Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

Η ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΟΥΣ

Εγώ δεν γνωρίζω ποσοι απο τους λιμενεργάτες τα παίρνουν,ποιοί όχι και ποιός τους έδωσε τα μπόνους που λαμβάνουν.Μόνο και μόνο πάντως το γεγονός οτι "μαρσάρουν" ολημερίς στις οθόνες και στις εφημερίδες η οικογένεια Καψή,η Μακρή ο Νιώτης ο ένας κι ο άλλος απο τα σομόν φύλλα με κάνει να πιστευω οτι μάλλον έχουν δίκιο οι άνθρωποι και απεργούν. Χρειάζεται μια χούφτα ηρεμιστικά για να αντέξει το θυμικό σου το γεγονός οτι τα μεγάλα κανάλια χαλάν τον κόσμο, επειδή στα τελωνεία πέφτει λάδωμα.Ποια, τα κανάλια, που κάθε λίγο και λιγάκι τους γίνονται χαριστικές ρυθμίσεις για τα χρέη τους στο ΙΚΑ στο Δημόσιο και στον καφετζή του ισογείου. Παλι καλά -για να λέμε του στραβού το δίκιο- που κανείς δεν μπορεί να τα κατηγορήσει για το οτι δεν λειτουργούν κρυστάλλινα και αδιάφθορα αφου δεν εκβιάζουν δεν διαπλέκονται και δεν εισπράττουν μαύρο χρήμα.
Μα δεν είναι εγγενή προβλήματα της νόθας αυτής φιλελευθερης συντεχνιακής οικονομίας που γιορτάζει στην χώρα μας; Πρέπει να διορισθούν μανδαρίνοι οι μισοί Ελληνες, για να ελέγχουν τους άλλους μισούς, προκειμένου να λειτουργήσει αυτό το εξάμβλωμα.
Όποτε τολμήσει κανείς να απεργήσει η ίδια ιστορία. Τα ίδια με τους λιμενεργάτες δεν έγιναν και με την Ολυμπιακή ; Απο την πρώτη μέρα της απεργίας εφορμούν τα πιτ μπούλ : "Απεργούν οι τεμπέληδες που παίρνουν εκατομμύρια,ταξιδεύουν δωρεάν, καθυστερούν οι πτήσεις και ρεζιλεύεται η χώρα". Κι ολα τα παπαγαλάκια στο αεροδρόμιο, να παίρνουν δηλώσεις απο τους ξάγρυπνους τουριστες . Στα τελευταία της η κρατική Ολυμπιακή έκανε συμβάσεις των 750 ευρώ στις αεροσυνοδούς. Λιγότερα και απο τις συναδέλφους τους στις αερογραμμές της Νιγηρίας δηλαδή. Οι γιατροί στα νοσοκομεία να κάνουν απεργία; Πάμε: "Οι φακελακηδες που τα πιάνουν απο τις φαρμακευτικές,απο τους αρρώστους και ταλαιπωρούν τον κόσμο,που κωλοβαράνε, που θα σε σφάξουν αν δεν τους τα ακουμπήσεις".Οποιος σηκώσει κεφάλι βγαίνουν τα άπλυτα του κλάδου του στη φόρα. Και πείθεται μια μεγάλη μερίδα των εργαζομένων στο ιδιωτικό τομέα που δεν μπορεί οχι να απεργήσει-ουτε τσιγάρο να καπνίσει-"καλά να πάθουν οι δημόσιοι υπάλληλοι που έχουν τόσα προνόμια, την μονιμότητα και καλύτερους μισθούς" σου λέει. Μα έτσι βημα βημα φθάσαμε στο σημερινό πάτο, να σφάζονται και πτυχιούχοι ακόμη για τα 500 ευρω των σταζ.
Ο στρατηγικός στόχος είναι βέβαια να συσσωρευθούν κι άλλοι άνεργοι στο μπλέντερ και η περαιτέρω συρρίκνωση του μεροκάματου.Μην περιμένει κανείς να δεί καλύτερη μέρα στο ημιναυαγισμένο τούτο κρατίδιο.Εξίσωση προς τα κάτω.
Πάντως όσοι ρομαντικοί λένε οτι στη χώρα μας δεν είναι ακριβώς ελεύθερη η οικονομία αλλα νόθα και γι αυτό υπάρχουν στρεβλώσεις και τα άνωθι προβλήματα ακολουθούν την ιδια λογική μ ενα μεγάλο κομμάτι της αριστερας (εκτος ΚΚΕ) που επιμένει, οτι αυτό που είχανε στο ανατολικό μπλογκ δεν ηταν κομουνισμός.

153 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κλαψε κλαψε Καραϊσκο

Ανώνυμος είπε...

Να πας στην Κουβα, υπηκοος οχι τουριστας, να περνας καλα, αντε ουστ

Ανώνυμος είπε...

Καραίσκο σε καταριούνται οσοι σε διάβασαν. Να πας στην Κούβα. Χα χα χα.Πες μου το κι εμένα οταν φύγεις.

Ανώνυμος είπε...

κλάψε κι άλλο καραϊσκο

πέθανε κι ο "μαρίνος αντύπας"

Ο άδολος αγωνιστής των λαϊκών ελευθεριών και των δικαιωμάτων των ανθρώπων του μόχθου, αγωνιστης σαν κι εσένα δηλαδή Καραϊσκο.

Αγωνίστηκε αόκνως σ'όλη του τη ζωή για την αφύπνιση του λαού των αγροτικών και εργατικών τάξεων.. Όπως κι εσύ άλλωστε Καραϊσκο.

Διοργάνωνε συλλαλητήρια, διώχθηκε, καταδικάστηκε, φυλακίστηκε.

ΟΙ αγώνες του για τα δικαιώματα των εξαθλιωμένων προκάλεσαν το μίσος των τσιφλικάδων της Θεσσαλίας, που, βλέποντας πως με κανένα μέσο δεν μπορούν να τον κάμψουν, αποφασίζουν τη δολοφονία του στις 8 Μαρτίου 1907 στον Πυργετό Λάρισας. Οι τελευταίες λέξεις του Μαρίνου Αντύπα ήταν: "Ισότης, Αδελφότης, Ελευθερία".

Ανώνυμος είπε...

Εσυ τώρα τον έμαθες τον Αντύπα ρε κωμικέ; Μεχρι και "στο αίμα βάφτηκε κόκκινο" έλεγε την ιστορία του μεγάλου αυτού άνδρα.Μάλιστα το δολοφόνο του στην ταινία αυτή τον πλήρωσε ο Γιάννης Βόγλης. Μας φώτισες μεγάλε http://alicecafe.gr/wiki/373/1706

Ανώνυμος είπε...

Ετσι μπράβο.Στην ταινία αυτή θα λέγαμε οτι ο Κατράκης παίζει -κατα μια έννοια- τον Ευάγγελο Τοσσίτσα Αβέρωφ.Που είναι και επίκαιρος λόγω Σαμαρά.Ο φεουδάρχης και το όμορφο παλικάρι.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

http://www.skai.gr/1003/shows/show/?rshowid=63836
Eδω V είναι η νέα μου ραδιοφωνική ανακάλυψη.Απο ανθρώπους με μεράκι για ανθρώπους με γούστο.5-7 το πρωί στον Σκάι το νέο πυρηνικο υπερόπλο που μπορεί να αναχαιτίσει ολόκληρες μεραρχίες απο Μάρκους.
Ο Ψάλτης επαναοριοθετεί την έννοια της κενολογίας σε σημείο να απορείς γιατί να έχεις αυτιά.Είναι ικανός να μιλάει μια ωρα απνευστί για τον καιρό χωρίς να λέει καν τι καιρό έχει εξω σήμερα.

V. είπε...

Α, Καραϊσκο, φαίνεται πως άρχισες να ξυπνάς νωρίς λόγω εργασίας και ακούς και ραδιόφωνο βάρβαρες ώρες. Τον ακούω κι εγώ τον Ψάλτη καμιά φορά (μάλιστα, έχω ρωτήσει γι αυτόν και μου είπαν ότι είναι και καλό παιδί - παιδί, που λέει ο λόγος...). Έχει και ένα γλωσσικό τικ: τσοντάρει στο τέλος κάθε πρότασης το "παρακαλώ πολύ". Πολυβόλο ο άνθρωπος. Έρχεται, φαίνεται, πύρκαυλος να μιλήσει, αλλιώς δεν εξηγείται τέτοιος οίστρος και λογοδιάρροια. Μάλιστα, αν τον έχεις πετύχει, μπαίνει και πέντε παρά, μέσα στην εκπομπή του Λαβίθη, και συζητάνε. Τόσο καυλωμένος για συζήτηση και σχολιασμό είναι. Να ξυπνάς στις 4 τα ξημερώματα και να έχεις τέτοια όρεξη, είναι εξωφρενικό.

