Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

ΜΕΓΚΑΛΙΣΙΟΥΣ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ

Ουδόλως μ ενδιαφέρει ποιός κυβερνάει την Ελλάδα,το ΠΑΣΟΚ ή η Νεα Δημοκρατία.Και επι της ουσίας, πλέον μ απασχολεί, ποιος θα εκλεγεί πρόεδρος των παλαιμάχων του Ολυμπιακού παρά οι αρχαιρεσίες της Ν.Δ. Και ο Σαμαράς να εκλεγεί αρχηγός και συνεπώς μελλοντικός πρωθυπουργός,δεν πρόκειται να δούμε κάτι πρωτόφαντο,το πολυ πολύ να καμαρωσουμε περισσότερη Μακεδονία,περισσότερους παπάδες,μανουάλια,θυμιατά και πιο πολλά σημαιάκια στις παρελάσεις των εθνικών εορτών.Αυτα αν κάτσεις σπίτι σου μπορείς να τα αποφύγεις.
Στο μέγκα τσάνελ όμως φαίνεται οτι δεν μοιράζονται την ανεμελιά μου.Το Βισκοντικό σύμπλεγμα της κουτσο Ελληνικής επιχειρηματικής μπουρζουαζίας με την δημοσιογραφική ομάδα σάλας Α' διακεκριμένης θέσης επιθυμεί τη Ντόρα αρχηγό.Τι κι αν τα κανε χειρότερα απο τα μουτρα του ο Παναγιωτόπουλος την αλλη φορά με το Βενιζέλο και το τηλεοπτικό πραξικόπημα, που παρολίγο να κοστίσει την θέση και των δυο στην κοινωνία.
Τι κι αν έχουν λεφτά και γκλαμουριά στο μεγκα μαζί με την αφρόκρεμα των δημοσιογράφων(γελια ηχογραφημένα εδω).Ακόμη και ο Αβραμόπουλος που με τις παλινωδίες του έχει εκνευρίσει ως και την οικογενεια του, είναι σε θέση πατώντας τους τον κάλο -με την υπενθύμιση του "βρωμικου 2007" -να απαξιώνει μονομιάς ολο το Τρεμοπρετεντερέικο που προσπαθεί να κάνει τη δουλειά του.Δηλαδή στα τοπικά επαρχιακά κανάλια πως κάνουν αυτές τις βρωμοδουλειές οι παραγοντίσκοι νομίζετε;Τα ιδια άγαρμπα κουτοπόνηρα κόλπα κάνουν και τα βγάζουν πέρα με δημοσιογράφους των 600 ευρώ και πολλά τους είναι.Ολη η Ελλάδα σιγομουρμουριζε εχθές:Αν ο Αβραμο πήγαινε με τη Ντόρα,θα του την έπεφταν έτσι;;Ασφαλώς και οχι.Στα ροδοπέταλα θα τον έπνιγαν.
Πολύ κέφι σκορπίζει στην επικράτεια με τα φτηνιάρικα νουμερα της, η ντρίμ τημ του Μεγκα. Απολαμβάνω αμέριμνα κι ηδονικά την επιχείρηση του Κολωνακιώτικου μπλόκ να επιβάλλει
οπως μπορεί την επίλεκτη των μεγαλοοικογενειών, επικοινωνιακή υδρογονοβόμβα Θεοδώρα που απο φαβορί έγινε αουτσάιντερ σε ενα ματς που έμοιαζε περίπατος.Κι όσο ειρωνεύεται ο κυρ Γιάννης τον Ψωμιάδη τόσο ανεβαίνουν τα νούμερα του Πανίκα.Και όσο παίζουν Ντόρα τόσο ανεβαίνει ο Σαμαράς.Ετσι για να μάθουν οτι σ αυτή τη χώρα κάποιοι αγαπουν την μάνα τους πιο πολύ απο την ΕΟΚ , οταν μιλάει ο Ανθιμος σιωπούν οι πολιτικοί και την Μακεδονία δεν την ξεχνούν ουτε εκατό χρόνια κι αν περάσουν. Κι οταν η γαλανολευκη σηκώνεται στη μεθόριο, δακρύζουν ακόμη τα νιάτα της Θράκης.Δεν θα γινει ολη η Ελλάς Κολωνάκι και Γκραντ πλάς επειδή το θέλει η Τρέμη κι ο Μπομπολας.

634 σχόλια:

1 – 200 από 634   Νεότερο›   Νεότερο»
Ανώνυμος είπε...

Ο Βαψ απο Ερέτρια είναι; Ή είναι απο αλλόυ Αθήνα;

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο,

Η Ντορέτα μου προκαλεί αναγούλα, αλλά δεν μπορεί να μην επισημάνει κάποιος τα εξής...Επειδή έχουμε ασθενή μνήμη δηλαδή...
Οι Νεοδημοκράτες θέλουν να ψηφίσουν Σαμαρα, αυτον δηλαδή που απέτυχε ως πρόεδρος του κόμματος που ίδρυσε. Αν είναι έτσι γιατί να μην ψηφισουνε τον χερη-χερη που στο κάτω κάτω εχει εδραιωσει τον ΛΑΟΣ
Θελουν Σαμαρά που τον πληρώνουμε ακόμα, τουλ. όσον αφορά το Σκοπιανό
Θέλουν Σαμαρά που τους έριξε το 93 και εβαλε τις βάσεις για την 11ετία ΠΑΣΟΚ
Θέλουν Σαμαρά που το 1995 ψήφισε εμμέσως ΠΑΣΟΚ, αφού υποστήριξε τον Στεφανόπουλο

Ε λοιπόν είναι μοιραίοι οι νεοδημοκράτες ή όχι?

Ανώνυμος είπε...

ποπ κορν και κοκα κολα φίλε

Trueman είπε...

@8:20,
τ' αρχιδια του Μητσοτάκη το 90-93 να τα βαλει με όλο τον συνδικαλιστικο υπόκοσμο και να (επιχειρήσει να) σουτάρει οτε, ολυμπιακές, αγετ και το κακό συναπάντημα, δεν τα είχε κανείς νεοδημοκράτης έκτοτε. Να μην μιλήσουμε για τον κλόουν-κουράδα Κωστάκη. Αλλά αν η Ντόρα είναι στα χνάρια του πατρός της, τότε το ερώτημα προς τους Νεοδημοκράτες είναι "γιατί όχι την Ντορα"?

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

ποπ κορν και γιαουρτι φίλε

Ανώνυμος είπε...

Πράγματι θέλει κότσια να φας ενα δις δρχ απο την πώληση της Αγετ Ηρακλής.Ποιος άλλος απο τότε το κατάφερε

Ανώνυμος είπε...

trueman:Ξερεις τι λεν οι Σαμαρικοι;Αυτό που λες κι εσυ ακριβώς.Το 1965 ο Μπαμπάς της Ντόρας συνεπραξε με το παλάτι και έριξε την Ενωση Κέντρου της οποίας ητο βουλευτής επιφανής.Γιατι οχι και η κορη του;

Ανώνυμος είπε...

τι έγινε ξύπνησε το σαμαρικό παρελθόν του καραίσκου, τι ξύπνησε το σαμαρικό παρελθόν του καραίσκου; ε ρε γλέντια θα γελάσουμε με τον καραίσκο πάλι

Ανώνυμος είπε...

δεν τον νοιάζει και καλά τον καραίσκο αλλά μόνο που δεν βγήκε με καραμούζες για τον παλιό του αγαπούλη σαμαρά ασε ρε καραίσκο σε καταλάβαμε

Ανώνυμος είπε...

ο απο πάνω είναι ο μητσοτακικος μπάργουντ

Ανώνυμος είπε...

ο απο πάνω στηρίζει σαμαρά

Ανώνυμος είπε...

ο καρασίκος εχει κατηγορηθεί για το οτι έχει ψηφίσει ολα τα κομματα που υπάρχουν στον μπουφέ του εκλογικου κέντρου

Ανώνυμος είπε...

συγκροτημένο παιδί δηλαδή ο Καραϊσκος

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

η απο πάνω είναι η ντόρα

Ανώνυμος είπε...

ο καραϊσκος είναι καιροσκοπος?

Ανώνυμος είπε...

ντόρα;

Ανώνυμος είπε...

Φαίνεται οτι ο άνθρωπος απο την Ερέτρια θα μας απασχολήσει στο μέλλον με σοβαρές προσεγγίσεις στα θέματα που αγγίζει ο καραίσκος.Ψυχεδελεια

Ανώνυμος είπε...

ΙΔΡΥΣΗ ΝΕΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΑΝΑΓΓΕΛΕΙ ΑΥΡΙΟ Ο κ.ΨΩΜΙΑΔΗΣ

ΣΕ ΣΤΕΝΟ ΚΥΚΛΟ ΦΙΛΩΝ

Αυριο σε τηλεοπτικη εκπομπη η επισημη αναγγελια.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Ο τρούμαν στην προσπαθεια του να αποτινάξει την ρετσινιά του Πασοκτζή απο πάνω του εξυμνει τον Μητσοτάκη και την κόρη του.Τρούμαν ντάξει δεν είσαι Πασοκ αγορι μου ηρέμησε.

Ανώνυμος είπε...

Κυκλος ομοφυλοφίλων

Ανώνυμος είπε...

