Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2009

ONE NIGHT STAGE

Απεδείχθη λοιπόν με την υπόθεση των στάζ ή στεήντζ και το μετεκλογικό auto da fe που έλαβε χώρα σε σοσιαλιστικό,νεοπαπανδρεικό τέμπο, οτι πράγματι οι ψηφοφόροι είναι χρήσιμοι όπως λέν κάποιοι, για την ψήφο τους, το μαλλί και το κρέας τους.Και άντε τωρα να συνέλθουν όλοι αυτοί οι απολυμένοι οι οποίοι νιώθουν (δικαιολογημενα) σαν φαντάροι απο τα Γρεβενά που τους έφαγαν με τον "Παπα" το χαρτζιλίκι τους στην πλατεία Αβησσυνίας. Και τι έγινε δηλαδή που απολύθηκαν; Οι πρώτοι είναι ή οι τελευταίοι που έπεσαν θύματα του δικομματισμού; Ακόμη και σήμερα τη νύχτα πριν φέξει, θα απολυθούν και άλλες δεκάδες χωρίς μάλιστα να βγάλουν τσιμουδιά. Απο την τάδε επιχείρηση που κλείνει εδω και την άλλη που κείτεται πιο κάτω. Γιατί οι μεμονωμένες απολύσεις δεν απασχολούν την δημοσιότητα.Και η "ΑΣΠΙΣ" ακόμη απασχόλησε την επικαιρότητα λόγω των χιλιάδων ασφαλισμένων που έχασαν τα φράγκα τους,οχι για τους εργαζομενούς της.
Οργισμένοι σήμερα διαδηλώνουν οι νέοι των Στατζ στα τηλεπαράθυρα και στους δρόμους:"τι ζητάμε;μια δουλειά ζητάμε,"έχω παιδί και οικογένεια","μας εκμεταλλεύθηκαν".Μα έτσι δεν είναι ο καπιταλισμός;Ποια χώρα έλυσε το πρόβλημα της ανεργίας με φιλελευθερη οικονομία; Τι περίμεναν, οτι θα πετύχαινε ο Καραμανλής την απόλυτη απασχόληση; Οχι βέβαια.Περίμεναν με την παραδοσιακή κομματική μπαμπεσια του ρουσφετιού να καταλάβουν με έφοδο οποια θέση έβρισκαν μπροστά τους και ας μείνουν απέξω οι υπόλοιποι.Με τι δικαίωμα ζητάνε λοιπόν "μόνιμη εργασία" όταν οι άλλοι γυροφέρνουν απο το ενα ιντερβιου στο άλλο σαν μπίλιες του φλίπερ.Φιλελεύθερη οικονομία και δεξιά δεν ψήφισαν; Ορίστε την κύριοι την ελέυθερη αγορά περάστε στην τραπεζαρία και σερβιριστείτε την.
Ευχομαι με την πολυπόθητη προυπηρεσία που έλαβαν όπως ήταν και το ζητούμενο λοιπόν, αυτα τα μειράκια που νόμιζαν οτι είναι πιο έξυπνοι απο τους άλλους να καταλάβουν τι εστι προεκλογική υπόσχεση και μετεκλογική τακτοποιήση. Να καταλάβουν οτι στις παρούσες συνθήκες δεν υπάρχει καμμια σίγουρη δουλεία και να προσέχουν τι ψηφίζουν.Και βέβαια ίσως να φαίνομαι άπονος αλλα η αλήθεια είναι οτι πάντα και παντού υπάρχουν μεγαλύτερα δράματα απο το δικό τους.

351 σχόλια:

1 – 200 από 351   Νεότερο›   Νεότερο»
Ανώνυμος είπε...

Αυτό βρήκες ν'ασχοληθείς;

Ανώνυμος είπε...

Βρίσκω τη στροφή του κειμένου προς την καταδίκη του φιλελευθερισμού κάπως άτοπη. Αν μη τι άλλο, στη ΝΔ έχουν ξεχάσει προ πολλού τις ιδεολογικές λεπτομέρειες. Καλώ τον μέγιστο Vaps να λάβει θέση και να καταδείξει το εσφαλμένο του Καρακίτσου.

Ανώνυμος είπε...

Δυνατό και ακριβοδίκαιο το κείμενο Καραϊσκου. Όχι μου πηγαίνανε και παρακαλάγανε βουλευτές βγάζοντας άλλους στην απέξω για να βρουν αυτοί δουλειά, και τώρα ζητάνε και τα ρεστα. Από που κι ως που; Στο κάτω κάτω δικομματισμό δεν ψηφίζουν πάντα; Να τα φάνε στη μάπα τώρα. Μπράβο Καραϊσκο. Πάντα τέτοια

Ανώνυμος είπε...

"Απεδείχθη λοιπόν με την υπόθεση των στάζ ή στεήΝτζ..."

Ρε Καραϊσκο τί θα γίνει με σένα και τ'Αγγλικά σου γαμώ τη τύχη μου γαμώ; Στέηντζ; Δηλαδή στ' Αγγλικά πώς θα το γραφες; STAIDS;

Ανώνυμος είπε...

παιδιά το κείμενο του καραπιάλη για τα αυστραλά στα comments του προηγούμενου post, είναι "φωτιά"

Ανώνυμος είπε...

IS KARAPIALIS SEKTARISTIS OR
SICHTIRISTIS

Ανώνυμος είπε...

http://fimotro.blogspot.com/2009/10/o-jimmys.html
τι είναι αυτά;;

Ανώνυμος είπε...

Καραίσκο, έγραψες!! Ο Βόλος υποκλίνεται!!

Ανώνυμος είπε...

μα δεν έγραψε Βόλος στην τροφοδοσία του μπλόγκ! Απο που μπήκες παράξενε επισκέπτη;

Ανώνυμος είπε...

Άτσα του μαγκιά ο Παπατζών. Αποδεικνύεται μεγάλο λαγωνικό. Τον ξετρύπωσε και το Βαψ και με ξανθιά ύπαρξη μάλιστα. +1 στον Παπατζών

Ανώνυμος είπε...

σύμφωνα με πηγές που έχω ο βαψ μένει κάπου στην Διονυσίου αεροπαγίτου

Ανώνυμος είπε...

Τον Παπατζών να βλέπουν κάποιοι-κάποιοι εδώ μέσα για να μάθουν τι πάει να πει ικανός δημοσιογράφος. Ξετρυπώνει τους πάντες. Όχι μου παριστάνουνε το δημοσιογράφο κάποιοι εδώ μέσα χωρίς ούτε μια επιτυχία. Τ' ακούς Καραϊσκο;

Ανώνυμος είπε...

αεροπαγίτου έτσι λες καραίσκο?

Ανώνυμος είπε...

Αρεοπορία

Ανώνυμος είπε...

Δικτακτορία, κορκόδειλος και Σουηδική Αραβία

Ανώνυμος είπε...

μη σμπρώχνετε έχω υπερεσία

Ανώνυμος είπε...

περτικαλή ποκάμισο ο βαψομαλλιάς;
τσ τσ

Ανώνυμος είπε...

Καρφώνω τον καραπιάλη απο Κρήτη.Οποιος θέλει να τον δεί να μπεί στο facebook στο so far so good ενα μπιτς μπάρ.Θα πατήσει σε μια φώτο που έχει τoυ bob marley

Ανώνυμος είπε...

Πάντως της πάει πολύ το ξανθό της Ιωάννας. Μπράβο Ιωάννα. Καλή επιλογή βαψομαλλίασης.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

τρομερή απέκρουση

Ανώνυμος είπε...

χα,χα,χα.. Ο Καραϊσκος..

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Σβήστε τωρα το σχόλιο των 10:29 τωρα μαλάκες

Δήμητρα είπε...

Καλέ, αυτοί είναι όλοι κούκλοι. Ποιος απ'όλους είναι ο Καραπιάλης;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

μα καλά είναι τωρα φωτο για δημοσιευση αυτή;;; Πολυ θολή μονο το πουκάμισο διαπρέπει.Απο πισω μοιάζει του Κακλαμάνη ο βαψ χχαχαχα.Αν είναι αυτός

Εμμανουέλα είπε...