ΥΓ1. Δεν σχετίζομαι με Παπαθανασίου, μιας και ρωτάει κάποιος. Μόνο με ΠΑΣΟΚ παίζουμε μπάλα (όπως έχουν καταλάβει ήδη πολλοί) - το μοναδικό κόμμα εξουσίας (και πράσινης ανάπτυξης) στην Ελλάδα.

ΥΓ2. Γκριζομάλλη, ευχαριστώ, πρώτα-πρώτα για το link για Μαρκεζίνη. Δεν μπήκα στον κόπο να σχολιάσω, αφενός γιατί νομίζω ότι το θέμα δεν ενδιαφέρει ευρύτερα τα παιδιά εδώ και, αφετέρου, γιατί ο χαρακτήρας του Σπυρέτου (ο κωλοχαρακτήρας του, καλύτερα) είναι γνωστός. Αυτός άλλωστε τον έφαγε.

Πρέπει να δραστηροποιηθεί ο σουφροειδής άνθρωπος, πράγματι. Ίσως οικογενειακές υποχρεώσεις και εμπόριο λίθων να τον κρατούν απασχολημένο. Πού πήγες; Alexander; Ή μήπως Ένσταση;

Ανώνυμος είπε...

Βαψ μην μου τα λες εμένα αυτά για τις πρωινές ωρες γιατί τα έχουμε κουβεντιάσει.Χρόνια τωρα ακούω τις πρωινές εκπομπές (Νικολαίδη-Μαχαίρα) κλπ.Αλλα δεν παίζει τίποτα καλό πια.
Εχει κ αλλο ενα σύνδρομο ο Ψάλτης.Συνέχεια οταν λέει μια είδηση πχ για τη Νεα Δημοκρατία, στο τέλος τονίζει:θα τα δουμε μετα αναλυτικά αυτά.Και περιμένεις το μετα που δεν έρχεται ποτε.Δεν έχει ρεπορτάζ.Βεβαια ο άμοιρος δεν μπορεί να βγάλει ουτε και κανα τηλέφωνο να κάνει κουβέντα και να γίνει τζόγος.Αν παρεις κανεναν βουλευτή εκείνη την ωρα να τον βγάλεις στον αερα θα ακούσεις καντήλια.
Ετσι εχει καταδικαστει στη αιώνια λαλιά.
Πολυ εγωπαθής ο Σπυρίδων.Μα και στα βιβλία του φαίνεται η εγωπάθεια του αφου αυτοπαρουσιάζεται κύριος πόλος και μοχλος της ιστορίας του τόπου για 45 χρόνια."Πηγα του τα είπα δεν μ ακουσε αν μ ακουγε θα ταν αλλιώς,"- "τον είχα προειδοποιήσει τον Καραμανλή".Τρελλός

V. είπε...

Ο Σπύρος έπασχε από το σύνδρομο του Θεού (όπως και ο Ρένος Αποστολίδης - άλλη μια αντίστοιχη περίπτωση, σε άλλη κλίμακα, βέβαια). Κανείς δεν τον καταλάβαινε, κανείς δεν έκανε δεκτές τις προτάσεις του κοκ. Ήταν μεγάλο μυαλό, όμως. Και το να βλέπεις να είναι δημοφιλείς άνθρωποι που θεωρείς ότι είναι μπροστά σου μετριότητες, αναμφίβολα μπορεί να σε τρελάνει...

Σωστό αυτό που λές για τον Ψάλτη. Δύσκολη και η ώρα αυτή, βέβαια, αλλά αν δεν έχεις και κανένα σοβαρό τηλεφώνημα, τι να πεις δύο ώρες. Δύσκολο πράγμα. Ο Λαβίθης, ας πούμε, βγάζει κανέναν Μουστάκη, κανέναν Απείθαρχο, κανέναν κυριούλη από τα Ανάκτορα (ο αγαπητός σε μένα ασφαλιστής δεξιούλης, που όλο λέει "έλεος κύριε Κώστα" και για όλα του φταίει το ΠΑΣΟΚ), κανέναν Κώστα Οικοδόμο και βγαίνει η εκπομπή. Που να κάνεις δύο ώρες εκπομπή μόνος σου. Ήρωας ο Ψάλτης (και όχι τόσο αρλουμπολόγος όσο ο Μάρκος - θα μου επιτρέψεις να πω). Ο άνθρωπος είναι πιο σοβαρός, αν και αστείος ως εκπομπάρχης...

Ανώνυμος είπε...

τι ωρα να κοιμάται και αυτός ο Ψάλτης;Καρριέρα σου λέει

Ανώνυμος είπε...

Γιατι δεν σχολιάζει ο Βόλος;

V. είπε...

Πάντως, Καραϊσκο, εάν μου επιτρέπεις, δεν ψάχνεις κι εσύ σοβαρά σε κανένα ραδιόφωνο. Μέχρι και η Ιωάννα, αν και μικρούλα, πηγαίνει στα διάφορα ΜΜΕ και κάνει τις επαφές της. Βέβαια, και με αυτά τα λεφτά που δίνουν πια, τι δουλειά να κάνεις. Προλετάριοι είναι μισθολογικώς οι περισσότεροι δημοσιογράφοι. 3 και 4 δουλειές κάνουν για να τα βγάλουν πέρα. Φίλος, που διετέλεσε και διευθυντής σύνταξης μεγάλης εφημερίδας, πήγε να κάνει πολιτικό ρεπορτάζ σε νέα κυριακάτικη εφημερίδα. "Πληρώνεσαι καλά;", τον ρωτάω. "Τι να πληρώνομαι καλά. Το θέμα πια είναι απλώς εάν πληρώνεσαι", μου απαντάει. Από κει και πέρα τι να πει κανείς... Όταν ο Παπαγιώργης για ολόκληρη σελίδα κάθε φορά, παίρνει με το ζόρι κανένα χιλιάρικο, φαίνεται και η εκτίμηση που δίνουν οι έλληνες εκδότες (αντανακλώντας και την αντίστοιχη εκτίμηση του ελληνικού κοινού) στο κείμενο...

Ανώνυμος είπε...

...άσε, δε, και το θέμα της λογκρισίας (και αυτο-λογοκρισίας). Δνε τρώγεται αυτή η δουλειά.

Ανώνυμος είπε...

Η εκτίμηση που δείχνουν - ήθελα να πω. Μου πρότειναν κι εμένα, όταν σταμάτησα τα blogικά, να γράφω, με αμοιβές, κατά τη γνώμη μου, ιδιατέρως χαμηλές. Όταν με ρωτούσαν για ποια αμοιβή θα έγραφα και τους απαντούσα, μου έλεγαν ότι οι καιροί είναι δύσκολοι, με αυτά τα λεφτά πληρώνουμε 4-5 συντάκτες και άλλα τέτοια. "Δεν πάτε να γαμηθείτε", σκέφτηκα.Ας γεμίσουν οι εφημερίδες Κουβαράδες, Πυργιώτηδες και Τσίμες. Αυτά θέλουν οι εκδότες, αυτά και το κοινό...

Ανώνυμος είπε...

ναι ρε βαψ πρέπει να είσαι ψώνιο για να τα κάνεις αυτά.Ακου τωρα ο άλλος σαν τον τελευταίο μεταλλεργάτη να σηκώνεται χαράματα να κάνει εκπομπή "παρακαλώ πολυ".Εχω δουλέψει στα ραδιοφωνα και Χανια και Αθήνα
Στα 23 μου έκανα για ενα διάστημα πρωινή ενημερωτική στην ΕΡΑ Χανίων.Σηκωνόμουν 5 η ωρα το πρωί και μεχρι να παω στη δουλειά εβλεπα μονο τους ψαράδες να βάζουν τους ροφους στη βιτρίνα.Λογοκρισία;Ολη μερα Πασόκ ειρήνή δημοκρατία.Και υποχρεωτικά την πρώτη ωρα 7-8 Κρητικα τραγούδια να κανουν το μυαλό σου πιλάφι.3 ωρες εκπομπή μεγάλε.Τους λυπόμουν τους ακροατές.

Ανώνυμος είπε...

Και ο Τσεπέτης μου είπε τα ιδια πάντως.Πάνε στου Τσεπέ και του λένε τωρα να δουλέψει για 200 ευρώ.Γελάει ο άνθρωπος.Μονο αν θες να κάνεις το κεφι σου αλλα δεν αξίζει.Πρεπει να αποζημιωθείς για να γράψεις κατι προσεγμένο.Παλιά πληρώνόταν το γραπτό πάντως.
Και εγω τωρα δεν βλέπεις τι γίνεται.Γράφω ενα τεμάχιο για να εκτονωθώ και αμέσως μου τη λές εσυ ο μπάργουντ ο θανασάκης ο ελλην.

