Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2009

ΚΑΡΟΛΟΣ

Έκαναν και έκτακτο δελτίο τα κανάλια για να μας πέμπψουν φρέσκια την είδηση οτι ο Παπούλιας θα αποδεχθεί τελικά την πρόταση για τη δεύτερη θητεία του.Σιγά που θα έφευγε.Αμφιβάλλω αν υπάρχει πολιτικός στην Ελλάδα στη θέση του Καρόλου που θα του περνούσε έστω και φευγαλέα η σκέψη να πεί οτι "καλά έκατσα 5 χρόνια εδω, ασε να κάτσει τώρα και κάποιος άλλος, έτσι για να τον τιμήσει η Δημοκρατία". ¨Θρονιάστηκε τωρα ο Κάρολος στο Θώκο δεν σηκώνεται ουτε με εισβολή εξωγήινων.Πήγαινε Κάρολε με τους συνομηλίκους σου να πιέις κανα καφεδάκι στο Ζάππειο η πάνω στο Μέτσοβο να φύγεις απο τις υποχρεώσεις και τις σκοτούρες, να βάλεις και καμμία φόρμούλα .Οχι εκεί με τα σταυρωτά συνέχεια, να κάνει τον καμπόσο-ο ανώτατος δημόσιος υπάλληλος. Εγω στη θέση του θα ντρεπόμουν πάντως να τρώω τζάμπα, να έχω και 50 αρχολιπαρούς τριγύρω μου και 100 τσολιάδες και να μην κάνω τίποτα. Και θα πουν τωρα -το μόνο βέβαιο- οι θεσμικοί: "Με αίσθημα υπευθυνότητας ο Πρόεδρος της δημοκρατίας αποδέχθηκε την πρόταση για ανανέωση της θητείας του συναισθανόμενος και τα προβλήματα που θα δημιουργούσε για τη χώρα (πρόωρες εκλογές κλπ) η μη αποδοχή της πρότασης". Ήρωας απο την πολυθρόνα θα γίνει δηλαδή ο παππούλης αυτός απο το τίποτα. Επειδή δεν το κουνάει θα δοξασθεί κιόλας σαν εθνικός ηγέτης. Μα είναι να μην γελάει κανείς;

197 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

κάποιος μπαίνει απο την Ελβετία και βρίζει.

Ανώνυμος είπε...

http://fimotro.blogspot.com/2009/10/blog-post_4966.html
Φαίνεται οτι ο Τρούμαν έχει άλλη γραμμή απο το κόμμα που υποστηρίζει

Ανώνυμος είπε...

Τιμή μου να με βρίζουν απο Ελβετία.Το ίδιο είναι στην λένε απο το Σχηματάρι;

Ανώνυμος είπε...

Όποιος είναι από Ελβετία είναι μαλάκας

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά εγώ είμαι από Ελβετία, αλλά δεν βρίζω.

Α.Παρθενιάδης

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΑΗΔΙΑ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ «ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ» ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ. ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ? Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ 9:30μμ ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΕΝΑΝ ΚΑΦΕ. ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο/Η ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ/Α ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙΣ, ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΚΑΦΕ. ΓΙΑΤΙ ΕΚΛΕΙΣΕ Η ΜΗΧΑΝΗ? ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ! ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΕ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ ΝΑ ΠΙΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ? ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ, ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΟΛΕΣ. ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ «ΔΗΘΕΝ» ΚΑΦΕΤΕΡΙΩΝ ΕΝΑΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΓΡΑΦΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ-ΝΟΜΟ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ? ΤΙ ΑΔΕΙΕΣ ΔΙΝΟΥΝ? ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΕΛΕΓΧΟ? ΓΙΑΤΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΜΑΙΟ ΤΗΣ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΑΣ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΥΤΩΝ? ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΣΑΝ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 9:30μμ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ? ΟΠΩΣ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ (ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΚΑΦΕ), ΕΤΣΙ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ (ΦΟΡΟ ΓΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΙΑΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑΣ). Η ΑΔΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΤΟΥ CLUB-PUB ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑΣ. ΑΣ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΑΛΛΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ.ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΟΣ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΙΑΝΝΙΩΤΕΣ/ΓΙΑΝΝΙΩΤΙΣΣΕΣ ΝΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ. ΠΩΣ? ΕΙΤΕ ΚΑΝΟΝΤΑΣ, ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ, ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑΣ, ΕΙΤΕ ΣΤΑΜΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ.ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ, ΛΟΙΠΟΝ, ΣΕ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΩΡΑ, ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΤΥΠΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΟΛΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΓΙ ΑΥΤΟ. Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ, ΓΙ ΑΥΤΟ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΠΡΙΝ ΕΜΠΛΑΚΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΦΟΡΕΙΣ (ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ).

Ανώνυμος είπε...

καποιος θα βρισει απο ελβετία πρεπει

Ανώνυμος είπε...

Ρε Ξυνόγαλε δεν μας τα λες καλά. Πώς να αντιδράσει ο γιαννιώτης και να μην πάει στην καφετέρια που δεν σερβίρει καφάε, αφού πριν μας λες ότι όλες οι καφετέριες ακολουθούν την ίδια τακτική. Ξυνόγαλε είναι φανερό. Χρειάζεσαι επειγόντως καφέ.

Ο "από Ελβετία"

Ανώνυμος είπε...

πολυ ορθογραφημένος ο 5:31 για να είναι ο ξυνόγαλος.Πρόκειται για άλλο πρόσωπο. Το ίδιο αστείο με το ξυνόγαλο όμως.

Ανώνυμος είπε...

τί σημαίνει "πέμπσουν" που γράφει ο καραϊσκος στην πρώτη γραμμή του κειμένου του;

Ανώνυμος είπε...

Χαρακτηριστική περίπτωση Ελληνοπρεπούς σοβαροφάνειας είναι ο όλος θεσμός της Προεδρίας της Δημοκρατιας.Θεσμικά άοπλος και φαφουτιασμένος ο Πρόεδρος είναι μόνο για να πραγματοποιεί δαπανηρά ταξίδια για τη χώρα του και για τη χώρα που επισκέπτεται. Παρόλα αυτά ο Καρολος είναι ενα σεβάσμιο πρόσωπο(οπως ο Πάριος),παλι καλά που δεν βρίσκεται κανείς αλλος στη θέση του σαν το Σαρτζετάκη.Εχει και λαμπερές στιγμές ο θεσμός,όπως το αλήστου μνήμης "σφυροκόπημα" της αυτού εξοχότητας Κ.Στεφανοπούλου στον πλανητάρχη Κλίντον.Κοινώς του ζάλισε τα α...ια του ανθρώπου πάνω στη μάσα.

Ανώνυμος είπε...

Μπα, να και μια φορά που τα λέει καλά ο Ξυνόγαλος. Δεν υπάρχει πιο σπαστικό πράγμα από το να θες να πιεις καφέ και να σου λένε ότι έκλεισε η μηχανή. Καραγκιοζιλίκια, για να σπρώξουνε τις μπόμπες ή να πουλήσουνε μπαροκατάσταση. Όποτε μου χει τύχει σε μαγαζί, έχω σηκωθεί κι έχω φύγει από το βλακομάγαζο. Αν συμβαίνει σε όλες στα Γιαννενα, η εξήγηση είναι ότι είναι φοιτητούπολη οπότε βγαίνει και γίνεται ντίρλα το φοιτηταριό (οπότε καταναλώνει άπειρα ποτά αντί να λιβανίζει ένα καφέ, άρα κονομάει το λαμόγιο ο ιδιοκτήτης)

Και ο Καραϊσκος στο καφέ που είχε κάποτε στα Χανιά τα ίδια έκανε, γι αυτό του βαλε λουκέτο. Άσε δε που καμάκωνε όλες τις πελάτισσες, εμφανιζόμενος με πούρο (επιχειρηματίας τάχα μου και λεφτάς) και κάνοντας κρυόβραστο καμάκι. ("Τί να κεράσω τα όμορφα κορίτσια;", "Ναι, δικό μου είναι το μαγαζί. Το τρίτο είναι (αδιάφορα τάχα μου)", "Το βαρέθηκα το αμάξι μου. Λέω να πάρω μια Porsche" κλπ, νεοπλουτίστικες γυφτιές δηλαδή. Μην κοιτάτε που το παίζει διαβαστερός εδώ, πολύ λαϊκός κάποτε ήταν.

Ανώνυμος είπε...

Μάργουντ αλήθεια λες; Ήταν κάποτε ο Καραϊσκος καφετζής; Για δώσε μας και καμιά άλλη λεπτομέρεια. Ήταν γουστόζικο το μαγαζί ή μίζερο αριστερό;

Ανώνυμος είπε...

καφε στην Κρήτη ο καραισκος;;;Κεράσετε τονε μωρε

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

οχι μόνο ενα καφέ.Αλυσίδα απο τρία καφέ διατηρούσα.

Ανώνυμος είπε...

Μήπως σκέφτεσαι να αλλάξεις και αμάξι; Τί λες να πάρεις;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

μια μαζεράτι 4 τυριά

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

αλυσιδα απο μιζερα αριστερά καφενεία

Ανώνυμος είπε...

καραίσκο τί αυτοκίνητο οδηγεί ο μάργουντ;

Ανώνυμος είπε...

Ο Καραϊσκος ήταν και επιχειρηματίας και έπινε το αίμα των εργαζομένων στα καφενεία του.

Ανώνυμος είπε...

αγοράζει απο τις κατασχέσεις της βρωμοτράπεζας του ποικιλία ακριβών τροχήλατων

Ανώνυμος είπε...

Μα ο ίδιος παλιά είχε αρνηθεί ότι δουλεύει σε τράπεζα.

Ανώνυμος είπε...

Ο Μάργουντ δουλεύει στα κεντρικά ή σε κατάστημα;

Ανώνυμος είπε...

Μήπως ο Μάργουντ δουλεύει σε ΕΛΒΕΤΙΚΗ τράπεζα και μπαίνει από Ελβετία;

Ανώνυμος είπε...

Καλα κάνει κ το διαψεύδει.Μα είναι τωρα επάγγελμα να το λες αριστερα και δεξιά; Οτι δουλεύεις σε τράπεζα;; Μονο κάτι γεροντοκόρες 37-38 ψαρώνουν και κάτι λαικές που ψάχνουν για ενα πιατο φαί.

Ανώνυμος είπε...