τσ τσ τι γύφτος αυτός ο καραπιάλης τελικά
μπομπ μαρλευ, μπάφους και ποδαρίλα και φιλότιμο
τρε μπαναλ

Ανώνυμος είπε...

τα απολακυπτήρια του καραπιάλη
http://tinyurl.com/yz87odt

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

χαχαχαχχα μολις καταλαγιάσει ο καπνός θα φανει καλύτερα

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι αυτός. Έίναι στις φωτογραφίες και είναι αυτός που φοράει το ...

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ...

Ανώνυμος είπε...

κυρίες μου, σας παραδίδω τον καραίσκο: http://tinyurl.com/yjqknqh

Ανώνυμος είπε...

Ούτε αυτός είναι ψευτάκο. Βάλε τη σωστή φωτό

Ανώνυμος είπε...

Πίσω στη φώτο που λέει ο 10:46 και αριστερά στο πλάνο ο τύπος που κάθεται πίσω είναι ενας απο τους συμμετέχοντες αγροτες στο "ενας αγρότης μονο ψάχνει".Οπως το λέω

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά είναι ένας που μοιάζει πραγματικά με το Ζήκο το μπακαλόγατο. Αυτός είναι;

Ανώνυμος είπε...

o 10,50 που εκλιπαρεί να βάλω τη σωστή φώτο είναι ο ίδιος ο καραίσκος που διψά για αναγνώριση
όπως στο λέω

Ανώνυμος είπε...

που είναι ο "βολος" να κράξει τα τυριά;;Που είσαι;;

Ανώνυμος είπε...

Τί μπάζα μαζεύει αυτό το μαγαζί ρε; Μόνο μια καλή είδα. Παναγία μου ασχήμια.

Ανώνυμος είπε...

Αυτός αριστερά είναι;

http://tiny.cc/8gSI0

Ανώνυμος είπε...

http://www.facebook.com/photo.php?pid=30545086&op=1&o=all&view=all&subj=21945383409&aid=-1&oid=21945383409&id=1298534111.

Ασε ρε που εχεις πηδήξει καμμιά καλύτερη.

Ανώνυμος είπε...

παρόλο που δεν μπαίνω με τίποτα εκεί που λέει ο 11:14 δεν νομίζω να έχουν πηδήξει καμμιά καλύτερη πράγματι.Εκτός αν κάτι θέλει να πεί ο ανωνυμος με αλληγορικό τρόπο

Ανώνυμος είπε...

Χμμ
http://www.youtube.com/watch?v=xIhSBMzPjrc

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=WFnE7m2G6JM&NR=1

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=AYxu_MQSTTY

http://www.youtube.com/watch?v=wTqsV3q7rRU&feature=channel

http://www.youtube.com/watch?v=XHbYTm8U1v8&feature=channel

XA

Ανώνυμος είπε...

http://troktiko.blogspot.com/2009/10/blog-post_1524.html

Ανώνυμος είπε...

βαψ θα σε ξεσκεπάσει τελικά ο παπατζων?

Ανώνυμος είπε...

ζούμε ιστορικές στιγμές αποκάλυψης...

ο βαψομαλλιάς σύμφωνα και με τον παπατζών οσονούπω αποκαλύπτεται. Ενώ κάποιο πουλάκι "έδωσε" και τον Καραϊσκο. Καραϊσκο έχεις ωραία δόντια, δικά σου είναι ή τα έβαλες για τις ανάγκες της κάμερας?

Ανώνυμος είπε...

Ωραία σιντοθήκη φτιάχνεις αμα αγοράζεις καθε Κυριακή την Ρηελ νιούζ.Παριος τη μια και τωρα Σκόρπιονς.Μουσικό σηριαλ σε αυτοτελή επεισόδια. Απο τον αιώνιο εραστή με τα ηπατικά προβλήματα και το λεβίτρα συμπληρώνουμε τα καλλιτεχνικά κενά με τις ηλεκτρικές καντάδες των Γερμανών σκληρων χίπιδων απο το Αννόβερο. Κερνάει τωρα και δυνατό ροκ ο Χατζηνικολάου. Αν χτυπουσαν το κουδούνι της εξώπορτας του μεγαλοδημοσιογράφου οι σκόρπιονς θα είχε πάρει την αστυνομία έντρομος.Ολεθρος θα γίνει στο εθνικό και επαρχιακό δίκτυο την Κυριακή με τους σκόρπιονς στο σιντί του αυτοκινήτου και τα γκαζίδια αλα easy rider των αναγνωστών. Οποιον πάρει ο χάρος-δεν είναι να το κουνήσεις ρούπι αυτην την Κυριακή. Θα παει ο άλλος στη Βάρη και με τη μελοποιήση του Χατζηνικου θα νομίζει οτι βρισκεται στην Ρουτ 66..Πωρωση μεταλλική και οικογενειακή ευτυχία.Ηθελα να ήξερα ποσα μπεστ των σκόρπιονς ρε πουστη μου θα ψωνίσει αυτή η χώρα πιά.Το ροκ της πεθεράς και της συμπεθέρας.Ποιός τις κρατάει πάλι τις Ελληνιδούλες αυριο που θα ψιθυρίζουν τους στίχους του Κλάους με το κεφάλι γερμένο εξω απο το παραθύρι του αυτοκινήτου με στιλάκι αναπόλησης και υγρά ματια για τη ζωη που δεν έζησαν.

Ανώνυμος είπε...

Μα Καραϊσκο και ο Χατζηνικολάου ροκ είναι. Ροκ αντίστοιχο των Scorpions βέβαια.

Ανώνυμος είπε...

Here i am.... rock you like hatzinikolaou

Ανώνυμος είπε...

Έλεος, η Ν.Δ φαίνεται πως ακολουθεί την καταβαράθρωση της ελληνικής ανταγωνιστικότητας γι αυτό και στην παρούσα φάση γίνεται της Μποτσουάνας στη Ν.Δούλα. Υποψήφιοι δύο αποστάτες, μία κόρη αποστατοπροδότη και, για το τέλος έχουμε και την συμμετοχή ενός τυρογιδοβλαχαικού Μακεδονοχώριατου με παράστημα-καλούπι που παραπέμπει σε άγνωστη ράτσα μαιμούς. Συνεπώς Μπάργουντ, διαλέγεις και παίρνεις.

Ανώνυμος είπε...

Να μας πει ο Καραϊσκος χωρίς υπεκφυγές τι θα ψήφιζε εάν ήταν νεοδημοκράτης σύνεδρος.

V. είπε...

Φίλτατε Καραϊσκο, το ζήτημα των stage με βγάζει κι εμένα εκτός εαυτού. Μου είναι τόσο εκνευριστικό, όσο και και το καινούριο "φιλολαϊκό", φιλοπαρακμιακό μέτρο της διευθέτησης των χρεών των δανειοληπτών κλπ., οι περισσότεροι από τους οποίους είναι απλώς κρετίνοι που δεν μπορούν να κάνουν κουμάντο στα οικονομικά τους, ζουν πάνω από τις δυνατότητές τους και καταφεύγουν, εκ συστήματος, στον δανεισμό, ενώ μετά κλαίνε και οδύρονται ότι τους πίνουν το αίμα οι τράπεζες (άλλο μπουρδέλο οι τράπεζες, αλλά δεν είναι του παρόντος) και το άκαρδο σύστημα. Από την άλλη, βέβαια, σκέφτομαι ότι πολλά παιδιά, αν εξαιρέσουμε τους τεμπέληδες, τους ανεπρόκοπους και τους κακομαθημένους, όταν έχουν πρόβλημα εργασίας, τί να κάνουν; Προσπαθούν να χωθούν στο δημόσιο, γλείφοντας κανένα πολιτικάντη, σε κανένα stage. Τηρουμένων των αναλογιών, όλοι μας το ίδιο δεν κάνουμε σ'αυτή τη χώρα; Εσύ δηλ. πώς μπήκες στη δημοσιογραφία; Όλο και κάποια, αγία ή μη, οικογένεια θα προσέγγισες... Από προσωπική εμπειρία, πάντως, μπορώ να πω ότι κάποια παιδιά δουλεύουν πολύ χωρίς να αμείβονται, ενώ πολλοί άλλοι, κωλοβαράνε όλη μέρα, επειδή τους τοποθέτησε εκεί κάποιος δημαγωγός Πάκης για να εξυπηρετήσει την πελατεία του.

