Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

ΜΑΛΑΚΕΣ

Παραδοσιακό ντέρμπι αιωνίων, ελ κλάσικο πια. Καθυστερημένοι-ες κωλογριες δαιμονισμένες ανάποδα και κωλογεροι Σαβοναρόλες , άθλια παπαδαριά με μπράβους βουλευτες του γυμναστηριου της βουλής, εναντίον ηθοποιών της αντεργκράουντ και φίλελευθερης έκφρασης σε επίπεδο παναγοπούλου -"όταν ημουν γκόμενα" του Κονδυλάκη- μ ακτιβιστές της κάμερας του μεγκα και των πρωηνάδικων, ιεροκηρυκες ελευθεριοτήτων και δικαιωματων υπερ της κτηνοβασίας και της θυγατεροποδολαγνείας γενικώς και του αδεσμεύτου υπνου 10:00 με 13:00.
Στο καθεστώς του πρωτοτυπου γερμανικου ναζισμού , όλοι μαζι σε καμιόνι και βουρ για το αουσβιτς.


Και γω σου λέω οτι ο παναγιώταρος κερδίζει τη μάχη και με τις χασαποφωνάρες του καθιστά τη θέαση της παράστασης στο χυτήριο , αδύνατη. Τι θα πάθει το παγκόσμιο κι αθηναικο θέατρο και η ελευθερία έκφρασης να καταλάβω δηλαδή. Έχασε η βενετιά βελόνι και φιμώθηκε η μαλακία , πεντακοσιες χιλιάδες ελληνες ηθοποιούς έχουμε μεχρι να παντρευτούν καμμια πλουσια ή καναν πλούσιο. Τούμπανο μας τα χουν κάνει οι θεατράνθρωποι και το χόλιγουντ με τις εκδοχές του βίου του χριστού , του μωάμεθ, τους πράκτορες της σια και την εισβολή εξωγήινων.Ο Χριστός φουρναρης , χριστός αδελφή , ο χριστός ξανασταυρώνεται .Δουλειά δεν έχω ,ας γράψω κάτι ακόμη όπως εκατομμύρια άλλοι , να προκαλέσω τους καθυστερημένους, να κάνω σουσουρο , να έρθει κι ο τατσόπουλος αναμαλλιασμένος και τα χρυσά αυγά , να νομίζουμε οτι γίναμε Σαν φρατζίσκο - μπητνικς εναντίον ρεπουμπλικάνων, Μπρέχτ κατα ναζί.


Το κερασάκι στην τούρτα το έβαλε η ίδια η Παναγοπούλου με την τηλεοπτική τοποθέτηση της οπου φρόντισε σαν νέος Γαλιλαίος να δηλώσει υποταγή στα θεία και τα ιερά, μην χαλάσει και το στομαχάκι των ευσεβών πιστών .Δηλαδή: Παιδιά οχι μύτους , πλασεδάκια μωρέ...Πολυ προχωρημενα πράγματα: " Ειμαι ελληνίδα χριστιανή ορθόδοξη".Στα αρχίδια μας βάσια.

1.300 σχόλια:

«Παλαιότερο   ‹Παλαιότερο   201 – 400 από 1300   Νεότερο›   Νεότερο»
Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=D59gYyjOakE&feature=relmfu

όξω η εθνική σταρ και οι μπουγάτσες

Ανώνυμος είπε...

http://avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=721716

μην ξεχάσουμε τη σημερινή συνέντευξη-παρέμβαση

Ανώνυμος είπε...

Εμένα πιότερο απ' όλα με συγκίνησε η αναφορά του στον Στάθη.

Marwood είπε...

Τα τραγούδια που έβαλε ο Βάρσος, ντάξει, είναι καλλιτεχνικά σκουπίδια. Γενικά είναι αρκετά δύσκολο να κάνεις στρατευμένη μουσική (γενικά στρατευμένη τέχνη) που να μην είναι για γέλια.

Πρέπει να πούμε ότι οι αντίπαλοι έχουν κάνει πιο πετυχημένες προσπάθειες, και δεν εννοώ πάνο τζαβέλλα

http://www.youtube.com/watch?v=3-ej5S-wLtM

Ακούω και τις δικές σας προτάσεις για το θέμα

Marwood είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=FD4YEIq7i4c

Σε αυτό πρέπει να προσβλέπουν οι από εδώ, δύσκολο βέβαια καθώς πρόκειται για τον Ολυμπο του είδους. Δώστε βάση στους στίχους.

Marwood είπε...

Να πω ότι διαφωνώ με τον Τούρκογλου σχετικά με τη ΧΑ. Οτι δηλαδή δεν υπάρχει αντικείμενο συζήτησης και όλα έχουν ειπωθεί.

Το αντίθετο θα έλεγα. Το θέμα έχει ψωμί. Και δεν αναφέρομαι μόνο σε στυλιστικά θέματα, με τα οποία θα ασχοληθώ προσεχώς. Πάρε για παράδειγμα το φασιστικό (ή ναζιστικό δεν ξέρω αν υπάρχει διαφορά) που έκανε, στα με μουλωχτό τρόπο είναι αλήθεια, χθές ο μιχαλολιακ. Παρ' όλο που ξέρουμα ότι η έλλάδα είναι η χώρα του ότι να'ναι και του anything goes, δεν παύει να είναι -διορθώστε με αν κάνω λάθος- ο πρώτος αρχηγός κοινοβουλευτικού κόμματος μετά το τέλος του Β'ΠΠ που δημοσίως, επισήμως και χωρίς απολογίες, χαιρετά με αυτό τον τρόπο ('..τι κι αν χαιρετάμε ναζιστικά..").

Marwood είπε...

Τώρα θα μου πεις, και δικαίως, ότι εδώ έχουμε κόμματα που υμνούν επισήμως Στάλιν και Μάο και δεν τρέχει κάστανο...

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Κάποιος κάνει ότι τα γνωρίζει επαρκώς (ενώ δεν τα χει ψάξει)ή μου φαίνεται;

Pogrom - Μίλα Ελληνικά ή Ψόφα

Σου θυμίζει κάτι Μάργουντ; Στο συγκρότημα αυτό μάλιστα, μπασίστας ήταν ο Αρτέμης Μανθαιόπουλος, νυν βουλευτής της ΧΑ.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Παρεμπιπτόντως οι Boiling Blood που έχουν βγάλει την τραγουδάρα για τον Παπατζή, έχουν βγάλει κι ένα άλλο εκπληκτικό κομμάτι σε διασκευή.

Ψηλά στο Μέτωπο (Από την οπερέτα "Ο Βαφτιστικός"

Ψηλά στο μέτωπο - Εμβατήριο Ελληνικού Στρατού

Ψηλά στο Μέτωπο - Boiling Blood

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

"Ναζιστικά" επίσης, χαιρετούσαν εκτός από τους Ιταλούς φασίστες και τους Γερμανούς Ναζί, οι ΕΟΝίτες του Μεταξά καθώς επίσης κι οι Ρωμαίοι. Γι αυτό κι αυτός ο χαιρετισμός είναι γνωστός ως Ρωμαϊκός (Roman Salute)

Marwood είπε...

Οι παππούδες είναι -κατά κάποιο τρόπο- το κίνημα Oi τέλη 70s. Μουσικά σκουπίδι επίσης (βλ. Skrewdriver).

Οι pogrom αντιγράφουν τους SOD που ήταν ένα west coast thrash/hardcore super group, κυρίως για χαβαλέ, κυκλοφόρησε ένα άλμπουμ το 1986.

Από την άλλη, το ροκ εμβατήριο των boiling blood έχει σαφείς επιρροές από Δημήτρη (σ)Κατή, και εν τέλει επικό μέταλ στυλ NWOBHM ή αν προτιμάτε Manowar και Warlord. Στο σημείο αυτό να πω ότι οι Warlord έρχονται ελλάδα για συναυλία, τα ζόμπι δεν είναι χορτοφάγα.

Marwood είπε...

Βάρσο, επιβεβαίωσε μου γιατί το είδα μόνο μία φορά. Ο Μιχάλολιάκος δεν είπε "εμείς χαιρετάμε ναζιστικά αλλά δεν έχουμε κλέψει" ή κάτι τέτοιο?

