Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

ΑΥΝΑΛΥΣΗ

Θα πω κατι που δεν έχω διαβάσει σε καμμία ανάλυση κανενός οικονομολόγου.Περιττό να πω βέβαια οτι έχει αρχίσει να προκαλεί εμετό στο λαό, η βροχή των οικονομικών αναλύσεων.Αναρωτιέμαι πράγματικά πόσες αναλύσεις γράφονται καθημερινά για το τι έφταιξε,απο το κάθε μαλακισμένο του Ντιρί και των αντιπαθητικών μεταπτυχιακών στο Λονδίνο.

Πιστεύω λοιπόν, οτι δεν έπρεπε να μπούμε στη ζώνη του ΕΥΡΩ τότε που μπήκαμε. Παρουσιάζοντας κιόλας και ενα κάρο ψεύτικα στοιχεία.Η εθνική μας ανώτερη μεγαλοαστική τάξη της δρομοεργολαβίας,των παραολυμπιακών αγώνων και της ΙΝΤΡΑΛΟΤ, τράβηξε απο το αυτί το Σημίτη και το Χριστοδουλάκη,Παπαντωνίου κλπ και τους έβαλε να μαγειρέψουν ενα καζάνι με λογιστικά ιδεογράμματα, τόσο αναληθή, παραφουσκωμένα και χονροκομμένα που μόνο πρωταπριλιάτικα θα γίνονταν ανεκτά απο κάποιον.Η αξιωματική αντιπολίτευση και τότε όπως και τώρα μεγαλουργούσε, χειροκροτώντας και κάνοντας υπομονή (Για να να μας βάλει το ΠΑΣΟΚ στην ΟΝΕ που είναι σοβαρότερο κόμμα) Ακολούθησε άδων και ο βρωμοευρωλιγούρης λαός που και δεν ήξερε τι τον περίμενε και περίμενε μεγάλα πράγματα απο το νέο νόμισμα.Πράγματι πάντως "με το ευρω καλύτερα".

Το όραμα ήταν όμορφο και μεγαλοπρεπές αλλα δεν έπρεπε να επιτευχθεί τότε.Θα γλιτώναμε και πάρα πολλά.Απ ότι καταλαβαίνω, θα γλιτώναμε και το σκάνδαλο του χρηματιστηρίου και τον υπέρογκο νοικοκυρικό δανεισμό και τα στεγαστικά και όλα τούτα τα μπαλόνια.

Τώρα έχοντας και μεγαλύτερη εμπειρία απο τα άλλα κράτη και έχοντας ίσως μιαν πιο σφριγηλή οικονομία με αιχμή τον τουρισμό (απο τα ευρω που θα έφερναν οι τουρίστες και θα τα άλλαζαν σε δραχμές) θα μπορούσαμε σιγά σιγά να μπούμε σε διαδικασία εισόδίων στη ευρωζώνη,Κύριοι, καθαροί,τίμιοι και καυλωμένοι (καθώς θα μασταν).Αλλα αυτά τραβάει ο λιγούρης και το λαμόγιο.Βιάζονται να βουτήξουν στο μέλι.


Θα πώ και εναν μύθο του Αισώπου που μ αρέσει πολύ, σαν παραβολή:
Ηταν ενας άσωτος τύπος που είχε κληρονομήσει μιαν μεγάλη περιουσία και άρχισε να την κατατρώει(νεοελλην-ευρωδάνεια).Γλεντούσε έκανε τραπέζια,γλέντια και κέφια μέχρι που φαλήρισε.Πήγε σε κάποιους φίλους του που χε δώσει κάποτε δανεικά και τον έφτυσαν.Το μόνο που του χε μείνει ήταν ένα παλτό.Με το παλτό αντιμετώπιζε το χειμώνα που ήταν αμείλικτος.Κάποια μέρα όπως ήταν κουρνιαγμένος, εκανε λιακάδα και είδε ένα χελιδόνι."Ηρθε η άνοιξη" σκέφτηκε και έβγαλε το παλτό και το πούλησε σε έναν έμπορα.Με τα λεφτά που έβγαλε διοργάνωσε γλέντι(χαχαχα).
Την επόμενη μέρα το κρύο γύρισε και ο ηρωας μας γυμνός χωρίς παλτό πέθαινε και δίπλα του πέθαινε και το χελιδόνι.

416 σχόλια:

«Παλαιότερο   ‹Παλαιότερο   201 – 400 από 416   Νεότερο›   Νεότερο»
Ανώνυμος είπε...

George Develekos B ο,τι λέω εδω και εικοσι τουλάχιστον χρονια , δικαιώνομαι .....Εσυ Ηλία έχεις ξεφύγει επανειλλημένα, έμπαινες στην λογική να κοροιδεύειες την ΑΕΚΞΑΡΑ , σύντομα θα μάθεις ότι ήταν και αυτο στημένο , περιμένω λοιπόν να ανακαλέσεις ο,τι έχεις πει για την ΑΕΚ
πριν από μία ώρα περίπου

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B Ασχολείσου πρώτα με τα κατηγορητήρια και μετά να ξαναπιάσεις στο στόμα σου την ΑΕΚ....Είναι πολύ ψηλά , δεν την φτάνεις....

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B Υποστήριζες και υποστηρίζεις μια πολύ μικρή, τσοσοδούλα ομαδούλα....Αρκετα σας έχουμε ανεχθεί να μας λέτε Μάρθα Βούρτση όταν διαμαρτυρόμαστε για τα χειρουργεία, ασχολείσου τώρα με τα κατηγορητήρια και τουμπέκα.....

Ανώνυμος είπε...

Ilias Andrianos Είχα σκεφτεί να σου απαντήσω ανάλογα, σε απαλλάσσω όμως γιατί προφανώς η πούτσα των 6 έχει σαλέψει το λογικό σου.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Μα είναι δυνατόν; Δε ντρέπεται η αστυνομία; Δε φτάνει που κατασκευάζουν κατηγορίες κατά αθώων παιδιών, ότι τάχα μου πετάγανε μολότοφ και τέτοια, ή κατά αθώων και γνήσια δημοκρατικών πολιτών όπως ο Κουφοντίνας ή ο Νίκος ο Μαζιώτης, τώρα άγγιξαν και την ελληνική επιχειρηματικότητα;

Έπιασαν τον Μπέο και τον Τσακογιάννη και καταζητούν το Μάκαρο; Έχει γυρίσει ο κόσμος ανάποδα πια; Πώς θα ανθίσει επιχειρηματικά αυτή η χώρα; Το Νίκο το Ζαμάνη; Προς θεού. Μόνο καλά λόγια ακούγονται εδώ και χρόνια από τον Άγιο Δημήτριο και τη Νέα Σμύρνη για τον συγκεκριμένο. Τι νονοί της νύχτας κι αηδίες; Δε ντρεπόμαστε λίγο; Δε φτάνει που οι ατυχίες έχουν χτυπήσει όλο τον ιδιωτικό τομέα και κυρίως το κομμάτι της αθάνατης ελληνικής διασκέδασης; Έκλαψε όλη η Ελλάδα μετά το χαμό του Μπάμπη Λαζαρίδη και το δράμα της Αγγελικής Ηλιάδη ή το χαμό του Μάκη Μαυράκη και το δράμα της Νένας Χρονοπούλου.. Επειδή είχαν την ατυχία να πέσουν πάνω σε μια σφαίρα; Που βαδίζουμε πια;

Αυτό το μνημόνιο έχει καταστρέψει τα πάντα μου φαίνεται. Καλά έκανε κι ο καημένος ο επίσης επιχειρηματίας Βοϊδονικόλας που πήρε των οματιών του και πήγε στον Καναδά όπου πρόκοψε και έγινε πρώτη μούρη στον επιχειρηματικό κόσμο της ξένης χώρας. Εδώ η ζήλια κι ο φθόνος δεν σε αφήνουν να προκόψεις. Γι αυτό ίσως ο Μπέος ετοιμαζόταν να φύγει για πάντα στην Αμερική κι ο Τσακογιάννης στην Ιταλία. Αλλά έτσι είμαστε οι Έλληνες. Μη δούμε άνθρωπο να προκόβει. Πέφτουμε πάνω του να τον σπιλώσουμε.

Ανώνυμος είπε...

Ilias Andrianos Τελικά δεν μπορώ ν' αντισταθώ στον πειρασμό. Φυσικά δεν θα πιάσω στο στόμα μου την ΑΕΚ γιατί δεν βάζω ποτέ σκατά. Μια ζωή ό,τι και αν γίνει θα είστε το ΑΕΚΑΚΙ και θα σας γαμάνε μέχρι και τα πτώματα. Τουμπεκί να κάνεις εσύ αφού βγάλεις από το στόμα σου τις πούτσες 15 ετών. Ανεχτήκαμε τη γραφικότητα σου γιατί ήσουν διασκεδαστικός, αλλά μέχρι εδώ. Κλάψε λίγο ακόμα για την κατάντια του μπουρδέλου που λέγεται ΑΕΚ, είτε με παράγκα είτε χωρίς παράγκα θα κάνουμε ό,τι κάνουμε τα τελευταία 50 χρόνια θα σας γαμάμε, όπου σας βρούμε. Μαγκιές και κλανιές στον Ατρόμητο, όχι στο λαό του Θρύλου. Αν τα πρωταθλήματα ήταν πέτσινα ρωτείστε τον κώλο σας, αυτός ξέρει.Πουστροομάδα είναι το ΑΕΚΑΚΙ που έχει περίμενε τον Ατρόμητο στον τελικό για να χαρεί. Είσαι τόσο φωστήρας που την ίδια ώρα που γράφεις ότι έστησε το 4-0 με τον Βόλο, την ίδια ώρα λές βλακείες. Λυπάμαι αλλά δεν θα σε ακολουθήσω στην ακατάσχετη παπαρολογία που σε διακρίνει και που επιδίδεσαι καθημερινά. Απλά θα σε αποκλείσω από το fb, θα με χαροποιούσε ιδιαίτερα αν έκανες κι εσύ το ίδιο.