Θέλεις να πεις ότι ο τραπεζιτικός υπάλληλος δεν είναι μια αξιοσέβαστη εργασία; Δηλαδή ποιες δουλειές είναι καλές; Μπορείς να μας υποδείξεις δυο τρεις;

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά αφού σας έχει πει ο Μάργουντ ότι κάνει μια δουλειά για να ζήσει όπως κάνουμε οι περισσότεροι. Τί πρόβλημα υπάρχει με τις τράπεζες ως χώρο επαγγελματικής καριέρας;

Ανώνυμος είπε...

Ξέρει κανείς πια είναι η φίλη του Παπούλια;

Ανώνυμος είπε...

Ώστε καφετζής ο Καραϊσκος. Φαινόταν αυτό και από τα κείμενά του για να πούμε την αλήθεια.

Ανώνυμος είπε...

κανει μια δουλειά για να ζήσει.Γλύφει τους τόκους.Ζήσε και ασε τους άλλους να αποθάνουν

Ανώνυμος είπε...

έλαμψε ο καραχάλιος με τις τοποθετήσεις του στην εκπομπή του Χ''νικολάου. Στέλεχος οχι μαλακίες.

Ανώνυμος είπε...

Τρώει πολύ όμως ρε γαμώτο και έχει γίνει πολύ χοντρός. Θέλει και γυναίκες αυτό το μπαούλο.

Ανώνυμος είπε...

Μάργουντ είναι αλήθεια οτι ο Βάρσος κερνάει γκοφρέτες τα κορίτσα που του αρέσουν, στο μαγαζί του; Η προβαίνει σε κολλώδεις εκπτωσούλες απο την τελική τιμή προκειμένου να γίνει συμπαθής;Πάντα για τα κορίτσα ομιλώντας

Ανώνυμος είπε...

Ελα μωρε τωρα δεν το πιστεύω οτι έχει και απαιτήσεις απο το γυναικείο φύλο ο Καραχάλιος. Μ αυτά τα μούτρα;

Ανώνυμος είπε...

Που είναι ο Βάρσος; Όχι τίποτε άλλο αλλά εκκρεμεί και το αίτημα της Ελένης.

Ανώνυμος είπε...

Αφού όλο με μοντέλα κυκλοφορεί ο Καραχάλιος.

Ανώνυμος είπε...

Αυτες τις ημέρες πρεπει να είναι παντρεμένος ο Βάρσος

Ανώνυμος είπε...

Παντρεμένος; Δηλαδή;

Ανώνυμος είπε...

Αραμπατζή;

Ανώνυμος είπε...

Σωστή η παρατήρηση του Καραϊσκου για τα σταυρωτά κοστούμια του Παπούλη. Δεν φοράει και τίποτε άλλο για αλλαγή ο στιβαρός μας Πρόεδρος;

Ανώνυμος είπε...

Σάβανο μήπως;

Ανώνυμος είπε...

Ο Καραϊσκος προτιμά σταυρωτά ή μονόπετα;

Ανώνυμος είπε...

Φοράει γραβάτες ο Καραϊσκος;

Ανώνυμος είπε...

Ναι. Λεπτές σαν του Σπηλιωτόπουλου.

Ανώνυμος είπε...

Φοράει στρινγκ ο Καραϊσκος;

Ανώνυμος είπε...

Ναι, λεπτό σαν του Σπηλιωτόπουλου

Ανώνυμος είπε...

H απορία μου είναι τί είδους boss ήταν στις καφετέριες ο Καραϊσκος. Σκληρός; Γλυκός; Ενδιάμεσος;

ΓΙΟ ΜΠΑΖΟ ΛΙΑΣ είπε...

πέμπψει κόλα

Ανώνυμος είπε...

Γλυκόσκληρος σαν αφεντικό και γλυκανάλατος σαν καμάκι. Μεγάλη επιτυχία

Ανώνυμος είπε...

Εκανα διαφορετικό μάνατζμεντ σε κάθε καφενείο.Οπου ήταν πιο χάι το καφε, ήμουν δυναμικός.Στα αριστερά καφε της αλυσίδαςς είχα ενα πιο εναλλακτικό ράθυμο στίλ.

Ανώνυμος είπε...

Αλυσίδα Αχυρώνων ΑΕ

Ανώνυμος είπε...

το βράδυ πάλι θα ξενυχτήσει ο Ελβετός βρίζοντας στο μπλόγκ τις δημοκρατικές δυνάμεις

Ανώνυμος είπε...

Πολλή βρώμα όμως τα μαγαζιά Καραϊσκου. Σκνίπες, κοριοί και κατσαρίδες τακτικοί θαμώνες. Στα αριστερά μαγαζιά είχε και ψείρες από τα κεφάλια των πελατών

Ανώνυμος είπε...

Πώς και ο Καραϊσκος δεν ασχολήθηκε με τα ΜΜΕ αν και δημοσιογράφος; Δεν έγινε εκδότης κάποιου αριστερού περιοδικού ή φυλλάδας; Ή κάποιου τοπικού ραδιοφωνικού σταθμού;

Ανώνυμος είπε...

μα δούλεψα χρόνια δίπλα στους κορυφαίους πάτους δημοσιογράφους των Αθηναικών ΜΜΕ.

Ανώνυμος είπε...

Ο βάρσος είναι πολύ παντρεμένος αυτες τις μέρες πρέπει

Ανώνυμος είπε...

Ο Καραϊσκος είχε σε πολύ μικρότερη ηλικία έναν πειρατικό ραδιοφωνικό σταθμό, όπου έκανε ο ίδιος πρόγραμμα. Έπαιζε Modern Talking, Alphavile, Bad Boys Blue και άλλα τέτοια σκληρά, ενώ αφιέρωνε και από μικροφώνου σε νεαρές (μπάζα επί το πλείστον) υπάρξεις. "Με πολλή αγάπη σε μια καρδούλα που μας ακούει και χτυπά δυνατά" με echo "..νατα,νατά,νατά" ή " Η Μαρία αφιερώνει στο μωρουλίνι της, λίνι της, λίνι της". Μεγάλες στιγμές του Καραϊσκου.

Ανώνυμος είπε...

ενω εσυ δεν είχες σταθμο.Αλυσίδα πειρατικών είχες.Και έπαιζες "παιδιά απο την Πάτρα"

Ανώνυμος είπε...

Και έβγαζε και λεφτά από διαφημίσεις σοβαρών επιχειρήσεων. Είδη προικός "Λένα", Είδη μπεμπέ "Μαρία", Κομμωτήριο Μισέλ, Γραφείο Τελετών "Η Αγρύπνια", Εκκενώσεις Βόθρων "Ο Ρουφήχτρας" κλπ. Ο επιχειρηματικός κόσμος τσι Κρήτης τον ευγνωμονεί

Ανώνυμος είπε...

πολυ χαμηλό χιούμορ και παμπάλαιο αναμασημένο, σκάσε βλάκα.Ξενέρωσα.Να μας βρίσει ο Ελβετός και να πάω για ύπνο

Ανώνυμος είπε...

Μα δεν είναι χιούμορ. Αλήθεια είναι

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο, δίπλα σε ποιους κορυφαίους δημοσιογράφους έχεις δουλέψει; Για πες κανα όνομα

Ανώνυμος είπε...

αυτα δεν λέγονται στον αέρα.Οπως ξέρεις.Στην ΠΟΛΙΤΕΙΑ καμμία μερα

Ανώνυμος είπε...

στην "ένσταση" συγγνώμη

Ανώνυμος είπε...

Ούτε έναν δε μπορείς να πεις; Μόνο έναν πες

Ανώνυμος είπε...

Κακαού.Οταν λέμε πάτους δεν κοροιδεύουμε εδώ

Ανώνυμος είπε...

http://www.parapolitiki.com/2009/10/blog-post_5413.html

V. είπε...

Ξέρω εγώ για τα ερωτικά του Παπούλη που ρωτάει κάποιος (έχει γραφεί πουθενά κάτι σχετικό που τον έκανε να ρωτήσει;). Είχε επί χρόνια μια σχέση, γραμματέας του νομίζω, που την έπαιρνε μαζί του σε όποια θέση πήγαινε. Ζούσαν περίπου μαζί, πριν γίνει πρόεδρος, στο μικρό του διαμέρισμα στην Ασκληπιού. Ο ΠΑΠ εκμεταλευόταν το ότι η σύζυγός του ζούσε τον περισσότερο καιρό (δηλαδή σχεδόν μονίμως) στη Γερμανία και επειδή είχε βαρεθεί κιόλας από τον πολυετή γάμο, διατηρούσε αυτόν τον δεσμό που τον ξανάνιωνε. Στα βήματα του Παπατζή δηλαδή. Φυσικά αυτά δεν βγαίνουν ως κουτσομπολιά από τους σεβαστούς μας δημοσιογράφους διότι πρόκειται περί θεσμού. Καλοκάγαθο, ήσυχο ανθρωπάκι ο πρωθυπουργικός δανειστής, δεν εμπνέει για παραπολιτικό ανασκολοπισμό.

Καραϊσκο (καλημέρα), απ΄ ό,τι βλέπω σήμερα από τις απαντήσεις σου τις χθεσινοβραδυνές (Πολιτεία, Ένσταση), νομίζεις ότι εγώ σε ρώταγα περί δημοσιογράφων. Άλλος ήταν όμως ο δράστης. Υποθέτω όμως ότι θα δούλεψε πολύ νεοδημοκρατικό μέσο για να τοποθετηθείς σε αυτές τις δουλειές. Μια υπόθεση είναι, κάπως παράδοξη βέβαια, αλλά πιστεύω αληθινή.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Καλημέρα σε όλους κι από μένα. Ελένη ούτε που θυμάμαι πώς και πότε συναντήθηκα πρώτη φορά με τον Καραϊσκο. Φαντάζομαι σε καναν καφέ. Τί φαντάζομαι δηλαδή, σίγουρα. Αν και πραγματικά η προκλητική εμφάνιση αυτού του διαστημάνθρωπου μαζί με τα τεράστια πούρα του, θα έπρεπε να με κάνουν να το θυμάμαι, η αλήθεια είναι ότι τον συνήθισα με τον καιρό (μιας και είναι μονίμως προκλητική παρουσία), οπότε διέγραψα από τη μνήμη μου αυτό το "κοσμοϊστορικό" γεγονός.

Ανώνυμος είπε...