Θέλει αρχίδια, όπως είπα για να το κάνεις αυτό. Δηλαδή, οπουδήποτε αλλού στην Ευρώπη θα είχε μπαλαούρο. Στην ελλάδα όμως, ως γνωστόν, τίποτα δεν έχει πλέον σημασία, τα πάντα όλα παίζουν και δεν ιδρώνει το αυτί κανενός εκατέρωθεν.

Ανώνυμος είπε...

Καραίσκο να περιμένουμε ρεπορτάζ από τον αυριανό αγώνα?

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

A, ναι. Πρέπει επίσης να ήταν ο επίσημος χαιρετισμός και στην Ισπανία του Φράνκο, στην Ρουμανία κλπ κλπ κλπ.

Υποστηρίζεται γενικά ότι αυτός είναι είναι ο αρχαιοελληνικός χαιρετισμός, ο οποίος υϊοθετήθηκε κατόπιν από τους Ρωμαίους.

Marwood είπε...

Δεν σε ρώτησα από που προήλθε. Ρώτησα αν ο μιχαλολιάκος τον χαρακτήρισε ναζιστικό. Θα μπορούσε να τον χαρακτηρίσει ρωμαικό ή ρουμανικό, δεν το έκανε όμως.

Προσεχώς θα το κάνει και αυτό βεβαίως ;)

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Είπε "μας κατηγορούν για διάφορα μπλα μπλα,, ότι χαιρετάμε ναζιστικά" και το έδειξε με το χέρι, "αλλά εμείς δεν έχουμε κλέψει". Παρεμπιπτόντως, η ΧΑ διατείνεται ότι ο χαιρετισμός είναι αρχαιοελληνικός και ότι από τη στιγμή που χρησιμοποιείτο από το Μεταξικό καθεστώς (το οποίο δηλώνει ότι είναι το ιδεολογικό πρότυπό της) το χρησιμοποιεί.

Marwood είπε...

Να χαρακτηρίζεις τον εν λόγω χαιρετισμό "αρχαιοελληνικό" ή "ρωμαϊκό" είναι σα να λες η μεγάλη Εθνική Μπάσκετ '87 του Νίκου Φιλίππου και του Μέμου Ιωάννου.

Τι να γίνει όμως, κάνουμε την ανάγκη φιλοτιμία...

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Ο χαιρετισμός αυτός λογίζεται σίγουρα ως ρωμαϊκός. Τον κατηγόρησαν για "ναζιστικό χαιρετισμό" όχι για "ρωμαϊκό χαιρετισμό" οπότε απάντησε αναλόγως.

Marwood είπε...

Οπως ο Βαρδινογιάννης είχε πει, μερικοί μας λένε βαζέλες, εμείς όμως τους κάνουμε να χρησιμοποιούν βαζελίνη #epic

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Τους σαχλαμαράκηδες-χιπχοπάκηδες Terror X crew τί τους έβαλες πάλι ρε μαλάκα;

Οι Terror X Crew είχαν βραβευτεί από τον Μάκη Βορίδη και το κόμμα του το Ελληνικό Μέτωπο και εσύ τους παρουσιάζεις για συριζέους; Μιλάμε ότι οι τύποι έκαναν στροφή 180 μοιρών μετά από το τραγούδι που έβαλες.

Σε όλα μέσα έχεις πέσει απόψε. Χα,χα,χα.....

Marwood είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=Gk-lOS7TasE

Καραίσκο και οι άλλοι, αυτή είναι η ιστορική στιγμή. Οι επίμαχες δηλώσεις πέρι βαζελίνης όμως έχουν κοπεί. Οποιος της έχει πληρώνω.

Δώστε βάση στον πρόεδρο, στο ένα χέρι το μικρόφωνο στο άλλο το τσιγάρο.

Marwood είπε...

Βάρσο, σχολιάζω το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, και οι απόψεις είναι εξ ορισμού υποκειμενικές. Είπα ότι η στρατευμένη τέχνη είναι γενικώς γτπ, σε κάθε περίπτωση όμως, αριστερή τέχνη > δεξιά τέχνη. πχ Αιζενστάιν > Ρίφενσταλ.


Τους TXC τους έβαλα μεταξύ σοβαρού και αστείου, δεν ασχολούμαι τόσο πολύ για να ξέρω αν το γύρισαν ή όχι. Θα μπορούσα να βάλω Public Enemy.

Tourkoglou είπε...

"Εχέσθη η φορβάς εν τω αλωνίω" για τον ελληνορωμαϊκό/φινλανδικό/καταλανικό χαιρετισμό του πακιστανού φύρερ. Ο ΜιχαLOLιάκος θέλει να είναι κάθε μέρα πρώτο θέμα στις ειδήσεις και στη χώρα του τραχανά τα καταφέρνει μια χαρά.

Όσον αφορά το σχόλιο 11:11 του Μάργουντ, πιστεύω ότι όντως η μόνη συζήτηση σχετικά με την ΧΑ που μπορεί να έχει ακόμα κάποιο ενδιαφέρον είναι η σχετική με θέματα αισθητικής και σημειολογίας. Μιλάω για άρθρα τύπου Βαψομαλλιά (ή Κασιμάτη σε χαβαλεδιάρικο mode), αν και οι δύο προαναφερθέντες ερεθίζονται περισσότερο με τύπους που προσπαθούν να κρύψουν τη βλακεία και την αγραμματοσύνη τους παρά με αυτούς που στην πετάνε στα μούτρα.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Παιδιά θουριους εν καιρω ειρηνης και φρεντουτσινο, ακουνε μονο στο μεγαλο πευκο, στην κνε και στους προσκοπους. Ο δε τουρκογλου θα μπορουσε να μας τεκμηριωσει γιατί δεν υπαρχει ουδείς αφρο ή λατιν (μαμα αφρικα ) στρατοκαυλο υμνος. Εχω μιαν εξηγηση : οτι οι ευρωπαιοι ειμαστε σκουληκια

Ανώνυμος είπε...

http://olympia.gr/2012/10/22/20-%CE%BB%CE%B5%CF%80%CF%84%CE%AC-%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AD%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-28%CE%B7%CF%82-%CE%BF%CE%BA%CF%84%CF%89%CE%B2%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85%CF%85%CF%80%CF%8C/

Ανώνυμος είπε...

http://nonews-news.blogspot.gr/2012/10/blog-post_9714.html

Ανώνυμος είπε...

http://masselos.blogspot.gr/2012/10/blog-post_20.html

Ανώνυμος είπε...

Στην αριστερη γενικοτερα στρητ κουλτούρα ανήκουν και οι κολοσσοι, οι τιτάνες, οι dead kennedies

Ανώνυμος είπε...

Μα ο Μιχαλολιάκος είναι και ποιητής, πώς μπορεί να είναι αγράμματος;
Η αριστερή τέχνη ή "τέχνη" (ειδικά εδώ) έχει πάρει τα σώβρακα στη δεξιά. Δεν μπορεί η δεξιά, δεν μπορεί.

Ανώνυμος είπε...

http://www.protothema.gr/blogs/blogger/post/?aid=231339

Ανώνυμος είπε...

http://fimotro.blogspot.com/2012/10/liberation.html

Για όσους λένε ότι δεν υπάρχουν νέες αξιόλογες εκδοτικές προσπάθειες.

Ανώνυμος είπε...

Να θυμίσω στον ανώνυμο πιο πάνω ότι ποιητής είναι και ο Χυτήρης

Ανώνυμος είπε...

Ετοιμάζεσαι για Πλατανιά;

Ανώνυμος είπε...

O Καραϊσκος παίρνει τη σιέστα του.

Ανώνυμος είπε...

Βαριεμαι να παω στο ζηπεδο

Ανώνυμος είπε...

Tί ώρα είναι το ματς; Θα πάει ή θα φοβηθεί τη βροχή;

Ανώνυμος είπε...

Υποσχέθηκες ρεπορτάζ!

Ανώνυμος είπε...

Να πας γιατί αναμένεται σύγκρουση γιγάντων.

Ανώνυμος είπε...

Nα πάει ο Καραϊσκος στο γήπεδο αμέσως. Να τηρήσει τα υπεσχημένα.

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο ασ'τα αυτά και σύρε στο ζήπεδο για ρεπορτάζ.

Ανώνυμος είπε...

Ο Καραϊσκος έδωσε υποσχέσεις που πρέπει, το δίχως άλλο, να τηρήσει. Υποσχέθηκε όχι μόνο ότι θα παραστεί στο ντέρμπι της ΙΟΝ, εεε... της Κρήτης, αλλά και ότι θα ρωτήσει τον αγαπημένο μας κόουτς ποια είναι τα αγαπημένα του βιβλία. Χρειαζόμαστε το γέλιο τούτη τη δύσκολη εποχή.

