Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

ΔΑΝΕΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

Θα ήθελα να πω, οτι παρα τα αλλεπάλληλα εθνικα μας παθηματα ,παρα την τραγικοτητα μας που εμοιαζε να εχει κορυφωθει και να μην εχει αλλο πατο ,παρα παρα παρα τον εθνικο μας τζιφο, κατορθωνουμε να βαδιζουμε ακομη κατηφορικοτερα και να ανακαλυπτουμε ακομη πιο ευτραπελους κι απατητους δρομους. Οταν εχεις εκλεξει στη σειρα 10 (τυχαιο νουμερο) πρωθυπουργους και αδυνατεις να ξεχωρισεις ενα πολιτικο υποκειμενο απο μιαν ολοκληρη κοινωνια, τοτε δεν περιμενεις και δεν ελπιζεις οτι θα σου βγει ο 11ος και ειδικα οταν προερχεται απο κατι τοσο θεομισητο και τοσο τρισκαταρατο οσο η Ν.Δ , το κομμα δηλαδη των γιατρων , των δικηγορων και των συζυγων τους με τις μερσεντες ,το βοζεμπεργκ μαλλι και το βραχιολι στο ποδαρι στα 55 πατημενα.
Το γελοιο χωριστρωμενο ανθρωπινο κεφαλι ενος ακαματη που ανεχθηκε να καθεται 10 χρονια σπιτι του ,να κοιταει το ταβανι και να τον παιζει, παριστανει το δυναμικο και ισχυριζεται οτι θα κατεβασει τις κουκουλες στους ταραξιες.Ξυπνησε το θηριο- δεκα χρονια που κωλοβαρουσε στον καναπε ,δεν τον πειραζε η ανημπορια του.Αυτος θα επιβαλει την ταξη στο φιασκο μας;
"Αι μ γκονα γκετ γιου μαδερφακερς".Μα δεν βλεπουν νομιζετε οι κουκουλοφοροι τι μουτρα τους απειλουν με καταστολη και διωγμο;Δεν αντιλαμβανεται ο καθεις, οτι τα μουτρα του αντωνη προκαλουν το γελιο στο ανταρτικο των πολεων; Η νεα δημοκρατια θα εγγυηθει την ασφαλεια των πολιτων; Δωστε μας κι αλλη ευκαιρια. Δεν ειδαμε πριν 3 χρονια τα χαιρια τους; Θα τους τα κλασεις αντωνη και συ ,ελα μωρε. Μα ποσες φορες πρεπει να γινει ο ιδιος χαβαλες, για να καταλαβουμε οτι ποτε μα ποτε δεν προκειται να επιτυχουν την παταξη. Δεν θελουνε δεν μπορουνε και ειναι οριστικο.

Εχουμε ξαναπει οτι η ελλαδα ειναι μια παγκοσμια ιδιαιτεροτητα, γι αυτο και οι υπαρκτες μεθοδοι ερμηνειας των κοινωνικων φαινομενων, εδω συντριβονται και γελοιοποιουνται πανηγυρικα.Κατεβαινουν οι μαζες στην αθηνα να διαμαρτυρηθουν για τα μνημονια.Δεν εχουμε δουλειες , δεν εχουμε δουλειες ,ελατε γαμημενοι βουλευτες να σας πλακωσουμε γιατι δεν εχουμε δουλειες.Γιατι ετσι τους εμαθαν απο το 81, να τους δινουν δουλειες στην αθηνα και οπου αλλου, ενω δεν υπηρχαν δουλειες.Μα ουτε καν οι βουλευτες εχουνε δουλεια και τζαμπα πληρωνονται με τα κλεμμενα και τα δανεικα.Και για να πω την αληθεια, δεν υπαρχει καμμια δουλεια πουθενα στην ελλαδα.Τον παιζουμε ολοι ασκοπως χρονια τωρα.Η να ξεκουμπιστειτε , η να πεινασετε μεχρι να γινει αντιληπτο οτι γιναμε ανθρωποι και μπορει καποιος να πονταρει 2 φραγκα πανω μας.

185 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

http://bit.ly/zdBJsn

Κλαίω.

Ανώνυμος είπε...

Ο Κάϊζερ είναι ο αλλοδαπός Γιάννης Κανελλάκης.

Ανώνυμος είπε...

http://www.newsbomb.gr/bloggers/giorgos-hristoforidis/fytilies/story/113908/d-kazakis-i-astynomia-na-syllavei-ton-prothypoyrgo

Ανώνυμος είπε...

Κι ο Καζάκης είναι ακόμα εκτός τρελάδικου

Ανώνυμος είπε...

Βροντερός (σαν τις πορδές του Βενιζέλου) ο σβερκοδαγκωμένος.

Ανώνυμος είπε...

Θα γελάσουμε πολύ με Σαμαρά.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Όχι φίλε, δε θα γελάσουμε. Ίσα ίσα που θα κλάψουμε γοερά μ' αυτόν. Αποδεικνύεται τεραστίου βεληνεκούς βλάξ και χωριατάκος. Είναι δυνατόν να ζητάει εκλογές, όταν αντιπολίτευση θα βγουν ουσιαστικά οι ΤσιπροΚΚεδες; Με αυτούς αντιπολίτευση θα απολύσει τους 15.000 δημόσιους υπάληλους ο μαλάκας; Με αυτούς αντιπολίτευση θα κάνει μεταρρυθμίσεις;

Καλά, για τον δε Τσίπρα τί να πω... Τον έβλεπα στη Βουλή να μπουρδολογεί ως συνήθως για μπλόφα χρεοκοπίας και εκβιασμό, όταν την ίδια ώρα και οι πέτρες ήξεραν ότι οι κρίσιμες συνεδριάσεις της Ελληνικής Βουλής που αφορούν το μνημόνιο, μεταδίδονται ζωντανά από το CNN με μετάφραση. Δηλαδή έλεγε live στους τροϊκανούς ότι.. θέλει να τους εκβιάσει με κανόνι. Τί να πει κανείς γι αυτόν τον καθυστερημένο.

Διάβαζα τώρα στους Financial Times ένα άρθρο που αναφέρει πόσο ξεκάθαρα ο Τσίπρας μιλάει για χρεοκοπία και ότι αυτό μέτρησε για την αναβολή του Eurogroup, δεδομένου ότι τον θεωρούν μαζί με την Αλέκα de facto αντιπολίτευση πλέον. Αν είναι αλήθεια, μετά και τη βλακεία Σαμαρά για εκλογές, ας μη θεωρούμε και απίθανη τη χρεοκοπία λόγω άρνησης νέου δανείου στο Eurogroup την άλλη εβδομάδα.

Που να ξέρουν οι άνθρωποι ότι έχουν να κάνουν με τυπικό βαλκάνιο. Αυτό που με παρηγορεί είναι ότι η μάζα (που με τη χρεοκοπία θα γίνει όχλος) έχει ασθενή μνήμη. Όταν θα φάει τα σκατά της χρεοκοπίας, θα ξεχάσει και το Γιωργάκη και τους άλλους βλάκες, και πρώτα θα γαμήσει τους Τσιπροπαπαρήγες και τους άλλους αντιμνημονιακούς μαλάκες.

Εκεί συμφωνώ, ναι θα γελάσουμε, αφού πρώτα θα έχουμε κλάψει πολύ.

Ανώνυμος είπε...

http://doncat.blogspot.com/2012/02/blog-post.html

Ανώνυμος είπε...

http://www.metacafe.com/watch/330007/rio_carnival_attires/

Ανώνυμος είπε...