Αν και δεν το προδίδει η ήρεμη μορφή του, ο σεβάσμιος παππούλης και δικός μας πρίγκηπας Κάρολος φημιζόταν κάποτε και για τη σκοπευτική του δεινότητα. Μεγάλος πιστολέρο ο πάππος, πράγμα που καταλογίζεται στα υπέρ του. Καραϊσκο, ρώτα το φίλο σου δικηγόρο-βοθρατζή Αθηνών, για τον οποίο ο Κάρολος υπήρξε στενότατος οικογενειακός φίλος αλλά και πατρική του φιγούρα. Θα σου περιγράψει σκηνές απείρου κάλλους από περιοδεία του Καρόλου στην ιδιαίτερη πατρίδα του τα Γιάννενα, τις παπατζίδικες εποχές του βαθύτατου ΠΑΣΟΚ. Με μπαλωθιές από Καρολο σε τραπέζι φαγητού, πανηγυρισμούς και ελεεινά γλειψίματα έξαλλων πασοκικών δημοσιογραφικών εμεσμάτων κλπ κλπ.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Να πω και γω το μακρύ και το κοντό μου: Ο Παππούλης και ο Αβέρωφ είναι χαρακτηριστικές περιπτώσεις της Ελληνικής εκδοχής των πρώσσων "Γιούγκερν".Νεομεγαλοφεουδάρχες.Οι συγκεκριμένοι (Τοσίτσας και Παππούλης) με σπουδές και πολιτική σταδιοδρομία. Και οι ενασχολήσεις με ευγενή σπορ όπως η σκοποβολή (η σκοποβολή σε πινακίδες και μπουκάλια στην Κρήτη δεν θεωρείται ευγενές πάντως σπορ) αυτό δείχνουν. Κάτι σαν τον Βίσμαρκ δηλαδή αλλα με μπόλικη μυρωδιά απο ηπειρώτικη φέτα και ξυνόγαλο.
Βαψ επειδή το πιασα το υποννοούμενο περι Μητσοτακισμού που σου έχει γίνει έμμονη ιδέα σε ενημερώνω οτι καμμία σχέση δεν έχω.Λες μπουρδες για το συγκεκριμένο.Δεν είμαι Κουρτάκη εγω.Όντως πάντως νόμιζα οτι μιλούσα με σένα χθές.

Ανώνυμος είπε...

Θεσμός 80 χρονών και με βηματοδότη ο Κάρολος.

Ανώνυμος είπε...

να σημειώσω οτι είδα ενα μικρό τεμάχιο σε μαγνητοσκόπηση εχθές απο την εκπομπή του Σπυρου Παπ του Σαββάτου με Πάριο καλέσμένο.
ΤΗ λέξη "ερωτας" μονο στο τεμάχιο αυτό πρέπει να την εξεστόμισε ίσα με 7-8 φορές ο Μπάρμπας. Σαν δεν ντρέπεται γέρος άνθρωπος.Φαντάζεται κανείς τον παππού του να μιλάει συνέχεια για έρωτα και έρωτα;

Ανώνυμος είπε...

Κρίμα Βάρσο. Περιμέναμε με μεγάλη αγωνία την πικάντικη περιγραφή σου. Για προσπάθησε πάντως μήπως και θυμηθείς. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Καραπιάλη:

Φαίνεται οτι η πολυθρόνα στην Ελλάδα έχει μεγαλύτερη ολκή απο την αξιοπρέπεια και το ανάστημα. Και μονο αυτό δείχνει πόσο διαφορετικό είναι το γένος μας σε σχέση με την Αρχαία Ελλάδα. Λίγοι έχουν τη συγκρότηση και την δομή που θα τους πείσει να τα παρατήσουν στα γεράματα- έστω στα γεράματα-και να αποσυρθούν.Εχει ωραία πράγματα να δούν και μακριά απο το Προεδρικό μέγαρο.Είναι και αυτό ενα σκέλος αυτού που ονομάζεται "σοβαρότης". Αλλα ο Κάρολος τα αγνοεί.Ή πάντως δεν τον ενδιαφέρουν.Θέλει να τον βλέπουν οι συντοπίτες του εξοχότατο μέχρι το μνήμα.Πράγματι δεν αρκεί να μη γελάει καποιος για να είναι σοβαρός.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Καραισκο.

Μη λύπησε το ότι φαίνεται να είσαι μάλλον αριστερός του φραπέ και του καναπέ. Μη ενδιέφεραν οι απόψεις σου και διάβαζα τα άρθρα σου με ενδιαφέρον. Δυσανασχετούσα όταν σου την έπεφταν διάφοροι ακροδεξιοί φασίστες εδώ μέσα. Βλέπω όμως ότι όλα όσα λες είναι θεωρία. Ακούω για καφετέριες, για πούρα για καθισιό. Δεν είναι αυτή αριστερή στάση Καραισκο. Ντροπή.

Ανώνυμος είπε...

Έλα μωρέ που δεν είναι αυτή η αριστερή στάση. Υπάρχουν μεγαλύτεροι τεμπελχανάδες από τους αριστερούς;

Ανώνυμος είπε...

Ο άνθρωπος από το Βόλο δε θα σχολιάσει;

Ελένη είπε...

Βάρσε καλησπέρα.

Κρίμα που δεν θες να μοιραστείς μαζί μας την πρώτη σου συνάντηση με τον Καραπιάλη. Για βάλε λίγο τα δυνατά σου μήπως μπορέσεις και θυμηθείς κάτι. Και εσύ Καραπιάλη. Για προσπάθησε. Please.

Ανώνυμος είπε...

Ηδη σχολιάζει πρέπει

Ανώνυμος είπε...

Sholiase sto vapsomalliadiko blog o Volos prepei

Ανώνυμος είπε...

Πού είναι ο Βάρσος; Περιμένουμε με αγωνία τον σχολιασμό του. Καραϊσκο εσύ που έχεις μνήμη ελέφαντα, γιατί δεν μας δίνεις κάποιες λεπτομέρειες για το πως και το πότε της πρώτης συνάντησής σου με Βάρσο; Επίσης θα θέλαμε να μάθουμε την πρώτη και καθοριστική εντύπωσή σου από τον άνθρωπο Βάρσο.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας από Ελβετία.

Α. Παρ.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε από ποια πόλη γράφεις?

Ανώνυμος είπε...

Από Γενεύη.

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί να μας πει ο φίλος από Ελβετία τί έχει με τον Καραϊσκο;

Ανώνυμος είπε...

Έχω ότι είναι δεξιό σαπρόφυτο ενώ παριστάνει τον αριστερό. Δεν είναι έτσι δήθεν οι πραγματικοί αριστεροί. Η αριστερά είναι μεγάλη υπόθεση για να την μαγαρίζει ο κάθε τεμπελάκος Καραισκος.

Ανώνυμος είπε...

έχουμε γεμίσει από δήθεν αριστερούς που μιλάνε αριστερά στη θεωρία αλλά είναι υπερδεξιοί στην πράξη σαν τον καραϊσκο

Ανώνυμος είπε...

THE GAME IS OVER
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΛΥΠΗΤΕΡΗΣ.
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΧΑΡΟΥΠΙΑ ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΚΑΤΑΙΦΙΟΥ ΜΕ ΠΑΓΩΤΟ.

Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΦΡΑΠΟΓΑΛΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ 15 ΕΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.

THE GAME IS OVER.....

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ THE GAME IS OVER

ΠΑΝΕ ΟΙ ΜΑΓΚΙΕΣ ΜΕ ΞΕΝΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΤΟΥ ΦΡΑΠΟΓΑΛΟΥ

ΤΑ ΤΖΙΠ ΤΑ ΕΞΟΧΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΤΕΡΑ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΟ ΣΦΥΡΙ ΜΑΖΥ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ.

ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΙ ΜΑΥΡΟΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ 50 ΧΡΟΝΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

Άριστα τα λέει ο φίλος από Ελβετία (εκτός από τα προσωπικά χτυπήματα βεβαίως).

Ανώνυμος είπε...

Ο τύπος από ελβετία δηλαδή μας τη λέει αφ υψηλού; Eλληνάρας δεν είναι και ο ίδιος;

Ανώνυμος είπε...

Ρε Ξυνόγαλε πες μου κάτι. Τί σκατά δουλειά κάνεις και μένεις συστηματικά στο Ιντερνετ μέχρι τις 4 το πρωϊ; Το πρωϊ τί ώρα πας για δουλειά; Στις 12; Μπορείς να μας πεις να την κάνουμε και μεις;

Ανώνυμος είπε...

Εσύ που είσαι τάχα μου από Ελβετία να συνεχίσεις τη δουλειά σου στα διόδια Σχηματαρίου και να τ'αφήσεις αυτά που ξέρεις. Γίναμε όλοι αριστεροί κι έχουμε άποψη να κρίνουμε τους άλλους. Άντε γιατί δε φτάνει που τα χετε ακριβύνει τόσο και στενάζει ο λαουτζίκος για να πάει μια εκδρομή τη φαμίλια του έχουμε και σένα σε ρόλο Ψινάκη.

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο ψευτοαριστερέ σταμάτα να πιπιλίζεις τα ίδια και τα ίδια. Έχετε καταστρέψει την Αριστερά στην Ελλάδα. Βλέπει ο κόσμος εσάς τους λαπάδες και νομίζει ότι οι αριστεροί έχουν τα δικά σας χάλια. Η δουλειά που κάνω εγώ είναι δημιουργική και δουλεύω όποτε θέλω. Δεν κάνω δουλειά γραφείου για να έχω ωράρια.

Ανώνυμος είπε...

http://nonews-news.blogspot.com/2009/10/blog-post_7135.html
φορτωσε ο χοντρος;

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο θα σε πάρει και θα σε σηκώσει με τις ανοησίες που αραδιάζεις στα σωστά λόγια του Ελβετού.

Ανώνυμος είπε...

Ανόητε Καραϊσκο βάλε μυαλό και προσπάθησε να γίνεις ένας κανονικός αριστερός επιτέλους.

Ανώνυμος είπε...

ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΦΕΝΕΙΟΥ. ΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΨΕΥΤΟΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΚΑΡΑΪΣΚΟΥΣ. ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΜΙΤΑΣΙΟΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΥΡΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΡΑΙΣΚΟ ΑΡΧΙΣΕΣ ΤΗΝ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ
ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΙΑΝΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΜΕ ΤΗΝ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ.
ΤΣΙΠΡΑΜ ...ΣΕ ΘΕΛΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ.
ΕΧΟΥΜΕ ΓΕΜΙΣΕΙ ΖΟΜΠΙΑ ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ ΜΕ ΔΙΩΑ ΓΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ.....

Ανώνυμος είπε...