Ανώνυμος είπε...

"Ανεχτήκαμε τη γραφικότητα σου;". Στο Γιώργη ειπωθηκε τέτοιο πράγμα; Γραφικός ο Γιώργης; Αν είναι δυνατόν..

Ανώνυμος είπε...

ανεβαίνουν οι τόνοι στο φεησμπουκ

Ανώνυμος είπε...

Χαχα πόνταρα στο Γιώργη ότι θα μας δώσει κάτι καλό, και δεν απαγοητεύτηκα

Ανώνυμος είπε...

δεν μας απαγοήτευσε ήθελα να πω.

ξεχωρίζω το "...Αν τα πρωταθλήματα ήταν πέτσινα ρωτείστε τον κώλο σας, αυτός ξέρει..."

αθλητισμός-πολιτισμός

Ανώνυμος είπε...

Λυπάμαι αλλά δεν θα σε ακολουθήσω στην ακατάσχετη παπαρολογία που σε διακρίνει και που επιδίδεσαι καθημερινά


υπερβολές...

Ανώνυμος είπε...

Esctv.gr
Η ομάδα του EsC παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα τεχνολογίας! Θέλετε να μάθετε πώς να σερφάρετε στο διαδίκτυο, να χρησιμοποιείτε προγράμματα στον υπολογιστή, την ταμπλέτα και το κινητό σας, να κατεβάζετε εφαρμογές; Αν ναι, στείλτε μας email στο info@esctv.gr με το όνομα, την ηλικία και το τηλέφωνο σας, και η Ανδρονίκη, η Λάουρα, ο Κώστας και ο Ηλίας θα έρθουν σπίτι σας να σας δείξουν.

Ανώνυμος είπε...

Mousourakis Vasilis ΛΑΟΥΡΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΧΑΝΙΑ...ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!ΤΟ ΤΕΡΠΝΟΝ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΩΦΕΛΙΜΟΥ!!!

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B Βρε αυτή η πούτσα σε έχει κανει παλιοαρδερφάρα, δεν ντρέπεσαι να βγάζεις και γλώσσα ταυτιζόμενος με τα λαμόγια....Ντροπή σου ρε, και είσαι και συνάδελφος
Πριν από 8 λεπτά · Μου αρέσει!

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B Τί να γαμήσετε ρε αδερφάρες όλες, με τον κώλο δεν γάμησε κανείς....Ξεφτυλιστήκατε απόψε και μιλάς ακόμη.....Βάλε το κεφάλι σου στην κωλοτρυπίδα σου και βούλωστο, είναι τόσο μεγάλη που το χωράει .....μην φοβάσαι
Πριν από 7 λεπτά · Μου αρέσει!

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B Οταν ο λαμογίστικος θρυλάκος ξεπλύνει τον κώλο του και την μούρη του από την ξεφτύλα , τότε να μιλήσει......Μέχρι τότε το βουλώνεις και όλο το κεφαλάκι βάλτο μέσα στο κωλαράκι σου
Πριν από 7 λεπτά · Μου αρέσει!

Ανώνυμος είπε...

Υπενθυμιζω,οτι ο Μακης Ψωμιαδης ηταν προεδρος της ΑΕΚ

Ανώνυμος είπε...

Αν είναι δυνατόν. Μιλάει έτσι ο Γιώργος; Πιπέρι.

Ανώνυμος είπε...

Βαγγέλη, τα ριγέ αδυνατίζουν. Α και που είσαι, πάρε κρεμοσάπουνο στη φυλακή. Όχι για να μη χρειαστεί να σκύψεις αλλά για να στον φοράνε ευκολότερα και δε πονάς.

Ανώνυμος είπε...

βαγγελη βενιζελο

Ανώνυμος είπε...

ΒΑΓΓΕΛΑ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΠΙΝΙΑΔΗ ΛΕΩ, ΚΡΕΜΟΣΑΠΟΥΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΒΑΖΟΥΝΕ ΑΠΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΠΟΝΑΣ... ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΛΕΩ...


ΤΟ ΣΚΑΤΟ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΤΣΑ, ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ "ΔΕΜΕΝΑ" ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΠ...

Ο ΑΒΡΑΑΜ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΑ-ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ (ΑΥΤΟΓΚΟΛ ΣΤΟ 93') ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΑΙΞΕΙ ΟΒΕΡ;

ΡΕ ΜΠΟΥΡΟΥΣΗ 10 ΝΤΟΠΕΣ ΕΛΕΓΕΣ, ΡΕ ΜΠΟΥΡΟΥΣΗ 10 ΝΤΟΠΕΣ ΕΛΕΓΕΣ

Ανώνυμος είπε...

κυριε μην μιλατε ετσι,θα αναγκαστω να σας απαντησω αναλογως

Ανώνυμος είπε...

http://nonews-news.blogspot.com/2011/06/blog-post_5030.html

καραισκο;

Ανώνυμος είπε...

Ο 1:57 είναι ο Κρης σανδαλοφόρος βρωμοποδαροδάκτυλος αιγαγροβοσκός Καρα(γιδ)ίσκος.

Ανώνυμος είπε...

ελα αγορι μου συγχαρητηρια να πουμε

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ κύριε Μάκη.

Ανώνυμος είπε...

ελα τι γινεται, καλημερα να πουμε

Ανώνυμος είπε...

Η Συνταντική Ομάδα της ethemis.gr σας προσκαλεί την Παρασκευή 24 Ιουνίου και ώρα 23:00 στο Ακρωτήρι, προκειμένου να υποδεχτούμε όλοι μαζί το καλοκαίρι και να αφήσουμε για λίγο στην άκρη τα πολλά και ποικίλα προβλήματα της καθημερινότητας μας.

Τιμή εισόδου: 15 ευρώ.

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
Θα είμαστε ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙ ΑΠΟΨΕ....

Ανώνυμος είπε...

Vasilis Paschos
Ξεκολλάτε με τα κωλοκλάμπ, ιδίως τα παράνομα που κλείνουν την πρόσβαση στην ακτή και βάζουν μπράβους να εισπράττουν εισιτήριο πάρκιγκ από δημόσιο δρόμο. Θα φάτε τα κεφάλια σας αν συνεχίσετε έτσι. Καλύτερα διοργανώστε το κάπου μη παράνομα τουλάχιστον. Φιλικά, Βασίλης.

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΕ ΤΡΕΛΗ ΖΕΣΤΗ ΚΑΙ .....ΝΤΟΥ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

κυριε Τετζερη θελω να μου κανετε ερωτα

Ανώνυμος είπε...

Ο Τετζέ εισέπραξε χοντρή κλασούμπα χθες από τη Β. Μιλάμε για διαλόγους μεγάλο γέλιο. Στα ίσα και χωρίς περιστροφές, την άκουσα να λέει ψιλοδυνατά στη φίλη της και ενώ ο μεγάλος μας αθλητής της την έπεφτε παροτρύνοντάς την να βγούνε μαζί κάποια μέρα, "Τί μαλάκας είναι αυτός". Ο αθλητής μας κατέβασε το κεφάλι ντροπιασμένος και αποχώρησε. Στράφι πήγε ο αθλητισμός.

Ανώνυμος είπε...

Πρέκας-Τετζέ = 1-0

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
Eρωτηση: Θα βρεθούν 16 ομάδες για να ξεκινήσει το Σεπτέμβριο το πρωτάθλημα της super league;;;;
πριν από μία ώρα περίπου μέσω: iPhone · Μου αρέσει! ·
Αρέσει σε 2 άτομα.
Nikos Liarakos kai bebaia tha vrethoyn edw swthike to aekaki prin liga xronia kai xaristhkan panw apo 100 ekatommuria poy ta xrewthike klasika o kathe merokamatiarhw 16 omades de tha vrethoun
Πριν από 31 λεπτά · Μου αρέσει! · 1 άτομο

Ανώνυμος είπε...

Ποια είναι η Β?

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Μάκη, καλημέρα, τι κάνετε;

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα, συγχαρητήρια αγόρι μου να πούμε.

Ανώνυμος είπε...

Τ: Καλησπέρα (να πούμε) με λένε Τάσο Τετζέρη. Είμαι παλαίμαχος διεθνής αθλητής της πετοσφαίρισης. Στην εποχή της δόξας μου, θεωρούμην μεγάλος jeune premier, στα δε σχετικά δημοψηφίσματα της Σούπερ Κατερίνας, υπολειπόμουν μόνο του Σταμάτη Γαρδέλη.