Ανώνυμος είπε...

καμια κασετα εχεις καραισκο απο τις "εκπομπες" σου για να γελαμε μεχρι του χρονου

Ανώνυμος είπε...

σκεφτομαι να τις πουλήσω οταν γίνω όνομα.Μαλλον ηρθε η ωρα δηλαδή

Ανώνυμος είπε...

Ά, φίλε μου, άρα τα έχεις περάσει. Δεν το ήξερα. Της ντροπής δουλειά έχει καταντήσει αυτό το, θεωρητικώς, εξαιρετικό και ενδιαφέρον επάγγελμα. Να σου εκμυστηρευθώ ότι όταν ήμουν μικρός, 23-24 - δεν θυμάμαι ακριβώς, είχα πάει στο ΒΗΜΑ, αφού είχα πάρει ένα master's, να δω αν μου αρέσει. Ο κ. Ψ. μου λέει "κάτσε δίπλα στον (πολιτικό συντάκτη) Ν.Χ. και γράψε σιγά-σιγά κάτι". Είδα το κλίμα και ενώ πήγα Τρίτη, την Παρασκευή πήγα και είπα "Κύριε Ψ., θα πάω τελικά στο εξωτερικό. Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια". Και την έκανα οριστικά (ευτυχώς). Είδα από μέσα τα πράγματα και ντράπηκα. Της ντροπής πράγματα. Της ντροπής, φίλε μου Καραϊσκο...

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο, πού του ζητάνε του Τσεπέτο να πάει για 200 ευρώ; Εκεί ή στην Αθήνα; Είπαμε αμοιβές της ντροπής, αλλά κάτι τόσο χαμηλό δεν το είχα υπ' όψιν μου.

Ανώνυμος είπε...

μου λεγε για την εφημερίδα που δουλευε την Αθενς βοις.Για να στέλνει κανένα τεμάχιο απο Χανιά εβδομαδιαίως.Ασήμαντα φράγκα.Εσενα αν επιτρέπεται ποσα σου έδιναν,τι ωράριο;

Ανώνυμος είπε...

το ωάριο?

Ανώνυμος είπε...

ελα τώρα ρε παλιοξεκώλη καραίσκο που θες και να σε πληρώνουν για να γραφεις τις μαλακίες σου
κάνε μας τη χάρη τώρα, αντε και μ'ανάβεις τώρα

Ανώνυμος είπε...

Αει σιχτίρ και άιντε τράβα στην Κούβα να κάνεις το πουτανάκι των γερμαναράδων σεξοτουριστών να τελειώνουμε με τις παπαριές σου, άιντε καραγκιόζη

V. είπε...

Καραϊσκο μου, δεν μιλάμε για ωράρια. Να στέλνω τα κείμενα από το σπίτι μου ήταν τον θέμα. Τί ωράρια. Δεν κάνω ρεπορτάζ για να είμαι υποχρεωμένος να βρίσκομαι κάποιες ώρες σε γραφεία. Για κανένα χιλιάρικο περίπου (λίγο παραπάνω) ήταν όλη η υπόθεση. Και αυτές οι συζητήσεις μέσω email, αφού δεν ήθελα και επαφές, να ξέρουν ποιος είμαι κλπ. Εγώ δεν είμαι επαγγελματίας. Την πλάκα μου κάνω. Αστεία, επομένως, αυτά τα λεφτά. Ας τα πάρει κανένας που είναι η δουλειά του και πρέπει να ζήσει από αυτά.

Στην Athens Voice είπες; Μα στη Lifo έγραφε ο Τσεπέτης. Η Lifo πάντως δεν πληρώνει καλά. Η A.V., μέχρι πρότινος τουλάχιστον, πλήρωνε, απ ΄οσο ξέρω. Άκου 200 ευρώ. Δεν είμαστε καλά... Έχει μεγάλα ζόρια ο τύπος. Ήμουν σε μια εταιρία δημοσκοπήσεων πρόσφατα για δική μου δουλειά και τους λέω "με την Ελευθεροτυπία δεν συνεργάζεστε στις δημοσκοπήσεις;". " Μπα, έχει φαληρίσει και δεν μπορεί να πληρώσει δημοσκοπήσεις πια", μου λένε. Αρθρογράφος της Κυριακάτικής "Ε", που έχει όμως διευθυντική δημοσιογραφική θέση αλλού, μου έλεγε ότι γράφει κάθε Κυριακή ανάλυση για 80 (!!!) ευρώ το κομμάτι (βέβαια, κατά τη γνώμη μου, και πολύ του είναι...). Πριν 2-3 χρόνια, επειδή είχαμε μια συνεργασία, του λέω "γιατί δεν παραγγέλνετε ένα κείμενο από τον Ιάσωνα Αθανασιάδη, που είναι έλληνας και αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε Ιράν-Ιράκ;" (γιατί μου έλεγε ο εδώ τύπος ότι δεν βρίσκει ανθρώπους να του γράψουν καλά δημοσιογραφικά κείμενα για τα διεθνή). Και μου απαντάει: "Τί να του πω... Ντρέπομαι. Τον είχα πάρει μια φορά τηλέφωνο και, μόλις του είπα τι αμοιβή δίνουμε, μου το έκλεισε και μου είπε ΄μη με ξαναενοχλήσετε΄". Ελληνική δημοσιογραφία... Για πολλά γέλια...

Ανώνυμος είπε...

Στη λάιφο ναι.

Ανώνυμος είπε...

για πες για την Αθενς βόις;Τι πληρώνουν δηλαδή;Για να γραψω τις μαλακιες μου που λέει κι ο άλλος χαχα.Κατα μεσο όρο

Ανώνυμος είπε...

μη βρίζετε Καραϊσκο και τα λοιπά εθνικά θέματα

Ανώνυμος είπε...

Ά, δεν ξέρω ακριβή ποσά. Μου έχουν πει κανα-δυό τύποι που έγραφαν εκεί ότι σε σχέση με τους άλλους πληρώνει καλύτερα. Βέβαια, αυτό είναι σχετικό. Είναι και ποιος στο λέει και τι standards έχει. Ξέρεις τους μισθούς των πολιτικών συντακτών (πολιτικών συντακτών "σας παρακαλώ"!, όπως θα έλεγε και ο Ψάλτης) π.χ. στα ΝΕΑ ή στο ΒΗΜΑ; Μισθοί δημοσίου υπαλλήλου. Κρατάνε τις θέσεις και γράφουν για να τις εξαργυρώνουν αλλιώς. Άσε, η κατάσταση έχει ξεπεράσει κάθε όριο γελοιότητας. Ποιος σοβαρός άνθρωπος θα κάτσει να γράψει επαγγελματικά με αυτά τα ποσά που δίνουν όλοι αυτοί οι καραγκιόζηδες;

Ανώνυμος είπε...

Μπας κ γινουν ρουσσοπουλοι

Ανώνυμος είπε...

παρακαλώ πολυ

Ανώνυμος είπε...

έτσι, μα γι'αυτό με ενδιαφέρει και εμένα, σου μοιάζω για σοβαρός;

Ανώνυμος είπε...

o καραίσκος είμαι αν δε με κατάλαβες

Ανώνυμος είπε...

στον Στάθη Ψάλτη αναφέρεστε;

Ανώνυμος είπε...

καποιοι γραφουν μεθυσμένοι

Ανώνυμος είπε...

Όχι "σας παρακαλώ", αλλά "παρακαλώ πολύ" - έχει δίκιο ο σχολιαστής.

Να σου πω, του Τσεπέτη του είπαν 200 ευρώ το κείμενο ή το μήνα; Γιατί αν είναι το κείμενο, με βάση τις 100 λέξεις που έγραφε κάθε εβδομάδα, κάτι πάει κι έρχεται. Η ΑΞΙΑ μου έλεγαν ότι πληρώνει κάπως ανεκτά (αν και ο φίλος σου ο Χ.Β. μου είχε εκφράσει κάποια παράπονα, νομίζω όμως για τον Κύρτσο, όχι για την ΑΞΙΑ - δεν θμάμαι και καλά). Και ο Κοσώνας κάποτε μου είχε πει ότι του ζήτησαν ένα κείμενο, τους ζήτησε ένα μεγάλο ποσό για τα ελληνικά δεδομένα (πάνω από 2 χιλιάρικα) και εκείνοι του το έδωσαν! Έμεινε έκπληκτος, μου έλεγε. Και στο ΘΕΜΑ ακόμα, οι μεγάλοι αρθρογράφοι γύρω στα 1500 με 1800 ευρώ παίρνουν, απ' όσο ξέρω. Και μιλάμε για τεράστιες κυκλοφορίες. Τί λεφτά να βγάλεις έτσι...