@ThePronunciator

http://www.antinews.gr/2011/08/25/119011/#comment-783255

VS

http://www.antinews.gr/2011/08/25/119011/#comment-783347

Κλαίω, είσαστε μάστορες στην κωλοτούμπα, τουλάχιστον οι άλλοι (@pasok) τα σκατά τους τα κρύβουν

Ανώνυμος είπε...

http://istorikesphotografies.blogspot.com/2012/02/75.html

Σάκης Καράγιωργας. Για τον τελευταίο δε, κορυφαίο
αντιστασιακό που είχε χάσει το χέρι του από έκρηξη βομβιστικού μηχανισμού, όταν μιλούσε στο προσυνέδριο του Κινήματος, που είχε προηγηθεί των διαγραφών, ακούστηκε από το βάθος της αίθουσας:
‘’Κάτσε κάτω κουλοχέρη’’!
Η δραματική αυτή φράση αποδόθηκε αρχικά στον Κίμωνα Κουλούρη αλλά ουδέποτε επιβεβαιώθηκε κάτι τέτοιο.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Οπως καταλαβαν ολοι ,οι πολιτικοι μας γνωριζουν την απολυτα μηδαμινη αξια των λογων στην Ελλαδα.Η οποιαδηποτε παπαρια και μπαρουφα ειναι μερος του παιχνιδιου. Ας ελεγε ο Αδωνις οτι ελεγε για τη ΝΔ.Ας λεει οτι θελει ο καθεις.Δαμανακηδες και Κουναλακηδες ολοι...
Νικοπολιδης Σαργκανης Βαμβακουλας Αντωνιου Αποστολακης ΑλεΞανδρης Κυραστας Δεληκαρης Σαλπιγγιδης Βοριδης Ανδριανοπουλος Μανος κλπ

μονο ο λαος παιρνει στα σοβαρα και αφουγκραζεται κατα το εκαστοτε προσωπικο δοκουν , τα λογια των επαγγελματιων πολιτικων.Γι αυτο και παιρνει τα αρχιδια μου οπως του πρεπει .

Ανώνυμος είπε...

Αλεξαντρής

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Άκουσα χθες τα καλύτερα για τον Μπουμπούκο όσον αφορά τις επιδόσεις του στο Ναυτιλίας. "Ο καλύτερος υπουργός που πέρασε ποτέ από εκεί μέσα" σύμφωνα με όσα είπε ένας γνωστός του οποίου φίλος είναι υπάλληλος του Ναυτιλίας. Δουλειά από το πρωϊ ως το βράδυ ο Άδωνης. Χωρίς ωράριο, έλυνε επιτόπου προβλήματα και ενδιαφερόταν για τα πάντα, απ ότι είπε ο γνωστός.

Αν και ο γνωστός μόνο οπαδός του ΛΑΟΣ δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, οπότε του αναγνωρίζω έγκυρη μαρτυρία, έτυχε σήμερα σε ένα άρθρο του Βήματος για τη μεταγραφή των 2 στη ΝΔ, να δω σχόλιο από έναν υπάλληλο του Ναυτιλίας ο οποίος έγραψε ακριβώς τα ίδια που άκουσα χθες. Δεδομένου ότι είναι λίγο απίθανο να είναι ο ίδιος άνθρωπος (ο φίλος του γνωστού δηλαδή-αν κι όχι αδύνατο), μάλλον έκανε πράγματι δουλειά ο Μπουμπούκος και είναι δραστήριος κι άξιος. Και στο ΚΚΕ να ήταν ο μπουμπούκος, ή άκουγα τα ίδια για τον Μεντρέκα, πλέον θα ψήφιζα πρόσωπο κι όχι κόμμα, δηλαδή Γεωργιάδη με τις πάντες. Ούτως ή άλλως πλέον δύο είναι οι παρατάξεις: όσοι θέλουν μεταρρυθμίσεις (εφαρμογή μνημονιακών μεταρρυθμίσεων) και όσοι θέλουν συνέχιση του κοτζαμπασισμού.

ΥΓ. θα μου πεις ότι από εκεί περνάνε ως υπουργοί τόσα χρόνια επαγγελματίες ανεπάγγελτοι του κομματικού σωλήνα, δηλαδή τεμπελχανάδες τύπου Παπουτσή. Δεδομένου ότι ο μπουμπούκος είναι επιχειρηματίας, έχει λογική να φάνηκε στους υπαλλήλους ως superman ο άνθρωπος. Είχαν συνηθίσει σε τζίτζικες τόσα χρόνια...

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Ο Βορίδης πάλι έχει αρχίσει να μου φαίνεται φούσκα. Πράγματι είναι άπαιχτος σε debate, ευγενής, ορθολογιστής κλπ κλπ, αλλά με τη στάση του με τη "συμπαθή" τάξη των ταξιτζήδων ή με την εξίσου "συμπαθή" τάξη των εργαζομένων στις συγκοινωνίες, σε συνδυασμό με τη βυσματική τοποθέτηση σε θέσεις κλειδιά στο υπουργείο δικών του απο το ΛΑΟΣ, ή την ιστορία με το αεροπορικό ταξίδι που ντε και καλά μου θελε μπίζνες κλας για Βρυξέλλες, αρχίζει να με ξενερώνει.

Μάλλον φταίει επίσης ότι ανήκει και στην πιο καρκινιάρικη κάστα της Ελλάδας, τους βρωμοδικηγόρους, οπότε έχω μια επιφύλαξη γα την εργατικότητα του.

Αρχίζει να μου θυμίζει τον "κουρασμένο" που ήταν όλο ωραία λόγια πριν το 2004, αλλά μετά κουράστηκε και το ριξε στα σουβλάκια. Τί να πω, θα δείξει...

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Θα μου πεις τι να το κάνεις τελικά. Πήγαν κι οι δυο με τον τρελαντώνη οπότε δεν έχει και νόημα.... Ειδικά οι γλειψιματικές δηλώσεις Βορίδη (ή Βοθρίδη, θα δείξει) αλλά και η τρισευτυχισμένη φάτσα του δίπλα στον αντωνάκη ήταν ακρως ξενερωτικές και εμετικές..

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
Eπιτέλους το κατάλαβε ακόμη και αυτή η ΜΕΡΚΕΛ και κάνει πέρα τον σακάτη ....Επιτελους πια....Η συνοχη της Ευρωζώνης ειναι σπουδαιοτερη απο τα κολλήματα του σακατη....


Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Πριν από 9 λεπτά

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B οταν βλεπεις στην μουρη τον ΣΟΙΜΠΛΕ....καταλαβαινεις τι μαλακας ειναι .....ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΟ ...ΓΚΕΣΤΑΠΟ....
Πριν από 22 λεπτά · Μου αρέσει! ·

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
η ΙΣΧΥΡΗ ΟΜΑΔΑ....

a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/421118_304473036280454_100001532802090_853514_244883619_n.jpg

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

γιατι με σαρκαζετε κυριε προνουνσιεητορ στο τουητερ;

Ανώνυμος είπε...

Γιατί νομίζει ότι δεν το βλέπεις φαντάζομαι. Πάντως διαφωνώ. Καλύτερα γράφεις από το Βαψομαλλιά κι άσε τον κάθε Προνανσιέητορ να λέει ότι θέλει.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

μα δεν θετω θεμα συγκρισεων, αλλα για το οτι με ειρωνευεται στο τουιτερ πισωπλατα μου

Ανώνυμος είπε...

Ο Βαψομαλλιάς είναι τεχνικά άρτιος. Όμως ο Καραϊσκος έχει feeling, είναι πιο funky.

Ανώνυμος είπε...

Αλήθεια που εξαφανιστηκε ο Βαψ; Θα χε ενδιαφερον να μας πει τη γνωμη του για την πολιτικη κατασταση. Το χει ρίξει στο τουίτα κι αυτός;

Ανώνυμος είπε...

pasokanthropoi

http://bit.ly/wVXBRh

Ανώνυμος είπε...

αχ τον καημένους: τον φωτόπουλο, την γενοπ, το πασοκ, τους έλληνες βρωμοδικηγόρους, την νδ, τα παράσιτα, τις κομπίνες, τον άκη, κοκ....

http://bit.ly/zSjXRx

Ανώνυμος είπε...

ειμαστε ολοι φωτοπουλοι .

The Pronunciator© είπε...

