Κυριακή 12 Ιουλίου 2009

ΚΟΣΜΙΚΟΤΗΤΕΣ

Μυστήρια πράγματα. Φαίνεται οτι στη χώρα μας το κίνητρο για την κατάκτηση κύρους και εκτοπίσματος στον κοινωνικό χώρο (αφήνουμε έξω το οικονομικό κομμάτι)είναι να εισχωρήσει και η αφεντομουτσουνάρα σου σε αυτήν τη νομάδα των κοσμικών που τόσο προγραμματισμένα και συντονισμένα, ωσαν μεραρχία της Βερμαχτ πραγματοποιεί εμφανίσεις της αερομεταφερώμενη αυτοφωτογραφιζόμενη και αυτοφωτιζόμενη.
Εκανε πάρτι ο Μάκης προ ημερών για τα γενέθλια της ζούγκλας. Η γνωστή αγέλη πάλι.Πως ξεκίνησε ο Μ.? Με στιλ underground μοναχικά και ροκ,αξύριστα και τσοπεράτα μακριά απο τις γκλαμουριές που τις σάρκαζε κιόλας.Πιο πολύ με χεβιμεταλά παλαιμαχο παρά με ρεπόρτερ έμοιαζε.Την κανιβαλλική διάθεση την είχε βέβαια, και τη μαμά του να ρωτήσεις θα στο πεί. Παρέα απο οτι θυμάμαι έκανε τα βράδυα με έναν ροκλαικό καλλιτέχνη με την ευρύτερη έννοια, μακρυμάλλη που είχε βγάλει και βιντεο κλίπ μαζί του αφιερωμένο στους Ελληνικούς μεζέδες.
Αλλα οχι μόνο ο Μάκης.Και άλλοι πολλοί ακόμη.Και πολιτικοί και αθλητές και επιχειρηματίες οπου πάρτι οι ίδιοι και οι ίδιοι.Ο Ψινάκης,η Μιραράκη ο Ρέμος,Λυκουρέζος, ο Ντέμης.Το ερώτημα είναι με ποιό κριτήριο πέρα της επωνυμίας και της λάμψης (Beautifull people) καλούνται απο τον κάθε υποψήφιο γκλαμουράτο τα συγκεκριμένα πρόσωπα.Είθε να γραφτεί ενα βιβλίο να μάθουμε και εμείς το χάρτη και την ψυχοκοινωνιολογία της νυχτερινής επώνυμης Ελλάδας.Πως κινείται το χρηματιστήριο των προσκεκλημένων.Πότε είναι χότ αυτός ή αυτή και πότε τρώει δυσμένια και εμπάργκο.Τι βρίσκεται πίσω απο αυτην την καφκική αντάρα της κοσμικής γκλιτεριάς.Ποιός ο ρόλος των ουσιών στην όλη ιστορία.
Εχει κάποιο ρόλο η προσωπικότητα πέρα της απαραίτητης λάμψης- δεν είπαμε να καλέσεις και κανά υπαλληλάκο επειδή είναι κάπως ας πούμε ευχάριστος.Θέλω να μάθω ρε παιδί μου αν είναι τόσο συναρπαστικές σαν προσωπικότητες οι συγκεκριμένοι καλεσμένοι που χωρίς αυτούς δεν γίνεται χαιχούι.Ή απλά είναι απαραίτητοι θεσμικά.Ποιός ο λόγος να ανέχεσαι ας πούμε το Ρέμο αν σου λέει μάπες όλο το βράδυ (το πιο πιθανό) και να κάνεις οτι απολαμβάνεις τη συντροφιά του. Ποιό το κριτήριο για νε σε πάρουν τηλέφωνο άραγε και να μετεγγραφείς ?Και τι είναι αυτό που κάνει πολλούς να ξεροσταλιάζουν για ένα τηλεφώνημα πρόσκλησης και σκαρφίζονται και κατινιές κολοσσιαίες για να το επιτύχουν? Ποιά η ηδονή που αντλούν μόλις χτυπήσει η συσκευή που εμείς δεν οσμιζόμαστε με τίποτα.Μα είναι αυτοτροφοδοτούμενη η ηδονή.Οσο θαυμασμό έχεις για τα πρόσωπα που φέγγει πάνω τους η κάμερα, τόσο ανάλογος είναι και ο οίστρος σου να χωθείς κάπου ανάμεσα..
Κοιτώντας βέβαια με τρόπο Επικουρικό το κουρνιαχτό που μάταια σηκώνεται, αναρωτίεται κανείς αν αξίζει τον κόπο δηλαδή ακόμη και ένα πουκάμισο να βάλεις "σαν άνθρωπος" για να συμμετάσχεις.

329 σχόλια:

1 – 200 από 329   Νεότερο›   Νεότερο»
Ανώνυμος είπε...

Καλά τα λέει ο Καραϊσκος. Αλλά ίσως γιατί δεν τον καλούν. Ας τον καλούσαν και θα δούμε εάν θα πήγαινε. Τον Κουρτάκη που τον καλούνε πηγαίνει.

Ανώνυμος είπε...

εσυ αν.ωνυμε είσαι ο καλύτερος δεν σε καλούν δεν καλείς,όλα καλά

ΕΥΩΝΥΜΟΣ είπε...

Ρε ανώνυμε στο 4:40 : Όταν σκύβεις για να δείς αν η εξάτμιση του αυτοκινήτου σου κρέμεται, διακρίνεται η απαρχή του φαραγγιού των οπισθίων σου? Για έχεις προνοήσει?

Ελαιογραφία σε μουσαμά είπε...

Ο Γκιόλιας είναι ο Καραίσκος?

ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΝΑΤΑΣ είπε...

Καλά τα γράφεις. Εγώ θα πήγαινα αν με καλούσαν πάντως αλλά με έχουν γράψει, τώρα που δεν έχω και μπλογκ

ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΝΑΤΑΣ είπε...

Καλά τα γράφεις. Εγώ θα πήγαινα αν με καλούσαν πάντως αλλά με έχουν γράψει, τώρα που δεν έχω και μπλογκ

Ανώνυμος είπε...

Eυκαιρία να συγχαρώ θερμά τον Μοσχονά. Όποιος δεν ξέρει ακριβώς πρόσωπα και πράγματα ίσως δεν μπορέσει να καταλάβει τη μαεστρία με την οποία ο Μοσχονάς παγίδευσε τον Καραϊσκο και τον έριξε άλαλο μέσα στην παγίδα. Επίδειξη μεγάλης τεχνικής από τον Μοσχονά και συγχαρητήρια και πάλι. Μοσχονά να γράφεις πιο συχνά εδώ.

ΚΑΣΤΑΝΑΣ είπε...

Συναντήθηκα με το Μοσχονά στον άμμο και ήλιο...Θα πάθεις ζημιά Μαργουντ μιλάμε για πολύ ομορφη κοπέλα ναι κοπέλα επι τόπου την φόρτωσα εννοείται και έγινε παιχνίδι

ΚΑΣΤΑΝΑΣ είπε...

Συναντήθηκα με το Μοσχονά στον άμμο και ήλιο...Θα πάθεις ζημιά Μαργουντ μιλάμε για πολύ ομορφη κοπέλα ναι κοπέλα επι τόπου την φόρτωσα εννοείται και έγινε παιχνίδι

Ανώνυμος είπε...

Σε έκανε ταλατιού Καστανά ο Μοσχονάς. Σε εξέθεσε ανεπανόρθωτα χωρίς να πει τίποτα και σε άφησε να κάνεις παιχνίδι και να εκτεθείς. Όταν σε προκάλεσε και ο ίδιος και κυρίως άλλοι να πεις για τις δηλώσεις σου περί ροζ και ανδρισμού έχασες τη μιλιά σου. Η πιο μεγάλη επιτυχία του Μοσχονά είναι ότι σε έφερε σε τέτοια θέση που δεν ξέρεις τι να πεις (εκτός από τα γνωστά που αναφέρεις στο τελευταίο σχόλιο και που θυμίζουν μαθητή που είναι στριμωγμένος). Να μάθεις από τα λάθη σου και άλλη φορά πιο προσεκτικός.

Ανώνυμος είπε...

5,13 δεν έχω αυτοκίνητο και δεν είμαι εύσωμος σαν τον Κουρτάκη.