Ανώνυμος είπε...

Ο Κουρτάκης; Πόσα βγάζει ο Κουρτάκης;

Ανώνυμος είπε...

σημειώνω απλώς ότι το "παρακαλώ πολύ" το εφηύρε ο διακογιάννης

Ανώνυμος είπε...

ή μάλλον το σκέτο παρακαλώ

V. είπε...

Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο σκέτο "παρακαλώ" και στο "παρακαλώ πολύ" Το πρώτο το λένε πολλοί. Το δεύτερο το λέει μόνο ο Ψάλτης, με το οποίο, όπως είπαμε, διανθίζει σχεδόν κάθε του φράση.

Ανώνυμος είπε...

μια τετρακοσσαρα το μηνα μου λεγε.Και ξερεις παλια έγραφε σε κατι περιοδικά με καλά φράγκα προ 8-9 χρόνια.Απο τοτε καθίζηση.Βεβαια εχει άλλες ακρες ο ανθρωπος οπως γνωρίζουμε.Μα εχεις δίκιο αν πληρωνόταν με καμμια χιλιάρα για 4 κείμενα σαν κι αυτά που έστελνε,που ήταν και χαλαρά τεμάχια(δεν ηθελαν ερευνα δηλαδή) θα ηταν καλά.Αλλα Θα τα δουμε μετα αυτά κατα τη διαρκεια της εκπομπης που λέει κι ο Ψάλτης

Ανώνυμος είπε...

Ωραίος ο Ψάλτης. Ακόμα θυμάμαι το "Ράκος Νο 14". Μεγάλη ταινία..

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκος τι έχεις να μας πεις για το κάζο της Ντόρας; Εσύ δεν είσαι που μας έλεγες ότι θα εκλεγεί δια βοής;

Ανώνυμος είπε...

επίσης ο τσεπ μου λεγε οτι γινόταν δέκτης εκατομμυρίων μπινελιδικιων απο ολη την Ελλάδα.Και η εφημερις λαιφο τα ακουγε απο αγανακτισμένους πολίτες εξαιτίας του.Αλλα αν σε βρίζουν είναι καλό οπως σου λένε οι παλιοί στη δημοσιογραφία.
Αν με έλεγαν και Καραπιάλη δηλαδή αυτοι που μ εβριζαν θα ταν ολα καλά

Ανώνυμος είπε...

ειπα δια βοης θα εβγαινε απο το συνέδριο οπως είναι γνωστό.Τωρα άλλαξε το παιχνίδι.Θα ψηφίσει και ο λαός.Σε παραπέμπω στα μνημειώδη κειμενά μου

Ανώνυμος είπε...

ε ναι, σε βρίζουν αλλά τουλάχιστον γράφουν σωστά το όνομά σου

Ανώνυμος είπε...

δεν γράφουν σωστά το όνομά μου;

Ανώνυμος είπε...

Σωστό αυτό, Καραϊσκο. Αν δεν σε βρίζουν δεν αξίζεις - παντού ισχύει αυτό, τί να λέμε τώρα. Το υπέθετα ότι θα τον κράζουν, γιατί έγραφε επίτηδες προκλητικά. Και απορούσα πώς τον κρατούσε ο Τσαγκαρουσιάνος. Δεν ήξερα ότι ο Τσεπέτης ήταν ανέκαθεν δημοσιογράφος. Νόμιζα ότι έγραφε απλώς για την πλάκα του. Δεν τον είχα εντοπίσει πουθενά αλλού (πού αλού έγραφε;). Γι' αυτό, όπως σου είπα, ρώτησα γι' αυτόν και μου είπαν τα περί ξενοδόχου. Αλήθεια, ζούσε από τα χρήματα της δημοσιογραφία πρίν από το ξενοδοχείο; Πάντως, η αλήθεια είναι είναι ποτέ στη δημοσιογραφία τα λεφτά δεν ήταν τόσο λίγα. 400 ευρώ θα έβγαζε ως σερβιτόρος, μόνο από τα φιλοδωρήματα. Εκτός κι αν είσαι έτοιμος να γράψεις για το κέφι σου και τζάμπα, οπότε λες "γιατί όχι και 400 ευρώ, παρακαλώ πολύ;". Προσωπικά, βέβαια, πιστεύω ότι ειδικά όταν γράφεις για πλάκα, πρέπει να ζητάς πολλά χρήματα, γιατί δεν τα έχεις, ας πούμε, ανάγκη για να ζήσεις.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

εγραφε μωρε σε περιοδικά τωρα δεν τα θυμάμαι.Παντου ισχυει οτι αν σε βρίζουν αξίζεις εκτός το ποδοσφαιρο αν σε βριζουν οι οπαδοι της ομάδας που παίζεις.Τωρα του έστειλα μηνυμα να μπει να απαντησει στις ερωτησεις-αν είναι σε υπολογιστη.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

δεν θα μπεί.Στο symbol εγραφε

Ανώνυμος είπε...

A, ναι, τον θυμάμαι. Έχεις δίκιο. Δεν τον είχα εκτιμήσει, όμως, τότε, όπως αργότερα στη LIFO που μου άρεσε ιδιαιτέρως. Είχα ένα φίλο με διευθυντική θέση στον Επενδυτή και, όποτε πήγαινα εκεί,έβλεπα ότι πολλά από τα παιδιά του περιοδικού ήταν μαζεμένα όλα μαζί. Λες να τον είχα γνωρίσει; Μπα, μάλλον θα το θυμόμουν.Μετά, που έφυγε ο Τσαγκαρ. από τη διεύθυνση του περιοδικού, ήρθε μία άλλη, ασχημούλα, μελαχρινή, με κοντό μαλλί (Λήδα Πιμπλή). Μου έλεγαν ότι έφερνε και τον άντρα της να γράφει (δημοσιογράφο με στήλη για τα media σε κυριακάτικη εφημερίδα), ως Μιράντα Καστανίδου, για να του δίνει έναν επιπλεόν μισθό. Ήταν και μια κοπέλα εκεί που μου άρεσε και την έκρινα ως πολύ αριστοκρατική: Βίλμα Παπασάββα, αν σου λέει κάτι (νομίζω και φίλη του Γιωργάκη του Παπανδρέου). Αλλά ας σταματήσω εδώ, γιατί με όλα αυτά τα μικρά δεν θα τελειώσουμε ποτέ...

Ανώνυμος είπε...

φωσκολικό όνομα

Ανώνυμος είπε...

καραισκο,
η επαγγελματική πορεία σου και οι επιλογές σου δικαιωνονται (εις πείσμα των "λίγων" βαρσομαργουντ), αν πιστεψουμε και τον κο Γκιλμορ

Ανώνυμος είπε...

o karaiskos είναο πολύ καλύτερος από αυτόν τον μαλάκα

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

πολυ σωστά μιλά.Λαικη δημοσιογραφία.Πρώτη φορα το χε κάνει στην Ελλάδα η Εσπρέσσο που έδινε λεφτά σε οποιονδήποτε έβγαζε φωτο για κάποιον σελέμπριτι και την πουλούσε στην εφημερίδα.Την απαγορευσε αυτή την ιστορία η ΕΣΗΕΑ.Αυτό την μάρανε την ένωση.Δεν βλέπει τα όργια που παραθέτω και στο σημερινό μου μανιφεστο.
Το επομενο κομεντ θα γραψει μανιχεστο

Ανώνυμος είπε...

μανιχεστο

Ανώνυμος είπε...

Καραίσκο τι λέει το μανιχέστο, πες μου λίγο περιληπτικά γιατί βαρέθηκα να το διαβάσω

Ανώνυμος είπε...

http://troktiko.blogspot.com/2009/11/sportday.html

Ανώνυμος είπε...

Μανιχεστήκαμε είτε το διάβασες είτε οχι

V. είπε...

Καραϊσκο, τελικά ο Ψάλτης λέει "παρακαλώ πάρα πολύ". Το τεστάρισα σήμερα τα ξημερώματα, που έβαζα το ψωμί, την ντομάτα και το τυρί στο μαντήλι και ετοιμαζόμουν για την οικδομή.

Ανώνυμος είπε...

τον άκουγαμε και εμείς στην ιχθυόσκαλα.