Αγαπητέ Καραϊσκο, γιατί φαντάζεσαι πως η ανάρτησή μου ("Κοιμήθηκα Βαψομαλλιάς και ξύπνησα Καραϊσκος") είναι σαρκαστική; Πάσχεις από σύνδρομο καταδιώξεως; Είσαι καταθλιπτικός; Αισθάνεσαι λίγος; "Παρακαλώ πολύ" © ξαναδιάβασε με αισιόδοξη ματιά. Κι αν δεν καταλάβεις, εδώ είμαστε να σου το εξηγήσω. Με εκτίμηση.

Ανώνυμος είπε...

Ο Pronunciator είναι ο Πάνος Παναγιωτόπουλος; "Τιμώ και σέβομαι τον Καραΐσκο αλλά.."

Ανώνυμος είπε...

Vangelis Tourkoglou @VTourkoglou

· Close

Πριν 3 χρόνια συζητούσαμε για τη Βίσση και το Ρέμο. Σήμερα συζητάμε για τον Keynes και τον Friedman. Ανέβηκε το επίπεδο!
4:41 PM - 18 Feb 12 via web · Details
The Pronunciator © The Pronunciator © @ThePronunciator

Close

@VTourkoglou Αϊ μbένg του νdίφφερ - Πριν 1 χρόνο συζητούσαμε για το Βαψομαλλιά. Σήμερα συζητάμε για τον Kαραϊσκo

Καi αυτα εδω τι ειναι;

The Pronunciator© είπε...

Αγαπητέ Καραϊσκο, δεν είναι όλα όπως φαίνονται εκ πρώτης όψεως. Επειδή είχα υπόνοιες πως ο VTourkoglou είναι ορκισμένος εχθρός σου - και πεμπτοφαλαγγίτης του Βαψομαλλιά - θέλησα να τον αποκαλύψω. Είδες εσύ να μου απαντάει σε αυτό; Όχι, άρα συνηγορεί δια της σιωπής του, άρα δικαιώθηκα και πλέον γνωρίζεις πως πρέπει να φυλάγεσαι από αυτόν. Με εκτίμηση.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Είμαστε που μαστε μπουρδέλο οπότε δεν έχει και κανα νόημα, το μόνο που θέλω να δω στη Βουλή αυτή είναι να ανάψουν τα αίματα και να φάει ξύλο ο Τσίπρας από Χρήστο Καλαποθαράκο για να γελάσουμε. Ο τύπος είναι χειρότερη ντουλάπα από τον μακαρίτη τον αδελφό του το νονό της νύχτας.

Tourkoglou είπε...

Ο VTourkoglou αγνόησε τις παγίδες και τα εκβιαστικά διλήμματα του Pronunciator, δεν τους έδωσε σημασία. Δείχνει ότι η σημαντική άνοδος στην επισκεψιμότητα του pentakatharidis δεν είναι μόνο μια εκδήλωση διαμαρτυρίας για την απραξία του Βαψομαλλιά, αλλά εκφράζει σε ένα βαθμό και πολιτική συμφωνία με τον Καραΐσκο σε πολλά ζητήματα.

(προσαρμοσμένο από ένα κείμενο του Μεντρέκα)

Ανώνυμος είπε...

Tου Στεφανου Κασιματη / kassimatis@kathimerini.gr

Ειδικός σε κλωτσιές και μπουνιές
Οχι ότι μου πέφτει λόγος, αλλά αν ήμουν στη θέση του προέδρου Καρατζαφέρη θα εκλιπαρούσα τον Μάκη Βορίδη να μην είχε παραιτηθεί από την έδρα του κι ας την έπαιρνε μαζί του στη Ν.Δ. Διότι ο επιλαχών στην περιφέρεια Αττικής, που ήδη τον διαδέχθηκε στην Κ.Ο. του ΛΑΟΣ, είναι ο Χρήστος Καλαποθαράκος, πρώην πρωταθλητής της πυγμαχίας και του kick boxing, καθώς και αδελφός του δολοφονηθέντος το 2000 Θέμη Καλαποθαράκου: του θεωρούμενου από την αστυνομία ως αρχηγού του μεγαλύτερου κυκλώματος προστασίας στα μαγαζιά της παραλιακής και των βορείων προαστίων την περίοδο 1997 - 2000. Βεβαίως, ο νέος βουλευτής είναι άσπιλος, αμόλυντος και ουδεμία ευθύνη φέρει για τις δραστηριότητες στις οποίες διέπρεψε ο αείμνηστος αδελφός του! Αλλά, με την περίπτωση Χρ. Καραμπέρη (υποψηφίου αντιπεριφερειάρχη στη Θεσσαλονίκη, κατηγορουμένου για συμμετοχή στο κύκλωμα τοκογλυφίας και εκβιασμών) να είναι ακόμη φρέσκια στη μνήμη της κοινής γνώμης, ενδέχεται ο ΛΑΟΣ να έχει ένα επικοινωνιακό προβληματάκι. Πολύ μικρό όμως, σχεδόν ασήμαντο...

Ανώνυμος είπε...

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_19/02/2012_473123

Ανώνυμος είπε...

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_19/02/2012_473123

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλη απώλεια

http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=444578&h1=true

Ανώνυμος είπε...

http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=178333

Ανώνυμος είπε...

Τα χρήματα αυτής της συγκινητικής προσπάθειας να δοθούν στους κοπιάζοντες καθημερινά συνδικαλιστές της Γενοπ και στους σκληρά εργαζόμενους υπαλλήλους του ΟΣΕ:

http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=444685&h1=true

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
ρε τι γινεται;;;;;και στην λεβεντογεννα;;;;ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ....ΔΥΣΤΥΧΩΣ....ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΟΠΕΙ ΑΥΤΗ Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ...

Σε μεγάλη άνοδο η Χρυσή Αυγή και στην Κρήτη
www.parapolitika.gr

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B Παιδια ο ΔΣΑ απο την πρωτη στιγμή επιβολής του επαισχυντου Μνημονιου , σε ολους τους τονους και με ολα τα νομιμα μέσα εδειξε την αντιθεση του και μαλιστα με ομοφωνια .....

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
ΣΟΥΠΕΡ Ο ΜΑΚΗΣ....ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΣ...

Μ. Βορίδης για ΝΔ: Συγκροτείται μια πατριωτική παράταξη — ΣΚΑΪ (www.skai.gr)

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
AΠΟ ΤΑ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΤΙΚΑ...
Whitney Houston - How Will I Know
www.youtube.com

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B τωρα πλεον συγκροτειται μια πατριωτικη παραταξη της ευρυτερης κεντροδεξιας
Χθες στις 7:56 μ.μ. · Μου αρέσει!

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B Παμε πολυ δυνατα σας λεω....Μεινετε στις οθονες σας , ερχονται τρελες μετεγγραφες....κατι πολυ δυνατο μαθαινω
23 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1

Ανώνυμος είπε...

http://www.tanea.gr/gnomes/?aid=4696078

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=pziJ1LWvDGM

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο πουλάω ελαφρώς μεταχειρισμένο λογαριασμό twitter σε τιμή ευκαιρίας, σε ενδιαφέρει;

Ανώνυμος είπε...

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_21/02/2012_429033

Ανώνυμος είπε...

σε τι ονομα φιλε να του ριξω μιαν ματια

Ανώνυμος είπε...

Έχει λογαριασμό ο Καραϊσκος @soapdroper

Ανώνυμος είπε...

και το @sverkodagomenos του Καραϊσκου είναι

Ανώνυμος είπε...

http://www.protothema.gr/life-style/Gossip/article/?aid=178852

Κωστοπούλου Απολογία. Παρακαλώ να σχολιάσουν οι σταθεροί σχολιασταί....