Να δω τον Καραϊσκο στα εξάρχεια με το πούρο στο στόμο και με παρέα αριστεριστές αναρχοσυριζαίους και τι στον κόσμο.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

βλέπω με χαρά οτι ο ανώνυμος 4:56 χτύπησε με το γνωστό στιλ που έχουμε λατρέψει κάποιοι.Να συνεχίσει να σχολιάζει. Κι ας τα ακούω εγω μετά.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

ο Ελβετός βέβαια αριστερός έχει γίνει αντικείμενο λατρείας απο την φασιστομοναρχοβασιλική-νεοδημοκρατική κοινότητα του μπλόγκ που επικροτεί και καλουποδέχεται ό,τι καβαλίνα κεράσθεί απο Γενεύη.Ζωή και χαρά. .Συγχαρητήρια ω Ελβετέ.

Ανώνυμος είπε...

Ο ανώνυμος 4:56 είναι ο άνθρωπος απο το Βόλο.

Ανώνυμος είπε...

Και εσυ ρε βλαχοτύρι Ελβετέ πιστεύεις οτι γράφουν εδω μέσα για τον Καραίσκο; Για καφε και πούρα.Μηπως τα γράφουν κύκλοι αποσταθεροποιήσης; Εδω το μπλόγκ έχει πολλους χουνταίους που χτυπούν τον Καραίσκο

Ανώνυμος είπε...

Καραίκο, πως πάει; επεμβαίνω μονο και μόνο επειδή σε βλέπω να πέφτεις στις λούμπες του Βάρσου(για όνομα) και, για να σου πω πως δεν ήμουν εγώ πριν. Με απΑγοητευσες όμως-από το Βόλο; Δεν βρήκες κάτι πιο ορεινό; πιο τραχύ; Τέσπα, Βάρσο, με απεκάλεσες φαρμακέμπορα; Γουέρ γιου τόκινγκ του μι;Τσ τσ τσ, πού πήγε η ευγένειά σου;

Ανώνυμος είπε...

Ο Κυριάκος βγήκε και μίλησε εναντίον της μαλακίας των stage και των τατσονίων που γλείφουν κανα βουλευτάκο για να πάρουν μια θέση προς 500 ευρώ. Άξια η επιλογή του Μάργουντ να ψηφίσει το κρητικό λεβεντόπαιδο.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί οι τελείες και τα κόμματα χορεύουν πάντα άναρχα σε όλα τα κείμενα του Καραϊσκου?

Ανώνυμος είπε...

Ο άνθρωπος από τα Γκράβαρα

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=JI6TkUPIRbQ

Ντροπή. Πιάσανε τον Παπαχρήστο. Ο οποίος τί έκανε; Μια απλή μαγκιά σε αστυνομικό. Γιατί γι αυτό είναι άλλωστε οι αστυνομικοί στην Ελλάδα. Για να τους πλησιάζει ο Έλληνας πολίτης (αλλά και ο αλλοδαπός λαθρομετανάστης), και να τους βγάζει το κράνος, να τους ρίχνει καμια χαϊδευτική φάπα στο σβέρκο, κανα "σαλαμάκι" στον κώλο όπως κάναμε στο δημοτικό κλπ κλπ και να λέει και ευχαριστώ.

Για πες μας δημοκρατικέ και αριστερέ Ελβετέ μας, υπάρχει περίπτωση να κάνει κατι τέτοιο Ελβετός πολίτης σε Ελβετό αστυνομικό και να μην τον μπουζουριάσει; Για απάντησέ το μας. Το μόνο που έχει να πει κανείς είναι μπράβο στους έλληνες αστυνομικούς που συνέλαβαν τον πανύβλακα ιδεοληπτικό πολιτισμένα και δεν ξέφυγαν αρχίζοντάς τον στις γρήγορες. Έφαγε μια αναγκαστική σπρωξιά προς τα πίσω για να τον απομονώσουν γρήγορα από τη μάζα των άλλων βλαμμένων και απεκλήθη και κύριος το ζώον. "Προσαγωγή στον κύριο", είπε ο "κακός" αστυνομικός. Άμα πια με τους βλάκες του ΣΥΡΙΖΑ...

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Και φυσικά τί να πει κανείς για το Χρυσοχοϊδη; Σε λίγο θα στήσει και κώλο στους Συριζαίους και σε όλους τους αριστερούς για να τους εξευμενίζει κάθε φορά. Μου θυμίζει την άλλη περίπτωση τον περασμένο Αύγουστο, όπου σε συνηθισμένο μπλόκο της Αστυνομίας για ναρκωτικά στην εθνική Τρίπολης-Σπάρτης, σταματήθηκε μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ. Τον οποίο, όπως κατήγγειλε η Αλέκα συνέλαβαν οι αστυνομικοί άνευ λόγου και αιτίας. Ξέχασε φυσικά να πει, ότι ο "ηρωϊκός" κομμουνιστής, αρνήθηκε να επιδείξει ταυτότητα, ενώ παράλληλα επιτέθηκε φραστικά στους αστυνομικούς χαρακτηρίζοντάς τους γουρούνια και λέγοντας ότι καλά κάνει η Σέχτα που τους σκοτώνει.

Ανώνυμος είπε...

IS KARAISKOS HLI8IOS?????

Ανώνυμος είπε...

ΤΣΙΠΡΑ

ΚΑΙ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟ

ΚΛΑΣΤΕ ΜΑΣ Τ ΑΡΧΙΔΙΑ

o grizomallis είπε...

http://sarantakos.wordpress.com/2009/10/22/markezinis/#more-1268

Ίσως ενδιαφέρει τον Βαψομαλλιά και άλλους φίλους.

Ανώνυμος είπε...

Τα αστεία φασιστάκια ξαναχτύπησαν.Βάρσε το στοματάκι σου όταν μιλάς για τον Παπαχρήστο θα το πλένεις ταμτάκο.Και βέβαια δεν θα ανεχθούμε τον κάθε παπάρα ματατζή να κάνει τον δικαστή στις καφετέριες και στις παιδικές χαρές.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

ανώνυμε 9:06 που ήσουνα; Εγω πέφτω στις λούμπες του Βάρσου;
Να σημειώσω εδώ βαψομαλλιά οτι πήγα στην "πολιτεία" και δεν βρήκα το βιβλίο που λέγαμε.Που ακριβώς είναι;Σε ποιο τομέα του βιβλιοπωλείου δηλαδή;

Ανώνυμος είπε...

τι έγινε ρε παιδιά;Θα πη...ξει ο Καραχάλιος την κυρά ΟΛγα; Πω πω και τη γουστάρει ο Βαψ την Ολγα, όσο απεχθάνεται τον Καραχάλιο.Θα 'χουμε μπλογκική επίθεση πρέπει

Ανώνυμος είπε...

ΠΙΑΣΑΤΕ TON ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟ ΡΕ; ΤΟΝ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟ; ΤΟΝ ΠΑΛΙΟ ΡΕ;

Ανώνυμος είπε...

ΠΙΑΣΑΤΕ (στο στόμα σας) ΤΟΝ ΚΑΡΑΪΣΚΟ ΡΕ; ΤΟΝ ΚΑΡΑΪΣΚΟ; ΤΟΝ ΠΑΛΙΟ;

Ανώνυμος είπε...

Ωραίος ο αριστερός από την Ελβετία Μου χει κι άποψη. Μου θυμίζει κάτι "αντιστασιακούς" των Παρισίων που πίνανε καφέδες κατά τη διάρκεια της χούντας και αναλώνονταν ολημερίς και ολονυχτίς σε ανούσιες μπουρδοσυζητήσεις. Μετά πηγαίνανε για ύπνο ήσυχοι που αντισταθήκανε στη χούντα. Αντίσταση από μακριά την ίδια στιγμή που ο λαός στέναζε κάτω από τη μπότα των συνταγματαρχών και οι εσατζήδες σπάζανε τα κόκκαλα των πραγματικών αγωνιστών στις φυλακές και στις εξορίες. Εσύ "σύντροφε" δε ζεις την τρομοκρατία και την αυθαιρεσία της ελληνικής αστυνομίας. Όταν θα ρθεις με το καλό εδώ και δε θα τολμάς να κυκλοφοράς λεύτερα στο κέντρο της Αθήνας γιατί θα κινδυνεύεις να πας στη ΓΑΔΑ άδικα θα δεις τη γλύκα. Κάνε μας τη χάρη μέχρι τότε.

Ανώνυμος είπε...

Το μέλλον μας. Nick Griffin vs audience

Ανώνυμος είπε...

Ο μπάργουντ με stage δούλευε στην αγροτοκογλυφική;

Ανώνυμος είπε...

Τέρμα τα stage μάργουντ

Ανώνυμος είπε...

O Ξυνίδης λέει το troktiko θα είναι ο νέος γραμματέας του ΠΑΣΟΚ. Άντε κι ο Ξυνογαλίδης σε παρόμοιο πόστο.

Ανώνυμος είπε...

αγροτογλυφική

Ανώνυμος είπε...

Σε μια χώρα (ας μην πω 'νοικοκυραίων', για να μην εξάψω τίποτα επιστήμονες και μου προσάψουν ανοησία) όπου οι περισσότεροι σκούζουμε ζήτω και μπράβο και ολέ μόνον αφού φανεί ο νικητής ή όπου γαβγίζουμε εκ του ασφαλούς (ναι, και εσύ· ναι, και εγώ), πρέπει να τιμούμε όσους έστω και μια φορά στη ζωή τους, έστω και για λίγο, ύψωσαν τη φωνή τους. Μιλάω για τον κοινωνιολόγο Παρσάνογλου που μπουζουριάστηκε γιατί διαμαρτυρήθηκε. Μιλάω και για τον Παπαχρήστο, που δεν είχε να αντιμετωπίσει τον νέωπα με την κατάπληξη φρεσκοκερατωμένου υπουργό και τα κρανοφόρα φτωχόπαιδα που σκέφτονται σαν χρυσαυγιτάκια, καβαλάνε παπάκια και φοβούνται να αποκαλύψουν τα προσωπάκια τους, σαν κοινοί κουκουλοφόροι. Είχε να αντιμετωπίσει τη Χούντα.

