Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

ΠΑΣΟΚ ΜΩΡΕ

Για να γίνει η ελλάδα χώρα στοιχειωδώς της προκοπής και οχι μπανανία, όπως όλα δείχνουν οτι θα γίνει, χρειάζεται ένα κομμα για να κάνει τη βρωμοδουλειά. Οσο βλέπετε να μην το κουνάει ουδείς απο την πρωτεύουσα και προτιμά να κάθεται περιμένοντας να δει τι θα γίνει , κλέβοντας παραδες απο το πορτοφολι της μάνας, η χώρα δεν έχει σωτηρία.Οι άνεργοι της χώρας για προφανείς λόγους , συνεχίζουν να απορρίπτουν τις εξευτελιστικές εργασιες, όπως της αποκλειστικής νοσοκόμας π.χ, όπως του αγροτη (εισαγωγη αγροτων απο αλβανια για τις εαρινες αγροτικες δουλειές) και γενικά δεν βλέπω αυτό το επιχειρηματικό κέφι που θα περίμενε κανείς να υπάρξει όταν ο μισθός του ημιαπασχολούμενου είναι 250 ευρώ . Παίρνεις 4 υπαλληλους με δύο χιλιάρικα το μηνα δλδ (με τα ΙΚΑ).Επιπλέον στο κιλκίς απο οσο θυμαμαι πρόχειρα, ο δήμαρχος πανηγύριζε επειδή θα κάνουν στρατόπεδο μεταναστών , γιατι έκεί θα βρούν δουλεια 700 τοπικοί ,που προφανώς τωρα κάθονται στον καφενέ και απειλούν τους πάντες με ψήφο στον Καμμένο ή στο ΚΚ.Αυτοί οι 700 θα πληρώνονται απο τα δάνεια και πάλι , είναι σαφές.
Ενα κόμμα μόνο έχει αποδειχθεί στην ιστορία του ελληνισμού, οτι έχει τα κότσια, εχει το παχύ δέρμα , έχει την αναισθησία , εχει τα γκάτς, να τα κάνει όλα ταψί, αδιαφορώντας για τον πόνο που θα προκαλέσει στους ανθρώπους που τόσα χρόνια το ίδιο καλόμαθε στην τρυφηλότητα και τη χλιδή.Ενα κομμα έχει την ξετσιπωσιά απο καταστροφέας , απο μηχανή κατεδαφισης και ολετήρας , να παρουσιάζεται ως σωτήρας και εκσυγχρονιστής και ο λαός να το πιστεύει. Ενα κόμμα μπορεί να πάρει πίσω ο,τι έδωκε στους ψηφοφόρους του, χωρίς και αυτοί να τσινήσουν.

164 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πασοκάρα θα ψηφίσεις δηλαδή Καραΐσκο;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

πειρατες η μανο η πασοκ

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή ΠΑΣΟΚ

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

ετσι βεντούζα

Ανώνυμος είπε...

Ποιον σκέφτεσαι να στηρίξεις από το ΠΑΣΟΚ Καραΐσκο;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

χανια ψηφιζω μωρε . μαλλον ασταυρωτο θα το ρίξω,

Ανώνυμος είπε...

Γιατί; Ο Ευτύχης ο Δαμιανάκης φαίνεται αξιόλογος. Έχει και μουστάκι όπως προβλέπεται άλλωστε και από τον επίσημο πασοκικό στυλιστικό κώδικα.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

θαμιανακης

Ανώνυμος είπε...

Η οικογένεια του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ πενθεί μαζί με όλους τους Έλληνες για το χαμό του Δημήτρη Μητροπάνου.

Ενός μεγάλου καλλιτέχνη, ενός μεγάλου ανθρώπου, ενός μεγάλου Έλληνα, ενός μεγάλου ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ.

Η εθνική μας μοναξιά μεγαλώνει με την απουσία του, όμως η αντρίκεια και μοναδική φωνή του θα συντροφεύει και τις επόμενες γενιές

Ανώνυμος είπε...

όλα τα παραπάνω ισχύουν και για τον καραίσκο. (καλά εκτός από την αντρίκεια φωνή)

Ανώνυμος είπε...

εμεις στο χωμα εσεις στη φυλακη

Ανώνυμος είπε...

http://nonews-news.blogspot.com/2012/04/blog-post_3738.html

Ανώνυμος είπε...

«Ο Δημήτρης Μητροπάνος μένει στην ιστορία της ελληνικής μουσικής ως ένας από τους μεγάλους», αναφέρει η Δημοκρατική Αριστερά για την απώλεια του λαϊκού μας τραγουδιστή.

«Η Δημοκρατική Αριστερά αποχαιρετά σήμερα ένα... σπουδαίο λαϊκό τραγουδιστή, ένα συνεπή δημοκράτη, έναν άνθρωπο της αριστεράς.

Ο Δημήτρης Μητροπάνος τραγούδησε με γνησιότητα τους λαϊκούς καημούς και μένει στην ιστορία της ελληνικής μουσικής ως ένας από τους μεγάλους.

Η Δημοκρατική Αριστερά στέλνει την αγάπη της στους οικείους του», καταλήγει η ανακοίνωση.

Ανώνυμος είπε...

Ξεκουράστηκε ο σουβλάκιας γιατί είχε κουραστεί πολύ αυτή την περίοδο

Ανώνυμος είπε...

http://press-gr.blogspot.com/2012/04/blog-post_644.html

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=U5toy3yr8rg

Ανώνυμος είπε...

http://www.fimotro.blogspot.com/2012/04/blog-post_6628.html

αστεια πραγματα

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Από τις θέσεις της Δράσης:

5.Νομιμοποίηση του γάμου ομόφυλων ζυγαριών.

6.Αποποινικοποίηση της χρήσης και της εμπορίας όλων ανεξαιρέτως των τοξικοεξαρτητικών ουσιών

7.Μεταρρύθμιση της νομοθεσίας για τους αντιρρησίες συνείδησης, ώστε η εναλλακτική θητεία να μην έχει τιμωρητικό χαρακτήρα

9. Απαλοιφή κάθε ανάπτυξης εθνικής συνείδησης από την παιδεία.