Το βιβλίο για το οποίο με ρώταγες, ήταν στην Πολιτεία, στο τμήμα των μη λογοτεχνικών βιβλίων, όπως μπαίνεις από την πρώτη πόρτα (από την πλευρά της Ακαδημίας) τέρμα τοίχο, εκεί που έχει τις προσφορές. 2-3 αντίτυπα είχαν μείνει, αλλά μπορείς να ρωτήσεις και θα σου πουν.

Όσο για τις "αποκαλύψεις" περί Βαλαωρίτου, αστεία πράγματα. Δεν περίμενα να μιλάνε για αποκαλύψεις και άτομα σε αυτό εδώ το blog - πίστευα ότι κάπου αλλού θα πήγαινε το μυαλό τους, έχοντας πλήρη γνώση των πραγμάτων για το θέμα (περισσότερα δεν δύναμαι να πω). Δεν είναι προφανές ότι κάτι άλλο συμβαίνει; Μην ανησυχείτε λοιπόν. Μια (καλοπροαίρετη ή μη) φάρσα (να την πω παγίδα;) βρίσκεται στα σκαριά. Με τη συμμετοχή, εν αγνοία τους, και αθώων, καλοπροαιρέτων (για να μην πω τίποτε άλλο) συνανθρώπων μας - ανδρών τε και (δυστυχώς για την ευαίσθητη ψυχή μου) γυναικών...

Ανώνυμος είπε...

O Καραϊσκος μπήκε με το σπαθί του στη δημοσιογραφία Βαψ. Είναι πολύ καλός, όπως άλλωστε μπορείς να καταλάβεις από τα συνταρακτικά κειμενά του. Οι βρώμες που κυκλοφορούν κάποια φασιστοειδή εδώ μέσα ότι τον έφτιαξε το ντορέϊκο είναι συκοφαντικές. Ο Καραϊσκος όταν βλέπει τον επίτιμο στα Χανιά κάνει ότι δεν τον ξέρει. Ο επίτιμος του μιλάει πρώτος

Marwood είπε...

Εδώ που έχουμε φτάσει, οφείλω να παραδεχτώ, ότι οι μόνοι που δε φταίνε είναι οι σταΝτζιέρηδες. Συμφωνώ απόλυτα με τον βαψ, έτσι τους(μας) μάθανε έτσι κάνουν. Επιπλέον, πιστεύω ότι βγάζουν πολύ περισσότερη δουλειά από τους μονιμάδες συναδέλφους τους, και μάλιστα με αστείους μισθούς.
Ενδεχομένως να έπρεπε να γίνει μια αξιολόγηση, σε μηδενική βάση για όλους μονιμους και μη, για το ποιούς θα κρατήσουν και ποιούς θα διώξουν. Αλλά ποιος θα την κάνει, τα τρωκτικά του πασοκ που έχουν πάρει ντοκτορά στην αγυρτεία εδώ και δεκαετίες? Με ποιο ηθικό ανάστημα θα πουν φύγε εσύ μείνε εσύ?
Αρα δεν γίνεται τίποτα. Το μόνο που μένει από αυτή την ιστορία είναι η αλητεία του βρωμοπάγκαλου, κλασικού έλληνα παπαρολόγου ξυπνιτζή, που βέβαια όπου χρειάστηκε να δράσει είδαμε τα αποτελέσματα, τόλμησε λοιπον το άθλιο αυτό πασοκοκατασκεύασμα που αντί να κάθεται σπίτι του για να μην υποβάλλει την κοινωνία το επαχθές έργο του να τον θωρεί, να κατηγορήσει ανθρώπους που ήθελαν να δουλέψουν, ή έστω να έχουν την ελπίδα βολέματος στο δημόσιο, με 400 και 500 ευρώ. Ποιός, ο κύριος βολευτής, ο μηδέποτε εργασθείς, που σπατάλησε την άχρηστη ζωή του τρώγοντας το καταπέτασμα ανά τας ευρώπας, ξεκοκαλίζοντας την περιουσία της παλαιάς αστικής οικογενείας του, και να μας παριστάνει τον σοσιαληστή και να τον τρώμε στη μάπα 35 χρόνια τώρα σε διάφορες κυβερνήσεις ελέω λαμπρακιστάν. Το μέτρο της αχρηστίας και της αθλιότητας του -ας πούμε- ανθρώπου αυτού, είναι το γεγονός ότι τον αντικατέστησε το παιντί στο υπεξ, και ανάσανε από ανακούφιση το πανελλήνιο. Για να μη θυμηθώ τώρα και τα ίμια που την είχε βγάλει στα στούντιο του μέγκα...

V. είπε...

Μα ουδείς, νομίζω, αμφισβητεί την καραϊσκεια δεξιότητα στη γραφή - και πάντως όχι εγώ. Κι όταν με έβριζε, αν θυμάσαι, υποστήριζα ότι κατά τη γνώμη μου γράφει πολύ καλά και ότι με αρκετά από αυτά που λέει εγώ τουλάχιστον συμφωνώ. Μόνο ως προς κάτι εμμονές του με διάφορα αριστερίστικα έχω ένα πρόβλημα, αλλά υποθέτω ότι και αυτός θα έχει κάποιο πρόβλημα αντίστοιχο με πολλούς από εδώ, αλλά και με εμένα. Άλλωστε, αυτό που συντηρεί πάντοτε τις συζητήσεις, από τις πιο σοβαρές μέχρι τις πιο βλακώδεις, είναι η διαφορά οπτικής και η εμμονή στις ήδη διαμορφωμένες απόψεις (αυτό εξηγείται ψυχολογικά, αλλά ας το αφήσουμε...). Αυτό που βλέπω εγώ άσπρο, εκείνος το βλέπει μαύρο κοκ. Τα περί Μητσοτάκη τα γράφω, γιατί έχω εντοπίσει (από προσωπική εμπειρία) ότι οι πελατειακές/"οικογενειακές" σχέσεις εκεί στην Κρήτη λειτουργούν στην εντέλεια. Και αν μιλάμε ειδικά για τον χώρο της δημοσιογραφίας, εκεί δεν μπαίνεις ούτε με ΑΣΕΠ ούτε κάνοντας αίτηση με χαρτόσημο για να σε προσλάβουν. Να φανταστώ τον Καραϊσκο να ανεβαίνει τη σκάλα του νεοκλασσικού της Αραβαντινού για ραντεβού, προκειμένου να ζητήσει δημοσιογραφική αποκατάσταση και δεν θέλω τίποτε άλλο. Βέβαια, εδώ που τα λέμε, αν είχε τις πλάτες της λεβέντικης αυτής οικογένειας, μάλλον θα ήταν στα μέσα και στα έξω σ' αυτόν τον βόθρο των ελληνικών media. Ο Κουρτάκης, ας πούμε, δεν τα έχει πάει και άσχημα. Για τον Λοβέρδο, βέβαια, δεν θα έλεγα το ίδιο. Τζάμπα τόσο γλείψιμο, για να έχεις τελικά μια εκπομπή στον 984 ξημερώματα, καθώς και την διεύθυνση της κυριακάτικης Βραδυνής (!) των 500 φύλλων. Για την ώρα βέβαια, γιατί αν κερδίσει η κόρη, όλοι αυτοί θα είναι στα μέσα και στα έξω. Και με κάποια συμπλέγματα που κουβαλάνε, δεν θα ήθελα με τίποτα να είμαι υφιστάμενός τους επί Ντορικής αυτοκρατορίας...

ΥΓ. Σημείωμα προς Λοχαγό για ορισμένα αθηναϊκά trivia... Χθες, σε μια στοά, εντόπισα τον Θύμιο Πέτρου να περνά αγέρωχος και να θαυμάζει κάποιες βιτρίνες ρούχων. Και προχθές νομίζω, τον βλέπω να βηματίζει στη Βαλαωρίτου. Ξάφνου εντόπισε κάποια φιλική παρέα που καθόταν στο μπροστινό μου τραπέζι. Έσπευσε, λοιπόν, να πλησιάσει και να καθήσει. Έτσι, είχα την τύχη να θαυμάσω πλήρως τσιγκελωτό μύστακα, καθώς και θαυμάσιο tweed "καβουράκι" (έπιασε κρύο) με το οποίο εστόλιζε το τεράστιο κεφάλι του...