Ανώνυμος είπε...

Ναι μωρέ αλλα νομιζα οτι ηταν κυριακη το ματς,

Ανώνυμος είπε...

Ε, και τι έγινε. Πήγαινε και σήμερα Δευτέρα. Άσε που θα έχει και μεγάλο ενδιαφέρον όχι μόνον από άποψη γραφικότητας, αλλά και με κριτήρια ποδοσφαιρικής ουσίας.

Ανώνυμος είπε...

Άσε που το βράδυ, γυρίζοντας σπίτι, θα δεις με άλλη όρεξη τον Κυριάκο Θωμαϊδη.

Ανώνυμος είπε...

Μα θα παω τωρα να δω πλατανια οφη, αναθεμα κ αν αλλαξουν 2 πασες ; Μπορεί να παω στο 85 λεπτό να δω τι γινεται

Ανώνυμος είπε...

Καλά, πήγαινε τουλάχιστον στο τέλος να παρακολουθήσεις τη συνέντευξη τύπου των προπονητών, μήπως μπορέσεις και θέσεις και τις κρίσιμες ερωτήσεις.

Ανώνυμος είπε...

Και τι μαρκα κοστούμι φορα θελω να δω

Ανώνυμος είπε...

Πιστεύω ότι θα είναι με πουκάμισο και χαμηλοκάβαλο παντελόνι. Δεν ξέρω βέβαια μήπως εκεί έχετε κρύο, οπότε αναγκαστεί να φορέσει και κοστούμι. Ίσως μάλιστα, αν έχει πέσει αρκετά η θερμοκρασία, να φορά και το γνωστό πουλόβερ από μέσα. Άντε, πήγαινε να μας μεταφέρεις το ρεπορτάζ, με όλες τις λεπτομέρειες.

Ανώνυμος είπε...

Μιλαμε για 24 εως 29 βαθμούς. Το βραδυ θα πεσει λιγο, ειναι και γηπεδο ανοιχταδα θα παιξει σακακια ντε φακτο, ισως με τζιν απο κατω που ειναι και πολυ τρεντι. Εγω αν ημουν σπορτκαστερ μετα απο τις ενδεκαδες των δυο ομαδων, θα περιεγραφα και το ντυσιμο του νικου.

Tourkoglou είπε...

Για μένα, η πιο αστεία δεξιά προπαγανδιστική ταινία που έχει γυριστεί ποτέ είναι οι "Λευκές Νύχτες" του Taylor Hackford. Ακόμα γελάω με τους σατανικούς αξιωματικούς της KGB και με τον χαρακτήρα του Gregory Hines (φοβερό εύρημα, μαύρος Αμερικανός αυτομολεί στην ΕΣΣΔ γιατί δεν αντέχει την εργασιακή ζούγκλα των ΗΠΑ, αλλά έπειτα το μετανιώνει γιατί δεν θέλει να μεγαλώσει εκεί το παιδί του).

Ανώνυμος είπε...

το μετάνιωσε

Ανώνυμος είπε...

Και ο Πρέκκας έχει γυρίσει εξαιρετικές ταινίες.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Πράγματι. Ορθή η παρατήρηση για τον τιτάνα της υποκριτικής Κώστα Πρέκα.

Ανώνυμος είπε...

Τι δεν του αρεσε στη εσσδ; οτι δεν ειχε ελευθερία λογου;

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα στον τουρκογλου

Ανώνυμος είπε...

Και " οι ζωες των αλλων " που εκτιμηθηκε ιδιαίτερα απο κριτικους και κοινο ηταν μια γελοια προπαγανδιστικη μουβι. Θυμαμαι στο σινεμά οταν το εβλεπα, που ο κοτσωνης- ενας γραφικος ημιτρελλος κομουνιστης της πολης- εβαζε δυνατα απο το κινητο του, τον υμνο της σ ενωσης χαχαχα

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Ποιος ασχολείται με την ελευθερία λόγου; Υπερεκτιμημένες σαχλαμάρες. Ο μέσος άνθρωπος έχει ελευθερία λόγου κάθε μέρα στη δουλειά του, στην οποία δαπανά και το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του; Πάει και λέει του αφεντικού ή του πελάτη του του ότι διαφωνεί με την εντολή που του έδωσε και γι αυτό δεν την εκτελεί ενώ είναι δημοκρατικό του δικαίωμα να εκφράσει ελεύθερα τις αντιρρήσεις του; Ναι σιγά....

Άμα γεμίζει η τσέπη, όλα είναι καλά και κανείς δεν ασχολείται. Η ελευθερία λόγου αν απαιτείται, απαιτείται αφού έχει λυθεί το πρόβλημα της ευζωΐας και μόνο αν αυτό δεν διακυβεύεται από τυχόν απαίτηση για "ελευθερία του λόγου".
Είδαμε και την ελευθερία του λόγου που οδηγεί στις δημοκρατίες. Σε κινήματα αγανακτισμένων που ξεφουσκώνουν σε κανα μήνα, δηλαδή σε γραφικότητες.

Απλά στη Σοβιετία πείναγαν. Και το να πεινάς αλλά ταυτόχρονα να μην μπορείς κιόλας να διαμαρτυρηθείς για τη λόρδα σου πάει πολύ.

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΝ είπε...

Ζέα στο 1,50 ευρώ το κιλό από το «Αλληλέγγυον».


Στο 1,50 ευρώ το κιλό θα διατεθεί από το «Αλληλέγγυον», η Ζέα η οποία εισάγεται εντός των επομένων εβδομάδων από Τράπεζα Σπόρων του εξωτερικού.

Στην τιμή αυτή περιλαμβάνονται τα έξοδα αγοράς, μεταφοράς κλπ και παραδοτέα στην Αθήνα, σε σημείο το οποίο θα ανακοινωθεί στους ενδιαφερόμενους.

Παρακαλούνται όλοι όσοι γράφτηκαν στον σχετικό κατάλογο προαγοράς Ζέας του «Αλληλέγγυον» και ακόμη όσοι επιθυμούν να την παραγγείλουν, να επικοινωνήσουν με το 2105141443 και το 2105141442 για να οριστικοποιήσουν την παραγγελία τους.

Τιμώντας τις δεσμεύσεις του το «Αλληλέγγυον», διαθέτει τη Ζέα, όχι στα 3, όχι στα 4, 5, 6 κλπ ευρώ το κιλό, αλλά στην ελάχιστη δυνατή τιμή της, χωρίς «μεσιτικά» και «προστάτες».

Παράλληλα, προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς στην οργάνωση Τράπεζας Ελληνικών Σπόρων, κάνοντας πράξη τον αγώνα μας απέναντι στα μεταλλαγμένα της Monsanto και της Gargill καθώς και στα χημικά δηλητήρια που πωλούν οι πολυεθνικές και οι εγχώριοι αντιπρόσωποί τους.

Ανώνυμος είπε...

Παιδια βρεχει ασκημα. κανενα ζηπεδο

Ανώνυμος είπε...

Δεν μπορείς να πας με ομπρέλα;

Ανώνυμος είπε...

http://sports.in.gr/football/superleague/article/?aid=1231218780

Ανώνυμος είπε...

Πολλά γέλια θα έχουμε με την τηλεοπτική εκπομπή του Μπογδάνου που ξεκινά μεθαύριο.

Ανώνυμος είπε...

Τι σόι εκπομπή θα είναι;

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο, με καμπαρντίνα μάλλον ο Αναστό.

Ανώνυμος είπε...

Βλέπω να έρχεται πάλι ξύλο στον Κωνσταντινούλη.

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο, εσύ που ασχολείσαι και με την αθλητική δημοσιογραφία, ποιος διάολο είναι αυτός ο Αλέξανδρος Λοθάνος στο SentraGoal, που τον έχουν σε ξεχωριστή θέση και στην κεφαλή, πιο πάνω και από τον Καίσαρη;

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
ερωτηση: Εχω παλαιο αποκωδικοποιητή nova (του εμπορίου) και όταν ανοίγω το "μπουκέτο" της nova αν και έχω το full pack , μολαυταύτα δεν μπορώ απόψε να δω τα αθλητικά της κανάλια ενώ βλέπω κανονικά ολα τα κινηματογραφικά και τα συμβατικά ....πώς γίνεται αυτο;;;;

Ανώνυμος είπε...

