Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

ΜΑΛΑΚΕΣ

Παραδοσιακό ντέρμπι αιωνίων, ελ κλάσικο πια. Καθυστερημένοι-ες κωλογριες δαιμονισμένες ανάποδα και κωλογεροι Σαβοναρόλες , άθλια παπαδαριά με μπράβους βουλευτες του γυμναστηριου της βουλής, εναντίον ηθοποιών της αντεργκράουντ και φίλελευθερης έκφρασης σε επίπεδο παναγοπούλου -"όταν ημουν γκόμενα" του Κονδυλάκη- μ ακτιβιστές της κάμερας του μεγκα και των πρωηνάδικων, ιεροκηρυκες ελευθεριοτήτων και δικαιωματων υπερ της κτηνοβασίας και της θυγατεροποδολαγνείας γενικώς και του αδεσμεύτου υπνου 10:00 με 13:00.
Στο καθεστώς του πρωτοτυπου γερμανικου ναζισμού , όλοι μαζι σε καμιόνι και βουρ για το αουσβιτς.


Και γω σου λέω οτι ο παναγιώταρος κερδίζει τη μάχη και με τις χασαποφωνάρες του καθιστά τη θέαση της παράστασης στο χυτήριο , αδύνατη. Τι θα πάθει το παγκόσμιο κι αθηναικο θέατρο και η ελευθερία έκφρασης να καταλάβω δηλαδή. Έχασε η βενετιά βελόνι και φιμώθηκε η μαλακία , πεντακοσιες χιλιάδες ελληνες ηθοποιούς έχουμε μεχρι να παντρευτούν καμμια πλουσια ή καναν πλούσιο. Τούμπανο μας τα χουν κάνει οι θεατράνθρωποι και το χόλιγουντ με τις εκδοχές του βίου του χριστού , του μωάμεθ, τους πράκτορες της σια και την εισβολή εξωγήινων.Ο Χριστός φουρναρης , χριστός αδελφή , ο χριστός ξανασταυρώνεται .Δουλειά δεν έχω ,ας γράψω κάτι ακόμη όπως εκατομμύρια άλλοι , να προκαλέσω τους καθυστερημένους, να κάνω σουσουρο , να έρθει κι ο τατσόπουλος αναμαλλιασμένος και τα χρυσά αυγά , να νομίζουμε οτι γίναμε Σαν φρατζίσκο - μπητνικς εναντίον ρεπουμπλικάνων, Μπρέχτ κατα ναζί.


Το κερασάκι στην τούρτα το έβαλε η ίδια η Παναγοπούλου με την τηλεοπτική τοποθέτηση της οπου φρόντισε σαν νέος Γαλιλαίος να δηλώσει υποταγή στα θεία και τα ιερά, μην χαλάσει και το στομαχάκι των ευσεβών πιστών .Δηλαδή: Παιδιά οχι μύτους , πλασεδάκια μωρέ...Πολυ προχωρημενα πράγματα: " Ειμαι ελληνίδα χριστιανή ορθόδοξη".Στα αρχίδια μας βάσια.

1.300 σχόλια:

«Παλαιότερο   ‹Παλαιότερο   801 – 1000 από 1300   Νεότερο›   Νεότερο»
Ανώνυμος είπε...

www.youtube.com/watch?v=jLRmwkMA3dU

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=Fur3t7pElM0&feature=related

Ανώνυμος είπε...

Εγώ νομίζω πως καλά τα είπε ο Χατζάρας.

Ανώνυμος είπε...

http://to-fresko.blogspot.gr/2012/11/blog-post_5.html

Ανώνυμος είπε...

Λείπει η Ευη Δεμίρη η Μαίρη Χατζάκη και η Μενυα© Παπαδοπούλου

Ανώνυμος είπε...

http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=234433

Καραϊσκο ακούς;

Ανώνυμος είπε...

Αληθεύει ότι τη Μένυα την έσμπρωχνε ο Μένιος;

Ανώνυμος είπε...

Ο Κάρολος ήταν ο δράστης.

Ανώνυμος είπε...

Μα το έχουμε ξαναπεί. Οι πασόκοι του '80 (ιδίως οι πρωτοκλασάτοι) πρέπει να είναι οι πιό καλοζωισμένοι άνθρωποι στην ιστορία του γνωστού σύμπαντος. Με το άχαστο τρίπτυχο κηφηναριό, γκόμενες και χρήμα.

Ανώνυμος είπε...

http://nonews-news.blogspot.gr/2012/11/twitter.html

σωστός ει και βλαξ

Ανώνυμος είπε...

http://newpost.gr/post/166300/titloi-teloys-gia-lymperi-ston-kontomina-tessera-periodika/

ερχονται καλά νεα απο παντου

Ανώνυμος είπε...

Δεν ντρέπεσαι λίγο καραίσκο να χαίρεσαι που συνάδελφοι σου αλλά πάνω απ' όλα συνάνθρωποι χάνουν τη δουλειά τους; Ανθρωπος είσαι συ μωρέ ή κτήνος

Ανώνυμος είπε...

ποια δουλειά μωρέ εχασαν ; θα μας τρελλάνεις τωρα;

Ανώνυμος είπε...

http://newpost.gr/post/166164/malli-me-malli-spyrakisarafogloy-sto-Mega/

Δυσαρεστημένη λέει εμφανίζεται η σπυρακι. αμα είσαι μπάζο δηλαδή και σου κοτσάρουν δίπλα τη μουνάρα λογικό δεν είναι;

Ανώνυμος είπε...

σκυλάνθρωποι

Ανώνυμος είπε...

η ωραία ελένη της τιβι εδειχνε να απολαμβανει την συντροφια του ματεο αλλα κι εκεινος δεν την αφηνε ουτε δευτερόλεπτο απο τα ματια του.

Ανώνυμος είπε...

http://www.enikos.gr/lifestyle/94288,O_Kwstas_Tsakwnas_sto_enikosgr:_phran_.html

Ανώνυμος είπε...

http://newpost.gr/post/166083/TiVictim-kai-i-politiki-syntaktis-eua-antonopouloy-apokirykse-to-Life-style/

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=2zPiQgUQt3E

Ανώνυμος είπε...

Ε αφού πήρε ο Πάριος και βεβαιώθηκε ότι ζει ο Τσάκωνας, τώρα ησύχασα.

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΙΜΑΚΟ , ΚΛΕΙΝΕΙ ....ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΟΙ 4 ΤΡΟΧΟΙ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΑΒΑΘΑ , ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΤΑΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΘΕΣΜΟΣ ΣΤΟ LIFE STYLE ΠΟΥ ΚΑΤΟΠΙΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΤΟΥ ΒΡΑΒΕΥΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΟΠΩΣ Ο ΕΝ ΛΕΥΚΩ 87.7, Ο BEST 92.6 MENOYN ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΑ....ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΛΥΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ (νομίζω οτι οι ΑΤΤΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ έχουν μεινει μονο στον εκδοτικο χωρο και ακουγεται οτι θα απορροφησουν τα κερδοφορα εντυπα του Ομιλου αυτου)....

Ανώνυμος είπε...

Ο Μπιτζιμπιτζίδης ζει

Ανώνυμος είπε...

Για όλα έχει βαρύνουσα άποψη ο Δεβελέκος. Πολιτική, λάιφ στάιλ, βιβλία, ποδόσφαιρο, δημοσιογραφία. Ένας σύγχρονος άνθρωπος.

Ανώνυμος είπε...

Καλά κάνει. Δημοκρατία έχουμε.

Ανώνυμος είπε...

Ο George Develekos B κοινοποίησε φωτογραφία από Barack Obama.
AΠΟΨΕ ΟΛΗ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΜΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΝΙΚΗ....ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ...ΟΡΙΑΚΗ ΑΛΛΑ ΝΙΚΗ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αυτά είναι.

Ανώνυμος είπε...

Ντεβελεκρουα

Marwood είπε...

Συγκλονιστικός και συνάμα πανανθρώπινος ο ντεβελέκος στην -βαρύνουσας σημασίας, το δίχως άλλο- υποστήριξη που απλόχερα παρέχει στον αποχωρούντα πλανητάρχη.

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
μπραβο ρε ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ.....ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΛ Ο ΜΑΣΑΔΟ.....Αντε , μετα ταυτα η ΜΟΜΠΕΛΙΕ μπορει να ειναι η "ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ"

Ανώνυμος είπε...

Δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι ο άνθρωπος αυτός είναι υπαρκτός.

Ανώνυμος είπε...

μήπως αν τον πλακώναμε τον ντεβελέκο θα ήτο μια κάποια λύσις?

Ανώνυμος είπε...

Εγώ τον συμπαθώ τον Ντεβελέκο. Μου φαίνεται καταπληκτικός και πολυμαθής άνθρωπος. Ένας ωραίος άνθρωπος θα έλεγα.

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
"Καθε γενια νομίζει ότι είναι προορισμένη να ξαναφτιάξει τον κόσμο. Η δική μου ξέρει ότι δεν θα τον ξαναφτιάξει, αλλά η αποστολή της είναι ίσως πιο σπουδαία. Πρέπει να εμποδίσει τον κόσμο να χαλάσει."ΑΛΜΠΕΡ ΚΑΜΥ στην Ομιλία του για το Νομπελ Λογοτεχνίας το 1957....

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
Κυριακή
το ακουμε, το ξανα ακουμε και ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ....Η ADELE και σε αυτο , ζωγραφιζει !!!

James Bond 007 Skyfall by Adele [OFFICIAL FULL MUSIC VIDEO]
www.youtube.com

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
10 ώρες πριν στην περιοχή Athens
ο James Bond ήρθε και συνάντησε στην Αθήνα τον ΒΕΝΙΖΕΛΟ γιατι έχουν τον ίδιο κωδικό. Ο ένας είναι ο 007 και ο άλλος ειναι ο 0,07%

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=S_vWAI7fHhw

Ανώνυμος είπε...

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/168853_102807016530508_956189235_n.jpg

Marwood είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=L9F2H-VWfoA

Ανώνυμος είπε...

Ο δεβέλεκος φίλε 10:00 δεν είναι άνθρωπος αλλά ιδέα που αντιπροσωπεύει τη βαθύτερη μαλακία του νεοέλληνα.

Ανώνυμος είπε...

Εμένα μου φαίνεται ένας τύπος με πολλά ενδιαφέροντα. Ένας ωραίος και πολυμαθής άνθρωπος.