Ανώνυμος είπε...

τέτοια κομεντια ντε λα αρτε δεν πρέπει να υπάρχει.Εφυγε ο μπαργουντ απο το κολωνάκι για να διαβάσει τα λογιστικά του μπάζα και βρέθηκε στο τερματικό να σκορπίζει παραπολιτικά και ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΑ φιλανθρωπικά ματογυάλια.

Ανώνυμος είπε...

Ο Μάργουν βρισκόταν στο Κολωνάκι? Μήπως στη Βαλαωρίτου?

Ανώνυμος είπε...

Βαψ!Στη φώτο ποιός είναι τελικά;

Ανώνυμος είπε...

Εννοείται βέβαια οτι οτιδήποτε δυσφημιστικό και να γράψει ο Παπαγιάννης Μακρυγιάννης Βλαχογιάννης Βαρδινογιάννης Κεφαλογιάννης Περογιάννης περι του Βαψ θα είναι προς τιμήν του

Ανώνυμος είπε...

παλι πιωμενος ε?

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο ελεγξε την θερμοκρασία του νερού, ο Κύριος σου είναι έτοιμος για το λουτρό του.

Ανώνυμος είπε...

ναι γιατί ξενέρωτος άλλα λέει

Ανώνυμος είπε...

εχω εκνευριστεί γιατί ο Βαψο στον στίχο 37 του 7:13 κειμένου του με κουρδίζει γιατι δεν ρώτησα στο βιβλιοπωλείο περι του βιβλιου π ενδιαφέρομαι.Εχει πολυ κωλοπαιδίστικη ειρωνία

Ανώνυμος είπε...

ποιος να είναι άραγες ο παραπανω ανώνυμος

Ανώνυμος είπε...

μήπως ο βαψ υπονοεί ότι ο καραίσκος δεν είναι ικανός ούτε ένα βιβλίο σε ένα βιβλιοπωλείο να βρει;
o πάγκαλος θα το έβρισκε;

Ανώνυμος είπε...

Έλα μου ντε. Σπάω το κεφάλι μου. Ποιος είσαι ρε ανώνυμε; Αποκαλύψου πια.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Εγώ πάλι διαφωνώ. Να πάνε να γ... οι στειτζάδες. Τεμπελχανάδες του κερατά είναι. Αν ήθελαν να διοριστούνε στο πολυπόθητο γι αυτούς δημόσιο ας δίνανε ΑΣΕΠ. Οι άλλοι που διαβάζουνε και δίνουνε ΑΣΕΠ είναι μαλάκες; Έλα μου όμως που ο στεϊτζας είτε είναι στόκος είτε πήρε νύχτα πτυχίο και άμα πάει ΑΣΕΠ πατώνει; Οπότε βρίσκουν την εύκολη λύση του γλειψίματος κάποιου πολιτικάντη και πάνε να χωθούνε από το παράθυρο καλύπτοντας "πάγιες και διαρκείς ανάγκες". Εμ βέβαια, άμα δε δουλεύουν οι μόνιμοι, οι ανάγκες θα είναι πάγιες και διαρκείς. Ασε που άμα διορίζονται δε ξαναδουλεύουν κι αυτοί ποτέ, γιατί πιστεύουν ότι τους έπιαναν κορόϊδα οι μόνιμάδες τα χρόνια του STAGE, οπότε μετά το διορισμό βγάζουν τα απωθημένα τους και φορτώνουν όλο χαρά τη δουλειά στους νέους συμβασιούχους STAGE. Και πληρώνει τις νδπασοκομματοστρατιές στεϊτζάδων ο μαλάκας ο φορολογούμενος. Όχι ρε κουφάλες, στη σέντρα.

Ανώνυμος είπε...

σωστός ο πάγκαλος δηλαδή

Ανώνυμος είπε...

Και ο Βάρσος Πασόκ έγινε;
Τι άλλο θα δούμε σ'αυτό το μπλοκ

Ανώνυμος είπε...

στειτζιάρης

Ανώνυμος είπε...

οι στειζιάρηδες παίρνανε 500€ και ίσως να χτύπαγαν και 10ωρα για να καλύψουν τους γραψαρχίδες μονιμάδες.
Την ίδια στιγμή υπάρχουν μεγάλες κατηγορίες δημόσιων λειτουργών (πχ εκπαιδευτικοί) που αμοίβονται τα υπερδιπλάσια, για υποδιπλάσιο χρόνο δουλειάς. Αυτοί βέβαια είναι μόνιμοι και μπήκαν με την αξία τους....

V. είπε...

Καραϊσκο, διακόπτω από Καμπούρη και Χαρδαβέλα, για να σου πω, με μεγάλη έπληξη, ότι η αναφορά μου δεν είχε ίχνος ειρωνείας. Με ρώτησες που ήταν το βιβλίο και σου απάντησα. Αυτό είναι όλο. Μάλιστα με παραξένεψε που δεν ρώτησες, αλλά σκέφτηκα μήπως είσαι από αυτούς που ντρέπονται να ρωτήσουν τους πωλητές και θέλουν να τα βρίσκουν μόνοι τους. Υπάρχει και αυτή η κατηγορία πελατών - όχι μόνο στα βιβλιοπωλεία, αλλά γενικά. Κι εγώ έτσι είμαι κάποιες φορές. Μην είσαι τόσο ευερέθιστος και αρπάζεσαι με το παραμικρό. Όσο για τη φωτογραφία, δεν μπορώ ούτε να επιβεβαιώσω ούτε να διαψεύσω, γιατί αποτελεί μέρος του παιχνιδιού που έχει στηθεί εις βάρος κάοιων αφελών ψυχών...

Ανώνυμος είπε...

ο καραίσκος ντρέπεται γενικώς.
πραγματικά παράξενο για ένα ξεδιάντροπο ον όπως αυτός

Ανώνυμος είπε...

για να δούμε, θα το βρει το βιβλίο έστω και με τη δεύτερη ο καραίσκος;
κρατάμε την αναπνοή μας όλοι με αγωνία

Ανώνυμος είπε...

εντάξει στην πρώτη φορά δώσαμε άκυρο.
ήταν δικαιολογημένος, ήταν βαρύ το γήπεδο, είχε φάει και πολύ το μεσημέρι, δεν απέδωσε τα αναμενόμενα

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Με εξοργίζει η νεοελληνική νοοτροπία του "Α, τον καημένο" και η συμπάθεια προς τον κάθε πικραμένο είναι τυπικά τέτοια περίπτωση. Α, τον καημένο τον καθηγητή που πήδηξε τη 15χρονη-καλώς τον δικαίωσε το πειθαρχικό, α τον καημένο τον εφοριακό που τα πιασε χοντρά-αθώος κι αυτός, α τον καημένο τον οδηγό που έτρεχε με 280 την ώρα-δεν κόβεται κλήση από τον τροχόμπατσο... κλπ κλπ. Κλασσική νεοελληνική νοοτροπία που δε φταίει ποτέ ο αιωνίως μπεμπης νεοέλληνας αλλά πάντα οι άλλοι. Λες κι είναι ανίκανος δικαιοπραξίας μέχρι τα γεράματά του. Α τον καημένο τον ένα, α τον καημένο τον άλλο, κάτσε κάτω να στο βάλω στο τέλος. Όχι ρε, κανένας καημένος. Έτσι με την αρμύρα ρε.. Έχουμε φτάσει να δηλώνει εργαζόμενος ο οιοσδήποτε μαλάκας και να δικαιώνεται στα δικαστήρια ακόμα κι αν έβαλε φωτιά κι έκαψε τον εργοδότη του. Επειδή είναι εργαζόμενος. Πως ζεις ρε μάστορα του Στέιτζ πέντε χρόνια μέχρι να μονιμοποιηθείς, με 500 Ευρώ; ΑΠό τη μαμα και το μπαμπά; Και το ανέχεσαι; Εκεί δε θίγεται η αξιοπρέπεια σου; Άμα δε σ'αρέσει φύγε στην τελική. Τράβα μάθε μια τέχνη, που για να βρεις πλέον έλληνα ηλεκτρολόγο ή υδραυλικό ψάχνεις με το κυάλι. Αλλά μου θέλουν όλοι την ξάπλα του δημοσίου και καθόλου δουλειά. Και γι αυτό είναι διατεθειμένοι να φυτοζωούν μέχρι τον πολυπόθητο διορισμό ή να παίρνουν δανειάρες κάνοντας χαϊλίκια και φτάνοντας να μην έχουν να τα πληρώσουν (μέχρι να τους τη χαρίσει το βλάκα το Γιωργάκη βέβαια, άμα κάνει το αστείο το οποίο λέει ότι θα κάνει). Α, τους καημένους...