Β: Μίλησε κανείς?

Τ: Ναι εγώ, ο Τάσος Τετζέρης.

Β: Τουτζάρης?

Ανώνυμος είπε...

ξεπετοσφαίρισης;

Ανώνυμος είπε...

Β=βΑΡΣΟς;

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=tUITs2k8m1U&feature=fvwrel

Ανώνυμος είπε...

«Να ξέρεις ότι ο Σταύρος είναι αθώος. Δεν υπάρχει ούτε μία γραμμή ενοχής του στη δικογραφία. Δεν έχει παίξει ποτέ στοίχημα και δεν γνωρίζει από αυτά τα πράγματα. Αφήστε με εμένα, κοιτάξτε το παιδί. Στο λέω, κακώς κατηγορείται».

Ανώνυμος είπε...

• Όμως, μην νομίζει κανείς ότι στον Ολυμπιακό και γενικότερα οι Ολυμπιακοί θα…πεθάνουν κι από τη λύπη τους για τον αποκλεισμό του Αβραάμ από την εθνική ομάδα. Το αντίθετο! Καλύτερα να τον φάνε από την εθνική, λέω εγώ.

• Σοβαρά τώρα. Να είναι πιο ξεκούραστος στα παιχνίδια του Ολυμπιακού. Έχει και Τσάμπιονς Λιγκ φέτος, μια χαρά θα του έρθει του Ολυμπιακού. Κουτί θα του έρθει, να παίζει ο Αβραάμ μόνο στον Ολυμπιακό κι όχι στην εθνική ομάδα, που όσο το σκέφτομαι έχει παιχνίδια το φθινόπωρο στο Ισραήλ, τη Γεωργία, τη Λετονία. Που να τρέχεις εκεί και να γυρίζεις πτώμα εδώ. Και μετά να παίζεις και στα τελικά του Γιούρο το άλλο καλοκαίρι και να είσαι πτώμα την άλλη σεζόν.

• Βρε μια χαρά θα είναι στο Ρέντη ο Αβράμης του χρόνου. Ας παίζουν οι ξενιτεμένοι, ο Παπασταθόπουλος, ο Μόρας, ο Κυργιάκος κι ο Λουκάς ο Βύντρα, αν χρειαστεί.

• Αλλά αμφιβάλλω αν θα μου δώσουν τέτοια χαρά…

Κ. Νικολακόπουλος

Ανώνυμος είπε...

φοβερή αυνάλυση

Ανώνυμος είπε...

8:38 το είχε παίξει over ο άσχημος και κάτι έπρεπε να κάνει

Ανώνυμος είπε...

12:52 & 1:04 μετά το ξύλο από τους Τσουκαλάδες, έστρωσε ο Κωστάκης.


Ναι, ναι κι επειδή έφαγε ξύλο, τι; και λίγο ήτανε μπορεί να φάει κι άλλο, καλά έπαθε, καλά έπαθε, στα ίσα, στα ίσα και να ξαναφάει, στα ίσα και να ξαναφάει άμα συνεχίσει αυτό το τροπάρι, έτσι πρέπει

Ανώνυμος είπε...

12:52 & 1:04 μετά το ξύλο από τους Τσουκαλάδες, έστρωσε ο Κωστάκης.


Ναι, ναι κι επειδή έφαγε ξύλο, τι; και λίγο ήτανε μπορεί να φάει κι άλλο, καλά έπαθε, καλά έπαθε, στα ίσα, στα ίσα και να ξαναφάει, στα ίσα και να ξαναφάει άμα συνεχίσει αυτό το τροπάρι, έτσι πρέπει

Ανώνυμος είπε...

ελα αγορι μου συγχαρητηρια να πουμε

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ κύριε Μάκη

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

To προβλημα με τον Νικολακο στο κειμενο,ειναι οτι λεει την αληθεια.

Συγχαρητηρια να πουμε

Ανώνυμος είπε...

Διάλογος Λυμπάντση με Μάκαρο:

Λυμπάντσης: Αυτό το τομάρι ο χοντρός (εννοεί τον Μπέο) με έχει στο μάτι ο πούστης. Του ταπα, του τα πα, τσακωθηκα...

Μάκης: Λέει κι άσχημα λόγια.

Ανώνυμος είπε...

κι ο αραμπατζης λεει ασχημα λογια

Ανώνυμος είπε...

κι ο σατανάς λέει άσχημα λόγια

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Μάκη, ο Μπέος απειλεί, δωροδοκεί και εκβιάζει παράγοντες, ποδοσφαιριστές και διαιτητές, ντοπάρει παίκτες μέσω του Ζαμάνη, ξεπλένει μαύρο χρήμα, ξυλοφορτώνει και απειλεί όποιον του αντιστέκεται και βγάζει χρήμα από στοιχήματα στημένων αγώνων.

Μάκης: Λέει κι άσχημα λόγια

Ανώνυμος είπε...

- Φίλαθλος Νίκης Βόλου: Κυλοτάκια, σε πάνε τρέχοντας.
- Μπέος: Στο κώλο σου βρωμόπουστα
- Φίλαθλος: Τρέχοντας σε πάνε, θα σου φέρω τσιγάρα.
- Μπέος: Πήγαινε γαμήσου, το μουνί της μάνας σου, ο Γιδόπουλος, ο Βαλαχής κι όλο σου το σπίτι βρωμόπουστα
- Φίλαθλος: Τσιγάρα θα σου φέρνω χαμούρα, μαλάκα

Ανώνυμος είπε...

Γιαυτό έσκουζε σαν απήδηχτη πουτάνα στη Φίλωνος ο Νι-κωλα-κό-κό-κό παλιότερα με το επιχείρημα ότι στην Εθνική οι ποδοσφαιριστές του Οσφπ είναι μειψηφία; Πότε έιχε δίκιο, τότε ή τώρα; Γιατί αν περιμένουν οι εν λόγω ποδοσφαιριστές να πάρουν μετεγγραφή στο εξωτερικό από τον Ευρω-πέο θρύλο, μόνο το δεύτερο συνθετικό θα λάβουν. Ότι κάνουν απ΄ την Εθνική.

Ανώνυμος είπε...

old boy

"Την 20.6.2011 άτομο με τα αρχικά Γ.Α.Π, αγνώστων λοιπών στοιχείων, συνομιλεί με την Άγκελα Μέρκελ, καγκελάριο της Γερμανίας και αναφέρουν:

Γ: Κυρία Αγκέλα, καλημέρα, τι κάνετε;
Μ: Καλημέρα. Συγχαρητήρια αγόρι μου να πούμε για την ψήφο εμπιστοσύνης.
Γ.: Ευχαριστώ πάρα πολύ. Ναι, κυρία Αγκέλα, καλά, δεν έχω κοιμηθεί τα τελευταία βράδια. Μια η συναίνεση, μια ο ανασχηματισμός, μια η συζήτηση στη βουλή.
Μ.: Το ίδιο παθαίνουν κι οι άλλοι, οι δικοί μου, δεν μπορούν να κοιμηθούνε.
Γ. Τόσο πολύ, κύρια Αγκέλα;
Μ: Κι όσο περισσότερη δημοσιονομική πειθαρχία επιβάλλω, τόσο γίνεται. Κατ' αρχάς έλα να σου πω, εχθές κοιτάγανε, βλέπαμε τη συνεδρίαση με τον Βόλφανγκ και τον Μπαρόζο στο ξενοδοχείο το Sofitel. Ξέρεις τι είπαν όλοι; «Ο μόνος που αγορεύει με ψυχή και είναι έτοιμος να τους φάει όλους είναι ο Γιώργος», χωρίς να ξέρουνε τίποτε…. (γέλια).
Γ: Α, δεν ξέρουν, έχουν (ακατάληπτο)… (γέλια)
Μ: Ολοι οι άλλοι παίζανε σε δεύτερο βαθμό από εσένα να πούμε. Και από το ΠΑΣΟΚ και από τη Δεξιά. Δηλαδή, εσύ έπαιζες μία, μη σου πω δύο πιο δυνατά. Αφού κάποια στιγμή που βάρεσες αυτήν την κορώνα στο τελευταίο δίλεπτο της ομιλίας για τη σωτηρία της πατρίδας, σηκωθήκανε οι βενιζελικοί και χοροπηδάγανε, τους έδειχνε η τηλεόραση.
Γ.: Ηρθαν και οι βλάκες από κάτω, ήρθαν να μου μιλήσουνε, αλλά εγώ έκανα τον μ…, έφυγα. Κύρια Αγκέλα, μόνο ότι τελείωσε το φάρμακο να ξέρετε! Δεν θα έχω πάλι να πληρώσω μισθούς και συντάξεις.
Μ: Εντάξει, αγορίνα μου, θα σου φέρω εγώ. Πότε θέλεις εσύ άλλο;
Γ: Ε, τώρα θέλω την πέμπτη δόση.
Μ: Πότε θέλεις αγόρι μου;
Γ.: Αρχές Ιουλίου.
Μ: Ε καλά ρε παιδάκι μου, έχεις τρελαθεί; Θα σου έχω ετοιμάσει να πούμε, εντάξει. Θα σου έχω φτιάξει αγόρι μου. Το μεσοπρόθεσμο μόνο να έχεις ψηφίσει και τον εκτελεστικό.
Γ.: Εντάξει κύρια Αγκέλα. Φεύγετε για Φρανκφούρτη ή θα σας δούμε Βρυξέλλες;
Μ: Όχι, δεν πάω στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, να τους δώσω και την τιμή να πάω στους μπινέδες αυτούς. Μάλλον μεθαύριο θα φύγω για Βρυξέλλες για 1-2 μέρες για να πάω να σας πληρώσω να πούμε.
Γ.: Έγινε, θα τα πούμε.
Μ: Έγινε αγόρι μου, συγχαρητήρια λεβέντη μου."

