του στόκο;

Ανώνυμος είπε...

ναι ρε τον παέι πολύ τον Κυριάκο.Απο μικρό τον ξέρει.

Ανώνυμος είπε...

έχει αυτην την παραξενιά ο λοχαγός, πες το κουσούρι.Λέει τον εαυτό του στόκο.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ κάνω μια τελική εκτίμηση. Πιστεύω ότι είναι ο Μάργουντ.

Ανώνυμος είπε...

Εχει αυτογνωσία ο Βάρσος τότε.

Ανώνυμος είπε...

Ναι, γράψιμο Μάργουντ είναι. Συμφωνώ.

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον ο Μάργουντ είναι.

Ανώνυμος είπε...

Ασε τις πονηριές Μάργουντ, σε καταλάβαμε

Ανώνυμος είπε...

Αποκαλύφθηκε ο Μάργουντ τελικά με τη συζήτηση. Να γιατί βοηθάει ο διάλογος.

Ανώνυμος είπε...

Τον πιάσαμε στα πράσα.

Ανώνυμος είπε...

Μάργουν γράφε επώνυμα. Άσε τις ανωνυμίες.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν γράφει επώνυμα; Ντρέπεται;

Ανώνυμος είπε...

Ρε Μπαργουντ, για κορόϊδα μας πέρασες;

Ανώνυμος είπε...

Καλό αστείο και αυτό. Με κανέναν δεν έχω μιλήσει. Άλλωστε δεν έχω την τιμή να γνωρίζω κάποιον από το blog εκτός από έναν που υποπτεύομαι ότι τον γνωρίζω. Και δεν μένω στη Ζυρίχη. Στη Γενεύη μένω.

Ανώνυμος είπε...

Οι πονηρίες του Μάργουντ δεν περνάνε εδώ.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ πονηρός την έχει δει ο Μπάργουντ

Ανώνυμος είπε...

Αποκαλύφθηκε ο Μάργουντ τελικά με τη συζήτηση. Να γιατί βοηθάει ο διάλογος.

Ανώνυμος είπε...

παιδια ναι είναι ο μπάργουντ.Απορω όμως που αποκαλει τον εαυτό του ανδροχαδιάρη μες το κείμενο

Ανώνυμος είπε...

Έλα ντε. Μήπως δεν είναι αυτός τελικά;

Ανώνυμος είπε...

Και ποιος να ναι;

Ανώνυμος είπε...

Φτου σου ρε πούστη. Πάλι απ' την αρχή

Ανώνυμος είπε...

το ελενάκι παίζει να εκνευρίστηκε και να το εγραψε επειδή δεν ικανοποιηθηκε χθες το βραδυ...το αίτημα της απο το βαρσο

Ανώνυμος είπε...

Μα δεν είναι η πρωτη φορά που γράφει αυτός. Γραφει συνέχεια

Ανώνυμος είπε...

Δε βγαίνει άκρη. Εγκαταλείπω

Ανώνυμος είπε...

http://fimotro.blogspot.com/2009/10/200000_18.html

Ανώνυμος είπε...

Μήπως το έγραψε ο Παρθενιάδης;

Ανώνυμος είπε...

Μακάρι να το χει γράψει τουλάχιστον ο "ανθρωπος απο το Βόλο".

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   201 – 373 από 373   Νεότερο› Νεότερο»