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Μια χαρα ζωη εζησε ο κωστοπουλος .Και καλα να παθει στα αρχιδια μου.Και βεβαια φυσικο ειναι πολλοι να πανηγυριζουν που φαλήρισε .Τοσα χρονια μπηκε στο ματι πολλωνε

Με μας τι θα γινει που ουτε γλει(υ)ψαμε ουτε γαμησαμε καμμια απο τις χιλιαδες μουν...ρες που περασαν απο την ΙΜΑΚΟ για να καμουνε καρριεριτσα.Οι υπολοιποι μιαν ζωη στην κριση με τη γυναικουλα τη χοντροκώλα και την κρεβατομουρμουρα να διαβαζουνε κι αυτοι κωστοπουλο και να νιωθουν τζεημς μποντ.
Οσο σκεφτομαι τι γαμήσια επεσαν εκει μεσα στα γραφεια της ιμακο αναμεσα στα μονιτορ ,τα καλωδια και τα μαους.
Μαλλον αυτα σκέφτονται κι οι απ εξω και χαμογελουν χαιρεκακα τωρα που τελειωσαν ολα αυτα

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

καριερριτσα

Ανώνυμος είπε...

Πάντα υπάρχει και η επαγγελματική λύση περιοδείας στην επαρχία με το Γιάννη Μανώλη στο ντέφι

Ανώνυμος είπε...

Δηλαή Καραϊσκο μας λες ότι αν ήσουν στην ιμακο θα περνούσες καλά; Ως γαμών ή ως γαμημένος;

Ανώνυμος είπε...

Δε θα πέρναγε καλά ο Καραϊσκος στην ιμάκο μωρε. Στη σούπερ κατερίνα με τον εκδότη Δραγώνα να τονε πάτε.

Ανώνυμος είπε...

ρομπα πουλα γκαρνταρομπα

Ανώνυμος είπε...

Στο μεταξύ επικές χ''νικολακικές στιγμε΄ς στο τουιττερ με τα ζώδια. Παρακαλω τον pronunciator για cliffnotes.

Ανώνυμος είπε...

καραϊσκο αν είναι αλήθεια το δημοσίευμα ότι η νταλ' άρα έχει βγάλει τον άσο έξω, θα καταρρεύσω. Όπως κι Τζίμης ο Πανούσης άλλωστε.

http://bit.ly/yrY5D5

Marwood είπε...

Εχω την εντύπωση ότι για τον Κωστόπουλο υπάρχει η παρεξήγηση τύπου Μητσοτάκη.

Δηλαδή θεωρείται από το ευρύ κοινό ως ένα αδίστακτο πρόσωπο με «σκοτεινές» ικανότητες, ενώ στην πραγματικότητα, όπως έχουν αποδείξει και τα γενονότα, μάλλον μιλάμε για, εν πολλοίς, μπουνταλάδες.

Αντιθέτως, έχω απεριόριστη εκτίμηση για το μυαλό και τις ικανότητες της Μαρίκας. Αν όντως έχει χάσει τα σπίτια του ο πετράν, καλό θα ήταν να άφηνε τη διαχείριση των οικονομικών σε κάποιο σοβαρότερο μέλος της οικογένειάς του. Και δεν εννοώ βέβαια τον υιο Μάξιμο αλλά την Τζένη, που φαίνεται κωλοπετσωμένη (αν και καρπαζωμένη αν αληθεύει το ρεπορταζ του Pronun) γυναίκα.

ΥΓ φυσικά και εγώ το γιο μου Μάξιμο θα τον ονόμαζα...

Trueman είπε...

τί ηγέτης είναι αυτός ο μίχας

Προσέξτε σχόλιο για τον Παπούλια στην τελευταία παράγραφο...

http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=12841

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B εγω παντως , αν και διαβαζα τα εντυπα του και γουσταρα τον τροπο γραφης αυτον και προβολης των θεματων , ουδεποτε αφησα να επηρεασει το παραμικρο τις αρχες και τις αξιες που ειχα απο το σπιτι μου....

Tourkoglou είπε...

Τελικά εδώ στην Ελλάδα δεν είμαστε ηλίθιοι, απλά επιρρεπείς στον εκμαυλισμό. Μέχρι το '80 ήμασταν γαμάτοι, αποταμιεύαμε, είχαμε επιχειρηματικό πνεύμα, ετοιμαζόμασταν να γίνουμε Αυστρία, ώσπου ήρθε ο Αντρέας και μας εκμαύλισε με τις αυξήσεις, τους διορισμούς στο δημόσιο και τον αυριανισμό. Στο τέλος, η μισή Ελλάδα έβριζε έναν τελειωμένο γέρο που δεν μπορούσε καν να μιλήσει. Παρόμοια, μέχρι το '87 ήμασταν βουτηγμένοι στην κουλτούρα, διαβάζαμε Broch, ακούγαμε Schoenberg, βλέπαμε Tarkovsky, ώσπου ήρθε ο Κωστόπουλος και μας εκμαύλισε με πούρα, ξέκωλα και Porsche. Τώρα βρίζουμε εν χορώ έναν αξιολύπητο παρηκμασμένο βαψομαλλιά/εμφυτευματία.

Ανώνυμος είπε...

και εκει που ηταν να παρω ενα τουοτα και να αποταμιευσω τα ρεστα, διαβασα το νιτρο και πηρα ρεηντζ ροβερ 4 επι 4 τα παντα ολα

Ανώνυμος είπε...

Ποιόν πιστεύετε?

http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4696944

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=FEZK5rp2Tos

Ανώνυμος είπε...

http://kalamake.posterous.com/86274249

The Pronunciator© είπε...

Από κάτω προς τα πάνω:

http://www.enikos.gr/media/16790,Ax_Lifo8a_se_malwsw!.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

@ThePronunciator
Το σίγμα με φι RT @NChatzinikolaou @ArisDimokidis Χαιρετισμους στον μόνιμο υβριστη μου τον κ.Τσαγκαρουσιανο

@SorayaMntNegro
Τα ΄χε πει η Στανίση, "τα άστρα και τα ζώδια μας φέρνουνε εμπόδια", αλλά εσείς τρέχατε στα σφαιριστήρια τότε @NChatzinikolaou @ArisDimokidis

@greekdude
previous RT is for @ArisDimokidis not me, but it looks like a Greek tv star is worrying about my horoscope.

@ArisDimokidis
από @sonic2828 : 04/02/2012 πηγη απουσα.. ισως προστεθηκαν μετα οσες υπαρχουν..

@NChatzinikolaou @ArisDimokidis Χαιρετισμους στον μόνιμο υβριστη μου τον κ.Τσαγκαρουσιανο

@aNameToCome
Απ τη φάρσα του @ArisDimokidis στον @NChatzinikolaou εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι τα ζώδια δεν τα διαβάζει κανείς.

@v_emman
@ArisDimokidis Στην παραπληροφόρηση είναι πρώτος ο κυρ Νίκος. Αφού είναι έτσι, γιατί το κατέβασε; @NChatzinikolaou

@ArisDimokidis
Τώρα μου τα χαλάει ο @NChatzinikolaou που λέει "Επικό ψέμα. Υπήρχε αναφορά στην πηγή!" Γι' αυτό νόμισε ότι τον έψεξα; Δεν διάβασε το ποστ;

@ArisDimokidis
Επειδή δε πιστεύω σε μηνύσεις, πρόστιμα + γκρίνια αλλά στην καλόκαρδη πλάκα: Αποφάσισα να τρολλάρω τον @NChatzinikolaou lifo.gr/blogs/bitsandp…



@Alex_Burton1
@karounos σου άρεσε το τρολαρισμα συμβουλε του ΓΑΠ και το κανείς RT; Δες μήπως βρεις δουλεια στη LIFO τώρα. @mitsi00 @nchatzinikolaou

@Alex_Burton1
@Jazzismus ok u can lick my balls now shithead. @nchatzinikolaou

@Alex_Burton1
@Jazzismus there are no "cheap excuses". It's just astrology... Grow up @nchatzinikolaou

@Alex_Burton1
@Jazzismus lol man twitter.com/nchatzinikolao… @nchatzinikolaou

@Alex_Burton1
@alhatz στα παπάρια μας. Πάρε διάβασε lifo και άκου και πορτοσάλτε στο σκαι @fotisvallatos @nchatzinikolaou

@Alex_Burton1
@Jazzismus You are mistaken! He admitted the mistake. Plus, his reputation cannot be affected by this shit dear. @NChatzinikolaou