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=KZz0JBltxhM&sns

Ανώνυμος είπε...

http://fimotro.blogspot.com/2011/06/blog-post_27.html

σοβαρός πολιτικός

Ανώνυμος είπε...

Α: Έλα γίγαντα μου! Τι έγινε; Τους γ…….;

Β: Ε, κοίτα με ρώτησε ο άνθρωπος, του λέω: «Αυτές είναι οι πληροφορίες που' χω». Μου λέει: «Για το θέμα του Ισραήλ τι είναι η γνώμη σου;», λέω: «Εκεί δεν μπορώ να πω κάτι, γιατί ο Δαλούκας δεν έχει καταθέσει». Στο άλλο τον έχει ο Δαλούκας τον Μπέο ότι: «Με πήρε, με απειλούσε, μου' κανε, μου 'δειχε». Έφυγε η κοπέλα, μου λέει ο Κώστας ο εισαγγελέας: «Ποια είναι η γνώμη σου;», του λέω: «Ποια είναι η γνώμη μου; Δεν έχεις καταλάβει τι γίνεται;», μου λέει: «Έχω καταλάβει».

Ανώνυμος είπε...

Α: Το θέμα είναι τι θα κάνεις.

Β: Αυτός εννοείς, εγώ τι είμαι; Εισαγγελέας είμαι εγώ;

Α: Ναι. Τι θα κάνεις αγόρι μου.

Β: Αυτός ή εγώ;

Α: Αυτός. «Τι θα κάνεις εσύ;», πες του να πούμε.

Ανώνυμος είπε...

Β: Κοίταξε, αυτός είναι χεσμένος, ο Μπέος. Με πήρε ένας γνωστός του χθες και μου είπε ότι είναι χεσμένος. Και στην τηλεόραση χθες που βγήκε όλο μ….. έλεγε πάλι.

Ανώνυμος είπε...

Tου Αλεξη Παπαχελα

Ισως τελικά να είναι γραφτό μας να χρεοκοπήσουμε. Υπάρχουν στιγμές που διαισθάνεται κανείς πως η άτυπη συμμαχία των δυνάμεων που μας ωθούν σε αυτή την κατεύθυνση είναι πολύ ισχυρή και δεν παλεύεται. Αρχικώς επρόκειτο για μια ετερόκλητη συμμαχία που περιελάμβανε: αντιευρωπαϊκά στοιχεία από την Αριστερά έως τα πολύ αντιδραστικά στοιχεία της Εκκλησίας, το βαθύ συνδικαλιστικό κράτος που δίνει μάχη για τη διατήρηση ενός μη βιώσιμου στάτους κβο, πολιτικούς που δεν θέλουν να είναι πολιτικοί χωρίς χρήμα ή δουλειές για να μοιράσουν, μέσα ενημέρωσης τα οποία λαϊκίζουν φρικτά επειδή κάποιος που λαϊκίζει περισσότερο τους κέρδισε τρία βράδια σε τηλεθέαση, χρεοκοπημένους επιχειρηματίες που θέλουν είτε να κρύψουν τη δική τους χρεοκοπία μέσα στο γενικό κακό είτε να μας αγοράσουν φτηνά με όσα (κλεμμένα) έβγαλαν έξω, 50άρηδες συνταξιούχους ΔΕΚΟ ή 60άρες άγαμες κόρες που παίρνουν σύνταξη ενάντια σε κάθε λογική.

Ανώνυμος είπε...

12:11 ότι πρέπει για το ζεύγος Βάρσου-Ξυνόγαλου

Ανώνυμος είπε...

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_2_25/06/2011_447038

Ανώνυμος είπε...

@12:11

ΖΗΤΩ Ο ΛΑΪΚΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ. ΖΗΤΩ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ

Ανώνυμος είπε...

http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2011/jun/22/greeks-economists-eu

Παρακαλείται τις να μεταφράσει για τους κκ Ξυνόγαλο και Βάρσο

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

εχει φαει χοντρο κολλημα με τη Μοζαμβικη ο Μασσελος.Τα τελωνεια της Μοζαμβικης,τα τελωνεια της Μοζαμβικης.

Και εγω θυμαμαι τον ξενο, που ειχαν φερει για μανατζερ στην ολυμπιακη:Μισο δις δραχμες εφαγε.

Θυμαμαι και τη βιδα, που ειχε φαει ο Σαμαρας στην ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ κεφαλη του, απο αγανακτισμενους -τοτε-νεοδημοκρατες.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

μπαγεβιτς ο σαμαρας

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Τί ακριβώς θες να μας πεις, ω γίγαντα του Lower 1:29; Για ποιον λόγο απευθύνεσαι σε μένα ακριβώς και ζητάς να μεταφραστεί μήπως και το καταλάβω; Για να καταλάβω κι εγώ δηλαδής.

ΥΓ "The great majority of Greeks are hard-working people, eager to take responsibility for their future...". Χα,χα,χα...... Καλό... Πρέπει να ερχόντουσαν τίποτε πράχτορες του Σόρος και να ψήφιζαν Παπατζή τα τελευταία 30 χρόνια φαίνεται. Καλό του Δοξιάδη.

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο όλο μαλακίες λες. Μια χαρά τα λέει ο Μασσέλος. Περισσότερους Μασσέλους θέλουμε και όχι πολιτικολούντες και οικονομολογούντες μπαρουφάκηδες.

Μόνο μέσω της περισσότερης και πιο συστηματικής δουλειάς (αν)θα τη σκαπουλάρουμε. Ακόμα και οι φωτόπουλοι θα αναγκαστούν για πρώτη φορά στη ζωή τους να δουλέψουν, ανεξαρτήτως χρεοκοπίας ή μνημονίου. Η επιδοτούμενη "αγανάκτηση" θα λάβει τέλος σύντομα και δεν είναι στο χέρι κανενός να το αποτρέψει.

Ξεκουράσου τώρα που μπορείς, γιατί μας περιμένει μεγάλη ανηφοριά, με σημαντικό σωματικό και πνευματικό μόχθο.

Ανώνυμος είπε...

http://prasinanea.gr/football/article477647.ece

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

μα σοβαρα μιλας κουμπαρε για με περιπαιζουσι;.
Θα μοχθησω εγω για να αποπληρωνω τις γκελες και την ανυπαρξια των πασοκοσαμαρικων και λοιπων ...

Οχι αγαπη μου

Ανώνυμος είπε...

οι άλλοι φταίνε μωρε

Ανώνυμος είπε...

Γράφει ο Μπάμπης Χριστόγλου

(Με τη χορηγία του Artisti Macaroni)

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης αποδεικνύει στην πράξη πως καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται με την επιδίωξή του να καταθέσει άμεσα, ακόμα και τη Δευτέρα γι' αυτή την υπόθεση.

Ανώνυμος είπε...

10:42 "Ακόμα και οι φωτόπουλοι θα αναγκαστούν για πρώτη φορά στη ζωή τους να δουλέψουν, ανεξαρτήτως χρεοκοπίας ή μνημονίου. Η επιδοτούμενη "αγανάκτηση" θα λάβει τέλος σύντομα και δεν είναι στο χέρι κανενός να το αποτρέψει."

Άλλαξε πλευρό μην ανοίξεις από τον ύπνο.


12:43 Ο Artisti Katsaridoni γράφει για την ποιότητα του "διδάξαμε ήθος προστατεύοντας τους Καλοπουλοτρύφωνες και σώζοντας όλα μας τα παραμάγαζα" κατοχικού τυρέμπορα Βαγγέλα. "Πολύ γέλιο" ©.

Κοιμήσου κι εσύ βαθιά όπως ο παραπάνω.

Δεν αλλάζει κάτι γιατί το πρόβλημα του Έλληνα είναι πολιτισμικό. Πάπαλα.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Είναι σωστό αυτό που έμαθα; Κάποιος ετοιμάζεται να βροντοχτυπήσει τις χάντρες πάλι;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

για μενα δεν υφιστανται πολιτισμικα ζητηματα.

Αι κοινωνικες πολιτικοοικονομικες συνθηκες -να πουμε-διαμορφωνουν και το πεδιο.Και το ιδιο το ατομο διαμορφωνεται απ αυτες τις συνθηκες.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

που σημαινει οτι υπαρχει πολιτισμικο ζητημα.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

http://www.kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=6596


oι κυβερνησεις πεφτουνε ο βαρδινογιαννισμος μενει

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο, αλλάζεις τη γνώμη σου πιό γρήγορα κι από υαλοκαθαριστήρες σε καταιγίδα στο Σάρρεϋ. Και χωρίς ξύλο. Σκέψου και να γίνεις Νι-κωλα-κόμουλος δηλαδή. Στα ίσα.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

εσυ μωρε δεν ερχοσουν και σε κερναγα μπιφτεκια και μπιρες και τα παντα ολα,και μια φορα δεν σε κερασα και αρχισες "ο καραπιαλης το ενα ο καραπιαλης το αλλο".Στα ισα και να τις ξαναφας

Αχιλλέας "Άσσο ημίχρονο-Διπλό τελικό" είπε...