Τί να πει κανείς τώρα; Όσον αφορά το 5, λέμε για τις γκόμενες που νομίζουν ότι είναι στο Sex & the City και μπερδεύουν το Μπουρνάζι με τη Νέα Υόρκη, αλλά κι ο Μάνος δεν πάει πίσω. Που πα ρε Καραμήτρο; Αν μπορεί επίσης κάποιος να μου εξηγήσει γιατί οι αγορίνοι θέλουν να ανοίξουν νοικοκυριό με παπά και με κουμπάρο. Τόσο καημό τον είχανε να αποκατασταθούν;

Καλά στο 6 γελάει ο κόσμος. Δε φτάνανε τα πρεζόνια-ζόμπι που κυκλοφορούνε πλέον αναμεσα μας, πρέπει ντε και καλά να τα πολαπλασιάσουμε. Και άμα την πατήσουνε, μετά να τους κάνουμε κυρήγματα περί ατομικής ευθύνης.

Το 7 και το 9 είναι καλά πάλι. Καμία ανάπτυξη εθνικής συνείδησης στην παιδεία και εθελοντική θητεία. Δε γαμιέται, τους Τούρκους έχουμε δίπλα; Αφού με τους Ελβετούς συνορεύουμε.

Εντωμεταξύ, πουθενά θέσεις για εθνική άμυνα. Ο Μάνος θα πάρει το Βαλιανάτο και θα κάνουν επίθεση αγάπης στην Τουρκία.

Από αυτούς, καλύτερα να ψηφίσεις ΠΑΣΟΚ Καραίσκο. Τα πασόκια δεν είναι στον κόσμο τους τουλάχιστον.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Στο πρότυπο των πρώην σοβιετικών χωρών προτείνω:

Τη μετατροπή της οικίας-ιων Ακη, σε επισκέψιμο χώρο για όλο το λαό σαν ενα μουσείο του σοσιαλισμου , της διαφθοράς , της υψηλής ραπτικης και του φίνου γούστου .Να μπουν και οι πλάκες χρυσού της κορης και τα αλλα προικιά σε ειδική προθήκη.Να μπορεί ο καθείς να μπει στην κρεβατοκαμαρα , στον καμπινε του ακη , στους χώρους της υπηρεσίας κλπ
Οπως στο σπίτι του Λαού του τσαουσεσκου στο Βουκουρέστι.
Το αυτο να γινει με τις οικιες του Ρουσσόπουλου του γιάννου του ενα και του αλλου. Εμεις τα πληρώσαμε τουτα .

Ανώνυμος είπε...

Θες μια στο κεφάλι με ενα λεξικό .

Με όλα συμφωνώ αυτα

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Μέχρι στιγμής και για όσο έχω διαβάσει, το "Δημιουργία Ξανά" του Τζήμερου έχει πολύ καλές θέσεις. Αυτές που μου άρεσαν πιο πολύ ήταν τοι προτάσεις να γίνει η φοροδιαφυγή κακούργημα (πούτσα σε όποιον πιάνεται να φοροδιαφεύγει) να γίνουν 2 είδη φυλακών (σωφρονιστικές και ποινικές), όπου στις πρώτες θα μπαίνουν όσοι κάνουν ποινικό παράπτωμα για πρώτη φορά, ενώ στις δεύτερες όσοι ξανακυλάνε (επαγγελματίες κακοποιοί δηλαδή) κάνοντας κιόλας υποχρεωτική εργασία. Και για ασφάλεια, και για εθνική άμυνα και για την οικονομία (ταυτίζεται με τις θέσεις της Δράσης). Άμα διαβάσω όλες τις θέσεις και δεν δω κανα κουλό, μάλλον βρήκα τί θα ψηφίσω.

Ανώνυμος είπε...

1)Κωστοπουλος
2) Ακης

Ανώνυμος είπε...

α τον καυμενο τον ακη

Ανώνυμος είπε...

ο μανος φαίνεται να είναι μεγαλος κοκκορας

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

αυτα τα αρθρα με τα ναρκωτικά και τα ομοφυλα ζευγαρια τα εβαλε ο βαλλιανάτος στο πρόγραμμα πρεπει

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Οι μαλάκες οι διπλανοί (Συριζαίοι σημειωτέον) έχουν ξεκολιαστεί να ακούνε Μητροπάνο στη διαπασών από το μεσημέρι. "Σ'αναζητώ στη Σαλονίκη"¨και πάει λέγοντας. Κάποια στιγμή τους άκουσα να φωνάζουν ότι όλοι οι "καλοί" έχουν φύγει πια και δεν έμεινε κανείς. Ανέφεραν Σιδηρόπουλο, Παπάζογλου, Ρασούλη, Καζαντζίδη και Μητροπάνο συζητώντας φωναχτά μεταξύ τους (Τον Μπετόβεν τον ξέχασαν)

Αν υπάρχει θεός, θα πρέπει να ρίξει ένα μετεωρίτη και να τους καταστρέψει.

Ανώνυμος είπε...

εντωμεταξυ ο τζημερος τον εκλασε τον μανο ως καμμενο χαρτι

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Προς τιμήν του αυτό. Μπράβο στον Τζήμερο. Όσο περνάει η ώρα τόσο περισσότερο τον συμπαθώ τον τύπο.

Ανώνυμος είπε...

γιατί δεν ριχνεις μια πορδή να φυγουν χαχαχαχαχ


να θυμίσω και ενα τραγουδι του μητροπάμου...ενα ζειμπεκικο που καποιοι ξεχνούν

"Θα κάνω σταση στη διπλή γραμμη του δρομου, ποσο κοστιζει μια παραβαση του νομου, να σταματησω (θελει) την κυκλοφορια για να φωνάξω οτι προδωσες την πιο οοοομορφη ιστορία"

Ανώνυμος είπε...

Πάνος Κιάμος + Μητροπάνος = Μητροπάμος.

Ανώνυμος είπε...

εγω νόμιζα οτι ο μητροπάμος ηταν 80 και

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=iYIHYuPmke4&feature=relmfu

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=HX7mpyDKHB8&feature=related

Ανώνυμος είπε...

http://www.capital.gr/stoupas/Article.aspx?id=1307978

Ανώνυμος είπε...

Αρωμα πολιτών

Ανώνυμος είπε...

μπρρρρ!

http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4712007

Ανώνυμος είπε...

ουουουου

Ανώνυμος είπε...

καραίσκο μην ψαρώνεις με κανέναν. Ούτε τζήμερο, ούτε τιποτε. Το μαγαζί δεν σωζεται με τιποτα. Εξω όσο προλαβαίνεις

http://bit.ly/HQADsv

Ανώνυμος είπε...

το μαγαζι δεν σωζεται με τιποτα

Ανώνυμος είπε...

Ναι Καραίσκο πήγαινε έξω να σωθείς. Σε περιμένουνε στα McDonalds πως και πως για τη θέση του ψήστη.