Ανώνυμος είπε...

O Karaiskos einai o Kastanas?

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Ούτε που ξέρεις τι σου συμβαίνει και στο λέω με πάσα ειλικρίνεια.Ο μοσχονάς εχθές έκανε 15 λεπτά να απαντήσει στην ερωτηση μου: που είναι το χοτέλ Τσεπέτη...γυρνα να τα δείς.
2) άφησε χυδαία υποννοούμενα απαράδεκτα που θα έπρεπε να είχαν σβησθεί μονομιάς αν η διαχείριση δεν είχε αποκτηνωθεί και
3)Μου θυμίζεις τα παιδιά του νηπιαγωγείου που φωνάζουν "α τον έκανε ρόμπα" α"τον έσκισε" χα χα χα.
Ηθελα να ξερα δεν έχεις καταλάβει ακόμη ποιός είναι ο Μοσχονάς ?

Μοσχονάς είπε...

θα πω κάτι για τον Καραϊσκο. Δεν είμαι στην Κρήτη και συγκεκριμένα στα Χανιά και όλα όσα έγραψα τα έγραψα για να τον αγχώσω λίγο επειδή είδα ότι ζοριζόταν. Δεν ξέρω τον λόγο πάντως αυτό είδα και έτσι λειτούργησα. Πάντως θα πάω Χανιά την άλλη εβδομάδα με σύζυγο αλλά χωρίς παιδιά και έτσι αν θέλει ας μου στείλει διεύθυνση να επικοινωνήσουμε για να συναντηθούμε. Μέχρι τη Δευτέρα γιατί μετά φεύγω και δεν θα έχω πρόσβαση σε internet.

Γεια

Ανώνυμος είπε...

Μα εκεί ήταν το ωραίο του Μοσχονά. Ότι δεν άφησε κανένα υπονοούμενο και οπωσδήποτε όχι για μας που δεν γνωρίζουμε τίποτα ιδιαίτερο για τη συζήτησή σας και τα πρόσωπα που αναφέρατε. Είδα ότι σε κάποια φάση στριμώχτηκες και έψαχνα να βρω το γιατι και το πως. Υποπτεύομαι τι συμβαίνει αλλά φυσικά δεν ξέρω σίγουρα για να μπορώ να μιλάω απόλυτα. Πάντως η τεχνική του Μοσχονά ήταν λεπτή και επιτυχημένη και εμε΄να μου άρσε πολύ.

Ανώνυμος είπε...

Και απο τις απαντήσεις σου συνεχίζει να φαίνεται ότι σε έχει φέρει σε τέτοιο σημείο που δεν μπορείς να πεις τίποτα για την ουσία της συζήτησης. Μιλάς μόνο για διδικαστικά και κάποιες λεπτομέρειες χωρίς σημασία σαν τους μαθητές που δεν παραδέχονται ότι έχασαν σε ένα παιχνίδι και ψάχνουν δικαιολογίες.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Καλά απο εκνευρισμούς και άγχη η ζωή μου εχει γίνει μαρτύριο εδω μέσα.Ολοι εδω τα ίδια μου κάνουν απο οτι λένε .Ακου να σου πω: Υπάρχει μια φράση κλειδί του μη χανίωτη που το παίζει οτι ξέρει απο χανιά.Ειναι η φράση "κοντά στο λιμάνι".Την είπες και αυτή εκτός των άλλων που προανέφερα στο προηγούμενο ποστ

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Καλά απο εκνευρισμούς και άγχη η ζωή μου εχει γίνει μαρτύριο εδω μέσα.Ολοι εδω τα ίδια μου κάνουν απο οτι λένε .Ακου να σου πω: Υπάρχει μια φράση κλειδί του μη χανίωτη που το παίζει οτι ξέρει απο χανιά.Ειναι η φράση "κοντά στο λιμάνι".Την είπες και αυτή εκτός των άλλων που προανέφερα στο προηγούμενο ποστ

Ανώνυμος είπε...

Γερή παγίδα στον Καστανά από τον Μοσχονά

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε μάργουντ εδω θα τα χαλάσουμε.?..φαντάσου και να αφηνε υποννοούμενα τι θα γινόταν

Ανώνυμος είπε...

Ο Καραϊσκος γράφει χωρίς να απαντάει. καλύτερα ας μη γράφει καθόλου και να μην εκτίθεται

Ανώνυμος είπε...

Τώρα που σου είπε ο ίδιος ότι δεν είναι στα Χανιά ο Μοσχονάς έγινε μη χανιώτης λες και σου είπε ποτέ ότι είναι χανιώτης. Χα! Μα βρε Καραϊσκο εσύ έχεις χάσει τελείως τον μπούσουλα.

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο αφού όλα τα ξέρεις (μετά τις αποκαλύψεις) για πες μας ποιος νομίζεις ότι είναι ο Μοσχονάς

Ανώνυμος είπε...

Καστανά συνέχισε μας διασκεδάζεις με την αμηχανία σου και την προσπάθειά σου κάτι να πεις χωρίς να λες τίποτα

Ανώνυμος είπε...

Ποιος είναι ο Μοσχονάς και ποιος ο Καστανάς?

Ανώνυμος είπε...

Βουβός ο Καστανάς

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο ο Νίκος είναι ακροδεξιός;

Ανώνυμος είπε...

Βουβός ο Καραϊσκος Καστανάς

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά κανας μπαφος και για μένα?

Ανώνυμος είπε...

Παρε τηλέφωνο τον μοοσχονά καλύτερα τωρα παρά μετά

Ανώνυμος είπε...

Καστανά; Βουβάθηκες;

ΚΑΣΤΑΝΑΣ είπε...

ελα ρε ανωνυμε σε ακούω

ΤΡΕΝΤΙ ΓΕΡΜΑΝΟΣ είπε...

Ρε παιδιά μήπως είστε λίγο καμμένοι εδω μέσα?Τι ακριβώς παίζει

Ανώνυμος είπε...

Καστανά γιατί δεν μιλάς;

Τρέντι Γερμανέ αυτό είναι ένα blog με ειδικούς κώδικες.

Ανώνυμος είπε...

Τελικά ποιος κέρδισε; Ο Μοσχονάς ή ο Καστανάς?

Ανώνυμος είπε...

Που είναι ο Βάρσος?

Ανώνυμος είπε...

Μήπως είναι στα Χανιά; Στο hotel του Τσεπέτη; Μήπως φιλοξενείται από τον Κουρτάκη;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Βλέπω κατέπληξε πάλι το άρθρο μου παραμιλάει η Ευρώπη

Ανώνυμος είπε...

Kαλό ήταν αυτό το άρθρο σου Καραϊσκο. Ούτε ο Κουρτάκης δεν θα μπορούσε να γράψει έτσι. Τί λέω; Ποιος Κουρτάκης; Ούτε ο Σιούμπουρας. Πάντως καλό ήταν τη φορά τούτη. Άρεσε άραγε και στον Τσεπέτη;

Ανώνυμος είπε...

σωστός ο τρεντι γερμανός πρεπει να σας μαζέψουν

Ανώνυμος είπε...

Τα στοιχεία που δοθηκαν λένε ότι ο Καραΐσκος είναι ο αντι-Τσεπέτης ή και το αντίστροφο. Ενας απο τους δυο ειναι ακροαριστερος, κατά του επιχειρείν και με όχι ιδιαίτερους σεξουαλικούς προβληματισμούς, πλεην βανίλα δηλαδης. Ο άλλος πάλι τα αντίθετα. Το πραγματικό ερώτημα είναι πιος γραφει καλύτερα?

Ανώνυμος είπε...

Ο Καραϊσκος; Τί λέει ο Καραϊσκος; Ποιος γράφει καλύτερα από τα δύο κρητικόπουλα;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

πιστεύω οτι γράφω καλύτερα στο γήπεδο και στην κάμερα

Ανώνυμος είπε...

Και ο Τσεπέτης Καραϊσκο στο γραπτό?

Ανώνυμος είπε...

Αναγνωρίζει δηλαδή ο Καραϊσκος ότι ο Τσεπέτης γράφει καλύτερα; Είναι πρόοδος αυτό..

Ανώνυμος είπε...