V. είπε...

Πολύ το χάρηκα και γι' αυτόν τον εξυπνάκια κομπλεξικό, τον Χριστόγλου, με βάση την ανάρτηση του τροκτικού που μας έστειλε κάποιος. Έξω από κάθε όριο η μαλακία του και η φιγούρα του. Αυτός ο δήθεν μοντέρνος γέροντας, με τα T-shirts και τα camper στα ποδάρια, αλλά και τα χαϊμαλιά στους καρπούς, έβγαινε εκνευριστικά και μας έδινε και μαθήματα, ασκώντας κριτική στον καθέναν. Αλλά έτσι είναι (σχεδόν) πάντα. Αυτοί με το πολύ κήρυγμα...

Ανώνυμος είπε...

Να ανεβάσει ο Καραισκος δείγμα από την ραδιοφωνική του εκπομπή με τα κρητικά τραγούδια να ακούσουμε

Ανώνυμος είπε...

Πάντως εγω βαψ αυτούς τους ανθρώπους σαν το Μαρκεζίνη που τρελλαίνονται επειδή βλέπουν κατωτερούς τους εγκεφαλικά,νοητικά και πολιτικά να κυριαρχούν δεν τους καταλαβαίνω.Εδω καλλιτέχναι τιτάνιοι-μουσικοί,ζωγράφοι- αλλα και απο ολες τις κατηγορίες πέρασαν και δεν ακούμπησαν ή αναγνωρίστηκαν και δοξάστηκαν στα μνημόσυνα.
Καλό θα ήταν μεσα στα δεκάδες βιβλία να διάβαζαν και κανέναν Επίκουρο ας πουμε ή Διογένη (για παράδειγμα).
Δεν είναι σοβαρός σύμβουλος η φιλοδοξία και ο Βοναπαρτισμός.Καλό κάλλιστον είναι να μπορείς και να βρίσκεις ευχαρίστηση στη ζωή κι όταν οι συνθήκες δεν σε ευνοούν.Άλλωστε και μαρξιστικά να το δεί κανείς,τον ηγέτη τον αναδεικνύουν κι οι συνθήκες.Αν ζούσε ο Κεμάλ τώρα τι θα κατάφερνε π.χ.Τότε που έζησε υπήρχε το πεδίο να γίνει Πατερας των Τούρκων.
Εχω βαρεθεί να ακούω τους Ελληνες πολιτικάντηδες οταν φιλοσοφούν τηλεοπτικά,να λέν το κλασικό."Εμένα κύριε Χ το ίνδαλμά μου και αυτος που με παρακίνησε να μπω στην πολιτική ήταν ο Χ.Τρικούπης,που πέθανε στην ψάθα".Λόγια επιφανών ανδρών.Κι ο Στάλιν με 2 μπότες περιουσία πέθανε.

Ανώνυμος είπε...

Η ΕΛΛΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ

Θανάσης ο Έλληνας είπε...

Ποιός στρατός φίλε; Οι κοιλαράδες με τις μπύρες και τα κομπολόγια; Οι τύποι που δεν μπορούν να κάνουν δυο βήματα χωρίς να τους πέσει το καπέλο από το κεφάλι; Οι γλείφτες των θλιβερών πολιτικών για να πάρουν μια ευνοϊκή μετάθεση ή μια προαγωγή; Τί στρατός μας λες. Στην ίδια κατάσταση με όλους τους άλλους είναι και οι στρατιωτικοί.Ο Γιάννης Κουλάκης για πρωθυπουργός. Αυτή θα ήταν μια κάποια λύσις.

Ανώνυμος είπε...

μηπως θελει να πεί να επέμβει ο Στράτος;Ναι μωρε αυτο θελει να πει

Ανώνυμος είπε...

Όποιος έχει γνωρίσει επιτελικά στελέχη του ελληνικού στρατού (άσε για τους παρακάτω) μόνο τα γέλια μπορεί να βάλει. Της πλάκας περιπτώσεις οι πιο πολλοί.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

καλά κ το ραδιοφωνικό αστερι του Αλαφουζισμού,ο Πορτοσάλτε δεν είναι και καμμιά σοβαρή περίπτωση.Χρησιμοποιεί χίλιες λεξεις για να πεί κατι που θα έλεγε κάποιος με 100.Κουραστικότατος και με πολλά σαρδάμ.

Ανώνυμος είπε...

ετσι για να θυμόμαστε τί γελοίος λαός
είμαστε

V. είπε...

Αστείος, πολύ αστείος, ο Άρης. Πολυλογάς μέχρι αηδίας, ενώ τώρα, που είναι κάπως στα πάνω του στο συγκρότημα, δεν κρατιέται. Αδεκαστος, εισαγγελικός, άτεγκτος. Έχει και το γνωστό "κουσούρι" που του βγαίνει κάπως στη φωνή και αυτό το ισοφαρίζει με μεγάλο δυναμισμό στα επιχειρήματα. Άοκνος εργάτης της δημοσιογραφίας, θα μας μείνει αξέχαστη η επίδοσή του με τις πυρκαγιές, όπου βάραγε κάτι περιποιημένα 12ώρα, πήγαινε για δίωρη ξεκούραση και επανερχόταν, μη τυχόν και του πάρει κανείς την πρωτοκαθεδρία στον σταθμό... Μεγάλη του μανία ο προσδιορισμός του τόπου των γεγονότων. Μας έπρηζε κάποιους αδένες, όταν κάθε λίγο και λιγάκι, με το που έβγαινε κάποιος/α ρεπόρτερ από τα σημεία των πυρκαγιών, προσπαθούσε να προσδιορίσει που στο διάολο είναι αυτό το μέρος, εκνευρίζοντας τον καταπονημένο ρεπόρτερ που όλα τα είχε, η μαλακία του Πορτοσάλτε με τους τοπικούς προσδιορισμούς του έλειπε. Το αποκορύφωμα δε, ήταν το ότι 9 στις 10 φορές περιέγραφε λάθος την τοποθεσία και ο ρεπόρτερ τον διόρθωνε. Τον θυμάμαι, όταν ξεκίνησε, νεαρός ρεπόρτερ τότε, αποστεωμένος αλλά φιλόδοξος, με ρεπορτάζ για τα μπουρδελάκια της Φυλής στον Ελεύθερο Τύπο του Βουδούρη. Ο Άρης μιλούσε, πολύ σοβαρός, με γηραλαία πόρνη, και ο φωτογράφος τον απαθανάτιζε με ύφος λαγωνικού. Μεγάλος ρεπόρτερ (και) ο Άρης...

ΥΓ. Κάποιος φίλος έχει την μανία να του στέλνει πρωί-πρωί μηνύματα στο ραδιόφωνο για να τα διαβάσει και να τα σχολιάσει. Ας μας μιλήσει, αν θέλει, (και) για αυτό το βίτσιο του...

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Ετσι μπράβο. Μου είναι και είρων ο Κωνσταντινουπολίτης αυτός ολοημερος εργατικός ξερόλας.Και στην τηλεόραση δοκίμασε βέβαια με τραγικά νούμερα.Τη λέει μέχρι και στην ΕΣΗΕΑ οταν απεργεί ο προκομένος.Αλαφουζολαγνεία.Πρέπει να θερμαίνει και το λουτρό του Αλαφούζου ο Αρης.
Γραψε και για το 4:22 σχόλιο

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

αυτός Βαψ επειδή γνωρίζει οτι περνιέται για λίγο "τρυφερος" και αχαμνός καλλιτεχνικά,προσπαθει να το παίξει λαικός και ανθρωπος της πιάτσας.Οπως και αλλοι στον χώρο.
Μας φλόμωσε στις πυρκαιές."Στο κάτω κοντομαρί η πάνω απο τη μανδρα του Τζαβέλλα;Ναντίν ακούς;Μας ακουει η Ναντιν Χαρδαλιά.Στο κατω κοντομαρι ναντίν;Αν είναι ετσι πρεπει να πλησιάζει τα σπίτια η φωτιά.Αν άκουσα καλά την Ναντιν πρεπει να πλησιάζουν κατοικημένες περιοχές, οι φλόγες.Να συνδεθούμε με τον Παντελή Κολιομιχάλη στο Νεο βουτζά τωρα"

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Πρέπει να είχε απλώσει χάρτες ακριβείας στρατιωτικούς στο στούντιο. Και ομοιώματα της πυροσβεστικής και ανθρωπάκια μικρούλια ρεπόρτερς,αεροπλανα,υπουργους.Που είναι ο καθείς.