Ανώνυμος είπε...

o τσιπρας υποσχέθηκε αξιοπρεπές επίδομα ανεργιας. θα βαλω τις μπανάνες κολλάρο στο αφεντικό και θα παω για μπάνιο μπάνια

Ανώνυμος είπε...

Ναι. Τα χρήματα του επιδόματος ανεργίας φυτρώνουν στα λάχανα γι αυτό είναι ικανοποιητικά. Φυτρώνουν στα ίδια λάχανα με την Βασική Κοινωνική Σύνταξη των 700€ που θα δώσει ο Μάνος και η Δράση σε όλους τους Έλληνες με τη συμπλήρωση των 67 ετών. Ρε δε γαμιόμαστε λέω γω.

Ανώνυμος είπε...

Ρε δε ξαναγαμιόμαστε ξαναλέω γω. Ότι γουστάρει λέει ο καθένας.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί να μη δώσει ο Μάνος 1700€ κοινωνική σύνταξη; Γιατί μόνο 700€; Από που προέκυψε αυτό το ποσό; Εγώ θέλω 1700€

Ανώνυμος είπε...

Δώσε μου ρε μαλάκα Βαλιανάτο 1700€ σύνταξη μην τα σπάσω όλα εδώ μέσα.

Ανώνυμος είπε...

θα' ταν καλος ομως σαν ψηστης ο καραισκος

Ανώνυμος είπε...

Πράγματι. Εγκατέλειψε μια σίγουρη καριέρα.

Ανώνυμος είπε...

θα' ταν καλος ομως σαν !#στης ο καραισκος

Ανώνυμος είπε...

χε

Ανώνυμος είπε...

11:28 λέει ώρα το μπλόγκ

Ανώνυμος είπε...

χέστης;

Ανώνυμος είπε...

χτίστης;

Ανώνυμος είπε...

μάνααα χέστηκα

Ανώνυμος είπε...

χέζους χιλ

Ανώνυμος είπε...

στο πολιτικό τοκ σοου του αλφα με παπαπαναγιώτου τωρα, το βαμμενο μαλλι παιρνει ρεβανσ τρελλή. προεκλογική βαφή ,απορω πωε δεν τους πιανουν τα γελια , κοροιδευει ο ενας τον αλλον

Ανώνυμος είπε...

Ακου τί κάνουν τα συμφέροντα

Σκληρή ανακοίνωση του Φώτη Σιούμπουρα...

Εκτός ψηφοδελτίων ΝΔ τέθηκαν τρεις δημοσιογράφοι. Πρόκειται για τους Φώτη Σιούμπουρα στα Γρεβενά, Διαμαντή Σεϊτανίδη στην Ηλεία και Σπύρο Τρίψα στη Φωκίδα. Πριν από λίγο ο Φώτης Σιούμπουρας δήλωσε greveniotis.gr τα εξής :

«Πριν από καιρό αποδέχτηκα την πρόταση του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά, να...

στρατευθώ στην προσπάθεια του κόμματος να κερδίσει τις εκλογές και ειδικότερα την έδρα στα Γρεβενά. Υπέβαλα αίτηση για υποψήφιος βουλευτής και έδωσα τον αγώνα για τη νίκη της Νέας Δημοκρατίας στην ιδιαίτερη μου πατρίδα. Μοναδική μου επιδίωξη ήταν να προσφέρω στον τόπο μου, στον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα. Η υποψηφιότητα μου όμως αντιμετωπίστηκε... με έντονο παρασκήνιο από τοπικούς κομματικούς παράγοντες και «συμφέροντα» , που εμφανώς προωθούσαν άλλες «ημέτερες» επιλογές.
Το ήθος μου, ο χαρακτήρας μου, η επαγγελματική και πολιτική μου πορεία δεν μου επιτρέπουν να συμπράξω ούτε άμεσα ούτε έμμεσα σε τέτοιες διεργασίες.
Δεν θα είμαι υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, αφού τα «συμφέροντα» αυτά τελικώς επιβάλουν τις επιδιώξεις τους και αποδεικνύονται ισχυρότερα της θέλησης των ψηφοφόρων. Παραμένω στις επάλξεις και ευχαριστώ όλους, όσοι στάθηκαν στο πλευρό μου όλο αυτό το διάστημα» .

Baldrick είπε...

I have a cunning plan για να επιστρέψουμε με συνοπτικές διαδικασίες στον δικομματισμό και να γλιτώσουμε από τη γελοιότητα των πολλών κομμάτων, των συμμαχιών, των μετακινήσεων στελεχών, των ακραίων τάσεων κλπ.

Άμεση απόλυση 250000 δημοσίων υπαλλήλων, δηλ. περισσότερων από όσους θα ζητήσουν (;) οι δανειστές για την επόμενη τριετία, με κάποια μεταβατική αποζημίωση π.χ. 60% του μισθού τους για 3 χρόνια. Στους επόμενους μήνες, επαναπροκήρυξη 150000 από αυτές τις θέσεις, με μειωμένη τη μοριοδότηση λόγω προϋπηρεσίας και με προφορική συνέντευξη όπως πριν λίγα χρόνια. Στο καπάκι, προκήρυξη εκλογών.

Με δεδομένο ότι τώρα (που υποτίθεται ότι τα 2 μεγάλα κόμματα έχουν απαξιωθεί όσο ποτέ) ΝΔ και ΠΑΣΟΚ πάλι κοντεύουν να φτάσουν μαζί το 50%, νομίζω ότι η παραπάνω κίνηση θα τα συσπειρώσει σε συνολικά ποσοστά της τάξης του 80% και θα μετρήσουμε πραγματικά πόσους "δημοκρατικούς αριστερούς", πόσους "ανεξάρτητους Έλληνες", πόσους "δραστήριους" και πόσους "χρυσαυγίτες" έχουμε τελικά σ' αυτόν τον τόπο.

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή το κόλπο ποιο είναι ακριβώς Baldrick; Να συνεχίσουμε την αναπαραγωγή του κοτζαμπασισμού του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ για να φανεί το πόσο πάτος και ραγιάς είναι ο ελληνικός λαός; Μα σε αυτό το μπλοκ-μπλογκ δε νομίζω ότι υπάρχει σχολιαστής που έχει γράψει ποτέ το αντίθετο. Και άντε και γλυτώνουμε από τα πολλά κόμματα. Για ποιο λόγο ακριβώς θα πρέπει να συνεχίσουμε να λουζόμαστε τα δυο μεγάλα; Οι άνθρωποι στα δυο μεγάλα κόμματα δεν έχουνε πάρει μυρωδιά και συνεχίζουν όπως παλιά τον καιρό της Μυκόνου. Άρα γιατί να αφεθούν να συνεχίσουν; Για να μας ξαναχρεοκοπήσουν σε μερικά χρόνια; Πραγματικά δεν πιάνω την λογική σου.