Ο αναστο μας γαμησε αποψε κανονικότατα. Τελικα τζινακι με υποκαμισο ασπρο και γκρι πουλοβερακι.

Ανώνυμος είπε...

Ρώτησες τίποτα?

Ανώνυμος είπε...

Δεν τον ξερω αυτον του σεντρα. Απο το σεντρα ξερω τρια τεσσερα ατομα που δουλευαμε παλια μαζι. Εις εξαυτων, ο μαχαιρας, ενα πειραιωτακι μαλακισμενο, ειναι απο τους μεγαλυτερους μαλακες που εχω γνωρισει

Ανώνυμος είπε...

Οχι μωρε ουτε που πηγα.

Ανώνυμος είπε...

Μιλάς για τον Μαχαίρα τον χοντρό;

Ανώνυμος είπε...

Ξέρει καλά την τέχνη του πηδήματος ο Αναστόπουλος. Μέσα και έξω από τα γήπεδα.

Το παιδί της Πλατείας είπε...

http://youtu.be/Hw_8qjPAeKY
λέτε να χτυπήσουν τον Τράγκα??????

Ανώνυμος είπε...

Ο Καραϊσκος φοβήθηκε το δάγκωμα στο σβέρκο από την Ανάστω και δεν πήγε

Ανώνυμος είπε...

http://www.nonews-news.blogspot.gr/2012/10/blog-post_4805.html

Λόγω χρώματος θα παρευρεθούν οι Ανάστω και Καραϊσκω - και θα τραβήξουν τα βυζιά τους.

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλος προπονητής ο Αναστόπουλος. Δυστυχώς θα τον φάει το μυαλό του. Με αυτά τα μυαλά δεν θα κάνεις την μεγάλη επιτυχία σε μια χώρα σαν την Ελλάδα. Η μόνη σωτηρία του να μπορέσει να πάει σε ομάδα του εξωτερικού.

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο θα παρελάσεις στη λαϊκή παρέλαση του Τσίπρα;

Ανώνυμος είπε...

http://nonews-news.blogspot.gr/2012/10/blog-post_5935.html

Ανώνυμος είπε...

Ναι και μάλιστα στην κεφαλή της πορείας με του μακεδονομάχους και τους ανάπηρους μαϊμού.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Ο μαχαιρας ειναι ενας κοντος, δουλεύει στον σεντρα. Ο χοντρος μαχαιρας ειναι στο σπορ φμ. Λαικη παρελαση ειναι μια θαυμασια ιδεα . Πολυ σοβιετικο κινηματΌγραφο βλεπει ο προεδρος . Ελα μωρε τωρα με τις παρελασεις κ τις παρατες τωρα με τα κωλοπαιδα και τους κωλογερους με τα εγγονια, μπουρδες τωρα του αδωνη οχου μωρε . Παρελαση κυριακατικα ισον αγγαρεια εγω στο δημοτικο δεν πηγαινα .Παμε κατευθειαν για φαγητό

Ανώνυμος είπε...

Ο Αναστό μίλησε σήμερα σε Πανούτσο Καρπετόπουλο. Κλαρίνο οι είρωνες παρουσιαστές μπροστά στον θεόρατο Αναστόπουλο.

Ανώνυμος είπε...

Της αρέσει της Ανάστως το μαλακό κλαρίνο. Το παίζει άριστα.

Ανώνυμος είπε...

http://doncat.blogspot.com/2012/10/ad-hominem.html

Ανώνυμος είπε...

Πάλι περιαυτολογεί ο παππούς με το κινητό. Μα τι κατάσταση είναι αυτή. Πόσο σύμπλεγα κατωτερότητας μπορεί να κουβαλά ο ηλικιωμένος αυτός άνθρωπος.

Ανώνυμος είπε...

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_23/10/2012_467024

Ανώνυμος είπε...

Νιτσα λουλε νεο βιβλιο : "Κωστης Στεφανόπουλος, ενας μοναχικος προεδρος". Τωρα τι να πει κανείς .Πες μου τωρα τι να πει κανείς . Θελει καμια σφαλιαρα η λουλε; Αλα αθιτη λιανη τουλαχιστον

Ανώνυμος είπε...

Μου την είχε πέσει κάποτε η γραία. Ήθελε φρέσκια σάρκα, όπως έμαθα μετά ρωτώντας.

Ανώνυμος είπε...

και γιατί δεν της έκατσες;

Ανώνυμος είπε...

Γιατί είχα δεσμό τότε με την Κατερίνα Αγγελάκη Ρουκ.

Ανώνυμος είπε...

ρουκ ζουκ

Ανώνυμος είπε...

ρουκ ζονκ

Ανώνυμος είπε...

http://bit.ly/RSKEr6

Ανώνυμος είπε...

μουναρος

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Παρακολουθώντας την "δημοσιογραφική" εκπομπή του Τσίμα για τις επιθέσεις της ΧΑ κατά των διαφόρων λάθρο, μου έκανε εντύπωση για μια ακόμα φορά το πολύ δυνατό επίπεδο του Μαρξιστικού Πανεπιστημίου Ελλάδας, γνωστού ως Πάντειο Πανεπιστήμιο.

Συνεντευξιαζόμενη στην εκπομπή ήταν μια κυριούλα ονόματι Βασιλική Γεωργιάδου, καθηγήτρια Πολιτικής Επιστήμης της Παντείου, που ανέλυε το φαινόμενο της Χρυσής Αυγής. Προφανώς η "καθηγήτρια" αυτή είναι στρατευμένη στον αγώνα κατά της κακής ακροδεξάς στην Ελλάδα, γιατί ψάχνοντας το στο Google είδα ότι παλιότερα την "έπεφτε" στον Καρατζαφέρη κλπ κλπ, τυπική περίπτωση δηλαδή καθηγητή Παντείου.

Το σημείο που μου έκανε όμως εντύπωση, είναι ότι κάποια στιγμή, η κυριούλα άρχισε να αναλύει το πώς ο Μιχαλολιάκος προσπάθησε να αποποιηθεί το νεοναζιστικό προφίλ της ΧΑ και υϊοθέτησε το εθνικιστικό προφίλ.

Για την ακρίβεια η κυρία καθηγήτρια δήλωσε, ότι "αυτό συνέβη λίγο μετά την κηδεία του ΣάντΟΥ, που μαζί με τον Γλέζο κατέβασαν την σβάστικα από την Ακρόπολη", στο δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας και ότι η ίδια υπήρξε αυτόπτης μάρτυς.

Προς στιγμήν νόμισα ότι δεν άκουσα καλά. "Ο Σάντας, του Σάντα" σκέφτηκα, όχι του Σάντου. Στη συνέχεια, η κυριούλα το επανέλαβε πολλάκις, ώσπου στο τέλος ανέφερε και το κορυφαίο "ο ΣάντΟΣ", όπου εκεί έπαθα την πλάκα μου.

Προς επίρρωσιν παραθέτω το link.

http://www.megatv.com/erevna/default.asp?catid=28756

όπου μπορούμε να απολαύσουμε το πολύ δυνατό επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων στο 29:40, που ξεκινά να μιλά η κυριούλα.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Αν και για να είμαι και ειλικρινής, πιο πιθανό θεωρώ να κατέβασε τη σβάστικα ο Φερνάντο Σάντος, παρά ο Σάντας με τον Γλέζο. Ίσως και να πρόκειται για ιστορική δικαίωση.

Tourkoglou είπε...

Ή ο κυρ Γιώργης ο Σιάντος.

Ανώνυμος είπε...

Πάντως κακά τα ψέματα, η ελληνική ακροδεξιά είναι (και πάντα ήταν) για τα πανηγύρια.

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
A. ΣΑΜΑΡΑΣ: "θα σώσουμε την Ελλάδα όσοι το τολμησουμε".....

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Δυστυχώς. Εννοείται ότι είναι για τα πανηγύρια η ακροδεξιά. Ακολουθεί το γενικότερο "πολύ καλό" επίπεδο του λαού αυτού, ο οποίος είναι εξίσου για τα πανηγύρια.

Αλλά ρε φίλε όχι κι έτσι. Είπαμε 30 χρόνια πασοκισμού, αριστεροφροσύνης και αριστερολαγνείας, αλλά όχι κι έτσι πια. Είμαι σίγουρος ότι αν ο δημοσιογράφος τη ρωτούσε αν ξέρει το μικρό του "ήρωα" Σάντου, η τύπισσα θα έλεγε Φερνάντο ή κανα ελληνοποιημένο Φερδινάνδος γιατί κάτι θα της θύμιζε.