Σωστή ανάλυση του 11:42. Ο Καραϊσκος είναι σκέτη βανίλια και αν συμβαίνει αυτό ο Τσεπέτης πρέπει να είναι παγωτό φράουλα. Κερδίζει δηλαδή ο δεύτερος στα σημεία.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

δεν εχω διαβάσει ουδέποτε τσεπέτη...προτιμώ σχολή της Φρανγκφούρτης.Εδω και τα κείμενα του Καραπιάλη ακόμα ακόμα μου φαίνονται βαρετά σαν φωτογραφίες απο ταξίδια παντρεμένων

Ανώνυμος είπε...

Και εναντίον του γάμου ο καραϊσκος. να και κάτι ενδιαφέρον.

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο γιατί τόσο μπλαζέ βρε αντράκι μου; Γιατί δηλαδή δεν αξίζει να διαβάσεις και Τσεπέτη που γράφει πικάντικα και με σοβαρό δεξιό λόγο; Επίσης γράφει κοφτά και σύντομα και όχι σε στυλ δικό σου με σεντόνια

Ανώνυμος είπε...

Η πρώτη πρόταση του Καραϊσκου είναι λάθος και δίνει το αντίθετο νόημα από αυτό που θα επιθυμούσε. Δύο αρνήσεις που ισοδυναμούν με κατάφαση κτλπ.

Ανώνυμος είπε...

"Ουδέποτε έχω διαβάσει Τσεπέτη" θα αρκούσε.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

δηλαδή το "δεν εχω πάει ποτέ στο αμστελόδαμο" ας πούμε είναι λάθος?

Νικίας είπε...

Πάντως το άρθρο του καραϊσκου αν και λαϊκίστικο ήταν και κατά τη γνώμη μου καλο.

Ανώνυμος είπε...

Ουδέποτε έχω διαβάσει Τσεπέτη. Αυτό είναι το σωστό (και αν θέλουμε ζουλιάρη Καραϊσκο το πιστεύουμε. ο άνθρωπος γράφει καλά).

Ανώνυμος είπε...

δεν μου αρεσε το αρθρο του καθόλου, σημαίνει οτι μου άρεσε δηλαδη?

Ανώνυμος είπε...

Ξεροκέφαλος (όπως πάντα όταν του επισημαίνονται τα λάθη του).

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο γιατί σταμάτησε ο Τσεπέτης την αρθογραφία και αφιερώθηκε τελικά στα ξενοδοχειακά; Ξέρεις καθόλου να μας πεις;

Ανώνυμος είπε...

Βαρσο?

Ανώνυμος είπε...

Γνωρίζεστε με τον Τσεπέτη;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

διασταυρώνω καποια στοιχειά για τον ξενοδοχοδημοσιογράφο ανα πάσα στιγμή θα χτυπήσω

Μοσχονάς είπε...

Έλα ρε Καραϊσκο σοβαρά τώρα. Το παιδί είναι μια χαρά και έγραφε και πολύ καλά. Βαρετοί είναι στο 99 per cent όσοι γράφουν στα έντυπα και κυρίως τα ελληνικά. Μια χαρά ο Τσεπέτης και με γράψιμο δηκτικά δεξιό (σπάνιο αυτό στην ελληνική δημοσιογραφία σαν να λέμε αριστεριστής χιουμορίστας). Καλά όμως έγραψες σήμερα. Καλά γράφεις όταν δεν μπερδεύεσαι με τα χαζοαριστερά. Κόφτα να πάρει ο διάολος.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

μα εγω είμαι κομουνιστής...δεν θέλω να διασκεδάζω τον κόσμο εγω θέλω κομούνες και τέτοια

Μοσχονάς είπε...

Έλα ρε Καραϊσκο που στα 2009 θες να είσαι κομμουνιστής. Τέλειωσε αυτό. Είναι άλλης εποχής. Πάμε για άλλα τώρα. Κόψτα αυτά για να μην είσαι βαρετός αφού όταν εκφράζεσαι διαφορετικά έχεις ενδιαφέρον (όχι όσο ο Τσεπέτης βέβαια, αλλά εκείνος έχει το συν ότι είναι και δεξιός και άρα ξεκινάει και 10 βήματα μπροστά). Άντε να χαρείς.

Ανώνυμος είπε...

Άρα ο Καστανάς δεν γνωρίζεται με τον Τσεπέτη,

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

μοσχονά εισαι παντρεμένος με άνδρα ?

Μοσχονάς είπε...

Καραϊσκο δεν θα λες "εγώ είμαι κομμουνιστής και άρα αυτό και το άλλο..". Θα λες αυτό και το άλλο (αφού σκεφτείς καλά) και μετά θα οδηγείσαι στο συμπέρασμα για το τι είσαι. Να. Δεν τον Τσεπέτη. Στην ηλικία του όλοι αριστεροί. Και στη νήσο πασοκικοί. Και το παιδί πήγε κάργα δεξιά. Αντίθετα στο ρεύμα ρε παιδί μου. Για δες τι μπορείς και συ να κάνεις αφού έχεις κάποιο τάλαντο.

Mοσχονάς είπε...

Να. Αυτά είναι που σου λέω ότι λες και γαμάς μιας συζήτηση που πάει να στρώσει. Δεν σου έχει μάθει τίποτα ο Τσεπέτης και το γράψιμό του;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

ρε μοσχονά θα κατεβείς τελικα την άλλη εβδομάδα?Σκεφτομαι να σε δω απο κοντά....για να σε γιαουρτώσω

Μοσχονάς είπε...

Θα είμαι. Στα Χανιά είσαι εσύ; Αν θέλεις στείλε μου email ή κάτι αντίστοιχο και θα συναντηθούμε. Θα σου πω από κοντά γιατί είσαι λάθος γιατί με σχόλια μαλακίζεται η ιστορία.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

να δωσεις εσυ η μεηλ

Mοσχονάς είπε...

OK.

bpapadopoulou@aol.com

Ανώνυμος είπε...

Βούλα Παπαδοπούλου?? Η γνωστή Βούλα Παπαδοπούλου με τα μπισκότα?

Ανώνυμος είπε...

απο που αναμαζεύτηκε εδω αυτός ο μοσχονάς?...ειναι και φασιστοειδές.Κατα τη γνώμη μου οι δεξιοί είναι μόνο για χαμαλοδουλειές και για να κάνουν φάλαγγα και βασανιστήρια.

Μοσχονάς είπε...

Σου δίνω το email της γυναίκας μου γιατί δεν θέλω να φανεί το όνομά μου. Τώρα ποια είναι και ποια δεν είναι δεν έχει σημασία. Στείλε μήνυμα και τα λέμε.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

βράσο?

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο ποιος είναι αυτός ο Μοσχονάς;

Ανώνυμος είπε...

πισωγλέντης φαίνεται. Λέει οτι είναι παντρεμένη αλλα λέει ψόματα.Γιατι να θέλει να βρεθούμε..Θα περάσει καλά στην Κρήτη. Αν διασταυρωσω καποια στοιχεία θα κάνω γενική έφοδο

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

βρασο?

Mοσχονάς είπε...

Aκυρώνω λοιπόν την πρόσκληση αφού λες αυτά που λες. Θα το φας το κεφάλι σου από τη ζήλεια σου για το γράψιμο του Τσεπέτη και την αδυναμία σου να κάνεις κριτική.

Ανώνυμος είπε...

σωπα καλέ

Ανώνυμος είπε...

Καλέ;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

γεντί καλέ

Ανώνυμος είπε...

Επαρχιώτικη συμπεριφορά 100% από τον Καραϊσκο. Όπως οι πιο πολλοί επαρχιώτες έτσι και ο Καραϊσκος νομίζει ότι ή θα τον κλέψουν ή θα τον πηδήξουν. Η διαμονή στην πρωτεύουσα δεν σου έμαθε τίποτα Καραϊσκο; Πολύ θλιβερά πράγματα.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

οταν έίμαι στην Αθήνα με κλέβουν οι παπατζηδες. Δεν έχω καμμία εμπιστοσύνη σε κανέναν..Ασε δε που ο μοσχονάς μου φάνηκε λίγο άξεστος και πως να το πω...αψύς

Ανώνυμος είπε...