Ανώνυμος είπε...

Προφανώς ένα τέτοιο σχέδιο δεν θα προσέφερε απολύτως τίποτα στην επίλυση των προβλημάτων μας (όπως άλλωστε και τα "cunning plans" του Baldrick), αλλά θα διαφώτιζε και άλλον κόσμο (πέραν των φωτισμένων σχολιαστών του πεντακαθαρίδη και άλλων ιστολογίων) για το ποιοι είμαστε. Ιδίως κάποιους επηρμένους που βλέπουν "τέλος εποχής", "ριζική αλλαγή στο πολιτικό σκηνικό" και άλλα ηχηρά παρόμοια.

Πέρα από την πλάκα, όντως πιστεύω ότι ο δικομματισμός (φυσικά σε πολύ πιο εξευγενισμένη μορφή από την τωρινή) ταιριάζει πολύ περισσότερο σ' αυτόν τον τόπο από το μπάχαλο των πολλών κομμάτων, ιδίως όταν τα τελευταία προσδιορίζονται όχι από πολιτικές θέσεις, αλλά από τον καιροσκοπισμό διάφορων ανύπαρκτων γραφικών.

Ανώνυμος είπε...

Εσύ κάποιον θυμίζεις.

Ανώνυμος είπε...

Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι και τα μεγάλα κόμματα από μικρά ξεκίνησαν. Το ΠΑΣΟΚ πήρε στις πρώτες εκλογές του 74 13,5%. Ένα ποσοστό που μπορεί να πιάσει κι ο π.χ. Πάνος Καημένος. Αν σε 10 χρόνια ο Καμμένος-Καημένος γίνει νέο ΠΑΣΟΚ, θα πρέπει να τον υποστηρίζουμε λόγω του ότι "ταιριάζει ο δικομματισμός" σε αυτή τη χώρα; Γιατί οι ιδέες του γραφικού Καμμένου (στον εγκέφαλο) είναι εξίσου εξωτικές και γελοίες με τις τότε ιδέες του μακαρίτη Ανδρέα (Έξω από ΕΟΚ και ΝΑΤΟ, Τρίτος Δρόμος κλπ). Δε νομίζω.

Ανώνυμος είπε...

Μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις. Ως δικομματισμό εννοώ ένα ισχυρό συντηρητικό κόμμα, ένα σοβαρό σοσιαλδημοκρατικό κόμμα (όσο οξύμωρο και αν ακούγεται) και κάποια άλλα σχήματα (φιλελεύθεροι, αριστεροί κλπ.) που να μπορούν εν δυνάμει να παίξουν κάποιον ενεργό ρόλο.

Κατά τα άλλα, έχεις δίκιο. Έχω ξαναγράψει εδώ ότι το μόρφωμα του Καμμένου (το οποίο είναι βασισμένο στο λαϊκισμό, τη συνωμοσιολογία και στον light πατριωτισμό) ταιριάζει στο θυμικό πολλών Ελλήνων. Έχω όμως την εντύπωση ότι τα επόμενα κωλοδάχτυλα από τις Βρυξέλλες θα είναι "βιδωτά", οπότε θα κοπεί η όρεξη πολλών για εξωτικές λύσεις και θα στραφούν στα πατροπαράδοτα προϊόντα. Άσε που και να έβγαινε ο Καμμένος, θα διώχναμε την τρόικα όσο διώξαμε και τις βάσεις το 1981.

Ανώνυμος είπε...

Μου αρεσει που τελικά όλοι καταλήξαμε για άλλη μια φορά στην καραϊσκεια θέση: πασοκάρα ολέ!

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΣΟΚ ρε μουνια

Ανώνυμος είπε...

http://www.iospress.gr/ios2010/ios20100725.htm

Ανώνυμος είπε...

Πολλοί μου λένε οτι θα ψηφίσουν το κόμμα του Κούβελου πάντως .

Ανώνυμος είπε...

http://www.fimotro.blogspot.com/2012/04/blog-post_7895.html

Καμάκι ιντερνετικό ιντερΜετικο

Ανώνυμος είπε...

Δύσκολα πάντως τα πράγματα για την Δράση-Βράση. Στο τελευταίο γκάλοπ δεν φαίνεται να μπαίνει στη Βουλή παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του αρχηγού της. Κρίμα γιατί για πρώτη φορά ξεπεράστηκαν τα "δυσθεόρατα" εμπόδια που χώριζαν την ΦΣ με την Δράση και επιτέλους επετεύχθη κοινή κάθοδος του φιλελέφτερου χώρου.

Όσον αφορά το ΠΑΣΟΚ, προτιμώ να σκάψω με τα ίδια μου τα χέρια λαγούμι από το σπίτι μου μέχρι το εκλογικό κέντρο για να πάω να ψηφίσω, παρά να ρίξω ψήφο στην Πέμη Ζούνη, τον ΣαΒούρο και τα υπόλοιπα πρασινωπά τρωκτικά.

Τα επιχειρήματα του Καραΐσκου ότι μόνο το ΠΑΣΟΚ μπορεί να κουλαντρίσει τους Έλληνες είναι αστεία. Μπορούσε να τους κουλαντρίσει όσο υπήρχε κουτάλα και μοίραζε λεφτά. Όταν τελείωσαν τα λεφτά, είδαμε τί έγινε. Γιαούρτια και γιούχες σε Γιωργάκηδες και Πάγκαλους από τον γίγαντα λαό, μούτζες και δε συμμαζεύεται. Οι μόνοι που δεν έχουνε ρίξει μούτζα είναι οι Φωτόπουλοι κι αυτό γιατί δεν τους ακούμπησαν και ποτέ.

Έλα μωρέ τώρα με το ΠΑΣΟΚ. Γελάει ο κόσμος.

Ανώνυμος είπε...

φίλε η ζουζούνη δεν κατεβαίνει. Μπορείς να ψηφίσεις κάτι άλλο πάντα απο πασόκ.Ελα μωρε τώρα αφου και εσυ πασοκ θα ριξεις στο τέλος ελα τωρα. Σκύλος που γαβγίζει πασόκ ψηφίζει

Ανώνυμος είπε...