O Ξυνόγαλος είναι φίλος του Πανίκα;

Ανώνυμος είπε...

Γιατί για να λέει "κύριο" Ψωμιάδη τον Πανίκα πρέπει να είναι υποστηρικτής του. Μόνο υποστηρικτής του μπορεί να είναι. Για να μην πω ότι είναι ο ίδιος ο Πανίκας, γιατί πιστεύω ότι είναι ο μόνος στην Ελλάδα που θα μπορούσε να αποκαλέσει τον εαυτό του κύριο. Ρε Ξυνόγαλε ο Πανίκας είσαι; Έλα ρε ομολόγησε, σε καταλάβαμε

Ανώνυμος είπε...

IS KARAISKOS GAY?

Ανώνυμος είπε...

Ξυνοφραπόγαλος

Ανώνυμος είπε...

ξυνομουνογαλος

Ανώνυμος είπε...

ρε καραϊσκο μηπως όντως εισαι γκευ και κατι ξερει το μουνόγαλο και ρωτάει συνεχώς?

Ανώνυμος είπε...

ντόρα;

Trueman είπε...

@9:11
Γιατι ο Σαμαρας δεν είναι ο αποστάτης του 93?

Ανώνυμος είπε...

καραίσκο το μέγκα είναι διαπλεκόμενο όντως. οι μέτοχοι του είναι μπόμπολας, βαρδινογιάννης, τεγοπούλου, λαμπράκης(στο νοσοκομείο). πόσοι από αυτούς υποστηρίζουν ντόρα μπορείς να μας απαντήσεις σε αυτό εσύ που τα ξέρεις όλα, παρακαλώ πάρα πολύ

Ανώνυμος είπε...

Να μας πει ο Ξυνόγαλος που έχει και κονε στη ΝΔ απ'ότι φαίνεται, αν θα συμμετάσχει στο νέο πανικόμμα και τί πόστο θα αναλάβει εκεί.

Ανώνυμος είπε...

ο πανίκας θα χει στελέχη τον ξυνογαλο, τον κατμαν και τον βαρσο

Ανώνυμος είπε...

Ο πιο σοβαρός από τους τρεις ποιος είναι τώρα;

Ανώνυμος είπε...

μαλλον ο κατμαν

Ανώνυμος είπε...

Για μαθε πάλι τα ποσοστα ιδιοκτησίας του καναλιου ανα μετοχο.
Και μην ξαναενοχλήσεις με μπουρδες τον μπλογκερ

Ανώνυμος είπε...

Ποιος είναι ο μπλογκερ;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

τον στοππερ;

Ανώνυμος είπε...

Α, έτσι είναι οι μπλόγκερ;

Ανώνυμος είπε...

Η σοβαρή ποσότητα ελληνος πολιτικου αναλυτου που ακούει στο όνομα Βαρσος γιατι χάθηκε? Pουφάει το σημερινό άρθρο του Μιχαλολιακου στon Στόχο?

Ανώνυμος είπε...

ρε τουρμπαν τωρα που είναι στο νοσοκομείο ο λαμπρακης πως βγαίνουν οι εφημερίδες του συγκροτηματος;

Ανώνυμος είπε...

Γιατί, ξέρει να διαβάζει;

Ανώνυμος είπε...

γιατί ρωτας αυτόν? πρασινοφρουρός πασοκτζής είναι?

Ανώνυμος είπε...

ο Βάρσος εχει πολλά βιβλια πάντως.Τα μαζώνει και τα καιει

Ανώνυμος είπε...

ειναι βιβλιοφάγος

Ανώνυμος είπε...

χαχαχχα

Ανώνυμος είπε...

ο μαργουντ είναι ντορικός ή σαμαρικός?

Ανώνυμος είπε...

Έχω κάτι βιβλία του Μαρξ. Θα τα δώσω του Βάρσου

Ανώνυμος είπε...

ο μαργουντ είναι μητσοτακικός ή ντορικός;

Ανώνυμος είπε...

σε ποιά γλώσσα γιατί ο βαρσος είναι και πολύγλωσσος

Ανώνυμος είπε...

Η φωτιά όμως όχι.

Ανώνυμος είπε...

τα ελληνικά δέ είναι το δυνατό του σημείο σε ότι αφορά τις ξένες γλώσσες

Ανώνυμος είπε...

Βαψομαλλιά θέλω να θυμίσω στον παπατζον ότι μας χρωσταει την αποκάλυψη της ταυτότητας σου

Ανώνυμος είπε...

Γιατί, μιλάει; Νόμιζα ότι μουγκρίζει μόνο

Ανώνυμος είπε...

Πως τολμας να απευθύνεσαι στον αφέντη χωρίς να σου απευθύνει το λόγο

Ανώνυμος είπε...

Σχόλασε ενωρίς το τρελάδικο σήμερα

Ανώνυμος είπε...

Ο τρουμπαν κοιμήθηκε Πασόκ και ξύπνησε Μητσοτακικός ; Αποστάτησε στον υπνο του;

Ανώνυμος είπε...

Εσύ τι είσαι φίλε; Πέρα από τρελός δηλαδή; Πολιτικά εννοώ

Ανώνυμος είπε...

αραμπατζή;

Ανώνυμος είπε...

η αρτιότητα της εκφοράς του λόγου από τον βάρσο και η επιδέξια χρήση νοημάτων και φαντασίας θυμίζει τον μαιτρ του είδους Στυλιανό Παττακό

Ανώνυμος είπε...

Εμένα πιο πολύ τον Παπαδόπουλο μου θυμίζει

Ανώνυμος είπε...

Κάποιος παρέθεσε πολυ συγκινητικά λογια για το μπλόγκ στα κόμεντς του προηγούμενου αρθρου.Μπορει και να ειρωνευεται όμως

Ανώνυμος είπε...

ο πρίγκιψ των βορειοανατολικών προαστίων βάρσος δεν μπορεί να μιλήσει, επιμελείται των απομνημονευμάτων του

Ανώνυμος είπε...

εχει χοντρυνει το παιχνίδι με σαφείς αναφορες κοινωνικοπολιτικές

Ανώνυμος είπε...

Μπα, στα βορειοανατολικά προάστια μένει αυτός; Νόμιζα ότι είναι Περιστεριώτης.

Ανώνυμος είπε...

Στα βορειοανατολικά προαστια του Περιστερίου λέμε

Ανώνυμος είπε...

και το βασίλειο των Αλβανών Γερακας βορειοανατολικο είναι.

Ανώνυμος είπε...

καραίσκο χαιβάνι τρείς στους τέσσερις μετόχους του μέγκα στηρίζουν σαμαρά, ένας μάλιστα βαρδιν. έχει και άσβεστο μίσος για μητσοτάκη, πως προέκυψε στο βλακομυαλό σου το σημερινό κουραδιον που μας αμόλησες ένας θεός ξέρει.
αντε για ύπνο τώρα γιατί αύριο έχει ντουλιά

Ανώνυμος είπε...

ο πρίγκιψ του Θύαμι Βάρσος δεν μπορεί. Τον εστειλε σε δουλειά το αφεντικό του ο Φατος για να ξεβουλώσει μια χαλασμένη χεστρα.

Ανώνυμος είπε...

η απο πάνω είναι η ντορα

Ανώνυμος είπε...

Μαργουντ βγάλε τα μητσοτακικά γυαλιά

Ανώνυμος είπε...

και βάλε τα σαμαρικά

Ανώνυμος είπε...

ο 12:38 είναι ο μπάργουντ

Ανώνυμος είπε...

Φίλε έχεις φάει κόλλημα με το Βάρσο ή μου φαίνεται; Αστον έκεί που κάθεται. Όρεξη έχεις ν'ακούς τις ασυναρτησίες του;

Ανώνυμος είπε...

καραίσκο ακόμα δεν πήγες για ύπνο θα σε μαλώσει το αφεντικό

Ανώνυμος είπε...

ο Βαρσος είναι ο Αβραμόπουλος της Ακροδεξιάς

Ανώνυμος είπε...

Τι θα γίνει ρε μπάργουντ με σένα;Απο πότε κυνηγάει ο Λαμπράκης κι ο Τεγόπουλος την Ντόρα;Για το Μπόμπολα αστο.Ακόμη δεν καταλαβες την παγίδα που σου στήθηκε με το σημερινο άρθρο και μπλούμ έπεσες μέσα.Τς τς τς αφελής πράγματι

Ανώνυμος είπε...

Παντόρα

Ανώνυμος είπε...

ο τρουμαν είναι προεδικός?

Ανώνυμος είπε...

Μπάργουντ το ξέρεις οτι η Ολγα μας στηρίζει Ντόρα;Απο πότε εχεις να κάνεις ρεπορτάζ ; Απο το 1965;

Ανώνυμος είπε...

ή εξυγχρονιστης?

Ανώνυμος είπε...

εξυχρονιστής

Ανώνυμος είπε...

Τρομερό το καινουργιο σιντι της Αρλέτας.

Ανώνυμος είπε...