Ρε Καραϊσκο, αφού τη λες τη φράση μάθε την ρε π..... μου, γαμώ την Π..... σου να τη λες σωστά. "Τα πάντα όλα, τόνα τάλλο". Άντε μανάρι μου μη σε γ..... Εντάξει αδερφούλη; Κομπλέ τώρα; Μη μου ζαλίσεις άλλο τ' α..... γιατί είμαι στο γραφείο του Βαγγέλη.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

καταλαβα

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Θα θελα να κανω μιαν ερωτηση στον Μαργουντ:

Μεχρι ποτε δινεις διορια στο ΠΑΣΟΚ και την ΤΡΟΙΚΑ θα λεγαμε(διακογιαννης γιαννης),να βλεπουμε Αλτερ και Μεγκα με μισο δις χρεος ο καθεις,να παριστανουν τους εθνικους εισαγγελεις.Γιατι μισο δις χρεος,ενδοχομενα να εχει μια πολυ βαρεια βιομηχανια(πχ FIAT).Ποτε ενα καναλι.Παγκοσμιως

Ποτε πρεπει να αντιδρασει κανεις κατα τη γνωμη σας;

Ανώνυμος είπε...

Ζάχος Χατζηφωτίου στην εκπομπή Χαρδαβέλα. Δυνατός συνδυασμός

Ανώνυμος είπε...

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_29/06/2011_1295633

Ανώνυμος είπε...

Εχει κανείς την άποψη ότι χωρίς τα φράγκα των ευρωπαίων που τους διένειμε το καθεστώς, δεν θα αναγκαστεί ο φωτόπουλος να δουλέψει κανονικά? Ή και ο πρετεντέρης φορ δατ μάττερ δηλαδή

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή τα πράγματα είναι απλά.

Οσο βρίσκεις κορόιδα ή/και μαλάκες να χρηματοδοτούν τις καβλάντες σου (σσ που'σαι καβλάντη μου) είναι όλα καλά.

Οταν η παροχή ρευστού κοπεί, επ' ωμου (το σάρωθρο) αρμ και εμπρος μαρς για δουλειά. Και να σε μαστιγώνει έφιππος ο γαιοκτήμονας με το pith helmet, όπως και σου πρέπει δηλαδή.

Ανώνυμος είπε...

να σε μαστιγωνει η γαιοκτημονας με μαυρες μποτες καλυτερα

Ανώνυμος είπε...

μα σοβαρολογεις μωρε τωρα.Ασε μας μωρε

Αχιλλέας "Άσσο ημίχρονο-Διπλό τελικό" είπε...

1:56 ευκολάκι αγαπούλα. Όχι. Τα άλλα είναι αέρας στη διπλή. Το βαθύ πασοκ ότι και να γίνει δε θα δουλέψει, όπως δε δουλεύει και τώρα. Μόνη λύση να πάνε σπίτια τους.

Ανώνυμος είπε...

διακογιάννης είναι: θα λέγαμε ενδεχομένως, με σφυριχτό το σ

Ανώνυμος είπε...

2:19
ΟΝΝΕΔιτακι εισαι; συγχαρητηρια να πουμε

Ανώνυμος είπε...

2:33
κουρουπλής είσαι; θεόγκαβος; δε βλέπεις ότι οι Φωτόπουλοι δε πρόκειται να χάσουν τα κεκτημένα τους; Μήπως είσαι και κουφάλα; Ο Φωτόπουλος είπε στο Χρυσοχοϊδη "εγώ είμαι πασοκ, εσύ δεν είσαι πιά πασοκ". Άρα; Εντάξει...δεν..πρέπει να φάς πέντε σκαμπίλια στα άπλυτα και σανδαλοφέροντα πόδια τώρα;...τέλος
πάντων... ξέρεις κάτι; Μη σου κάνω καμιά χάρη τώρα ρε μαλ...

Ανώνυμος είπε...

Λες άσχημα λόγια εσύ μου φαίνεται.

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
O τυφλός Κουρουπλης τα βλέπει καλύτερα απο πολλούς ανοιχτοματηδες.... Και φυσικά δεν είναι και λαμογιο...
4 ώρες πριν μέσω: iPhone

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
το πιο σημαντικό από όλα, πέραν της για μένα βέβαιης υπερψήφισης του Μεσοπρόθεσμου είναι ότι οι φωτιες, οι καταστροφές και η ανυπακοη των Ελλήνων κάνουν τον γυρο του κοσμου και έχουμε γίνει ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ σε όλο τον κόσμο....ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΗ Η ΥΦΗΛΙΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ....Η ΔΙΕΘΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΘΑ ΑΦΥΠΝΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ....Εχει νόημα να καταλάβουν όλοι ότι και να υπερψηφιστει , πολύ απλά ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡ

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
Συντάσσομαι απόλυτα με την άποψη Θεμη Χατζηιωάννου και ζητώ και εγώ με την σειρά μου από τον ΓΙΑΝΝΗ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟ, στο επόμενο ΔΣ του Συλλόγου μας να θέσει θέμα συγκρότησης ομάδας δικηγόρων που θα αναλάβει να συντάξει τις μηνύσεις των πολιτών εναντίον της αδικαιολόγητης και αυθαίρετης βίας που ασκήθηκε εις βάρος τους....Ο ΔΣΑ έχει πρωτιστα ΘΕΣΜΙΚΟ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΩΝ..........

Ανώνυμος είπε...

Στη σελίδα του George βλέπω ένα Αβαρκιώτη ο οποίος τη λέει του George me πραγματικά ορθολογικά σχόλια. Με ενυπωσίασε΄μάλιστα που κατηγορεί τον George για ασύστολο συναισθηματισμό. Επιτέλους βλέπω κι ένα δικηγόρο να στροφάρει. Το γεγονός ότι έχει φωτο προφίλ τον Μάκαρο με δύο φουσκωτούς, μου δίνει την αίσθηση ότι πρόκειται περί ωραίου τύπου. Μπράβο του.

Ανώνυμος είπε...

Δεν το τιμά όμως το γεγονός ότι σχολιάζει στα σοβαρά τον εν λόγω.

Ανώνυμος είπε...

με εχει συνταραξει ο τροπος γραφης και τα ασχημα λογια του αχιλλεα, στο μπλογκ αυτο.Ενα μπλογκ που εχει προσφερει πολλα στη δημοκρατια και τον τοπο(με φωνη χατζηνικου το τελευταιο).Απορω με ποιο δικαιωμα (σε πηρε απο μενα)

Ανώνυμος είπε...

http://www.stoxos.gr/2011/06/blog-post_8249.html

Ανώνυμος είπε...

Διευκρίνιση, αν και το θεωρούσα αυτονόητο. Δεν λέω ότι τα πασόκια θα υποχρεώσουν τους φωτόπουλους να δουλέψουν, επειδή το θέλουν και το θεωρούν σωστό. Αυτό που υποστηρίζω, είναι ότι θα τους επιβληθεί να δουλέψουν από τα δεδομένα της οικονομίας ή αν θέλετε της Πραγματικότητας, η οποία υπάρχει πέρα και πάνω από τη βούληση των οιωνδήποτε πασόκων, ή και σαμαράδων φορ δατ ματτερ.

Δεν βγαίνουν τα νούμερα αλλιώς, there is no such thing as a free lunch που έλεγε και ξέρετε ποιος, μην λέμε πάλι τα ίδια.

Ανώνυμος είπε...

12:12 προφανώς και "Δεν λέω ότι τα πασόκια θα υποχρεώσουν τους φωτόπουλους να δουλέψουν, επειδή το θέλουν και το θεωρούν σωστό", αλλά εξίσου προφανώς ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ "τους επιβληθεί να δουλέψουν από τα δεδομένα της οικονομίας ή αν θέλετε της Πραγματικότητας, η οποία υπάρχει πέρα και πάνω από τη βούληση των οιωνδήποτε πασόκων, ή και σαμαράδων φορ δατ ματτερ."

Τα "δεδομένα της οικονομίας ή αν θέλετε της Πραγματικότητας," οι Φωτόπουλοι τα γράφουν στα @@ τους.

Sorry to break the news to you.

Το πασοκ προτιμάει να σκάσει το κανόνι παρά να πειράξει τους
Φωτόπουλους. Γιατί ξέρει πως αν ξάνει κανένα αστείο και τους πειράξει δεν παίρνει όχι 23% ούτε 5%.

Οι άλλοι, ακόμη κι αν κάνει κυβέρνηση η Αλέκα, ΔΕΝ μπορούν να τους πειράξουν. Απλά, νομοτελειακά θα πέσει το πασοκ, θα σκάσει το κανόνι και θα έρεθι η νδ η οποία θα πέσει σε κανά χρόνο λόγω Φωτόπουλων και ξανά μανά πασοκ με Μπένι. Και η ζωή συνεχίζεται.

Ανώνυμος είπε...

1.56, να αγοράσω USD δηλαδή?