V. είπε...

Κοίταξε, Καραϊσκο, νομίζω ότι αυτό με τις ηγεσίες είναι μεγάλο θέμα για να ανπτυχθεί εδώ. Συμφωνώ μαζί σου ότι, εκτός από την προσωπικότητα του ηγέτη, παίζουν ρόλο και οι κοινωνικές συνθήκες - η συγκυρία. Από την άλλη, βέβαια, είναι και ανθρώπινο, όταν είσαι τεράστιων διανοητικών και μορφωτικών δυνατοτήτων (όπως ο Σπυρέτος), να εκνευρίζεσαι. Δεν είναι εύκολο να δεχτείς ότι είναι πιο μπροστά από σένα λ.χ. ο Μαύρος, ο Καραμανλής κ.α., όταν είναι σαφώς λιγότερο ικανοί διανοητικά/μορφωτικά. Στην πραγματικότητα, όμως, στην πολιτική παίζουν ρόλο και άλλα πράγματα. Και ο Μαρκεζίνης δεν τα είχε. Ανυπόμονος, ξερόλας, είρων - είχε όλα τα χαρακτηριστικά που θέτουν εμπόδια σε μια πολιτική καριέρα. Επίσης, δεν τον βοηθούσε και το παράστημά του (εκείνα μάλιστα τα σταυρωτά pinstripe κοστούμια που φόραγε τον κόνταιναν ακόμη περισσότερο), ενώ ήταν και εξαιρετικά άσχημος (σήμερα, ας πούμε, με την κυριαρχία της εικόνας θα ήταν καταδικασμένος εξ ορισμού - όπως και ο Καραμανλής ο κανονικός, νομίζω,λόγω προφοράς εκείνος). Όλα παίζουν τον ρόλο τους και στην πολιτική δεν κερδίζει ο πιο μορφωμένος. Είναι τόσα τα παραδείγματα που βαριέμαι να αναφερθώ.

Καλά, βέβαια, ο Πορτοσάλτε είναι πολύ δουλικός απέναντι στα αφεντικά του. Πολύ δουλικός, ξέρεις, είναι και ο Ανδρέας Μαζαράκης, που παριστάνει τον ανεξάρτητο και τον λαϊκο. Αντίθετα, ο "ξινός" (αλλά ικανός) Μπάμπης Παπαδημητρίου πρέπει να είναι πιο ανεξάρτητος, αν κρίνω από αυτά που είχε αναφέρει η Αριστέα ,όταν την απέλυσαν από τον Αλαφούζο και ο Παπαδημητρίου την είχε στηρίξει. Μεγάλη πλάκα όταν πολύς κόσμος δεν μπορεί να προφέρει σωστά το επίθετο του Πορτοσάλτε και τον λέει όπως να'ναι - ακόμη και "Πρωτο-ψάλτη", παρακαλώ πάρα πολύ!!!

Ανώνυμος είπε...

καραισκο ολοι οι δημοσιογραφοι ειναι μαπες κατα τη γνωμη σου ή ιδεα μου ειναι

Ανώνυμος είπε...

Έχεις δίκιο. Μου θύμισες με την περιγραφή σου όλες εκείνες τις αστείες στιγμές του Πορτοσάλτε με τις πυρκαγιές. Μέχρι και τον Αποστόλη είχε επιστρατεύεσει τότε, ως ρεπόρτερ, τον Καλαμούκη, αλλά και τον Λαβίθη, που τον έφεραν τον φουκαρά άρον - άρον πίσω από τις διακοπές. Να είσαι μέσα στην κάπνα, να κάνεις ένα μαλακία ρεπορτάζ επειδή δεν μπορείς να κάνεις και αλλιώς και να έχεις και τον Πορτοσάλτε να σε ρωτάει συνέχεια τα ίδια και τα ίδια για το που ακριβώς βρίσκεσαι.

Ανώνυμος είπε...

Ο Πορτοσάλτε πρέπει να είχε πράγματι χάρτες ανοιγμένους μπροστά του. Αλλιώς δεν εξηγείται

Ανώνυμος είπε...

αφου ακούγονταν ρε συ και ήχοι χαρτιού τσαλακώματα και τέτοια

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

ο κωστας ο οικοδόμος είχε σταλεί σε κάποια εστία το καλοκαίρι;

Ανώνυμος είπε...

Οταν γυρίσει ο μαργουντ απο το Περιστέρι να μας δώσει ρεπορτάζ.

Ανώνυμος είπε...

Τρελή κόμπλα στο μέγκα μεταξύ αβραμόπουλου πρετεντέρη. "Μην το κουνάτε το κεφάλι κ. πρετεντέρη, γιατί έτσι το κουνούσατε και για το πασόκ και είδατε τι έγινε" χο χο

Marwood είπε...

Καραϊσκος δεν έχω κανένα ρεπορτάζ για ντόρα. Εσύ είχες υποτίθεται και είδαμε τι έγινε...
Ισως έχω όμως για αβραμόπουλο

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

μαργουντ:Απέτυχα στα περι Ντορας εγω και η μιση Ελλάδα αν και οταν έλεγα οτι θα βγεί δια "βοης" δεν μπορουσα να εννοώ παρα μόνο για συνέδριο εκλογής οπως καταλαβαίνουν ολοι.Δια βοής.Το θεμα είναι οτι δεν ζήτησα εγω το ρεπορταζ απο το περιστέρι

Marwood είπε...

Στην ελληνοφρένεια είδα μόλις τώρα απόσπασμα από ψωμιάδη στον αυτιά να βροντοφωνάζει "η ελλάδα ανήκει στους έλληνες όπως έλεγε και ο ανδρέας παπανδρέου". Καιρός λοιπον στη νδ να τον ανακυρήξουν και επισήμως με όλες τις δέουσες τιμές ως μέγα φωτεινό καθοδηγητή γκουρού τους.
Φαίνεαι πως η αηδής λαολαγνεία, εκφράζεται με ελαφρές διαφοροποιήσεις πλην όμως με πάθος, από όλα τα κόμματα του πολιτικού φάσματος, με πιο δημοφιλή εκδοχή αυτή του μάστερ ανδρεοπαπατζή, (χυδαίος σκυλάδικος λαικισμός με τριτοκοσμικό ανέξοδο εθνικισμό τύπου βυθίσατε το χόρα, και προπέτασμα καπνού παπατζήδικες εξαγγελίες τύπου έξω οι βάσεις) που είναι πραγματικά άχαστη εδώ και πολλά χρόνια.
Βέβαια όπως όλα τα μεγάλα τρικ πρόκειται για οφθαλμαπάτη, το ένστικό μας, ορθά, λέει ότι η φτηνή και εν τέλει άσκοπη επίκληση του "λαού" και της "λαικής βούλησης" κρύβει τις μεγαλύτερες παγίδες. Δες και τι απέμεινε, όταν καταλάγιασε ο κουρνιαχτός από τις ηλεκτρονικές διακυβέρνησεις και τις πράσινες μπαρούφες των τρωκτικών του πασόκ, μια περιποιημένη φοροεπιδρομή και από δω πήγαν κι οι άλλοι.

Ανώνυμος είπε...

αυτα που κάνει ο Πανικας τα κάνουν ολα τα ακροδεξιά κομματα.Ψαρευουν απο παντού.Ψινάκης, Παπανδρεου, Ανατολακης, Εκκλησια,Πουτιν Μαμα,Φιντελ Καστρο, (που τον πάει ο Καρατζαφυρερ) κλπ κλπ.Οτι να ναι

V. είπε...

Marwood, για όσα σωστά - και κατά τη γνώμη μου - λες για τον τύπο με την άφθονη διούρηση, να σου πω κάτι που μου είχε πει ο Πάγκαλος, σε μια συνέντευξη που του είχα πάρει προ πεναετίας για επιστημονικούς σκοπούς. Μου είπε καθαρά ότι ο Παπανδρέου δεν εννοούσε απολύτως τίποτα από όλα αυτά που ενθουσίαζαν τα πλήθη. Όταν του είχε πει, στις αρχές της δεκαετίας του '80, υφυπουργός εξωτερικών ών (αν θυμάμαι καλά) "Πρόεδρε, αυτή είναι η γραμμή μας;" (για ΕΟΚ, ΝΑΤΟ κλπ. κλπ.) του είχε απαντήσει: "Θόδωρε, αυτά θέλει να ακούσει ο κόσμος. Θα πούμε και μια κουβέντα παραπάνω, αλλά στην πράξη θα κάνουμε κανονικά τη δουλειά μας". Δηλαδή, κατά βάθος, εννοείται ότι υποτιμούσε τον κόσμο, αλλά ήξερε, σε μεγάλο βαθμό, να τον χειρίζεται. Μην ξεχνάμε ότι ο λαϊκισμός και το συνεχές γλείψιμο του "λαού" τον έφερε στην εξουσία. Αλλιώς, θα ήταν ένας ακόμη Γεώργιος Μαύρος... Πάντως, όταν στα μέσα της δεκαετίας του ΄80, με το πρόγραμμα σταθεροποίησης, πήγε κόντρα στις λαϊκές επιθυμίες, παρἀ λίγο να πέσει, και έτσι αναγκάστηκε να επανέλεθει στην παλιά πλειοδοτική πολιτική για να επιβιώσει. Εκεί είναι και το όλο θέμα. Αν δεν μπορούσε να προχωρήσει σε έναν ορισμένο "αστικό εκσυγχρονισμό" (αφού τάισε για μια τετραετία τον "λαό" και τον έφερε στην εξουσία) ένας Παπανδρέου (γιατί, πέραν της χυδαιότητάς του και της ευθύνης του για το σημερινό κατάντημα, ήταν, κατά γενική ομολογία, έξυπνος και δεινός τακτικιστής), ποιος άραγε θα μπορέσει να το κάνει στο μέλλον;

ΥΓ. Καραίσκο, τις ημέρες των πυρκαγιών, ο Κώστας ο Οικοδόμος έβγαινε συνεχώς στα τηλέφωνα, καταγγέλοντας, φυσικά, τον ρόλο των κεφαλαιοκρατών κλπ.