Και ομοφοβικός ο Καραϊσκος? Ο αριστερός Καραϊσκος?

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο ο Μοσχονάς σου ξηγήθηκε σωστά. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τις αντιδράσεις σου.

Ανώνυμος είπε...

Γιώργο, είσαι η ελπίδα μας. skateboard, ποδήλατο και τώρα κανό

Ανώνυμος είπε...

Toν δύστυχο τον Καραϊσκο τον λυπήθηκα τώρα που διάβασα τα σχόλια. Όπως δηλώνει ο ίδιος όλοι τον κλέβουν και όλοι τον κοροϊδεύουν. Ένας σύγχρονος Χατζηχρήστος δηλαδή. Με αποτέλεσμα να μην έχει σε κανέναν πια εμπιστοσύνη. Ίσως αυτό να φταίει για την επιθετικότητά του. Αλλά γιατί όλοι κλέβουν και κοροϊδεύουν τον Καραϊσκο; Γιατί αυτόν ειδικά και όχι κάποιον άλλον;

Ανώνυμος είπε...

Μοσχονά;
Καστανά;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Ρε ανώνυμε στο 10:08 γιατί απο αυτά που λές,κατάλαβα οτι είσαι περπατημένο παιδί, αλάνι και δεν μασάς κιόλας απο πολλά πολλά:Εσύ τον βρίσκεις τον παπά?Και πως τα καταφέρνεις ? ποιό το μυστικό? Απο το μήνυμα σου ακόμα κατάλαβα -μην ρωτάς πως -οτι πρέπει να αρέσεις και στις γυναίκες και μάλιστα πολύ. Θα με ενδιέφερε και η γνώμη σου για τις γκόμενες,πως τις προσεγγίζεις,πως τις ακουμπάς κ τι τους λες για τη δουλειά σου για τον κόσμο και αν τα είχες ποτέ ταυτόχρονα με πάνω απο 3.Είμαι σίγουρος πως ναι θα το έχεις καταφέρει κ αυτό

ΚΑΣΤΑΝΑΣ είπε...

Εγω και τωρα τα έχω με 4 ναι, τεσσάρα παιδιά.Αφου προχθές που έπρεπε να δώ όλο το καρρέ έγινα "δαντελα" για να τα καταφέρω

Ανώνυμος είπε...

ο Καραίσκος είναι ο Νίκος Ξανθόπουλος του 21ου αιώνα

Ανώνυμος είπε...

Ναι.Απαιτούμε να μάθουμε για γυναίκες απο τον ανώνυμο και τον καστανά.

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο,
Είσαι κλαψομούνης ή πράγματι αδικημένος από την σκληρή κοινωνία της απληστίας και του χρήματος?

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Δηλαδή πρέπει να με πειράζετε επειδή δεν τα καταφέρνω... σνιφ...επειδή δεν είμαι τόσο ικανός και έξυπνος όσο εσείς...σνιφ σνιφ...δεν μπορώ άλλο σε αυτό το μπλόγκ μπου χου χου ...

Ανώνυμος είπε...

ασε τα κλάματα ρε κλαψομούνη και κοιτα να αρπαξεις τη ζωή απ' τ' αρ...ια

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο Καστανά για τις γυναίκες τι να σου πω; Είμαι βέβαιος ότι τις κουλαντρίζεις καλά και δεν χρειάζεσαι συμβουλές. Τους λες "Καραϊσκος", κάνεις μια απότομη κίνηση στη φράτζα (είμαι βέβαιος ότι έχεις) χαϊδεύεις ελαφρά το γένι σου (είμαι βέβαιος ότι έχεις) με μια κίνηση που υπόσχεται γερά αποθέματα βαρβατίλας και να η άλλη πεσμένη στο κρεβάτι με 10 οργασμούς στο τσεπάκι από το καστανάδικο ανδρισμό. Αυτά είναι πράγματα ωραία και κρητικά. Τί να πούμε και μεις οι υπόλοιποι όταν μιλάει ένα κρητικός για γυναίκες Καραϊσκο. Το ιδρωμένο μαύρο πουκάμισο είναι όλα τα λεφτά και το διαβατήριο για να μπεις στην καρδιά (και όπου αλλού εσύ κρίνεις) μιας γυναίκας. Δώσε συμβουλες. Τις χρειαζόμαστε επειγόντως αδικημένε από τους αθηναίους παπατζήδες Καραϊσκο.

Ανώνυμος είπε...

Άνώνυμε απο την Αθήνα είσαι οχι απο τη Νεα Υόρκη

Ανώνυμος είπε...

11:21 έχεις δίκιο. Με μια πρόταση έκανες την περιγραφή του Καραϊσκου. Αυτός είναι. Πάντα αδικημένος, κλαψιάρης, διαμαρτυρόμενοε. Όλη η κοινωνία του χρωστάει και αυτός (με την κρητική κακομαθιά του) μουτρώνει επειδή δεν του δίνουν αυτό που δίνουν οι μανάδεςσ στους κακομαθημένους κανακάρηδές τους. Πάρε τη ζωή στα χέρια σου ρε Καραϊσκο, γίνε δημιουργικός, μπες στην πραγματική ζωή χωρίς κακομαθημένες συμπεριφορές και δεν χρειάζεσαι ούτε δάνεια από τράπεζες ούτε τίποτα. Είσαι ικανός να τα καταφέρεις αλλά πρέπει να αλλάξεις αντίληψη και συμπεριφορά.

Ανώνυμος είπε...

Συμπτωματικά έχω γεννηθεί στην ΝΥ. Αλλά και από την Αθήνα να ήμουν, έχει τράστια διαφορά (παρά το σημερινο κατάντημά της) από την νήσο Κρήτη των ζωοκλεφτών, των σωματεμπόρων και των ναρκοεμπόρων.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

¨Εχεις μήπως και κωλοφκιαγμένο αμάξι? Γιατί η Αθήνα είναι γεμάτη τέτοια. Να μου πείς τουλάχιστον δεν έχει ναρκωτικά

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΕ είπε...

Εχεις και αεροτομή ρε πόντικα στην αλφα ρομέο σου? Την πάς για κοντισμα στον σχιστό?

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο φόρα το μαύρο σου πουκάμισο και τις μπότες σου και βγες μια βόλτα να πάρεις λίγο αέρα. Αν κουραστείς, κάνε ότο στοπ. Κάποιο φτιαγμένο αυτοκίνητο θα σταματήσει να σε πάρει για να σε ξεκουράσει. Τα χαϊμαλιά στον καθρέφτη θα κουνιούνται εκνευριστικά αλλά εσύ τη δουλειά σου θα την έχεις κάνει.

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά αφήστε τον Καστανά./Ανίατη περίπτωση εγωιστή που τα ξέρει όλα και λογαριασμό δεν δίνει.

Ανώνυμος είπε...

και ο βράσος ο μελανοχίτων φοράει μαύρο υποκάμισο

Ανώνυμος είπε...

11:27

το πρόβλημα δεν είναι μόνο του καραϊσκου. Το πρόβλημα είναι ο ιδεολογικός "βιασμός" που δέχονται χιλιάδες παιδιά-καραϊσκοι(όσα έχουν και μια ροπή προς την μαλακία, βέβαια) από εγκληματίες καθοδηγητάδες, ταλιμπάν της αριστεράς που τα ευνουχίζουν διδάσκοντας τους την παθητικότητα και την αποφυγή προσπάθειας και ιδιωτικής, προσωπικής πρωτοβουλίας...

ΚΑΣΤΑΝΑΣ είπε...

Πάω για αρμεγιά,Μολις γυρίσω θα σας πω εγω λωλόπαιδα που με κοροιδεύετε.Το μαύρο το πουκάμισο μωρέ έχει μεγάλη αξία γιατι το φόραγε ο θεός στου γιου του την Κηδεία ...χα χα χα

Ανώνυμος είπε...

11:43 συμφωνώ. Το ρίχνω στον Καραϊσκο για να το κάνω λίγο πιο πικάντικο αλλά και γιατί καλύτερα να μιλάμε με παραδείγματα. Αφού αυτόν έχουμε εδώ.......

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΕ είπε...

Τρούμαν στρίψε άλλο ενα μωρε μεχρι να κάνει γύρα αυτό

Ανώνυμος είπε...