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλος χιουμορίστας ο δεβέλεκος επιπέδου σεφερλή.

Ανώνυμος είπε...

Ο Χρήστος Παπουτσής έσπασε επιτέλους τη σιωπή του μετά από ένα χρόνο ηχηρής αποστασιοποίησης από τα δραματικά τεκταινόμενα στην πατρίδα μας και είπε πράγματα σωστά, πράγματα σημαντικά, όπως άλλωστε μας έχει συνηθίσει τα χρόνια της ενασχόλησής του με την πολιτική.

Ο τόπος έχει ανάγκη από φωνές που δεν μασάνε τα λόγια τους, από φωνές που θα μας κάνουν να ονειρευτούμε και πάλι. Και, ευτυχώς, η φωνή του επιτυχημένου υπουργού ανήκει σ' αυτές.

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=4KntYPXffmc

ανταγωνισμός της κούκλας συμπρωτεύουσας στον τάκη

Ανώνυμος είπε...

http://www.facebook.com/lifeskai

Ανώνυμος είπε...

Μία καλή τιμωρία για το Ντεβελέκο θα είναι να σβερκοδαγκώσει τον Καραϊσκο. Downside θα χαρεί ο Kαραϊσκος but you can't have your cake and eat it too.

Ανώνυμος είπε...

Από τον Μουκέα στον Σκούνα, σαν να λέμε "από τη Σκύλλα στη Χάρυβδη".

Ανώνυμος είπε...

Θρίαμβος Ντεβελέκου. Θεός ξέρει τωρα τι μας νοιαζει εμάς αυτο και ειδικά τον ντεβελέκο.

Ανώνυμος είπε...

Ακουσα και διάβασα , οπως όλοι , δεκάδες αναλύσεις για την επόμενη μέρα των αμερικανικών εκλογών με ομπάμα η Ρομνει στο τιμόνι. Οπως γινεται καθε φορά στας αμερικανικάς εκλογάς, οι "αναλυτές" με γλώσσα γενικόλογη και κενή νοημάτων ωστε να περιλαμβάνει όλα τα ενδεχόμενα, προσπαθούν να προβλέψουν τις κινήσεις και την νεα πολιτική του προεδρου περίπου όπως οι αρχαίοι διάβαζαν τα σφαγια των ζωων κι οι μπουκ νομικάριοι τα στοιχηματικά

Ανώνυμος είπε...

http://www.contra.gr/newspapers/Sport/i_prasini/h-prasinh.1999540.html

Ανώνυμος είπε...

http://www.clickatlife.gr/story/theatro/giannis-bouros-itan-ola-daneika-oi-thesmoi-oi-igetes-ta-xrimata?id=2250204&ref=naftslider

Ανώνυμος είπε...

Χα,χα,χα.... Το παρακάτω σχόλιο ανήκει σε αναγνώστρια της στήλης του Κασιμάτη στην Καθημερινή, αναφορικά με τους χαρακτηρισμούς του για την Ζωή Κωνσταντοπούλου στο τελευταίο άρθρο του. Απόλυτα ακριβές. Έχει και τα καλά της η Ελλάδα τελικά. Τουλάχιστον σε αυτή τη μπανανία, δεν ζούμε ακόμα τη δικτατορία της πολιτικής ορθότητας.
Όπως συμβαίνει σε όλες τις μπανανίες άλλωστε.

"Αν σε αμερικάνικη ή αγγλική εφημερίδα που τόσο θαυμάζετε είχατε αναφερθεί σε βουλευτίνες με σεξιστικούς προ-φρουδικούς όρους (η λέξη "υστερία" έχει μακρά προϋπηρεσία στην υπόθεση του σεξισμού) ήδη θα μαζεύατε τα πράγματα σας από το γραφείο σας. Αλλά εδώ είναι Ελλάντα, όπου η μεγαλύτερη εφημερίδα της χώρας ανερυθρίαστα παραχωρεί τη δεύτερη σελίδα της σε κάποιον που το τελευταίο του ανάγνωσμα περί γυναικείας φύσης φαίνεται να γράφτηκε το 1860."

Ανώνυμος είπε...

http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=234667

Ανώνυμος είπε...

Μα αν υπήρχε δικτακτορία© πολιτικής ορθότητας για δημοσιεύματα, ήδη τον καραίσκο θα τον είχαν μεταφέρει αλυσσοδεμένο στα υπόγεια της κομμαντατούρ της τρόικας.

Οχι ότι δεν θα του άρεσε βέβαια...

Ανώνυμος είπε...

http://www.protothema.gr/Default.aspx?pid=315&la=1&aid=234307

Ανώνυμος είπε...

Πρέπει να είναι μεγάλο το δράμα της Έλενας Μακρή-Λυμπέρη και του δαιμόνιου συζύγου της. Οι πρωταγωνιστές του εγχωρίου γκλάμουρ να βιώνουν αυτον τον τόσο άδικο επίλογο. Ο νούς μας είναι μαζί με την Έλενα, τούτες τις δύσκολες ώρες. Ως πότε οι ξένοι θα καταστρέφουν τις ζωές μας, θα σκοτώνουν τα όνειρά μας?

Ανώνυμος είπε...

"...με την ίδια να τρέχει να καλύψει με τούλια τα σόκιν ερωτικά γλυπτά έργα του Τάκι -οι περίφημοι φαλλοί του- εξαιτίας του ξαφνικού ερχομού του τότε μητροπολίτη Δημητριάδος Χριστόδουλου στο σπίτι μετά τον γάμο..."

Ανώνυμος είπε...

Aθείστ αθειστ , πουρ λ ομ, Παρί.

Ανώνυμος είπε...

Karaisk, karaisk. Eau de xestra

Ανώνυμος είπε...

Τι πλάκα γίνεται με αυτές τις μυθιστορηματικές αφηγησεις των φαληρημένων επιχειρησεων. Καθε μέρα ενα νέο στόρι

Ανώνυμος είπε...

Δεν μπορώ να ακούω πια το " εχω τρια παιδιά πώς θα τα ζήσω σε ρωτάω" ... Ας μην τα κανες φίλε

Ανώνυμος είπε...

Nα που η επιλογή του αυνανισμού τελικά αποδεικνύεται σωτήρια.

Ανώνυμος είπε...

Γενικώς μιλώ, δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στον Καραϊσκο.

Ανώνυμος είπε...

γιατι ρε φίλε μπορείς και να γ...ς χωρίς να τεκνοποιείς. Αμεσως στη μαλακια παει το μυαλό ; Γενικα μιλάω

Ανώνυμος είπε...

http://www.protothema.gr/life-style/Gossip/article/?aid=234757

Ανώνυμος είπε...

λυπάμαι για τα βραβεία στατους , πάντα ηθελα ενα

Ανώνυμος είπε...

Πάντως πρέπει να παραδεχτούμε ότι η οικογένεια Λυμπέρη μπορεί να πήρε πολλά, ωστόσο έδωσε και πολλά στην ελληνική κοινωνία. Μην ξεχνάμε ότι, ο χώρος αυτός πιστώνεται την θεαματική μεταμόρφωση των ελλήνων (και ιδιαίτερα των ελληνίδων) από κακόγουστους Γαρδέληδες σε απαιτητικούς λάτρεις του ωραίου στυλ.

Πολλοί βέβαια θα επιμείνουν ότι οι εκδόσεις τύπου Λυμπέρη ή Κωστόπουλου ήταν προδιαγεγραμμένες φούσκες που έσκασαν στην ώρα τους και δεν χρειάζεται ούτε σταγόνα δάκρυ για το φούντο τους, ειδικά στην τρέχουσα συγκυρία που ο λαός πεινάει. Εμείς όμως δεν συμμεριζόμαστε μια τέτοια μίζερη άποψη.

Στο κάτω-κάτω ο Τζόρτζτ Φίσερ έλεγε "αν είναι να πέσεις, πέσε με στυλ". Φαντάζεστε να πέφταμε στον οικονομικό μας όλεθρο με ρούχα Γαρδέλη και στύλ Λίντας Γίγα?

Ανώνυμος είπε...

Είναι πολύ σωστό το παραπάνω σχόλιο.

Ανώνυμος είπε...

"...Μην ξεχνάμε ότι, ο χώρος αυτός πιστώνεται την θεαματική μεταμόρφωση των ελλήνων (και ιδιαίτερα των ελληνίδων) από κακόγουστους Γαρδέληδες σε απαιτητικούς λάτρεις του ωραίου στυλ, όπως ας πούμε ο Νίκος Αναστόπουλος..."

Ανώνυμος είπε...

τα μεταξωτά βρακιά - μεταξωτούς κωλους. Εμεις εγινήκαμε λιμοκοντόροι, χωρίς δανεικά θα επρεπε και το λεω με βαρεια καρδια να φοράμε κλου , μαιμούδες και προπερσυνης κολλεκτιον ιταλικά. Και καλά εμας τους ανδρες στα τετοια μας, με δυο κοστουμια ζεις για πάντα αν δεν σου χρειαζονται στη δουλειά. Οι γκόμενες; Πώς τις βλέπεις ; Θέλουν 10 καινουργια κομματια κάθε σεζόν. Μα κάθε φορα που φευγουν που σχολνάνε , πριν πάνε σπίτι , κάτι θα βρούν να ψωνίσουν δεν υπάρχει περίπτωση. Ενα κραγιόν , ενα αρωμα , ενα δώρο (τι ειναι αυτο με τα δώρα !) μια ζώνη , ενα αξεσουάρ.

Για μενα κύριοι δεν υπάρχει τιποτα πιο γελοίο, απο την αφραγκη , αβασιμη , υποθηκευμένη κομψότητα. Να φοράς αυτα που η τσέπη σου αντέχει. σκληρος νομος αλλα νομος

Ανώνυμος είπε...

Σωστό και αυτό το σχόλιο.

Ανώνυμος είπε...

Αν θέλει κανείς να δει την αισθητική μετάβαση του Έλληνα, ας παρακολουθήσει με προσοχή το στυλ ενδυμασίας του Αναστόπουλου. Πως ξεκίνησε στις αρχές του '80 και που έφτασε μετά από λίγα μόλις χρόνια.

http://img.protothema.gr/1D9A0AAF635D1B6973696B31CA059909.jpg

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι λάτρης του ωραίου στυλ ο Καραϊσκος; Και γω που νόμιζα το αντίθετο.