φηφισε Νουδού εσυ .

Ανώνυμος είπε...

Κομμα εξόρυξης πετρελαιου , ουρανίου και αξιοποιήσης υπεδάφους

Ανώνυμος είπε...

Α, τον Καμμένο

Ανώνυμος είπε...

φίλε και γω πιστεύω ότι από αυτό το μπλογκ το ΠΑΣΟΚ έχει 100%

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί και 110%

Ανώνυμος είπε...

Ρε λαγούμι λέμε.

Ανώνυμος είπε...

Aπο κωλοτούμπες αλλο τίποτα , συνηθίσαμε.Εχει καμμια σημασία τι λέει ο καθείς;

Ανώνυμος είπε...

αν μπει κι η ισπανία σε μηχανισμό στηριξης προβλέπω πασοκοποίηση γενική και παλινόρθωση. να δω τι θα λένε οι τσιπροκαμενο καμερο χαριτατοι τοτε

Ανώνυμος είπε...

θα φέρω τον γκλέτσο να πλακώσει όποιονα δεν ψηφίσει πασοκ

Ανώνυμος είπε...

να βάλουνε τον Άκη στα ψηφοδέλτια να τον ξαναψηφίσω

Ανώνυμος είπε...

Η ηθοποιία των (αριστερο)λαικιστών αποκαλύπτεται εκτός από τον λόγο τους και από το bodylanguage τους. Για παράδειγμα ο Κουβέλης, η "ευπρεπής" αυτή κακομοιριά, έχει κινησιολογία κι έκφραση ανθρώπου που δείχνει να ταλαιπωρείται από διάρροιες.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΟ ΡΕΕΕΕΕΕ!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΣΟΚ ρε μουνια

Ανώνυμος είπε...

με παϊτέρη τι έγινε ρε παιδιά;

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=vJs4tmGNPts

Ανώνυμος είπε...

Λέκκας πέρσι, Μητροπάνος φέτο (sic)

Φτωχότερη ο παγκόσμιος πολιτισμός...

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=ADU3o572ynk

Ανώνυμος είπε...

o καλογιαννης ζει

Ανώνυμος είπε...

http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=blogitem&eid=18&id=138855

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραία τα λέει ο Νίκος Χατζηνικολάου. Ε μα δεν είναι τυχαίο ότι είναι ο καλύτερος δημοσιογράφος στην Ελλάδα. Μακάρι να ήταν κι οι υπόλοιποι δημοσιογράφοι τόσο άξιοι όσο ο Νίκος.

Ανώνυμος είπε...

τον πέταξαν έξω από το σκάφος της αριστεράς οι σύντροφοι

Ανώνυμος είπε...

ευχαριστο αυτό

Ανώνυμος είπε...

πασοκ κι ο καλογιάννης. Γι αυτό τον έχει καλά ο Θεός

Ανώνυμος είπε...

τι καλά ρε φιλε, ετσι ειναι το καλα;

Ανώνυμος είπε...

Πασοκική δεκάδα στην Β' Αθήνας.

1) Μίμης Ανδρουλάκης
2) Μιλένα Αποστολάκη
3) Άννα Βερούλη
4) Μαίρη Βιδάλη
5) Γιάννης Βούρος
6) Ροδούλα Ζήση
7) Τηλέμαχος Χυτήρης
8) Ερνέστος (!!) Χαραλαμπόπουλος
9) Χρήστος Πρωτόπαππας
10) Άννα Νταλάρα

Ανώνυμος είπε...

Ψηφίζω Ερνέστο μόνο για το όνομα.

Ανώνυμος είπε...

Όλοι οι μεγάλοι άνδρες λέγονται Ερνέστο. Από τον Τσε Γκεβάρα και τον Βαλβέρδε μέχρι και τον Χαραλαμπόπουλο.

Ανώνυμος είπε...

επρεπε να μην βαλει επιθετο αυτός Ερνέστο σκέτο. Ψηφιστε ερνεστο να ψηφισουν οι γαυροι

Ανώνυμος είπε...

Η ΝΔ μισεί θανάσιμα την οικογενειοκρατία

http://www.newsbomb.gr/ekloges-2012/nea-dimokratia/story/124142/freska-prosopa--dokimasmena-eponyma-sta-psifodeltia-tis-nd

Ανώνυμος είπε...

Ερνέστος Καραϊσκος

Ανώνυμος είπε...

Ο Ερνέστος Χαραλαμπόπουλος εντωμεταξύ είναι κωλόγερος. Ο πατέρας του δε, ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος ζει ακόμα; Πρέπει να είναι συνομίληκος του Μητσοτάκη

Ανώνυμος είπε...

είπαμε ΠΑΣΟΚ. Για αυτό ζούν ακόμα

Ανώνυμος είπε...

Ο Μητσοτάκης είναι γεννηθείς το 1918. Ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος το 1919. Απέθαντοι.

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι έτσι φίλε. Κι ο Βασίλης ο Μπουγιουκλάκης ήτανε ΠΑΣΟΚ αλλά πήγε στο άνθος της ηλικίας του.

Ανώνυμος είπε...

Τον Μπουγιουκλάκη τον έφαγαν τα σκοτεινά συμφέροντα. Οι Εβραίοι μάλλον.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΣΟΚΑΡΑ ρε.

http://www.youtube.com/watch?v=7tjm1FA178I

Ανώνυμος είπε...

Ερνέστο Καραϊσκος

Ανώνυμος είπε...

αναμφισβήτητα πάντως κορυφαία κίνηση καμμένου οι ΑΕ.

Από ένας ακόμα τρελός στο πάλαι ποτέ αστικό ελληνικό κόμμα, μόνος του με 10% στα μούτρα του ψυχαντώνη

Ανώνυμος είπε...

ωραίος ο τζήμερος. Σε μια συνέντευξή του λέει ότι κι ο ψυχαντώνης είναι εξίσου ηλίθιος με τον τζεφρι

Ανώνυμος είπε...

Απόστολος Γκλέτσος show.

http://www.youtube.com/watch?v=DIeKAqGWfwA

http://www.youtube.com/watch?v=bwK4KpFDkVM

http://www.youtube.com/watch?v=6Ha4ptNcFIU

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΟ ΡΕΕΕΕΕΕ!!!!!! ΚΥΝΗΓΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΜΠΕΖΟ ΡΕΕΕΕΕΕ!!!!!

Tourkoglou είπε...