Αυτό που μου κάνει εντύπωση όμως, είναι ότι δεν την προστάτευσε ο Τσίμας, αλλά το έβγαλε φόρα παρτίδα. Προφανώς γιατί κι ο "έγκριτος" και "ευαίσθητος" Τσίμας θα νομίζει ότι λεγόταν Σάντος. Κατάντια..

Ανώνυμος είπε...

Οπως ήξερε ο Κασιδιάρης τους πρώτους στίχους του εθνικού ύμνου.

Ανώνυμος είπε...

http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=226724

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Ο Κασιδιάρης μου είναι αδιάφορος φίλε. Συν τοις άλλοις, οι Χρυσαυγίτες έχουν τη φήμη των παντελώς αγράμματων και γι αυτό δέχονται και συνέχεια ειρωνείες των "μορφωμένων" συριζαίων.

Εδώ όμως μιλάμε για καθηγήτρια ελληνικού πανεπιστημίου. Ο Κασιδιάρης δεν είναι καθηγητής πανεπιστημίου, ένας μαλακάκος είναι. Αν εσύ το θεωρείς ισοβαρές γεγονός, τότε εγώ πάω πάσο. Εγώ πάλι δεν το θεωρώ.

Tourkoglou είπε...

"Οι φίλοι της ομάδας είναι γραμματιζούμενοι άνθρωποι, επιστήμονες, απλά βγήκαν από τα ρούχα τους με αυτά που βλέπουν"

Αργύρης Σαλιαρέλης

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Η Χρυσή Αυγή έχει πράγματι συγκεντρώσει και επιστήμονες στις τάξεις της, όπως κάθε κόμμα το οποίο ανεβαίνει εκλογικά, συγκεντρώνει και διαφορετικό κόσμο. Αλίμονο ένα 9,5% του πληθυσμού που την ψηφίζουν να είναι όλοι αγράμματοι.

Tourkoglou είπε...

Ναι, στο site του Βήματος (στα σχόλια, εκεί που τα trolls του Μιχαλολιάκου στέλνουν 1000 μηνύματα/μέρα) είχα πετύχει έναν χρυσαυγίτη να βάζει ασκήσεις στοχαστικών ανελίξεων στους αναγνώστες για να τους αποδείξει ότι είναι μορφωμένος.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Άρα οι Χρυσαυγίτες έχουν κλίση στις θετικές επιστήμες λοιπόν. Οι Συριζαίοι πάλι σαν την εν λόγω κυρία, αποδεικνύεται ότι δεν έχουν ούτε στις ανθρωπιστικές.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Τούρκογλου, μην συγχέεις την ευκολία που μπορεί να έχει κάποιος στο να ασκήσει βία με την μόρφωση. Κάποιος ο οποίος είναι βίαιος δεν είναι κατ' ανάγκη αμόρφωτος.

Κοίταξε για παράδειγμα τις στατιστικές για όσους κακοποιούν τις γυναίκες τους. Η πλειοψηφία των wife beaters είναι υψηλού μορφωτικού επιπέδου, δηλαδή απόφοιτοι ΑΕΙ. Ψαξτο και θα δεις ότι έχω δίκιο.

Marwood είπε...

Αλήθεια είναι ότι έχω κάποιους γνωστούς δικηγόρους, ότι μπορεί να λεει αυτό για το μορφωτικό επιπεδο τους, που ψηφίζουν χρυσή αυγή.

Marwood είπε...

Ο Νασιουτζικ αλήθεια ζει?

Ανώνυμος είπε...

Αυτή η Φέχτερ με την παραβολή της αιώρας τα είπε όλα.

Μάλιστα οταν το είπε φαντάστηκα τον Καραϊσκο να πέφτει απ' την αιώρα.

Tourkoglou είπε...

Δεν συγχέω τίποτα, εσύ συγχέεις τους γερμανούς ναζί με τα ζώα του Μιχαλολιάκου. Τους βλέπουμε, τους ξέρουμε, είναι πορτιέρηδες, νταβατζήδες, πωλητές στρατιωτικών ειδών κλπ. Στην καλύτερη περίπτωση θα σκούπιζαν τον κώλο του Röhm.

Τώρα, αν τους ψήφισε και κανείς με μάστερς από το Ιμbίριαλ Κόλεndζ, εχέσθη η φορβάς εν τω αλωνίω.

Ανώνυμος είπε...

Εναλλακτικά το ρόλο του Καραϊσκου που πέφτει από την αιώρα μπορεί να ερμηνεύσει ο Παύλος ο Χαϊκάλης

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Άμα είχα τέτοια σύγχυση Τούρκογλου, θα ήμουν μέλος της Χρυσής Αυγής. Ο λόγος που δεν είμαι, είναι ακριβώς ότι τους έχω για πάτους και ότι επ' ουδενί δεν θεωρώ ότι συγκρίνονται με τους ναζί που κατ εμέ ήταν σοβαροί άνθρωποι (και κυρίως όχι ο Rohm. O Rohm ηταν εξίσου βλάκας με τους χρυσαυγίτες και γι αυτό τον έφαγαν)

Πέραν αυτού όμως, και όσο να με εκνευρίζουν οι αριστεριστές, προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός. Δεν μπορώ να βλέπω συνέχεια μαλακίες του στυλ "χρισω αβγω" από κάτι μαλάκες συριζέους, οι οποίοι είναι εξίσου αμόρφωτοι με τους "χρυσαβγίτες".

"Μορφωμένοι" υπάρχουν τόσο στην άκρα αριστερά όσο και στην άκρα δεξιά. Τον π.χ. Βορίδη δεν τον λες αμόρφωτο. Απατεωνίσκο μπορεί, αμόρφωτο όμως όχι.

Τώρα το κατά πόσο η επιστημονικά εξειδίκευμένη μόρφωση και η γενικότερη πνευματική καλλιέργεια ταυτίζονται, είναι ολόκληρο θέμα συζήτησης. Κατ εμέ δεν ταυτίζονται. Έχω γνωρίσει πολλούς γκαου με μεταπτυχιακά και διδακτορικά. ΆΛλο θέμα όμως..

Marwood είπε...

Ο Βάρσος λεέι το ίδιο πράγμα με τον Τούρκογλου:


Σοβαρός άνθρωπος ΔΕΝ μπορεί να είναι μέλος της χρυσής αυγής. Τέλος.

Η συσχέτιση με τη "μόρφωση" πιο καλά "παιδεία" είναι η εξής: Αναγκαία αλλά οπωσδήποτε όχιικανή συνθήκη για τη σοβαρότητα είναι η "παιδεία", n'est ce pas?

Tourkoglou είπε...

Βάρσο, τότε τι το συζητάμε; Dεν διαφωνούμε κάπου.

Ανώνυμος είπε...

Δεν

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Και κάτι ακόμα κι εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι. Τους ΧΑ τους έχω για πάτους όχι για τον λαό τους (που πράγματι πολλοί είναι μπράβοι κλπ) αλλά για την ηγεσία τους.

Και στους ναζί, ο Horst Wessel ήταν σύμφωνα με μαρτυρίες της εποχής, ένας κοινός σωματέμπορας, όπως και πολλοί οι οποίοι αποτελούσαν τα SA ήταν άτομα του κοινού ποινικού δικαίου. Κόμματα αυτού του είδους είναι κυρίως ακτιβιστικά κόμματα βίας, γιατί αναδεικνύονται σε ταραγμένες εποχές. Και το ξύλο στο δρόμο, δεν κατεβαίνει να το ρίξει συνήθως ο μορφωμένος, αλλά ο απελπισμένος ανειδίκευτος, γιατί, σε αντίθεση με τον πρώτο, ο ανειδίκευτος είναι ο πρώτος που βιώνει την δυστυχία της φτώχιας ή φανατίζεται πιο εύκολα.

Η διαφορά είναι ότι οι ναζί είχαν σοβαρούς ανθρώπους ως ηγεσία (π.χ. Heydrich) κι όχι Κασιδιάρηδες. Ο μαλάκας ο Μιχαλολιάκος μάλλον θα καταλήξει Καρατζαφέρης, γιατί λόγω της ανασφάλειάς του για αρχηγία έβαλε στα πόστα ανθρώπους για τα μπάζα, όπως τον Λαγό, τον Κασιδιάρη και τη γυναίκα του, αντί να εκμεταλλευτεί τη μαζικότητα πλέον του κόμματός του και να εντοπίσει ικανά άτομα που θα τραβούσαν επιπλέον κόσμο.