@Alex_Burton1
@manosniflis αγαπητέ τι θα γίνει με την εξαιρετική ιδέα του @ptoumassis ;; Το περιμένουμε πως και πως @NChatzinikolaou

@Alex_Burton1
@nchatzinikolaou Καλα δεν είπα κάτι κακο Τσαγκαρουφιανο τον λέει όλο το Ίντερνετ. @arisdimokidis @pitsirikos

@Alex_Burton1
Αγαπητέ @pitsirikos εξήγησε πλιζ στον κο @arisdimokidis τι εστι Τσαγκαρουφιάνος γιατι δεν έχει καταλάβει ακόμα @NChatzinikolaou

@Alex_Burton1
@ArisDimokidis έχεις εμμονές και επιτιθεσαι συνέχεια στη lifo στον @NChatzinikolaou προφανώς με εντολή του Τσαγκαρουφιανου @SykoFantiS

@Alex_Burton1
@arisdimokidis πες τίποτα για τον αρχι-Τσαγκαρουφιάνο εργοδότη σου και σταμάτα να κλαις στον @NChatzinikolaou για τα ζωδια σα γκομενα

@Alex_Burton1
@arletaki17 είμαι σίγουρος Αντε να παίξεις τώρα με το σκυλάκι σου σε άλλη παραλία @nchatzinikolaou

@Alex_Burton1
@sykofantis Αγαπητέ το λαμογιο ο @arisdimokidis έγραψε πως δεν έγραψαν ποτε την πηγή. Διαψευστηκε πανηγυρικά... @NChatzinikolaou

@Alex_Burton1
@arletaki17 εντάξει αρλετακι17 χαχα τράβα να διαβάσεις lifo τώρα @nchatzinikolaou

@Alex_Burton1
@arletaki17 σε αντίθεση με τα ψέματα του άθλιου @arisdimokidis @nchatzinikolaou

@Alex_Burton1
@arletaki17 εσυ δεν έχεις κάνει λάθος στη δουλειά σου νιανιαρο; Σημασία έχει πως έγραψε την πηγή--> @nchatzinikolaou

@Alex_Burton1
@iliastout και εσυ έχεις διευθυντές που εκβιάζουν επιχειρηματιες (δουλεύουν και σε εφημερίδες) και το ξέρει όλη η πιάτσα. @nchatzinikolaou

@Alex_Burton1
@iliastout έλα δεν απαντας στο προηγούμενο τουί και μην σβησεις την πηγή έχω πάρει screenshot. @nchatzinikolaou

@Alex_Burton1
@iliastout και αυτο εδω που γραφεις και πηγή τι είναι; capital.gr/tech/details.a… Α, μαζέψε και τους εκβιαστες ρεπόρτερ σου. @nchatzinikolaou

@Alex_Burton1
@iliastout πόσο άσχετος είσαι; Κανε παράπονα και σε CNN και ΒΒC που αναδημοσιευουν και γράφουν την πηγή. @NChatzinikolaou

Ανώνυμος είπε...

http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=179044

Καραϊσκο;

Ανώνυμος είπε...

http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=12893

Ανώνυμος είπε...

2:46 μ.μ. αφελής ερώτηση. Αναλογίσου πόσους σβερκοδαγκωμένους είχε η ΙΜΑΚΟ και το παρατσούκλι του Καραϊσκου.

Ανώνυμος είπε...

http://fimotro.blogspot.com/2012/02/blog-post_3150.html

Αρχισε η εφαρμογή του μνημονίου

Ανώνυμος είπε...

http://www.enimerosi24.gr/index.asp?a_name=entertainment&item_id=2630

Ανώνυμος είπε...

http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=12908

Ανώνυμος είπε...

Ο πρώην ποδοσφαιριστής γράφει καλύτερα από τον σβερκοδαγκωμένο.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν γράφει κι η Ανάστω άρθρο? Του κώλου είναι οι απόψεις της?

Ανώνυμος είπε...

Μου κανε ιδιαιτερη εντυπωση η επιθεση του αγγελακα στον κωστοπουλο. Μια επιθεση που μοιαζει με απωθημενο και ξακαθαρισμα ανοιχτων λογαριασμων.Μια ρετρο επιθεση που αναβιωνει τον πολεμο "φλωρων" εναντιον ροκαδων.
Ο αγγελακας δηλαδη καταπολεμηθηκε στις δεκαετιες που μας πέρασαν;Εγω θυμαμαι συναυλιες του αγγελακα με 5.000 χιλιαδες κοσμο και μια αφορητη μυρωδια μπιρας , ποδαριλας και σερβιετας. Ο αγγελακας ηταν η εφαρμογη του μεηνστρημ αντισταρ, απεναντι στον εμπορικο ηχο.Οπως ξερουμε ομως στη μουσικη βιομηχανια, ανοιγει αυτοματα παντα απεναντι στο μεηνστρημ , η εναλλακτικη κουλτουρομαλακια, για να σκασουν τα φραγκα και αυτοι που δεν τους αρεσει ο σωρος και την εχουν δει ψαγμενοι. Ολοι πελατακια και μαλακες.
Ο αγγελακας και στο ραδιοφωνο παιζοταν και στην τηλεοραση τον εβλεπες και το "τι κριμα" πχ ηταν κλασικη περιπτωση σουξε.Ως τι μιλαει δηλαδη;
Εγω κυριοι νομιζω οτι ο κωστοπουλος- εκτος απο τα ρολεξ και τα τζεημςμποντιλικια- εκανε ενα μεγαλο καλο στην ελληνικη κοινωνια,καταργωντας εν τοις πραγμασι τη φεμινιστικη γρουσουζια που αν θυμασθε επαιρνε απειλητικες διαστασεις. Γινανε ανθρωποι οι ελληνιδες που παρουσιαζονταν με τα τσοκαρα στο σχολειο και στην παραλια με τα χοντροποδαρα και τις μελανιες.Γιατι να ξερετε παντα οι γυναικες δινουν τη γραμμη στην περιποιηση και το στιλ και ακολουθουν οι ανδρες. Ο αγγελακας ζηλευει επειδη τον γουσταραν παντα οι τριχωτες και οι βρωμοκομουνιστριες που μυριζουν καταθλιψη και βλακεια, αναλογη με τις αλλες γκομενες , μονο που με τις εναλλακτικες γκομενες, φορτωνεσαι και το θρασος της "αποψης" και της διαφορετικοτητας.

Ανώνυμος είπε...

Και αυτο το "βλαχος" σαν χαρακτηρισμος, φορεθηκε παρα πολυ ,ωστε πια εχει χασει την οποια αξια του. Οι μισοι ελληνες λενε τους αλλους μισους βλαχους και γενικα η ζωη ολων μας εχει γινει ενας αγωνας για να μην μας πουν βλαχους.Στο τελος ομως παντα καποιος θα βρεθει να σε πει βλαχο.Νομος.

Μου θυμιζει το "μικροαστος" που καποτε ηταν η απολυτη βρισια για τους αριστερους.Μην σε πουν μικροαστο. Μην δειξεις οτι σκυβεις το κεφαλι στο αφεντικο, μην σε δουν με γραβατα , μη σε δουν να αγωνιζεσαι να φτιαξεις σπιτι, να παντρευτεις να να να. Η χαρακτηριστικη πορεια του ελληνα αριστερου ειναι να ξυνει τα αρχιδια του και να αποκαλει ολημερις ως μικροαστους ,τους φουκαραδες που ξυπνανε το πρωι με αγωνια για να πανε στη δουλεια.Στο τελος ομως θα παει να τους ζητησει και δανεικα

Ανώνυμος είπε...

στο τελος θα βγει και η βανδη με την κιντη να τα χωσει στον κωστοπουλο.Δεν μας ριχνουνε μια υδρογονοβομβα λεω εγω να ησυχασουμε και απο τους αλλους αλλα και τους εαυτους μας κυριως

Ανώνυμος είπε...

αγγελάκης

Ανώνυμος είπε...

http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.proswpa&id=12930

Ανώνυμος είπε...