Ανώνυμος είπε...

Κομψοδάνεια

Ανώνυμος είπε...

παναγια μου , ουτε στο μπολιγουντ τετοια κατάσταση . Μα αμαν ρε Νικολή

Ανώνυμος είπε...

τα χείλη μου δαγκασα με τη φωτο του νίκου

Ανώνυμος είπε...

Το θέμα είναι το πώς είναι τώρα. Σωστό φιγουρίνι.

Ανώνυμος είπε...

Καλα με τη μόδα δεν βγάζεις άκρη. Σε δεκα χρόνια μπορεί και να γελάμε με το τωρινό στιλ του νικου. Παρόλο που τωρα την εποχή μας, την χαρακτηρίζει το κλασσικό στιλ. Απο το 70 εως το 95 έγιναν όργια στυλιστικά και ακροβατισμοί, για τα οποία όλοι ντρεπόμαστε.
Να πω εδω οτι η διαφορά μεταξυ Λυμπε και Κωστό εινα πασιφανής. Ο λυμπέρης είναι τελειως γυφτος προδήλως , μιλάμε για το παγιο λουκ του επιτυχημένου αθλητή.Πολλα λεφτα και γυφτιά, Ιλουστρασιόν και φανταχτερό νεο ζιγκολιαρικο στιλ. Ο πέτρος ήταν πιο κλασίκ στο ντυσιμο,, βεβαια δεν απεφυγε κι αυτός τις γελοιότητες.

Ανώνυμος είπε...

Sic transit gloria mundi κύριε Λυμπέρη. Έτσι κι ο σβερκοδαγκωμένος θα αναγνωριστεί μετά θάνατον από το πλατύ κοινό, σήμερα μόνο οι πάκι νοικιάρηδες-εραστές του τον υμνούν.

Ανώνυμος είπε...

http://fimotro.blogspot.com/2012/11/blog-post_5190.html

Ανώνυμος είπε...

http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/ergasia/areios_pagos_antisyntagmatikes_oi_perikopes_misthwn_stoys_dikastes.2000173.html?utm_source=news247home&utm_medium=impnews&utm_content=tab2&utm_campaign=HW

Ανώνυμος είπε...

Εσύ που κοροϊδεύεις φίλε έχω να σου πω ότι η Λυμπέρη έχει τρία παιδιά . Πως θα τα ζήσει μου λες;

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
Για να ειμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟΣ και για να προτάξω την έννοια του "νομικού" και της "συνταγματικης ταξης": Τα αισθηματα μου για τους αλητηριους του ΣΥΡΙΖΑ τα ξέρετε πολυ καλά...Ομως στο θέμα της ένστασης περι αντισυνταγματικοτητας των μέτρων που ΞΑΦΝΙΚΑ προβαλλαν σημερα το πρωι και στο καθαρα διαδικαστικο κομματι , ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΣΚΑΛΠ της συγκυβερνησης ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ,...Τους ξαφνιασαν, τους ξεβράκωσαν, τους αναγκασαν διά του Βαγγελη Μειμαρακη να "παραβιασουν" τον ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ της Βουλης για να ξεγλυστρησουν...Οποιος τους συνέστησε τετοια κινηση , ειναι πολυ εξυπνος πολιτικα και μπραβο του.....ΕΤΣΙ , ΔΙΟΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΟΜΙΙΚΟΙ....

Ανώνυμος είπε...


George Develekos B από Lawnet.gr
Eιναι άγρια μέρα και έρχεται πιο άγρια νυχτα

Ανώνυμος είπε...

Αγρια πουτσα στον πωπο σου

Ανώνυμος είπε...

αυτό τώρα είναι απειλή ή ευχή για τον σβερκοδαγκωμένο?

Ανώνυμος είπε...

αυτό τώρα είναι απειλή για τον δριβελέγκο ή ευχή για τον σβερκοδαγκωμένο?

Ανώνυμος είπε...

Ο Στουρνάρας προ λίγου αναγκάστηκε να πάρει πίσω την τροπολογία που κατέθεσε πριν λίγο που εξίσωνε τους υπαλλήλους της βουλής με τους δημοσίους υπαλλήλους και οι υπάλληλοι της Βουλής ξέσπασαν σε αλλαλγμούς.

Άλλη μια υποχώρηση εμπρός σε μια κάστα.Όσα μέτρα και αν παρθούν αν χέζονται κάθε φορά που μουλαρώνει μια "συμπαθής" επαγγελματική ομάδα η χρεωκοπία δεν γλυτώνεται με τίποτα.

Ανώνυμος είπε...

Ο μεγάλος μας ηθοποιός Κώστας Τσάκωνας, ο καλλιτέχνης που ερμήνευσε μοναδικά διάφορους απαιτητικούς ρόλους όπως του μαστρο Γιάννη στο αριστουργηματικό "Κλασσική Περίπτωση Βλάβης" ή του κυρ Τρύφωνα στην "Μεγάλη Απόφραξη", έδωσε τελικά σημεία ζωής.

Να θυμίσω ότι κάποιοι ατάλαντοι, ζηλόφθονοι και κακοπροαίρετοι διέδωσαν πρόσφατα ότι ο Κώστας Τσάκωνας αυτοκτόνησε. Αγνοούν οι δυστυχείς ότι ένας Κώστας Τσάκωνας δεν αυτοκτονεί ποτέ.

Ένας άνθρωπος που του έχει φάει τη Βέρα Γκούμα ο Βύρων Πολύδωρας κι άντεξε τέτοιο χτύπημα της μοίρας, ένας άνθρωπος που γύριζε όλες τις επικίνδυνες σκηνές των ταινιών του ο ίδιος (το παράδειγμα της σκάλας από την οποία είχε πέσει στην Μεγάλη Απόφραξη κι είχε σπάσει τη μύτη του είναι γνωστό) ή που έχει αντέξει να σηκώσει με τα χέρια του μια Ευαγγελία Σαμιωτάκη αλλά και μια Βέτα Μπετίνη για χάρη της 7ης Τέχνης, είναι αν μη τι άλλο γενναίος και δυνατός. Ένας άνθρωπος πρότυπο, ένας πραγματικός άνδρας που δε λυγίζει ποτέ.

Η μεγάλη έκπληξη όμως ήρθε, όταν την αποκάλυψη για το ότι ο Κώστας Τσάκωνας βρίσκεται εν ζωή, την έκανε ο επίσης μεγάλος πρώην ηθοποιός και νυν δημοσιογράφος-παρουσιαστής, Ηλίας Κακλαμάνης.

Το πρότυπο μετριοφροσύνης, ευφράδειας αλλά κυρίως κομψότητας, ο άνθρωπος που στις εποχές της αστακομακαρονάδας διαφήμιζε με τις ενδυματολογικές του επιλογές τις τίμιες ελληνικές επιχειρήσεις που αγωνίζονταν να επιβιώσουν (όπως τον μόνιμο χορηγό της εκπομπής του κύριο Πανταζώνα), ο Ηλίας ο Κακλαμάνης, επανέκαμψε με συνταρακτικό ρεπορτάζ
το οποίο παρατίθεται στο παρακάτω link, διαψεύδοντας κάποιους είρωνες που τον περιγελούσαν και τον θεωρούσαν ξοφλημένο.

Ένα μεγάλο μπράβο λοιπόν στον Ηλία Κακλαμάνη για την τεράστια δημοσιογραφική του επιτυχία και τα φθονερά στόματα τα οποία έκλεισε. Δικαίωσε τον μεγάλο Frank Sinatra, ο οποίος είπε ότι "The best revenge is massive success".

Ας προσέχουν και κάποιοι κάτοχοι του πολύτιμου βιβλίου που έχει γράψει ο Ηλίας, ειδικά όταν τους έχει χαριστεί από τον ίδιο τον συγγραφέα. Αντί να ειρωνεύονται τον πολυτάλαντο Ηλία, καλά θα κάνουν να το κρύψουν σε κάποια θυρίδα γιατί αργότερα θα το μετανιώσουν. Κάποια στιγμή το βιβλίο αυτό θα έχει μεγάλη αξία.

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=QpsjAKXImw4&feature=endscreen

Marwood είπε...

Δύο τρόποι να το δει κάποιος.

Ο "αισιόδοξος" μπορεί να πει ότι πρόκειται για μια επανάληψη του 1964, όπου η ήττα του Goldwater, όπως λέγεται, άνοιξε το δρόμο για το θρίαμβο του Reagan 16 χρόνια αργότερα.

Ο "ρεαλιστής" βλέπει την αρχή της αποχώρησης της υπερδύναμης από τη driver's seat και τη μεταφορά στη back seat. Όπου ξέρετε τι γίνεται συνήθως εκεί.

Ημέρες Αντρόποφ και Τσερνιένκο δηλαδή, ειδικά, λέω εγώ, αν η αλλαγή στην Κίνα είναι προς την κατεύθυνση της απελευθέρωσης, γενικώς.

Σε κάθε περίπτωση, ο αραπάκος (εξοχικό κέντρο τα αραπάκια) θα είναι ένα lame duck, που λένε και στα πέριξ του Ντισι, που θα βυθίζεται όλο και περισσότερο στο χρέος και τα αστεία σοσιαλιστικά πειράματα, αν μιλούσαμε και για άλλη χώρα θα τον είχα και υποψήφιο για να καβαλήσει το Marine One.

θα σώσουν τις ΕΠΑ και γενικότερα τη Δύση τα πυρηνικά και τα αεροπλανοφόρα? Θα τη σώσει μήπως ο εκβιασμός προς την Ασία, που είναι στη βάση του συριζέικης λογικής: εάν κλατάρω εγώ, μαύρο φίδι που έφαγε και εσένα και τα παλιόχαρτα μου που έχεις και θα τα κάνεις ταπετσαρία.

Δεν το νομίζω, ίσως μόνο μια απροσδόκητη και επαναστατική τεχνολογική καινοτομία, ιδίως στον τομέα της ενέργειας.

Marwood είπε...

Για να μην παρεξηγηθώ, μέγας αστερίσκοε εδώ: Ο βουλκανιανός ή κάτι τέτοιο μισοπλέμονος που καταβάσανε οι άλλοι, φυσικά ουδεμία σχέση έχει με το γίγαντα Goldwater, η επιρροή των ιδεών του οποίου σήμερα είναι 10πλάσια από αυτή που είχαν στην εποχή του.