Με στελέχη Παναγιώταρους δεν πας πουθενά (εκτός από το Comedy club)

Marwood είπε...

Εξω από την Βιβλιοθήκη στην Πανεπιστημίου γίνεται το πιο ανοιχτό νταραβέρι πρέζας από την 3η σαιζόν του The Wire όπου παραδόθηκε από την αστυνομία μια ολόκληρη περιοχή στις συμμορίες (Hamsterdam) ως κοινωνικό πείραμα. Μιλάμε τώρα κέντρο, με γιαπωνέζους τουρίστες να βγάζουν φωτο τα νεοκλασικά, όχι Τοσίτσα και πλατεία εξαρχείων.

Που είναι τα παιδιά του μιχαλολιάκου άραγε. Ομολογώ ότι με βάζει σε υποψίες.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Παρεμπιπτόντως, ο λόγος που το Μέτωπο του Βορίδη ή το ΛΑΟΣ του Καρατζαφέρη δεν απέκτησε ποτέ μαζικότητα,΄είναι ακριβώς γιατί δεν είχε τη χρήσιμη-κρίσιμη μάζα που να ρίχνει το ξύλο και να "καθαρίζει περιοχές". Με τη θεωρία δεν πας πουθενά. Μόνο στην πράξη πειθεις. Κι αυτή τη μάζα την έχει η ΧΑ. Δυστυχώς όμως, είναι το μόνο που έχει.

Marwood είπε...

Είμαστε σίγουροι ότι "καθαρίζουν περιοχές"? Μήπως είναι προπαγάνδα? Την ιστορία με τη γιαγια που πήρε τηλέφωνο χρυσαυγίτες για να διώξει τους λαθρομετανάστες από το σπίτι που νοίκιαζε στην κυψέλη μου την έχουν πει διαφορετικά άτομα ότι συνέβη σε γνωστό τους, την αναπαρήγαγε κιόλας ο μπαγλαμάς ο καμπουράκης στο πρώκταγκον. Μου φαίνεται ότι είναι αστικοί μύθοι του στυλ μπουκάλι στον κώλο της βίσσυ ή προχώρει ο μαγειρεύων.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Αλήθεια είναι. Άλλο το κατά πόσο έχει νόημα το να καθαρίσεις τον π.χ. Άγιο Παντελεήμονα και να τους στείλεις παραδίπλα στο Πανεπιστήμιο. Αντικειμενικά δεν έχει νόημα. Τους διώχνουν από μια περιοχή και αυτοί πάνε απλά σε άλλη. Ο μόνος που βγαίνει κερδισμένος σε ψηφουλάκια είναι η ΧΑ από την περιοχή που καθάρισε.

Tourkoglou είπε...

Βάρσο, δεν υπάρχει σοβαρός ιστορικός που να θεωρεί τους γερμανούς ναζί αμόρφωτους ή να θέτει σε αμφισβήτηση αυτό το ζήτημα. Αφήνοντας στην άκρη τα SA, ακόμα και οι αξιωματούχοι των ναζί που χαρακτήριζονταν "εγκληματίες του ποινικού δικαίου" από άλλους ναζί (π.χ. Kaltenbrunner) ήταν μορφωμένοι.

Επίσης μην τσιμπάς από τη μούφα ότι η ΧΑ καθαρίζει περιοχές. Τις περιοχές αυτές τις ξέρω απ' έξω και ανακατωτά και μπορώ να σου υπογράψω ότι όλα όσα διαδίδονται είναι μαλακίες για τα μάτια του κόσμου. Εντάξει, μπορεί κάπου αντί για 20 ξέμπαρκους πακιστανούς να έχουν κατσικωθεί 20 (εν δυνάμει πιο επικίνδυνοι για τον τυχαίο περαστικό) χρυσαυγίτες. So fucking what?

Tourkoglou είπε...

Ναι ρε Μάργουντ. Αυτή η νοσοκόμα που εφημέρευε τη νύχτα που φέραν την Αννούλα πρέπει να είχε ξαδέρφια όλους τους Έλληνες. Παρομοίως και ο γιατρός που έβγαλε το ψάρι από τον Καφάση.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Για τον μη τυχαίο έλληνα περαστικό (γιαγιάκα, μπαρμπαδάκο κλπ) Τούρκογλου έχει διαφορά το να υπάρχουν 20 της χα αντί για 20 πακιστάνια όταν διασχίζει το δρόμο μπροστά τους. Και όχι μόνο ψυχολογική. Το αν είναι ρεαλιστική ή όχι είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, αν και για μένα είναι. Οι 20 της χα δεν θα τον ληστέψουν γιατί απλά δεν πεινάνε. Οι άλλοι μπορεί να πεινάνε και να κάνουν την κίνηση τους. Το αν οι βαζελίνο έχουν απλά κρυφτεί στο διαμέρισμα που μπορεί να μένουν λόγω του ότι φοβούνται να βγουν εξ αιτίας της ΧΑ, έχει επίσης την αξία του. Δεν κυκλοφορούν έξω μαλακιζόμενοι, άρα η οπτική ανυπαρξία τους εμπνέει αίσθηση οικειότητας ή ασφάλειας στον κάθε μπάρμπα ο οποίος θεωρεί ότι όλα έχουν επανέλθει στο φυσιολογικό το οποίο και θυμάται από παλιά.

Ανώνυμος είπε...

Η μαζικότητα θα φέρει και καλά στελέχη. Δεν νομιζω ότι ο Μιχαλολιάκος είναι τοσο βλάκας να μην περιορίσει τον αρχηγικό του εγωισμό και να εξαφανίσει τους Λαγούς και τους παναγιώταρους. Εγω μάλιστα θα βλεπα θετικά μεταγραφή του παραλίγο πραξικοπηματία (?) στρατηγού Φράγκου. Επίσης, με την ευκαιρία της συμπληρώσεως 100 χρόνων ζωής του Σ. Παττακού προτείνω στην ΧΑ ηχηρή εκδήλωση προς τιμή του.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Δυστυχώς εγώ πιστεύω ότι είναι τόσο βλάκας ο Μιχαλολιάκος.

Tourkoglou είπε...

Αρχίδια, δεν είναι τόσο αποδεκτοί όσο νομίζεις. Υπάρχει πολύς κόσμος που δεν τους γουστάρει στα πόδια τους και δυσανασχετεί ιδιαίτερα. Απλά αυτοί δεν προβάλλονται από τα κανάλια (είτε επειδή φοβούνται να βγούν, είτε επειδή "δεν πουλάει") και όποτε προβάλλονται εμμέσως υπονοείται ότι ανήκουν σε μια μειοψηφία θολοκουλτουριαραίων.

Marwood είπε...

Πιστεύω ότι το effect της ΧΑ στα δεδομένα των περιοχών είναι αμελητέο.

Για να έχει αποτέλεσμα η "αστυνόμευση" και το "καθάρισμα" θέλει 24/7 διμοιρίες για να μην πω λόχους, και καθημερινές επιχειρήσεις σκούπα. Δεν έχουν οι χρυσαυγίτες τέτοιο δυναμικό.

Πιστεύω ότι οι επιχειρήσεις τους είναι καθαρά για λόγους εντυπωσιασμού και για τα κανάλια, μην ξεφεύγοντας δηλαδή από τα ειωθότα των κομμάτων του τραχανιστάν.

Από την άλλη, το να είναι χωμένοι στο πρεζεμπόριο σε αγαστή συνεργασία με τους μπάτσους και τους σομαλούς retailers, το θεωρώ αρκετά πιθανό.

Tourkoglou είπε...

Μάργουντ, και ο Δένδιας που το έχει αυτό το δυναμικό τι το κάνει;

Εξηγώ: τον τελευταίο καιρό η Πατησίων και η Γ' Σεπτεμβρίου όντως είναι γεμάτες περιπολικά και μηχανές της ΔΕΛΤΑ. Το μόνο που τους έχω δει να κάνουν είναι να σταματούν πακιστανούς και μαύρους και να τους ελέγχουν. Κατά τα άλλα, ακόμα και εγώ ξέρω πού είναι όλα τα σημεία διακίνησης ναρκωτικών, πού είναι τα στέκια των πορνοβοσκών από Νιγηρία και ανατολική Ευρώπη, πού είναι οι λαθρέμποροι τσιγάρων και πού στήνονται οι τσιλιαδόροι τους. Αλλά αυτούς δεν τους αγγίζουν, ακόμα και όταν περνούν μπροστά τους.