Μου άρεσε αυτό το σχόλιο:

Ο/Η connector έγραψε:
(πριν 1 ώρα)

Η περιγραφή του Τσίπρα μου θύμισε στιλιστικά μια άλλη, λίγο πιο παλιά:

Στη δουλειά του ο Στάλιν είναι λιγόλογος, συγκεκριμένος, πραχτικός. Δεν ανέχεται την πολυλογία. Θέλει λίγα λόγια, καθαρά και συγκεκριμένα και πιάνει αμέσως το βασικό νόημα χωρίς ν' αφήνει να του ξεφεύγει και η μικρή λεπτομέρεια. Και στην προσοχή και σημασία που δίνει στο επιμέρους ζήτημα, στη λεπτομέρεια, βλέπεις ότι και στο μικρό ο Στάλιν είναι Μεγάλος. Δεν αγνοεί, ούτε περιφρονεί το φαινομενικά ασήμαντο και ανάξιο προσοχής. Ξαίρει όσο κανένας άλλος ότι τα μεγάλα έργα συναρμολογούνται από μικρές καταχτήσεις, επιτυχίες απ' την καθημερινή πείρα με τα θετικά και τ' αρνητικά της και όχι μόνο στα πράγματα μα κυρίως στους ανθρώπους. Και σ' αυτό λοιπόν ξεφανερώνεται το μεγαλείο και η ανωτερότητά του...

(Νίκος Ζαχαριάδης: Ο Στάλιν για παιδιά)

Πηγή: http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=149482

Ανώνυμος είπε...

Μήπως βιάστηκε στην (ποιοτική, όπως και 2 χρόνια πριν) επιλογή του ο, απ' ό,τι φαίνεται, όχι και πολύ σταθερός στις "προτιμήσεις" του (πολιτικές, για να μην παρεξηγούμαστε) Άρης?

Γιατί σίγουρα εκτός Τσίπρα υπάρχει κι αυτή η νέα πολύ δυνατή πρόταση:

http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4697444

Ανώνυμος είπε...

Kαμμένοι πολίτες

Ανώνυμος είπε...

ροντουλη;

Ανώνυμος είπε...

Θα δεχόταν όμως ποτέ ο (παντελονάτος) Πάνος ένα τόσο τρελό αγόρι στο κόμμα του;

Ανώνυμος είπε...

να μας πεί ο άρης τις εμπειρίες του από την φυλακή, να τις ακούει η ανάστω κι η καραϊσκω

Ανώνυμος είπε...

http://www.lifo.gr/mag/features/439

Ανώνυμος είπε...

Τον βάτεψε ο Τσίπρας. Δεν εξηγείται αλλιώς

Ανώνυμος είπε...

είναι ενεργητικός ο αλέξης τελικά;

Ανώνυμος είπε...

Απ' αυτά που διάβασα, συμπέρανα ότι δεν κακοπέρασε κιόλας ο Αρης στη φυλακή.

Ανώνυμος είπε...

http://bit.ly/xuEh5w

Ανώνυμος είπε...

Γιατί κακοπερνάει ο Καραϊσκος εδωμέσα; Όλοι τον περνάνε ένα χεράκι.

Marwood είπε...

Ο Καραϊσκος μου είπε το όνομα: Αστέριος.

Σε άλλα νέα τώρα, πράγματι με το θέμα του Κωστόπουλου ξύπνησαν ζόμπι, που ως γνωστόν δεν είναι χορτοφάγα. Αγγελάκης? Ακαδημία Πλάτωνος?? Νεφέλη Λυγερού? -Πως σε λένε -νεφέλη -ασε κατάλαβα.

Για τον αγγελάκη, οι αναγνώστες αυτού του μπλογκ γνωρίζουν πολύ καλά ότι το θέμα δεν είναι προσωπικό αλλά γεωγραφικό. Δηλ. τι αγγελάκης τι κανάκης, αυτή η στάνη αυτή τη γιαούρτη βγάζει.

Νομίζω ότι μ'αυτά και μ'αυτά ο Βαψ θα πρέπει να κατεβάσει την ανάρτηση του για τον εν λόγω. Οπως έχει πει και ο θείος Οσκαρ: When people agree with me I always feel that I must be wrong.

Ανώνυμος είπε...

μαλλον τον αγγελακΑ εννοεις

Ανώνυμος είπε...

σκασε βλακα

Ανώνυμος είπε...

Μετά την πτώση του Κωστόπουλου πλέον ο μόνος βολιώτης που κυκλοφορεί στην πιάτσα είναι ο Καρπετόπουλο. Αντε και ο δικηγόρος Καϊμακάμης.

Παρακαλώ να τοποθετηθεί ο pronunciator.

Ανώνυμος είπε...

Ωραίος ο ΑγγέλακΑς.΅Εξαιρετικός τραγουδιστής

Ανώνυμος είπε...

Ποιος είναι ο δικηγόρος Καϊμακάμης; Τον ξέρει η μάνα του;

Ανώνυμος είπε...

υπάρχει και η βίκυ βολιώτη

Ανώνυμος είπε...

καιμακαμας

Ανώνυμος είπε...

o δικηγόρος του μπέου

Ανώνυμος είπε...

ki o nivo

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=Dh48EOcwZTM

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
Σήμερα όπου βρούμε αγοράζουμε την Ελευθεροτυπία των εργαζομένων.., είναι φοβερό το φύλλο ....

Ανώνυμος είπε...

http://fimotro.blogspot.com/2012/02/blog-post_1180.html

Ανώνυμος είπε...

βάρσο?

http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=12920

Ανώνυμος είπε...

Μήπως ξέυρει κανείς, που βρίσκεται και τι κανει τώρα ο αθλητικογράφος Καίσαρης ο υιός, που έκανε και μιαν εκπομπή στην ερα;

Ανώνυμος είπε...

γαμιεται ο θρυλος και η βητα πειραια

Ανώνυμος είπε...

ο σαμαρας ζητουσε απο την αρχη αναπτυξη ενω Ολοι οι αλλοι ζητουσαν υπαναπτυξη

The Pronunciator© είπε...

Καρπετόπουλος: λέγεται πως είναι gay και είναι κολλητός του Αναστό και ορκισμένος εχθρός του Αλέφαντου. Kοντός, κομπλεξικός, φοράει τα κουστούμια του μακαρίτη και σε casual ντύνεται στο παιδικό section. Τσιγγούνης μεγάλος (ως Βουλιώτ'ς), οπαδός του ΟΣΦΠ αλλά το παίζει Πανιώνιος για να έχει το τεκμήριο της αντικειμενικότητας. Μαμάκιας τεράστιος. Το ηθικό του ανάστημα είναι ανάλογο του φυσικού του. Οι σχέσεις του με τον Πανούτσο δεν είναι τόσο καλές όσο νομίζει όποιος τους ακούει/βλέπει. Είναι ακούλτουρος και μαζάνθρωπος, ουσιαστικά είναι αμόρφωτος (το ότι σπούδασε στην Ιταλία δε λέει κάτι) δεν είναι ραφιναρισμένος, ούτε έχει την αύρα του κοσμοπολίτη όπως ο Πανούτσος που είναι και πολυμαθέστερος. Είναι αχάριστος (πχ έναντι των Αλέφαντου, Καραγιαννίδη και Γεωργίου) ενώ ο Πανούτσος το κάνει για πλάκα. Του αρέσει να κοροϊδεύει αλλά δεν είναι καθόλου δεκτικός στο να τον κοροϊδεύουν.

Ανώνυμος είπε...

αντιθετως οτι σπουδασε στην ιταλια ενισχυει την αποψη οτι ειναι αγραμματος και καμαροτος

Ανώνυμος είπε...

http://bit.ly/xWCR9y

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=SgTHfJxXEno&feature=share

Ανώνυμος είπε...

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/02/blog-post_7201.html

Ανώνυμος είπε...

ούτε που αναφέρανε στα οσκαρ τον Αγγελόπουλο για όσους σημαντικούς του σινεμά πέθαναν το 2011

Ανώνυμος είπε...