Το γεγονός ότι δεν μπορούν να βρούν υποψήφιο που να μην προκαλεί μειδιάματα ή και γέλωτες, δίνει πόντους στην επιχειρηματολογία του "ρεαλιστή" παραπάνω.

Ανώνυμος είπε...

http://news247.gr/eidiseis/kosmos/nikol_malliwtakh_mia_krhtikia_sthn_amerikanikh_voylh.1999843.html

Ανώνυμος είπε...

http://news247.gr/eidiseis/gnomes/adonis-georgiadis/ki_omws_tha_ta_kataferoyme.1994210.html

το άρθρο του Άδωνι αξίζει για τα σχόλια από κάτω.Πραγματικά δεν υπάρχει ελπίδα καμιά.Εδώ εγώ φοβάμαι να εκφράσω τις πραγματικές μου απόψεις στον στενό συγγενικό μου κύκλο μην φάω κάνα ξύλο.Όλοι μιλάνε για ξεσηκωμούς ότι ξυπνήσαμε δεν τρώμε κουτόχορτο κρεμάλες κτλ.

Προσεχώς συριοποίηση κύριοι.

Ανώνυμος είπε...

Ελπίδα για μια καινοτομική εφεύρεση στον τομέα της ενέργειας δεν υπήρξε ποτέ στην Αμερική. Υπήρξε μόνο στην Ελλάδα και άκουγε στο όνομα Γεώργιος Γκιόλβας. Από τη στιγμή που ο Γκιόλβας απεβίωσε, τελείωσαν κι οι ελπίδες όχι μόνο του ελληνισμού αλλά ολόκληρης της ανθρωπότητας.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Από τη στιγμή που πήρε πίσω ο Στουρνάρας την "παύση των διευθυντών σε εφορίες ΣΔΟΕ κλπ", αλλά και από το 30% τέλος επιτηδεύματος στους πάντες, έγινε κατανοητό το οφθαλμοφανές:

Στη χώρα που κανείς δε ζητάει απόδειξη και δείχνει "αλληλεγγύη" στον φοροφυγά επιτηδευματία συμπαριστάμενος κατά του "κακού κράτους", ο μόνος τρόπος εύρεσης εσόδων από το κράτος ήταν, είναι και θα είναι η φορολογική αφαίμαξη των μισθωτών. Συνδυαστικά τα 2 γεγονότα, δείχνουν ότι το κράτος σήκωσε ψηλά τα χέρια αποδεχόμενο ότι δεν μπορεί να πατάξει τη φοροδιαφυγή. Ρίχνει τώρα ένα 30% τέλος, με την λογική του να πάρει το 15% από όλους, θεωρώντας ότι ούτως ή άλλως θα φοροδιαφεύγουν και θα δηλώνουν τα μισά κέρδη. Κι ο επιτηδευματίας που δεν έκλεβε, πλέον θα κλέβει. Αντί τα βόδια οι μισθωτοί να βγουν οι ίδιοι και να απαιτούν αποδείξεις για να μειωθεί η φοροδιαφυγή, βρίζουν τους πολιτικούς. Ηλίθιοι. Αν και το πόσο ηλίθιοι είμαστε σαν λαός, φαίνεται πράγματι από τα σχόλια στον Γεωργιάδη, ο οποίος τα αναλύει εξαιρετικά και λέει την αλήθεια στους πάτους από κάτω. Τέρμα για πάντα οι Πόρσε και τα μπουζούκια.

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
Nα παραιτηθει αμέσως μετά την ψήφιση των μέτρων ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ και να τοποθετηθει ΥΠΟΙΚ ένας υπάλληλος της ΒΟΥΛΗΣ....ΕΚΕΙΝΟΙ ΑΠΟΨΕ ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ...

Ανώνυμος είπε...

Αν υπάρχει δικαιοσύνη θα έπρεπε ο δεβέλεκος και το συνάφι του να υποστεί διαπόμπευση ανάλογη με αυτή του ανδρόνικου κομνηνού

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Φάνηκε επιτέλους με την τσατσοκάστα των υπαλλήλων της Βουλής, το πόσο αλήτες είναι οι Συριζαίοι και οι Καμμένοι. Δεν τους περίμενα τόσο ελεεινούς και τρισάθλιους ώστε να γράφουν στα @@ τους την πανελλήνια απαίτηση του να κοπούν τα χαϊλίκια σε αυτούς τους τσάτσους της βουλής. Απίστευτος κι ο Τσίπρας που εμμέσως το παραδέχτηκε κατηγορώντας τον Στουρνάρα ότι προστάτευσε τους τραπεζικούς. Πάντως μπράβο στον Στουρνάρα που είπε ότι θα το επαναφέρει.

Marwood είπε...

Μα πρόκειται για θέατρο. Ολα αυτά δεν έχουν καμία σημασία, τη στιγμή που συζητιέται έξω να μας κλάσουν με τη δόση. Και πολύ καλά θα κάνουν φυσικά.

Marwood είπε...

Να πούμε εδώ, ότι ο μόνος που έχει σοβαρό όραμα για την Ευρώπη και ίσως και τη Δύση γενικότερα είναι ο Σόιμπλε.

Και δεν μιλάω τώρα για τρόικες δόσεις τσίπρες σαμαράδες και μαλακίες. Μιλάμε για όραμα για το πως θα την σκαπουλάρει ο πολιτισμός μας (των) για τις επόμενες δεκαετίες ή και αιώνα, ότι σημασία και αν έχει αυτό.

Θέλει ίσως έναν καλό μάρκετινγκ μάνατζερ αλλά η ουσία παραμένει.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Σιγά μη μας κλάσουν με τη δόση. Δεν υπάρχει περίπτωση από τη στιγμή που επιδεικνύεται αποφασιστικότητα για μεταρρυθμίσεις κι από τη στιγμή που έχουμε επιτύχει θεαματικά βελτίωση στα νούμερα της οικονομίας. Το πρόβλημα είναι ότι αν φτάσουμε κάποια στιγμή σε κανα δυο χρόνια να έχουμε πλεόνασμα, τοτε οι χρυσαυγοτσιπροκαμμένοι θα λυσσάξουν για καταγγελία του χρέους και φέσι στους ευρωπαίους. Πολύ κακή ιδέα, όχι τόσο για οικονομικούς λόγους (γιατί θεωρητικά θα είμαστε άνετοι) αλλά για λόγους εξωτερικής πολιτικής. Και άντε πάλι από την αρχή με τους μαλάκες τους αντιμνημονιακούς. Αν και πιστεύω ότι αν επιτύχουμε πλεόνασμα, θα γίνει περαιτέρω διαγραφή χρέους από τους Ευρωπαίους, ακριβώς γιατί θα φοβηθούν ότι μπορεί να βαρέσουμε ολικό φέσι. Εχουν καταλάβει πια οι άνθρωποι με τί Κατέληδες έχουν να κάνουν.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Πάντως η σημερινή στάση των υπαλλήλων της Βουλής συνεχίζει γερά και δυνατά την παράδοση του παρτακισμού και της απατεωνιάς του ελληνικού-νοτιοαλβανικού γενναίου έθνους. Πρέπει να αλλάξουμε την σημαία ώστε να απεικονίζει το "Εγώ να είμαι καλά" κι όχι το "Ελευθερία ή Θάνατος".

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=h76Sy_2Ttu0

Ανώνυμος είπε...

Συρι(ζ)οποίηση

Ανώνυμος είπε...

Την έσκιζες;

http://www.youtube.com/watch?v=tqUBkCAmldM

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΣΑΝ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ , ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ ΤΟΥ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛ ΤΣΑΝΤΙΡΙ ΝΙΟΥΖ ΤΟΥ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΥ....ΟΙ ΑΤΑΚΕΣ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ , ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ , ΜΗ ΕΠΙΔΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ....

Ανώνυμος είπε...

George Develekos B
εγω , σε πεισμα πολλών φίλων, εχω να πω οτι το ποιοτικοτερο και το ευφυέστερο καναλι της ελληνικης τηλεορασης ειναι ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ STAR....H επιλογή του απόψε , ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ ΨΗΦΙΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ, να δειξει -σημειολογικα- την ταινιάρα V FOR VENDETA εναι ΣΑΤΑΝΙΚΗ....

Ανώνυμος είπε...

LOL

Ανώνυμος είπε...

Για τον Καραδαγκωμένο πάντα μία πούτσα στον πωπό του είναι ευχή. Και το Δριβελέγκο πάντως όπως τον έχω κοζάρει μάλλον της ίδιας κλίσης είναι (τον παίρνει και γέρνει)

Ανώνυμος είπε...

Ωραία τα έφτιαξαν οι δικομματικοί τρικομματικοι τα πράγματα. Να ο βάρσος ας πούμε, καταλαβε απ ολη αυτήν την ιστορία, οτι για το χάλι με τους υπαλληλους της βουλής ευθύνονται οι καμμενοτσιπραίοι κι οχι αλλοι που τους διόρισαν .

Ανώνυμος είπε...

http://nonews-news.blogspot.gr/2012/11/blog-post_6576.html

Βαδίζουμε κανονικά.

Ανώνυμος είπε...

Να δω αν είναι τόσο μαλάκες που θα χειροκροτήσουν στο τέλος που αφου τα γάμησαν όλα , παρουσιάζονται σαν σωτήρες

Ανώνυμος είπε...

Θα χειροκροτήσουν φίλε, μην την ψάχνεις.

Marwood είπε...

Μα η υπόθεση του κούβελα δεν είχε καμία βάση.

Το πόθεν έσχες των βολευτών είναι ένα ακόμη θέατρο. Οποιος θέλει δηλώνει ότι θέλει, χωρίς περαιτέρω έλεγχο ή επαλήθευση. Η νομίζεις ότι δηλώνουν τις οφ σορ με τα ακίνητα και τους λογαριασμούς στην ελβετία. Μπιτς πλήζ που λένε

Marwood είπε...

Το θα χειροκροτήσουν είναι ρητορικό ερώτημα όπως το θα τον ξεφτιλίσει θα τον ξεφτιλίσει?

Ανώνυμος είπε...

αν ειχε παει αουτ εκεινο το κρεμασμα, τι θα γινόταν;

Ανώνυμος είπε...

επαγγελμα δημοσιογραφος


http://www.skai.gr/news/sports/article/216598/minusi-alafouzou-kata-marinaki-gia-sukofadiki-dusfimisi-/


http://fimotro.blogspot.gr/2012/11/blog-post_6197.html

Ανώνυμος είπε...