Κι την Αρλέτη μέσα δεν την είχανε; Εκεί γνωριστήκατε;

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο
Σταμάτα να προβοκάρεις

ο μπαργουν είναι δίκαιος. Αν το μητσοτακεικο κανει λάθη θα τα λέει τσεκουράτα. Όπως τα έλεγε τσεκουράτα και το Καναλι 29 όταν κυβερνηση ήταν το ΠΑΣΟΚ του 81. Το ίδιο αντικειμενικός με τον γαργαλάκο είναι κι ο Μαργουντ

Ανώνυμος είπε...

Ο Μάργουντ είναι ο Μπουγιουκλάκης της ΝΔ

Ανώνυμος είπε...

μπαργουνλάκος

Ανώνυμος είπε...

καταπτυστο φιλοσαμαρικο αρθρο καραισκου ντροπη σου οταν πουσαρε την τσιπρου για να χτυπησει το γιωργακι ηταν καλο το μεγα. Πες το αγορι μου οτι εισαι σαμαρικος να σε αντιμετωπιζουμε και ως τοιουτο

Ανώνυμος είπε...

καταπτυστο φιλοσαμαρικο αρθρο καραισκου ντροπη σου οταν πουσαρε την τσιπρου για να χτυπησει το γιωργακι ηταν καλο το μεγα. Πες το αγορι μου οτι εισαι σαμαρικος να σε αντιμετωπιζουμε και ως τοιουτο

Ανώνυμος είπε...

Αρε πάλι υπερωρίες ο τοκογλύφος σήμερα να σβήνει πόστς όλο το βράδυ.Πρεπει να δουλέψει με τον βράσο να σβήνουν απο κοινού.Αλλώστε το μεγάλο τραπεζικό κεφάλαιο αλλαξοκωλιαζεται παραδοσιακά με τους ναζίδες.

Ανώνυμος είπε...

Την τρίτη φορα που θα ξαναβάλεις το σχόλιο Μπάργουντ καίγεσαι

Ανώνυμος είπε...

Ο καραισκος σαμαρικός, ο Τρουμαν μιμίκος , και ο Βαρσος διανοητής. Μάλλον για ανεκδοτο θα πρόκειται

Ανώνυμος είπε...

μπαργουν δεν μας ειπες τη γνωμη σου για το σημερινο άρθρο του Καραισκου

Ανώνυμος είπε...

Εκπληκτικό το άρθρο του Καραϊσκου. Συμφωνώ με όλα όσα λέει κι ας λέει ο εγκάθετος ντοράκιας του μπλογκ αυτού ο Μπάργουντ ότι θέλει. Μπράβο Καραϊσκο για την αντικειμενική ανάλυση

Ανώνυμος είπε...

Έγραψε πάλι ο Καραϊσκος. Πολύ καλός

Ανώνυμος είπε...

Τίμιο και τσεκουράτο το Καραϊσκειο τεμάχιο. Μπράβο και πάλι μπράβο

Marwood είπε...

Οι μπόμπολες και οι λοιποί δεν είναι χαιβάνια για να υποστηρίζουν μητσοτακη, με πασοκαρα και λαϊκιστες εθνοκαπηλους τυπου σαμαρά(η μεγάλη του παπατζή σχολή αλλωστε) για να κοιμίζουν τους ιθαγενείς, κάμνουν μια χαρα τις δουλειές τους και χωρις την κοινωνική αναταραχή που συνεπάγεται η έλευση "νεοφιλελευθερων" στην εξουσία. Το ότι η ντόρα εχει στο πεη ρολ κακομοιροκαραισκους για να τη λιβανίζουν και να δημιουργούν κλίμα, δε σημαίνει ότι έχει και τα αφεντικά τους, η τσέπη της απλώς δεν φτανει για αυτό. Και μόνο η επίκληση του ονόματος του υπάλληλου του μπομπολα παναγιωτόπουλου, οτι δηθεν φτιάχνει την πολιτική του μεγκα δείχνει πόσο πουθενάς είναι ο καμμένος εγκέφαλος του καραίσκου.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=15460&subid=2&pubid=10565114

Mπαργουν υπέπεσες σε ιστορική γκάφα 13/11/09
Θα τη θυμάμαι πάντα εγω και άλλοι του μπλογκ.Καληνυχτα εχω ντουλεια αυριο

Ανώνυμος είπε...

Πω πω λάσπες

Ανώνυμος είπε...

μόνος του τα λέει μόνος του τα καταλαβαίνει

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΜΠΑΡΓΟΥΝΤ ΑΛΛΟΣ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ Ο ΠΑΝ ΠΑΝ ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟΛΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΚΑ.

Ανώνυμος είπε...

Ναρκωτικά παίρνει ο Μαργουντ;

Ανώνυμος είπε...

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1072224

Ας το δουν λίγο αυτό οι ντοράκηδες εδώ μέσα που δηλώνουν φιλελεύθεροι. Γιατί η κεντροδεξιά συνθηματολογία της ντόρας απεδείχθη ότι απέτυχε

Ανώνυμος είπε...

Στο mega ο Μπόμπολας με ποσοστό άνω του 25% είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος. Τον Λαμπράκη και την Τεγοπούλου αν τους γυρίσεις ανάποδα, δεν θα πέσει ούτε δίφραγκο. Ο Βαρδινογιάννης, με δική του πρωτοβουλία μένει στο παρασκήνιο ιδιαίτερα όσον αφορά στην πολιτική γραμμή. Αυτά λέει το δικό μου ρεπορτάζ.
Πράγμα που σημαίνει ότι ο υπάλληλος διευθυντής ειδήσεων Παναγιωτόπουλος καθώς και διάφορες δημοσιογραφικές πριμαντόνες τύπου Πρετεντέρη, λογοδοτούν βασικά στον Μπόμπολα. Ιδού και σχετικό ρεπορτάζ του Παπαγιάννη: http://fimotro.blogspot.com/2009/11/blog-post_739.html. Εκτός αν ο Καραϊσκος εννοεί ότι οι υπάλληλοι υπαγορεύουν πολιτική γραμμή στα αφεντικά. Την έχει αυτή την εννοιολογική σύγχυση ο Καραϊσκος, πχ στο μυαλό του οι τραπεζουπάλληλοι ταυτίζονται με τους τραπεζίτες κλπ.
Όπως αναφέρθηκε και αλλού, ο περιβόητος μηχανισμός της Θεοδώρας είναι βασικά κομματικός και επικοινωνιακός. Δηλαδή αποτελείται από Κουρτάκηδες και Γιακουμάτους, οι οποίοι σε ΚΣ μπορεί και να αρκούσαν για να της δώσουν την αρχηγία. Εχω την εντύπωση όμως, ότι σε αυτή τη συγκυρία, τα αφεντικά έχουν άλλη γνώμη, καθώς βολεύονται καλύτερα με λιγότερο controversial λύσεις. Άλλωστε ακόμα και το λαμπρακιστάν το πήρε το μάθημά του με το Βενιζέλο, και δεν πρόκειται να ξαναεκτεθεί.

Ανώνυμος είπε...

καραϊσκο είσαι και συ ψυχοπονιαρης δημοσιογράφος?

Ανώνυμος είπε...

Μα 10:26 ετσι είναι τα ποσοστά ιδιοκτησίας στο Μεγκα πως να το κάνουμε;Πέρσι-πρόπερσι αγόρασε ο Πηγασος κι άλλο ποσοστό. Ο Μπόμπολας τωρα την ψιλο λέει στη Ντορα το παίζει ουδέτερα απο το "πρωτο θέμα" και απο το ΜΕΓΚΑ πάντως τη στηρίζει.Τι χρειά άλλων μαρτύρων έχουμε απο τα προχθεσινά αίσχη με Αβραμόπουλο που μάλιστα οδήγησαν και τον Παν Καμμένο σε αποχώρηση απο τον πόλο της Ντόρας με παρόμοιες καταγγελίες με τον Καραισκο.
Επειδή μάλιστα είχαν κάψει τη γουνα τους την προηγούμενη φορά με Βενιζέλο τωρα το χειρίστηκε σοφότερα ο Παναγιωτόπουλος(του Μεγκα) και όταν έγινε η ανατροπή και αποφασισαν στη Ν.Δ να πάνε σε εκλογή απο τη βάση-πραγμα που δεν ευνοούσε τη ντόρα που ηθελε εκλογή απο το συνέδριο-δεν έβγαλαν άχνα ακριβώς για να μην κάψουν τ

Ανώνυμος είπε...

την πολυ αγαπημένη τους Θεοδώρα που την λιβανίζουν χρόνια τωρα.

Ανώνυμος είπε...

Κατα την προσωπική μου θέση που συμπίπτει με το κείμενο, το μεγκα και η ιδιοκτησία του αλλα και τα άλλα μεγάλα κανάλια αλτερ και Αντ1 επιθυμούν τη διατήρηση της κατάστασης οπως εχει διαμορφωθεί τα τελευταια 20-25 έτη.Μάλιστα ο στόχος τους είναι να ναι κοντά τα δυο μεγάλα κομματα εξουσίας σε ποσοστά γιατί έτσι εκβιάζουν και τα δυο ,οταν δηλαδή η ζυγαριά κλίνει ποτε απο δω ποτε απο κει ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΝΤΖΕΝΤΑ που επιλέγουν οι εκδότες κι οχι οι Δημοσιογράφοι ή σε συνεργασία μεταξύ των.
Πάντως την προηγούμενη φορα με Βενιζέλο επειδή το χειρισμό τον έκανε ο Παναγιωτόπουλος αν θυμάσαι υπήρχε θέμα να τον διώξουν-δημοσιευτηκαν αυτά.Την τακτική και τον χειρισμο τον επιλέγουν οι δημοσιογράφοι.
Τελος μου φαίνεται αφελές να λέμε οτι η Ντόρα είναι κυνηγημένη απο τα Μηντια

Ανώνυμος είπε...