Φταίω εγώ μετά που σκέφτομαι το "Σέρπικο";

Marwood είπε...

Το αξίωμά μου είναι ότι στην χώρα αυτή τίποτα δεν γίνεται χωρίς τη συμμετοχή ή συναίνεση του κράτους. Απολύτως τίποτα.

Ουδεμία επιχειρηματική, καλλιτεχνική ή και εγκληματική δραστηριότητα.

Connect the dots

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Τούρκογλου κάνεις λάθος. Κυκλοφορώ κι εγώ καθημερινά σε περιοχή που η ΧΑ έκανε θραύση στις εκλογές ακριβώς γιατί είναι τίγκα στους βαζελίνο. Πίστεψέ με, η ΧΑ έχει μεγάλη εκλογική βάση στην συγκεκριμένη περιοχή.

Κάθε μέρα βλέπω στο δρόμο μου βαζελίνο, με τρίκυκλα καρότσια, ποδήλατα ή πεζούς. Και κυρίως περνάω από μια πλατεία όπου μονίμως είναι μαζεμένοι καμιά 60αριά από δαύτους κάθε πρωϊ που περιμένουν να περάσει κάποιος και να τους μαζέψει για κανα μεροκάματο. Μόνο και μόνο που τους βλέπεις καταλαβαίνεις ότι έχεις να κάνεις με ζώα. Μιλάμε για αποκτηνωμένες μούρες. Μπορεί εγώ να μην αισθάνομαι ανασφάλεια λόγω σωματοδομής και ηλικίας, αλλά να με συγχωρείς, τον καταλαβαίνω και τον γέρο και την γριούλα που τους τρώει στη μάπα και που το σκέφτεται να περάσει από εκεί.

Η ΧΑ αντικειμενικά δεν κάνει απολύτως τίποτα εκεί. Αλλά το αν τους διώχνει ή όχι, δεν λέει τίποτα σε αυτόν που τους τρώει στη μάπα. Αυτό που έχει νόημα γι αυτόν είναι ότι τον εκφράζουν πολιτικά με τον λόγο τους, γιατι απλά δεν τους θέλει εκεί επειδή φοβάται. Κι ειδικά όταν ακούει τους Τσίπρες να τους υποστηρίζουν, τότε από αντίδραση και μόνο στρέφεται στην ΧΑ.

Tourkoglou είπε...

Εντάξει, τίποτα το καινούργιο εδώ. Το λουμπεναριό και οι κακομοίρογλου της περιοχής ψηφίζουν τους φύσει υπανθρώπους μήπως και τους απαλλάξουν από τους θέσει υπανθρώπους (για να μιλήσουμε στην κασιδιάρικη διάλεκτο). Κατανοητό, ανθρώπινο, κλπ.

Όμως για τον πολιτικό (;) λόγο της ΧΑ, το μόνο που έχω να πω είναι ο στίχος των τεράστιων Dead Kennedys: "In a real fourth Reich you'll be the first to go".

Trueman είπε...

παιδιά επειδή όπως βλέπετε πέφτει η ακροαματικότητα όταν η κουβέντα περιστρέφεται γύρω από την ΧΑ, προτείνω επιστροφή στην εύπεπτη ου μην ασήμαντη θεματολογία μας:

Ανάστω ο κύριος, αθλητική δημοσιογραφία και βέβαια η attention whore μας, η αμίμητη Ελένη Μενεγάκη της μπλογκόσφαιρας ονόματι Καραϊσκος

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Μια και ανέφερες τους DK's, θα ήθελα να αφιερώσω το αγαπημένο μου τραγούδι από το συγκεκριμένο συγκρότημα, το Let's Lynch the Landlord, στον Καραϊσκο. Του το αφιερώνω εκ μέρους των ενοικιαστών του πάκηδων.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

fuck ofF είναι φίλε. Με δύο f. Σύριζα ψηφίζεις;

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Θα μου πεις τί ρωτάω. Φανερό είναι.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Αν δεν ψήφιζες Σύριζα θα μπορούσες να γράψεις σωστά μια απλή φράση στα αγγλικά.

Ανώνυμος είπε...

Fuck offf nazi punks. Οι συριζαιοι ειναι απλυτοι και ακουνε εντεχνο και οι χρυσαυγιτες ειναι εντελώς ανορθογραφοι και παντρευονται αλβανιδες. Οταν σου βγαζει τραγούδι ο σοφος λαος εχει δικιο. Γι αυτο και καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Δεν ήξερα ότι ο σοφός ελληνικός λαός έχει βγάλει το Nazi Punks Fuck Off. Πραγματικά μένω έκπληκτος από το εύρος της λαϊκής δημοτικής μας παράδοσης.

Ανώνυμος είπε...

Καλά εσένα τι σε νοιαζει? χρησυ αβγη εισαι

Marwood είπε...

Εν τω μεταξύ τις προάλλες ήταν για συναυλία εδώ ο Jello Biafra. To πήρα είδηση κατόπιν εορτής, κάτι που δε θα συμβεί βέβαια με τους Warlord

http://www.inews.gr/174/anakoinothikan-oi-times-gia-tin-synavlia-ton-Warlord-stin-athina.htm

Ανώνυμος είπε...

Το τραγούδι του λαου λεει οτι οι χρυσσβγοι ειναι ανορθογραφοι και οι αριστεροι απλυτοι.. καλε δεν μπορουμε να επικοινωνησουμε καληνυχτα

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Αποδεικνύεις ότι δεν ξέρεις να διαβάζεις φίλε. Άμα διάβασες τα παραπάνω σχόλια και κατάλαβες αυτό, τότε πάω πάσο.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Καλά, τους είδαμε και τους "επαναστάτες" Dead Kennedys. Στα δικαστήρια για χρόνια οι υπόλοιποι εναντίον του Biafra γιατί τους έφαγε λεφτά. Ζήτω η επανάσταση.

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=yoqKdWY692k

Ανώνυμος είπε...

http://bit.ly/RfQdCw

Ανώνυμος είπε...

Συκοφαντίες ότι τον Καραϊσκο θα παίξει ο Χαϊκάλης. Μόνο ένας Ανδρέας Μπάρκουλης θα μπορούσε ποτε να παίξει τον Καραϊσκο.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε εννοείς τον Μπαρκουλη παλαιότερα ή το σημερινό;

Ανώνυμος είπε...

Το μαη γουεη απο τον παριο ειναι μια ακομη θαυμασια στιγμη παντρεματος μυζηθρας με σαμπανια κ καβρουμα με μαυρο χαβιαρι... Αρχηγε πες μου ρε συ, με αφορμη το μπλογκ σου, σε πηραν προφανως καποιοι εκδοτες. Τι σου προτειναν, για πε λεπτομερειες

Ανώνυμος είπε...

O Ροκκο Σιφρέντι να υποδυθεί τον Καραϊσκο.

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλη δημοσιογραφική επιτυχία του Μπογδάνου η συνέντευξη με Μιχαλολιάκο.

Ανώνυμος είπε...

Αληθεια αυτό είναι .

Ανώνυμος είπε...

Ενας ανθρωπος επιθυμεί σφοδροτερα απ ολους, να περασουν να μετρα . Ο αλεξης . Αυτός που γκρινιάζει και πιοτερο. Ειναι η απόλυτη ελληνική εθνική κομεντί μας.

Ανώνυμος είπε...

http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=19121

Ανώνυμος είπε...

Είναι προφανές. Αν ήθελε να κυβερνήσει, με ένα φου θα έπεφτε η αστεία αυτή συγκυβέρνηση. Αρα για να μην το κάνει....

Ανώνυμος είπε...

Μια ξαδερφη μου ειχε βγάλει το μπουκαλι απο το κωλο της βισσης.

Ανώνυμος είπε...

Φουξης ρε

Ανώνυμος είπε...

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_24/10/2012_467170

Ποιον να εννοεί άραγε;

Ανώνυμος είπε...

τον .....σκο

Ανώνυμος είπε...

Nτούσκο;

Ανώνυμος είπε...

Misco?

Ανώνυμος είπε...