Είναι πλέον βέβαιο ότι οι εκλογές θα οδηγήσουν σε μια βουλή-καρνάβαλο που όμοιά της δεν θα έχουμε ξαναδεί. Με το κλίμα που έχει διαμορφωθεί, θεωρώ πια μάταιο το να ψάχνω τι θα ψηφίσω με ορθολογικά κριτήρια. Ας εκτονωθεί ο πολτός, ας ενεργηθεί ο ελληνικός λαός (που λέει και ο Βαψ). Έτσι κι αλλιώς, το Σεπτέμβριο πάλι στις κάλτσες θα τρέχουμε.

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=KUwC-3NwQMc&feature=related

Εμένα αυτός μου αρεσει: Ο Χαραλαμπίδης. Εχει μια αυθόρμητη τάση να αντιγράφει τον Ανδρέα στο λόγο

Marwood είπε...

Κατά την διάρκεια των μαζώξεων του Πάσχα, συνάντησα κάποιους μεγαλύτερης ηλικίας ανθρώπους, από αυτούς που θεωρούμε δεδομένο ότι θα ψηφίσουν δικομματισμό, οι οποίοι μου εδήλωσαν ότι θα ψηφίσουν Μάνο. Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα πέσει το μάτι τους στο «πρόγραμμα» στο οποίο από ό,τι φαίνεται παρεισέφρησαν αρκετές από τις θέσεις του Βαλλιανάτου.

Oh well που λένε και στο χωριό μου. Η αλήθεια είναι ότι αν μετρούσαν τα προγράμματα, μόνο και μόνο αυτό θα ήταν αρκετό να μην ψηφίσει κανείς Μάνο, καθώς αν ήθελε τις θέσεις του Αδελφάτου, θα ψήφιζε ΑΚΟΕ ή ακόμα καλύτερα την Αλόμα με το Κράξιμο. Στην πραγματικότητα όμως τα προγράμματα (όλα ανεξαιρέτως) μετατρέπονται σε κουρελόχαρτα την επομένη της κάλπης, και να κάθεται κανείς να τα ψειρίζει είναι νομίζω χαμένος χρόνος.

Αρα, δεδομένης της πάρα πολύ δύσκολης και κρίσιμης κατάστασης που πρέπει να διαχειριστούν οι επόμενοι: είτε λες θα ψηφίσω κάποιον με μια στοιχειώδη ακεραιότητα και σοβαρότητα σε σχέση απαταιώνιους και τον ψυχαντώνη©, ή λές θα ψηφίσω τους πιο αδίσκακτους, δηλαδή Πασοκάρα ολέ, σύμφωνα με την –πολύ λογική πρέπει να πω- επιχειρηματολογία του Καραϊσκου.

Ανώνυμος είπε...

http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/337057/ektos-psifodeltion-suriza-o-paiteris/

αυτά παθαίνει όποιος εμπιστεύεται ατσίγγανους

Ανώνυμος είπε...

http://www.fimotro.blogspot.com/2012/04/blog-post_6387.html

Ανώνυμος είπε...

http://nonews-news.blogspot.com/2012/04/k_18.html

Ανώνυμος είπε...

Tη μεγάλη ζημιά στο δικομματισμό - βαρδινογιαννισμό μεγκαλισμό ,την κάνουν οι τεχνικοί της τηλεορασης που θα κανουν απεργίες προεκλογικά

Ανώνυμος είπε...

λιαρος, ιορδανης, γιαννισης.

Γι αυτο λεμε ναι στο μεγκα

Ανώνυμος είπε...

"η ελλάδα με πρώτη την οννεδ μπροστά θα τα καταφέρει".

Σαμαράς

Δεστε του τα χέρια.

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
Δυστυχώς, μια απο τις μεγαλύτερες "ανδρικες" με όλη την σημασία της λέξης , φωνές δεν υπάρχει πια.... Τα τραγούδια του όμως θα μας μείνουν αθανατα!!!

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
Επιτέλους μετα την δεκαετία του 90 ο πρώτος έλληνας πολιτικοσ που κρίθηκε προφυλακιστεος είναι ο ΆΚΗΣ!!!! Θελουμε κι άλλους και τους θελουμε αμεσα

Ανώνυμος είπε...

http://www.poikonomou.gr/cms.asp?id=286

Ανώνυμος είπε...

Ο Καραΐσκος γιατί δεν πολιτεύτηκε; Θα μπορούσε να δηλώσει συμμετοχή στον συνδυασμό Δημοσθένη Βεργή-Τζούλιας Αλεξανδράτου.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Ας πούμε ότι παραβλέπουμε την πρότερη 30ετή πολιτική του πασοκ που οδήγησε στην παρούσα κατάσταση της χρεοκοπίας. Μην ξαναλέμε τα ίδια και τα ίδια, είναι γνωστό σε όλους - ακόμα και στον πιο μαλάκα έλληνα- ότι η πολιτική των πασόκων μας οδήγησε εδώ που είμαστε σήμερα. Όχι μόνο λόγω του ΠΑΣΟΚ φυσικά, αλλά και λόγω της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ Νο2 δηλαδή, που έγινε ΠΑΣΟΚ και έκανε ακριβώς τις ίδιες φαυλότητες γιατί γνώριζε ότι αλλιώς δεν θα κυβερνούσε στον αιώνα τον άπαντα.

Πέραν της πλάκας που κάνω, πιστεύω ότι ορθά κάποιοι επισημαίνουν ότι στις κρίσιμες καταστάσεις είναι άκαιρο να σκέφτεσαι μόνο εκδικητικά. Σκέφτεσαι κυρίως ορθολογικά κοιτώντας μπροστά και προσπαθώντας να εντοπίσεις τη βέλτιστη λύση.

Επ' ουδενί και όσο και να το βάζω κάτω και να το σκέφτομαι, δεν μου φαίνεται ως ενδεικνυόμενη ψήφος αυτή στο ΠΑΣΟΚ. Και το λέω πραγματικά, ότι αν μου φαινόταν, θα έκανα την καρδιά μου πέτρα και θα το ψήφιζα. Πλέον απαιτείται πολιτικός κομάντο για να έρθει σε σύγκρουση με τις διάφορες συντεχνίες. Από πού κι ως πού μπορεί να είναι τα πασόκια αυτά που θα εφαρμόσουν τέτοια πολιτική, όταν το κόμμα αυτό έχει αλώσει μέσω των συνδικαλισταράδων ολόκληρο τον κρατικό μηχανισμό, όταν δηλαδή με άλλα λόγια οι ίδιες οι αιτίες του προβλήματος είναι οι πασοκτζήδες; Ούτε οι πασόκοι πολιτικοί θα συγκρουστούν με τα στελέχη τους, ούτε τα στελέχη αυτά θα υποκύψουν σε πιέσεις των πολιτικών, γιατί κρίνοντας από τον Φωτόπουλο, προηγείται στη λογική των συνδικαλιστών ο συνδικαλισμός (η κουτάλα) και μετά ακολουθεί το κόμμα.