Γίνε Ζορμπάς μωρε Καραϊσκο! Εσύ παιδί της λεβεντογέννας, ντελικανή κι ασε τις αριστερές μαλακίες για τις αδερφές και τους γιωτάδες

Ανώνυμος είπε...

Ζορμπάς μωρε σου αξιζει κι όι πουστορέστης κολοζώφ

ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΖΟΡΜΠΑΣ είπε...

Παιδί μου καραίσκο προσπάθησε να γίνεις σαν και εμένα ΄που είμαι αδιάφθορος και χαίρω σεβασμού στην κοινωνία

Ανώνυμος είπε...

ο καραϊσκο δεν σηκώνει επιδιορθώσεις. Μιλάμε για ανήκεστο βλάβη

Ανώνυμος είπε...

Αδικα προσπαθείτε
ποιό πολλές πιθανότητες έχει να συγγράψει βιβλίο η παπαρήγα για τα οφέλη της Corporate America, παρά ο Καραϊσκος να αλλάξει μυαλά

Ανώνυμος είπε...

Οι μπότες του Καραϊσκου είναι ασπρες, έτοιμες για πεντοζάλη?

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

να αλλάξω μυαλά να γίνω πώς δηλαδή? Σαν τον μοσχονά?Η σαν τους κουρτακο καραχάλιους(Γκουμομπασινάδες). Αστο πάω για μπάνιο καλύτερα

Μοσχονάς είπε...

Άκουσα το όνομά μου; Πάλι με μένα ασχολείσαι ρε ανταγωνιστή του Τσεπέτη; Είπα να σε συμβουλεύσω αλλά απέτυχα. Ξερά κεφάλια ορισμένοι μα το Θεό και άδικη η προσπάθεια να βάλουν μυαλό.

ΤΡΕΝΤΙ ΓΕΡΜΑΝΟΣ είπε...

Ανάθεμα και αν καταλαβαίνω γιατί πράγμα μιλάτε.Ο καραίσκος ποιός είναι?Ο διαμαρτυρομενοε? Tι κάψιμο my god

Ανώνυμος είπε...

giati karaisko; asxima tha isoun an ginosoun san ton mosxona? arxontas tha isoun.

Ανώνυμος είπε...

Στην πρώτη ιστορία της Μις Μαρπλ που έδωσε την περασμένη Κυριακή η Καθημερινή υπάρχει ένας νεαρός με γυαλιά. Ο νεαρός ενώ δεν έχει δουλέψει ποτέ στη ζωή του και το μόνο που κάνει είναι να προσπαθεί να γράψει ένα επαναστατικό βιβλίο περνάει τη ζωή του διαβάζοντας και χαζεύοντας. Όταν η μητέρα του του κάνει επίπληξη να σταματήσει να διαβάζει μια κομμουνιστική εργατική εφημερίδα, εκείνος γυρίζει και την κοιτά θυμωμένος ενώ αρχίζει λογύδριο για όπιο του λαού, μαρξισμούς κ.α. παρόμοια. Κάθε ομοιότητα αυτού του τύπου με τεμπελχανάδες μπλογκοαναλυτές με κοινωνικές και πολιτικές κομμουνιστικές ευαισθησίες είναι συμπτωματική.

Ανώνυμος είπε...

Άσε κάτω το δάνειο ρε

Λαοκράτης είπε...

Καλά τα λέει ο Καραϊσκος. Σας έχει κάνει όλους με τα κρεμμυδάκια εδώ μέσα και δεν έχετε ούτε ένα αντεπιχείρημα σ' αυτά που σας σέρνει.

Ανώνυμος είπε...

Κάτσε καλά ρε Λαοκράτη και μίλα σωστά. Σαν τον Καραϊσκο μιλάς. Άκου Λαοκράτης. Πάλι με λαό και τρίχες κατσαρές μπλέξαμε.

Λαοκράτης είπε...

Αστε τα κάτσε καλά και τις παραινέσεις ρε φασίστες. Ναι ρε είμαστε με τον λαό. Από πότε είναι έγκλημα αυτό? Εσύ ή είσαι ένας ακόμα μισθωτός πειθήνιος μαλάκας που χάφτεις την προπαγάνδα του κεφαλαίου και σε πείραξε ο ...Καραϊσκος, μαλάκα? ε μαλάκα. Ο Καραϊσκος κρατάει ψήγμα υπερηφάνειας στοιχείο που λείπει από τα πρόβατα που παίρνετε τα δάνεια που σας προσφέρουν και τα χρυσοπληρώνετε και που ακούτε ότι σας πασσάρουν οι φυλλάδες και τα κανάλια τους.

Ακου φιλελεύθεροι..Μαλάκες είσαστε οχι φιλελεύθεροι

Ανώνυμος είπε...

Κάτσε καλά Λαοκράτη και προπαντός ηρεμία. Σε βλέπω να συγχίζεσαι πολύ όπως και ο Καραϊσκος και αυτός βλάπτει την υγεία (σε σώμα και πνεύμα). Σκέφτεσαι και εσύ σαν τον Καραϊσκο με κομμουνιστές φιλελεύθερους, φασίστες κλπ. Όλα τα βάζετε σε κουτάκια. Σας ταϊζουν οι αριστεριστές διάφορες μπούρδες και τις καταπίνετε αμάσητες. Μέχρι στιγμής δάνειο από τους εκπροσώπους του κεφαλαίου έχει αποδεδειγμένα πάρει μόνο ο Καραϊσκος (ίσως και εσύ). Δείτε τα πράγματα ψύχραιμα και όχι μέσα από κόκινα γυαλιά. Μη γίνεστε Καραϊσκοι και μην επιτρέπετε στους κομματικούς ινστρούχτορες να σας βάζουν στο τσεπάκι τους. Μην είστε δηλαδή κορόιδα Λαοκράτη.

Νικίας είπε...

Λαοκράτη είσαι εμποτισμένος από τον φαιοκόκκινο φανατισμό. Πάρ΄το αλλιώς γιατί είσαι χαμένος από χέρι. Σκέφτεσαι με στερεότυπα και αυτό δεν είναι καλό. Είσαι επιπλεόν και αγενής.

Ανώνυμος είπε...

Λαοκράτη φάε μια σοκολάτα να ηρεμήσεις γιατί έχεις βγει εκτός εαυτού. Μην είσαι αφελής.

Ανώνυμος είπε...

Ένας ακόμη αδικημένος σε τούτο το blog? Ένας ακόμη Χατζηχρήστος? Μην αφήνετε ρε κορόιδα την κομμουνιστική προπαγάνδα να σας κοιμίζει. τα μάτια ανοιχτά ρε. Δυνατά και ελληνικά!

Παναγιώτης Παναγιώτου είπε...

Καλά τα λες ρε λαοκράτη. Κάποιος να τα πει επιτέλους και εδώ μέσα. Να είσαι σίγουρος ότι δεν είσαι μόνος. Είναι και ο Καραϊσκος, το Δίκτυο, το SOS Ρατσισμός, ο ΣΥΡΙΖΑ κ.α. Δυναμώνουμε Λαοκράτη και οι λαϊκές δυνάμεις είναι ζήτημα χρόνου να πάρουν την εκδίκησή τους και να κόψουν τα κεφάλια των εκμεταλευτών. Δάνεια παίρνουμε μόνο από ανάγκη ρε για να καλύψουμε τρύπες. Δεν ρίχνουμε νερό στο μύλο των καπιταλιστών και της αντίδρασης. Να σταματήσει η εκμετάλλευση του λαού από την ολιγαρχία ΤΩΡΑ.

Λαοκράτης είπε...

Στραβοί από τον εγωισμό σας και μάλλον ψιλοβολεμένοι-υποταγμένοι, βλέπετε το δέντρο και χάνετε το δάσος. Έχετε πέντε δεκάρες παραπάνω, αγοράσατε ένα κωλόσπιτο κι αυτό με δανεικά, έχετε παντρευτεί σ' ένα δυστυχισμένο προξενειό και νομίζετε ότι είστε ευτυχισμένοι μωρέ? Βλέπετε ευτυχισμένους γύρω σας? 1000 οικογένειες περνάνε καλά στην Ελλάδα κι οι υπόλοιποι τους κοιτάτε σαν χάνοι και νομίζετε ότι με το καπιταλιστικό εμπόριο ελπίδας και ψευδαίσθησης θα γίνετε κι εσείς ένας απ' αυτούς. Ουστ ραγιάδες!