Ανώνυμος είπε...

Από τη χθεσινή τοποθέτηση του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη στη Βουλή:

Κύριε Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, είναι αλήθεια ότι ζούμε δραματικές στιγμές και ζούμε δραματικές στιγμές. Προσωπικά αισθάνομαι ότι ζούμε σε ένα καθεστώς ιδιότυπης κοινοβουλευτικής δικτατορίας, μιας δικτατορίας εκβιασμών.

Ανώνυμος είπε...

2:14 ναι, χωρίς ενδοιασμούς

Ανώνυμος είπε...

Άλλωστε 2.14 τόσα δις ευρώ βγήκαν τις τελευταίες ημέρες από Ελλάδα προς τα έξω, όπως λέγεται.

Αυτό που δεν έχουν καταλάβει οι διάφοροι που τα έβγαλαν είναι ότι όταν θα χρειαστεί να τα φέρουν πίσω, όλα ή μέρος, η όποια κυβέρνηση θα τους ρίξει ένα 15% φόρο στο κεφάλι. For starters.

Ανώνυμος είπε...

Μα ο Παντελής τους παρακάλεσε να τα επιστρέψουν (για πατριωτικούς λόγους) χωρίς συνέπειες.

Λέει ψέμματα ο Παντελής?

Ανώνυμος είπε...

Λάβρος και ο Γιώργος Δε(την έχω κάνει)λαστιχ κατά των παρακτρατικών μηχανισμών.

Ανώνυμος είπε...

Δε μιλάει όμορφα ο Δελαστίχ

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ 3:04, ο 2:59, φυσικά και δε λέει ψέματα ο Παντελής, "Παντελής" και "ψέμα" δεν συντάσσονται στην ίδια πρόταση. Απλά, όπως είδαμε και πρόσφατα, ο Παντελής δεν είχε καταλάβει καλά. Σκοτεινοί κύκλοι τον παραπληροφόρησαν.

Ανώνυμος είπε...

Ρε Καραϊσκο 3.11 δεν ήθελα να σου στείλω μήνυμα αυτή τη φορά, ήθελα να σε πάρω τηλέφωνο. Είναι ντροπή ρε μαλ.... Εγώ σε παίρνω ότι δεν είναι σωστό, στα αρχί....μου. Μην μου λες εσύ μαλ.... τι θα κάνω. Εσύ ως τι παίρνεις; Πήγαινε γαμ.... ρε μ.... Δεν ντρέπεσαι λιγάκι, αναμεταξύ μας τέτοια πράγματα; Πάρε με ρε μαλ..... αν έχεις αρχ...... στο 6944 32 49 10.

Τσακό είπε...

Άντε ρε μαλ.... Kαραϊσκο και γαμ... από το πρωί μαλ.... σου έχω δώσει το τηλέφωνο και δεν παίρνεις.... αν ήμουν εκεί θα σε έδερνα, αλλά είμαι στην υγρασία. Μου λες με ποια ιδιότητα παίρνω τηλέφωνο... Εσύ ως τι παίρνεις; Πήγαινε γαμ.... ρε μ.... Δεν ντρέπεσαι λιγάκι, αναμεταξύ μας τέτοια πράγματα; Πάρε με ρε μαλ..... αν έχεις αρχ...... στο 6944 32 49 10.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Το παρακάτω κείμενο περιέχεται σε σημερινή ανακοίνωση του ΔΣΑ (αναφέρεται στο μεσοπρόθεσμο):

"...μια σειρά από πίνακες αβέβαιης οικονομικής εξέλιξης και οικονομικά μεγέθη που διατίμησαν στα χρηματιστήρια του κόσμου, τις αξίες της ισότητας, της αλληλεγγύης και της κοινωνικής Δικαιοσύνης και μάλιστα σε τιμή μικρότερη του ευρώ"

Με δεδομένο ότι η πλειοψηφία των βουλευτών είναι δικηγόροι, άντε μετά να δει προκοπή χώρα με τέτοιο δυναμικό. ΠΑΣΟΚ,
αδελφότητα, αλληλεγγύη, κοινωνική δικαιοσύνη και κακές χρηματαγορές. Δυνατός κλάδος οι δικηγόροι. Πανέξυπνοι...

Ανώνυμος είπε...

http://www.capital.gr/stoupas/?i=i01072011

Ανώνυμος είπε...

...These things were achieved by strong Government, strong to do what only Governments can do. But a strong Government knows where to draw the line. It has the confidence to trust the people. And a free people know that the power of Government must be limited. That trust and that confidence are the hallmark of the Government which was re-elected on 9th June....

...One of the great debates of our time is about how much of your money should be spent by the State and how much you should keep to spend on your family. Let us never forget this fundamental truth: the State has no source of money other than money which people earn themselves. If the State wishes to spend more it can do so only by borrowing your savings or by taxing you more. It is no good thinking that someone else will pay—that "someone else" is you. There is no such thing as public money; there is only taxpayers' money.

Prosperity will not come by inventing more and more lavish public expenditure programmes. You do not grow richer by ordering another cheque-book from the Bank. No nation ever grew more prosperous by taxing its citizens beyond their capacity to pay. We have a duty to make sure that every penny piece we raise in taxation is spent wisely and well. For it is our party which is dedicated to good housekeeping—indeed, I would not mind betting that if Mr. Gladstone were alive today he would apply to join the Conservative Party...

...But every human institution can be improved. I reject totally the Socialist view that the most efficient organisation is the one that employs the largest number...

Ανώνυμος είπε...

http://mashable.com/2011/06/27/greece-silicon-valley-entrepreneurship/

Ανώνυμος είπε...

http://press-gr.blogspot.com/2011/07/blog-post_6513.html

Ανώνυμος είπε...

http://www.capital.gr/gmessages/showTopic.asp?id=2319601

http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1232263

Ανώνυμος είπε...

http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.proswpa&id=7741

Ανώνυμος είπε...

http://www.reuters.com/article/2011/07/07/us-usa-debt-exclusive-idUSTRE7660GE20110707

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
2:14 ναι, χωρίς ενδοιασμούς

30 Ιουνίου 2011 2:54 μ.μ.

Μπράβο ρε μάγκα να πούμε, βουλωμένο γράμμα διαβάζεις

Ανώνυμος είπε...

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_08/07/2011_448467

Ανώνυμος είπε...

30 Ιουνίου 2011 2:54 μ.μ. κοροϊδάρα κάτσε να παίξεις με το διζωνικό μαλακό ευρώ, άλλωστε με το μαλακό παίζεις συνέχεια...

Ανώνυμος είπε...

Στον 7 Ιουλίου 2011 4:28 μ.μ. πάει το παραπάνω

Ανώνυμος είπε...

Στον 7 Ιουλίου 2011 4:28 μ.μ. πάει το παραπάνω

Ανώνυμος είπε...

http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1236156

Ανώνυμος είπε...

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_10/07/2011_1295763

Ανώνυμος είπε...

http://www.lifo.gr/lifoland/view/3930

Παρακαλώ να κοιταχτούν προσεκτικά οι φωτογραφίες από τη συγκέντρωση Κολλάτου έξω από το σπίτι του Παπουτσή, γιατί ανακαλύφθηκε σωσίας κάποιου γνωστού. Είναι απίστευτο ότι δεν είναι αυτός, γιατί του την έστειλα με mail και κόλλησε κανα πεντάλεπτο κι ο ίδιος με την ομοιότητα. Το μόνο στο οποίο διαφέρουν είναι η ηλικία, γιατί ο σωσίας είναι δέκα χρόνια μικρότερος, με άλλα λόγια είναι ο γνωστός προ δεκαετίας.

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B Eγώ ειχα πάει στην συναυλία του Φίλιππου Πλιάτσικα , προ δυο ετών στο Στάδιο Καραισκάκη σε μια υπέροχη βραδια....Απόψε φυσικά που δεν θα είναι μόνος και θα πει και όλα τα παλιά τραγούδια που αγαπήσαμε , ευελπιστούμε να είναι ακόμη καλύτερα....

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά, ο Καραϊσκος, αυτός ο Φραγκίσκος Μανέλης της αριστερής διανόησης, που χάθηκε ωρε αυτή η ψυψή;

Ανώνυμος είπε...

Εε ψυχή ήθελα να πω

Ανώνυμος είπε...

Φορτίζει τις ιδεολογικές του μπαταρίες στην πλέον κοσμική από τις γωνιές του Αιγαίου, όπως είναι σε θέση να γνωρίζει η πάντα καλά πληροφορημένη στήλη...

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Σεβασμιοτατε λενε οτι ειστε ψυψουλα

Ανώνυμος είπε...

http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=14/07/2011&id=293138

H γραφικότητα δε γνωρίζει σύνορα.
(Graphicness has no boundaries)

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=_dReA48X-Zk

Kαι κατι αλλο επισης δεν εχει ορια.

Ανώνυμος είπε...

Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Ομολογώ ότι είμαι απρεπής, αλλά εγώ θα σας ρωτήσω σήμερα και για την προσωπική σας περιουσία. Εάν θέλετε, είναι προσωπικό δεδομένο βέβαια και είναι απρεπής η ερώτηση, το ξέρω, αλλά εδώ που φτάσαμε θα τα ρωτήσω όλα.
κ. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ: Εφ’ όσον με προκαλείτε θα πω. Εγώ λοιπόν δεν έχω στην κατοχή μου κανένα είδος περιουσίας. Ούτε κινητής ούτε ακινήτου. Ας ψάξει όποιος θέλει σε όλα τα Υποθηκοφυλακεία της Ελλάδος, αν βρει μερίδα επ’ ονόματι του Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου Παρασκευαϊδη.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

συγχαρητηρια 4:18 να πουμε

Ανώνυμος είπε...

ΧΖ: 18 χρόνια δημοσιογράφος δεν τόλμησε ποτέ κανείς να με κατηγορήσει για διαπλοκή και με κατηγόρησε για διαπλοκή εκείνος για τον οποίο βοούν οι διάδρομοι της δημοσιογραφίας, ο κ. Κύρτσος. Εγώ στο κότερο του Βαρδή Βαρδινογιάννη δεν έκανα διακοπές πέρυσι. Εσείς κάνατε.

ΚΥ: Και τι σημαίνει αυτό;

ΧΖ: Αυτό που σημαίνει.

ΚΥ: Αλλο φιλοξενούμενος κι άλλο υπάλληλος κ. Χατζηνικολάου. Εγώ υπήρξα φιλοξενούμενος στο κότερο του Βαρδή Βαρδινογιάννη, είναι γεγονός και σ' άλλα κότερα.

ΧΖ: Εγώ είμαι μαχόμενος μαχητής δημοσιογράφος. Εγώ σε κανένα κότερο δεν έκανα διακοπές, κ. Κύρτσο, εσείς κάνατε.

ΚΥ: Εσείς είστε υπάλληλος και διευθυντικό στέλεχος.

ΧΖ: Βοούν οι διάδρομοι της δημοσιογραφίας.

ΚΥ: Εν πάση περιπτώσει, εφόσον καταγγέλλετε, και καλά κάνετε, την κοτερολογία, δεν μπορεί να είστε υποψήφιος του MEGA για τις δημοτικές εκλογές. Υπάρχει μια αντίφαση. Μια πολιτική αντίφαση.

ΧΖ: Δεν είμαι υποψήφιος κανενός εγώ. Εσείς είστε μόνιμα υποψήφιος για όλα τα αξιώματα.

ΚΥ: Λοιπόν, ξεκαθαρίσαμε ότι δεν είστε υποψήφιος. Αρα, τι διαμαρτύρεστε. Εφόσον δεν είστε υποψήφιος, χαιρετίζω τη δημοκρατική σας απόφαση να μην είστε υποψήφιος. Δεν έχουμε απολύτως τίποτα να χωρίσουμε οι δύο μας.

ΧΖ: Εγώ κύριε Κύρτσο δεν είμαι υποψήφιος. Υποψήφιος μόνιμος για όλα τα αξιώματα είστε εσείς.

ΚΥ: Ούτε κι εγώ και περιμένω να έρθετε στην ΕΣΗΕΑ να με στηρίξετε απέναντι στην επίθεση του Βαρδή Βαρδινογιάννη. Είστε κι εσείς δημοσιογράφος μπορεί να διαφωνούμε μεταξύ μας έχουμε όμως κοινά συμφέροντα.

ΧΖ: Δεν θα σας στηρίξω απέναντι σε τίποτα. Είστε άθλιος συκοφάντης.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

http://archive.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=29.03.2006,id=45334920

Ανώνυμος είπε...

Δύο άνθρωποι εκείνο το πρωί μού τηλεφώνησαν και μου είπαν φιλικά να μην κινήσω προς το χώρο της πολιτικής. Ο πατέρας μου, που έχει πικρή εμπειρία από το χώρο αυτό, και ο κ. Β. Βαρδινογιάννης, στου οποίου την εφημερίδα έκανα το ξεκίνημά μου πριν από 18 χρόνια.

Ανώνυμος είπε...

Θα τον εστελνα στο διαολο

Ανώνυμος είπε...

Ν.ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Μακαριότατε, να το ρωτήσω ευθέως; Λένε κάποιοι, σας κατηγορούν και εγώ τη συνυπογράφω αυτή την κατηγορία, την πιστεύω και εγώ δηλαδή, ότι παραείστε ανοικτός με τους ανθρώπους, με αποτέλεσμα και στο περιβάλλον σας να παρεισφρύουν άνθρωποι χωρίς να τους ψάξετε πολύ, να το πω έτσι, αλλά και να εμφανίζεστε ως υποστηρικτής ανθρώπων που ίσως δεν αξίζουν την υποστήριξή σας.

Ανώνυμος είπε...

συνεχισε το λιγο, που τον λεει και ψυψουλα

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

του τα χωνει χοντρα του μακαριστου κοπροδουλου ο Χατζηνικος παντως.Συνεντευξη μαχαιρι στο κοκκαλο-απλετο φως κλπ κλπ

Ανώνυμος είπε...

Απλυτο φως

Ανώνυμος είπε...

και σεις κυριε Χατζηνικολαου τι θα κανατε στη θεση μου;

Ν.Χ:Τι θα εκανα;Τι θα εκανα;ΘΑ ΤΟΝ ΕΣΤΕΛΝΑ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ,ΘΑ ΤΟΝ ΕΣΤΕΛΝΑ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ

Ανώνυμος είπε...

Πες τα χρυσόστομε!


http://www.capital.gr/jArticles.asp?jid=416

Ανώνυμος είπε...

ελληνικη γραβιερα,θελει να πει ο χρυσοστομος παραπανω.Να του πω εγω, γιατι δεν εχει αξιοποιηθει τοσα χρονια η περιοχη...γιατι ειναι χαλια.Ακου ριβιερα...χαχχαχαχα.Οχι πως ειναι καλυτερη η γαλλικη ριβιερα ας πουμε,αλλα ειναι γαλλικη.

Κανα οικοπεδακι θα χει ο χρυστοψωμος εκει και κανει ρηελ εστεητ ιντερνετικο.

Ανώνυμος είπε...

ωραία η αυνάλυσή σου

Ανώνυμος είπε...

..να πούμε

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Μα τις λαμπροτερες σελιδες του Ελληνικου τουρισμου, τις εγραψε το κρατος με τα αλησμονητα ΞΕΝΙΑ.Ποιος δεν θυμαται τις υπεροχες διακοπες υψηλοτατης ποιοτητας υπηρεσιων στα υπεροχα κατα τοπους αυτα μνημεια αρχιτεκτονικης,λειτουργικοτητας και σεβασμου.Λαγονησι,Μυκονος,Ναυπλιο,
Ροδος κλπ.κλπ.Οταν οι σειχηδες μοιραζαν χρυσα ορολοια στους υπαλληλους.Και υπαλληλοι ευσυνειδητοι και προθυμοι με 5 γλωσσες ο καθεις και να ξερει που και τον αστακο να κοψει.Οχι σαν τη λαιλαπα που προσελαβε μετα ο Παπατζης απο τα κωλοχωρια-το Τυμπακι και την Αγια- που σκουπιζε με το χερι τον κωλο της.

Απο την εποχη των ΞΕΝΙΑ και του υψηλου τουρισμου με κρατικη επινευση, καταληξαμε στα ιδιωτικα επη των Μαλλιων, στον Λαγανα και τα ξεβρακωματα μπροστα στις καμερες.Με 170 ευρω-2 εβδομαδες στο Ελλαντα.

Ανώνυμος είπε...

Εχω βρεθεί με ένα μικρό κομπόδεμα, λόγω του ότι πούλησα κάτι χωράφια και κάποια ζώα πίσω στο χωριό.

Βαρέθηκα πια την αγροτική ζωή και θα ήθελα να επενδύσω στον Ελληνικό τουρισμό.

Που θεωρεί ο κύριος Καραϊσκος ότι υπάρχουν προοπτικές για γρήγορη ανάπτυξη και εύκολο χρήμα;

Ευχαριστώ

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

σκουπιζε και εξυνε με το χερι τον κωλο της

Ανώνυμος είπε...

Αλησμόνητες εποχές πράγματι. Και -το δίχως άλλο- καλύτερες από τις σημερινές.

Αφού να φανταστείτε τότε(ς) θυμάμαι ακόμα και τα αεροπλάνα της Ολυμπιακής πετούσαν με κυβερνήτη έναν Κώστα Πρέκκα.

Ανώνυμος είπε...

Το δε καμάκι μέσα στα ίδια αυτά αερόπλανα, δεν ήτο χυδαίο και φτηνό όπως σήμερα, παρά είχε στυλ και φινέτσα.

"..Λατούρ μαντάμ...Λατούρ μεσιέ.."

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

εχω πετυχει τον ρουμανο ντουμιτρεσκου-πρωην τοτεναμ και μετεπειτα προπονητη του ακρατητου (μονο στα στοιχηματα στησιματα Ακρατητου) να καμακωνει αεροσυνοδο σε πτηση Ελλαδα-Ρουμανια

Ανώνυμος είπε...

θα ταν ωραιο σεναριο για ταινια και διεθνη ινγκοκνιτο διαγωνισμο:Καμακι σε αεροσυνοδο.Με ρεκορ να γαμησεις αεροσυνοδο στο δρομολογιο Αθηνα Μυκονο σε 20 λεπτα καθαρου χρονου δηλαδη.