Αυτό που θα γίνει, είναι να εξακολουθήσει αυτό που συμβαίνει και τώρα. Θα τον πίνουν συστηματικά όσοι δεν έχουν πρόσβαση στο πασοκικό κατεστημένο, με άλλα λόγια τον κοτσαμπάση βουλευτή πασόκο που θα τους "βοηθήσει". Θα πέφτουν φόροι οι οποίοι θα πληρώνονται μόνο από τα κορόϊδα τους αβύσματους, στο δημόσιο θα πάρουν πόδι οι μη οργανωμένοι στην πασοκική κλαδική, θα γίνονται οριζόντιες περικοπές (π.χ. σε συντάξεις) χωρίς να πειραχτούν ποτέ οι βυσματικοί μισθοί των πασοκοργανισμών, στον ιδιωτικό τομέα θα παίρνουν δουλειές όσοι δίνουν την πασοκο μίζα και πάει λέγοντας.

Ο Μάνος, όσο κι αν τον έχω για γραφικό (που μετά τον Βαλιανάτο απεδείχθη ότι είναι), δεν έχει εξάρτηση από όλη αυτή τη λέρα και γι αυτό θα ήταν πράγματι σε θέση να βάλει μια στοιχειώδη τάξη και να παράσχει το ζητούμενο: στοιχειώδη ισονομία μπροστά στο γαμήσι. Δηλαδή γαμήσι σε όλους ανεξαιρέτως. Ο Βενιζέλος, από πού κι ως πού;

Αν είναι να φάμε το γαμήσι (που θα το φάμε) με συγχωρείτε αλλά θέλω να δω να το τρώνε όλοι. Μηδενός πασοκοεξαιρουμένου.

Ανώνυμος είπε...

φίλε, μην είσαι αφελης. Αυτή η χώρα δεν σωζεται ούτε με νάνο-μάνο, ούτε με τίποτα. Μόνο με Ανγκελα και Χορστ

Το παιδί της Πλατείας είπε...

Γεια χαρά αλάνια του pentakatharidis...πασόκ umberalles που θα έλεγε και ο φίλος μου ο Πασπαρογατος(διεθνιστής,πανθειστής και βενιζελικός!!!)
Πιστεύω ότι ο νικητής της 6ης Μαίου θα ειναι η μεγάλη συνεργασία ΝΔ και ΚΚΕ κσι δεν τρολάρω...νομίζω ότι κάπως έτσι θα γίνει το πράγμα
Επίσης βλέπω την χρυσή αυγή να παίρνει ποσοστό πάνω απο 4% όχι γιατί ειναι εθνικιστές αλλά επειδή ο κόσμος νομίζει ότι ο μιχαλοτζάκσον κάνει όντως πολιτική...δεν ξέρουν ότι ο μιχαλοτζάκσον ο άρειος αυτός Έλληνας θελει την κρατική επιχόρηγηση!!!
ΥΓ
Αν ο Μάνος μαζί με τον Βαλιανάτο πάρει πάνω απο 2% κλείνω ΜΟΝΙΜΑ το ιστολόγιο
ΥΓ1
Ο Πάνος Καμμένος έχασε μεγάλο αβαντάζ να βγεί τρίτο κόμμα τώρα με τον Δημαρά...ότι χειρότερο υπήρχε απο το ΠΑ.ΣΟΚ πήγε μαζί του, αν πήγαινε με τον Καζάκη του ΕΠΑΜ θα έλεγα οκ τα δύο άκρα συναντιούνται αλλά με τον Δημαρά που κάποτε ΕΓΛΥΦΕ τον ΓΑΠ!!!
Παρακμή και σαπίλα

Το παιδί της Πλατείας είπε...

http://youtu.be/Dfz_zDrDYAA
Το μόνο τραγούδι του Μητροπάνου που αξίζει να ακούσει κανείς

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Έλα παππού μου να σου δείξω τα αμπελοχωραφα σου... Βρήκες άνθρωπο να του πεις τώρα ότι η βρωμόχωρα σώζεται μόνο από Γερμανούς.

Ο Χορστ όμως φίλε θα δίνει εντολές που θα εκτελούνται από τους τοπικούς γκαουλαϊτερ. Το θέμα είναι αν μπορούν οι τοπικοί να τις εκτελέσουν ή ως γνήσιοι κουτοπόνηροι θα κοροϊδεύουν με την κοινωνία. Και με πασοκ έχει αποδειχθεί ότι θα κοροϊδεύουν με την κοινωνία.

Ανώνυμος είπε...

οι γερμανοι θελουν τα λεφτα τους πισω, και λογικα θα τους ξεκωλιασουν τους επομενους στην κυβερνηση

Ανώνυμος είπε...

κι η παπαρηγα να βγαινε θα χορευε καρσιλαμα στους ναζι του 21ου αιωνα

Ανώνυμος είπε...

Δημήτρης Βερβεσός · 688 εγγεγραμμένοι
Πριν από 23 λεπτά ·
Επειδη διαφοροι με ρωτατε ποση θα ειναι η αποζημιωση των δικαστικων αντιπροσωπων στις επικειμενες εκλογες της 6-5-12,σας ενημερωνω οτι δεν εχει εκδοθει ακομα η ΚΥΑ που θα καθορισει το υψος της.Να δουμε αν η οικονομικη κατασταση θα επηρεασει πτωτικα αυτην η' θα παραμεινει στο υψος της αποστολης της!
1Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
‎"Ο ποδοσφαιριστής πρέπει να είναι σκεπτόμενος. Δεν φθάνει να έχει αποψη, πρέπει να εχει γνωση για την αποψη"...ΕΛΕΥΘΕΡΟΠΟΥΛΟΣ με επιμελημενα ατιμελητο look στο champions NET που αραδιαζει...αμπελοφιλοσοφιες σε οσους βλεπουμε την εκπομπη ....
Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Πριν από 53 λεπτά ·

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
αυτος ηταν που ειχε κανει μπουρδελο τα αποδυτηρια του Ολυμπιακου επειδη συναψε σχεση με την γυναικα του Αντζα;;;

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
Για την ωρα εχουμε εκλογες ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ στις 6 ΜΑΙΟΥ οπου θα αποφασισει ο κυριαρχος λαος για ολους και για ολα...Και ο,τι πει θα το σεβαστουμε ολοι

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
Ουτως η αλλως ο λαος τα αποφασιζει αυτα στα δημοκρατικα κομματα και στα καθεστωτα....ο λαος της ΝΔ, και με τεραστια πρωτοφανη συμμετοχη , συγχωρεσε τον Σαμαρα το 2009 και τον εκανε Αρχηγο, ο λαος εκλεγει πρωτο τον Αβραμοπουλο στην Α Αθηνων, ο λαος τους κρινει ολους και στις επερχομενες εκλογες στις 6 Μαιου

Ανώνυμος είπε...