Ο 11.15 είναι ο Καραϊσκος. Προδόθηκε από την Αντζέντα, και από τη γενικότερη ασυναρτησία του κειμένου του.

Ανώνυμος είπε...

Βάρσο;Πηγες με Πανίκα ρε

Ανώνυμος είπε...

Βάρσο; Μα που είναι ο ξυρισμένος αρβυλοποδαρος Ατζέντλεμαν

Ανώνυμος είπε...

Μαργουν οι τραπεζίτες φταίνε που κάνεις εσυ τις τοκογλυφίες; Για άστα αυτά.

Ανώνυμος είπε...

Πρέπει να ξεκολλήσουμε από στερεότυπα περασμένων δεκαετιών αν θέλουμε να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα ουσίας. Το να λές ότι ο Μπόμπολας, ο Βαρδινογιάννης ή και οι Αμερικάνοι στην τελική, για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντά τους, έχουν ανάγκη την Ντόρα και την κάθε ντόρα, σε σημείο που να διακινδυνεύσουν κιόλας, στηρίζοντάς την απροκάλυπτα, αυτό ναι, είναι αφελές. Μπορεί αυτό να ίσχυε σε ένα βαθμό παλαιότερα, αλλά πλέον τα πράγματα έχουν τόσο μπερδευτεί παγκοσμίως, που είναι πιθανόν, πιθανόν λέω δεν το υιοθετώ, ο ανταρcia να εξυπηρετεί καλύτερα τα συμφέροντα όλων αυτών των επικυρίαρχων, από τα πολυπαιγμένα και γιατί όχι καμμένα –γιατί να το κρύψομεν άλλωστε- χαρτιά του υπάρχοντος πολιτικού σκηνικού.

Ανώνυμος είπε...

Ελα ρε μπάργουν εσυ είσαι μεθυσμένος ζάντα μα μπορεί να κουβεντιάσουμε έτσι;

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΡΜΑ ΤΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΕΙΚΟ

Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ 7 ΜΟΝΑΔΕΣ

Ανώνυμος είπε...

φίλε με τα κεφαλαία ο Πανίκας το ανακοίνωσε το κόμμα ή ακόμα το σκέφτεται

Ανώνυμος είπε...

Ο τύπος με τα κεφαλαία είναι ο Ξυνόγαλος ή ο Ελβετός?

Ανώνυμος είπε...

Πρέπει να ξεκολλήσουμε από τα στερεότυπα και να σταματήσουμε να υποστηρίζουμε άτομα επειδή υποστηρίζαμε κάποτε το μπαμπά τους, ανεξάρτητα από το πόσο διεφθαρμένα και λαμόγια μπορεί να είναι αυτά. Γιατί αλλιώς καταλήγει η υπόθεση γελοία και γραφική όπως και οι υποστηρικτές αυτοί. Οι Αμερικανοί, οι εκδότες και οι εξωγήϊνοι ακόμη-ακόμη, εξυπηρετούν μια χαρά τα συμφέροντά τους με τον αγαπημένο όλων (και ειδικά των εκδοτών όπως φαίνεται) Τζέφρυ-προ εξαμήνου ακατάλληλο για πρωθυπουργό-νυν πρωθυπουργό. Δεν είναι κακό όμως να υπάρχει και συνέχεια-συνέπεια για την περίπτωση που αυτός πέσει. Όχι ότι ο παπάρας ο Σαμαράς είναι αντισυστημικός, αλλά δεν είναι και his master's voice (αποδεδειγμένα από τα γεγονότα με Μητσοτάκη) όπως η Θεοδώρα που είναι πρωταθλήτρια του PR και αγαπημένη όλων. Έκαστε και σπιτάκι του για κάποια χρόνια στο κάτω-κάτω, άσχετα αν γύρισε στο μαντρί τελικά. Τουλάχιστον ο Σαμαράς έδωσε ένα στίγμα για το που θέλει να πάει τη ΝΔ με την ξεκάθαρη στάση του για επαναφορά της κοινωνικά φιλελεύθερης ιδεολογίας στη ΝΔ σε αντίθεση με τη Ντόρα που γενικολογεί συνεχώς. Ο μεν Σαμαράς επιθυμεί να επαναπροσεγγίσει τους χαμένους οπαδούς που απηύδησαν με τα κεντρώα ανοίγματα ενώ η Ντόρα θέλει να συνεχίσει το ίδιο "κεντροδεξιό" τροπάρι, δηλαδή πασαλείμματα χωρίς ξεκάθαρη ιδεολογία φτιάχνοντας δηλαδή κεντροδεξιό ΠΑΣΟΚ (σε αντίθεση με το κεντροαριστερό πραγματικό ΠΑΣΟΚ). Λάθος κατ εμέ της Ντόρας γιατί το κόλπο αυτό το παίζει το ΠΑΣΟΚ και δε σηκώνει δυο κόμματα αυτό το παιχνίδι. Μπορεί ο Μητσοτάκης να ακολούθησε ορθή οικονομική πολιτική κάποτε σε ένα κράτος υπό οικονομική κατάρρευση και να έδωσε ανάσα με τα φιλελεύθερα μέτρα του, αλλά δε θα υποστηρίζει κανείς και τα εγγόνια του γι αυτό. Μπορεί επίσης να είμαστε κράτος πινέζα, αλλά επ ουδενί δε θέλει κανένας τη γυναικεία έκδοση του Τζέφρυ και στην αξιωματική αντιπολίτευση. Γι αυτό σταματήσετε οι φιλελεύθεροι εδώ μέσα που γκρινιάζατε με την έλλειψη ιδεολογίας στη ΝΔ να υποστηρίζετε τη Ντόρα λόγω πατρός. Ο Σαμαράς σας εκφράζει και η εμμονή σας στη Ντόρα είναι τουλάχιστον γελοία

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον έχεις μπερδευτεί φίλε και εννοείς τον Ψωμιάδη. Αυτός μάλιστα, είναι αντισυστημικός. Ο Σαμαράς δεν θα τό'λεγα πάλι.

Ανώνυμος είπε...

Είδε κανείς κανένα εδώ να υποστηρίζει Ντόρα; Ας υποδειχθεί έστω και ένα σχόλιο, να το συζητήσουμε. Απλώς εδώ παρατίθενται γεγονότα, γεγονότα ξαναλέω, και χρησιμοποιόντας, πολύ απλή λογική γίνονται κάποιες αναγωγές και βγαίνουν αβίαστα κάποια συμπεράσματα. Και από την άλλη έχουμε το φίλο(?) 4,57 να προπαγανδίζει υπέρ ποιού; του Σαμαρά! και μάλιστα με κείμενο που βρίθει λογικών σφαλμάτων και αλμάτων που βαριέμαι και να απαριθμήσω!
Ελά μνι στο τόπο σου θα έλεγα εγώ.

Trueman είπε...

η αληθεια είναι ότι ο πυρηνας της φιλελευθερης διανόησης (μανος, ανδριανοπουλος, e-rooster, τσουκας, εστία, καθημερινή κλπ) έχει τόση σχέση με τη νεα δημοκρατία τύπου γιάννη μανώλη όση σχέση έχει με το κκε, το κανάλι 29 ή τον τσίπρα.

Ανώνυμος είπε...

" Φιλελεύθερης διανόησης;". Ακούμε καλά; Και από πότε αλήθεια ανακάλυψε τον φιλελυθερισμό ο Τσούκας; Πασοκάνθρωπος δεν ήταν μέχρι και πριν 3-4 χρόνια;

Ανώνυμος είπε...

Ολα συντείνουν, ότι ο πραγματικός πολιτικός διαχωρισμός είναι οριζόντιος και όχι κάθετος. Δηλαδή Μανώληδες και Ανωμερίτηδες με την ευγενή συνδρομή Αλέκας και Αλέξη εναντίον τσουκοανδριανόπουλων με ολίγη από Κυρκοκουβέληδες.

Ανώνυμος είπε...

@5:36. Κανείς δεν είπε ότι ο Σαμαράς είναι αντισυστημικός. Ξαναδιάβασε το κείμενο. Αυτό που είπα είναι ότι δείχνει να είναι λιγότερο πουλητάρι από τη Ντόρα. Αν έχεις στοιχεία για το αντίθετο ευχαρίστως να τα ακούσουμε

@5:47. Κανείς δεν προπαγανδίζει υπέρ του Σαμαρά, αλλά από τη Ντόρα είναι φανερό ότι είναι προτιμότερος για αρχηγός. Και είναι προτιμότερος για τη ΝΔ, γιατί αμέσως-αμέσως θα μαζέψει πάλι κόσμο από το ΛΑΟΣ, αποκλειστικά και μόνο λόγω θέσεων στα εθνικά. Μην ξεχνάς ότι το νέρωμα του κρασιού της εθνικοφροσύνης έδωσε κόσμο στον Καρατζαφέρη. Διαφωνείς κάπου;

Trueman είπε...