Παρόλ' αυτά, με εξόργισε η λογική του "ποιον πάτε να συλλάβετε, ρε". Για μένα αυτή η λογική καθρεφτίζει με διαύγεια την παθολογία της ελληνικής αριστεράς, η οποία αυτοϊδεάζεται ως ελίτ των ευφυών και τέλειων, των καθαρών και υπεράνω. Ο πολιός (μη αναγνωρίσιμος) σ. αγωνιστής είναι αξιότερος περισσότερου σεβασμού από το τσογλάνι που τρώει την μπατσοκατραπακιά; από τον νεαρό που τον προσβάλλει στον ενικό ο κάθε μερκούρης; από τον πούστη που τσουβαλιάζεται χυδαία γιατί προσπαθεί να ψωνιστεί στο πάρκο; από τη γοτθού που την κοιτάει ο φρουρός στα βυζιά καθώς χαρχαλεύει την τσάντα της; Εάν ναι, τότε μια χαρά είναι το κράτος και μην παραπονιέστε: απλώς κάνει διακρίσεις εις βάρος όσων συμπαθείτε.

Με άλλα λόγια: εάν η ΕΛΑΣ ασχημονεί εις βάρος του φρικιού, του μετανάστη, του φοιτητή, της (αλβανής, ξέρετε από αυτές τις άσχημες ντε) πουτάνας αλλά σεβαστεί τη σκιά του Ελεφάντη, το σκήνωμα του Πέτρουλα και τον ζώντα Παπαχρήστο, είναι πιο εντάξει;

Και ας το πάω πολύ πιο μακριά. Φανταστείτε ότι το ΠΑΣΟΚ αντιλαμβάνεται ότι πλέον η κρίσιμη εκλογική μάζα που θα το επανεκλέξει μετά το επόμενο εθνικό θέμα και τις πρόωρες εκλογές δεν είναι οι νοικοκυραίοι, όσοι μασουλάνε προμήθειες και χτίζουν μαιζονέτες ή όσοι περιμένουν να τους σβηστούν τα χρέη των κατά συρροήν καταναλωτικών τους. Φανταστείτε ότι το ΠΑΣΟΚ συμπεραίνει ότι η κρίσιμη εκλογική μάζα που θα το επανεκλέξει είναι πλέον αριστεροί μεσοαστοί, αντεξουσιαστές που κάνουνε διακοπές στην Ικαρία και κάτι επί πληρωμή σκεπτόμενοι κτλ. Και ότι αποφασίζει να βάλει την ΕΛΑΣ να αλλάξει τον αδόξαστο ανάποδα σε όσους αυτή η εκλογική μάζα αντιπαθεί: τους παπάδες, την Έφη Σαρρή, τους βιομήχανους, τους μαγαζάτορες, τον Άδωνι, τους νοικοκυραίους και δεν ξέρω ποιους άλλους μισούνε δαύτοι. Θα έχουμε μια φιλολαϊκή και λεβέντισσα αστυνομία; λυπάμαι, αλλά ούτε στο ΚΚΕ δε σκέφτονται πια έτσι (καλά, αυτό το τελευταίο... τέλος πάντων).

Αν νομίζουμε ότι μια τέτοια ΕΛΑΣ θα ήταν καλύτερη από αυτήν που έχουμε (να γυρίσει ο τροχός, να γαμήσει κι ο φτωχός κτλ.), τότε έχουμε σοβαρότατο πρόβλημα στην κατανόηση του τι είναι δημοκρατία, εξίσου σοβαρό με όσων πιστεύουν ότι ο Αστυνομικός είναι Ταμπού, Ον Ιερό και Απαραβίαστο επειδή εκπροσωπεί τον Νόμο (και δεν πρέπει σε καμμία περίπτωση να αγγίζεται ή να αντικρίζεται κατάματα ή να αποκαλύπτει τα στοιχεία του σε πολίτη). Αυτό ακόμα και ένας καλλιεπής ανόητος σαν κι εμένα το καταλαβαίνει.

Θα το πω για πολλοστή φορά: το πρόβλημα δεν είναι ποιους διαλέγει να καταστείλει η αστυνομία, το πρόβλημα είναι ότι κυρίως καταστέλλει και δεν προστατεύει. Είναι ότι η καταστολή και όχι η καταπολέμηση του εγκλήματος αποτελούν την αποστολή της, κάτι που είναι εγγεγραμμένο μέσα στην ιδεολογία που το Σώμα προσπαθεί σχεδόν συστηματικά να περάσει στα όργανά του. Να το πω κι αλλιώς; Κάτι μου λέει ότι αν η ΕΛΑΣ ήταν πιο αποτελεσματική στην καταπολέμηση του εγκλήματος (κοινού, οργανωμένου αλλά και της διαφθοράς), θα εμπιστευόμασταν λίγο παραπάνω το κρανοφόρο παιδάριο που έρχεται να μου τσαμπουκαλευτεί με το πρόσχημα της εξακρίβωσης. Όπως ομως έχουνε τα πράματα τώρα, προσωπικά εγώ εμπιστεύομαι περισσότερο κάποιους κουκουλοφόρους και, από μπάτσους, μόνο τον Μάνθο, τον Ρούλη και τον Γιάννη.


ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ

ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ
©

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ξενέρωτο έγινε το μπλογκ

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχεις κι άδικο

Ανώνυμος είπε...

Το στυλ ξυνογαλου μοιάζει με Καραϊσκου ή είναι ιδεα μου?

Ανώνυμος είπε...

Ιδέα σου είναι. Δεν είναι ο Καραϊσκος ο Ξυνόγαλος.

Ανώνυμος είπε...

το στυλ εννοω

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Μα τί βλακόχωρα είναι αυτή ρε γαμώτο; Τί βλάκες ιθαγενείς ζουν εδώ; Μέχρι να αφήσω την τελευταία μου πνοή θα το βροντοφωνάζω.

Πέθανε ένας πακιστανός μετανάστης ονόματι μοχαμεντ καμράν ατίφ και η νεκροτομή έδειξε ότι πέθανε από πνευμονικό οίδημα. Η αστυνομία έκανε ντου στο σπίτι του ύστερα από καταγγελία άλλων πακιστανών ότι ο μακαρίτης και ο αδελφός του κακοποίησαν με μαχαίρι το γιο τους, και συνέλαβε τόσο το μακαρίτη όσο και τον αδελφό του. Αργότερα τον λυπήθηκαν και πήραν την καταγγελία πίσω, οπότε αφέθηκε ελέυεθρος ο μακαρίτης. Ο εξίσου κατηγορούμενος αδελφός του έκανε καταγγελία ότι ο μακαρίτης βασανίστηκε με ξύλο και ....ηλεκτροσοκ από αστυνομικούς κατα τη διάρκεια της κρατησής του. Καλά το ξύλο, άντε και να το πιστέψει κανείς, αλλά ηλεκτροσοκ; Τί μούφες είναι αυτές ρε; Και βγήκαν όλοι οι καθυστερημένοι συριζαίοι, ανταρσύες, αναρχικοί και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις και βροντοφωνάζουν.. Από που κι ως που εντωμεταξύ παθαίνει πνευμονικό οίδημα κάποιος από το ξύλο; Ο μακαρίτης είχε πρόβλημα και επειδή δεν είχε χαρτιά ή λεφτά ή επειδή ήταν γκάου για να αντιληφθεί ότι έχει σοβαρό πρόβλημα, πέθανε. Τί μαλάκες ζουν εδώ ρε γαμώτο...

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Αλλά όλοι οι "επαναστάτες" Καραϊσκοι άρχισαν να φωνάζουν για αστυνομική βία, αυθαιρεσία, χούντα κλπ κλπ Παπαχρήστοι όλοι τους. Αμε στο διάολο ρε βόδια πια..

Ανώνυμος είπε...

O Καραϊσκος είναι επαναστάτης τεφαρίκι. Σε λίγες μέρες θα αποκαλυφθεί κάτι για την επαναστατική δράση του Καραϊσκου που θα προκαλέσει πάταγο στο ελληνικό κοινό.

Ανώνυμος είπε...

μηπως οτι αλλαζει σπανιως τις καλτσες του;

Ανώνυμος είπε...

Ας το πω λοιπό τώρα κιόλας. Ο Καραϊσκος σε μια σπάνια επίδειξη επαναστατικής πυγμής και ριζοσπαστικής αντισυμβατικότητας έχει προχωρήσει εδώ και χρόνια σε μια κίνηση γροθιά στο κατεστημένο: Δεν φοράει καθόλου κάλτσες ακόμη και τον χειμώνα. Απεχθάνεται μέχρι θανάτου τις αστικές συνήθειες και αποδεικνύεται επαναστάτης μέχρι το μεδούλι.

Ανώνυμος είπε...

πραγματικα βρωμερο το παραπανω σχολιο. Βρωμερο οσο και οι πατουσες του ακαλτσωτου επαναστατι

Ανώνυμος είπε...

Αντίφαση έχουμε εδώ. Βρωμερές πατούσες μα πούρα και αρώματα δεν ταιριάζουν. Αποφασίστε τι είναι ο Καραϊσκος και πείτε μας.

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά εντυπωσιακή αυτή η αντίφασις. Αλλά μήπως δεν προκύπτει από τις κρίσεις των σχολιαστών αλλά από την πράγματι αντιγατική προσωπικότητα του ίδιου του Καραϊσκου;

Α. Παρθενιάδης

Ανώνυμος είπε...

* "αντιφατική" ήθελα να πω.

Α.Π.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΜΠΡΟΣΤΑ

Ανώνυμος είπε...

Η λαθρομετανάστευση
Γιάννης Μαρίνος | Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009

Υποστήριζα στη στήλη αυτή την περασμένη Κυριακή ότι δύο μείζονος σημασίας προβλήματα διεκδικούν άμεση προτεραιότητα στην αντιμετώπισή τους: οι κουκουλοφόροι και γενικά το αντάρτικο πόλεων και η λαθρομετανάστευση με τα συνακόλουθά της, μεταξύ των οποίων η εγκληματικότητα. Με το πρώτο βρίσκεται ήδη σε αναμέτρηση ο κ. Χρυσοχοΐδης καθώς ο δικός του κλάδος ελαίας αντιμετωπίστηκε και πάλι από την ωμή βία και την περιφρόνηση στους νόμους. Για το δεύτερο υπήρξε η ευχάριστη έκπληξη το βράδυ της μέρας που δημοσιεύθηκε το άρθρο μου. Ο νέος υπουργός Προστασίας του Πολίτη συνέπεσε με την άποψή μου αυτή κατά τη συζήτηση των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης τονίζοντας ότι « το ζήτημα της λαθρομετανάστευσης, που είναι θέμα εθνικό, είναι ίσως το μείζον θέμα αυτή τη στιγμή». Είναι εύλογη η ικανοποίηση που αισθάνθηκα ακούγοντάς τον να περιγράφει με σαφήνεια τις τεράστιες διαστάσεις του προβλήματος και τις πρώτες σκέψεις και αποφάσεις του για την αποτελεσματική αντιμετώπισή του. Εύχομαι να επιτύχει.