ξεφτιλιστηκε ο κουβελης

Ανώνυμος είπε...

Γιατί; Για το εκατομμύριο που μετέφερε στο εξωτερικό;

Ανώνυμος είπε...

ναι

Ανώνυμος είπε...

Επέστρεψε και ο εθνικός μας γελωτοποιός στον Alpha να πολεμήσει το κακο μνημόνιο και τους κουτόφραγκους.Μπορώ πλέον να κοιμηθώ ήσυχος το βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

Δεν τον βλέπω καλά τον Ισίδωρα σήμερα το βράδυ στο σπίτι

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
τι γκαντεμω ειναι η Ντορουλα να σκασει η υποθεση αυτη αποψε που ο Λαζο εχει εκπομπη....ΤΗΝ ΞΕΦΤΥΛΙΣΕ ΓΙΑ ΜΙΑΝ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ....

Ανώνυμος είπε...

http://bit.ly/xyLCFD

Ανώνυμος είπε...

κοιτα θράσος ο πουθενίδης πασοκος

http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=180206

Ανώνυμος είπε...

http://www.e-awards.gr/?page_id=64

Marwood είπε...

Το καταλαβαίνουμε όλοι ότι πρέπει να πάμε στις κάλπες (κάλτσες) να ψηφίσουμε Χρηστάκη Παπουτσή έτσι;

Ανώνυμος είπε...

http://fotisk.posterous.com/105927603

Ανώνυμος είπε...

http://news247.gr/ellada/politiki/h_patrida_toy_panagiwth_pswmiadh.1671540.html

Γελάω κλαίγοντας

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Η πουτσα που θα πεσει με οργη πανω στο κεφαλι των φαρμακεμπορων , φαρμακομπακαλογατων , των μεγιστανων της ελληνικης πλατειουλας, θα ειναι μεγαλυτερης σημασιας γεγονος ακομη κι απο την εθνικη απελευθερωση.Καθε μερα στο καταστημα που δουλευω μπαινουν ταλαιπωροι ανθρωποι και με ρωτουν εναγωνιως ,που υπαρχει φαρμακειο.Τρια πανω στην πλατεια οπως τα προπατζηδικα,κανενα φαρμακειο ανοιχτο.Χιλιομετρα τα γεροντακια να διανυσουν μεχρι να βρουν καταστημα ανοιχτο.
Τωρα βεβαια οι φαρμακεμποροι θα γυρισουν τη γη αναποδα και θα κανουν το βιο αβιωτο σε ολους προκειμενου να μποικοταρουν το ανοιγμα.
Οι ανθρωποι ειναι χειροτεροι απο τους δημοσιους υπαλληλους

Ανώνυμος είπε...

Ολοι χρηστάκη παπουτσή λέω

Ανώνυμος είπε...

http://fimotro.blogspot.com/2012/03/blog-post_4209.html

Ανώνυμος είπε...

http://fimotro.blogspot.com/2012/03/blog-post_4209.html

Ανώνυμος είπε...

Ο Γιώργος Μαντέλας που γράφει στην Καθημερινή έχει καμια συγγένεια με το Νέλσονα το Μαντέλα;

Ανώνυμος είπε...

http://www.tanea.gr/gnomes/?aid=4697924

Ανώνυμος είπε...

να σχολιάσει ο καραισκος

http://www.tovima.gr/files/1/2012/03/01/syriza.pdf

Ανώνυμος είπε...

Επειδή το προηγούμενο link που έδωσε ο ανώνυμος δεν δούλευε μάλλον εννοεί αυτό

http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=446339

Ανώνυμος είπε...

Συσκεπτεται ο συριζα για να παρουσιασει προγραμμα.Παμε στοιχημα οτι θα καταληξουν σε προτασεις για δημοσιες επενδυσεις και προσληψη υπαλληλων εφεδρων σχολικων τροχονομων καθαριστριων επαγγελματιων οπλιτων αγροφυλακων κλπ κλπ
μα 30 χρονια να καθονται στο τραπεζι δεν προκειται να σκεφτουν τιποτα αλλο.Εδω ολοκληρος Λενιν δεν τα καταφερε μωρε , ο λαφαζανης και η αλλη η χαζη απο τη λαρισα θα τα καταφερουν

Ανώνυμος είπε...

http://nyti.ms/z7XAjh

Ανώνυμος είπε...

Είναι για προσκύνημα ο Βιετναμέζος ή όχι? Ή θα καθόταν με τον πασοκικό συρφετό ν' αρχίσει τις ευγένειες?

http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=180630

Ανώνυμος είπε...

μ αρεσουν οι ανθρωποι που στηνονται στα νεκροταφεια, στις κηδειες των καλλιτεχνων (τσιβιλικας) και κανουν χαζι τους σελεμπριτις καλλιτεχνες κλπ που προσερχονται.

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο LUCIO DALLA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ...Η ΑΙΘΕΡΙΑ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΟΜΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΥΝΤΡΟΦΕΥΕΙ ΠΑΝΤΑ....ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙLUCIO DALLA - CARUSO

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο LUCIO DALLA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ...Η ΑΙΘΕΡΙΑ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΟΜΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΥΝΤΡΟΦΕΥΕΙ ΠΑΝΤΑ....ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙLUCIO DALLA - CARUSO

Ανώνυμος είπε...

www.sentragoal.com.cy/article.asp?catid=18700&subid=2&pubid=128970453

Ανώνυμος είπε...

www.sport.gr/Article/Blogs/Καρπετόπουλος/Δυο-κουβέντες-για-τον-στρατηλάτη-Αναστό…/85-121672.html

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον έχει δίκιο ο Pronunciator. Φαίνεται μεγάλος μερακλής ο Κάρπετ.

Ανώνυμος είπε...

http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=446629&h1=true

Ανώνυμος είπε...

ο έλλην

http://en.wikipedia.org/wiki/Rational_egoism

Ανώνυμος είπε...

http://bit.ly/xsVAn0

Ανώνυμος είπε...

http://logioshermes.blogspot.com/2011/10/blog-post_7380.html

Ανώνυμος είπε...

http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.post&id=13180

Ανώνυμος είπε...

"...Ο Άκης Τσοχατζόπουλος διόρισε τον αδελφό του Στέφανο διευθυντή του ΕΟΤ στη Βόννη! Αυτό δεν ήταν ίσως και τόσο απαράδεκτο, αν ο κ. Διευθυντής δεν ήταν, πριν διοριστεί σ’ αυτή τη θέση, σερβιτόρος σε κοσμική ταβέρνα της Θεσσαλονίκης! Αυτό είναι πραγματικά “αλλαγή”! Από σερβιτόρος, διευθυντής του ΕΟΤ!..."

LOL

Ανώνυμος είπε...

θα σας πω γιατι το κκ στραφηκε κατα των πατατων.Γιατι δεν θελουνε να δουν , δεν μπορουν να δεχθουν , δεν μπορουν να ανθεξουν το θεαμα των ανθρωπων που προσπαθουν να βρουν μιαν καποιαν λυση εναντι στην ακριβεια.Θελουν να βλεπουν πτωματα χαμω, με το σκεπτικο οτι ετσι θα βαδισουμε σε κομουνιστικες ατραπους. Συγχρονες και μοντερνες τακτικες δηλαδη απο ενα συγχρονο κομμα.

Ανώνυμος είπε...

Οι αριστεροί θέλουν εσκεμμένα να διαλύσουν το σύμπαν. Δεν ενδιαφέρονται για απολυμένους από διαλυμένες επιχειρήσεις (ειδικά του κέντρου), για τις σκηνές χάους και βίας με τις οποίες ταυτίζεται πλέον η (κατεστραμμένη) διεθνής εικόνα της Ελλάδας.

Που σημαίνει εκατοντάδες χιλιάδες άνεργοι καραϊσκοι, στον τουρισμό, στις χαμένες επενδύσεις, κοκ.