έτσι όπως μας τα περιγράφεις "ανωνυμε" μοναδικό κριτηριο επιλογης σου για αρχηγο φαινεται να είναι η επανακαταληψη της κουτάλας από την ΝΔ. Γιουρούσι να γίνει, που λένε, και ποιός νοιάζεται για ιδεολογική ταυτότητα, ποιός νοιάζεται για σοβαρό σχέδιο ανάπτυξης...

Μόνο που κάπως έτσι με κουράδα κωστακη καραμανλή και γιαννομανώληδες φτάσατε στις ...επανιδρύσεις του κράτους και στις ταπεινωτικές ήττες σε μόλις 5,5 χρόνια.

V. είπε...

Ψευδεπίγραφο το δίλημμα. Το γεγονός ότι οι Μανώληδες, οι Πολύδωρες και άλλοι γραφικοί είναι για τα μπάζα, δεν σημαίνει ότι όσοι (όσες) βρίσκονται αισθητικά περισσότερο (και όχι τόσο πολιτικά) στον αντίποδα είναι για να τους ρίχνουμε ροδοπέταλα. Και Μπακογιάννη και Σαμαράς είναι μετριότατες περιπτώσεις, όπως μέτριες είναι σχεδόν παντού πια, άλλωστε, οι πολιτικές ηγεσίες. Σιγά τον φιλελευθερισμό που εκφράζει η νταρντάνα μεγαλοκόρη. Μπίζνες έκανε και κάνει, όπως και ο πατέρας της. Μου φαίνεται ότι κανείς πρέπει να έχει άγνοια για το ποιόν της οικογένειας Μητσοτάκη, για να μιλάει για ιδεολογίες. Κατά τη γνώμη μου, ο Μητσοτάκης (και όχι η κόρη του) είναι ένας μεγάλος (μικρο) πολιτικός με την εξής έννοια: μπορεί να βλέπει μπροστά και να παίρνει τολμηρές αποφάσεις, όταν όμως δεν εμπλέκεται ο ίδιος σε οικονομικά συμφέροντα, δηλ. όταν δεν έχει προσωπικό κέρδος. Όταν υπάρχει το ζήτημα "προσωπικό κέρδος", άστα να πάνε καλύτερα... Η Ελλάδα δεν χρειάζεται, έτσι όπως είναι σήμερα η κατάσταση, φιλελευθερισμούς, σοσιαλισμούς και τα ρέστα. Χρειάζεται κοινή λογική. Συσκοτίζει το πρόβλημα η αναφορά των (δήθεν) ιδεολογικών στην αντιμετώπιση των προβλημάτων. Τα βασικά λείπουν, όχι τα "ιδεολογικά". Σιγά τη χώρα της πλάκας, που η "ιδεολογική" συζήτηση την μάρανε. Οι "λογικοί" πολιτικοί, είτε βρίσκονται στο ΠΑΣΟΚ, είτε στη ΝΔ, είτε στον Σύριζα, κατ'ιδίαν, στο καφενείο της βουλής ας πούμε, άμα τους ακούσεις, ομονούν ως προς το ποια είναι τα προβλήματα και ποιες είναι, σε γενικές γραμμές, οι λύσεις τους. Η μείωση του τερατώδους αριθμού των δημοσίων υπαλλήλων, η εγκαθίδρυση μιας στοιχειώδους αξιοκρατίας, η εκμετάλλευση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της χώρας, η ενίσχυση της παιδείας κλπ., εδώ που έχουμε φτάσει, λίγο έχει να κάνει με ιδεολογίες. Ακόμη, όμως, και αν υποθέσουμε ότι ο φιλελεθερισμός, σε αυτές τις συνθήκες, ήταν μια κάποια λύση (κάτι με το οποίο προσωπικά διαφωνώ, αλλά δεν έχει σημασία) ποιος θα υλοποιήσει τον φιλελευθερισμό; Η Μπακογιάννη με την παρέα της, που θυμίζει μάφια και μασονία; Πώς θα λειτουργήσει φιλελεύθερα, ας πούμε στα επιχειρηματικά; Όταν σε όλους τους βασικούς τομείς η τράπουλα είναι σημαδεμένη και παίζει αυστηρά και μόνο με τους δικούς της (που είναι και χρηματοδότες της...). Αστεία πράγματα... Προσωπικά συμφωνώ και το άρθρο του Καραϊσκου, ο οποίος, αν και αριστερός, γράφει ώριμα. Η απομάκρυνση από παρωχημένα σχήματα με θρησκείες, σημαίες, εθνικές ιδεοληψίες κλπ. δεν μπορεί να προέλθει με κριτήρια αισθητικά. Δηλαδή επειδή κάποιοι καραγκιόζηδες και φλούφληδες (ανεξαρτήτως γένους) πήγαν λιγάκι στα εξωτερικά και αντιπαθούν την ελληνική μπασκλασαρία, θα διαγράψουν δια μιας, με κριτήρια δήθεν αισθητικά, αναφορές που (όπως σωστά λέει ο Καραϊσκος) μιλάνε στην καρδιά αυτού του (υπανάπτυκτου κατά τα άλλα) κόσμου; Αν η αντίστιξη στον κομπλεξικό εθνοκεντρισμό και την ορθοδοξομαλακία του Ψωμιάδη είναι η μεγαλοκόρη, ο Σκυλακάκης, η Μπουρδάρα και οι Κασσίμηδες, προσωπικά προτιμώ χίλιες φορές τον Ψωμιάδη...

Ανώνυμος είπε...

Εξολοθρευτής

Ανώνυμος είπε...

εβγαλες γλωσσα για να γλειψεις παλι καραίσκο;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Ρε μπάργουντ σε καταδιώκουν καραίσκοι-δροσουλίτες ολημερίς; Γιατί δεν απαντάς στους απλούς περαστικούς εδω μεσα με αξιοπρέπεια, στις σοβαρότατες πρωινές τους τοποθετήσεις;Μα το αΝτζέντα σε πείραξε και άρχισες τα περί Καραίσκου πάλι; Σε παίρνει νομίζεις να θίγεις "καυστικά" θέματα ορθογραφίας και συντακτικού οταν τα κείμενα σου θυμίζουν δελτίο παραγγελίας μηχανικού αυτοκινήτων;
Πρώτη φορά μπάργουντ γράφω σήμερα και αυτά τα ο "απο πάνω ηταν ο Καραισκος" κόψε τα και συγκεντρώσου να μας κεράσεις κανα τεμάχιο της προκοπής οπως παλιά.
Και απόφυγε εντέχνως τη κουβέντα περί Ντόρας που μας την παρουσιάζεις σαν μια ψιψινα που την κυνηγάνε σοσιαλιστικοί σκύλοι.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Σωστα τα λέει ο βαψ και αυτα σε μορφή δοκιμίου είναι όσα ήθελα να πώ.Ο Βαψ είναι μεγάλη μορφή αν και δέξιος.

V. είπε...

Και να εκτιμήσουμε, Καραϊσκο, ότι εσύ τάσσεσαι με παρρησία εναντίον της μεγαλοκοπέλας, μολονότι έβαλε το χεράκι της, όπως λένε οι πληροφορίες, για να διοριστείς στην ΕΡΑ και να εισχωρήσεις και στα άδυτα του αθηναϊκού Τύπου.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Δεν χρωστάω σε κανέναν.Μονο κατι ψιλά σε μια κάρτα και ενα τριψηφιο ποσό σε ενα δάνειο.

V. είπε...

Καραϊσκο, εσύ που ασχολείσαι με τα δημοσιογραφικά, ήθελα να σε ρωτήσω, αν ξέρεις, τί έγινε με αυτό το νέο περιοδικό του Τσαγκαρουσιάνου, το VICE. Υποτίθεται ότι θα το μοίραζαν χθε το βράδυ, αλλά όταν πέρασα κατά τη μία και μισή από το Booze, δεν είδα περιοδικό ούτε για δείγμα. Όχι ότι πιστεύω πως θα είναι τίποτα σπουδαίο (μάλλον μεταμοντέρνα αναμασήματα μυρίζομαι), αλλά από περιέργεια ήθελα να το δω και επειδή συλλέγω πάντα τα πρώτα τεύχη κάθε εντύπου (ακόμη και της Χώρας του Τράγκα).

Ανώνυμος είπε...