του το κανε τον εστειλε για σπιρτα

Ανώνυμος είπε...

http://www.enikos.gr/politics/94822,Shkwse_thn_shmaia_gia_to_oxi.html


ζητω η ελλαδααααααα

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

11:46, το ότι τους διόρισαν έχει τέλειώσει πλέον. Πάει, τελείωσε. Με το να γκρινιάζεις που τους διόρισαν κάποτε δεν κερδίζεις τίποτα. Διορίστηκαν τον καιρό της αστακομακαρονάδας μύριοι όσοι και παντού. Αν αντιμετωπίζεις το ζήτημα λογικά, σε απασχολεί το τί κάνεις τώρα. Αν σε απασχολεί το ζήτημα συναισθηματικά, κολλάς σε αυτά που έχουν ήδη γίνει, βρίζεις για τα παλιά και κατηγορείς για κρεμάλες. Στο παρόν όμως, από κάπου όμως πρέπει να ξεκινήσεις για να τους γαμήσεις όλους αυτούς.

Η σωστή κίνηση είναι να φάνε πούτσα. Αυτό με ενδιαφέρει. Κι όταν βλέπω ότι όχι μόνο δεν παίρνουν πόδι αλλά δεν αφήνεται να θιχτεί το παραμικρό που τους αφορά, γιατί πετάγονται οι ΑΝΕΛ κι ο ΣΥΡΙΖΑ και τους σώζουν, εκνευρίζομαι. Τουλάχιστον οι ΝΔστουρνάρες το προσπάθησαν να θίξουν κάποια "κεκτημένα" τους. Οι άλλοι ούτε αυτό δεν επέτρεψαν.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Έβλεπα κανάλι της Βουλής τόση ώρα. Το σκηνικό με τη σημαία το είδα, κατάλαβα ότι είναι από τα σούργελα των ΑΝΕΛ αλλά δεν κατάλαβα από ποιον. Και άλλοι πάντως σήκωσαν μια σημαία (όχι την ελληνική) με πρωτοστάτη τον υπερπατριώτη Τέρενς Κουΐκ. Γηπεδική κατάσταση. Γελάει ο κόσμος.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Πολύ δυνατή η εκπομπή του Μπογδάνου με τον Τσατσόπουλο. Συνέχεια της επιτυχίας με τον Μιχαλολιάκο. Ζευγάρι της χρονιάς.

Ανώνυμος είπε...

Οι Καμμένοι είναι εκτός κριτικής.

Ανώνυμος είπε...

το όλο θέμα βάρσε προέκυψε επι της αρχής οχι επι της ουσιας ,γιατι ο στουρνάρας , εβαλε την τροπολογία για τους υπαλληλους της βουλής κατα τη διάρκεια της συζητησης σήμερα. Ο ίδιος ο μαλακας πάνος ειπε οτι θα πρεπε να απολυσουμε κιολας μερικούς και στην επομενη ψηφοφορία ειπε οτι θα ψηφίσει υπερ των περικοπών τους.

Ανώνυμος είπε...

Ο πιο ωραίος ήταν ο Χαϊκάλης που είπε δυνατά το Όχι και στάθηκε για μερικά δεύτερα όρθιος.

Ανώνυμος είπε...

επι τηης διαδικασιας ηθελα να πω

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Πρόσφατα αναρωτιόμουν ότι δεν έχω πετύχει ποτέ ψηφοφόρο των ΑΝΕΛ. Αναρωτιόμουν πάντα ποιος είναι δυνατόν να ψηφίζει Καμμένο. Τελικά το έφερε η μοίρα και γνώρισα. Μιλάμε για παραλήρημα ο τυπάκος. Έλεγε για Εβραίους τραπεζίτες, Βενιζελικούς (;;;) κλπ κλπ.

Συνειδητοποίησα ότι οι "Βενιζελικοί" ανθέλληνες συνωμότες για τους οποίους μιλούσε, αναφέρονται από τον γίγαντα της συνωμοσιολογίας (λογική η συνωμοσιολογία για το Καμμένειο κόμμα) Παναγιώτη Τραϊανού του ΕΑΜ Β', όταν κάποια στιγμή έπεσα στο μπλογκ του Τραϊανού και διάβασα μερικά αποσπάσματα. Έτσι εξηγήθηκαν όλα. Ζήτω η τρέλα.

Ανώνυμος είπε...

στο τελος βεβαια σιγα μην φάνε πούτσα. Ελα καλε τώρα. Θα αναψουν τα τηλέφωνα -ηδη θα εχει γίνει, θα παίρνουνε τηλεφωνα οι μαναδες τους βουλευτές , τα παιδιά μας σαν δεν ντρεπεστε κλπ. Θα κανουμε μηνες για να ξανακουσουμε νεα, στο επόμενο μνημόνιο παλι

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Το ότι ο Καμμένος τους έβαλε μαζί με τον ΣΥΡΙΖΑ να εκβιάσουν την ψήφιση των μέτρων γιατί πικαρίστηκε επειδή έφαγε κλάσιμο πριν η κοινή του πρόταση με τον ΣΥΡΙΖΑ, δείχνει και το επίπεδο (1ης Δημοτικού) της ελληνικής βουλής. Μιλάμε για μαλάκες τώρα που πρέπει να σπάνε το παγκόσμιο ρεκόρ. Το τί θα ψηφίσει αν ξαναφέρει το θέμα ο Στουρνάρας, θα το δούμε.

Για να είμαστε αντικειμενικοί πάντως, ο Στουρνάρας μάλλον φοβήθηκε τους δικούς του παρά τους συριζοκαμμένους. Εφόσον όλα ήταν σε ένα άρθρο αν κατάλαβα καλά, εκ των πραγμάτων γνώριζε ποιοι θα ψηφίσουν ναι (η συμπολίτευση) και ποιοι όχι. ΑΥτοί που κατηγορεί (οι ανελοσύριζες΄) ήταν στάνταρ του όχι, άρα δεν είχε νόημα να βγάλει τη διάταξη για τους τσάτσους υπαλλήλους της Βουλής. Μετρημένα κουκιά ήταν, ότι θα πέρναγε στην τσίτα. Άρα, μάλλον φοβήθηκε διαρροές ο Στουρνάρας από την πλευρά ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ

Ανώνυμος είπε...

μα τι γραφεις μωρε , τίποτα δεν καταλαβαινω

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Άρα για να το θέσουμε σωστά το θέμα, ο Στουρνάρας φοβήθηκε διαρροές από τους δικούς του και το απέσυρε. Στην πορεία όμως, την είπε και στους ανελοσύριζες γιατί κούρδισαν τους συνδικαλιστές των υπαλλήλων της Βουλής, μόνο και μόνο για εκδίκηση επειδή δεν τους πέρασε "η αντισυνταγματικότητα του μνημονίου", και κινδύνεψε να βρεθεί η ψηφοφορία στον αέρα.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Το πρωΐ οι ΑΝΕΛ μαζί με τον ΣΥΡΙΖΑ έθεσαν θέμα ψηφοφορίας περί "αντισυνταγματικότητας" του μνημονίου. Ο Μεϊμαράκης με μια πρόφαση, επειδή αντιλήφθηκε ότι έτσι και γινόταν ψηφοφορία οι ανελοσυριζέοι θα κέρδιζαν, έκανε καθυστέρηση χρησιμοποιώντας μια πρόφαση, προκειμένου να ειδοποιηθούν οι βουλευτές της συγκυβέρνησης (που την έπαιζαν προφανώς) για να εμφανιστούν στην Βουλή και να μην περάσει η πρόταση των ανελοσυριζαίων (στην οποίοι συμφώνησε κι η ΧΑ). Το αποτέλεσμα ήταν όλοι οι αντιμνημονιακοί να τα πάρουν στο κρανίο.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Αν κατάλαβα καλά δηλαδή κάπως έτσι συνέβη. Μιλάμε για κουτοπονηριές τώρα. Γι αυτό σου λέω ότι το επίπεδο είναι χειρότερο της 1ης Δημοτικού εκεί μέσα. Πάτοι κανονικοί.

Ανώνυμος είπε...

Το πρώτο συγχαρητήριο τηλεφώνημα στο προαύλιο της Βουλής το έλαβε ο Παύλος Χαϊκάλης από την Ελένη Φιλίνη. Κάργα αντιμνημονιακή η Ελένη.

Ανώνυμος είπε...

για μενα αυτα τα μέτρα επρεπε να ειχαν περάσει , αμεσως μετα απο το Καστελλοριζο. Θα ειχαμε και πιο πολλα φραγκα στην ακρη όλοι, να αντεχαμε την κριση και την υφεση . Καθόμασταν κ κοροιδευαμε τρια χρονια τωρα και καναμε κ εκλογες για να ρευτούμε ολοι μαζι και να κανουμε κ σκουπίδια.

να πω κιολας οτι η σημερινη ομιλια τσιπρα ήταν α πο γο ητε υτικη , μετριοτατη και ξερή . Λιγος . Η μόνη ωραια στιγμή ηταν οταν ο μπενι την ειπε στην Χρυσαυγη γιατι δεν ζηταει στρατοδικείο και γενικά η βουλη μας δεν εχει τιποτα μερακλιδικο ουτε σε επίπεδο τρας. Που ναι τα χρόνια με ψηλο , ανδρεα και τα αλλα παιδιά

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχει τράς???? Μάλλον δεν ξέρεις καλά την ανθρωπογεωγραφία της βουλής.

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί το πιο αυθεντικά τρας κόμμα να είναι του Καμμένου, αλλά σε όλα τα κόμματα οι μισοί περίπου βουλευτές και πάνω ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.

Ανώνυμος είπε...

για ηρεμησε φίλε. ναι δεν εχει γουστο ούτε σε επιπεδο τρας, Ειναι μαλακες

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Η μεγάλη αλήθεια κατ εμε είναι αυτό που λέει ο Καραίσκος. Το πρόβλημα είναι καθαρά πρόβλημα χρόνου. Αργήσαμε χαρακτηριστικά. Πράγματι αυτά έπρεπε να έχουν γίνει πριν χρόνια και το ότι δεν έγιναν έκανε τους πάντες και τα πάντα να χάσουν την εμπιστοσύνη τους στην βλακόχωρα αυτή. Αν ο βλαξ ο Γιωργάκης είχε πάρει δραστικά μέτρα από την αρχή, μπορεί τώρα να είχαμε ήδη πλεόνασμα προ πολλού και να μπορούσαμε να έχουμε ξαναβγεί στις αγορές. Τώρα πλέον δεν μας εμπιστεύεται κανείς.