Κι όλα αυτά γιατί επιμένουμε το 85% του λαού να μην θέλουμε να γίνουμε Λαϊκή Δημοκρατία της Ελλάδας.

Βέβαια δεν φταίνε (μόνο) οι αριστεροί ψυχάκηδες. Φταίνε οι αχρείοι της πασοκαρίας (πράσινης και μπλέ) που κυβερνήσαν τις τελευταίες δεκαετίες και αντί να βάλουν φραγμό στους ψυχάκηδες, τους χαϊδεύαν..

Όπως ο μπουνταλάς ο Καραμανλής που νόμιζε ότι με επισκέψεις-προσκυνήματα, πχ. στην ...Γυάρο (!), θα τον τιμούσαν και δεν θα του γαμούσαν την μάνα (βλ. "Δεκεμβριανά", κλπ..).

Ανώνυμος είπε...

μίχας vs πέμπτου Village People

http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=13196

Ανώνυμος είπε...

απώλειες...

http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=446950&h1=true

Ανώνυμος είπε...

Η διαμάχη Βαρουφάκη - Μάνου, μου θυμίζει την ανάλογη διαμάχη Παναγιώτη Κονδύλη - Ριχάρδου Σωμερίτη. Δυστυχώς ούτε ο Βαρουφάκης, ούτε ο Μάνος είναι Κονδύληδες. Μάλλον Σωμερίτες θα έλεγα. Η διαμάχη πάντως αυτή είχε ενδιαφέρον και καταγράφεται (με την παράθεση των επιστολών που αντηλλάγησαν μεταξύ των δύο) στο παρακάτω Link

http://kondylis.wordpress.com/2008/11/24/someritis/

Ανώνυμος είπε...

Παρεμπιπτόντως, ο Κονδύλης τα είχε γράψει αυτά στην αρχική (γερμανική) έκδοση του βιβλίου του "Περί Πολέμου" το 1988. 25 χρόνια πριν δηλαδή, όπου μιλούσε για κράτος επαίτη κλπ κλπ..

Ανώνυμος είπε...

κρίμα να μην δούμε μαχη καραισκου Κονδύλη

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω τι θα γινόταν με τον Κονδύλη, αλλά τον Βαρουφάκη τον "έχει" άνετα ο Καραΐσκος.

Ανώνυμος είπε...

Όχι μόνο το Βαρουφάκη, όλους τους "έχει" άνετα ο Καραϊσκος. Έχει "μεγάλη χωρητικότητα" στο πορτ-παγκάζ ο σβερκοδαγκωμένος.

Ανώνυμος είπε...

http://www.protothema.gr/life-style/Gossip/article/?aid=181259

Ανώνυμος είπε...

Καραίσκο πόσα λίτρα χωράς ρε;

Ανώνυμος είπε...

Αυτόν τον έχει ο Καραϊσκος?

http://www.protothema.gr/life-style/Gossip/article/?aid=181298

Ανώνυμος είπε...

η απόλυτη ύβρις

γιαούρτωσαν τον νταλάρα

Ανώνυμος είπε...

Να σχολιάσει ο Ντεβελέκος την φρικιαστική αυτή πράξη του όχλου

Ανώνυμος είπε...

ο ντεβελεκος θα μας πει οτι αντιλαμβανεται την αντιμνημονιακη οργη, αλλα οτι δεν επρεπε να ξεσπασουμε στο λαικο τραγουδιστη.

Ετσι θα μεινουν ολοι ευχαριστημενοι , και οι αντιμνημονιακοι και οι νταλαρικοι.Το σχολιο του ντεβελεκου εχει βαλσαμο για ολους

Ανώνυμος είπε...

θα έλεγα να σχολιάσει κι ο καραϊσκος, ο έτερος τιτάν του κυβερνοχώρου, αλλά έχει γίνει πολύ ζνομπ (sic) τελευταία ή κάτι τον βασανίζει...

Ανώνυμος είπε...

πιστευω οτι αντε σε κανα τριμηνο, η σια κοσιωνη θα φωτογραφηθει στο πλεημπου. εχω ετοιμη και τη λαζαντα: "καυτες ειδησεις"

Ανώνυμος είπε...

λοσαντα

Ανώνυμος είπε...

ζαντα

Ανώνυμος είπε...

του σκοτώσαν τα όνειρά του του Καραισκου. Γι' αυτό είναι πεσμένος

Ανώνυμος είπε...

http://www.tanea.gr/gnomes/?aid=4700002

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς, έστω κι αργά τα δημοκρατικά αντανακλαστικά της κοινωνία μας ενεργοποιήθηκαν. Πλήθος αντιδράσεων για τις απαράδεκτες σκηνές γιαουρτώματος και ρίψης καρέκλας (!) ενάντια στον Γιώργο τον Νταλάρα

Ανώνυμος είπε...

Α, τον καημένο

Ανώνυμος είπε...

Σε αυτό το σημείο, ανακύπτει το εξής ερώτημα: Είναι ο Γιώργης ο νέος σχιζοφρενής δολοφόνος με το πριόgnι?

http://www.youtube.com/watch?v=Ee-xjaB1FAM

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Βροντοφωνάζει κι η Καθημερινή για κίνδυνο για τη δημοκρατία λόγω του γιαουρτώματος του Νταλάρα. Δε μας χέζεις ρε Νταλάρα λέω γω μαζί με τον Παπαχελά. Σα να λέμε ότι οι τεντυμποηδες οδήγησαν τελικά στη δικτατορία γιατί έριχναν γιαούρτια.

Υπερβολές και μαλακίες να χουμε ν ασχολιόμαστε στην ηλίθια χώρα. Κάθε φορά τα ίδια καραγκιοζιλίκια. Κι όλοι οι ευαίσθητοι του Twitter βροντοφωνάζουν και διαμαρτύρονται για φασισμό. Επειδή έφαγε μια καρέκλα κι ένα γιαούρτι ο γελοίος ο Νταλάρας. Αντί να πάρει την καρέκλα που του πέταξαν και να καθήσει να φάει το γιαούρτι που του έριξαν ζητώντας να του ρίξουν κι ένα κουτάλι, έκατσε και μου βγαλε και δημοκρατικό λόγο ο Νταλάρας.

Έχουν γίνει πολύ σοβαρότερα και κανείς δε μίλησε για "εκτροπή" κα αηδίες. Το ξύλο που έφαγε η υπάλληλος των διοδίων από τους καθυστερημένους του "Δεν πληρώνω" και πήγε νοσοκομείο, οι νεκροί της Marfin κλπ κλπ δε μετράνε τόσο δηλαδή. Μετράει το μεβγάλ που έφαγε ο καλλιτέχνης.

Και λίγα έφαγε. Στα ίσα και να τα ξαναφάει. Καιρός ήταν....

Ανώνυμος είπε...

Το σωστό θα ήταν να του πετάξουν τον Πανούση.

Θα ήταν η πρέπουσα τιμωρία και για τους δύο....

Ανώνυμος είπε...

Εναλλακτικά θα μπορούσαν να του πετάξουν τον καραίσκο

Ανώνυμος είπε...

Αρμένης-Βαφειάς σημειώσατε 1. Στον κινηματογράφο ο Αρμένης το γκρέμισε κιόλας όμως..

Ανώνυμος είπε...

Τον Νταλάρα φίλε δεν τον ακουμπάς. Την τζιμινιέρα δεν την ακουμπάς. Τέλος. Αλλα ο Ντεβελέκος. Τί έχει να πεί κι ο Ντεβελέκος επ' αυτού?

Ανώνυμος είπε...

ειστε καλοδεχουμενοι και εσας που με βριζετε και εσας που ειστε εδω επειδη σας αρεσει

Ανώνυμος είπε...

http://www.tanea.gr/gnomes/?aid=4700491

Ανώνυμος είπε...

Όταν πήγαινα δημοτικό θυμάμαι έπεφτε κάθε μέρα στο διάλειμμα ξύλο.Κατά τη λογική των δημοκρατικά "ευαίσθητων" θα έπρεπε να μας είχαν κλείσει σε φυλακές ανηλίκων.