Να γράψει ο Καραϊσκος κριτική για την εκπομπή του μπογδάνου

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=I4Wg6NBNMeo

Ανώνυμος είπε...

Να γράψει ο Καραϊσκος κριτική για την εκπομπή της Κάτιας Μακρή

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=EJEP7G7C0As

Ανώνυμος είπε...

http://news247.gr/eidiseis/politiki/kommata/article1982022.ece

Ανώνυμος είπε...

Ξερει κανείς να πει εγκυρα τι σοι μουσικα οργανα, ακουγονται στο σημα της αθλητικης κυριακης;; δεν μου κανει για μπουζούκι

Ανώνυμος είπε...

Ολα τα λεφτά η μπογδανοεκπομπη με μιχαλολιάκο. Από το πρώτο δευτερόλεπτο κόμπλες. Αυτά είναι τα ωραία

Ανώνυμος είπε...

Νταξει καταλαβαμε τωρα γιατί ο μιχαλολιακος πηγε στου μπογδανου. Ο μπογδανος επρεπε να το περιμενει . Το ζευγαρι της χρονιας επαξια

Ανώνυμος είπε...

Ακριβώς το ίδιο σκέφτηκα. Το ζευγάρι της χρονιάς. Όλα τα λεφτά.

Ανώνυμος είπε...

Αυτη η καθηγητρια της παντειου μπερδεψε τον σιαντο του κκ με τον σαντα μωρε. Το παθαινουν πολλοι αυτο . Βεβαια οταν προβληθηκε η εκπομπη κ θα της επισημανθηκε το λαθος,πρεπει να πεσε γελιο

Ανώνυμος είπε...

μιχαλολιακος για πολυ γελιο. Τον εχει εκνευρισει μεχρι κι ο νεος μας κομεντιεν μπογκντανωφ

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Ναι ρε Καραίσκο, αυτό είναι το πρόβλημα μας. Λες και ο Σιάντος του ΚΚΕ ανέβηκε στην Ακρόπολη με τον Γλέζο. Ο Σάντος με τον Γκλέτσο τον Αποστόλη ανέβηκαν τελικά. Για τον Καλοκοτρώνη ή τον Παποδίστρια τί πιστεύεις;

Ανώνυμος είπε...

Οδυσσέας Καρτούτσος.

Ανώνυμος είπε...

Βαρσε ο μιχαλολιακος εισαι και αρπαζεσαι ετσι κοιτα να ηρεμησεις

Ανώνυμος είπε...

Οπως λεει κι ο αλεφαντος μαστιγιο και ντι μαρινα κλπ

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Ποιος αρπάζεται ρε Καραίσκο; Ναρκωτικά παίρνεις; Ίσα ίσα που ακόμα γελάω με την εκπομπή του Ζευγαριού της Χρονιάς.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Επίσης γελάω με τη σαχλαμάρα που έγραψες περί μπερδέματος της αξιότιμης καθηγήτριας. Άντε και μπέρδεψε το Σάντα με το Σιάντο. Και τί έγινε δηλαδή; Αυτό σε χάλασε; Το ότι τον μπέρδεψε με τον Σιάντο και όχι με τον Σάντος; Όσο λογικό είναι να καβάλησε στην Ακρόπολη ο Σιάντος, άλλο τόσο είναι να καβάλησε κι ο Σάντος. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έγραψες την μεγαλειώδη σαχλαμάρα που έγραψες

Ανώνυμος είπε...

Νομιζα οτι εκνευριστηκες επειδης (που λεν κι οι χρυσαυγιτες ) τα καναλια αποκλειουν τον αρχηγο

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Τι λες μωρέ μαλάκα βραδυάτικα; Είπα εγώ ποτέ ότι εκτιμώ τον Μιχαλολιάκο; Διάβασε μερικά σχόλια πιο πάνω. Αντί να λέει κι ευχαριστώ ο βλάκας που τον αποκλείουν και δεν πολυφαίνεται ζητάει και τα ρέστα.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Ο Κωνσταντινούλης τις άρπαξε από τους αναρχικούς, κόβω όπου να ναι μετά τα σημερινά να τις αρπάζει κι από ΧΑ. Στο τέλος θα τον δείρει κι ο Δημοσθένης Βεργής καταπώς το πηγαίνει ο μπούλης. Από πού κι ως πού πήρε δική του εκπομπή; Οπισθογεμής του αφεντικού είναι;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Δεν τα διαβαζω ρε

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Στα @@ μου.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Και εγω εχω μπερδεψει τον σαντα με τον σιαντο αλλα οχι σε εκπομπη του τσιμα μα σε τσιπουραδικο. Η σαντος κι ο πελε

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Δεν είσαι καθηγητής στο Πάντειο. Εσύ δικαιολογείσαι να τους μπερδέψεις. Αυτή όχι.

Ανώνυμος είπε...

Για αυτό σου ανεφερα τον αλεφαντο

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Αν ο Κωνσταντινούλης δεν είναι πισωγλέντης κάποιου εκεί μέσα, φαντάσου τί ανταγωνισμό έχει να αντιμετωπίσει για να φτάσουν να του δώσουν δική του εκπομπή. Οι υπόλοιποι δημοσιογράφοι εκεί μέσα πρέπει να είναι στην κυριολεξία καθυστερημένοι.

Tourkoglou είπε...

Έλα μωρε τώρα με τον μισοπλέμονα το Μπογδάνο.

Ανώνυμος είπε...

Δουλεύει σαν τον πρωτοπλαστε- πως λεμε δουλεύει σαν σκυλος- και αμειβεται ελαχιστα και τον παει κι ο αλαφου

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Χιπστερ ειναι πρεπει

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Το μοναδικό που είχε ενδιαφέρον στο αποψινό ζευγάρι της χρονιάς, ήταν η γλώσσα σώματος του Μιχαλολιάκου όταν τον ρώτησε ο Νούλης για το αν πιθανολογεί ότι θα απογορεύσουν το κόμμα του. Πραγματικά εμφανίστηκε χεσμένος για ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Δεν το περίμενα για να είμαι ειλικρινής. Περίμενα λεονταρισμούς και μαγκιές, αλλά πραγματικά κατάπιε τη γλώσσα του και άρχισε μαλακίες περί δημοκρατίας.

Marwood είπε...

Ηταν γνωστό εκ των προτέρων ότι το παιδί ο μπογδάνος δεν μπορεί. Από την άλλη, αν ήταν πχ ο Λάρρυ Κινγκ τι διαφορετικό αποτέλεσμα θα είχαμε? Εγώ λέω κανένα.

Τηλεοπτικά/ ψυχοπαθολογικά, εντάσσω τον μιχαλολιακο στην κατηγορία κανέλλη. Ιδιο ύφος, ίδιας λογικής "αντικαπιταλιστική/ αντισυστημική επιχειρηματολογία και τακτικισμοί στην τηλεόραση (οι εκδότες, οι τραπεζίτες, το σύστημα που ελέγχουν οι εβραίοι κλπ). Εχει και οικονομικές προτάσεις, που όπως και η λιάνα, δεν ξέρει ποιες ακριβώς αλλά κάποιος του χει πει ότι είναι γαμάτες.

Παρεμπιπτόντως, αντιλαμβάνομαι ότι ο αποτάσσεται το ναζιστικό /δωδεκαθεικό του παρελθόν! Το μετάνιωσε πρέπει.

Ανώνυμος είπε...


George Develekos B
ΔΥΣΤΥΧΩΣ, αλλες δυο -τρεις τέτοιες εκπομπές όπως το ΕΥΘΕΩΣ με τον Κωνσταντινο Μπογδάνο αποψε στον ΣΚΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΝΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΟ 30%....ΔΥΣΤΥΧΩΣ....

Ανώνυμος είπε...

http://www.protothema.gr/world/article/?aid=232213

Καραϊσκο να πως θα βγάλεις χαρτζηλικι

Ανώνυμος είπε...

Έχει κάτι ανάλογο να δημοπρατήσει ο Καραϊσκος;

Ανώνυμος είπε...

Η είδηση δεν είναι οτι απόθανε ο δημ μπεης. Η ειδηση είναι οτι ζούσε

Ανώνυμος είπε...

Να δημοπρατήσει ο Καραϊσκος; Πέτρα που κυλάει δε πιάνει χόρτο, σβερκοδαγκωμένος γαρ.

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   201 – 400 από 1300   Νεότερο› Νεότερο»