Ανώνυμος είπε...

Ξύπνα Λαοκράτη. Για όλα αυτά που περιγράφεις φταις και εσύ αλλά δεν μπορείς να το καταλάβεις.

Ανώνυμος είπε...

Λαοκράτη δεν υπάρχουν μόνο καλοί και μόνο κακοί. Σκέφτεσαι απλοϊκά (εάν μου επιτρέπεις)

Ανώνυμος είπε...

Λαοκράτη πες μας τη λύση. Τί πρέπει να κάνουμε.

Ανώνυμος είπε...

Λαοκράτη εγώ έχω ένα σπίτι που μου άφησε ο πατέρας μου. Τί να κάνω; Να το πουλήσω; Να το διαθέσω σε τίποτα μετανάστες; Για λέγε γιατί τα λες καλά.

Ελένη είπε...

Λαοκράτη να κάνουμε κοινόβια?Τί ακριβώς προτείνεις?

Ανώνυμος είπε...

Ο Λαοκράτης τα λέει καλά αλλά δεν μπορείτε να καταλάβετε. Αν καταλαβαίνατε δεν θα ζούσατε έτσι σαν ζώα. Η ζωή σας είναι πλαστική χωρίς ουσία και χωρίς συντροφικότητα. Δεν ξέρετε να ζήσετε γιατί ζείτε μηχανικά.

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο;

Λαοκράτης είπε...

Θα πρεπει να κινητοποιηθεί ο λαός. Να ξυπνήσει από τον λήθαργο των χαζοβιόλικων μεσημεριανάδικων που πασσάρουν σαν πνευματική τροφή το βρωμερό κεφάλαιο και τα τσιράκια - υπάλληλοί τους. Να φτιάξουμε μια κοινωνία που δεν θα τα μετράει όλα με το πήχυ του χρήματος και του κέρδους, αλλά με τον πήχυ της ανθρωπιάς και του κοινού σκοπού για μια δικαιότερη κοινωνία. Κι όποιος συστρατευθεί θα δεί (στο βάθος χρόνου) ότι θα έχει ωφελήσει τα παιδιά του πάνω απ' όλα.

Λαοκράτης είπε...

Ρε μαλάκες. Τολμάει κοινός άνθρωπος -εκτός πχ της των Βαρδινογιάννη, Λάτση, Κυριακού και τέτοιων γκλαμουράτων- να φιλοτεχνεί και εικόνα θιασώτη του φιλελευθερισμού, όπως βλέπω ότι κάνετε μερικοί εδώ? Μα πόσο μαλάκας μπορεί να είναι?

Ανώνυμος είπε...

Ο Καραϊσκος. Να δούμε τι έχει να πεί κι ο Καραϊσκος.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Συμφωνώ με Λαοκράτη..Επιπλέον μου προκαλεί ναυτία η οικειοποίηση απο τους δεξιούς της έννοιας της "εργασίας" κυρίως δε της εργατικότητας. Απο πότε δηλαδή το ιερό δικαίωμα της δουλειάς έγινε αρετή μόνο των δεξιών...Αλλα η εργασία στην ελεύθερη αγορά προσλαμβάνει την ειδεχθή διάσταση της αλλοτρίωσης και γίνεται αγγαρεία και βάρος...Εχει νόημα η δημοσιογραφία ας πούμε όταν δουλεύεις για το Μπόμπολα.?.Καλύτερα να μην εργαστείς και κατα τη γνώμη μου καλύτερα να θυσιάσεις και τη ζωή σου και να μην σώσεις να κάνεις και οικογένεια.Τουλάχιστον δεν θα κάτσεις στην λόγχη.Αλλα δεν θα γίνεις ρινόκερος-Βάρσος, Μοσχονάς,Τρούμαν.Αξίζει τον κόπο δηλαδή

Trueman είπε...

Ξανά και ξανά τα ίδια. Από πού κι ως πού ο φιλελευθερισμός ευθύνεται για αυτά που λεει ο (αγενής) φίλος. Ο λαός σε χώρες με φιλελεύθερη οικονομία (πχ. Σκανδιναβία) είναι χάνος? Είναι φτωχός?

Και 1000 οικογένειες περνουν πράγματι πάρα πολύ καλά γιατί απομυζούν κέρδη από τις μπίζνες με το σοβιετικό ελληνικό κράτος. Όπως και επί Σοβιετίας η νομενκλατούρα 1000 οικογενειών πέρναγε "ζάχαρη" και ο λαός στεκόταν στις ουρές για μισό κιλό κρέας.

Ανώνυμος είπε...

Σωστά τα λέει ο Τρούμαν. Καραϊσκο κανονικά η εργασία δεν είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγουμε; Εσύ το έχεις κάνει πράξη αυτό αφού δεν εργάζεσαι εδώ και καμιά 5ετία με πρόσχημα το ιδεολογικό σου φορτίο. Να παίρνεις όμως δάνεια από τις τράπεζες ξέρεις.

Ανώνυμος είπε...

Ρε Καραϊσκοι το πρόβλημα με σας είναι ότι νομίζετε ότι κατέχετε την υπέρτατη αλήθεια ενώ (στην καλύτερη περίπτωση) κατέχετε μόνο ένα (μικρό) μέρος της και αφήνετε την κομμουνιστική κομματική ολιγαρχία να σας έχει στο βρακί της για να κάνει τα παιχνίδια της και να περνάει σε βάρος σας ζωή και κότα.

Ανώνυμος είπε...

Τουμπέκα καραϊσκο?

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Καλώς τον υπάλληλο του μήνα στο Ελληνικό δημόσιο.Να μιλάς καλύτερα για το χέρι που σε ταιζει, γιατί η χώρα αυτή σε ταίζει όχι η Σουηδία. Μια χαρα και πολυ ευγενής είναι ο Λαοκράτης.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Εσυ ανώνυμε στο 9:24 πιστεύω οτι δεν ξέρεις τι πάει να πεί ένσημο

Trueman είπε...

Ωραία ευγένεια (μαλάκα) καραϊσκο. Στα επιχειρήματα σωπάτε όμως βλέπω. Τουμπεκί ψιλοκομμένο.

Ανώνυμος είπε...

Πάγιο πρόβλημα των καραϊσκων, όπως αναφέρει και ο 9:26, η έλλειψη επιχειρημάτων. Μόνο ταλιμπανική επανάληψη σαθρών ξεπερασμένων συνθημάτων

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Ο σοσιαλισμός επαιξε κάποιο ρόλο στην ανάπτυξη της Σουηδίας?Εγω δεν τους γουστάρω τους Σουηδούς γιατί έπεσαν με τη μύτη στο χωμα και προσκύνησαν το Γ Ραιχ και το προμηθευαν με χάλυβα και άλλα.Επρεπε να τους είχαμε κατασχέσει τα πάντα και να είχαμε βιάσει και παντρευτεί όλες τις γυναίκες τους

Λαοκράτης είπε...

Την εκτίμηση την κερδίζεις με τον λόγο και την παρουσία σου, δεν προσφέρεται δωρεάν επειδή είσαι ο Trueman

Trueman είπε...

καραϊσκο,
δεεν είναι το θέμα αν τους συμπαθείς ή όχι. Στα παπα... μας να στο πώ κι ευγενικά (λαοκρατικά).

Αποδεικνύεται όμως ότι φιλελευθερη οικονομία είναι σκαλοπάτι όχι για φτώχεια που λεει ο Λαοκράτης αλλά για μαζικό πλούτο του λαού. Και τα παραδείγματα δεν εξαντλούνται στην Σουηδία αλλά σε όλες τις πιο ανεπτυγμένες χώρες του πλανήτη (κουράστηκα να το επαναλαμβάνω, αλλα δεν εννοείς να το καταλάβεις).

Λαοκράτης είπε...

Να πας τότε στην Αμερική να ζήσεις να σε δώ αν πάθεις τίποτα κι είσαι κι ανασφάλιστος. Σαν σκυλί θα ψοφολογήσεις...