Marwood είπε...

Μέτρο της πασοκοποίησης των γελοίων σε κάθε περίπτωση νεοδημοκρατών είναι ότι προσάπτουν στη ντόρα και το μητσοτάκη τις φοβερές κατηγορίες της αποστασίας, προδοσίας κλπ. Σα να αποκαλεί δηλαδή ο Τάκης ο Τσουκαλάς τον Αντωνάκη αποστάτη.

Ανώνυμος είπε...

Τα λεγα εγω οτι είναι μητσοτακικός ο μπαργουντανθρωπος.Ετσι ξεσκεπάσου μπροστα στην κάμερα χαρωπά ανδράκι μου

Marwood είπε...

Είμαι τόσο μητσοτακικός όσο εσύ καραίσκο είσαι σαμαρικός βάσει του παρελθόντος σου.

Ανώνυμος είπε...

σκοτεινά και ασαφως μιλάς.Μια πλάκα έκανα.

Ανώνυμος είπε...

Πώς πήγε ο Καραϊσκος στο κρατικό ραδιόφωνο; Και εκεί χωρίς πολιτικό μέσο;

Ανώνυμος είπε...

σφάζονταν χιλιάδες για αυτην την θέση που μιλάμε.Χαχα. Τρελλό βίσμα έβαλα.Γυρευε η διευθυντρια εναν πιτσιρικά στην πιάτσα και με καπάρωσε μόλις πήγα αφου με ενημέρωσε μια φίλη μου.Καθε μερα δοξάζω την τυχη μου που έφυγα απο κει.6-10 στην ΕΡΑ Χανίων με βίσμα.Μην το πείς παραέξω θα φας κανα γιαουρτι.Φιλικοτατη συμβουλή

Marwood είπε...

Για να είμαστε τίμιοι, με τον καραίσκο και με τον κάθε καραίσκο, πρέπει να πούμε ότι στην συγκεκριμένη χώρα που ζούμε, δεν νομίζω να έχει μπει κανένας οπουδήποτε, χωρίς βύσμα.
Μιλημένα ξηγημένα, όσοι δουλεύουν, με βύσμα άμεσο ή έμμεσο μπήκαν. Αυτή είναι και η ξεφτίλα του ιδιότυπου κρατισμού-φεουδαρχισμού εδώ πέρα. Αντε μετά, με αυτά τα χαίρια να φτιάξεις ελεύθερους πολίτες (κίνημα ελευθέρων πολιτών χα) και να πας μπροστά

Ανώνυμος είπε...

Ο καραϊσκος είχε βίσμα έναν νομάρχη που δεν θυμάμαι το όνομά του καθώς και τον σουλαδάκη.

Marwood είπε...

Στην κρήτη δε, όπου ζουν ακόμα σε προγατοπαρδική κατάσταση, ότι και να κάνεις, όπου και να προσπαθήσεις να δραστηριοποιηθείς, όποια πέτρα και να σηκώσεις, πρέπει να συναλλαγείς είτε με τη φατρία Μητσ. είτε με τη Βαρδιν. απλά πράγματα.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

εγω στην ερα Χανίων δεν μπήκα με μέσο.Κατα τα άλλα το "οσοι δουλεύουν δουλέυουν με βύσμα" που έγραψες στην αρχή με κάλυψε.Αυτα για την αποκατάσταση της αληθειας.Σε προκαλώ να μου κάνεις μηνυση να τα πουμε στα δικαστήρια.

Ανώνυμος είπε...

δηλαδή στα τοπικά κρατικά ραδιόφωνα χτυπάει κάποιος την πόρτα και τον προασλαμβάνουν; και τότε τόσοι και τόσοι των τοπικών εφημερίδων γιατί δεν πάνε εκεί να βολευτούν;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

αλλωστε είναι γνωστά αυτά στην κοινωνία των χανίων.Αν πείς οτι εβαλα μεσο να δουλέψω θα ακουστούν χαχανητά οπως στην εκπομπή του Μαστοράκη

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Τι εκπομπάρα κάνει ο Σπίνος.Θα ταιριαζαν και εδω τα γέλια αλα Μαστοράκη.Αλλα συνέχεια ομως μονο γέλια

Marwood είπε...

Δεν είσαι εσύ το θέμα εδώ καραίσκο ποιός ασχολείται μαζί σου.
Το πρόβλημα είναι ότι σε αναγκάζουν να χρησιμοποιήσεις βύσμα, τη στιγμή που παντού αλλού στον πολιτισμένο κόσμο βρίσκεις δουλειά με την όποια αξία σου. Εδώ ο σκοπός είναι να σε έχουν μια ζωή δουλοπάροικο και να δοξάζουν γενεές και γενεές τον πολυχρονεμένο παράγοντα που τους βόλεψε.

Ανώνυμος είπε...

αραμπατζή;

Marwood είπε...

Ανώνυμε φίλε που ρωτάς τον καραίσκο αν έβαλε βύσμα, αφού ξέρεις και την απάντηση μόνος σου τι ρωτάς? Ας τον άνθρωπο να ζήσει το μύθο του
πιάσε ένα μύθο

Ανώνυμος είπε...

αν έρθω από χαλκίδα σε ερα χανίων να δουλέψω θα με πάρουν;

Ανώνυμος είπε...

πληρωνόσουν καραϊσκο ή έκανες χόμπι;

Ανώνυμος είπε...

ερα χαλίων

Ανώνυμος είπε...

Ποιος πάει στα Χανιά ρε συ να δουλεύει 6-10 εκπομπή και το απογευμα ρεπορτάζ.Αυτες είναι οι βυσματικές θέσεις;Οταν έφυγα, βρήκαν πάλι άλλον μετα απο κανα τρίμηνο.Εναν 20 χρονο μάλιστα που μου παν οτι πήγαινε με χαρτοφύλακα, κοστουμιά και με παπούτσια λουστραρισμένα στο σταθμό χαχααχα.
Μιλάμε τωρα για εκπομπή που είχε ημιωρη τηλ συνέντευξη με αντιδήμαρχο για μια σπασμένη βάνα στα Ραβδούχα.

Ανώνυμος είπε...

καλά ρε τη μητρομάνα είναι αυτή η παπουτσάκη μόνο του καραίσκου δεν έχει κάτσει ρε γμτ

Ανώνυμος είπε...

μακροβούτι στα σκατά με κουστουμιά πούρο μανικετόκουμπα

Ανώνυμος είπε...

Ποιος ασχολειται μαζί μου μάργουντ αλλα με ρωτησαν πως μπήκα στη ερα.

Ανώνυμος είπε...

καραϊσκο είχες ελευθερία στα σχόλια; έκανες και μουσική επιμέλεια;

Ανώνυμος είπε...

ανωνυμε 11:59 εσυ την εχεις πάρει την Παπουτσα;Για λέγε;Πάντως ειναι εντελώς μολυνσμένη μητρα

Ανώνυμος είπε...

εντάξει, πιάσε μου τώρα μισό κιλό χαλβά φαρσάλων και πες μου τι βλέπεις για γκρασχόπερς-βασιλεία

Ανώνυμος είπε...

καν'το ιδομενέα-ατσαλένιο

Ανώνυμος είπε...

Υπήρχε απόλυτη ελευθερία σχολίων...για τους βουλευτές και παρατρεχάμενους του ΠΑΣΟΚ

Ανώνυμος είπε...

Εσυ απο Ερέτρια μεγάλε τι σε τράβηξε στο μπλόγκ; Η μυρωδιά του τυριού;

Ανώνυμος είπε...

τα καλά σχόλια και κείμενα του καραϊσκου

Ανώνυμος είπε...

τώρα μάλιστα τώρα μιλάς αντρίκεια

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

παντως για το γκρασχόπερς-βασιλεία έχουμε εναν ελβετό εδω που μπαίνει τη νυχτα και βρίζει.Αν θες να τον ρωτήσεις

Marwood είπε...