Ανώνυμος είπε...

αλλά επειδή ξέρω ότι είναι αγχωμένος, σπεύδω να πω ότι δεν τρέχει και τίποτα αν δεν το βρει και τη δεύτερη φορά, μπορεί να συμβεί σε όλους
αυτός να'ναι καλά, και υπάρχει και η τρίτη, και η τέταρτη, γιατί όχι και η πέμπτρη προπάθεια

Ανώνυμος είπε...

α τον καημένο

Ανώνυμος είπε...

γεια σας παιδιά, πολύ ωραίο το μπλοκ σας. Διαβάζω για τον καραίσκο και το βιβλίο, και επειδή μου αρέζει το στοίχιμα θα ήθελα να ποντάρω 100 ευρώ ότι θα το βρεί με την εκτη φορά. τι απόδοση έχει;

Ανώνυμος είπε...

1,30 με την έκτη
τα υπόλοιπα έχουν κλειδώσει

Ανώνυμος είπε...

Βεβαίως και ο μπάργουντ και ο βαψό [οπως πάντα (χα)] έχουν δίκιο να ομιλούν για την κατάντια της χώρας για την οποία δεν φταίν ουδαμώς οι στεητζάδες.Ουτε αυτό ήθελα να εννοήσω στο κείμενο μου.Για πεντακόσια ευρω φθάσαμε τελικά στο "ο σωζων εαυτόν σωθήτω".Στο ερώτημα λοιπον "τις Πταιέι":ο λαος και οι στεητζάδες ή η κυβερνηση, απαντώ: Εννοείται οτι φταίει η κυβέρνηση.Στο ικρίωμα η κυβέρνηση.
Σαββατο βράδυ θα προτιμούσα όμως να μιλάμε για Σκόρπιονς και σκληρό ροκ αφου εγω μαζι με χιλιάδες έλληνες περιμένω να χαράξει στα προάστια για να αγοράσω και εγω την Ρεαλ των Νιουζ και να ροκάρω

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Και μια κι ανέφερες καθηγητές, το αντίστοιχο του STAGE είναι κάτι πάτοι ωρομίσθιοι. Δε μιλάμε για αναπληρωτές που παίρνουν κανονικό μισθό, αλλά για ωρομίσθιους. Εκεί κι αν γίνεται όργιο. Πάει ο άλλος καμια 40 χιλιόμετρα τη μέρα, για να γράψει προυπηρεσία μισού μορίου (!!) και για 180 Ευρώ το μήνα και όλο αυτό για καμιά 10αρια χρόνια. Αντε πήγαινε αγόρι μου κάνε καμια άλλη δουλειά. Αλλά όχι. Θέλει καθηγητιλίκι με εμπλοκή διακοπές και θα κάτσει μέχρι να καταστραφεί ο κόσμος

Ανώνυμος είπε...

καραίσκο τη ρήαλ νιουζ στο περίπτερο θα την βρεις με την πρώτη ή θα έχουμε πάλι ρεπετισιον αλα πολιτεία?

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Βαψ πλάκα κάνω.ΠΛΑΚΑ.

Ανώνυμος είπε...

Πάρ την π..α μου και λάκα. Πώς σου φάνηκε;

V. είπε...

Λοχαγέ, παρότι και μένα μου σηκώνεται η τρίχα με όλους τους κρατικοδίαιτους κακομαθημένους, να λέμε όμως από την άλλη ότι στην ελεύθερη αγορά δεν υπάρχουν και τίποτα δουλειές της προκοπής. Πωλήτρια να πάει η άλλη ή ταμίας σε super market, τα ίδια περίπου με τα stage θα παίρνει και θα δουλεύει γαλέρα. Με αυτή την έννοια, παρά το αποκρουστικό του αιτήματος της μονιμοποίησης (και μάλιστα με κλεισίματα δρόμων κλπ.), το αίτημα για αποκατάσταση μέσω stage νομίζω ότι κάπως εξηγείται - ειδικά για τα κοριτσάκια.

Πιο αισχρό θέαμα, πάντα κατά τη γνώμη μου, είναι η κατσέλειας έμπνευσης "διευθέτηση" των τζαμπατζήδων που έχουν πάρει δάνεια και δεν... δύνανται. Εκτός από κάποιες μεμονωμένες, νομίζω, περιπτώσεις, οι περισσότεροι από δαύτους είναι για πολλά γιαούρτια. Και για ακόμη περισσότερα όλοι αυτοί οι δημαγωγοί ντενεκέδες "πολιτικοί" που θέλουν να τους τα χαρίσουν (που λέει ο λόγος). Θέλει ο κάθε μαλάκας να έχει δικαίωμα να ψηφίζει θεωρώντας τον εαυτό του άξιο γι΄ αυτό, αλλά όταν τσεπώνει τα δάνεια για διακοπές και αυτοκίνητα και δεν μπορεί να αντεπεξέλθει, κλαίει ζητώντας από το Κράτος να παίξει τον ρόλο της φιλόστοργης μητρός. Γιαούρτια - και μάλιστα με πέτσα...

V. είπε...

Καραϊσκο, δεν σε ρώτησα εγώ για την Real News...

Ανώνυμος είπε...

Ξεπέτσα

Ανώνυμος είπε...

και όμως ο καραίσκος θα αγοράσει -με την πρώτη- ουχί ένα αλλά τουλάχιστον τρία αντίτυπα την ρήαλ σκόρπονιουζ. Ενα θα το χρησιμοποιήσει κατά την πρωινή αφόδευση, ένα θα το βάλει στο εικονοστάσι που τηρεί με εικονίσματα της αγίας τριάδας των Λαυρέντηδων (Διανέλλος-Μπέρια-Λαυρεντιάδης) και με το άλλο θα δωροδοκήσει την γεωργιανή οικιακή βοηθό που θα τον επισκεφθεί το απόγευμα, εκτός από τον τακτικό ξεβρώμισμα, να προβεί και σε χαλαρωτικό μασάζ με happy ending*

Ανώνυμος είπε...

βαψ για το 12:11 σχόλιο μου λεω οτι κάνω πλάκα.Για το βιβλιοπωλείο που έγινα και ρομπακίεβιτς.Βαψ αυτά λες στη ξανθιά στου τζίμυ και γουστάρει;

V. είπε...

Καλά, και αυτό με τους ωρομίσθιους καθηγητές που λέει ο Βάρσος είναι άλλο κατάντημα. Όταν τους ρωτάς γιατί το κάνουν και μάλιστα με τόσο εξευτελιστικούς όρους, σου λένε "και τί να κάνουμε" ; Λίγοι παραδέχονται ότι τους σηκώνεται με το τεμπελίκι του (ελληνικού) δημοσίου.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

έχει καμπούρη σήμερο;

Ανώνυμος είπε...

κουραδομίσθιοι

Ανώνυμος είπε...

αργύρη καμπούρη τον τίμιο γίγαντα?

V. είπε...

Έχει (αν και είναι μέτριες οι περισσότερες τελευταίες εκπομπές). Θα βγεί μάλιστα και ο Παναγιώτης Κολλημένος να μας πει πώς συνάντησε τον Καραμανλή και τι είπαν εκείνη την επίμαχη νύχτα της παραίτησης.

Ανώνυμος είπε...