Θα ήθελα πάντως σήμερα να υπενθυμίσω μια επιπλέον διάσταση του προβλήματος που σχετίζεται με τη μετανάστευση κυρίως μουσουλμάνων στη χώρα μας (είναι νομίζω η πλειονότητα), οι οποίοι υπό την επήρεια των θρησκευτικών πεποιθήσεών τους αναδεικνύονται βαθμιαία σε πρόσθετο κίνδυνο ανωμαλίας, που σε άλλες χώρες έχει πια πάρει τη μορφή θρησκευτικού πολέμου, με μαζικούς θανάτους και καταστροφές που ουδείς φαίνεται να μπορεί να καταστείλει.

Κατά καλή σύμπτωση στην εφημερίδα «Παρόν» (4/10) διάβασα πώς αντιμετωπίζει το πρόβλημα των μεταναστών η Αυστραλία. Ο πρωθυπουργός της κ. Κέβιν Ραντ, απαντώντας σε επικρίσεις μουσουλμάνων μεταναστών επειδή τα εκεί τζαμιά επιτηρούνται από τις μυστικές υπηρεσίες για να μη μετατραπούν σε άντρα τρομοκρατών, δήλωσε:

« Οι μετανάστες, και όχι οι Αυστραλοί, είναι αυτοί που πρέπει να προσαρμοστούν. Ετσι είναι, και άμα τους αρέσει! Βαρέθηκα να ανησυχούμε σε αυτή τη χώρα μήπως προσβάλουμε ένα άτομο ή την κουλτούρα του. Από τότε που έγιναν οι τρομοκρατικές επιθέσεις στο Μπαλί, η πλειοψηφία των Αυστραλών ένιωσε ένα κύμα πατριωτισμού.

Οι περισσότεροι Αυστραλοί πιστεύουν στον Θεό. Δεν έγινε οργανωμένα, αλλά είναι γεγονός:χριστιανοί, άντρες και γυναίκες, με χριστιανικές αρχές, ίδρυσαν αυτή τη χώρα, και αυτό είναι καθαρά καταγεγραμμένο. Αρμόζει λοιπόν να το δείχνουμε πάνω στους τοίχους των σχολείων μας.Αν ο Θεός σάς προσβάλλει,σας προτείνω να βρείτε άλλο μέρος του κόσμου για να ζήσετε, διότι εμάς ο Θεός είναι μέρος της κουλτούρας μας.Θα δεχτούμε αυτά που πιστεύετε χωρίς ερωτήσεις.Αυτό που ζητάμε είναι να δεχθείτε κι εσείς αυτό που πιστεύουμε εμείς και να ζήσετε μαζί μας με αρμονία, χαρά και ειρήνη. Αυτή είναι η δική μας χώρα, η δική μας γη και ο δικός μας τρόπος ζωής και θα σας προσφέρουμε κάθε ευκαιρία να τα απολαύσετε κι εσείς. Ομως μόλις χορτάσετε και παραπονιέστε, και αρχίσετε να γκρινιάζετε και να μουρμουρίζετε για τη σημαία μας, τον όρκο πίστης στη χώρα μας που κι εσείς δίνετε όταν παίρνετε την υπηκοότητα, τα χριστιανικά μας πιστεύω και τον τρόπο ζωής μας, να ξέρετε ότι μπορείτε να εκμεταλλευτείτε και άλλη μία μεγάλη ελευθερία της Αυστραλίας, το δικαίωμα να φύγετε! Αν δεν είστε ευχαριστημένοι, τότε φύγετε! Δεν σας φέραμε εδώ με το ζόρι. Εσείς διαλέξατε να έρθετε. Οπότε, δεχθείτε τη χώρα που εσείς διαλέξατε!».

Υπογραμμίζω ότι ο κ. Ραντ είναι σοσιαλδημοκράτης (και υποθέτω μέλος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς στην οποία πρόεδρος είναι ο κ. Γιώργος Παπανδρέου), η δε Αυστραλία έρχεται μετά τη Νορβηγία στην κορυφή των χωρών με τον υψηλότερο δείκτη ανθρώπινης ανάπτυξης του ΟΗΕ.

Ανώνυμος είπε...

Φαντάζομαι να τολμούσε έλληνας Πρωθυπουργός να εκφραστεί όπως ο Αυστραλός ομόλογός του, τί αντιδράσεις από τις ντόπιες ακάλτσωτες "προοδευτικές" και "δημοκρατικές" δυνάμεις θα ξεσήκωνε...

Ανώνυμος είπε...

Ο Καραϊσκος να αφήσει τις δημοκρατικές και επαναστατικές αριστερές μαγκιές και να φορέσει κάλτσες. Μπορεί να κρυώσει.

Ανώνυμος είπε...

Το μπλογκ έγινε αφόρητα ξενέρωτο. Η εμμονή του λοχαζώου και του χωριατοτραπεζίτη να δημιουργήσουν-ΠΑναγία μου-ένα μπλογκ με άποψη(;) απονέκρωσε την παρεμβατική και χιουμοριστική διάθεση πολλών. Έτσι είναι τρισάθλια βλαχάκια, μπαίναμε εδώ γιατί γελούσαμε. Ακούς Βάρσο;

Ανώνυμος είπε...

Θέλω να ακούω απόψεις. Πολλές απόψεις.

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά πολύ αναξιόπιστο το σύστημα εντοπισμού του τόπου από τον οποίο μπαίνει κανείς σε αυτό το blog. Σε σημείο που σκέφτομαι μήπως και ο υποτιθέμενος ελβετός δεν είναι από ελβετία αλλά από σούρμενα. Εγώ ας πούμε μπαίνω σταθερά από κέντρο και όμως το σύστημα δείχνει συνεχώς ότι μπαίνω από Αιτωλοακαρνανία.

Ανώνυμος είπε...

TO BLOG PENTAKATHARIDIS IS DEAD.

ΖΩΗ ΣΕ ΛΟΓΟΥ ΜΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ναι. Ας το κλείσει και επισήμως ο Μάργουντ να ησυχάσουμε.

Ανώνυμος είπε...

ΟΤΙ ΕΠΑΘΕ Η ΧΙΛΑΡΥ ΚΛΙΝΤΟΝ ΘΑ ΠΑΘΕΙ Η ΝΤΟΡΑ ,ΜΠΡΟΣΤΑ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ

Η ΝΤΟΡΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Η ΒΑΣΗ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΙΚΟ ΛΟΜΠΥ

Ανώνυμος είπε...

Μόνο ο Δημήτρης Αβραμόπουλος μπορεί να ενώσει τη ΝΔ και να την οδηγήσει ξανά στην εξουσία. Ντόρα και Αντωνάκης είναι απλώς οδοντόκρεμες.

Ανώνυμος είπε...

εγώ νομίζω ότι ακομα καλύτερος κι από τον καγκελάριο αβραμό είναι ο πανίκας

Ανώνυμος είπε...

Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΕΝΟ ΧΑΡΤΙ
ΚΑΙ ΟΙ 3 ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΝΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ.
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ.
ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΑΡΤΗΡΙΣΚΛΗΡΩΤΙΚΟΥΣ ΘΛΙΒΕΡΟΥΣ ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

Tα κόμματα δεν έχουν καλό υλικό. Αυτό είναι γνωστό. Αν είμασταν σε διαφορετικό πλαίσιο και σε διαφορετική χώρα, ένα στέλεχος με σοβαρότητα και εξυπνάδα που θα μπορούσε να διεκδικήσει άνετα την αρχηγία της ΝΔ είναι ο Νίκος Δένδιας. Εδώ όμως κυριαρχεί η επετηρίδα και η οικογενοιοκρατία.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΚΑΡΟΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙ .ΕΝΤΙΜΟΤΑΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ

ΓΙΑ ΔΕΣ ΤΕ ΑΥΤΟ

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1097016

Ανώνυμος είπε...

Πω πω ο μαλάκας με τα κεφαλαία τι κόλλημα έφαγε με τον Καραίσκο;

Ανώνυμος είπε...

Ο Καραϊσκος είναι πολύ μπροστά και δεν μπορούν οι πολλοί να τον καταλάβουν.

Ανώνυμος είπε...

Βαρσο
Χρόνια Πολλά

http://www.youtube.com/watch?v=3SKP54mBuwE

Marwood είπε...

Παρακολούθησα την παρέλαση όπως κάθε χρόνο. Θα μου πεις γιατί παρακολουθείς τις παρελάσεις, εφ'όσον ξέρεις πως θα τελειώσουν? Κυρίως περιμένω κάποιο απρόοπτο τύπου Σαντάτ για όσους γνωρίζουν, ή ξέρω γω να μείνει κανένα λέοπαρντ στη μέση του δρόμου και να κατεβαίνει ο οδηγός με τα κατσαβίδια και τις μανιβέλες
...
Τέλος πάντων, δεν έγινε κάτι τέτοιο, αλλά αν εξαιρέσεις τη μυκ και τους ευέλπιδες, η εικόνα των στρατών ήταν απογοητευτικότατη και γιωτάδικη. Αν προσθέσεις δε και τη φυσική κατάσταση των αν. αξιωματικών, σαπιοκοιλιές και βοδίσιο βλεμμα, φτάνεις στο συμπέρασμα ότι είναι μάλλον καλύτερο για όλους να καταργηθούν οι παρελάσεις όπως λένε και οι βρωμεροί καραίσκοι...
Αλλά τουλάστιχον είδαμε τα τορ-μ1 στην υγειά των οποίων τρωνε και πίνουν τούτη δω τη στιγμή οι σύντροφοι άκης και σμπώκος...
Και για τέλος αναρωτιέμαι το εξής, υπάρχει ένας στον ελληνικό στρατό, των βαρέως παρασημοφορημένων στρατηγών συμπεριλαμβανομένων, που να έχει σκοτώσει άνθρωπο? (και εννοώ σε ώρα μάχης όχι τη γυναίκα του ή την πεθερά του εν βρασμώ ψυχής). Που πα ρε κατσουράνη έτσι? στην τελική αφού (αν) θες να κρατήσεις ανεξάρτητο το κρατίδιο και να μην γίνεις υπήκοος των νεοοθωμανών, θα πρέπει να δηλώνεις πρώτος και πάνω από όλους συμμετοχή σε όλες τις νατοικές αποστολές, όσο πιο επικίνδυνες τόσο το καλύτερο, στα ιράκ και στα αφγανιστάν, με μάχιμες βεβαίως μονάδες. Αυτά τα λέω γιατί ξέρω άτομα με τυπικά προσόντα σούπερ κομάντο (σχολεία γερμανία αμερική κλπ) οι οποίοι όμως δεν έχουν δει αληθινή μάχη ούτε με κυάλι. Ή μάλλον διορθώνω: η μόνη "μάχη" που είδαν ήταν τα ίμια.
Αυτό ισχύει κατ' αναλογίαν και για τα σώματα (αν)ασφαλείας, όσο έχεις τρυφερούς νεαρούς και νεαρές, να χαζομουνιάζουν ασχολούμενοι κινητά και με το να κάνουν καμάκι στη γκόμενα της διμοιρίας, θα βλέπεις τους αποφασισμένους κομπλεξικούς καραισκικής νοοτροπίας νέους που εξέθρεψε ο γενικότερος πασοκισμός της ισοπέδωσης, να τους θερίζουν ωσάν παπαρούνες στο λιβάδι.