κάπως έτσι λοιπόν συνασπιζονται μανώληδες με βαθυ πασοκ και σταλινικούς για να κατατροπώσουν τον βάρβαρο νεοφιλελευθερισμό... κι εδώ μια απ τα ιδια, οπου τελικώς δεξιοί βαψομαλλιάδες με τους γραφικούς καραϊσκους κατέληξαν από τα γαμοσταυριλίκια στα εμετικά σαλιαρίσματα "..μα κι εγώ πάντα σας εκτιμούσα"

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Η αφορμή για το κομμάτι που έγραψα ήταν η χυδαία συμπεριφορά του Πρετεντέρη το βράδυ της Δευτέρας στην εκπομπη του "ΑΝΑΤΡΟΠΗ"(και πέναλντι στη γκόμενα απέναντι).Ειρωνεία και χλευασμός για τον Ψωμιάδη "που τα νουμερα του ειναι υψηλότατα,είναι απίστευτο αλλα ενα ποσοστό 12% επιθυμεί αρχηγό της Ν.Δ τον κύριο Ψωμιάδη" τόνιζε ο Γιάννης με την περίσσια οίηση που προσήκει ακριβώς σ αυτό: Στην αισθητική του Παρισινού καφενείου που σοκάρεται στο θέαμα του Σαλονικίου με τη φούξια γραβάτα ο οποιος μας ζαλίζει με την Ελληνίδα μαμά και την Παναγία και όζει μαλαματίνα.
Και το χειρότερο για μένα είναι οτι υπάρχουν αριστεροί που χαίρονται αυτό το σνομπ κράξιμο στον Πανίκα.Καλά τα λέει ο Πρετεντέρης στον Πανίκα αλλα οταν τη λέει στην αριστερά είναι αργυρώνητος

Ανώνυμος είπε...

κατσε να πεί ο Τσεπέ περιμένω

V. είπε...

Μα κι εγώ Καραϊσκο τους Ψωμιάδηδες και τους Παπαγεωργόπουλους τους σιχαίνομαι και το ότι έχουν καταφέρει να παίζουν έναν κάποιον ρόλο είναι και δείγμα του σε πιο κατάντημα βρίσκεται η πολιτική. Αλλά όχι και να τους κάνουν κριτική εν ονόματι του βλαχο-κοσμοπολιτισμού του τσεπώματος που εκφράζει η Μπακογιάννη (η οποία, επί τη ευκαιρία, είναι εντελώς αγράμματη και δεν καταλαβαίνει γρι από φιλελευθερισμό - το κείμενο του Μίχα που μας είχε συστήσει κάποιος εδώ είναι απολύτως σωστό και το λέω έχοντας και προσωπική αντίστοιχη εμπειρία και από τους δύο χώρους περί της ιδεολογικής και πολιτικής ασχετοσύνης δήθεν "μεγάλων" πολιτικών).

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

ασε το vice. Θα μάθουμε αύριο

Ανώνυμος είπε...

ναι θα μας πει ο καραισκος σωθηκαμε τωρα

Ανώνυμος είπε...

για ποιο θέμα θα μας πει?

Ανώνυμος είπε...

http://fimotro.blogspot.com/2009/11/blog-post_5968.html

Ο Παπαγιάννης κάνει καμάκι κανονικό στην Ολγα μέσω του μπλόγκ του εδω και ενα μήνα.
Μα δεν καταλαβαίνει ο δόλιος αυτός πληβειος οτι τους χωρίζει ταξική άβυσσος.
Πως τολμάει ο δημοσιογραφούλης κάποιου ΕΞΤΡΑ 3 να φλερτάρει αλανιάρικα μια γυναίκα των ανωτάτων καταστρωμάτων του Τιτανικού.
Νομίζει οτι θα τη γοητεύσει με τα κοτλέ και καστόρινα σακκάκια που ψωνίζει απο τον Ταύρο και το κουρεμα του, των 5 ευρώ;
Μα επιτέλους η Τρέμη δεν είναι κανα απο τα πουτανάκια που τον σερβίρουν στη Βουκουρεστίου.

Καραδεξιος είπε...

η ντορεττα κατι μου λεει οτι θα εχει την τυχη του Βενιζέλου. Εχει ξυπνήσει ο λαός και κρίνει πλέον καλύτερα

Ανώνυμος είπε...

η σχεδόν 60αρα τρεμη με το ζορι φαινεται 40

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο, σε εκνεύρισε κάτι που είπε ο κυρ Γιαννης δηλαδή, γι' αυτό θα το ρίξεις δαγκωτό στον κυρ Αντώνη, όπως το έχεις ξανακάνει βέβαια? Τι με λες ρε Καραϊσκο σοβαρώς? Πολύ γοητεία πρέπει να έχει ο αντωνάκης για να καταφέρει ολόκληρο κομμουνισταρά καραίσκο, αλλά εδώ κατάφερε τη βίσση στα ντουζένια της στον καραίσκο θα κολλούσε

Ανώνυμος είπε...

ο αραμπ μαζι με τον υπάλληλο του μπόμπολα ψηφισαν ΠΟΛΑΝ μπάργουντ.Σταμάτα να βγαζεις ανώνυμα βρώμες άθλιε

Ανώνυμος είπε...

αραμπατζή;

Ανώνυμος είπε...

Μπάργουντ τωρα που ο Βαψ απεκάλυψε την αληθινή Θεοδώρα θα ψηφίσεις Αντώνη στις γιωταδοεκλογες;Εγω πιστεύω οτι ουτε καν ο Βαψ μπορεί να σου αλλάξει γνώμη πια.Στην καλύτερη θα ψηφίσεις τον Κυριάκο

Ανώνυμος είπε...

ποιος είναι ο αραμπ και ποιος ο υπάλληλος του μπόμπολα καραίσκο; για δώσε λεπτομέρειες

Ανώνυμος είπε...

δεν έχουν κάποιο δημοσιογραφικό ενδιαφέρον τα πρόσωπα αυτά

Ανώνυμος είπε...

Εκτός απο το γεγονός βεβαια οτι ψήφισαν ΠΟΛΑΝ.

V. είπε...

Καραϊσκο εγώ τον Σαμαρά τον θεωρώ περίπτωση της πλάκας - να εξηγούμαστε. Αλλά επειδή ξέρω πλήρως τι σημαίνει Μπακογιάννη, θα χαρώ πολύ να ηττηθεί, αφού έτσι κι αλλιώς, και με αυτή στην ηγεσία, δεν πιστεύω ότι θα αλλάξει τίποτε προς το καλύτερο. Αντιθέτως. Κολομβία θα γίνουμε. Με τον Σαμαρά δεν έχω την πραμικρή συγγένεια, μου προκαλούν απέχθεια αυτά που πιστεύει (ουδεμία σχέση έχουν - πιστεύω - με την πραγματικότητα) και βλέπω, παρακολουθώντας τις ομιλίες του και ξέροντας και ποιος του τις γράφει, πόσο παπαγαλίζει διάφορα μου του λέει κάποιος που τον επηρεάζει. Έχει έτοιμο και βιβλίο, εδώ και έναν περίπου χρόνο, γραμμένο από τον ίδιο "λογογράφο" (και κατά κάποιο τρόπο συγγενή του), τύπου ιδεολογικό μανιφέστο, το οποίο δεν ξέρω γιατί δεν το βγάζει. Για να μην ανοίξω το στόμα μου και πω τι μου έχει πει ο τύπος αυτός - υποτίθεται φίλος και συγγενής ξαναλέω - για τον ίδιο τον Αντωνάκη και γελάσει και το παρδαλό κατσίκι...

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Τι εννοείς "να εξηγούμαστε". Και στο άρθρο μου δεν αφήνω χαραμάδα φιλοσαμαρισμού.Μα πως είναι δυνατόν να περναει απο το μυαλό οιουδήποτε οτι είναι δυνατόν να θαυμάζω τον σκοτεινό οσο και ελαφρυ αυτον συμπλεγματικό πριγκηπίσκο της Μαυρης αβερωφικής δεξιάς που μου προκαλέι τέτανο.Εξηγούμαι και πάλι...κοκα κολα και ποπ κορν.

Marwood είπε...

Ο Καραϊσκος λέει ότι δεν τον ενδιαφέρει ποιός θα βγεί αρχηγός στη νδ. Και καλά κάνει, ούτε και μένα με ενδιαφέρει. Μετά το γυρίζει όμως στον καρσιλαμά υπέρ του Σαμαρά. Εκεί κάπου τον έχασα. Επίσης διαφωνώ σφόδρα στο ότι μπορείς να αποφύγεις τις επιπτώσεις από μια ενδεχόμενη κυβέρνηση ΑΣ μένοντας σπίτι. Αν πχ κατά την ταραγμένη δεκαετία του 90 είχαμε πρωθυπουργό τον ΑΣ και όχι αυτούς που είχαμε, μπορεί το σπίτι σου να βρισκόταν στην άλλη πλευρά των συνόρων, όπως συνέβη και σε διάφορους άλλους βαλκάνιους παλικαράδες της φακής. Σημειωτέον ότι συζητώ την άποψη ότι αυτό δεν θα ήταν και απαραιτήτως κακό.
Από εκεί και πέρα, για τα υπόλοιπα που λέει ο Καραίσκος για μέγκα κλπ νομίζω ότι απαντήθηκαν δεόντως, τη δε δική μου άποψη, σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει, μπορείτε να τη βρείτε στο αρχείο του μπλογκ. Νομίζω ότι το πόιντ έγινε, και το κατάλαβε ακόμα και ο αλαφρύς Καραίσκος που μπερδεύει τον Παναγιωτόπουλο με τον Παναγιώτου και δεν ξέρω και γω τι, τα πάντα όλα, και ό,τι νά'ναι ρε.
Οσο για το σχόλια του Βαψ, τι να πώ, μαλάκας ο Σαμαράς, μαλάκω και η Ντόρα, θα κολλήσουμε τώρα στο ποιός είναι ο πιο μαλάκας δηλαδή? Αυτό που αντιλαμβάνομαι εγώ, είναι ότι για αισθητικούς και όχι πολιτικούς λόγους βάζει την Ντόρα σε χειρότερη μοίρα από τον ΑΣ. Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω και την ισοπέδωση, δηλαδή πιθανότατα να είναι αγράμματη η Ντόρα, αλλά ο Μητσοτακης και ο Μητσοτακισμός αν θες, είναι διαχρονικά ο μόνος φορέας του φιλελευθερισμού στο πολιτικό μας σύστημα. Του όποιου φιλελευθερισμού, δεν είναι του παρόντος τώρα αυτό, ο καθείς και οι φιλελεύθεροι του. Το πρόβλημα με το Μητσοτάκη κατά τη γνώμη μου δεν είναι ότι έφαγε λεφτά, ή του αρέσει το χρήμα όπως θρυλείται(τι παράξενο αλήθεια)αλλά ότι αποδείχτηκε ανίκανος ως πρωθυπουργός, να εφαρμόσει πράγματα τα οποία είχε υποσχεθεί, και για τα οποία πήρε και 48% στο φινάλε, που είναι φοβερό ποσοστό για μη λαικίστικη πολιτική πλατφόρμα. Ανίκανος λοιπόν λοιπόν ο Μητσοτάκης για να φέρει σε πέρας το, πράγματι δύσκολο, έργο του εκσυγχρονισμού και εξαιρετικά μπουνταλάς κατά τη γνώμη μου: τον έκανε το παιδαρέλι ο Σαμαράς και ο χαζοέβερτ μια χαψιά. Ο πρώτος δε, ετοιμάζεται και για τη ρεπετισιόν με την κόρη του.