Ανώνυμος είπε...

επιτηδες το εκαναν μωρε τα μουν..α

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Τί έκαναν μωρέ μαλάκα επίτηδες; Μη με τρελαίνεις τώρα. Θέλανε "να μας ξεπουλήσουν" γιατί "είμαστε η πιο πλούσια χώρα και μας ζηλεύουνε"; Μην αποδίδεις δόλο στην αγνή βλακεία και στην αγνή ψηφοθηρία και λαμογιά. Εδώ ο Γιωργάκης έλεγε ότι τα νησιά Καϊμάν πρέπει να σταματήσουνε να έχουν μηδενική φορολογία γιατί δεν έρχεται κανείς να επενδύσει σε μας. Και δεν βρέθηκε ένας να του πει "τι λες ρε βλάκα". Ο άνθρωπος παραδέχτηκε ότι δεν ήξερε Χριστό από οικονομικά και είχε βγει στη γύρα για να μάθει τα βασικά. Κι αυτόν τον κάνανε πρωθυπουργό οι ιθαγενείς βασιζουζούκοι. Έλα τώρα που υπήρχε δόλος. Η Χρυσαυγή, ο Καμμένος κι ο Σϋριζας τις λένε αυτές τις μαλακίες.

Ανώνυμος είπε...

επιτηδες μωρε το εκαναν

Ανώνυμος είπε...

χαχαχα

Ανώνυμος είπε...

τρια χρονια ειχαμε τον χωρίστρα τοκινγκ χεντ να κανει ζαππεια και να "αναπτυσσεται" το ζωον σαν δεν ντρεπεται

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Πάλι συναισθηματικά το βλέπεις. Μεταξύ Μιχαλόλια και Τσίμπλα, η βέλτιστη λύση παραμένει ο βλακοχωρίστρας. Σκάσε και κολύμπα (χωρίς να γκρινιάζεις σα γκόμενα κιόλας)

Ανώνυμος είπε...

ημουν υπερ του δημοψηφισματος του γιωργου

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Εκτός πάντως από τις αυτοκτονίες στην ωραία χώρα, έχουμε και τη μόνιμη γκρίνια όσων αποφασίζουν να μην αυτοκτονήσουν. Χριστοπαναγίες, στριφτό, "αλήτες προδότες πολιτικοί", "μου έκλεψαν τα όνειρα" και μπεγλέρι. Μια ολόκληρη χώρα βρίσκεται σε μόνιμη κρεβατομουρμούρα στον σύζυγο-πολιτικό και καύλες για μονοήμερες απεργίες (μετά καφέδων μετά την πορεία πάντα). Ρε δε γαμιόμαστε λέω γω.

Το παιδί της Πλατείας είπε...

ειδα ολη την βουλή μεγαλύτερο ΧΑΜΑΙΤΥΠΙΟ και λόγους χαμηλότατου επίπεδου δεν έχω ξαναδεί ούτε σε συνέλευση της ΣΕΥΠ του ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ δεν ακούσει τέτοιες καφρίλες
Ο μόνος που αν και τον έχω κράξει απειρές φορές για τον λαικισμό του ξεχώρισε ήταν ο Πάνος Καμμένος
ΥΓ
Ο μπαρμπά φώτης πρέπει να πάσχει ΣΤΑΝΤΑΡ απο κάποια ασθένεια νευρολογικής φύσεως!!!

Ανώνυμος είπε...

και αφθονο φθηνο κρασι και ουζο

Ανώνυμος είπε...

ελα μωρε παιδι της πλατειας που σε θιξε το επίπεδο τους, ποιός εισαι ο χαιντεργκερ, μας αναβεις τωρα νυχτιατικα .Χαμαιτυπειο γραφεται

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Κι ο Μανώλης ο Γλέζος με το ουρανομήκες ΟΧΙ ξεχώρισε Παιδί της Πλατείας. Ήταν μια συγκινητική πατριωτική στιγμή η γενναία αντίδραση του σκατίγερου αυτού. Γενναιότητα ίσης αξίας με αυτήν που επέδειξε την στιγμή που κατέβασε τη σβάστικα από το κοντάρι, από το οποίο ο πιο πειθαρχημένος στρατός του κόσμου είχε "ξεχάσει" να την υποστείλει γιατί "γαμούσε πουτάνες" στο φυλάκιο.

Κι ο Παύλος ο Χαϊκάλης στάθηκε γενναίος που σηκώθηκε όρθιος κι αναφώνησε ΟΧΙ.

Αύριο θα πάνε και οι δύο τους μαζί με τον Καμμένο να πάρουν την βουλευτική αποζημίωση των 6.000€, την οποία πληρώνει προς το παρόν η τρόϊκα (στην οποία είπαν το γενναίο ΟΧΙ) και την οποία θα ξεπληρώσουμε εμείς με τους φόρους μας.

Το παιδί της Πλατείας είπε...

ανώνυμε δεν ξέρω πως στο διάολο γράφεται πάντως απο εκει έχουν περάσει μεγάλες προσωπικότητες όπως ο Βενιζέλος(ο Ελευθέριος), ο Παπάγος, ο Παπανούτσος, ο Φλωράκης με ένα ήθος με ένα κύρος και τώρα τι έχουμε τον Σαμαρα, τον Βαγγέλα, τον cool Αλέξη, τον Γλέζο που φώναξε με ενα υστερικό τρόπο το ΟΧΙ για να πάρει το χειροκρότημα των βουλευτών του συριζα, τον Γερμενή που τον άκουγα και νόμιζα ότι θα βγάλει καμία κραυγή black μεταλική!!!
Άστο απο που να το πιάσεις και που να το αφήσεις!!!


Tourkoglou είπε...

Εσχατίγερος

Ανώνυμος είπε...

σωστο αλλα πάντα ειχε και πατους

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Επίσης έχουν περάσει παλιότερα ο Βαγγέλας ο Γιαννόπουλος, ο Κεδίκογλου, ο Κίμωνας Κουλούρης, ο Άκης Τσοχατζόπουλος αλλά και πιο πρόσφατα σχετικά ο Γιάννης Βούρος, ο Κωστάκης Καρράς, η Έλενα Κουντουρά, η Άννα Καραμανλή, ο "ταξίαρχος Θεοχάρης" και άλλοι πολλοί σημαντικοί άνθρωποι, που ο ανεύθυνος για όσα συμβαίνουν γίγαντας λαός εξέλεξε με την τίμια (και πάνω από όλα προσεκτική) ψήφο του.

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχα

Το παιδί της Πλατείας είπε...

ξέχασες και τον Βαίτση Αποστολάτο και τον υπερμέγιστο Θάνο Ασκιτή

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Επίσης ξέχασα την Ελένη Ανουσάκη, την Ελένη Κούρκουλα (με τον "Χόχο") παλιότερα, όπως και στο παρόν τη Λίλα Καφαντάρη, την Άντζελα Γκερέκου κλπ. Δυνατή Βουλή. Σε άμεση αντιστοιχία με τον δυνατό ελληνικό λαό.

Ανώνυμος είπε...

Έκλεψαν τα όνειρα και του παιδιού της πλατείας που διψά για κάτι το καλύτερο.

Ανώνυμος είπε...

Τι να πεί κανείς και τί να κάνει

Ανώνυμος είπε...

Γράψε τίποτα ωρέ Καραϊσκο. Η επικαιρότητα τρέχει.

Ανώνυμος είπε...

Η γενναία στάση της Άντζελας της Γκερέκου με συγκίνησε πάντως. Θα την ψηφίσω στις επόμενες εκλογές.
Γαλανομάτα μάγισσα να σ' ανταμώσω άργησα.

Ανώνυμος είπε...

Ο Βάρσος όσο πάει το χάνει, σε λίγο θα νομίζει πως είναι ο Τζήμερος και θα κάνει κόμμα.

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστούμε που μας θύμισες τις πολλές ωραίες παρουσίες της βουλής

Ανώνυμος είπε...

πάμε να λαλακιστούμε στο τρομπακ, εδώ ο βάρσος δεν έχει πια πλάκα

Ανώνυμος είπε...

Βάρσο ώρες ώρες δεν μπορείς να ξεχωρίζεις την πλάκα απ'το σοβαρό.Ο Καραϊσκος επίτηδες έκανε αυτά τα σχόλια για να σε νευριάσει μόνο και μόνο επειδή του έδωσες συγχαρητήρια αν και ύστερα από ότι είδα το κατάλαβες.Έτσι έκανα και εγώ μέχρι τα 20 περίπου στη μάνα που δεν μπορούσε να ξεχωρίσει το αστείο από το σοβαρό.Έλεγα κάτι λογικό και αφού αυτή σαν γνήσια ελληνίδα μάνα καθόταν εκστατική και καμάρωνε το "σπλάχνο" της που είπε κάτι τόσο ωραίο μετά επίτηδες της έλεγα κάτι εντελώς παράλογο για να τη νευριάσω.Μάλιστα στο τέλος της εφηβείας μου ανησυχούσε και έλεγε "αχ αυτό το παιδί γιατί φέρεται έτσι?Κάτι έχει" και σκεφτόταν να με στείλει σε ψυχίατρο.Πάλι καλά που ο πατέρας μου καταλάβαινε το τρομπόνιασμα και γλύτωσα τον ζουρλομανδύα.Έτσι είναι και ο Καραϊσκος μπούλης που θέλει να τραβάει την προσοχή και να τραμποθκίζει για να σπάει πλάκα.

Χαλάρωσε λίγο σε σχόλια blog είμαστε λέμε καμιά μαλακία να περάσει η ώρα.

Όσο αυτό που είπες για τον πιο πειθαρχημένο στρατό του κόσμου θα καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι όσο πειθαρχημένος και να είναι κάποιος στρατός όλο και κάποιοι μαλάκες θα υπάρχουν που την ώρα του καθήκοντος είτε θα του παίρνει ο ύπνος ή θα μαλακίζονται.Εξάλου αν δεν γινόντουσαν και λάθη και παραλήψεις από πλευρά Ναζί τώρα γ σβάστικα θα κυμάτιζε περήφανα στον Ιερό βράχο.Τώρα για το αν την κατεβασε ο Γλέζος και αν πηδούσαν πράγματι πουτάνες οι Γερμανοί αυτό είναι κάτι που και εγώ έχω αμφιβολίες αλλά το ότι την κατέβασαν κάποιοι υπάρχουν και κατοχικές εφημερίδες που το ανέφεραν στο πρωτοσέλιδο τους.