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Τρούμαν ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ-ελεύθερη οικονομία διέρχεται ανα τακτά διστήματα κρίσεις εξαιτίας των οποίων έχουν γίνει παγκόσμιοι πόλεμοι και έχουν σφαγιασθεί πλήθη. Εχεις να κάνεις κάποιο σχόλιο πριν αποφασίσεις για την αγιότητα των σκανδιναυικών ιδανικών σου? Που στο ξαναλέω οι άνθρωποι εκεί έχουν και είχαν μεγάλο κράτος και κρατικές παροχες και υψηλή,υψηλότατη φορολογηση (που τοσο μισείς)

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο βρηκες και φιλο? Τι καλα! Τι αθλιο ονομα παντως λαοκρατης, ζεχνει απο χιλιομετρα. Δυσκολευομαι παντως να πιστεψω οτι καποιος ειναι τοσο μαλακας ωστε να διαλεξη τετοιο ονομα και να γραφει τις ανειπωτες παπαριες αφτες. Μαλλον πλακα σου κανουν παλι Καραΐσκο

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

ανώνυμε 10:09 έχεις μεγάλο δείκτη ΙQ ?

Καλαμαράκης είπε...

Η Αριστερά δεν έχει πει ακόμα την τελευταία της λέξη. Θα πέσει λεπίδι στις παραδομένες συνειδήσεις.

Ανώνυμος είπε...

Ο Λαοκράτης Βάσης είναι; Και εκείνος εκεί τις ίδιες ανοησίες έλεγε.

Ανώνυμος είπε...

Τους λες για τη Σουηδία και σου λένε για το Γ Ράιχ. Είναι όπως ακούμε τον (κατά τα άλλα συμπαθέστατο και πανέντιμο Πατακό) να μιλάει με ακραίο αντικομμουνισμό. Δεν έχουν καταλάβει ούτε σε ποια εποχή ζούμε, ούτε ποια είναι τα πραγματικά προβλήματα ούτε τι ανοησίες από αυτές με τις οποίες τους ταϊζουνε αναμασάνε.

Ανώνυμος είπε...

Ο βαψ ειναι η ο τρουμαν

Ανώνυμος είπε...

Ποιος είναι ο Βαψ ή ο Τρούμαν;

Ανώνυμος είπε...

ο Λαοκράτης...

Ανώνυμος είπε...

Λές; Λες πάλι να την πάτησε ο Καστανάς;

Ανώνυμος είπε...

Βλεπω δε λαλει το πουλακι ο λαοκρατης. τιεγινε ρε κουμπαρε δεν θα μας πεις κι αλλα

Ανώνυμος είπε...

Αφελή καραϊσκο. Πίστεψες μωρέ σαν παιδαρέλι έναν τυχάρπαστο τσαρλατάνο που καμώθηκε τον ...αριστερό για να σε παρασύρει για μια ακόμη φορά σε επαναστατικό ξέσπασμα και να γελάσει με την καρδιά του. Τυχαία μουγκάθηκε ο κος Λαοκράτης?

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο, επειδη βλεπω γινεσαι πολυ ευκολα τιμητης των αλλων σε σχέση με δουλεια και τέτοια. Τον εαυτο σου στόν καθρεφτη τον εχεις κοιταξει? Γιατι ο φιλος σου Λαοκρατης που σε υπεραςπιζεται μαλλον δεν ξερει τις υποπτες διαδρομες σου σε χαμαιτυπια κατασπαταλησης του χρηματος του ελληνικου λαου, του πεντοχηλιαρου εισε καυμενεεε

Ανώνυμος είπε...

πάλι την πάτησες καστανά?

Φρίξος είπε...

Μάλλον την ξαναπάτησε ο Καραϊσκος και το φυσάει και δεν κρυώνει. Λαοκράτης, Πάρις, Ελένη, Μοσχονάς κλπ. μάλλον είναι παγίδες για να δείξουν την αφέλεια με την οποία λειτουργούν οι φανατικοί αριστεριστές που θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο.

Ανώνυμος είπε...

Καστανά εσύ ο τιμητής των πάντων δεν μας έχεις πει: Πώς τη βγάζεις; Έχεις κανένα ένσημο; Ή επιλέγεις δάνεια από τις τράπεζες και μετά κλαις και οδύρεσαι σαν τους περισσότερους ελληνάρες ότι οι τράπεζες σε κλέβουν και σε εκμεταλεύονται; Τί απαντάς ωρέ Χατζηχρήστο;

Ανώνυμος είπε...

ο Μαργουντ. Με αγωνία περιμένουμε τι θα πεί κι ο Μάργουντ.

Ανώνυμος είπε...

Μοσχονά πώς βλέπεις την πιθανότητα να την έχει ξαναπατήσει ο Καστανάς;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Μαλλον την ξαναπάτησα με τον νεοπαπατζή λαοκράτη..σαν να τον θυμαμαι βέβαια να έχει παρουσιαστεί ξανά το χειμώνα στα καραισκάκεια-(ΒΕΝΙΖΕΛΕΙΑ) το Γενάρη.Βέβαια, αλλό να πατάς τη νάρκη εδω, στο μπλόγκ αυτό της συμφοράς, και άλλο να την έχεις πατήσει για μια ζωή, όπως οι μαργουντ,τρούμαν,λοχαζός και ο έκφυλος μοσχονάς.

Ανώνυμος είπε...

η λαμπίρη και τα μεσημεριανα του φταίγανε του λαοκράτη για την κατάντια του λαικού κινήματος.Δηλαδή αν καταργήσουμε το σταρ θα έχουμε τη νεα Βαστίλη.Ουτε προβοκάτορες της προκοπής δεν έχετε εδω στο μπλόκ αυτό

Ανώνυμος είπε...

Τρομερό γέλιο και άφθονη διασκέδαση με το τελευταίο δήθεν ανώνυμο αλλά καραμπαμπάμ καραϊσκειο σχόλιο που βρίσκεται ακριβώς από πάνω. Αφού είδε ότι μάλλον την πάτησε τώρα ο Καστανάς ασκεί και κριτική χολερική στον "σύντροφό" του Λαοκράτη το οποίον προηγουμένως λάτρευε αλλά τώρα του βρίσκει μεμπτά. Το πιο αστείο βέβαια θα είναι να υπάρχει όντως αριστεριστής Λαοκράτης και να μπει και να δει ότι του τη λέει ο Καραϊσκος (νομίζοντας ότι ο Λαοκράτης δεν είναι υπαρκτό πρόσωπο). Εκεί θα γελάσουμε ακόμα πιο πολύ. Α ρε Καραϊσκο. Είσαι πολύ αστείος. Και την πατάς και μετά γίνεσαι ακόμα πιο αστείος όταν προσπαθείς να υποτιμήσεις τους άλλους για να βγεις λάδι ("εγώ ήμουν μαλάκας αλλά εσείς είστε περισσότερο και σε μόνιμη βάση μαλάκες"). Τρελό, απόλυτο γέλιο σε βάρος ενός αφελούς αριστεριστή. Ξύπνα Καραϊσκο!!!

Trueman είπε...

@9:14
Γιατί δεν ξαναμπήκε τότε από χθές, αν είναι όντως υπαρκτό πρόσωπο?

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Πως το κατάλαβες οτι ημουνα εγω ρε θηρίο ο ανώνυμος στις 4:03?? Σε παραδέχομαι

ΒΛΑΚΑΣ ΛΥΠΙΡΙΔΗΣ είπε...

Ρε Καραπιάλη φαίνεται οτι εσυ είσαι ο ανώνυμος στις 4 το πρωί γιατι έστειλες δυο μηνύματα απανωτά, γι αυτό σε κατάλαβαν

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο
Εσύ σε ποια τάση του ΣΥΡΙΖΑ ανήκεις, στους «νεοκομμουνιστές», τους «ανανεωτικούς» ή τους «αντισυστημικούς»?

Ανώνυμος είπε...