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=2ZUEbX_Bkm4&feature=rec-LGOUT-real_rn-HM

Trueman είπε...

ιδιοφυής μαργουντ στα πάνω του. Προσυπογράφω

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΚΑΙ ....ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΕΤΕ ΑΣΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ.
ΕΧΕΤΕ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΙΝΕΙ ΤΖΑΜΠΑ ΣΤΑ ΜΠΑΡ ΚΑΙ ΘΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΟ ΘΑ ΒΟΥΤΑΕΙ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ.

ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΒΑΡΑΝ ΟΛΟΙ .

ΑΣ ΤΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΟΙ ΦΟΥΚΑΡΑΔΕΣ ΟΙ ΧΩΡΙΑΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΠΑΤΣΟΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΑ ΕΥΡΩ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ Η ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΝ ΤΡΕΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΔΙΑΛΕΓΕΤΕ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΤΕ

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Ο πρώτος ύμνος στο βίντεο πάνω είναι της Ανατολικής Γερμανίας. Τώρα πώς το βαλε αυτός στο You Tybe με φωτό τη νεκροκεφαλή, ένας Θεός ξέρει. Μάλλον τα μπέρδεψε.

Να καταργηθούν οι παρελάσεις στη χώρα της πλάκας και της φάπας να τελειώνουμε. Να γίνονται σοβαρότεροι οι ιθαγενείς δύσκολο το βλέπω άρα μόνο η κατάργηση παίζει. Είναι ανεπίτρεπτο σε κάθε παρέλαση να βλέπει κανείς ξέκωλες μαθήτριες λυκείου με το μίνι στον κώλο λες και πάνε για κλάμπινγκ και τους βλάκες γονείς, φίλους κλπ να χειροκροτάνε αντί να τις αρχίσουν στα σκαμπίλια. Δε συζητάω δε ότι οι ένοπλες δυνάμεις είναι για γέλια. Μέχρι και οι μαθητές καμια φορά καλύτερο βήμα έχουν. Συμπερασματικά οι παρελάσεις όπως γίνονται εδώ, είναι άλλη μια εικόνα κατάντιας προστιθέμενη στο σύνολο της κατάντιας αυτής της χώρας και καλό είναι να τελειώνουνε. Λαός που λησμονεί την ιστορία του ή τη διαπομπεύει με αυτό τον τρόπο είναι ανάξιος να υπάρχει, άρα καταδικασμένος να εξαφανιστεί. Στη χώρα που η εθνική συνείδηση είναι οπισθοδρομική έννοια λόγω λατρείας του κοσμοπολιτισμού ή του διεθνισμού, δεν έχει κανένα νόημα. Αν δεν το ξέρετε να σας πληροφορήσω ότι απαγγέλονται ποιήματα εθνικής ανάτασης από μαθητές σε σχολικές γιορτές σε στυλ ραπ, με την αιτιολογία ότι είναι πιο κοντά στα σημερινά παιδιά και άρα πιο κατανοητά σε αυτά. Μιλάμε για τόση αποβλάκωση και κατάντια που σταματάω να γράφω γιατί θα αρχίσω τις χριστοπαναγίες..

Marwood είπε...

Το τελευταίο ελληνικό ραπ που πραγματεύτηκε επιτυχώς εθνικά θέματα ανατάσεως είναι όπως έχω ξαναπεί αυτό http://www.youtube.com/watch?v=hfa0tLwwAKo

Marwood είπε...

Ψάχνοντας να βρω αυτό που ταιριάζει γάντι στον καραίσκο, έπεσα πάνω σε αυτό χα

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει κι ο Γιώργος Μούτσιος

http://www.youtube.com/watch?v=vIo85czn9Zc&feature=related

Ανώνυμος είπε...

κτηνοοοοοςςςςςς

Ανώνυμος είπε...

http://www.skai.gr/player/Radio/?MMID=105973
αποκάλυψη για το τι πραγματικά συνέβη στις 28 οκτ

Ανώνυμος είπε...

Nα μας πει ο Καραϊσκος αν το ΟΧΙ το είπε ο Μεταξάς ή ο λαός.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί να μην μας πει και για τον ρόλο και την στάση των κομμουνιστικών δυνάμεων στο "όχι" και λίγο μετά?

Trueman είπε...

καραισκο ήσουν Παμπλοϊκός ή αντιπαμπλοικός-ποσαδικός?

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΙΔΗ
ΚΛΑΣΕ ΜΑΣ Τ ΑΡΧΙΔΗ

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Μπήκα μετα απο καιρό και διάβασα μόλις σήμερα την παρέμβαση που παρέθεσε ο ξυνόγαλος.
Ξυνόγαλε η αριστερά κατηγορείται εδω και χρόνια και καιρούς οτι όποτε συλλαμβάνει η αστυνομία κάποιο φοιτητή,κακομοίρη,ταλαίπωρο "υποπτο",παρεμβαίνουν οι βουλευτές της και οι δικηγόροι της για να τους αθωώσουν.Οχι βέβαια για τους λόγους που αναμασούν κάποιοι "οτιδηποτίδηδες" σε στιλ Πρέκα και Αδωνη αλλα επειδή έχει υποχρεώση να παρέμβει και "κατα τας γραφάς".Για να μην λυντσαρισθεί κατα την προσφιλή μέθοδο της τεμπελο δραχμοβίωτης αστυνομίας που "φορτώνει" οτι κακούργημα ανεξιχνίαστο έχει καταχωνιαστεί στα αρχεία,στήν κάρα του πρώτου τυχόντα απροστάτευτου κακομοίρη που ενδεχόμενα τσακώσει ή βρεθεί στο μπουντρούμι για ασέβεια κατα αρχής.
Σαμπως δεν έχει η Ελληνική αστυνομία χιλιάδες παραδείγματα υποθέσεων που φόρτωσε σε αθώους.Αθώους ανθρώπους έστειλε φυλακή.Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς.Και πόσες φορές δεν έχουν κάνει τα στραβά μάτια οι ένστολοι σε υποθέσεις "δεξιάς" τρομοκρατίας(υποθεση Λαμπράκη,υπόθεση Πολκ).
Αρα δεν συμφωνώ οτι μόνο ο Παπαχρήστος έτυχε συμπαράστασης,λόγω ιεραρχίας και παρασήμων στον χώρο.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Και τωρα αφου μιλήσαμε σοβαρά να σπάσουμε και λίγο πλάκα.Γιατί οι τοποθετήσεις του υπέροχου Γιώργου Μαρίνου είναι πολυ σοβαρότερες απο τις απόψεις που μεγαλοπρεπώς απλώνει ο Γιάννης Μαρίνος. Και αναδημοσιεύονται εδω ασμενως απο κάποιους που πείθονται ακόμη απο τα λόγια αυτού του ξεχαρβαλωμένου γεράκου που ειλικρινα πιστεύω οτι ζηλεύει τους μαλλιαρούς γιατι σέρνουν καλυτερες γκόμενες απο αυτές που σέρνει ή μπορεί να σύρει το γέρικο κουφάρι του.
Τι μας λέει ο κύριος Γιάννης λοιπόν. Φωνάζει ο πρωθυπουργός της Αυστραλίας για τους μουσουλμάνους μετανάστες που εισρέουν στην χώρα τους και δημιουργούν θέμα-θέματα και προβλήματα.Οι απογονοι των αποβρασμάτων των "απελεύθερων",των κολασμένων που σούταραν οι Βρεττανοί για να μην τους βλέπουν.Που τους ξαπόστειλαν με τα Καγκουρό και τα Κοάλα όπως ξαπέστειλαν τους λεπρούς στη Σπιναλόγκα.Και τους απαγόρευαν και να γυρίσουν τους στη χώρα δια ροπάλου (βλ:Καρόλου Ντικενς "ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ). Αυτοί οι εγγονοι των απόκληρων αφου ξαπλαρανε στην ηπειρο και την τρύγησαν,θέλουν τωρα να την τρυγάνε μόνοι τους.Ε οχι ρε μάγκες.Θα έρθουν να φάνε κι άλλοι.Καλα κάνουν και έρχονται πολυ το ευχαριστιέμαι. Ενοχλήθηκαν καλέ με τους φερεντζέδες.Χεστήκαμε κύριοι.
Και ο ανώνυμος απο κάτω στο σχόλιο 11:29 έσπευσε να αβαντάρει στο καπάκι.Γαβ γαβ αν τα έλεγε αυτά εδω Ελληνας πολιτικός θα τον έθαβαν οι μαλλιαροί κουλτουριαραίοι γαβ γαβ.Στο κείμενο ανώνυμε γράφει οτι επιτηρούνται τα Τζαμιά τους στην Αυστραλία γι αυτό φωνάζουν οι μουσουλμάνοι.Τα Τζαμιά τους πάντως.Εχεις εδω τζαμιά ρε; Τους αφήνεις να προσκυνήσουν;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Μπήκα μετα απο καιρό και διάβασα μόλις σήμερα την παρέμβαση που παρέθεσε ο ξυνόγαλος.
Ξυνόγαλε η αριστερά κατηγορείται εδω και χρόνια και καιρούς οτι όποτε συλλαμβάνει η αστυνομία κάποιο φοιτητή,κακομοίρη,ταλαίπωρο "υποπτο",παρεμβαίνουν οι βουλευτές της και οι δικηγόροι της για να τους αθωώσουν.Οχι βέβαια για τους λόγους που αναμασούν κάποιοι "οτιδηποτίδηδες" σε στιλ Πρέκα και Αδωνη αλλα επειδή έχει υποχρεώση να παρέμβει και "κατα τας γραφάς".Για να μην λυντσαρισθεί κατα την προσφιλή μέθοδο της τεμπελο δραχμοβίωτης αστυνομίας που "φορτώνει" οτι κακούργημα ανεξιχνίαστο έχει καταχωνιαστεί στα αρχεία,στήν κάρα του πρώτου τυχόντα απροστάτευτου κακομοίρη που ενδεχόμενα τσακώσει ή βρεθεί στο μπουντρούμι για ασέβεια κατα αρχής.
Σαμπως δεν έχει η Ελληνική αστυνομία χιλιάδες παραδείγματα υποθέσεων που φόρτωσε σε αθώους.Αθώους ανθρώπους έστειλε φυλακή.Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς.Και πόσες φορές δεν έχουν κάνει τα στραβά μάτια οι ένστολοι σε υποθέσεις "δεξιάς" τρομοκρατίας(υποθεση Λαμπράκη,υπόθεση Πολκ).
Αρα δεν συμφωνώ οτι μόνο ο Παπαχρήστος έτυχε συμπαράστασης,λόγω ιεραρχίας και παρασήμων στον χώρο.