Γενικά σε εκτιμώ για την τετράγωνη λογική σου(σπάνιο πράγμα για έλληνα και εγώ δεν το έχω) αλλά οι εμμονή σου ώρες ώρες με του Γερμανούς είναι εκνευριστικές(τους οποίους και εγώ εκτιμώ περισσότερο από κάθε άλλο λαό και με νευριάζει η εμπάθεια του μέσου μαλάκα έλληνα εναντίον τους).

Sorry για το σεντόνι.

Ανώνυμος είπε...

Βάρσο hint: Mε τις Καμμενιές, ο Καμμένος τσίμπησε 6 μύρια επιχορήγηση. Γι' αυτό κι ο χαβαλές, για να συνεχίσουν τα ζώα να τον ψηφίζουν κι αυτός να τα παίρνει. Η συνομωσιολογία είναι πιασάρα πλατφόρμα.

Ανώνυμος είπε...

Βολευτίνα με σημαία - ΤΕΡΑΣΤΙΟ νούμερο, αλλά τα σχόλια όλα τα λεφτά

http://olympia.gr/2012/11/08/%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CF%84%CE%BF-%CE%B5%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%BE%CE%B1%CE%BD-%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B5%CF%83-%CE%B7-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BD/

Ανώνυμος είπε...

http://1.bp.blogspot.com/-trnlcWRiebI/UJtp3NSq17I/AAAAAAABK0g/L96GnobydAM/s1600/%CE%A7%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82+%CF%84%CE%AF%CF%84%CE%BB%CE%BF.jpg

Ανώνυμος είπε...

Κουίζ
Ποιανού πολιτικού ο (πολιτικός) λόγος μπορεί κάλλιστα να συνοψισθεί σε μία μόνο λέξη, "Αλήτες!", με το ανάλογα οργισμένο ύφος?

Ανώνυμος είπε...

Την καλημέρα μας και στον καραϊσκο τον κούκλο

Ανώνυμος είπε...

Φίλε, πόσο πουθενά μπορεί να είσαι για αν θεωρείς ότι ο Καραϊσκος είναι ξυπνητός τέτοια ώρα

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ είπε...

κι ομως ειμαι ξυπνιος, καφεδακι

Ανώνυμος είπε...

http://www.sport-fm.gr/newspapers/prasini/latest/

βλεπουμε ποιοι σκουζουν απο τα νεα μετρα. Οι φαρμακεμποροι βιομηχανοι της ελληνικης συμφοράς

Ανώνυμος είπε...

http://fimotro.blogspot.gr/2012/11/blog-post_7628.html

o μεγαλος συνθετης του λαικιστικου τραγουδιού

Ανώνυμος είπε...

http://www.enikos.gr/society/94916,Mporw_na_kanw_giogka_enw_eimai_egkyos;.html


ο λαος τραγουδι θέλει μωρεεεε

Ανώνυμος είπε...

8 Νοεμβρίου 2012 1:22 π.μ.

Πρόεδρε Εδεσσαϊκού;

Ανώνυμος είπε...

http://vapsomalliades.blogspot.com/2012/11/us-election-2012-romney.html

Ανώνυμος είπε...

http://fimotro.blogspot.com/2012/11/blog-post_7915.html

Μμμ τι δημοσιογραφαράς!

Ανώνυμος είπε...

http://lomak.blogspot.gr/2012/06/blog-post.html

η κούκλα κατά τον γιανναρά πρέπει να γίνει πρωτεύουσα

Ανώνυμος είπε...

ακόμη κι αν υποθέταμε, οτι η προταση γιανναρα ειχε μιαν βάση, θα σκονταφτε οχι πουθενά αλλου , αλλα στα ποδοσφαιρικά οπαδικα αισθηματα.

Αλλα το να προτεινεις για πρωτευουσα, τη σαλονίκη τη τσοχατζοπουλομάνα που ο μονος της εθνικός ρολος ειναι να βγαζει ανιματερς β διαλογης( αγαμοι θυται , αρβυλες) και σκυλάδες , σημαίνει οτι σε επιασαν οι αεροψεκασμοί.

Ανώνυμος είπε...

http://news247.gr/newspapers/Sport/i_prasini/article1999540.ece/BINARY/w940/20034.jpg

http://news247.gr/newspapers/Sport/i_prasini/article2001109.ece/BINARY/w940/20006.jpg

επαναστατικός παλμός

Ανώνυμος είπε...

Ρε καραίσκο παίρνεις στα σοβαρά τον καραίσκο της (ποιας?) εγχώριας διανόησης γιανναρά?

Ο λιακόπουλος πιο σοβαρός....

Ανώνυμος είπε...

μαλακια εκανα και που τον σχολίασα ,, εχεις δικαιο δικανο

Ανώνυμος είπε...

http://fimotro.blogspot.gr/2012/11/blog-post_1349.html

νεα μεταπολιτευση... Α γι αυτο πηρανε τα μετρα

Ανώνυμος είπε...

http://www.sport-fm.gr/article/591513

δις ιζ δε νιουζ

Ανώνυμος είπε...

4:19 έγραψα πριν από λίγες μέρες για την πληροφορία περί επιστροφής Αναστόπουλο στο Ολυμπιακό, αυτή τη φορά ως προπονητής. Το είπε προχθές και ο Γεωργίου. Είναι κατά 90% βέβαιο. Έχει αρχίσει να πείθεται και ο πρόεδρος. Αν δεν το χαλάσει ο ίδιος ο Ρεξόνας με τους χειρισμούς του, από του χρόνου μάλλον θα τον απολαμβάνουμε να κουτσάρει την ομάδα της καρδιάς του.

Ανώνυμος είπε...

Έφτασε η μεγάλη ώρα. Τόσα χρόνια έκανε ο μουστάκιας υπομονή. Και να που ανταμείβεται.

Ανώνυμος είπε...

Θα τα κοψει μονομιάς τα πουλοβερακια και τα τζην στον παγκο του θρυλου ο αναστο. Μιλαμε οτι μολις υπογραψει το συμβολαιο, παει μιλανο για τουλαχιστον 7 κομματια κοστούμια .Ερε μεγαλες δοξες που θα ζησουμε

Ανώνυμος είπε...

Καραϊσκο τί πιστεύεις για τον αποκλεισμό του ΙΟΥ από την εφημερίδα των συντακτών?

Ανώνυμος είπε...

Τι να πει και τι να κανει κανείς . Στην ε θα πανε μωρέ

Ανώνυμος είπε...

Πάντως, Καραϊσκο, ο Ρουμελιώτης και ο Καρελιάς θα εργαστούν στη "Liberation" (γέλια) του Δελλατόλα. Έχουμε μπερδευτεί με τις τρεις Ελευθεροτυπίες.

Ανώνυμος είπε...

Με χρηματοδότηση συριζα; υπαρχει πραγματι κενο στον αντιπολιτευτικο τυπο. Ολοι εχουν. προσκυνησει τον σαμαρά . Με την μιζερη Αυγη δεν γινεται δουλειά . Καφετεριες σουβλατζίδικα καφενεία εφημεριδες γκρικ εκονομυ

Ανώνυμος είπε...

Τι ψωνιο ειν η δημοσιογραφια ομως. Ρε να μην μπορούν να κανουν αλλη δουλειά τουτοι δω

Ανώνυμος είπε...

Χρειάζονται και μια και δυο και τρεις συριζαίικες εφημερίδες, τώρα που το κόμμα είναι στα πάνω του. Να έχει να διαβάζει ο λαός. Ελπίζω, μόνο, οι άλλες να είναι καλύτερες από την "Εφημερίδα των Συντακτών" που με απογοήτευσε. Δεν με εξενεύρισε, όπως τα σχετικά έντυπα του χώρου, μου προξένησε λύπηση. Βγάζει πρώτο φύλλο. Όπως γνωρίζει και εκδότης επαρχιακής εφημερίδας, στο πρώτο φύλλο πρέπει να έχεις ένα δυνατό, αποκλειστικό πρώτο θέμα. Και πρώτο θέμα έχει ένα τίποτα ["Τα τρία συνεταιράκια" (!!!) - πολλά γέλια]. Κασέ, κουρασμένο. Πολιτικό ρεπορτάζ, μηδέν. Αρθρογραφία, νεκροταφείου: Κιάος, Τσουκαλάς, Νέτας: πίσω γρήγορα στη δεκαετία του '80. Ελεύθερο ρεπορτάζ, τίποτα. Ακόμη και στα παραπολιτικά, ούτε ένα ελάχιστο σημείωμα που να λέει κάτι. Μα ούτε ένα! Διεθνή, μερικές σελίδες - όλες για τον Ομπάμα. Οικονομικά, τρεις (!!!) σελίδες. Καμία προσωπική (εξωπολιτική) στήλη. Περιέργως, μόνο το αθλητικό ήταν κάπως γεμάτο, αλλά και αυτό είχε μια απλή κάλυψη της αγωνιστικής, χωρίς τίποτε πρωτότυπο, ούτε σε ρεπορτάζ ούτε σε αρθρογραφία. Στα πολιτιστικά, τεράστια αμηχανία. Ίσως η κριτική για την Οδύσσεια του Ουίλσον - αλλά και αυτά έχουν ήδη γραφτεί δεκάδες φορές στα ξένα έντυπα, αλλά και σε μερικά ελληνικά. Ούτε καν την τηλεοπτική κριτική της Πετρούτσου δεν είδα, που ως στήλη έχει πάντα κάτι πικάντικο (αν και ντεμοντέ). Είναι περίεργο ότι το μόνο σημείο της εφημερίδας που βρήκα ενδιαφέρον ήταν ένα μικρό σημείωμα 80 λέξεων στα καλλιτεχνικά για τον (δυστυχώς) εντελώς παρηκμασμένο πια Νίκο Κούνδουρο και την καινούργια του ταινία. Και μένει το σταθερό σημείο υπεροχής του "προοδευτικού" έναντι του δεξιού και εμπορικού τύπου, δηλ. η παντελής απουσία βλαχοσελέμπριτις (ευτυχώς). Και η απουσία (πάλι ευτυχώς) οποιασδήποτε αναφοράς σε σόσιαλ μήντια, στο τι σχολίασε ο λαός στο τουίτερ κλπ. Δύο θετικά στοιχεία. Αυτό, όμως, δεν λέγεται εφημερίδα...