Δεν μπορείτε κύριοι στην προσπάθεια σας να γελοιοποιήσετε εναν Χ αριστερό, να του προσάπτετε κατηγορίες για παραπτώματα με βάση το δικό σας κώδικα αξιών.Αυτό που είναι σωστό και ηθικό για σας , για τον αριστερό είναι ανήθικο και κατακριτέο. Δηλαδή οταν ακούω στη γειτονιά τον Παπά να "διαρρέει" σε κύκλους οτι ο "τάδε" δεν πατάει το πόδι του στην εκκλησιά, σε μένα ο τάδε καθίσταται συμπαθής και ο Παπάς "κατίνα".Ο δημοσιογράφος Πρετεντέρης π.χ που στην γειτονιά του είναι φίρμα και χαίρει σεβασμού και ο κάθε μπαμπάς τον θέλει για γαμπρό ( για νύφη λεω εγω -το πιάσατε το χυδαίο υποννοούμενο), στον αριστερό φέρνει άναγούλα.Δεν μπορείτε να σούρνετε του Καραπιάλη αυτά που του σόύρνετε επειδή δεν δουλεύει στα ΜΜΕ. Παράσημο του είναι η μη επιθυμία του να εργαστεί (αν τον κάλεσαν και δεν πηγε βέβαια).
Πάντως εσείς οι δεξιοί ανέκαθεν είχατε ενα ζήτημα με την ηθική. Εδω στην κατοχή, εθνικόφρονες θεωρούσατε αυτούς που συνεργάστηκαν με τον κατακτητή....

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Χαιρετίζω και υποδέχομαι στο μετερίζι αυτό τον ανώνυμο 12:29.Χαιρετίζω έναν γνήσιο αριστερό...ακρίτα αληθινό..Εύχομαι να παραμείνει στο μπλόγκ, πράγμα δύσκολο και ίσως μάταιο.

Ανώνυμος είπε...

Μην αποδειχθεί μούφα κι αυτός. Σε ποιά ταση του ΣΥΡΙΖΑ ανήκεις?

Ανώνυμος είπε...

O 12:29 είναι ο ίδιος ο Καραϊσκος.

Γιάννης είπε...

Καραϊσκο θα μπορούσες να εξηγήσεις (σε γενικές γραμμές και απλά) τι πρεσβεύει ο μαρξισμός ως πολιτικό σύστημα που να μπορεί να εφαρμοστεί σήμερα με τις υπάρχουσες συνθήκες. Γιατί ο μαρξισμό φαίνεται να έχει μπει στο χρονοντούλαπο ενώ υποπτεύομαι ότι αν τον καταλάβουμε ίσως δεν είναι ανεφάρμοστος.

Ανώνυμος είπε...

Τελικά καραΙσκο αν δεν δουλευεις να πας πεις πως πρέπει να ζει ένας αριστερός επαναστάτης. Κλέβοντας; ζώντας από τη μάνα του και τον πατέρα του; Με δάνεια από τράπεζες; Πώς;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Ανώνυμε 2:53...Ποτέ δεν έγραψα εδω οτι δεν πρέπει να δουλεύεις. Ανέφερα βέβαια το πρόβλημα της αλλοτρίωσης στην εργασία.
Είπα οτι ειδικά στον δημοσιογραφικό χώρο αλλα και σε άλλους χώρους μπαίνουν εκ των πραγμάτων ζητήματα ηθικής και ζήτηματα ίδεολογίας, δηλαδή "να τα πιάνεις κάτω απ το τραπέζι" ή όχι. Ο γιατρός με τα φακελλάκια, ο καθηγητής με τα ιδιαίτερα, ο τοκογλύφος.
Ο δημοσιογράφος ασκεί ενα επάγγελμα το οποίο είναι ιδιαίτερα φορτισμένο ιδεολογικά, σχεδόν όσο του πολιτικου τρόπον τινά. Πληρώνεσαι για να υπερασπίζεσαι κάποια συμφέροντα ΟΣΟ ΑΚΑΘΑΡΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.
Και κυρίως είσαι σε θέση εξ επαγγέλματος να γνωρίζεις αλήθειες και να τις συρταριάζεις για να μην θίξεις συμφεροντάκια

Ανώνυμος είπε...

Εμένα θα με ενδιέφερε να πει ο Καραϊσκος εάν μπορεί και πως λειτουργεί ο Μαρξισμός στη διεθνή σκακιέρα. Δηλαδή τί λέει ο Μαρξισμός για τις διεθνείς σχέσεις?

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή Καραϊσκο (και ρωτάω σοβαρά γιατί δεν ξέρω από πρώτο χέρι) θεωρείς αδύνατο στη δημοσιογραφία κάποιος να είναι ο εαυτός του και να είναι σύμφωνος με τις ασρχές του; Αν αυτό ισχύει μπορούμε να υπσοτηρίξουμε ότι όλοι οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι είναι ξεπουλημένοι ή τι άλλο συμβαίνει;

Ανώνυμος είπε...

Λες ότι ο δημοδιογράφος ξέρει κάποιοες αλήθειες που τις συρταριάζει αλλά εγώ αμφισβητώ κάπως και αν ο δημοσιογράφος ξέρει αλήθεις. Εσύ πχ δεν μπόρεσες να μάθεις και να μας πεις τίποτα για τον Τσεπέτη. Κατά τα άλλα μου άρεσε η θέση σου αν και θα ήθελα να ξέρω αν σε έδιωξαν από τη δημοσιογραφική σου εργασία ή αν δεν άντεξες και έφυγες μόνος σου.

Ανώνυμος είπε...

Ρε ανώνυμε σου φαίνεται ο Κακαουνάκης άνθρωπος με αρχές? Τι να καταπατήσει δηλαδή.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Εντάξει ο κακαού δεν έχει αρχές ο Μάκης όμως? εχει

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

ξέρω τα πάντα για τσεπέτη και τα έχω συρταριάσει,,είδες. Στα λεγα εγω

Ανώνυμος είπε...

Aς ονομάσουμε τον Τσεπέτη με ένα φανταστικό όνομα (π.χ Στάθης) και ας μας πεις τι ξέρεις γιαυτόν τον... Στάθη.

Δεν απάντησες όμως αν αυτό που λες σημαίνει ότι όλοι οι δημοσιογράφοι είναι ξεπουλημένοι στα αφεντικά τους. Ο Κασιμάτης; H Μπουγάτσου;

Ανώνυμος είπε...

Να απαντήσω εγω στην αφελή ερώτηση:Αν ο Κασιμάτης έχει θέμα για τον Αλαφούζο.Μπορεί να το βγάλει?

Ανώνυμος είπε...

Μα αυτά (συγγνώμη κιόλας) αλλά είναι αφελή. κανείς δεν μπορεί να βγάλει τίποτα για τον ιδιοκτήτη του μέσου του. Το θέμα είναι αν είναι έντιμος και καθαρός στα υπόλοιπα.

ΚΑΣΤΑΝΑΣ είπε...

Εγω τα είχα παλιά με μια δημοσιογράφο (μαζί με άλλες 2 γκόμενες )

Ανώνυμος είπε...

Θέλω να πω ότι αν ένας δημοσιογράφος το παλέψει μπορεί και να κάνει σε ένα μεγάλο βαθμό αξιοπρεπώς τη δουλειά του.

Ανώνυμος είπε...

Για τα πρόσωπα που στηρίζει το αφεντικό του? Π,χ Ντόρα.ας πούμε. Γιατί κατα πως πας, θα μας πείς οτι οι εκδότες δεν στηρίζουν πολιτικούς της αρεσκείας τους. Και οχι βέβαια επειδή πιστεύουν οτι θα βοηθήσουν τη χώρα,οταν γίνουν εξουσία

Ανώνυμος είπε...

Με ελευθερη οικονομία περιμένεις και τα αγαθά της δημοκρατίας εσύ?

Ανώνυμος είπε...

Αναρωτιέμαι γιατί αφού ο Καραϊσκος βλέπει ιδεολογικά τη δημοσιογραφία και δεν θέλει να δουλέψει για εργοδότες δεν κάνει ένα δημοσιογραφικό blog να πει αυτά που θέλει να πει.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί ο καραπιάλης είναι ένας στοχαστής απλός και μερακλής...Η διαφορά μεταξύ ενός στοχαστη και ενός δημοσιογράφου ή συγγραφέα είναι οτι ο στοχαστής γράφει όποτε έχει κάτι να πεί.

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 329   Νεότερο› Νεότερο»