Ανώνυμος είπε...

έτσι λες ε?

Marwood είπε...

Καραίσκο η αριστερά και ειδικότερα ο συνασπισμός σπεύδει να υποστηρίξει τους τρομοκράτες όχι για τους αισθαντικούς και συγκινητικούς (σνιφ σνιφ) λόγους που μας είπες, αλλά για τους ίδιους λόγους για τους οποίους οι κοκκαλαίοι και οι γιαννακοπουλαίοι συνδράμουν τους τραμπούκους των ομάδων τους, στις όποιες δικαστικές τους περιπέτειες.
Γιατί είναι οι δικοί τους άνθρωποι, γιατί αποτελούν τη -πραγματική- δύναμή τους.
Οι ταραξίες για τον σύριζα είναι ότι οι χούλιγκανς για τους παράγοντες των ομάδων: τα δικά τους τάγματα εφόδου. Φαντάσου τι επιρροή και τι αντίκτυπο στην κοινωνία θα είχε το παπαροκομματίδιο του 3% αν δεν είχε τα τάγματα εφόδου και τις διάφορες χέστες να τα κάνουν μπάχαλο κάθε τρεις και λίγο. Κανείς δεν θα ασχολείτο μαζί του, ούτε για να γελάσει. Τώρα όμως, όπως βλέπεις όλοι αναγκαζόμαστε και ασχολούμαστε...

Ανώνυμος είπε...

σου μίλησε εσένανε κανείς ;; Τι πετάγεσαι;Στον ξυνόγαλο τα λέει

A.Andrianopoulos είπε...

ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ

Μέχρι που θα φθάσει ο Πρόεδρος Ομπάμα υποκύπτοντας στις πιό απίθανες απαιτήσεις των μουσουλμάνων γα να εξαγοράσει την ερωτηματική τους φιλία; Σύμφωνα με δημοσίευμα της USA Today οι ΗΠΑ, μαζί με κάποιες μουσουλμανικές χώρες, ενέκριναν ψήφισμα που εγκρίνει περιορισμούς στην ελευθερία του λόγου για περιπτώσεις φυλετικών η θρησκευτικών προσβολών. Αυτονόητα το ψήφισμα θα συνεπιφέρει και νομικές συνέπειες εφ' όσον γίνει εσωτερικός νόμος των κρατών - μελών του ΟΗΕ. Εξυπακούεται οι νόμοι θα εφαρμόζονται με αυστηρότητα στις δυτικές δημοκρατικές χώρες ενώ ελάχιστα εως καθόλου στις απολυταρχίες της Αφρικής, του ισλαμικού κόσμου και εκεί όπου η δημοκρατία εφαρμόζεται ανάλογα με τις διαθέσεις των εκάστοτε κυβερνόντων. Τα καρτούν του Μωάμεθ λ.χ θα αποτελούν ποινικό αδίκημα στη Δύση. Υβρεις όμως κατά των Ιουδαίων η των Χριστιανών δεν θα συνεπιφέρουν κυρώσεις σε χώρες όπως το Ιράν, το Πακιστάν, η Τουρκία η το Αφγανιστάν. Πόσο χαμηλά θα πέσουμε ελιπαρώντας τους φανατικούς του Ισλάμ και τους εχθρούς των ανθρωπιστικών αξιών με τις oποίες έχουμε μάθει να ζούμε;

Trueman είπε...

απολαυστικος μαργουντ για αλλη μια φορά. Μπράβο

A.Andrianopoulos είπε...

ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΗ ΣΙΩΠΗ

Προκαλεί θλιβερή εντύπωση η σιωπή της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ για την άθλια Μαφιόζικη επίθεση κατά αστυνομικού τμήματος στη Αγ. Παρασκευή. Μεγαλύτερη οργή από την ίδια την επίθεση προκαλεί η απόλυτη σιωπή εκπροσώπων της λεγόμενης, υποτίθεται, "ανανεωτικής" Αριστεράς. Λαλίστατοι όλοι όταν προσήχθησαν προ ημερών στα Εξάρχεια κάποια μέλη τους που με απίστευτο θράσος φωνασκούσαν και χειρονομούσαν κατά αστυνομικών που είχαν εισβάλει σε καφετέρια κυνηγώντας μασκοφόροιυς ταραξίες. Με ποιά λογική τα καθάρματα που καίνε αυτοκίνητα κι επιτίθενται σε όργανα της τάξης αισθάονται ασφάλεια στην αγκαλιά στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ; Αντί να τους παραδώσουν στην αστυνομία προπυλάκισαν τα ΜΑΤ γιατί είχαν, υποτίθεται, το "θράσος" να τους χαλάσουν την συνάθροιση. Η σιωπή τους τώρα, μετά το αποκρουστικό συμβάν της Αγ. Παρασκευής, είναι χαρακτηριστική. Αλλά δυστυχώς δεν ακούγονται φωνές καταδίκης τους. Πως εξ' άλλου να γίνει κάτι τέτοιο όταν τα ΜΜΕ στελεχώνονται κατά συντριπτική πλειοψηφία - ανεξάρτητα αν οι περισσοτεροι έχουν τώρα πλέον θησαυρίσει - από πρώην, νύν η και αντεπιστέλλοντα μέλη της ΚΝΕ;

Ανώνυμος είπε...

Εσυ τι θες τωρα Ανδριανόπουλε;Να γίνουμε Σ.Αραβία ;Να "πέσουμε" στο επίπεδο των Μουσουλμάνων; Σ αυτο το επίπεδο που σαρκάζεις δηλαδή

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Αποδεικνύεται βέβαια με τα λόγια του Ανδριανόπουλου οτι πράγματικα η Βλαχουριά έχει μπερδέψει τον νεοφιλελευθερισμό με την ¨πατριωτική Δεξιά".Ριξτε ρε παιδια μια ματιά και στο πρόγραμμα των Γερμανων νεοφιλελευθέρων.Να πάρτε μια μυρωδιά.Ειναι εξαιρετικά ανεκτικο το κόμμα αυτο στο θέμα της μεταναστευσης.Και ολοι βέβαια οι επιχειρηματικοι κεφαλαιουχικοι κύκλοι θέλουν μεταναστες για τους γνωστούς λόγους(συμπίεση μεροκάματου,ορισμένες εργασίες που κάνουν μονο μετανάστες κλπ).Αλλα απο δημοσιους υπάλληλους και Ανδριανόπουλους τι να περιμένεις.Νεοφιλελευθερισμός της πλάκας

Ανώνυμος είπε...

O Καραϊσκος είναι τόσο αφελής ή παριστάνει τον αφελή;

Ανώνυμος είπε...

Ο Τρούμαν είναι πρωτοπαλλήκαρο του Μάργουντ; Τρούμαν είναι καλός άνθρωπος ο κύριός σου;

Μάνος Περδίκης είπε...

Ρεσιτάλ Καραϊσκου. Μπράβο φί.λε.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο Καραπιάλη. Όχι τίποτα άλλο, αλλά νομίζουν φαίνεται μερικοί μερικοί ότι ο λαός ξεχνάει την υπόθεση Πολκ και το μπατσοφασιστικό κυνήγι κατά της Αριστεράς.

Ανώνυμος είπε...

Πιθάρι κενό που ηχεί σαν ορχήστρα ο μπάργουντ.Ακου τωρα τοποθέτηση στις 9:21.Φελός.Ρε μπαργουντ πάνε και δικηγόροι ανένταχτοι αριστεροί και άνθρωποι που δεν κατεβαίνουν στις εκλογές και χωρίς να διαφημιστούν στα αστυνομικά τμήματα να βοηθήσουν εκει που πρέπει.Να μας φυλάνε κάποιοι απο τους φύλακες.Εσυ μάργουντ απο την πολυθρόνα σηκώνεσαι μονο για να πας στη χέστρα καημένε.Δεν τα καταλαβαίνεις αυτα

Ανώνυμος είπε...

ο Βαρσος γιατι δεν μιλαει?
Μηπως ετοιμαζει πραξικοπημα?

Trueman είπε...

Μεγαλοφυής καραπιαλης @ 9:44. Δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω

Ανώνυμος είπε...

θα χουμε φαίνεται το νέο πραξικόπημα της μπιτζάμας

Ανώνυμος είπε...

Πες τα Καραπιάλη. Μιλάνε τώρα κι οι καλομαθημένοι που κατά πάσα πιθανότητα δεν έχουν πάει ποτέ σε διαδήλωση. Αν είναι δυνατόν. Αμε δες τηλεόραση εσύ αγόρι μου κι άσε τους κοινωνικούς αγώνες γι άλλους πιο ψημένους σε αυτά.

Ανώνυμος είπε...

Κάποιος μου σφύριξε μια σημαντική λεπτομέρεια για τον Καραϊσκο. Την περασμένη Δευτέρα, γύρω στο μεσημέρι, κάτι άρχισε να

Ανώνυμος είπε...

τον παραπάνω τον έφαγε ο ίδιος ο καραίσκος πάνω που θα αποκάλυπτε τη σημαντική λεπτομέρεια

Ανώνυμος είπε...

την περασμένη δευτέρα κάτι άρχισε να... μυρίζει;

V. είπε...

Θα έμαθες, βέβαια, ότι ο Χατζηνικολάκης έκοψε τον Καραγιαννίδη, επειδή ο κόσμος διαμαρτυρήθηκε για την εκπομπή που έκανε για την 28η Οκτωβρίου. Ο λελές τηλεπαρουσιαστής και νεόκοπος εκδότης δεν άντεξε τις αντιδράσεις του λαού.