ΥΓ. Πάλι η κόρη θα τους πάρει τα σώβρακα.

Ανώνυμος είπε...

Πιστεύεις οτι εναλλακτικο λαηφ σταηλ με ψειριαρηδες σταρς απλυτους μορφονιους θα ειχε επιτυχια; Με αγγελακα κ τετοιους να γραφουν τις μαλακιες τους

Ανώνυμος είπε...

Αν μπορώ να καταλάβω το κοινό του ΣΥΡΙΖΑ, νομίζω πως ναι. Πάντως με 15 χιλιάρικα κυκλοφορία πρώτου τεύχους και την τόσο αρνητική παρουσία, λόγικά, αν δεν αλλάξουν γρήγορα κάτι, θα κάτσει ίσως και κάτω από τα μισά - πράγμα που σημαίνει ότι με τόσο προσωπικό δεν καθίσταται βιώσιμη. Βέβαια, τα φύλλα του σαβ/κου μάλλον θα είναι καλύτερα. Μοιάζει, πάντως, να την βγάζουν άνθρωποι που δεν ξέρουν από εφημερίδες.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Φίλε με παρεξήγησες όσον αφορά το Γλέζο και το Σάντα. Επίτρεψέ μου να έχω ένα προσωπικό ενδιαφέρον για την ιστορία, γιατί το συμβάν αυτό ανήκει σε μια κατηγορία ιστορικών γεγονότων που θεωρώ την πιο ενδιαφέρουσα για μελέτη. Ποσώς με ενδιαφέρει να υπερασπιστώ τους Γερμανούς και στο λέω ειλικρινά. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι η ιστορική αλήθεια αλλά και το γεγονός του ότι αυτή η ιστορία είναι εξαιρετικά γοητευτικό θέμα ενασχόλησης γιατί είναι πραγματικά "περίεργη" για πολλούς και διάφορους λόγους. Είναι τόσες οι αντιφάσεις στις διηγήσεις των 2 πρωταγωνιστών για το γεγονός, που αν επρόκειτο για έγκλημα κι όχι για το συγκεκριμένο περιστατικό, οι μπάτσοι θα τους έδερναν ακόμα και μέχρι σήμερα για να ομολογήσουν τί συνέβη πραγματικά.

Δεν διαφωνώ ότι το πιθανότερο (κατά 99,9%) είναι ότι κάποιος (όχι ο Γλέζος ή ο Σάντας) έκλεψε τη σημαία σίγουρα όμως όταν αυτή δεν ήταν αναρτημένη αλλά προφανώς αποθηκευμένη καπου.

Παρόλα αυτά, κι όσο κι αν φαίνεται παλαβό, δίνω και μια μικρή πιθανότητα (0,01%) κάτι τέτοιο να μη συνέβη ποτέ, και γι αυτή την μικρή πιθανότητα θεωρώ την ιστορία αυτή εξαιρετικά ενδιαφέρουσα. Το ότι το γεγονός γράφτηκε από αθηναϊκή εφημερίδα, διαφωνεί με την μαρτυρία του γερμανού φρούραρχου μεταπολεμικά (τονίζω το μεταπολεμικά γιατί στο συγκεκριμένο χρόνο ο γερμανός δεν είχε κανένα λόγο να πει ψέμματα), ο οποίος υποστήριξε ότι κάτι τέτοιο δε συνέβη ποτέ. Και εδώ είναι το ενδιαφέρον σημείο της ιστορίας. Μην υποτιμάς τη μαζική παράκρουση, ειδικά σε συγκινησιακά ιδιαίτερα φορτισμένες στιγμές όπως αυτή. Μια κυριούλα να βγήκε και να άρχισε να λέει μια τέτοια ιστορία, ότι για κάποια ώρα κάποιος κατέβασε τη γερμανική σημαία, σε μερικές ώρες θα είχε γίνει "γεγονός" που το είδαν "όλοι" και το έγραψαν κι οι "εφημερίδες".

Η αντίστοιχη ιστορία που εκτυλίχθηκε σχεδόν παράλληλα με αυτήν, αυτή με τον έλληνα σκοπό που τυλίχτηκε με τη σημαία και έπεσε από την Ακρόπολη, είναι μάλλον τέτοια περίπτωση και πλεον θεωρείται κατά 90% προϊόν μυθοπλασίας. Από τα στοιχεία του ελληνικού στρατού, απεδείχθη πως δεν υπήρχε ποτέ άτομο με τέτοιο όνομα.

ΒΑΡΣΟΣ είπε...

Όσο κι αν σου φαίνεται απίστευτο κάτι τέτοιο, θυμήσου ότι κάτι ανάλογο συνέβη με τον Γρηγορόπουλο σχετικά πρόσφατα. Όλοι οι αυτόπτες μάρτυρες ορκίζονταν ότι είδαν τον Κορκονέα να σημαδεύει ευθέως τον πιτσιρικά και να τον πυροβολεί. Όταν λέμε όλοι, εννοούμε όλοι οι αυτόπτες μάρτυρες οι οποίοι ορκίζονταν κιόλας γι αυτό. Μέχρι που η βαλλιστική εξέταση απέδειξε ότι η σφαίρα εξοστρακίστηκε κι ότι ο Κορκονέας είχε ρίξει στον αέρα.

Έχει τύχει να ακούσω ιστορίες στις οποίες υπήρξα αυτόπτης μάρτυρας και πραγματικά δεν πίστευα τη διαστρέβλωση των γεγονότων στις διηγήσεις που άκουγα. Ο τρόπος με τον οποίο εκδηλώνεται ο ανθρώπινος ψυχισμός έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον, ειδικά όταν αφορά ιστορικά γεγονότα.

Το νερό του Καματερού, η Αγία Αθανασία του Αιγάλεω κλπ είναι λίγες μόνο από τις περιπτώσεις όπου η μαζική παράνοια θριάμβευσε.

Για να καταλάβεις το πόσο επηρεάζουν τέτοια ιστορικά γεγονότα τους ανθρώπους, δεν ξέρω κατά πόσο είσαι θρήσκος, αλλά μπορείς να θεωρήσεις ότι υπάρχει μια "μικρή" πιθανότητα, το "σίγουρο γεγονός" ότι κάποιος, κάπου, κάποτε περπάταγε πάνω στο νερό, έβγαζε άπειρα ψάρια και ψωμιά από πιθάρια και ανασταινε νεκρούς να είναι παρόμοια περίπτωση. Όπως και όλα τα θαύματα "αγίων". Αν θεωρείς ότι ο κορμός μια θρησκείας (οποιασδήποτε θρησκείας) μπορεί να αποτελείται από τέτοια ιστορικά "γεγονότα" (όπως θεωρώ εγώ), τότε θα καταλάβεις γιατί τέτοιου είδους γεγονότα μου φαίνονται εξαιρετικά ενδιαφέροντα για ενασχόληση.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με όλα τα σχόλια του 6:26 με μερικές υποσημειώσεις:

1. Αν σκεφτεί κανείς πόσο χαμηλά είχε πέσει η φυλλάδα της Μάνιας τα 2-3 τελευταία χρόνια της έκδοσής της, η "Εφ.Συν." μπορεί να θεωρηθεί και ως ευχάριστη έκπληξη.

2. Από το 1995 έλεγα ότι η μεγαλύτερη αναβάθμιση που θα μπορούσε να κάνει η "Ε" θα ήταν να διώξει τον Στάθη και τον Τριάντη.

3. Πρέπει να ληφθεί υπόψη και η κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο ανταγωνισμός. Π.χ. εγώ βρίσκω τα "Νέα" πιο βαρετά από ποτέ, από την "Κ" αντέχω να διαβάσω μόνο Κασιμάτη και Ξυδάκη (και πλέον πλήττω θανάσιμα με το κατηχητικό του στυλ "Η εποχή της σπατάλης", "Ώρες ύψιστης ευθύνης" και "Μεταρρύθμιση ή οπισθοδρόμηση") και τις άλλες φυλλάδες απλά δεν μπορώ να τις διαβάσω.

4. Αν το target group είναι οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ, ας το κλείσουν το μαγαζί από τώρα. Αν ποντάρουν σε "ανένταχτους" με λίγο ΠΑΣΟΚ, λίγη ΔΗΜΑΡ και λίγο "ορθολογιστικό" ΣΥΡΙΖΑ (ναι στον Σταθάκη, όχι στον Λαφαζάνη), έχουν περισσότερες ελπίδες.

Ανώνυμος είπε...

Δεν ήθελα να ανοίξω γενικότερη συζήτηση για τα θέματα του Τύπου, γιατί η συζήτηση θα πάει μακριά. Και βεβαίως κάθε νέα προσπάθεια σήμερα (και της "ΕτΣ")έχει πολλά ελαφρυντικά, δεδομένου ότι όλος ο Τύπος (και όχι μόνο στην Ελλάδα) έχει υποστεί ποιοτική καθίζηση - και για λόγους αντικειμενικούς. Στην πραγματικότητα, έχω την απολύτως τεκμηριωμένη γνώμη (αν και δεν μπορώ να το συζητήσω εδώ), ότι στην Ελλάδα, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ εφημερίδα, αν όχι καλή πάντως κάποιων προδιαγραφών, απλώς ΔΕΝ μπορεί πια να υπάρξει. Για λόγους "σκληρούς", αντικειμενικούς (επαναλαμβάνω), και όχι απλώς έλλειψης διαθέσεως εκδοτών/δημοσιογράφων. Τα εβδομαδιαία, 15νθήμερα και μηνιαία έντυπα είναι μια άλλη υπόθεση και, στην πραγματικότητα, η μόνη δυνητική ελπίδα να προκύψει κάτι έστω και αμυδρά ενδιαφέρον.

ΥΓ. Προσωπικά, δεν διαβάζω συστηματικά τίποτε, ούτε καν τον Κασιμάτη, μετά τις φανατισμένες (αντεστραμμένα κομμουνιστικές), πασχομανδραβελιακές αφέλειές του του περί Μνημονίου.

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   801 – 1000 από 1300   Νεότερο› Νεότερο»