το αρχηγός με Α κεφαλαίο.Αχου μωρε γαμιόλη

Ανώνυμος είπε...

Για τον ελευτερόπουλο καλά τα λέει όλα κι όλα

Ανώνυμος είπε...

Είναι επιστήμονας όμως. Ψυχολόγος.

Ανώνυμος είπε...

Η παγκόσμια πρωτεύουσα της απλυσιάς εναλλακτικών συριζαίων μέγκατσάνελ ανταρσόρος μανουτσάο ελευτεράτοι αθεμπίλιο και δε συμαζεύεται έφαγε την ψωλιά από το -αγαπημένο μας- λονδίνο και ησύχασε. Αει σιχτίρ σούργελα.

Ανώνυμος είπε...

ο μανου τσαο ειναι καλός μουσικός;

Ανώνυμος είπε...

Καλός είναι μωρέ αλλά δεν πλένεται.

Ανώνυμος είπε...

το παιδι της πλατειας ειναι μπάρτσα σίγουρα πρεπει. γενικά ειναι καλο παιδι δεν προκαλει παρα τις γελοιες αποψεις του

Marwood είπε...

Δε μου λέτε κάτι, ξέρετε που βρίσκεται ο Τζίμμυ Χόφφα; Κάποιοι λένε κάτω από το αγωνιστικό χώρο του γιάνκη στέηντιουμ. Τον φωτόπουλο που θα τον φυτέψουνε τα συντρόφια του άραγε; Ισως στα Φιλαδέλφεια, όταν θεμελιωθεί το νέο γήπεδο της προσφυγομάνας, δίκην σφαγιασθέντος κόκκορα.

Ανώνυμος είπε...

Ναι καλά. Θα του κλάσουνε μια μάντρα.

Ανώνυμος είπε...

Ερνέστος Φωτόπουλος.

Marwood είπε...

Τώρα που το λες δεν είναι τυχαίο όνομα το Ερνέστος. Εδώ ο θείος Οσκαρ έγραψε ολάκερο έργο για πάρτη του.

Ανώνυμος είπε...

http://www.pasok.gr/portal/resource/contentObject/id/85eb5917-ff54-49db-a35d-1e107c02abf4#

Ανώνυμος είπε...

http://nonews-news.blogspot.com/2012/04/blog-post_7450.html

Ανώνυμος είπε...

http://www.capital.gr/stoupas/?i=i19042012

Ανώνυμος είπε...

Από την πίσω πόρτα μπήκε η σύζυγος του Άκη Τσοχατζόπουλου στο κτίριο 6 της πρώην Σχολής Ευελπίδων, προκειμένου να απολογηθεί στον ανακριτή Γαβριήλ Μαλλή.

Συγκεντρωμένοι πολίτες έξω από το κτίριο την αποδοκίμασαν, φωνάζοντας της: "Βλαχάρα, φάγατε τόσα εκατομμύρια», εκείνη ωστόσο δεν έδειξε να αντιδρά

Ανώνυμος είπε...

"Στην υπόθεση αυτή δεν υπάρχουν παρά μόνο δύο δίκαιες αποφάσεις: είτε αθώωση, είτε θανατική ποινή. Μια ποινή κάθειρξης 21 ετών θα είναι άξια περιφρόνησης. Δεν επιθυμώ (τη θανατική ποινή) αλλά θα σεβόμουν μια τέτοια απόφαση», είπε.

Ανώνυμος είπε...

Ερνέστος Μπρέϊβικ

Ανώνυμος είπε...

http://www.protothema.gr/world/article/?aid=191251

Ελα καραισκο. Ευκαιρία καρριερας στο εξωτερικο.

Ανώνυμος είπε...

Ερνέστο Καραϊσκο

Πασόκος είπε...

Πρέπει να ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ οι εφοριακοί γιατί αυτό απαιτεί το ταξικό καθήκον ενός υπαλλήλου. Κι αυτά που γράφονται για χρηματισμό εφοριακών, είναι ή παραμύθια ή φουσκωμένα μεμονωμένα περιστατικά από διάφορα συμφέροντα που επιθυμούν να γονατίσουν το δημοσιοϋπαλληλικό κίνημα κηλιδώνοντάς το στο σύνολό του.

Ανώνυμος είπε...

Το Σάββατο 21 Απριλίου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας θα γίνει η επίσημη παρουσίαση των ψηφοδελτίων της Χρυσής Αυγής.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί σε ξενοδοχείο της Πλατείας Καραϊσκάκη στις 7 το απόγευμα και οι υποψήφιοι του κόμματος θα παρουσιαστούν από την αρχηγό της Χρυσής Αυγής.

Όσο για την επιλογή της ημερομηνίας μόνο τυχαία δεν μπορεί να θεωρηθεί.

Ανώνυμος είπε...

Θα πάω.

Ανώνυμος είπε...

Θα ναι και ο Παναγιώταρος;

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=sBJ-LsK2jeY&feature=player_embedded

Ανώνυμος είπε...

Να γραφτεί κι ο Καραίσκος στην Χρυσή Αυγή. Να γίνει Καραίσκαρος.

Ανώνυμος είπε...

παναγιώταρος και καραισκαρος ειναι ονόματα τσιφορικά και προσιδιαζουν σε νταβατζήδες της τρούμπας , θα λέγαμε..

Ανώνυμος είπε...

Και σε βιβλίο του Καζαντζάκη υπήρχε Παναγιώταρος.

Ανώνυμος είπε...

όπως θα' λεγε κι ο Καζαντζάκης, ο Καραϊσκος είναι πολύ κιοτής για να πάει με την ΧΑ

Ανώνυμος είπε...

κιοτής. Πολύ κιοτής