τα σχόλια του λοχαγού έχουν τρομερό χιούμορ για κάποιον που ξέρει τι δουλειά κάνει εκτός απο εμπορος του θανάτου απο καπνό

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Ήρθε υδραυλικάρα προχθές στο σπίτι μου και μου πήρε 800 Ευράκια για μαλακίες δουλειές. Μετά σου λέει για Stage και 500 Ευρώ. Άντε πήγαινε υδραυλικός αγόρι μου να βγάζεις μύρια. Αλλά όχι. Δε θες το σκύψιμο, το κουβάλημα και την ταλαιπώρια και επίσης δεν είναι και χάι δουλειά αυτή του υδραυλικού. Πού να τρέχεις τώρα να κυνηγάς πελάτες; Για τέτοια είμαστε; Γραφειάρα στο δημόσιο και άγιος ο Θεός.

Ανώνυμος είπε...

τι εννοείς; δύο δουλειές κάνει ο λοχαγός; διπλοθεσίτης είναι;

Ανώνυμος είπε...

σκατοδουλειά ο υδραυλικός

V. είπε...

Πόσο μάλλον που φαίνεται και η χαραμάδα του κώλου όταν σκύβεις... Δεν είναι δουλειές αυτές.

Ανώνυμος είπε...

ο κιαραίσκος
ο καραίσκος να μας πει τι δουλειά θα ήθελε να κάνει

Ανώνυμος είπε...

όταν μεγαλώσει βεβαίως

Ανώνυμος είπε...

Γυναίκα υδραυλικιά γουστάρω ....αλλα αυτα μονο στις τσόντες

Ανώνυμος είπε...

τι δουλειά θα σου άρεζε να κάνει βρε καραίσκο
έλα τωρα πες μας

Ανώνυμος είπε...

και εγώ θα μου άρεσε να είμαι υδραυλικός, στις τσόντες

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

οπως όλα τα αντράκια θα θελα να ημουν ποδοσφαιριστής.Το λέει και το ονομα μου στο μπλόγκ

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Μια χαρά δουλειές είναι και του υδραυλικού και του ηλεκτρολόγου και με πολύ καλά λεφτά. Δηλαδή του κλητήρα σε δημόσια υπηρεσία είναι πιο χάι; Δεν κατάλαβα

Ανώνυμος είπε...

εγώ το κυνήγησα να γίνω υδραυλικός, καθώς είχα ίνδαλμα τον κώστα τον τσάκωνα στη μεγάλη απόφραξη, αλλά με φάγαν τα συμφέροντα, και το γύρισα στο καθηγητιλίκι

Ανώνυμος είπε...

Πάντως και εμένα είναι φοβία μου αυτή οταν αλλάζω λάστιχο στο αυτοκίνητο.Να μην ξεμπροστιασθεί το φαράγγι όπισθεν

Ανώνυμος είπε...

εγώ και τον πυροσβέστη στις τσόντες άνετα τον έπαιζα

Ανώνυμος είπε...

τον έπαιζα λέω

ΤΑΣΟΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ είπε...

βάλτε εξτρα

Ανώνυμος είπε...

πάντως αν αληθεύουν όσα με έχει διδάξει ο αισθησιακός κινηματόγραφος, θεωρώ ότι η τοπ δουλειά είναι καθαριστής μπισίνας.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Εύχομαι οι κάνοντες χαβαλέ εδώ μέσα για το τιμημένο επάγγελμα του υδραυλικού, να ξέρουν τί εστί γκαζοτανάλια και να μη χρειαστεί να το μάθουν πληρώνοντας αδρά καμια υδραυλικάρα όταν χρειαστεί. Αλλά στο Ελλάντα είναι όλοι καλομαθημένοι πλέον και σνομπάρουν τις τεχνικές δουλειές. Στη Γερμανία που η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών τελειώνει τεχνικά λύκεια είναι μαλάκες. Όπως πάντα, εμείς είμαστε πιο έξυπνοι. Οι άλλοι είναι βλάκες

V. είπε...

Πάντως λοχαγέ ρώταγα τις προάλλες έναν υδραυλικό κήπων με δική του εταιρία, αυτοκίνητα κλπ., δηλ. με γερή τη στάμπα της "επιτυχίας" έτσι όπως νοείται σήμερα και μου έλεγε ότι "εμάς δεν μας κοιτάνε οι γυναίκες". Το πρόβλημά του ήταν αυτό. Θέλουν, ακόμη και τα πιο λαϊκά κορίτσια, χαϊλίκια. Τις παρακολουθώ καμιά φορά στο τρένο, όπου στήνω αυτί, και φρίττω. Τρομερό το τι ζητάνε από τους άντρες. Τι υδραυλικός μου λες μετά...

Ανώνυμος είπε...

κάτσε τώρα, πέφτω από τα σύννεφα, γιατί εγώ στις ταινίες που βλέπω, οι υδραυλικοί έχουν κοντά στο 100% επιτυχία, για κάν'το μας λιανά αυτό

V. είπε...

Ρέβης ή Φουρθιώτης;

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Ο έλλην είναι γεννημένος για να διαπρέψει. Να σπουδάσει σε ένα από τα 500.000 πανεπιστημιακά τμήματα που άνοιξε το σημητικό πασοκ για να αποφύγει τη διαρροή συναλλάγματος στην Αγγλία και να τονώσει τις τοπικές οικονομίες, στα οποία πλέον περνάς δίνοντας λευκή κόλλα στις πανελλήνιες, να γίνει επιστήμων με μάχιμο επαγγελματικά πτυχίο Δασοπονίας, Εντομοβιολογίας ή Θεατρικών Σπουδώνκαι μετά να γκρινιάζει γιατί δε διορίζεται αν και πτυχιούχος ΑΕΙ και τέλος να πηγαίνει στα Stage.

V. είπε...

Ε, οι ταινίες μάλλον θα έχουν δίκιο κι εγώ θα έπεσα σε ξεχωριστή γκαντέμικη περίπτωση.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Ρεβης μάλλον .Παει για φυλάκα χωρις αναστολη

Ανώνυμος είπε...

οι τεχνίτες πάντα έχουν πέραση στις γυναίκες. δες πχ τον καραπιάλη. μεγάλος τεχνίτης στα νιάτα του

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Σε αυτό έχεις απολυτα δίκιο Βαψ. Η νεοελληνίς δε διανοείται να κοιτάξει άντρα ο οποίος δεν είναι του τριπτυχου πλούσιος (πάμπλουτος ακόμα καλύτερα), όμορφος, μορφωμένος, ακόμα κι αν αυτή είναι σα μαϊμού. Ιδού τα αποτελέσματα της κωστοπουλοποίησης της κοινωνίας, αναφέροντας και τον τελευταίο που έπιασες στο μπλογκ σου

Ανώνυμος είπε...

Ε ναι μωρε βρωμάνε οι υδραυλικοι

V. είπε...

Κρίμα, και ξέρω ορισμένα πικάντικα για Ρέβη, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να τα αναφέρω, γιατί χωρίς ονόματα δεν έχει γούστο... σκληρός, πάντως, ο Ρέβης. Καμιά σχέση με την εικόνα που δείχνει προς τα έξω... Και τώρα Παναγιώτης Κολλημένος.

Ανώνυμος είπε...

θεατρώνες

Ανώνυμος είπε...

μαιμούτσα

Ανώνυμος είπε...

καλά ο ρέβης, αυτός ο πάνος ζήνας, τι παίζεται με αυτόν, ξέρει κανείς;

V. είπε...

Μα λοχαγέ, παρακολουθώ (ιδίως στο τρένο) κάτι μπάζα, κάτι πατσόλες Δ διαλογής και το τι συζητάνε, αλλά και το τι ζητάνε από έναν άντρα, δεν λέγεται. Τί να πει κανείς... Καμιά αίσθηση της πραγματικότητας μερικές ελληνίδες μπουρούχες...

Ανώνυμος είπε...

o καραίσκος πάντως φέρεται διατεθειμένος να τους δώσει όλα αυτά που θέλουν

Ανώνυμος είπε...