Καραίσκο ο ελβετός είναι καλός και πιστός φίλος του μπλογκ. Δεν ξέρω αν σε βρίζει, αλλά αν σε βρίζει τόσο το καλύτερο γι'αυτόν και για εμας

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

και για μένα μαργουντ οπως λεει και ο μεντορας σου ο βαψομαλλιας

Ανώνυμος είπε...

τρελαμέντορας

Ανώνυμος είπε...

ημιτρελαμέντος

Ανώνυμος είπε...

καραϊσκο έχεις δουλέψει ποτέ σε εφημερίδα;

Ανώνυμος είπε...

τελικά με την παπουτσ. τι έγινε ρε καραίσκο σου ριξε χυλόπιτα? δεν καταλάβαινε τα κομμουνιστικά που της έλεγες την ενοχλούσε το πούρο ή τι?

Ανώνυμος είπε...

Εννοείται. Στα πάντα εχω δουλέψει.Οπως ο γιωργάκης μαυροκεφαλος

Ανώνυμος είπε...

τοπική ή εθνική; σου αρέσει πιο πολύ η εφημερίδα ή τα ηλεκτρονικά μέσα;

Ανώνυμος είπε...

Μα και τον μάργουντ έβριζε ο ξυνόγαλος απο Ελβετία.

Ανώνυμος είπε...

τι εννοείς μεσα; Δεν σου είπα οτι δεν βάζω μέσα

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Σε εθνικάρα και σε τοπικιά.Δεν μου αρέσει τίποτα πια απο τα δημοσιογραφικά.

Ανώνυμος είπε...

Στην Αλήθεια του Κώστα Τσαρούχα έχει δουλέψει ο καραϊσκος πρέπει

Marwood είπε...

Μόνο εσύ βγάζεις γλώσσα καραίσκο, οι υπόλοιποι σέβονται την ιστορία μου και την πορεία μου σ'αυτό το μπλογκ

Ανώνυμος είπε...

δε σ'αρέσει ε;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Σου έκανε ο "Βόλος" εσένα δεν θυμάσαι που ενα βραδυ εσβηνες πόστς με υπερωριες

Marwood είπε...

To κοινό του μπλογκ καραίσκο με έχει τιμήσει και εξακολουθει να με τιμεί. τι βόλος και τσίπουρα μου λές εσύ τώρα δεν ξέρω

Ανώνυμος είπε...

Να αυτοπαρουσιαστεί ο απο Ερέτρια.Κι αυτός υβρίζει τον Καραίσκο

Ανώνυμος είπε...

Ποιοι σε τιμούν δηλαδή;Ρε μήπως την ψώνισες

Ανώνυμος είπε...

The police chief Lavrenti Beria was a sex maniac: young girls were kidnapped from the street, raped by Beria, and sent home with a bouquet of flowers. Politburo meetings frequently descended into boorish drinking bouts, farting competitions, and surreal scenes of homosexual slow-dancing to the gramophone.

Stalin loved to engineer these scenes of ritual humiliation. Somehow he stayed sober while the others all got drunk. He fostered an atmosphere of fear and jealousy among his oligarchs - so much so that there were times when they rushed to denounce each other in a frenzy of terror.

To guarantee their submission, Stalin punished several of his entourage by having their wives arrested. Molotov, Poskrebyshev (Stalin's personal secretary), the Soviet President Mikhail Kalinin - they all suffered this indignity. Yet none of these Good Bolsheviks raised one word of protest: the Party was always right.

The moral degradation of the Stalinist elite was crucial to Stalin's power, especially in the post-war years (1945-53) when his own anti-Semitism was allowed free rein, leading to a wave of arrests and expulsions from the major cities, and when much of Soviet policy was resolved at drunken dinners in his private rooms.

Ανώνυμος είπε...

Και γιατι να μην τιμούν τον μάργουντ.Ο μάργουντ δεν παίρνει καμμια μάχιμη θέση στο μπλόγκ.Είναι "Μαρκος" ο κυριος δεν δυσαρεστεί κανέναν.Οποτε εμφανίζεται επώνυμα παίρνει αγαπουλήνικες μεσοβέζικες θεσούλες.Ενω το παλικάρι το ξυρισμένο ο Βαρσος βγήκε και μιλησε σπαθάτα και γκαραζιέρικα.Και τα άκουσε.Μα αυτος είναι ο σκοπός.Δεν κάνουμε δημόσιες σχέσεις εδω ουτε πάμε να βγάλουμε γκόμενα.

Ανώνυμος είπε...

o βάρσος έχει ξυρισμένο κρανίο;

Ανώνυμος είπε...

τίποτε άλλο ξυρισμένο;

Ανώνυμος είπε...

ξυρισμένος πολιτικά

Ανώνυμος είπε...

Ξυρισμένος και οικονομικά.

Ανώνυμος είπε...

ξυρισμένος καλλιτεχνικά

Ανώνυμος είπε...

αλλά και θρησκευτικά.

Ανώνυμος είπε...

Κυρίως όμως ξυρισμένος ηθικά.

Ανώνυμος είπε...

[ ΓΝΩΜΗ ] Ελευθερία
Του Κώστα Μποτόπουλου
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: 12 Νοεμβρίου 2009 Ώστε, για τη γενική γραμματέα του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας «το Τείχος το επέβαλε ο ιμπεριαλισμός», υψώθηκε για να μην «εισβάλουν στο Βερολίνο τα ΝΑΤΟϊκά στρατεύματα», το δε δικαίωμα το έδωσε «ένας λαός, μια εξουσία εργατική» (προφανώς αναφέρεται στον «Ανατολικογερμανικό» λαό και χαρακτηρίζει την κυβέρνηση που του είχε επιβάλει η Μόσχα ως «εξουσία εργατική»). Υπέροχη ερμηνεία: όποιος δεν θέλει το ΝΑΤΟ οφείλει να υψώνει τείχη, οι λαοί προτιμούν να μη μπορούν να επισκέπτονται τους συγγενείς τους στη δίπλα γειτονιά παρά να «προσαρτώνται» οι χώρες τους σε «ιμπεριαλιστικούς οργανισμούς», η ανελευθερία και η δολοφονία όσων αντιστέκονται σε αυτήν (163 «ιμπεριαλιστές» που ασφυκτιούσαν μέσα στα τείχη σκότωσαν οι «εκπρόσωποι του λαού») είναι προτιμότερη από την ιδεολογική καθαρότητα- στο όνομα της εργατικής τάξης ασφαλώς. Ωραία διδαχή από την Ιστορία επίσης: αυτοί που χαίρονται σήμερα για την πτώση του Τείχους είναι είτε ΝΑΤΟϊκοί είτε ιμπεριαλιστές, αν έμενε η ορθή παγκόσμια τάξη (του Ψυχρού Πολέμου και των γκουλάγκ), το Τείχος θα έπρεπε να ορθώνεται ακόμα περήφανο. Καλά να υποτιμά η γραμματέας του τελευταίου σταλινικού κόμματος τη δημοκρατία και τη νοημοσύνη μας, δεν διαβάζει τουλάχιστον τι δήλωσε ο Γερμανός σύντροφός της που άθελά του έδωσε το σήμα για να πέσει το 1989 το Τείχος και το σκοτάδι που έκρυβε αλλά και συμβόλιζε;

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ

7,5 ΜΟΝΑΔΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΤΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟ ΛΟΜΠΥ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕΙ ΣΤΙΣ ΗΠΑ.

Ανώνυμος είπε...

Eσενα απο Ερέτρια τι σε τράβηξε στο μπλόγκ;

Ανώνυμος είπε...

η γραφιδα του Καραϊσκου. Επίσης, πού αλλού ακούγονται και γράφονται τέτοιες ετερόκλητες ασυναρτησίες από τους θαμώνες. Προσπάθησα να γελάσω με ΣΤΑΘΗ στην Ελευθεροτυπία, αλλα ..ΔΕΝ. Μετά άρχισα να διαβάζω Ρουμελιώτη μπας και γελάσω ο πικραμένος, αλλά μου ρθε να κάνω εμετό την δεύτερη μέρα...
Μέχρι που ένα καλόπαιδο μου πε το site αυτό εδώ. Κι εδώ και λίγο καιρό όσοι με βλέπουν, όλοι λένε πόσο έχω αλλάξει προς το καλύτερο. Να ναι καλά ο Καραϊσκος και το μπλόγκ του. Και τα υπόλοιπα παιδιά βεβαίως

Ανώνυμος είπε...

κουραδίσκος

Ανώνυμος είπε...

ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΨΩΜΙΑΔΗ

ΑΥΡΙΟ