V. είπε...

Ναι, δεν τον λέω για σένα. Για μένα το λέω. Για να μην νομισθεί ότι, επειδή θεωρώ την άχαρη νταρντάνα με την περίεργη προφορά απεχθή, αυτό σημαίνει ότι συμπαθώ το παιδί από την Καλαμάτα. Εμένα από τη ΝΔ μου αρέσουν μόνο δύο (αν και ο ένας, απ΄ό,τι ξέρω, είναι ψιλολαμόγιο): Ο Τασούλας και ο Δένδιας. Μάλιστα, ειδικά ο δεύτερος που είναι συγκροτημένος και σοβαρός, εάν είμασταν σε άλλη χώρα όπως πχ στην Αγγλία, θα μπορούσε να θέσει και υποψηφιότητα για αρχηγός. Αλλά όχι εδώ. Στην Ελλάδα πρέπει να περιμένεις καμιά 20ετία... Αλλά η κατάντια της ΝΔ, του κόμματος των Βαρβιτσιώτηδων και των Τραγάκηδων, φαίνεται ότι και από το "νέο αίμα" προκρίνεται ο... Άρης Σπηλιωτόπουλος! Άντε να πάρεις στα σοβαρά αυτό το κόμμα της απόλυτης πλάκας.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

μαργουντ γραφω απλα οτι αν κάτσεις σπιτι σου, μπορείς να αποφυγεις τις ελαχιστότατες διαφοροποιήσεις που θα υπάρξουν με την κυβέρνηση του Σαμαρά σε σχέση με τις υπόλοιπες μεχρι τωρα κυβερνήσεις.Σημαιάκια,εμβατηρια κλπ κλπ. Ως αριστερός δεν περιμένω τίποτα απο την αστική δημοκρατία του τοπου αυτού κυριε.Ουτε καν εφαρμογή της κοινής λογικής.

Ανώνυμος είπε...

σκάσε ρε βλάκα που θες και κοινή λογική τράβα βάλε το κεφάλι σου στην λεκάνη και τράβα το καζανάκι για να συνέλθεις

V. είπε...

Marwood, το ακριβώς αντίθετο πιστεύω. Ότι κανείς για καθαρά πολιτικούς λόγους (και όχι για αισθητικούς) δεν μπορεί να είναι με την Μπακογιάννη, ανεξαρτήτως του τι ψηφίζει και του τι συμπαθεί πολιτικά. Ο πατέρας της τουλάχιστον, είχε πράγματι ένα σχέδιο να προωθήσει τον φιλελευθερισμό και το πάλεψε (άλλο αν διαφωνεί κανείς με τον φιλελευθερισμό και αν απέτυχε παταγωδώς - πράγμα για το οποίο ευθύνεται και ο "υπερεπαρκής" - έτσι νομίζει - χαρακτήρας του). Η κόρη του, κατά τη γνώμη μου (το "κατά τη γνώμη μου" το βάζω για λόγους ευγενείας, γιατί ξέρω από όλες τις πλευρές ότι είναι έτσι), δεν έχει κανένα απολύτως σχέδιο για να κάνει κάτι. Αν έχεις επαφή με το περιβάλλον της (όπως λέει ο Καραϊσκος) δεν μπορεί να μην το ξέρεις, γιατί δεν φαίνεσαι αφελής. Προσωπικά. θεωρώ ότι είναι ό,τι πιο διεφθαρμένο και κατ'ουσίαν παλαιοκομματικό υπάρχει σήμερα στην Ελλάδα. Απλώς έχει το λούστρο και την, ας πούμε, έξωθεν καλή μαρτυρία, που δεν έχει λ.χ. ο γραφικότατος Ψωμιάδης που είναι εύκολο να συντρίψεις στην ειρωνεία (κλέβοντας εκκλησία). Η οικογένεια αυτή έχει βέβαια ένα (για μερικούς) καλό (το οποίο επίσης γνωρίζω από πρώτο χέρι, αφού έχω φίλους και γνωστούς στον κύκλο της): από τη στιγμή που θα φιλήσεις το χέρι και θα δηλώσεις υποταγή, όχι απλώς σε βοηθάνε, αλλά σκίζονται για σένα. Όπως στη Μαφία...

Trueman είπε...

Βαψομαλλιά,

Διαφωνώ με προηγούμενο σχόλιο σου.
Οι ιδεολογίες είναι αναγκαίες πυξίδες. Το πρόβλημα είναι ότι με χαμένη την κοινή λογική σ' αυτή την γωνιά του πλανήτη όπως έγραψες, το απλό καθίσταται μή επιτεύξιμο.

Και ελλείψει σοβαρής δεξιάς ιντελλιγκέντσιας, η αριστερή διανόηση (τρόπος του λέγειν) έκανε επί 50 χρόνια περίπατο, επιβάλλοντας εν πολλοίς τον κατήφορο που ζούμε.

Αντίλογος εν πολλοίς δεν υπήρχε. Ποιός θα τον έκανε άλλωστε. Για αυτό τους βλέπεις αναπόδραστα απολογούμενους κι ενοχικούς στην Αριστερά. Οι δεξιοί, δεν διαβάζουν (Άντε κάνας γραφικός Βύρων το πολύ πολύ). Το δυστύχημα είναι ότι αυτό δεν το πληρώνουν μόνο ίδιοι. Το πληρώνει και η χώρα.

Ανώνυμος είπε...

Εκει στα περι μεγκα, χάνεται ο μαργουν.Τι δουλειά εχει ο Παναγίωτου τωρα;Μητσοτάκης- νεοφιλελευθερισμός,Θατσερ; Καλτεστρούτσι,Τραγκας Εν Αθηναις,ΣΚΑΙ

Trueman είπε...

Παρόλο που ποτέ δεν έχω τιμήσει το ποιόν της αγίας οικογένειας (μπορεί να το πιστοποιήσει ο μαργουντ), ωστόσο στον μητσοτάκη πιστώνω ότι τόλμησε να βάλει χέρι στην σαπίλα εκεί που άλλοι ακόμα και σήμερα 20 χρόνια μετά δεν το τολμούν. Και το χέρι η σαπίλα του το έκοψε

V. είπε...

Trueman, ας μην κάνουμε τέτοια βαριά συζήτηση τέτοια ώρα. Εγώ, έτσι κι αλλιώς, είμαι από θέση αντίθετος στις ιδεολογίες (όχι στις ιδέες) - δηλ. στα κλειστά συστήματα σκέψης και ερμηνείας του κόσμου. Αλλά δεν έχω πρόβλημα να παραδεχθώ, ως υπόθεση εργασίας (όπως θα έλεγε και ο Πάνος Παναγιωτόπουλος), ότι η ιδεολογία (και δη η φιλελεύθερη) είναι καλή και αναγκαία. Αυτό που λέω είναι ότι μου φαίνεται εντελώς αστείο κάποιος που είναι φιλελεύθερος να στηρίζει την κόρη του Μητσοτάκη ως... φιλελεύθερη, όταν αυτή και η παρέα της θέλουν να κάνουν μπίζνες. Άλλο να είσαι φιλελεύθερος, και άλλο να υποστηρίζεις, επειδή είσαι φιλελεύθερος τη Μπακογιάννη ως φιλελεύθερη. Ο Μάνος, ας πούμε (και όχι ο Ανδριανόπουλος), παρά τις ιδεοληψίες του, είναι άνθρωπος της πράξης που έχει, όμως, και φιλελεύθερο σχέδιο για αυτό που θα ήθελε να κάνει. Η Μπακογιάννη, αντίθετα, αντιμετωπίζει απλώς τον φιλελευθερισμό (που είναι προπέτασμα) ως ένα στυλ, ως μιμητικό κοσμοπολιτισμό, ως το λούστρο του πολιτισμένου δυτικού απέναντι στον καθυστερημένο ιθαγενή (για να θυμηθούμε και τον Levi-Strauss, που πέθανε πρόσφατα) - πράγμα που, εμένα τουλάχιστον, με βρίσκει απολύτως και εντελώς αντίθετο.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Αυτα και μονο που λες Βαψ αποδεικνύει οτι δεν φίλησα τη χείραν της Αγίας Οικογενείας.Αν είχα δηλώσει υποταγή, το δίχως άλλο θα είχα καλύτερη τύχη απο το να ενημερώνω τους Κρητικούς αιγαγρους και τις μηχανότρατες μες στα μαύρα χαράματα.