γνωρίζω ρεβη απο τα πρωιμα 90ς.Ελα μωρε πλημμέλημα είναι η πορνοβοσκική τιποτα. Αφου και εγω σκέφτομαι να κάνω μπίζνες μολις βγει η ντοράκλα ομως. Ο κολλημένος είναι σε αλλο στούντιο παρόλο που είναι στο εξτρα

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Τώρα που το λες Βαψ και γω στο μετρό έχω ακούσει σπαρταριστούς διαλόγους μεταξύ μπάζων για απαιτήσεις από άντρες και σταυροκοπιόμουνα. Μάλλον τελικά είμαστε πολλοί που τα προσέχουμε αυτά

Ανώνυμος είπε...

ο καραίσκος θέλει και μπορεί να τους δώσει αυτά που θέλουν
ειδικά αν χώσει καμιά δεκαριά ακόμη πακιστάνους στα μπουντρούμια του

Ανώνυμος είπε...

πορνοβοσκός τώρα εκτός από γιδοβοσκός και ανθρωποέμπορας

Ανώνυμος είπε...

μάλλον στον ύπνο σου τα άκουσες αυτά και όχι στο μετρό
ή μήπως στον ξύπνιο σου

Ανώνυμος είπε...

ελα μωρε οι αντρες είναι καλύτεροι;Ο κάθε χλαπάτζας ζητάει δυο μετρα γκόμενα

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Σερνεται ο Καμπουρης. Απλα το διεκπεραιώνει το πράγμα

Ανώνυμος είπε...

γεια σας παρακαλώ θα'θελα δυο μέτρα γκόμενα
να σας την τυλίξω ή θα την πάρετε εδώ;

Ανώνυμος είπε...

Σερνεται ο Καραπιάλης. Απλα το διεκπεραιώνει το πράγμα

V. είπε...

Συμφωνώ ότι και με τους άντρες το ίδιο συμβαίνει. Τον Ζήνα νομίζω ότι τον ξέρει η φίλη μας η Ιωάννα, αν θυμάμαι καλά. Ας μπει, αν θέλει, να μας πει τις εντυπωσεις της. Kι εμένα μου έχει προτείνει φίλος, μισοαστεία μισοσοβαρά, να "αγοράσω" κάποιες αλβανίδες με ολίγες κατοσταριές ευρώ τη μία και να τις "δουλεύω". Σκέφτηκα να ντύνομαι με λευκό κοστούμι, αυτοκίνητο με φιμέ τζάμια και να γίνω pimp κανονικός. Αλλά μετά σκέφτηκα ότι είμαι συντηρητικός και ευλαβής χριστιανός και το άφησα...

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

και εγω ρε βαψ τα ιδια γαμω τον κομουνισμο μου γαμώ. και μ αρεσουν αυτα τα ντυσίματα

Ανώνυμος είπε...

Σου πρότειναν και σένα να αγοράσεις Αλβανίδες;

V. είπε...

Καραϊσκο, αύριο την VETO την παίρνουμε στην απλή έκδοση των 2 ευρώ ή αξίζουν οι προσφορές και να πάμε στο 4άρι; Ξέρεις τίποτα;

Ανώνυμος είπε...

Το Άξιον Εστί έχει η Veto

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

προβατίνες

Ανώνυμος είπε...

Άξιο Nestea

Ανώνυμος είπε...

Και γω ξέρω έναν χλαπάτζα που θέλει δυο μέτρα γκόμενα

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

αξιον εστί και ελ γκρεκο...2 ευρω δεν δινω στο μάκη.θα παραφυλάξω σε καφενε να την λαθραναγνωσω

Ανώνυμος είπε...

τα φτυσίματα

Ανώνυμος είπε...

ο καραίσκος απ'ότι ξέρω ως ρεπόρτερ ήταν απηνής διώκτης των προνοβοσκών, είχε συλλάβει μάλιστα και έναν επ'αυτοφόρω, φίλο γνωστού πασοκάνθρωπου. τώρα πως μας τα γυρίζει έτσι, εξηγήσου καραίσκο

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

τι πατεντα ;;τα αλλα τα καταλάβαμε

Ανώνυμος είπε...

ελ γκρέκο το κανονικό ή σε τσόντα?

Ανώνυμος είπε...

Το μετάνιωσε

V. είπε...

Κοίταξε, εγώ συλλέγω πάντοτε τα πρώτα και τα τελευταία τεύχη, οπότε θα την πάρω. Δώστου μωρέ 2 ευρώ του ανθρώπου που έχει ρίξει τόσο ιδρώτα... Θα ενισχύσεις και τον Λάλα που ξεπόρτισε τόσες μέρες έξω για συνεντεύξεις για το περιοδικό της εφημερίδας και άφησε μόνο του τον Μπογδάνο στο ραδιόφωνο (ευτυχώς).

Επί τη ευκαιρία, να σε ρωτήσω κάτι, εάν ξέρεις. Είδα ότι επέστρεψε, μετά από απουσία δύο περίπου ετών, στη LIFO ο Απόστολος Διαμαντής, ο δεξιός αυτός contrarian, που γράφει πολύ ωραία στο "E" και κάνει εκπομπή και στο Γ Πρόγραμμα. Μήπως ξέρεις τι ηλικία έχει αυτό το παιδί;

Ανώνυμος είπε...

με τη μαρτίκα την τραγουδιστρια ειμαι καψουρης.Γρα πια η καημλενη

Ανώνυμος είπε...

ρε καραίσκο θα μας τρελλάνεις εσύ.
γρα λοιπον, ε και; εσύ δεν ξημεροβραδυάσεζαι στην ένσταση και σε παρόμοιες πίστες;

Ανώνυμος είπε...

μαρτινίκα

Ανώνυμος είπε...

καλός ο διαμαντής, πλησιάζει θα έλεγα σε ποιότητα τον καραίσκο

Ανώνυμος είπε...

O Καραϊσκος λάτρευε και τη Γαβριέλα. Είχε καταθέσει εκεί μπόλικο χαρτζηλίκι.

Ανώνυμος είπε...

ο καραίσκος πιστεύει ότι η γριά η κότα έχει το ζουμι
ερχονται αποκαλύψεις που θα κάνουν πάταγο

Ανώνυμος είπε...

κορμπανιά?

Ανώνυμος είπε...

ξεκατίνιασμα καραίσκου πάλι
αυτά παθαίνει κανείς αν "εκμυστηρευθεί" στον δοξαστικό καραίσκο πράγματα και πρόσωπα

Ανώνυμος είπε...

O καραϊσκος είναι τάφος.

Ανώνυμος είπε...

Ουπς...

V. είπε...

Θα έμαθες, βέβαια, ότι ο Χατζηνικολάκης έκοψε τον Καραγιαννίδη, επειδή ο κόσμος διαμαρτυρήθηκε για την εκπομπή που έκανε για την 28η Οκτωβρίου. Ο λελές τηλεπαρουσιαστής και νεόκοπος εκδότης δεν άντεξε τις αντιδράσεις του λαού.

Ανώνυμος είπε...

τι είπε ο καραγιαννίδης για την 28η δεν άκουσα

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

αστο ρε βαψ νυχτιάτικα.εχει μπει και ο ελβετος μεσα θα μαλλιοτραβιομαστε ως τα χαραματα που θα παμε να παρουμε τους σκορπιονς

V. είπε...

Μου είπαν κάτι για ελληνικές σημαίες και μουνόπανα, ότι οι νέοι σήμερα είναι τεμπέληδες και άχρηστοι και τα ρέστα... Ο λαός δεν άντεξε και πήρε τηλέφωνο τον μπαμπά του σταθμού να διαμαρτυρηθεί. "Η συνεργασία μας με τον κ. Καραγιαννίδη τερματίζεται γιατί μίλησε με απαράδεκτο τρόπο" δήλωσε ο ευσεβιστής τηλεπαρουσιαστής. Του έστειλα και ευγενικό μήνυμα διαμαρτυρίας (πάντα ως Βίκυ), αλλά ο καραγκιόζης και κρύος "δημοσιογράφος" το έπνιξε, όπως όλα όσα δεν του αρέσουν. Ξέρεις πόσες φορές, για πλάκα, του έχω στείλει μηνύματα, ρωτώντας τον για τον λόγο που άλλαξε γνώμη και από κει που μας έλεγε δεν θα δίνει με την κωλοεφημερίδα του προσφορές, δεν έχει μείνει Κυριακή που να μην έχει ξεκωλωθεί στις προσφορές; Ποτέ δεν διαβάζει τα μηνύματα ο γελοίος. Μόνο τα νερόβραστα διαβάζει.