Ανώνυμος είπε...

Αν πιάνεται και το χέσιμο, κερδίζω.

Ανώνυμος είπε...

75.000 στη συναυλια πυξ λαξ

Ανώνυμος είπε...

Και μετά ο Κύρτσος, έκανε την τούμπα, άρχισε να γλΥφει τον Κόκκαλη και μέχρι που έγραψε και βιβλίο στο οποίο ανέφερε πως για όλα τα δεινά της Ελλάδας έφταιγε ο Βαρδινογιάννης.

Έτσι χτίζονται οι καριέρες Καραϊσκο, βλέπε να μαθαίνεις.

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=gtQBzkTXGhY

Ανώνυμος είπε...

Μπριγιαντίνης στη ραδιοφωνική εκπομπή του με μπριγαντίνικα ελληνικά:

Αυτό που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο ότι με 51% λευκών ψηφοδελτίων ακυρώνονται οι εκλογές δεν εδράζει [sic] πουθενά στο Σύνταγμα.

Ανώνυμος είπε...

Dimitris Green St Συνάντησα τον ΦΠλιάτσικα πρόσφατα στην συναυλία των Iron Maiden. Πολύ ωραίος τύπος. Ηξερα για τον μακαρίτη τον Ξυδούς ότι ήταν και αυτός μεταλλάς στα σκούσματα για τον Πλιάτσικα δεν το περίμενα να σου πω.

Ανώνυμος είπε...

Αυστηρή κριτική από τους φανς

Tony Rigopoulos
κατ εμε απογοητευτική η πρώτη ώρα της χτεσινής συναυλίας των ΠΥΞ ΛΑΞ..απο όλους αυτούς με τις διθυραμβικές κριτικές δεν άκουσε κανείς ότι ούτε ο στόκας ουτε ο πλιατσικας ΔΕΝ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΝ;;όλα τα τραγούδια στο μιλητό τα είπαν..η μαστουρα του φιλιππου ήταν έκδηλη και οι υπερβολές με την αντίστροφη μέτρηση και τα πυροτεχνήματα στο τέλος δεν άρμοζαν καθόλου στο ύφος που υποτίθεται ότι είχε!! η απουσία του Μανου ήταν πιο αισθητή απ ό,τι περίμενα τελικά...

Ανώνυμος είπε...

Στάθης Β. Παναγούλης
Αριστοφάνους 5, Γλυφάδα – Τ.Κ. 166 74
210 8980318, 6937 123808
Προς τον
Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας
κ. Κάρολο Παπούλια
Προεδρικό Μέγαρο
Κύριε Πρόεδρε,
Οι Αγώνες και οι θυσίες του Ελληνικού Δημοκρατικού Λαού κατά της ξενοκίνητης τυραννίας των συνταγματαρχών, 37 χρόνια μετά, βρίσκουν τη Δημοκρατία μας απισχνασμένη, τις Συνταγματικές λειτουργίες της υπό εκμηδένιση, την Εθνική μας Κυριαρχία μειωμένη και τη χώρα διατελούσα υπό οικονομική Κατοχή της Διεθνούς τοκογλυφίας.
Η ιστορική Μνήμη, δεν συγχωρεί, πλέον, κατά συνθήκη ομιχλώδη επιφαινόμενα και συμμετοχή σ’ αυτά. Το αντίθετο, επιτάσσει «πάλης ξεκίνημα, νέους αγώνες/για νάβρουν ανάπαυση οι πρώτοι νεκροί».
Κύριε Πρόεδρε,
Το δημοκρατικό Καθήκον, στις 24 Ιουλίου 2011 και στις 11 π.μ. υποδεικνύει προσκύνημα στο Ναό της Δημοκρατίας, την Πλατεία Συντάγματος.
Με σεβασμό,Αθήνα, 18.07.2011
Στάθης Β. Παναγούλης

Ανώνυμος είπε...

http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=48516

Ανώνυμος είπε...

Βαρυσήμαντη η επιστολή Παναγούλη.

Απ'ό,τι φαίνεται ο μεγάλος αυτός αγωνιστής και πολιτικός ανήρ, κινείται στη γραμμή Καραϊσκου.

Ανώνυμος είπε...

μπραβο στο παναγούλη ευστάθιο,να πούμε.

Ανώνυμος είπε...

παναγούλη γαμιέται η μάνα σου

Ανώνυμος είπε...

Λιγότερο καλά από τη δικιά σου όμως, τις έχω πάρει και τις δύο και ξέρω.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Ντροπη παντως...Η μανα Παναγουλη ειναι χρονια νεκρη πια.Να σβηστουν οι αθλιοτητες να πουμε.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Του Παναγουλια αλκετα ηθελε να πει οτι γαμιεται πρεπει

Ανώνυμος είπε...

Χαχαχα... Με ηγέτη βλαχοδήμαρχο-νεκροθάφτη από πίσω.. Πω ρε πούστη παραλίγο να πάθω από τα γέλια όταν το δα.

Ανώνυμος είπε...

http://press-gr.blogspot.com/2011/07/blog-post_3783.html

Καραϊσκο που βρίσκεσαι;

Ανώνυμος είπε...

Να πωληθεί η Ακρόπολη στους ευρωπαίους;

Φυσικά και ναι, μαζί με όλους τους άλλους αρχαιολογικούς χώρους.

Πέρα από την οικονομική διάσταση που είναι προφανής, καθώς θα μας απαλλάξουν από άλλο ένα άγος που δημιουργούν διάφοροι ομιχλώδεις "οργανισμοί" που διαχειρίζονται όλα αυτά, ας αποδωθούν στους πραγματικούς δικαιούχους, αρκετά τους σφετερίζονται οι μπουρτζοαρβανιτόβλαχοι δύο αιώνες τώρα.

Ανώνυμος είπε...

Ποιος τυχερούλης μιλούσε χθες το βράδυ για την ασφάλεια των νορβηγικών ομολόγων; Γεια σου ρε Μητσοτάκη Νο2

Ανώνυμος είπε...

Τελικά ο Καραϊσκος το σούφρωσε το ποδηλατάκι του κυριούλη;

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλή αυνάλυση για τα νορβηγικά πράγματα εδώ:

http://www.youtube.com/watch?v=i4U33U_UyzQ

Ανώνυμος είπε...

infernus-karaiskus

Ανώνυμος είπε...

http://masselos.blogspot.com/2011/07/blog-post_23.html

Ανώνυμος είπε...

http://www.antinews.gr/2011/07/25/114609/

Ωστε "αχρείαστη" η μετωπική με τους ταρίφες

Δεν έμαθαν τίποτα οι φωστήρες της "ήπιας προσαρμογής".

Και του χρόνου στη β' εθνική θα παίζουν.

Ανώνυμος είπε...

Ξυνόγαλε;

Ανώνυμος είπε...

Από πολλές μεριές ακούγονται μπινελίκια για τον Ραγκούση, όχι για το άνοιγμα των ταξιτζήδων αλλά για τον χρόνο που επιλέχθηκε να γίνει. Καλοκαίρι δηλαδή σε φουλ σεζόν με ότι αυτό συνεπάγεται για τον τουρισμό της χώρας και την κακή εικόνα που παρουσιάζεται προς τα έξω. Από την άλλη θα μου πεις, ότι τόσα χρόνια τα ίδια γίνονται. Με απεργίες στο ΥΠΠΟ και κλείσιμο αρχαιολογικών χώρων κλπ κλπ.

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=23MEL7424aQ

Ανώνυμος είπε...

http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=8046

Ανώνυμος είπε...

http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/206923/kitrini-karta-gia-to-anoigma-stous-dikigorous/

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=62ZtPqfvpu8

Ανώνυμος είπε...

http://www.prisonplanet.com/gunman-conspired-with-business-and-political-leaders-before-massacre.html

Από τον, απ'ό,τι φαίνεται μέντορα ενός ευρέος φάσματος ελληνικής πολιτικής σκέψης(γέλια), από φάκτορες και άλλους εγκεφάλους του αντωνάκη, έως αρούλη χ''στεφάνου και τους σκηνίτες του συντάγματος.

ΥΓ http://www.infowars.com/anders-behring-breivik-manufacturing-a-patsy/

Αρούλη το όνομα του σάιτ κάτι μου θυμίζει

Ανώνυμος είπε...

http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=413284

Ανώνυμος είπε...

http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=8155

Ανώνυμος είπε...

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_03/08/2011_1295926

Ανώνυμος είπε...

τακης μιξας

Φάνης Γκέκας είπε...

Έβγα ωρέ Καραϊσκο να δούμε ποιός είναι πιό όμορφος.

Ανώνυμος είπε...

μια στιγμή, αυτή δεν είναι η μνηστή του Καραϊσκου δίπλα στον Φάνη;;

τι έγινε ρε παιδιά

Ανώνυμος είπε...

η πρώην μνηστή όπως δείχνουν τα πράγματα

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
συνεχίζουμε αμέριμνοι τις τέλειες διακοπές μας, ελπίζουμε να μην μας πετύχει εδώ στις διακοπές η παγκόσμια καταρρευση του χρηματοπιστωτικού συστήματος!!!!

Ανώνυμος είπε...

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_06/08/2011_1295953

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   201 – 400 από 416   Νεότερο› Νεότερο»