Ανώνυμος είπε...

δεν φίλησες χέρι ντόρας φίλησες της αλληνής μεγάλη διαφορά συγχαρητήρια αριστερέ καραίσκο

V. είπε...

Μα φυσικά. Αστειευόμουν, αγαπητέ Καραϊσκο. Αν και, όταν μου ανέφερες για Κακαουνάκη, επειδή ξέρω τις υπόγειες σχέσεις με την (υποτίθεται αντίπαλη) αγία οικογένεια, και δεδομένου ότι είσαι και από την Κρήτη, πίστευα ότι θα είχες καταφύγει στην οικογένεια και ότι εκείνη θα έβαλε το χεράκι της να σε συστήσει στον γενειοφόρο γιδοβοσκό με τον ασβέστη.

V. είπε...

Ποιάς Καραϊσκο; Της μικρής Όλγας;

Ανώνυμος είπε...

Trueman που έκανε περίπατο πριν 50 χρόνια η αριστερά ανδράκι μου; Απο τη μια μερια της Γυάρου στην άλλη ή στην Μακρόνησο και στη Μπουμπουλίνας;

Ανώνυμος είπε...

ο καραίσκος ψεύδεται, αλλά επειδή δεν έχει κανένα νόημα η διαπόμπευση κάποιου που θέλησε να βρεί μια έστω άνετη δουλειά, δεν θα προχωρήσω σε λεπτομέρειες. η δουλειά είναι ιερή καραίσκο, το ψωμί που τρως είναι πιο γλυκός καραίσκο αν το έχεις δουλέψει. ψωμί από δουλειά και όχι από εκμετάλλευση λαθρομεταναστών καραίσκο

Ανώνυμος είπε...

Να μας αποκαλύψει ο Καραϊσκος ποιας το χέρι φίλησε ή και το πόδι, μιας και, απ' ότι έχω δει, η Όλγα έχει και ωραία πόδια...

Ανώνυμος είπε...

Μια χαρά τα πάει το ΠΑΣΟΚ τση Κρήτης με την Μητσοτακοοικογένεια.Μια χαρούλα.Ποιοι;Αυτόι που παλια πυροβολιόντουσαν.Τρομερά πράγματα.

Ανώνυμος είπε...

να αυτά λέει ο καραίσκος και πάνω που πάμε να ηρεμήσουμε μας εκνευρίζει έχει εκνευρίσει ολόκληρο το σύμπαν ο καραίσκος θα τα βρει μπροστά του

Trueman είπε...

η αριστερά καραϊσκο υπέστη μια ήττα και την πλήρωσε ομολογουμένως με διώξεις. Αλλά αν είσαι αντικειμενικός, θα προτιμούσες να ήσουν ηττημένος δεξιός?

Ανώνυμος είπε...

Έχει φιλήσει ποτέ ο Καραϊσκος την Όλγα;

Ανώνυμος είπε...

για την ολγα δεν ξέρω. Για κατουρημενες ποδιες όμως...

Ανώνυμος είπε...

Μαργουντ επειδή αποδεδειγμενα πλέον είσαι συκοφάντης και εχεις λερωμένη την φωλιά σου σ οτι αφορα την επαγγελματική τακτοποιηση σου δεν σημαίνει οτι είμαστε ολοι ίδιοι (ΜΑΚΗΣ VETO) οσο κι αν θες να μας βάλεις στον ιδιο βρωμοκουβά με σενα.Επρεπε κάποιος να σκεφτεί εδω οτι ο τεμπέλης αντιμισθωτός (οπως λέγεται) καραίσκος αποκλείεται να πάει να δουλεύει πρωινιάτικα.Και ειδικά 5 το πρωί.Αρα κατι αλλο έγινε και πήγα στην ΕΡΑ.ΑΠο μονος μου δεν το ζήτησα βέβαια.Ορεξη που την είχα

Ανώνυμος είπε...

όπα βόμβα? κι ο μαργουντ βύσμα καραϊσκο? Και προσποιείται και τον ιδεολόγο φιλελευθερο?

Ανώνυμος είπε...

Μη μας απογοητεύετε και τον είχα για καθαρό τον Καραϊσκο.

Ανώνυμος είπε...

και τον Μάργουντ. Άμα μάθουμε ότι και ο Μάργουντ μπήκε στην τράπεζα με μητσοτακικό μέσο..

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο εξηγήσου. Ποιος σε ώθησε να κάνεις ραδιοφωνική εκπομπή; Ο Σουλαδάκης;

Ανώνυμος είπε...

έχω βουρκώσει καραίσκο με τα βάσανά σου, τι έχεις περάσει και συ έρμε στη ζωή σου, και τι αγώνα έχεις δώσει για το μεροκάματο, για πες μας κι αλλα να συμπονέσουμε καλύτερα

Ανώνυμος είπε...

καραϊσκο μπορείς να γίνεις λιγο πιο λεπτομερής οσαναφορα (sic) τον μαργουντ αλλιώς θα κατηγορηθείς κι εσυ για συκοφαντία

Ανώνυμος είπε...

ο λαός κύριοι, ο λαός τση κρήτης κάλεσε, απαίτησε από τον καραίσκο να τον υπηρετήσει από το μετερίζι της κρατικής ραδιοφωνική συχνότητας, και μάλιστα στην ιδιαίτερα κρίσιμη ώρα της πρώτης αρμεγιάς

Ανώνυμος είπε...

Στην τράπεζα τον τοποθέτησε ο Κυριάκος; Μίλα Καραϊσκο.

Ανώνυμος είπε...

Μίλα

Ανώνυμος είπε...

Μίλα ρε αντίχριστε

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

οχι ο Κυριάκος οχι.Εγινε κατι πολυ πιο απαίσιο.Πιο απαίσιο και απο τη φρικτή οψη της μεδουσας στο σεληνόφως

Ανώνυμος είπε...

τσιμουδια το κοπελι τσι φακής

Ανώνυμος είπε...

είμαστε ολο μάτια. Εξηγησου καλύτερα. Για να μάθουμε τι εστι μαργουντ στο κατω της γραφής

Ανώνυμος είπε...

πηδηχτηκε από τον τραπεζίτη?

Ανώνυμος είπε...

ή του κάνε πάσα την αδερφή του?

Ανώνυμος είπε...

Μήπως Καραϊσκο τον έβαλε ο Κεφαλογιάννης; Ή ο Αραμπατζής;

Ανώνυμος είπε...

είναι gay ο μαργουντ?

Ανώνυμος είπε...

μιλα κτηνος

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Ε δεν φθάνουν αυτά που είπα;Πιστεύω οτι είναι αρκετά για να προκαλούν υστερικά χαχανητά εις το εξής όποτε "βάζει μπρός" αυτή η Χεξλεϊστική μηχανή του Φιλελελευθερισμού και της αξιοκρατικής δημοκρατίας που λέγεται Μπάργουντ.

Ανώνυμος είπε...

καραϊσκο μίλα χωρίς περιστροφές. Εννοείς ότι ο Μάργουντ μπήκε στην τράπεζα αφού παρακάλεσε μέχρι τελικής πτώσης κάποιον ή κάποια πολιτικό?

Ανώνυμος είπε...

η τελική πτώση είχε επιπτωση στο κώλο του?

V. είπε...

Καραϊσκο, στον Λαβίθη ο κύριος Χρήστος από τα Ανάκτορα που λέει όλο "έλεος κύριε Κώστα". Αν και ακούω τώρα ότι έπεσε η γραμμή από Ανάκτορα. Θα βγει όμως σε λίγο.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

Οχι αυτό δεν είναι αρκούντως θλιβερό.Το να παρακαλέσεις εστω και εναν πολιτικό.Εκανε κατι πιο μελανό κάτι πιο βλάσφημο και κολλώδες.Αλλα μεχρι εδω.ΤΕΛΟΣ

Ανώνυμος είπε...

στον κώλο σου?

Ανώνυμος είπε...

Ντροπή σου Μαργουντ

Ανώνυμος είπε...

μπα μάλλον όχι γιατί τότε θα σου άρεσε έτσι αγόρι?

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

V αυτός απο τ ανάκτορα -ηθελα να στο πω και παλιά- ειναι τιγκινταγκας;

Ανώνυμος είπε...

Καραίσκο καραίσκο μικρό λαγουδάκι θα κλείσει η δαγκάνα στον τρυφερό κωλαράκο σου θα ματώσει καημένε μου και θα κλαψουρίζεις μετά όπως και την άλλη φορά

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 634   Νεότερο› Νεότερο»