Ανώνυμος είπε...

εννοειται αλλα όλοι το κάνουν αυτο.Αν τσουζει το μηνυμα το κλάνουν

Ανώνυμος είπε...

κατά τη γνώμη μου τα μηνύματα που διαβάζει στον αέρα είναι μαϊμού, έχει ειδικό άνθρωπο που τα συντάσσει ανάλογα την επικαιρότητα.
ο καραγιαννίδης τι ακριβώς είπε για τη σημαία δεν κατάλαβα. τα υπόλοιπα έτσι όπως μας τα μεταφέρεις θυμίζουν πολύ απόψεις βάρσου

Ανώνυμος είπε...

Όχι, δεν νομίζω. Εκεί στον real που δεν είναι και πολύ έξυπνοι, τους έχω τεστάρει. Καραγιαννίδης, όλα. Λιάγκας, όλα. Παπαγιάννης, όλα.

Ανώνυμος είπε...

και για τον μπόμπολα το μετάνιωσε

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

χα χα χα σωστό

Ανώνυμος είπε...

Μου είπαν (δεν άκουσα όλη την εκπομπή παρά μόνο τη δεύτερη ώρα) ότι η ελληνική σημαία είναι μουνόπανο. Ας παρέμβει ο κ. Σούφρας, ο οποίος άκουγε μετά μεγίστης προσοχής εκείνη την εκπομπή και μου έριξε και μια ειδοποίηση.

V. είπε...

Λέτε τα μηνύματα να είναι σικέ; Πράγματι, μόνο κάτι γελοία νερόβραστα διαβάζει ή κοντά στις δικές του απόψεις. Αλλά και τί είδους άνθρωποι να κάθονται να ακούνε Χατζηνικολάου; Εγώ, πάντως, στις 11 το γυρίζω στον Κουρτάκη.

Ανώνυμος είπε...

ο σουφρας τι περιπτωση ειναι;γιατι δεν παρεμβαίνει συχνοτερα.Είναι μερακλης απ οτι εχω καταλάβει

Ανώνυμος είπε...

Προτιμά να διαβάζει. Έμπορος πολύτιμων λίθων, με μυθιστορηματική ζωή σε Κένυα και αλλού και λάτρης του trash και της όπερας.

Ανώνυμος είπε...

Ο Αραμπατζής είναι;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

ωραία δουλεια αυτη πάντως να συντασσεις αβανταδορικα μηνυματα υπερ χατζηνικου σε επικαιρη βαση (υπερ ντορας κλπ).Και εξω η κωλοχαραμάδα παντα

Ανώνυμος είπε...

... και κάθε τι αγγλικού, βεβαίως.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Ρε βαψ μηπως ξερεις αν ειχε αγορασει κ[αποτε τον Ολυμπιακό ο Σουφρας και ειχε περάσει δικαστηριο κιολας επειδή βοήθησε τον Κοσκωτα να φύγει έξω;Σε ερωτω γιατι μου χρωστάει και εμενα κατι φράγκα απ οταν κατέβηκα απο την ΑΕΛ και τον γυρεύω

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=J3eAzL6qsL4

Marwood είπε...

cheesy is the word xa. Το έβαζε το μτβ εμπλοκή εκείνη, εγώ άλλαζα κανάλι σχεδόν κάθε φορά που έπαιζε, παρ'όλο που με άρεζε και μένα η κοπέλα (πολύ ωραία κοπέλα) μαγαρισθείσα υπό του πρίγκηπος παρεμπιπτόντως. Δεν ακούγεται όμως από ανθρωπο με σώας (που θελει να διατηρήσει)τας φρένας. Ασε δε και στο σενάριο, φέρνει πίσω τα πιο φρικτά βιώματά μας, όταν διάφοροι μεγαλύτρης ηλικίας μηχανόβιοι άλητοπρεζόνια τη στήνανε έξω από τα σχολεία και μας τρώγαν τις γκόμενες...(εντάξει όχι εμένα καθώς και αυτοί να έλειπαν όλο και κάποιος άλλος θα βρισκόταν)

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

xaxaa με καταλαβες καριόλη οτι κατι δεν πάει καλά με τα φρένα μου.Το τραγουδι εχει απο τα καλύτερα μπάκινγκ βοκαλς που υπάρχουν.Νεραιδούλες οι μελωδες.Τυχερη γενιά παντως είμεθα.Μας τρωγανε τις γκόμενες τυποι υδραυλικοι με αμάξια και λεγαμε οτι μολις μεγαλώσουμε θα κάνουμε και εμεις τα ίδια.Αλλα οταν μεγαλώσαμε έγιναν της μοδας τα τεκνά.Γυρισε ο τροχός απροσμενα.
Θυμάμαι σε παρτι στη Β λυκείου που στα "μπλουζ" αυτο το κομμάτι το ζήτησε ενας κολλητός για να χορέψει με νεαρά υπαρξη.Αυτη ηρνήθη διακριτικά προσποιούμενη πονοκέφαλο.Μετα απο 5 λεπτά στο επόμενο τραγουδι η γκόμενα χορεύε στην πίστα με άλλον χυδαία τα "μπλουζ" που ακολουθησαν με κωλοπιασίματα και τέτοια.

Marwood είπε...

Ενδιαφέρουσα περίπτωση η μαρτίκα. Τη συμπαθώ λόγω του πρινς που προανέφερα, αλλά κυρίως γιατί ειναι κουμπάνα, λευκή, αυτοκρατορική, και γι'αυτό και την έκανε, όπως και οι περισσότεροι του είδους, και μείνανε στον άλλονα ξέρεις εσύ, η πλέμπα μόνο

Ανώνυμος είπε...

εχει και ωραία δόντια βασικό αυτό ράτσα

Ανώνυμος είπε...

ρατσα ή ραστα?

Ανώνυμος είπε...

ναι μωρε έφυγε οπως ο τονι μοντάνα και τα λοιπά

Ανώνυμος είπε...

και ο τσε έφυγε που διαθέτει ακριβως τα ίδια συστατικά με την Μαρτίκα.Μορφολογικά μιλώντας και μοδιστριακα

Ανώνυμος είπε...

Ο Καραϊσκος όπως δείχνει και η φωτογραφία είναι ο νέος Τσε.

Ανώνυμος είπε...

Στο 3:24 ο δήθεν κολλητός του Καραϊσκου που του φάγανε τη γκόμενα είναι ο ίδιος ο Καραϊσκος.

Ανώνυμος είπε...

λιγότερο αυτονόητο χιουμορ παρακαλω, θα θελαμε ολοι εδω μιστερ 5:18

Ανώνυμος είπε...

http://troktiko.blogspot.com/2009/11/bloggers.html

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

και το σκεφτόμουν να δείς..να γραψω την ιστορία με το πάρτι ή οχι.Αυτό φοβόμουν οτι θα γινόταν

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο εσύ προσωπικά πιστεύεις για τον εαυτό σου ότι μοιάζει στον Τσε;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

ασε με τωρα με τον Τσε,ποιός τσε;Τωρα βλέπω αυτιά με ξενάκη στο Αλτερ

Ανώνυμος είπε...

μπηκε ο βόλος ολεεεε

Ανώνυμος είπε...

Καραίσκο, αν βλέπεις και συ Αυτιά χέσε μέσα, τον πέρασες τον Βάρσο.

Ανώνυμος είπε...

μην μου λες τετοια τωρα μεγάλε

Ανώνυμος είπε...

Τί να μη σου λέω ρε; να σε προφυλάξω προσπαθώ

Ανώνυμος είπε...

μεγαλε πλάκα κανω δεν τον γουσταρω τον αυτιά.Θελω να τον πλακώσω στις ραβδιές.Ο βαρσος μάλιστα εχεις δίκιο.Τρελλαίνεται για Αυτιά και νικολούλη

Ανώνυμος είπε...

Χα χααα, βλέπει και Νικολούλη ο boor-Βάρσος; Αααα έτσι εξηγείται ο ιδεολογικός μονόδρομος του-κατα τ'άλλα-συμπαθέστατου οσφυοκάμπτη;

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 351   Νεότερο› Νεότερο»